Probleme pornire megane 1 diesel, Probleme dezamorsare circuit motorina
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire megane 1 diesel, Probleme dezamorsare circuit motorina
playeroooo2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) cele_doua_supape.jpg ( Size: 495.49k ) Number of downloads: 1313 |
||
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|||
playeroooo2000 |
![]()
Post
#2
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
inca nu am gasit saiba de aluminiu , dar azi am decalit trei saibe de cupru(leam bagat la foc la aragaz si leam lasat sa se raceasca singure, incet si bine, astfel au devenit mai moi), apoi leam montat. sa vedem daca mai musteste motoria la un drum ff lung. trebuie strans cu foarte mare atentie acolo laga capacul de dural al pompei, urmariti pozitia iitiala a surubului, luati reper pe surub si capac , apoi strangeti pana acolo, nu mai mult ca sa nu se sparga ceva acolo in capac. masina merge excelent si bineinteles e mai nervoasa acum.
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#3
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
gata am pus si saiba aia de aluminiu. masina merge excelent, nu curge motorina de la racordul la care am umblat.porneste la sfert de cheie.saiba a costat 0,7 ron. in total a 2 chei 17, din care una polizata ca sa fie mai putin lata, spray de curatat, 2 saibe de cupru, una de aluminiu=aprox 19 ron. oare cat ar fi costat la reno sa schimbe supapa.........
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
sssss |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 15 September 06 From: Sibiu ![]() |
felicitari pentru perseverenta!
in acelasi context as vrea sa intreb proprietarii de 1.9 dti in cit timp porneste motorul lor la rece. al meu invirte cam 3 sec. dupa care pleaca frumos, viguros cu toate pistoanele. mi se pare cam mult si nu stiu in cit timp ar trebui sa fie o pornire a la carte. masina are 92kkm, motorina petrom, filtre in termen, bujii verificate, temp. ext. 5 grade. n-am masurat niciodata compresia. si iarna trecuta a pornit la fel, dar aia n-a fost iarna |
--------------------
Renault
Megane 1
2002, 1.9 dti
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#5
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
cred ca ai aceeasi problema ca cea care a fost la mine, sa invarta 3 sec e ff mult ptr 5 grade celsius.cand va fi frig cu adevarat va porni si mai greu.
acum la mine porneste la exact sfert de cheie si....nu mai spun ca are mai multa putere, merg cu ea la o turatie mai mica cu 2 sau 3 sute si simt ca are aceeasi forta. motorul merge relaxat nu se "opinteste", de exemplu daca tre sa urc o bordura inaite trebuia sa acclerez motoru un pic din stand pe loc, acum nu fac decat sa ridic piciorul de pe ambreiaj si masina se tureaza singura usor si trece peste bordura, parca ar sti singura ce are de facut. EXISTA TOTUSI O PROBLEMA:de cand am curatat acea supapa consumul a crescut usor, e drept nu am facut decat 300 kilometri in oras, cresterea e aprox de la 6,5 la 7,5...dar poate ca e nesemnificativa distanta si poate ca mai exista vreo problema la senzorul de presiune din pompa sau ceva in acest gen. sunt in cercetari....! am primit o eroare def 005(sensor de presion de aceito-circuit abierto) -probabil distrus din cauza acelei supape de retur la pompa de injectie si inca vreo 3 def 061, 063,064 (scurt la masa pe la oglinzi si dezaburire geam spate)cand am puso la tester.nu stiu ce e def005....help....ma poate ajuta cineva care are dialogys, il am dar nu imi vede tarif.zip... |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
calcaneu |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu cu pornirea la rece ... azi am fost in service si mecanicul a descoperit ca furtunul dintre filtru si pompa era perforat punctiform . Mi-a zis ca pe acolo tragea aer si se dezamorsa si de aici invartitul in gol 3-4 secunde dimineata . Maine dimineata o sa verific cum porneste si va anunt
![]() Apropos, am reusit recordul la revizie- 170 ron filtre si ulei si restul pana la 300 manopera ca am fost baiat fin ![]() 15 Nov 2007, 18:15: Azi dimineata a pornit brici, e drept ca erau si 8 grade ... oricum e de bine pana acum ![]() This post has been edited by calcaneu: 15 Nov 2007, 18:15 |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
marianzamfir |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 June 09 ![]() |
sal. Am si eu o problema cu pornirea la rece si am citit pe aici despre supapa de retur am schibato si a mers o perioada cam 2-3 luni si iar face figuri.Am schimbato cu una asemanatoare ca originala nu am gasit.Ma poate ajuta cineva?
Attached thumbnail(s) 09042009.jpg ( Size: 495.83k ) Number of downloads: 1012 |
--------------------
renault
megan clasic {mig 21}
2001 berlina
- jtx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu ia aer pe undeva instalatia de alimentare?
Eleron ala este ca sa nu-si ia zborul??? ![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marianzamfir |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 June 09 ![]() |
uneori am vazut bule pe furtunul intre filtru si pompa dar nu mereu.
Eleronul este sa se mire lumea ![]() |
--------------------
renault
megan clasic {mig 21}
2001 berlina
- jtx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
dTi-ul fiind turbodiesel clasic face urat daca are aer pe instalatie...trebuie sa vezi pe unde prinde aer... eu zic sa verifici garniturile filtrului de motorina...
This post has been edited by cj98czh: 10 Jun 2009, 13:49 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marianzamfir |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 June 09 ![]() |
multumesc,o sa incerc si dau de stire
<span class='edit'>11 Jun 2009, 08:19:</span> Astazi dimineata erau 19 grade si a luato la sfert.Mentionez ca ieri am facut aerisirea la filtrul de motorina pt ca acum cateva zile l-am curatat si cred ca nu am facut aerisirea cum trebuie.Sper sa se fi rezolvat problema.... Multumesc CJ98CzH This post has been edited by marianzamfir: 11 Jun 2009, 08:20 |
--------------------
renault
megan clasic {mig 21}
2001 berlina
- jtx
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Probabil asta a fost problema dar totusi...daca tot te-ai murdarit pe maini, de ce nu ai schimbat filtrul si doar l-ai curatat. Daca bagi si motorina de prin alte parti decat peco era bine sa il schimbi. Bine ca s-a rezolvat
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
marianzamfir |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 June 09 ![]() |
problema nu sa rezolvat,si nu este nevoie sa schimb filtrul de motorina ca are cam 4000 km.am spus grsit ca l-am curatat ca nu aveam ce,doar mi-am bagat nasul ca poate rezolv problema.Deci nu este din aer pornirea greoaie,raman tot la ideea ca supapa retur imi face feste.Ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara una noua si originala?
Astazi dimineata erau 10-11 grade si cred ca si un tractor pornea mai repede decat (mig)-ul meu. This post has been edited by marianzamfir: 13 Jun 2009, 06:31 |
--------------------
renault
megan clasic {mig 21}
2001 berlina
- jtx
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#14
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
eu am avut o problema cu acea supapa.o scoti, o cureti cu wd 40, bagi in ea acest wd40 si o scuturi, o lovesti de o bucata de lemn pana auzi (simti la mana) ca se misca ceva in interior(e ceva ca o bila cu un arc), miscarea tre sa fie egala la fiecare scuturare, sa nu se impiedice, grija mare cand o montezi la loc, sa pui saibe noi, ca alea originale/aluminiu la capac si cupru mai incolo, o infiletezi sa cada in exact aceeasi pozitie ca aia originala, strangi cu doua chei de 17, una subtiata la polizor.cand strangi tre sa simti la mana ca sui cum s-ar sertiza pe acele saibe. sa nu musteasca motorina pe acolo.
daca asta e ok treci mai departe la: verifici sa ramana amorsata pompa, dai la para de cauciuc pana se intareste ca piatra, sa nu se inmoaie, sa ramana tare, daca se inmoaie ai ceva neetans dela rezervor catre pompa, si poate fi la intrarea in rezervor(ridic bancheta spate, gasesti un capac de plastic negru cu un fir in el care iese daca il sucesti putin stanga dreapta ca la desfiletare, ai grija ca are niste cleme de plastic, posibil sa se rupa una, dar nui nimic) si acolo e furtuna pictat cu verde turul , sa nu aiba motorina acolo, sa nu musteasca. daca e ok mai departe la para de cauciuc care poate sa fie uzata, o fisura la corpul parei sau la sertizarile cu teava de alimentare/intrare sau /si iesire din ea, tot aici la un capat al parei e o supapa la celalat capat e o alta supapa de plastic, daca una din ele nu isi face treaba e o cauza si solutia e o para noua care costa 30 ron si nu are decat cele doua supape sau o para noua de dacia papuc sau logan care este 60 ron si vine cu tot cutevile de plastic si cuplele de prindere. daca e ok mai departe la filtru si asta tre sa fie etans/eu il stiu pe ala care este cu un corp din doua bucati care se cupleaza prin infiletare iar in interior bagi un filtru care are hartie si gat de plastic, cuplaraea celor doua jumatati ale corpului filtrului tre sa aiba la mijloc un inel de cauciuc si inca unul pe gatul de plastic al filtrului/aici poate fi 80 % beleaua, inelul mare de cauciuc tre sa il pui astfel: tii in mana jumatatea inferioara, introduci filtrul si apoi inelul, pe urma vii cu jumatatea superioara si il strangi pana la refuz, dar pozitia finala tre sa fie astfel incat sa pice pe pozitie asa ca trebuie sa il potrivesti foarte bine si sa ramana si strans destul de tare(aici e buna mana de mecanic). daca si asta e ok mai ramane ca ai ceva la valva solenoidala din pompa de injectie, care se vede cand pui masina pe tester. eu cam atat stiu despre chestia asta. acum e vara dar la iarna....? multa bafta! 20 Jun 2009, 23:33: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=89284&hl= This post has been edited by playeroooo2000: 20 Jun 2009, 23:33 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
calcaneu |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Salutare forumisti !
Problema pe care o am persista de mult timp, iarna trecuta n-am stiut de ea si am demolat electromotorul + schimbat bateria. Pe conducta transparenta dintre filtrul de motorina si para de amorsare imi apare o bula de aer, care ocupa aprox. 1-2 cm, deci clar ia aer fals, eventual pierde si motorina. Asta se intampla numai daca masina sta o noapte pe loc. Daca o amorsez din para, toate bune, electromotorul nu mai invarte atat de mult. Intrebarea mea este daca are rost sa schimb para si ansamblul de conducte transparente aferente (aprox 300 ron), sau mai bine investighez amanuntit conductele. Poate fi para in sine de vina ? Multumesc ! |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#16
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Pe aria MeganeII este un topic mai amanuntit cu o problema similara. Poate sa fie de la para + instalatie, injectoare, filtru de combustibil, etc.
Citeste asta, poate te ajuta: http://www.reno.ro/pornire-grea-aer-in-fil...te-t129712.html |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
calcaneu |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Multumesc pt link, baietii de la M2 vad ca se distreaza de minune schimband piesele la greu
![]() Am lamurit-o partial, respectiv am vazut bule mici venind dinspre rezervor, ceea ce limiteaza mult aria de investigat. Capacul de plastic in care intra sonda de la rezervor poate sa nu mai fie etans daca nu am umblat niciodata la el ? Spor la bricolat reno-ul ![]() |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
radunre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
calcaneu, lipsa de etansare la capacul de plastic nu determina aparitia aerului in sistem.
Verifica mufele rapide care se conecteaza la acel capac si eventual furtunul din corpul plutitorului. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
calcaneu |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Multumesc ! Maine o sa merg la mecanic,n-as vrea sa las dara de motorina daca umblu eu la furtune (am patit asta la dacie si n-a fost distractiv).
El mi-a recomandat sa incerc un aditiv de motorina, care sa inlature depunerile de parafina din rezervor... nu prea inteleg legatura cu bulele de aer, dar incerc si asa. |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu probleme cu pornirea la rece. Am schimbat deja para aceea pentru ca era crapata. Am cumparat una cu 27 lei, am pus-o...dar am facut o mica improvizatie pentru ca stuturile de furtun sunt altfel acum si furtunul acela din rezervor este foarte tare. Para are in capete niste supape ce se deschid pe rand astfel sa poti pompa...exact cum avea pompa de alimentarea la dacie. Am aflat cu aceasta ocazie de ce se duce motorina inapoi. Acum nu mai vad nici o bula si tot porneste f greu. Bujiile merg.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
ceva noutati cu pornirea? Cum mai merge masina?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
marianzamfir |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 June 09 ![]() |
am rezolvat problema cu inlocuirea supapei de retur de pe pompa de injectie. ma costat 350 ron.
30 Nov 2010, 06:59: acum mai am o problema suparatoare......acul de la speedometru cand merge knd nu...dak dau o palma in bord sau dau intro groapa isi revine dar o ia razna din nou. am dat ceasurile jos,am curatat mufele dar tot face.....nujti ce sa ii mai fk.poate ma ajuta cineva This post has been edited by marianzamfir: 30 Nov 2010, 06:59 |
--------------------
renault
megan clasic {mig 21}
2001 berlina
- jtx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Becul de la ABS nu iti sta aprins?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
radunre |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
marianzamfir, fa urmatoarele "teste" cand nu functioneaza:
- verifica daca inregistreaza nr. de Km - daca ai radio/cass/cd original, incearca sa-ti dai seama daca volumul automat functioneaza, eventual din meniu, selecteaza o crestere mai abrupta a volumului la viteze mari. Da-ne de veste ![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
- verifica daca inregistreaza nr. de Km
cum a spus radunre daca nu inregistreaza garantat e de la senzorul de viteza de pe cutie |
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
ca sa nu mai deschid un alt topic, scriu aici. Azi cand am vrut sa o pornesc, a dat ca o ia si pe urma a murit motorul. Am mai dat de 2 ori la automat invartea dar nu pornea doar agata si pe urma murea imediat. Am las-to vro 30 de sec si a pornit fara probleme. Problema asta am mai intalnit-o cand a dat gerul acela acum vreo 2 sapt. Cam de la ce ar putea fi.
Ps: stiu ca trage aer fals din cauza ca atunci cand o pornesc si e motorul rece sta turata la 1500 si pe urma scade. Nu am avut "timp" sa schimb garniturile(am luat anvelope, distributie). Poate sa fie din aceasi cauza? |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Bogdis |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti ![]() |
Grozav topic! Multumesc frumos! exact asta am si eu! maine ma apuc de reparat!
Am rezolvat! Asa a fost! De la supapa respectiva. Nu stiam ce sa ii mai fac de 3 zile numai pornea mai deloc voiam sa ii fac test de compresie sau sa ii dau pompa de injectie jos. Merci mult ptr explicatiile detaliate! This post has been edited by Bogdis: 18 Dec 2010, 21:05 |
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
Axe |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Se vede treaba ca mai e si chestie de noroc, eu nu am probleme, merg numai in we cu masina si porneste cu bateria destul de descarcata cam intr-o secunda, chiar si la -12grd.
Nici macar atunci cand merg cu ea nu merg prea mult(sub o ora), deci nu se prea incarca bateria. Acum de sarbatori sper si cred ca drumurile pe afara o vor incarca beton... This post has been edited by Axe: 20 Dec 2010, 10:22 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
radunre |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Axe, ce motorizare ai ?
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
1.9 dTi
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:08 |