R5 - consum marreeee
![]() ![]() ![]() |
R5 - consum marreeee
razvan_b |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Flitrul de aer probabil ca mai trebuie schimbat [e foarte important - si eu am patit asa o nasolie] ... vezi ca s-ar putea sa fie "capsulat" - de plastic dar fara posibilitate de deschidere (la mine asa era - l-am taiat frumos pe margine la dunga si porma l-am lipit la cald) ... daca nu poti sa-l schimbi sau pana gasesti altul poti sa-l "cureti" ... presiune aer ... bafta (mai sunt si altele dar schimba filtrul prima data si porma mai vezi)
P.S. cand am ajuns si eu la problema asta (aveam R5-ul de vreo 3 ani deja) am intrebat proprietarul anterior daca l-a schimbat sau ceva ... raspuns nu ... dar facuse niste gaurele in parte de jos a cutiei filtrului sa mai traga si aer ... nu pot sa iti explic ce era in saracul filtru de aer ... o scrumiera cu varf plina de scrum e fix nimic ... This post has been edited by cmandrei: 2 Feb 2006, 14:56 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
razvan_b |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
da, de asta am uitat sa zic, a fost prmul pe care l-am schimbat.
am luat unul nou, carcasat. |
-------------------- |
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Mmmda ... nasol ... daca te mai pricepi poti sa verifici si clapeta de soc daca se inchide ok ... returul de benzina daca nu cumva este "blocat" ...
Apropos motorul se incalzeste ok ... da caldura bine ? la mine mai era o treaba iarna ... trebuia neaparat cartonas in fata radiatorului ... si asta mai scadea consumul deoarece se incalzea mai repede motorul ... Din pacate nu stiu un service in Bucuresti sa-ti recomand ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
razvan_b |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
da, clapeta de soc sta bine, motorul se incalzeste repede, am pus deja carton in fata, returul nu l-am verificat, dar cred ca nu e infundat.
de priceput ma pricep cat de cat (la oltean totul il faceam singur), dar nu stiu unde sa mai caut. cred ca va trebui sa-i fac o carburatie cu un analizor de gaze si reglat carbul dupa ala (numai ca am o vaga impresie ca e reglatul carbului pentru regimul de mers nu se poate face cu el pe masina - am impresia ca jiglerul pt mers se acceseaza doar prin camera de nivel constant, e un surub ce-l desfac si trec cu surubelnita pe acolo, doar pentru relanti merge ar ca are jigler de aer si mai e surubul de la cablu de acceleratie). sper s nu spun prosti. This post has been edited by razvan_b: 2 Feb 2006, 15:56 |
-------------------- |
|
bumbus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 25 November 05 From: Bucuresti ![]() |
este un sevice bun langa cora pantelimon
mi-am curatat carbu' acolo..... al meu este dublu-corp weber 32 DRT si am un consum mediu de 6.8 la 100 |
--------------------
Renault
Super5
- B 09 LYK
1985 c2j 1400 cmc, 71 hp
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
acolo am fost si eu o data cu oltcitul si mi-au pus silicon rosu la talpa carburatorului. siliconul s-a topit si a ajus prin el, de aici ....
de atunci il reglam singur dupa ureche si consuma rezonabil. totusi poate ca voi ajunge si pe acolo |
-------------------- |
|
catran |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu siliconul rosu am facut-o si eu pe solex dublu...nu cred ca ar fi o problema
eu m-am cam dat la masina mea pe distante scurte cu turatii "rosii"(asta asa numai de proba sa vad daca tine motorul) motorul a tinut pana dupa 5000 ture ,siliconul este tot acolo..intact in legatura cu cei de pe pantelimon daca a fost cineva de curand, astept si eu cu nerabdare un pret pt. reglaj carb. si masurat compresie (sa stiu daca merita deplasarea pana acolo) This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:44 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
razvan_b |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
da, siliconul rosu tine f bine la temperatura (nu si la evacuare) si ulei, dar nu tine le benzina. individul a pus mult, cand a strans a iesit si pe interior si pe exterior, iar benzina la topit.
|
-------------------- |
|
tomi87 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Acelasi motorizare are si a noastra si consuma la fel. La drum intins 5 litri, iar in oras 11 litri. Si asta dupa reglaj cu tester de gaze. Nu stiu ce drq e cu filtrul ala de aer, mecanicul spune ca nici ala nou-nout nu lasa aerul sa treaca cum trebuie. Cica regleaza carbu cu filtrul dat jos (ca altfel nu are acces la el) si cand pune la loc filtrul se ingrasa amestecul. Si mai e o problema: motorul e mic si trebuie turat destul de bine ca sa accepte o treapta mai mare, si in plus in oras mai sus de a treia nu apuci sa bagi. Aceste masini incep sa devina masina soferilor de duminica: doar la drum intins e acceptabil consumul, insa nu prea ii place sa mearga repede. Asa ca cine se multumeste cu drumuri putine in oras si cu calatorii la 85km/h, poate obtine consumuri cat de cat normale.
A, si inca ceva: trebuie verificat ca jiclorul de ralanti sa fie strans bine la locul lui. |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
LUCIANTDR |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 16 September 05 From: Iasi ![]() |
Salut. Vezi ca ceva legat de consum am postat si eu la "Renault Fuego - Weber 32 DARA" .... sunt multe informatii acolo..... soc, filtru, bujii, reglaj jigloare, retur benzina, reglaj aprindere ( foarte important), distante electrozi bujii, etc
Astept pareri |
--------------------
RENAULT
FUEGO
1983, A6M Fuego Reload
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
@tomi87
E imposibil sa consume atat, nu are voie. eu am un oltcit cu motor de 1,3 si carb dublucorp solex, aprindele electronica, delcou cu senzori hall nu sare de 11-12 si, crede-ma, ca-l mai si calc din cand in cand, iar motorul vedea adesea 4500 ture. in cartea ei zice ca trebuie sa ia sub 7 cu 120, iar ea mult mau mult. ce naiba, are motor de 1,1l si ea papa cat unu de 2l. am vazut ca e chinuit motorul si trebuie turat, dar totusi, merg cu mare grija, apas super usor pe pedala si papa 12litri. This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:44 |
-------------------- |
|
razvan_b |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
acum am venit cu ea de la service.
cu analizorul, avea hidrocarburile la in jur de 580, acum sunt la 240. a umblat putin si la avans. sa vedem ce urmeaza. |
-------------------- |
|
cmandrei |
![]()
Post
#14
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
sa ne spui ce si cum s-a schimbat ...
P.S. stiu si eu ca nu aici se discuta (ca nu e chiar on-topic) dar de ce sustineti voi ca trebuie "turata" masinuta ca sa mearga ok ? eu R5-ul pe care l-am avut (super5 din 85 1.1 cmc 43cp) mergea singur ... la 60km/h eram in treapta 5 si in oras si in afara orasului (chiar daca sustin unii si chiar si motorul ![]() This post has been edited by cmandrei: 3 Feb 2006, 14:38 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tomi87 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
@cmandrei
partial offtopic: a noastra are cutie cu 4 trepte, si daca la 50 ii dai a patra, vibreaza destul de binisor, trebuie sa treci de 60 la ora sa mearga limpede. Nu zic ca trebuie condus cum face tatal meu, ca o calca destul de des la 3500 si peste (asta la urechi ca nu are turometru), dar subturat moare. E altceva, ca venind dupa un drum lung, pana la primul semafor o ia lejer in a patra chiar si la 40kmh. Cu consumul asta ar putea fi si de 1500cmc... A, era sa uit: daca se ia jos consumul (adica amestecul) in masura descrisa de Razvan, mai porneste dimineata? Si rarefierea amestecul scade sigur consumul? Din experienta mea daca inainte consuma 11 litri, acum va consuma 10. Bafta |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
da, azi iar s-a aprins becul de benzina - 75 km cu 10 litri
![]() ajung acasa si ma uit la jiglerul ala din lateral - era in alta pozitie, il reglez iar (strang) turez motorul de cateva ori, ma uit la el, iar se miscase. l-am scos, m-am uitat la filet -era ok, numai ca se desuruba f usor. am pus putina ata pe el, ultimele 3 filete din spre exterior, infiletat si pana acum nu s-a mai miscat. sper sa nu mai consume atat ca-i dau foc ![]() am inteles ca la inceput masina mergea cu el strans la maxim. vad acum ce s-a modificat si apoi incerc sa-l strang la maxim ridicand relantiul din surubul de la acceleratie. am mai dat si de avans putin (dupa ureche) si acum masina e mai sprintena. This post has been edited by razvan_b: 14 Feb 2006, 19:33 |
-------------------- |
|
jagoman |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Poate e off topic: am R11 1,4 si consumul nu sare in oras de 9,5-10 iarna, desigur o tin mai usor cu acceleratia in oras ca e nonsens. La drum lung cu talpa de multe ori ajung iarna pana la 7,5 cel mult. Daca o tin mai moale ia intre 6.2-7 chiar si iarna.
Cand am cumparat consuma peste 12 in oras, peste 8 afara. Schimbat bujii, filtru aer, si reglat carburatorul. Atat. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
eu am schimbat bujiile, filtru de aer, fisele, capacul de delcou, luleaua si ...
acum sa vedem cum o scot la cap, ca sigur e din carb. |
-------------------- |
|
jagoman |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Succes la ea, ca stiu cat e de enervant. Si eu eram la fel. Procedura respectiva mentionata n-am facut-o intr-o zi. Si in timp toti imi spuneau ca e prea mare consumul. Asa ca sa speram ca va iesi bine la urma, ca va fi mare satisfactia sa stii ca ai un consum decent.
Bafta. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
multumesc, sper sa rezolv.
|
-------------------- |
|
geiargi |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 10 February 06 From: Timisoara ![]() |
aceeasi problema o am si eu la renault-ul meu 11 de 1.4
afara daca n-o fortez obtin 5l - 5.5l /100km iar in oras cred ca iarna asta am ajuns undeva in jur de 13l/100. si asta-i inca bine; cand am cumparat-o avea consum 20l/100km (vorbesc foarte serios). dupa ce am schimbat filtru aer, bujii, capac delcou, termostat (cum m-au mai sfatuit unii altii), a scazut la 13/100; nici eu nu stiu ce sa-i mai fac. p.s. am mai constatat ca daca accelerez brusc, motorul pare sa se inece, chiar si dupa ce s-a incalzit; posibil sa fie din cauza amestecului prost dozat !? nu ma pricep prea bine la mecanica asa ca sper sa nu spun prostii cand intreb: poate sa fie si din supape? |
--------------------
Renault
11
1983 Renault 11, 1983, 44kw, 1.4
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#22
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai spune mai multe despre r11 tau ... de obicei este din cauza amestecului prost dozat cum spui si tu ... prea multa benzina prea putin aer (asa rapid) ... dar daca citesti mai mult vei observa ca poate fi infundat returul la benzina (in pompa, tub) ... alte nu prea mai ai ca le-ai schimbat ... de la supape eu unul nu prea cred ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Doctoru' |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 9 January 06 ![]() |
Din cate stiu are o electrovalva montata pe corpul exterior al corpului sitemului de injectie (adica pe corpul carburatorului,daca spui ca este monopunct),care regleaza amestecul benzina/aer.Vezi sa nu fie prajita......Cam aceleasi probleme au avut si la Daciile cu injectie monopunct,mecanicosii ii spune-au "motoras"la acea electrovalva . La Dacie era vreo 650 ron parca nu mai stiu bine.
This post has been edited by cmandrei: 16 Feb 2006, 13:33 |
--------------------
Renault Clio
Fidji1.5dCi80CP
2005 Symbol Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici) |
|
geiargi |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 10 February 06 From: Timisoara ![]() |
nu este pe injectie.
o sa mai verific returul (desi ma astept sa fie ok, pt ca afara din oras consumul e foarte bun) si-i fac o programare la diagnoza pentru amestec. eventual curatat carburator si schimbat jigloare daca nici dupa diagnoza nu simt imbunatatiri. o sa va mai povestesc dupa ce schimb ceva ![]() |
--------------------
Renault
11
1983 Renault 11, 1983, 44kw, 1.4
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
acum am o alta problema,
merge in 3 si omoara bujia de la cilindrul 1 din spre volanta. ce naiba o avea? am schimbat vre-o 3 buji si tot la fel face. cand le schimb merge bine, pana a doua zi cand iar in trei o ia. |
-------------------- |
|
cmandrei |
![]()
Post
#26
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cum adica omoara bujia ? este neagra cand o scoti ? ai verificat fisa pentru acea bujie ? ai scanteie la bujie precis ... ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tomi87 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Poate fi una sau mai multe dintre:
-fisa (chiar daca nu e rupta, poate sa aiba probleme la capete, nu se strange bine pe bujie, cade de la delcou, etc) -capac delcou crapat (nu are aprindere electronica, asa e?), sau unul din contacte deteriorat -PLATINA (parca are si alta denumire, acum nu mi-o amintesc ![]() ![]() Cel mai probabil aceasta din urma, insa cel mai greu de rezolvat (eh, nu chiar asa de greu, dar nici usor). Bafta |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
fisele le-am schimbat si capacul de delcou la fel.
ideea e ca uneori isi da drumul, dar la un moment dat pur si simplu nu mai vrea, merge doar in 3. atunci, daca scot bujia, o curat, o pun pe aragaz la incins,..., si o pun la loc nu mai vrea, tot in 3 merge; daca pun alta (care nu a trecut prin asa ceva) merge f bine in 4 pt o vreme (1-2 zile) dupa care iar incepe. are si aprindere electronica din cate am vazut (dar cred ca e doar un amplificator de scanteie, ceva de genu asta) este a masinii. am mai observat o treaba, daca scot delcoul pe fiecare contact se vede urma de scanteie, la cilindrul 1 nu se vede mai nimic. daca scot fisa de la bujia si o pun la masa da scanteie, oare sa nu fie suficienta? acum, de cand face asa, iar i-a mai crescut consumul si imi inegreste si teava de esapament (in ultima vreme se mai curatase). nici din patina nu cred sa fie, pare ok. oricum cea mobila e la fel cu cea de dacie, si merge sigur. This post has been edited by razvan_b: 24 Feb 2006, 07:37 |
-------------------- |
|
mi74ki |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 February 06 ![]() |
buna ziua! sunt din Tg-Jiu
am renault 19 chamade 1990 1700cm (ca de politie) consumul este 10-13 la suta de kilo Am umblat pe la mai toate sevis-urile din Gorj am rezolvat cate ceva din probleme dar acum ma sperie (ruineaza)consumul. De exemplu pun benzina de 50ron, in primii 30 km nu se misca acul, dar urmatorii 30km scade vizibil, pe la 70-90 se aprinde becul.// ups// Caut un service (dotat, specializat ) - care sa o diagnosticheze -poate o curatire a injectoarelor cu ultrasunete (nu cred ca au fost curatate vreodata) -eventual si un pret informativ -SFATURI va multumesc! si astept un raspuns la adresa:mi74ki@yahoo.com sau pe forum RENO This post has been edited by mi74ki: 25 Feb 2006, 19:29 |
--------------------
renault
chamade 19
1990
|
|
flaviuf |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu ![]() |
Buna. Eu am un R5 - model vechi (motor 1289) si niciodata nu a scazut de 10%. Adevarul e ca R5 e o masina care te indemna sa o calci, de aceea e cam greu sa scoti un consum mic.
In alta ordine de idei vreau sa va intreb ceva: eu am o vaga banuiala ca a scazut foarte mult calitatea benzinei in ultimele luni. Mai ales de cand a aparut inlocuitorul pentru Premium98. Ati remarcat si voi asta? (e o alta cauza care pote creste semnificativ consumul). |
--------------------
Renault
5 Alpine
- SB07GSB
1981, 93 Cp F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th August 2025 - 10:12 |