Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Symbolul vechi contra Symbolul nou, E bine sa dau Symbolul vechi de 2 ani pe unul nou?

realmcsar
post 19 Jan 2009, 20:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Posed un Symbol vechi de doi ani (decembrie 2006) 1.4 Expression cu 43000km. Ma tot gandesc ca fiecare an care trece face ca masina sa valoreze tot mai putin si diferenta care trebui sa o adaug pana la pretul unei masini noi este tot mai mare.
Se merita sa caut sa vand masina acum, sa pun diferenta si sa cumpar noul Symbol? Cam cu cat scade valoarea unei masini in fiecare an? Noul Symbol v-a convins ca merita achizitionat?

Multumesc si sa nu ma injurati rau daca nu am postat unde trebuie!


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Jan 2009, 20:29
Post #2


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ca sa-ti raspund in vreun fel la prima intrebare ar trebui sa precizezi cu ce motor vrei "noul symbol"?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 19 Jan 2009, 20:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Pai echivalent cu ce am acum este cel de 1.2
Conteaza si consumul pt Bucuresti.


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Jan 2009, 20:44
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai atunci de ce nu un dCi? Sau un 1.4 16v, ca urban, tot cat un 1.2 16v consuma.
Masina pe care o ai, expressionul, are ABS? Daca nu are, ar mai fi un motiv sa-i face un up-grade.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 19 Jan 2009, 20:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Are ABS


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Jan 2009, 21:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(realmcsar @ 19 Jan 2009, 21:23)
Se merita sa caut sa vand masina acum...
*



Ti-ai raspuns singur.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 20 Jan 2009, 09:52
Post #7


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




ce sens are sa marchezi pierderea de 50% la masina actuala (si va fi 50% cu piata asta,crede-ma) si sa dai banii pe una noua la care pierzi inca 20% in momentul cand ai luat-o de la dealer si apoi pierzi mai mult si mai repede dintr-o suma mult mai mare( masina noua costa mai mult )?
macar de ar fi vreo inovatie pe clio nou,dar e bazat pe aceeasi platforma cu cel vechi din cate stiu eu..iar a ta la 43k km nici nu si-a dat bine drumul...
asa stai cu cel vechi,deprecierea va fi mai temperata decat la cea noua,de costuri de dobanzi la leasing,casco pe firma si alte cele nu zic nimic ca n-ai specificat cum te gandeai s-o iei..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 20 Jan 2009, 11:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Nu si-a dat drumul dar imediat se apropie cheltuielile mari de intretinere, distributia ...!
Nu vad nicaieri ca masina ar fi in leasing si pe firma si la CASCO ai reduceri daca esti client vechi si mai ales daca nu ai avut evenimente!
Daca poti face schimbul cu o diferenta relativ mica ~ 3500 Euro eu zic ca se merita sa iei un DCI daca e adevarat ca vrei consum mic. Pentru un alt benzinar nu eu m-as obosi!
Dupa ce faci un studiu al pietei calculul pe hartie "la rece" te poate ajuta mult. Bafta!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 20 Jan 2009, 12:04
Post #9


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Pierzi mult mai mult la vanzarea masinii + achizitionarea celei noi decat dai pe un set de distributie.
Tu vrei sa iei doar un facelift, nu un model nou. Macar de-ar fi fost alta masina, era un motiv bun.
Daca esti multumit de masina actuala si nu are probleme, nici eu nu vad de ce a-i vinde-o.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 20 Jan 2009, 12:13
Post #10


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




daca vrei sa iei motorul de 1.2 nu cred ca merita, pare cam micut si cred ca o sa iti doresti unul mai mare la drum lung.
merita pentru faptul ca e masina noua-> garantie noua.
casco o sa fie clar mai scump,
revizia de 60k o poti face is la un alt service, nu neaparat la reprezentanta (mai scazi din costuri), la fel si cu celelalte revizii dupa iesirea din garantie.
tu totusi pleci de la premisa gresita, privind masina ca pe o investitie. cred ca la achizitionarea unei masini trebuie sa iei in calcul puterea ta financiara din momentul respectiv. daca ai banii, nu ai ce face cu ei, iti doresti masina noua atunci ia-o. daca nu, stai cu cea veche pana cand iti vei putea permite alta noua. si una si alta se vor devaloriza si cu siguranta in cativa ani va aparea un nou symbol.

This post has been edited by sqryn: 20 Jan 2009, 12:14


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 20 Jan 2009, 12:31
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




Parerea si sfatul meu: daca masina pe care o ai nu iti face probleme si ai exploatat-o cu masura, de ce s-o schimbi cu acelasi lucru (chiar mai slab ~ motor 1.2) si sa pierzi cateva mii de euro?!
Daca totusi ai bani de cheltuit, fa un pas mai sus; eu as incerca Skoda Octavia diesel (e mai spatioasa si am auzit ca e si foarte fiabila, ca si clio de altfel).
Cocluzia mea: nu Clio pe Clio si buzunar mai gol sofer2.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miria
post 20 Jan 2009, 13:52
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 1 September 08




In nici un caz,e o mare prostie ,cum sa iti dai masina pe o alta masina la fel doar cu alt stop si far.Plus ca mi se pare si mai urat noul Symbol .Incearca altceva Ford Kia,Opel.


--------------------
Renault /Range Rover xxx 2006/2011
http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prince of Persia
post 20 Jan 2009, 14:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.868
Joined: 22 May 06
From: Galati/Romania




Nu merita sa faci schimbul asta,daca tot il faci ia o masina mai spatioasa si mai dotata decat cea actuala.

O solutie foarte buna ar fi si cea prin care iti cauti o masina mai mare si mai dotata dar care sa aiba 1-2 ani vechime si un numar mic de km,diferenta va fi mai mica sau in aceeasi bani vei primi mai multa masina.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - xxxxxxx 1.5 DCI 105 CP/2007/Confort Expresion/ESP and CC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 20 Jan 2009, 15:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




QUOTE(Miria @ 20 Jan 2009, 13:52)
In nici un caz,e o mare prostie ,cum sa iti dai masina pe o alta masina la fel doar cu alt stop si far.Plus ca mi se pare si mai urat noul Symbol .Incearca altceva Ford Kia,Opel.
*


Symbol nou mai urat ca Symbol vechi ? huh.gif Ah asta ar fi parerea ta subiectiva, personal cred ca are mai mult "vino incoace" !
Despre masinile pe care le recomanzi nu comentez icon_mrgreen.gif !


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 20 Jan 2009, 15:48
Post #15


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Nu cred ca are rost, sincer sa fiu... Ca iei fix aceeasi masina... Mai bine astepti pana ai mai multi bani si faci un upgrade...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 20 Jan 2009, 16:32
Post #16


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




io nu inteleg conceptu' asta: daca schimbi masina tre sa iei una mai mare si mai dotata.
poate omu n-are nevoie de masina mai mare, iar dotarile de pe noul symbol ii ajung.

io daca as schimba maine masina, mi-as lua ceva mai mic decat actualul symbol. si fix cu aceleasi dotari. ptr ca nu-mi trebuie mai mult.
in 5 ani de cand am symbolul n-am simtit nevoia de ceva mai mare si mai dotat. ba chiar as renunta si la unele dotari de pe symbol, cum ar fi (vopsea metalizata, jante aliaj, geamuri electrice). mde, fiecare cu nevoile lui.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 20 Jan 2009, 16:47
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Total de acord cu cristib. Si eu mi-as lua ceva mai mic decat actualul Symbol si fix cu aceleasi dotari. L-am luat pentru ca era cea mai ieftina masina in aprilie 2007, dar e cam mare pt. mine...
On-topic: nu te grabi inca - stai sa vezi cum mai evolueaza piata auto.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 20 Jan 2009, 17:43
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




si eu zic ca nu merita schimbul. Mie imi place mai mult symbolul vechi, chestie de gusturi. Platforma e aceeasi, Iar o masina la 40.000 si 2 ani de-abia incepe sa fie rentabila... In primii ani devalorizarea e mai mare, oricum. Motorul ala de 1,4 8v n-are moarte. Si te intelegeam daca vroiai minim compacta (stabilitate la drum, suspensie independenta pe spate, etc.), da asa... interiorul e acelasi, cu aceleasi plastice, aceleasi dotari...


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 20 Jan 2009, 21:03
Post #19


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(sqryn @ 20 Jan 2009, 13:13)
merita pentru faptul ca e masina noua-> garantie noua.

-> revizii mai scumpe tot la reprezentanta. Deci ce si cum castiga? wink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 Jan 2009, 12:57
Post #20


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Am vaga impresie si te rog sa ma corectezi in cazul in care gresesc, ca de fapt vrei sa dai masina pentru ca iti este groaza de revizia de 60.000 km.

Nu uita un aspect foarte important !!!!! La acea data masina nu va mai fi in garantie automat nu mai esti la mana celor de la Renault. Aceeasi revizie, cu piesele cumparate de tine (atentie, cu piesele ce trebuiesc MUSAI schimbate), te duce undeva pe la 1000 lei maxim. Mergi te rog la un service oarecare in preajma implinirii celor 60.000 km si roaga un nene mecanic de incredere sa iti spuna care din piese, in afara de kitul de distributie desigur, necesita inlocuirea imediata.

Daca s-a ajuns al astfel de costuri, si aici ma refer strict la service-urile Renault, este din cauza ca asa recomanda firma "mama", inlocuirea a cutare, cutare si cutare piesa... cand de fapt ele mai duc cel putin 15-20 jde mii de kilometri.

Bafta. wink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 21 Jan 2009, 13:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




E adevarat ca nu ar fi o cheltuiala foarte mare revizia de 60k Km daca se face intr-un alt service decat cel al reprezentantei Renault.
Totusi eu nu as merge mai departe decat sa iau eu piesele, adica la distribuitie cel putin se impune factura si garantie pe lucrare!
E adevarat ca distributia poti s-o faci linistit si la 75k km mai ales ca e masina ta personala si sti sigur ca sunt reali!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juliano
post 21 Jan 2009, 14:37
Post #22


Sofer Forumist


Group: Members
Posts: 66
Joined: 31 July 08
From: Iasi




Tata are un clio symbol 1.5 DCI 86 HP din ianuarie 2008, mai precis dinainte sa apara pe piata modelul nou. Sfatul meu pentru el a fost sa astepte pana in vara, iar el, desigur, nu m-a ascultat. N-a facut bine sau rau, ci doar are face-lifting-ul vechi. La DCI nu s-au schimbat versiunile de motorizare, la benzina da. Deci.. sfatul pentru toti care vor sa-si schimbe masina:
Ai o masina veche => probleme mai multe sau mai putine => problemele cu intrezinerea si reparatiile/consumul la masina veche costa mai mult decat diferenta pentru una noua plus casco si alte costuri de achizitie si dobanzi? daca da => se merita masina noua. Daca nu => ai nevoie de un spor de putere, performanta, siguranta, dotari, si alte gadget-uri ce le poate oferi masina noua? plus costurile ceva mai ridicate ca cea veche, pentru ca la o masina noua se fac reviziile la service, e necesar un casco, ca sa nu mai vorbim de leasing sau rata, in cazul in care nu ai banii cash... etc. nu ti se par un efort financiar prea mare = se merita masina noua.
Ai o masina relativ veche => nu prea ai probleme tehnice/nu ai facut mai multe sute de mii de km... si nu-ti permiti surplusul de efort financiar pe care l-ar presupune costurile cu masina noua => se merita sa ramai cu ea, ca doar "smecherii" ies duminica in oras sa-si arate noua achizitie.
Parere personala, O masina "forjata" este bine de schimbat la 2-3 ani, cand iese din garantie cu una noua pentru a se evita costurile cu reparatiile, si de asemenea pentru a evita sa te lase in drum. Daca o tii ca o masina de familie, care nu are contact cu gropile din romania in fiecare zi, nu ai "rupt-o in doua" grabindu-te sa ajungi pe undeva si ignorand gropile... e bine sa o pastrezi pentru ca ai avantajul ca: "ii stii toanele".


--------------------
Renault Symbol - inmatriculata 2010/Best
_____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards /
Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 21 Jan 2009, 14:43
Post #23


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




este super sa iti permiti sa schimbi masina la 2 ani (imediat ce iese din garantie) si cine are bani sa-si permita miscarea ar cam trebui sa o faca ... asta ca regula generala

pretul de revanzare scade vertiginos in primii ani si dupa aceea mai putin ...

punctual ... dat fiind vorba de un Reno care se "devalorizeaza" ffff repede + actuala situatie de pe piata auto eu zic ca nu prea merita decat daca reusesti sa "sari" la o masina "superioara" dpdv calitativ si al performantelor ...

masina aia nu are nici multi ani si nici multi km si nu cred ca se justifica/merita schimbarea sugerata, mai ales daca s-a avut grija de ea corespunzator .... in alti 2 ani si 40k km (sa zicem) cat crezi ca mai pierzi la pret? wink.gif

This post has been edited by crisolro: 21 Jan 2009, 14:47


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 21 Jan 2009, 14:51
Post #24


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




QUOTE(Bliss @ 20 Jan 2009, 21:03)
-> revizii mai scumpe tot la reprezentanta. Deci ce si cum castiga? wink.gif
*



pai daca se strica ceva o repara pe garantie. deci poate castiga. asta era un plus sau argument pt masina noua, nu neaparat un castig financiar.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 21 Jan 2009, 17:20
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Am pornit cu gandul de la devalorizare, costuri ce urmeaza pentru intretinere si bineinteles un consum mai mic in oras.
Cand a aparut noul Symbol am fost in showroom sa o vad. La interior nu m-a impresionat mai deloc. Exteriorul cred ca este mai reusit decat vechiul model.
Bineinteles ca visez si eu o Octavia sau un Megane, dar sunt ceva bani in plus fata de un Symbol. Cred ca o sa astept sa treaca criza si de ce nu sa apara noul Megane.
Sunt si reducerile astea care te incanta acum (dar am impresia ca reducerile sunt valabile mai mult pt modele cu multe optiuni).


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 21 Jan 2009, 17:39
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




am vazut ca la Symbol faza 4 sunt discount-uri de 2500 euro la 1.5 dci. un Fidji 1.5 dci 85cp ajunge cam 9900 euro.


--------------------
Ford Focus - BC 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 22 Jan 2009, 10:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Se gaseste si fidji ph4 1.5dci 65cp ! Si-a luat un amic in decembrie la 9200Euro, acu e si mai ieftin!
Discountul de 2500Euro este numai la Fidji DCi ph4!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 22 Jan 2009, 11:23
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




Eu zic ca tu nu ai de lucru cu schimbatul masinii. A mea abia dupa 4 ani a inceput sa aiba probleme, asa ca poti sa mai stai. Plus ca, masina veche de 2 ani isi pierde mai greu valoarea decat una noua. Asa ca daca vrei sa pierzi bani vanzand-o pe cea veche acum, si sa mai si pui diferenta pt o masina noua , atunci go ahead. Dar daca esti cumpatat stai cuminte, distributia costa vreo 25 mil, mult mai putin decat cat te-ar costa sa schimbi masina.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 22 Jan 2009, 18:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Nu vreau sa deschid un topic nou asa ca ma voi adresa aici posesorilor de Clio 1.5 80 cai.
Ma bate gandul sa imi schimb Clio-ul pe benzina 1.4 8v din 2002 cu 66.000km cu un Clio Bicorp din 2005 cu 65.000km 1.5dci 80 cai. Masina mea este foarte(FOARTE) bine intretinuta, nu am probleme cu ea, doar ca mi-a placut intotdeauna modelul hatchback (ps - e fabricata in Franta, a mea fiind in Turcia). As mai da o diferenta de 2000 euro. Ce spuneti? Merita? Ma avantajeaza motorul diesel, eu nemergand decat 15.000km max pe an? Ce ar trebui sa verific la masina legat de motor (ca in rest cred ca stiu ce sa verific).
Astept cateva sfaturi de la eventuali posesori ai versiunii diesel. Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 22 Jan 2009, 19:07
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Majoritatea comentariilor de pe acest forum, cat si de pe forumul DaciaClub, converg spre parerea ca o masina cu motor Diesel este mai rentabila decat varianta pe benzina atunci cand mergi cu ea mai mult de 15.000km pe an.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 13:04
Dacia