Vibratii motor D4F
![]() ![]() ![]() |
Vibratii motor D4F
bubu782001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Trebuie curatata clapeta de acceleratie si apoi reinitializat motorasul pas-cu-pas.
Cam asta e procedura la k7j, la tine difera putin amplasamentul. http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html This post has been edited by Laurentziu83: 19 Aug 2008, 19:51 |
--------------------
.
.
.
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O sa fac si asta - cu toate ca NU ESTE simptomul de clapeta murdara (nu are balbaieli iar relanty-ul este constant) - eu stiu ca la clapeta murdara nu tine bine relanti-ul da sa moara si are hopuri, balbaieli (si daca e murdara rau se aprinde si martorul de injectie).
Iar la D4F este diferit corpul clapeta de K7J. NU are motoras pa cu pas pentru relanty - ci unul montat chiar pe axul clapetei (de fapt clapeta este motorizata si socul il tine din clapeta). Vibratiile despre care vorbesc nu sunt de nici o culoare de genul balbaielilor clapetei murdare (pe care le stiu prea bine). Sunt mai degraba ceva de ax descentrat..ceva de genul - nu stiu daca ma intelegi. Chiar eu am facut un tutorial complet despre procedura de curatare a clapetei la motorul D4F - deci nu e asta sunt sigur. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=484...dpost&p=1112900 Nu mai spun ca este criminal sa ajung la corpul clapeta la D4F (eu am mai facut-o) trebuie sa demontezi 1/3 din motor. This post has been edited by bubu782001: 19 Aug 2008, 20:16 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Un prieten ,care are pe masina acelasi tip de motor ca al tau avea aceleasi trepidatii la rece ...a schimbat bujiile (erau uzate ) si problema s-a rezolvat ...
19 Aug 2008, 21:19: Apropos , uneori pleca in 3 pistoane ...de aici trepidatia ...daca-i pui si ac-ul te zguduie rau... 19 Aug 2008, 21:21: Eu cred ca una din cele 4 bobine isi cam da sfarsitul ...fa-le o proba atunci cand trepideaza (prin eliminare ) This post has been edited by renotgo: 19 Aug 2008, 20:21 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mai stiti ce este culmea?? Ca bujiile sunt NOI NOUTE (NGK) nu au decat vreo 2000 km, ulei motor + filtru ulei + filtru aer + ulei cutie schimbate acu vreo 1000km (ulei ELF full sintetic si de cutie si de motor). Adica TOATE CONSUMABILELE SUNT NOI. Bobina este NOUA NOUTA are cel mult 600 km (cea veche avea "impuscata" o fisa si tragea la masa).
This post has been edited by bubu782001: 19 Aug 2008, 20:27 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() 19 Aug 2008, 21:31: Pai motorul asta cu 16 valve n-are cate o bobina pe fiecare piston in parte ? This post has been edited by renotgo: 19 Aug 2008, 20:31 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
NU. Are o bobina centrala din care ies 4 fise care (scuzati) sunt de rahat concepute - adica sunt lipite de corpul bobinei si mai au si 4 plastice protectoare lungi de cam 20 -25 ce intra in motor cu totul prin niste tuburi subtiri de tabla.
Deci este cam UNICA -adica nu prea merge sa pui nimic altceva in locul ei decat originala sau aftermarket. Bobina este comandata electronic de UCE injectie. Uite am pus si o poza. Deci bobina este buna. NU am de ce sa i-mi fac griji. Reformulez: vibratiile respective apar cand dau drumul la motor (deci rece) si dispar dupa un timp. Sunt in interiorul masinii mai mult (bord, plastice etc - nu in table in exterior). Ele dispar dupa ce motorul merge cam 5 minute insa reapar (mai puternice) cand dau drumul la AC - iar in cazul in care pornesc motorul cu AC nu mai dispar. Vibratiile in bord sunt mai proemintente in partea dreapta cand stau pe loc (la relanti) si cand este foarte cald afara. NU sunt zguduieli ale caroseriei..nu batzaie..este un tremurici continuu la relanti ce se simte si in volan (mai ales cand merg cu AC). This post has been edited by bubu782001: 19 Aug 2008, 20:51 Attached thumbnail(s) img.jpg ( Size: 19.79k ) Number of downloads: 2369 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am gasit ca si la altii se intampla (tot Renault cu 1.2)http://www.reno.ro/Zgomot_vibratii_motor_cu_A_C_pornit-t46916.html
Deci vibratiile cand dau drumul la aer intra in categoria "asa face toate" desi se pare ca ventilatorul de racire ar putea fi descentrat/dezechilibrat (astea ar fi concluziile). Ma rog. Nu stiu de ce Renault-ul are mereu cate o buba din asta de te oftica la culme. Sau sunt eu prea pesimist.. Multumesc mult colegilor de forum pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
catalincre |
![]()
Post
#10
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
de cand ai problema asta? eu am mai intalnit doua cazuri cu vibratii in partea dreapta (in sensul de mers).
1. la D7F butonul care da circuitul aerului (cel din mijloc) era cuplat intre trepte, vibratiile incepeau pe la 60 km/h si cresteau o data cu viteza dar nu mai scadeau o data cu ea, doar cand opreai masina pe loc. erau asa de tari incat aveam impresia ca vin de la cutie sau de la directie. toata masina vibra. 2. ieri la un C3G in momentul cand porneam ventilatorul vibra tot bordul dar rau de tot. cine il are a verificat uleiul si a pus prosopul de unica folosinta in fanta de aerisire de acolo a ajuns in ventilator si sa mor daca-ti dadeai seama de unde e vibratia ![]() This post has been edited by catalincre: 19 Aug 2008, 21:19 |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
NU nu are a face la viteza. Nu creste la viteza (chiar dispar acele vibratii daca accelerez). In mers nu e problema. Numai la relanty (si cand este foarte cald afara). Trepidatiile apar cand cuplez AC-ul in conditiile enumerate mai sus si la pornire insa in acest caz dispar dupa un timp. Si nu vibreaza toata masina. Doar BORDUL + oglinda din dreapta.
This post has been edited by bubu782001: 19 Aug 2008, 21:27 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
psymax |
![]()
Post
#12
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
si mie imi trepida cielo cand dadeam drumu la AC .... pentru ca avea presiune 12 in compresor
![]() |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Crezi ca poate fi si din cauza presiunii din compresor?
Adica ma refer la faptul ca presiunea din compresor este prea mare? This post has been edited by bubu782001: 20 Aug 2008, 07:40 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
gedan |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
puterea consumata de compresorul de AC e destul de mare, undeva 5-8HP. la un motor micut, se simte si consumul si vibratia. de asta au aparut fuliile de motor "destepte", amortizoare de vibratii, care costa de ti se scoala parul din cap...
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
psymax |
![]()
Post
#15
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
bubu: da se poate, dar ar fi cam ultima ipoteza la care sa te gandesti (tinand cont ca la tine vibraza si fara uneori) ... la catastrofa de cielo... cand dadeam drumu la aeru conditionat parca ii sugrumam conductele de benzina... dupa ce am lasat 6 bar in compresor si am mai adaugat niste freon ... a inceput sa traga si el cat de cat inspre normal si cu ac-ul...
iar gedan cam are dreptate... la mine am observat ca tinde sa trepideze si cand aprin farurile/pornesc aeroterma ... cand sta la relanti.... si "la rece" ... (eu am 8v) am sa-l intreb pe tata de la ce apare problema asta in general |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
Daca aflati care e cauza sa ne anuntati
![]() Si eu la 1.2 16V am cam aceeasi problema. Nu am aer conditionat, dar cand pornesc motorul la rece imi vibreaza in bord. De asemenea dupa accelerare daca imi iau piciorul de pe pedala => frana de motor se aud si simt vibratii. La mine ce se aude mai tare e pe partea stanga, cam in dreptul volanului in fanta de la ventilatia pentru parbriz ceva nu mai sta bine(daca imi bag mana acolo si tin apasat nu se mai aude). |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Tin sa te contrazic gedan si am sa-ti spun de ce:
Am vazut motor D4F - deci identic pe mai multe Clio 2 si pe un Clio 3 care nu fac DELOC asa deci ideea cu motor micut si masina mica/mare cu AC sau fara cam pica aici. La greutate Twingo e campion are numai 850kg, Clio 2 are 910 - 930kg (2 usi sau 4), si un Clio 3 este mult mai greu 1090kg deci motorul ar fi mai solicitat. Admit ca acel Clio 3 era nou (o masina noua e mai silentioasa...si totul de pe ea se presupune a merge perfect) INSA acel Clio 2 era din 2002 si pe asta l-am si condus si SURPRIZA..NU avea pic de vibratie sau zgomot. Uite de exemplu Matizul e mult mai chinuit cand ii dai drumul la AC, trage mai greu a e advarat si totusi nu zbarnaie toate in el si saracutul are si 51CP deci cu 1/3 mai putin ca Twingo. Motorul este intr-adevar micut dpdvd al cilindeei dar are putere 75 e cai e ceva totusi pt o masinuta de 850kg (ma rog ceva mai mult cu pasagerii fluidele benzina etc). Eu tind sa cred ca este o treaba de plastice mai ieftine ce nu au nici un amortizor la prinderea de caroserie, respectiv o antifonare slaba (la twingo se simte destul de proeminent efectul de "cutie") O sa incerc un experiment sa pun niste bucsi confectionate din cauciuc pe sistemul de prindere al bordului (nu am idee acuma dar vad eu cum pe parcurs). This post has been edited by bubu782001: 20 Aug 2008, 18:12 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
psymax |
![]()
Post
#18
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
si cu oglinda ce faci ? ?
![]() |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Oglinda banuiesc ca e o problema la imbinare. Pot recunoastea ca numai eu am "pliat-o" in trafic de cel putin 6 -7 ori (sunt incepator
![]() Imbinarea aia mobila este slabita foarte mult si intentionez sa o dau jos sa vad ce pot sa ii fac (daca se poate face ceva). Am mai dat-o jos din suruburile alea dar nu am reusit sa o scot sau cel putin nu m-am prins cum se scoate din cotul acela mobil pentru o inspectie vizuala. Oricum chestia cu vibratia asta tind sa cred ca tine ori de ceva slabit (un rulment , lagar ceva..) ori un tampon uzat cu toate ca tamponul din dreapta l-am dat jos si este intreg (poate o fi si cauciucul ala imbatranit si nu mai are proprietatile elastice initiale). Ce am confirmat legat de motorul D4F pe alte masini este adevarat (ma refer la Clio 2 si 3 cu acest tip de motor). Mai poate sa fie (cel mai aiurea) faptul ca la aceasta implementare (pe Twingo) sa aiba aceste vibratii - asta e din categoria "asa face toate" Fara AC vibreaza putin doar bordul cateva minute dupa ce am pornit motorul apoi dispare acea vibratie complet deci NUMAI CAND CUPLEZ AC-ul vibreaza oglinda Eu incerc sa dau niste (sper eu) posibile solutii. Este evident faptul ca nu tine de puterea motorului si chestii din astea - mergeti cu un Fiat Punto Classic 1.2 (60CP) sau cu un VW Lupo 1.2 TDI (71CP) deci la aceleasi puteri ca D4F de la Twingo si NU O SA VEDETI VIBRATIILE ASTEA (si la masinile astea AC-ul ia la fel din putere deci nu se pune problema pierderii de putere aici). Poate doar la motorul C3G (55CP) daca ii mai pui si un AC ar putea sa se simta mai mult pierderea de putere. PS si oglinda ar putea sa fie montata de caroserie tot prin intermediul unor bucsi de cauciuc (sau o foaie de cauciuc decupata pe profilul "talpii") ca oricum nu are nimic de genul asta pus de fabrica. This post has been edited by bubu782001: 21 Aug 2008, 15:28 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
catalincre |
![]()
Post
#20
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
bubu, dupa mine cred ca e mai bine sa combati cauza nu efectul. incearca sa dai cureaua de pe compresor jos si circula asa un pic (daca acea curea nu antreneaza si alternatorul cumva) si vezi daca le mai ai atunci. mai departe iei tu o hotarire. succes
This post has been edited by catalincre: 22 Aug 2008, 20:16 |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
D4F are curele separate pentru AC respectiv Alternator. La AC am cumparat rola intinzatoare si curea noi.
Daca dau jos cureaua de la AC, E FOARTE LOGIC ca nu mai vibreaza, citeste si tu mai sus ca am specificat de mai multe ori (faptul ca numai cand folosesc AC-ul apare si se mentine acea vibratie. Vibratii apar si fara cuplarea AC-ului insa pentru scurt timp (doar la pornirea motorului "la rece"). In situatiile in care pornesc motorul "la rece" merge aprox 1 - 3 min mai turat un pic si mai zguduit, apoi se linisteste treptat si nu mai vibreaza nimic. Problema ramane numai la cuplarea AC-ului. Din cate am citit pe forumuri un rulment stricat (uzat) la compresorul de AC poate sa bage vibratii in motor si in toata caroseria. Banuiesc ca asta ar putea fi deoarece cand o accelerez cu AC-ul pornit HURUIE nasol rau (de aia am schimbat initial cureaua si rola intinzatoare de la AC insa nici o schimbare). Mai ramane sa desfac ambreiajul la AC (se face simplu asta - fara riscul pierderii de freon) si verificarea rulmentului respectiv, eventual schimbarea lui. O sa si reancarc instalatia cu lichid nou (asta la o firma ce se ocupa cu din astea) - cica lichidul ala contine si un agent de ungere pentru compresor (ma rog nu ma pricep la astea). Oricum am folosit excesiv AC-ul in vara asta (eu am o mare pb cu caldura intensa). This post has been edited by bubu782001: 23 Aug 2008, 02:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
wrstefan |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 11 May 06 From: arad ![]() |
de aceeasi problema sufera si bubu al meu ,la relantii cu motrul rece vibreaza si vibreaza si mai tare cand pornesc ac ,la ambele vibratii am observat ca daca il turezi un pic dispar din vibratii ,cand aflati care este cauza tare as fii si eu curios sa aflu,momentan m-am obisnuit si umblu asa cu el.
|
--------------------
renault
scenic
2010
- ar69acb scenic 3,vw transpoter t3, piagio porter, audi S8d2, vw beetle
|
|
rcataro |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 31 March 07 ![]() |
Am o intrebare: cat a costat bobina?
|
--------------------
Renault Twingo
16V 75cp
2001
- BC 04 VHK
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vreo 200 de ron..parca 250 daca i-mi aduc bine aminte. Noua nouta in cutie. Si este si mai destept facuta. Ma refer la elementul de prindere al tijei aleia de plastic de pe fiecare fisa (folosit la extragerea fisei din motor)...asta nou este este ca o ciuperca asa solid facuta spre deosebire de inelul ala fragil original care se rupea cand tzi-era lumea mai draga si pe urma plangeai cu clesti si alte chestii ca sa scoti fisa din motor. Bobina asta este originala de pe motorul D4D (Renault 1.0 l 16v) care echipeaza unele clio si Twingo similar cu D4F (1.2 l 16v).
Uite am pus niste poze cu fisa veche cu inelul de prindere intreg, una veche cu inelul de prindere rupt si cea noua care se vede ca are alt sistem de prindere. PS bobina este identica ca forma cu cea originala (si conectorul la fel). This post has been edited by bubu782001: 3 Sep 2008, 20:03 Attached thumbnail(s) original.jpg ( Size: 95.13k ) Number of downloads: 2481 original_rupta.jpg ( Size: 98.28k ) Number of downloads: 2351 noua.jpg ( Size: 46.72k ) Number of downloads: 2360 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai tii minte de la ce firma ai luat bobina?
Varianta imbunatatita achizitionata de tine este originala Renault sau aftermarket? Imi trebuie neaparat una noua...acum si eu ma confrunt cu fostele tale probleme. Din cauza ca pipele s-au spart, probabil ca fostul proprietar a tras direct de fir pentru ca la un moment dat a inceput sa mearga in 3 cilindri si cand am incercat sa verific fermitatea legaturii electrice am ramas cu firul in mana. Acum merge innadita cu o fisa de Dacia 1300, dar nu poate sa ramana mult timp asa. LE In ceea ce priveste vibratiile si a mea face la fel: vibreaza in partea dreapta fata atunci cand o pornesc prima data dupa care pe masura ce se incalzeste motorul dispare vibratia la mersul in gol...in schimb cand accelerez brusc apare vibratia atat timp cat motorul se afla in zona de turatie ceva mai sus de relanti (cum era la pornirea la rece). La cuplarea aerului conditionat nu vibreaza semnificativ. Ceea ce am putut constata eu este ca vibratia vine de la capota motorului din zona prizei de aer deoarece daca apas usor acolo, dispare zgomotul. Mai rau este ca nu prea am ce regla acolo...pare a fi un pic de joc in balama... poate doar sa pun un cheder ceva mai tare/inalt. This post has been edited by tunderbird: 28 Apr 2009, 22:43 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Tipul imbunatatit tot de Renault e facut, am scris ca original se folosea la motorul D4D. Cauta pe la firme dupa cod si o sa gasesti.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#27
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum se vede in poza, la ambele tipuri de motoare, catalogul Renault da doua referinte de bobina de inductie.
Care este de la D4F si care este de la D4D? Din pozele de la Facet sa deduc ca referinta 82 00 084 401 ar fi cea cu pipele proaste? This post has been edited by tunderbird: 29 Apr 2009, 19:26 Attached thumbnail(s) bobina_inductie.JPG ( Size: 143.95k ) Number of downloads: 591 bobina_facet_d4d.JPG ( Size: 123.43k ) Number of downloads: 293 bobina_facet_d4f.JPG ( Size: 123.17k ) Number of downloads: 1928 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Aia cu cruce nu se mai face (in general au fost pe hartie).
D4D este motorul de 1000 cmc (aporape identic ca D4F). De fapt este IDENTIC cu D4F 708 (versiunea de D4F imbunatatita cu alt tip de injectie + o admisie diferita). Despre D4F 708 am scris pe undeva pe forum - este practic varianta de D4F facuta dupa 2005 ce are ca imbunatatiri chestiile de mai sus. In plus si chiuloasa este un pic diferita - de fapt diferentele sunt chiulasa, (axa cu came si supapele sunt aceleasi), galeria de admisie, corpul clapeta, senzorul temperatura aer, computerul de injectie si injectoarele. Logic cablajul motor si capacul de ornament din exterior difera. Avantajul acestei modificari este ca nu se mai murdareste corpul clapeta de ulei (vestita problema la D4F) iar daca totusi se murdareste - praf, mizerii - acesta se poate desface foarte usor fiind amplasat in lateral (similar ca cel de la 8V). Daca o sa apara motorizarea asta pe Sandero am sa fac tot posibilul sa fac rost de la baieti de componentele respective sa fac si eu upgrade-ul - MERITA. Si acuma la oile noastre - singura diferenta la bobinele respective consta in elementul de apucare pentru extragerea fisei din chiulasa. Cel din urma (versiunea folosita pe D4D) fiind mai facila si mai solida. This post has been edited by bubu782001: 30 Apr 2009, 01:07 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#29
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci referinta este unica (82 00 084 401), iar existenta pipei mai solide depinde de fabricantul bobinei (unul din furnizorii alesi de Renault), presupun.
Asa ca nu prea am cum sa-i impun vanzatorului ca o vreau neaparat pe aceasta, daca se nimereaste sa fie una pe stoc in Romania ca sa o pot vedea, norocul meu. Asta in cazul in care este varianta cu referinta Renault, caci daca este after-market poate sa aiba diferente mult mai mari inspre rau sau inspre mai bine. De-asta nu-mi place mie cand trebuie sa cumpar pe nevazute; ei iti promit ca-ti aduc piesa de calitate pe comanda, iti iau avansul, iar la livrare constati ca in cutie este o chinezarie. Este adevarat ca se mai intampla si contrariul, cum i s-a intamplat lui Bubu, cand vine o piesa imbunatatita, dar nu cred ca se intampla prea des. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Frate eu nu stiu de unde cumperi tu piese insa eu unul nu am dat la nimeni avans pentru piese..si crede-ma am luat destule..inclusiv kit de injectoare de 1.5DCI (diesel) pentru Clio 2 a lui taica-miu (aproape 20 milioane - neoriginale bineinteles) si nu am dat UN CENT IN AVANS...Pur si simplu telefonic am comunicat codul produsului si gata - omul a zis ca in o zi maxim 2 vine si ca sa il sun peste 2 zile.
Pentru Twingo numai discut. O singura exceptie este insa: Prima oara de fapt cand sa intamplat sa dau un avans a fost la vestita comanda de filtru de habitaclu (pe care nu l-au avut) si au incercat sa ma momeasca cu un ITP din banii aia - insa nu a tinut. Asta se intampla la o reprezentanta Hyundai. Ti-am zis..UnixTrade..bd. Bd. Preciziei nr. 3A, eventual suna la ei. Mai sunt si multi altii... uite alt exemplu: http://www.elitecat.cz - la fel incearca sa iei legatura cu ei. De exemplu rulment pentru compresorul AC nu am gasit decat la Alpadrino. Cauta si tu pe net ca e netul mare. Daca te duci la reprezentante si service-uri, la Dacia / Renault te cred ca sunt asa cu tine. E de inteles ca dupa experientele neplacute sa fii asa visavis de ei..insa nu sunt toti crede-ma. SI la fel..nu este un noroc la ce piesa cumpar. Cand vreau sa iau iaurt..cer iaurt, cand vreau lapte...cer lapte, nu-mi convine nu aiu si mai caut...care e treaba? La fel este si cu asta. Cere exact ce vrei si o sa gasesti. Vrei modelul ala cu priderea aia - aia sa ceri. Daca vorbesti frumos si ok cu agentii de vanzari crede-ma or sa fie mai mult de cat cooperanti. Sincer eu si filtrul de habitaclu + suportul de prindere le-am gasit (de altfel le-am si vazut) insa prea scump...aproape 3.5 milioane hmm. PS nu mai folosii spatiile de la cod, daca il folosesti la o cautare cu spatii niciodata nu o sa gasesti ce vrei. This post has been edited by bubu782001: 30 Apr 2009, 06:54 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 06:02 |