Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pompa inalta

Marius WAS
post 20 Oct 2008, 19:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Am si eu niste intrebari pt cei care au ttrecut prin asa ceva, sau cunosc cazuri:
am probleme cu pornirea, mai bine spus cred ca am pilitura pe instalatie. am un megan II 1.5 dci 101 CP din 2004/11. vreau sa stiu daca cineva a inlocuit pompa de inalta de megan cu una de logan? Si ce sugestii imi da-ti tinand cont ca am reconditionat injectoarele de 2 ori, acum as fi la a 3 reconditionare...


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 21 Oct 2008, 12:55
Post #2


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Nu este obligatoriu sa ai pilitura daca nu-ti mai functioneaza injectoarele. Da si tu filtrul de motorina jos, scurgel intr-o sticla transparenta si joacate cu un magnet pe fundul sticlei (pe afara) si vezi daca se misca ceva prin motorina si daca se misca deabia atunci poti sa fi sigur ca ai sau nu ai pilitura (este cel mai simplu si mai practic test). Cat despre pompa de logan nu stiu daca se potriveste dar eu nu cred ca tu ai motorul de 100cp.

This post has been edited by solidconvert: 21 Oct 2008, 12:56


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Oct 2008, 13:07
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Exista motor de 100 de cai 1.5 dCi pe Megane si in 2004.

De ce ai reconditionat injectoarele? Renault spune ca nu se reconditioneza...si faptul ca tu este la a doua reconditionare....cred ca deja ai platit unele noi...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 28 Oct 2008, 20:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




motorul este 1.5 dci 74 Kw(101CP) este euro 3 si daca nu ma insel acesti 101 CP se datoreaza turbinei cu geometrie variabila, mentionez 101 CP din fabrica.
nu pot sa pun injectoare noi atata timp cat nu stiu ce se intampla cu pompa, cat despre injectoarele vechi, "se pot curata" am dat de 3 ori injectoarele jos, o data le-am reconditionat si m-au costat 10 mil toate(a fost un moft sa schimb diuzele sau cum se zice)iar de 2 ori le-am curatat


28 Oct 2008, 20:57:
acum pe moment am o problema in ceea ce priveste pornirea, mai exact pompa nu ramane amorsata, daca o amorsez de la para de amorsare porneste la sfert cum se zice, daca nu o amorsez, trebuie sa-i dau mai multe chei, ceva sugesti, a mai trecut careva prin asa ceva?


This post has been edited by Marius WAS: 28 Oct 2008, 20:57


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 28 Oct 2008, 21:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu ai cumva un furtun crapat sau imbinare neetansa?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 29 Oct 2008, 21:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




cand am schimbat filtrul de motorina, nu pot sa-mi dau seama din ce motive, am gasit suportul slabit, iar filtrul isi cam facea de cap(se misca destul de bine), ma gandesc eu in felul acesta sa nu cumva sa nu se fi intamplat ceva cu mufele sau conductele , cert e ca am nevoie de o instalatie noua, nu exista coltisor al instalatiei pe unde sa nu fi umblat eu, in speranta ca o sa remediez problema. am schimbat si trei pere de amorsare si tot nimic




logic daca ma gandesc, trage aer pe undeva, deci ce tine de pompa si injectoare unde totul e sub presiune pica deoarece ar da motorina, ramane filtrul pe care l-am schimbat si se intampla ce se intampla. inainte sa schimb filtrul ramane motorina in pompa, pornea dar filtrul era gol si se oprea motorul, si trebuia sa-i dau iar la para, si ca sa-mi fie mai simplu scoteam mufele de la tur si retur ca sa vina motorina mai repede, tot scotandule ma gandesc ca s-au dus inelele zero



Un lucru e sigur am umblat prea mult in masina si acum singura var pe care o vad eu e sa schimb toata instalati plus filtru......


de cand a venit frigul e mai bine un pic,probabil motorina devenind mai vascoasa nu mai se scurge asa usor inapoi in rezervor, dimineata porneste la prima cheie dar foarte greu.....


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Oct 2008, 08:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Tu la 101CP ar trebui sa ai pompa electrica in rezervor. Acolo cred ca e buba.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 31 Oct 2008, 23:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




nu am si nici nu am gait vreun fir, dar sincer m-am gandit si la varianta sa-i pun o pmpa de amorsare...


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 23:22
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai ai deja una...in rezervor...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 6 Nov 2008, 23:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




esti sigur???????????
am demontat sorbul din rezervor de vreo 5-6 ori, si stiu cam cum arata o pompa de amorsare......
credema, nu are , pompa de inalta isi trage singura...


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Nov 2008, 13:01
Post #11


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.742
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca totusi ai piltura din pompa de inalta, va trebui sa schimbi tot sistemul de alimentare (rezervor, popma, injectoare si toate conductele) Asta e metoda de reparatie recomandata de Renault.
Valabil daca ai pompa Delphi, desi din descriere as banui ca e Siemens sau Bosh.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 7 Nov 2008, 20:24
Post #12


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Ce e acea pulitura?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zer0
post 7 Nov 2008, 21:45
Post #13


renault 11 sold: renault chamade sold


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 November 07




incearca sa pui pe instalatie o supapa de unic sens. Pilitura este din motorina?


--------------------
renault megane 2.2; 1,5 dci 86 cp 2007/manager/bleu crepuscule
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 7 Nov 2008, 22:09
Post #14


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Pilitura consta din bucati mici de metal cel mai des provenite din defectarea pompei de motorina, aceasta nu provine din motorina.

This post has been edited by Hackmikey: 7 Nov 2008, 22:09


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 7 Nov 2008, 22:12
Post #15


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




merci wub.gif


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 7 Nov 2008, 22:17
Post #16


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(Mrija @ 7 Nov 2008, 20:24)
Ce e acea pulitura?
*


Ce e acea...ce?! unsure.gif

This post has been edited by xcss: 7 Nov 2008, 22:27


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoboCoop
post 7 Nov 2008, 22:25
Post #17


ren`


Group: Members
Posts: 1.165
Joined: 3 September 04
From: Deva




poti face urm lucru: dai jos pompa de inalta si injectoarele si mergi la un atelier specializat sa ti le verifice pe stand


--------------------
Ex. Renault Megane 2 1.6 16V 113 CP - HD 09 PCM 2003 , Privilege
Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important
But is more important to be nice
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 7 Nov 2008, 23:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




in legatura cu schimbarea instalatiei, ma costa vreo 80 mil
pompa cum se incearca? (am inteles ca nu mai trage daca nu e pompa buna)am fost la cineva care are banc de probe , am facut injectoarele, in legatura cu pompa, cand a am dat-o jos nu a avut nici un pic de uzura, am pus totul la loc, iar in momentul de fata nu am decat probleme cu amorsare, nu ramane pompa amorsata, sau mai bine spus, se dezamorseaza dupa cateva ore, in rest masina merge, AAA!!! si am bagat magnetul in rez si parca s-ar strange ceva pilitura pe el, nu stiu ce sa mai cred daca pun intr-un pahar motorina din filtru, nimic, pompagiul zice ca e buna, in rez putin span, chiar nu mai stiu ce sa fac.... ceva sugestii


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_269457
post 8 Nov 2008, 21:39
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 22 January 07




Din ce am citit aici nu ai nici o problema cu pompa sau injectoarele,para de amorsare are o supapa unisens in ea si aia e defecta,trebuie inlocuita conducta cu para.incearca sa bati cu ceva in ea ca poate isi da drumul dar oricum tot la inlocuire ajungi.


--------------------
Renault LAGUNA III - HD 18 KRS 2010 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 8 Nov 2008, 23:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




am schimbat 2 pana acum!?
in urma cu o luna am umblat la pompa ca sa o curat, si cam de atunci am probleme cu amorsarea, si pe la rezervor am umblat(cred ca am facut varza toata instalatia de alimentare)
De ce am umblat la pompa!!!! am avut probleme cu injectoarele, le-am reconditionat de 2 ori, de cand am umblat la pompa e mai bine
dar nu ramane amorsata, iar in service e asa de greu sa gasesti pe careva priceput, si care e, trebuie sa-ti faci programare cu o luna inainte, dar prea putini!!!

This post has been edited by Marius WAS: 8 Nov 2008, 23:58


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Nov 2008, 20:15
Post #21


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.742
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E un service la semnatoarea, se numeste rune. Sunt specializati pe sisteme de injectie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
"marian"
post 10 Nov 2008, 12:35
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 13 June 08
From: Calarasi




Cu pompa de amorsare am patito si eu, ramanea "supta".Am dat conductele jos si pe tur pe la jumatatea conductei am gasit o supapa unisens care era infundata si trecea motorina mai greu.Am desfundat-o si am largit-o putin cand am bagat ceva pe ea sa o curat si acum daca nu o pornesc 4 5 zile trebuie sa o amorsez putin si porneste bine.Supapa asta nu permite motorinei sa se intoarca inapoi in rezervor.Este prima mufare de la rezervor spre filtru de culoare alba, la mine.


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 10 Nov 2008, 15:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




daca poti sa-mi descri mai exact unde e supapa, eu stiam ca e doar una , adica para insasi
ai zis intre rezerv si filtru pe tur?


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
"marian"
post 10 Nov 2008, 20:36
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 13 June 08
From: Calarasi




Da, pe conducta de tur prin dreptul stalpului dintre usi ,este prima nada intre furtune de la rezervor spre filtrul de motorina.Maine o sa revin cu o poza ceva.

10 Nov 2008, 20:42:
De ce ai deschis doua topicuri? Pe care sa raspundem?

This post has been edited by "marian": 10 Nov 2008, 20:42


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 10 Nov 2008, 22:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




sunt doua probleme diferite, care s-au generat una pe alta, nada aceea e prin interior sau pe exterior,

10 Nov 2008, 22:39:
am si uitat de ce am deschis acest topic.
A inlocuit cineva pompa de motorina cu un de logan? se potrivesc?se pastreaza performantele?


This post has been edited by Marius WAS: 10 Nov 2008, 22:39


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 19 May 2010, 10:18
Post #26


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




salut
mai repari panglica de airbag?
as vrea sa stiu cat m-ar costa


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS - B 169 RRS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 27 Jun 2010, 12:32
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Poate cand ai timp ne spui si noua cum ai rezolvat problema.

27 Jun 2010, 15:17:
Deci, daca esti pe aici ne spui ceva Marius WAS?

This post has been edited by CRY 79: 27 Jun 2010, 14:17


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 28 Jun 2010, 10:56
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




E greu de spus ce a avut....
deci sa incep cu inceputul...
1) am alimentat de cateva ori cu benzina fara sa-mi dau seama, in cantitati mici, 5l max 10l;
2) Am bagat motorina "la galeata",
din 1) si 2) a inceput sa-mi dea injection defailant.
3) am scos motorina si am bagat 10l + un flacon cu aditiv

din 3 am pus-o pe branci

Am reconditonat injectoare a mers 1000km si aceasi problema
am desfacut pompa am curatat-o de aditiv(era plina) si am reconditionat iar injectoarele, si am scapat


This post has been edited by Marius WAS: 28 Jun 2010, 11:19


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 28 Jun 2010, 20:34
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(Marius WAS @ 28 Jun 2010, 11:56)
3) am scos motorina si am bagat 10l + un flacon cu aditiv

din 3 am pus-o pe branci

Am reconditonat injectoare a mers 1000km si aceasi problema
am desfacut pompa am curatat-o de aditiv(era plina) si am reconditionat iar injectoarele, si am scapat
*



Un flacon intreg? Nasol. Nu prea este recomandat aditivul. Pai cum era aditivul in pompa? Se depusese pe peretii pompei?


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 29 Jun 2010, 06:21
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Era ceva vascos,gen vaselina,dar oricum era mult acolo in pompa, nu imi explic cum de a trecut de filtru si s-a strans in pompa..... bash.gif
Vina imi apartine, dar am fost negativ influentat de cel care mi-a vandut aditivul, el mi-a recomandat sa-l bag cu 10 l de motorina


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 09:37
Dacia