Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1 diesel, Probleme dezamorsare circuit motorina

Axe
post 20 Dec 2010, 10:20
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Corect smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuher
post 26 Dec 2010, 09:48
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 10




Salut, am si eu un megane 1,9 dti din 2002 si intampin aprox. aceeasi problema, : de la +10 grade C la -10 grade aproximativ aceeasi pornire grea in 5-8 secunde, am demontat supapa de retur dar e curata, se aude bila miscandu-se dar daca tragi aer prin ea sau sufli se poate, deci nu este de unic sens. Stie cineva , este normal? Mi-a spus un pompagiu care a pus testerul pe ea ca toate reglajele la injectie sunt normale si ca s-ar pute sa fie din cauza tachetilor hidraulici, dar despre supapa de retur n-am discutat. Are cineva o idee?


--------------------
Renault Megane 1,9dti - B87WJY 2002 ,1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 30 Dec 2010, 22:03
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




ce sa aivba tachetii hidraulici si ce sa repari la ei?!


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 30 Dec 2010, 23:24
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




1.9 dti nu are tacheti hidraulici. Am demontat de 2 ori chiulasa din cauza curelei de distributie rupte si mecanicul a zis ca nu are hidraulici, de aici si ceva munca sa puna o supapa noua si sa o faca sa se deschida/inchida cum trebuie.

Am si eu aceeasi problema cu pornirea. Printre altele, masina a stat 2 saptamani pana i-am facut electromotorul si in acest timp a ruginit acea supapa de retur, am curatat-o si pare sa lucreze. In schimb, cred ca prinde aer pentru ca invarte mult prea mult pana porneste. singurul furtun care a ramas de schimbat este cel de tur de sub scaunul dreapta la pompita de la filtru (pe care am schimbat-o si are stuturile mai subtiri). M-a disperat, distrug bateria noua invarting mereu, nu mai zic de electromotor. alte idei? N-a iesit nici o eroare pe tester si bujiile merg.

This post has been edited by arazvan2002: 30 Dec 2010, 23:29


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2011, 13:18
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Intre timp,am umblat din nou la masina ca nu mai pornea deloc si avea aer incontinuu. Am pus pompa de amorzare noua, de data asta mult mai buna, la acelasi pret si are capete metalice, deasemenea am pus si o supapa unisens, 38lei. Am facut 2 poze, cam slabute...

Attached thumbnail(s)
IMG00003_20101231_1204.jpg ( Size: 263.53k ) Number of downloads: 1292
IMG00002_20101231_1204.jpg ( Size: 345.88k ) Number of downloads: 1398


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuher
post 5 Jan 2011, 14:00
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 10




Salut, asa cum am scris mai inainte , 1,9 dti-ul meu porneste dupa 6-8 secunde de invartire electromotor, am curatat supapa de retur cu WD 40, cum recomanda un coleg, am verificat etansarea sistemului, am si o supapa de sens cum arata alt coleg, si tot nu s-a schimbat mare lucru. La mine supapa de retur era curata si se misca pistonasul inauntru, probabil ca trebuie schimbata! Dar sa o schimbi, sa platesti 350 lei si sa constati ca porneste la fel!
De la tacheti m-am gandit bine si eu, n-are cum sa fie.


--------------------
Renault Megane 1,9dti - B87WJY 2002 ,1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Jan 2011, 14:09
Post #37


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Bujiile incandescente cum sunt? Toate 4 ok?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 5 Jan 2011, 21:13
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




fuher, unde e pusa supapa unisens pusa? Para de amorsare cum este, fa o proba inainte sa pornesti masina. poti verifica si supapa de sens. In vechea pompa de amorsare am gasit gunoaie in capete, unde sunt acele supape care inchid pe rand. vezi deasemenea si bujiile. la 10 grade porneste si fara bujii daca restul este ok.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuher
post 11 Jan 2011, 16:39
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 10




Salut, bujiile le-am scos pe rand si le-am alimentat cu curent (de la firul de la releu cu 11 volti) si se inrosesc toate dupa 2-3 secunde, in releul bujiilor intra 12,5 volti ( cat are bateria) si iese la fiecare bujie 11 Volti, iar cand este contactul luat, sunt 6 volti la fiecare bujie. Furtunurile si para sunt etanse. Supapa de sens am pus-o mai intai intre pompa si filtru, apoi pe furtunul de retur, si acum este inainte de filtru, tot timpul la fel de greu porneste (dupa 5-6 secunde). Poate fi supapa de retur?

11 Jan 2011, 18:32:
Vallybz, daca trage aer fals porneste greu si daca e cald afara sau daca sta oprit motorul mai mult de 10 min. La temperaturi sub 0 gr. C, are un soc automat care o tine pentru aprox. 30 sec. la 1500 ture/min.

This post has been edited by fuher: 11 Jan 2011, 17:32


--------------------
Renault Megane 1,9dti - B87WJY 2002 ,1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 12 Jan 2011, 23:51
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Acum porneste la sfert de cheie dupa ce i-am schimbat bujiile, intr-o dimineata a pronit putin mai greu(nu stiu de ce). Eu stiu sigur sa trage aer fals, dar abia pe 17 e zi de salariu....asa ca mai sta o sapt cu turatii mari(oricum nu plec cu ea pana nu coboara minim la 1100)


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuher
post 25 Jan 2011, 11:19
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 10




Salut la toti, revin pe acest subiect, poate fi si releul de pornire. La mine (1,9 dti) intra 12,5 V(cat am intre bornele bateriei), si ies 10,5 V la fiecare bujie. Bujiile se inrosesc si asa, dar poate nu au o temperatura normala pentru o pornire normala! In legatura cu supapa de retur, am discutat cu doi diesel-isti frecventati in Bucureti de catre clienti, si mi-au spus ca nu este asta cauza. O alta dilema legata de releul de incalzire este ca am aprox. 6 V pe bujie si cu contactul luat!


--------------------
Renault Megane 1,9dti - B87WJY 2002 ,1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 8 May 2011, 02:06
Post #42


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




de pornit porneste bine, adica daca las bujiile porneste ok, dar problema e ca sacadeaza motorul timp de 5 secunde, de parca ar merge in 3 pistoane!daca apas pe para si ma uit la furtunul care duce de la filtru la pompa se vad bule de aer, am verificat tot si este in perfecta stare!!!
vreo sugestie????


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu - SJ 89 TOM 1997, inmatricula t99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 31 Jan 2012, 03:08
Post #43


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




ii dau foc nu mai porneste sad.gif(la -16 grade daca dau la automat:(((daca ii dau drumu la vale in 2 metrii porneste.....

deci dau la automat in spate se vede nitel fum negru dar atat nu porneste.
daca o imping porneste cu un fum alb cateva secunde.

opresc motorul fara sa se incazeasca si minune la sfert porneste.filtre noi, aditiv in motorina, bag numai de la mol si omv diesel alpin, bacterie noua, bujii ok teoretic inca in toamna se inroseau:D dar pornea si la -5 grade

apropo un detaliu para nu se mai intareste...o fii o problema???


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu - SJ 89 TOM 1997, inmatricula t99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuher
post 31 Jan 2012, 09:23
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 10




Ralantiul sacadat cand porneste motorul rece e normal, trebuie sa calci putin acceleratia, toate dieselurile au asta, a mea are soc automat, sta pe 1200 de ture intre 10 secunde si un minut dupa pornire, in functie de temperatura. La pornire martorul de la bord(de la bujii) se stinge prea repede trebuie sa lasi bujiile mai mult inainte "de a da la automat", dar nici prea mult! Scoate un fir care alimenteaza o bujie si vezi cate secunde stau alimentate bujiile cu curent ca sa sti cand dai la automat. Cat despre para nici la a mea nu este tare dar problema nu este de acolo.

Attached File(s)
Attached File  verificare_bujii_inc..pdf ( 73.94k ) Number of downloads: 98


--------------------
Renault Megane 1,9dti - B87WJY 2002 ,1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 31 Jan 2012, 10:49
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Daca nu se intareste para inseamna ca nu tine motorina si nu se face presiune. Para are niste valve la intrare si la iesire. Daca s-au blocat cu mizerie nu mai inchid, deci nu mai functioneaza cum trebuie. Ea are si rol de supapa unisens. De asemenea verifica si supapa unisens de pe retur. Iti porneste la sfert a doua oara pentru ca pompa de injectie este amorsata deja.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 31 Jan 2012, 15:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




unde-i supapa asta unic sens de pe retur?

dimineata nu mi-a functionat bricheta ca-i dadeam foc mad.gif
juma' de ora am dat la automat, cu spray de pornire, cabluri, tot tacamul...
cand a pornit o iubeam iar wub.gif

This post has been edited by fan peugeot: 31 Jan 2012, 15:41


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 31 Jan 2012, 19:00
Post #47


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




PLM mi sa dus electromotorul:((bendixul mai precis invarte odata apoi merge in gol.....solutie ii dau drumu la deal injos norok ca stau in panta


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu - SJ 89 TOM 1997, inmatricula t99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
09 RMN
post 31 Jan 2012, 20:15
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 7 July 11




Scuze de off topic...am o problema cu pornirea...ieri dimineata la -20 de grade dau sa pornesc masina...cand Surpriza....motorul invartea dar nu"o lua"....Acel bec rosu din centrul bordului,care palpaie cand masina este oprita...palpaie foarte repede si martorul Stop imi este pornit...Este posibil sa se fi facut ceva dop de gheata pe undeva sau care ar fi problema?..

Sper sa ma puteti ajuta.

Multumesc


--------------------
Renault Megane - CJ 09 RMN 1999 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 2 Feb 2012, 10:56
Post #49


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




a nu fie ti sa dus martorul de cheie fie sa desincronizat.oricum incearca cu rezerva, daca nu ultima solutie da jos bornele pt 1 minut apoi repunele.



mi-am facut electromotorul si tot nu porneste:(((, nu am mai vazut bule de aer dar para aia tot nu se intareste.o schimbi, am 4 bujii beru, toate bune aditiv, cu para schimbata si mai pun si o valva unisens, de tot nu porneste iii dau foc!!!oricum mai am o benzinara puturoase de 2.0L care imi goleste buzunarele

2 Feb 2012, 10:57:
scuze pt greseli de gramatica tasta "virgula" nu prea merge:D

This post has been edited by hathazy: 2 Feb 2012, 10:57


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu - SJ 89 TOM 1997, inmatricula t99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 7 Feb 2012, 20:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




la fel si la mine,tot vin bule de aer din rezervor si nu stiu de unde.Am schimbat si supapa de retur cu una noua,supapa de sens,bujii bune,bateria buna,am schimbat si furtunasul negru de la sorb si tot vin bule de aer din rezervor.Ce sa mai schimb?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sharky Mihay
post 5 Mar 2012, 19:48
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 March 12




am probleme cu pornirea la un renault megane 1.9 dti din 2001. cand o pornesc dupa 3 ore de la ultima oprire porneste greu si scoate un fum alb. bujiile si filtru de motorina schimbate, bateria este buna.


--------------------
Renault Megane I hatchback - AG 99 SAM 2001/1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 5 Mar 2012, 20:11
Post #52


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu iti pot zice exact motivul dar una din posibilitati pt a remedia aceasta problema este sa cureti senzorul de la volanta.
Ar putea fi alceva dar de regula la sintomele care le-ai descris in postul de mai sus este de vina mizeria si pilitura care se depune pe senzorul de la volanta.
Sau o a 2-a problema sunt bujiile. Inceraca sa-le verifici si pe acestea. Dar in mod normal daca ai o probleme cu bujiile si totusi reusesti sa o pornesti nu cred ca scoate fum de culoare albastru.

This post has been edited by TheSting: 5 Mar 2012, 20:13


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Mar 2012, 21:15
Post #53


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sharky Mihay - verifica etanseitatea sistemului de alimentare si pe viitor te rog sa cauti inainte de a deschide un topic nou.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj.gaby94
post 9 Nov 2012, 22:11
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Salut! Am si eu o problema, destul de delicata. Dupa ce nu conduc masina aproximativ 6 ore sau mai mult, nu mai porneste la prima cheie. Am fost indrumat pe mai multe cai, dar in sfarsit am gasit problema. Pe furtunul de alimentare cu motorina, intre filtru de motorina si pompa de injectie se acumuleaza aer. la un interval de 8 ore cam 10 cm de aer pe furtun. Stie cineva cum pot afla care e cauza si cum o pot remedia? Pot umbla singur pe la furtune sa vad pe unde prinde aer, sau trebuie neaparat sa merg la mecanic? ps: am facut asta, si se feresc toti sa verifice si sa repare...vor sa-mi puna supapa cu sens unic ca sa ramana pompa amorsata, si am inteles ca nu e indicat.

Va multumesc! Astept pareri si poate si ceva poze.


--------------------
Renault Megane I 1.9dt - IS 08 HFE 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mi4u_17
post 9 Jul 2013, 18:22
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 13




Salut , am o laguna 1999 , 1.9 dti si nu reusesc sa ii dau de cap . prima data pornea greu dimineata (in martie) am schimbat bateria am zis ca e de la ea am luat o varta noua dupa schimb mi se parea ca porneste mai greu decat cu bateria veche.... acum de vre-o saptamana nu mai vrea sa porneasca deloc decat impinsa . am tot citi pe forum ca ar fi de la electromotor .. l-am dat jos am fost cu el la un centru specializat pe asa ceva mi-au spus ca este aproape nou ( vechiul proprietar tot problema asta o avea si nu ia dat de cap si a vandut-o cuiva la Bucuresti care iar fi schimbat electromotoru si ar fi mers pe urma.. povestea aceasta am aflat-o intaplator la service unde m-am intalnit cu primul proprietar) am pus-o pe tester imi da eroare la senzorul de turatie .... am pus unul sh nimic... am pus unul nou ..nimic tot nu vrea sa porneasca . impinsa porneste imediat.. sad.gif mentionez ca in timp ce ii dau la automat turometrul o ia razna urca si coboara pana la 5-6mii


--------------------
Renault Laguna 1999 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 17 Jul 2013, 01:37
Post #56


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




mai citeste pe aici pe forum, e ceva legat de faptul ca senzorul de turatie tre sa dea un semnal anume, daca senzorul de turatie nu e exact ce trebuie asta poate fi o cauza, acest senzor trebuie sa aiba o anumita valoare - rezistenta ohmica, si o anumita plaja de variatie in functie de temperatura, si acolo unde e el se cam incalzeste, de aceea trebuie sa fie ce a pus fabricantul
alta cauza ar fi faptul ca firele de la senzor primesc un curent parazit, indus de la demaror care nu e departe de acest senzor, demarorul trebuie sa fie exact acel tip pe care l-au pus fabricantii, ziceai ca e nou, dar trebuie sa fie acelasi tip. verifica si alte fire de pe acolo demaror, pedala acceleratrie si ce mai e vizibil, sa nu dea la masa
legat de chestia cu curentul parazit mai citeste pe aici , multa bafta!


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystysirghi
post 27 Sep 2013, 07:45
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 August 08




Salutare !
Cu aceiasi problema ma lupt si eu de un an la Meganul meu 1.9 dti . Are momente cand porneste la sfert dar are mult mai des prob. pornitului la a 3 cheie ( asta se intampla doar la prima cheie dupa o zi pe alta- dupa porneste la sfert toata ziua si functioneaza perfect motorul ). tin sa mentionez ca am verificat tot sistemul de alimentare de la rezervor pana la pompa , inclusiv montat supapa de sens intre filtru si pompa de injectie si senzorul de turatie schimbat care citeste volanta , bujii etc. si nimic, porneste la fel.
Tin sa mentionez ca a fost bagata pe tester la reno si nu a dat nici o eroare, iar singura neverificare a fost pompa de injectie care la toti pompagii la care am fost merg pe schimbat sau daca o repara se arunca la 1000 - 2000 de ron asa usor.
Deci problema este ca nu ii dau de cap si nici la jepcari nu vreau sa ajung .


--------------------
renault megane 2001/1,9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 09:32
Dacia