R5 - consum marreeee
![]() ![]() ![]() |
R5 - consum marreeee
tomi87 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|||
flaviuf |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu ![]() |
Tomi: eu la Mol(in Sibiu) nu am vazut EcoPremium si aici inca nu este OMV. Am incercat o vreme cu EcoPremium de la Petrom si nu prea imi place cum merge. Asa ca am trecut la benzina fara plumb. Din cate stiu se poate folosi un aditiv la benzina fara plumb. Aveti vreo recomandare?
This post has been edited by flaviuf: 8 Mar 2006, 15:43 |
--------------------
Renault
5 Alpine
- SB07GSB
1981, 93 Cp F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
jagoman |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Mai scrieti si voi la Renault din Franta, ca si eu am facut asta pt. R11 si am primit raspuns. Pot sa pun fara plumb.
|
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
da, am schimbat platina, cea veche nu era reglata si era si cam stramba (merge platina mobila de dacie) si condensatorul; acum trebuie sa vad ce se va intampla.
consumul cred ca in momentul de fata este pe undeva pe la 9 la 100km in oras. referitor la benzina, de cand o am am bagat numai ecopremium, inainte ea mergea cu super de 99, dar la ultimul plin am bagat si eu tot super de 99 de la petrom, motorul se aude mai bine si avansul nu prea mai bate (chiar daca e subturata si o calc rau). cand aveam oltcit mergeam numai cu benzina de 98 si 99 si n-a avut nici pe dracu. de ce asta ar avea ceva? |
-------------------- |
|
tomi87 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Acum cateva luni nici aici nu era eco la Mol, de ceva timp a aparut (cel putin la fostul Shell, la Mol-ul original nu stiu)
De mers merge masina si cu benzina fara plumb, insa pe termen lung nu face bine. Exista inlocuitori in flaconase, eu cumparasem in Ungaria, pentru ca ei nu aveau nici un fel de "eco premium", si un flacon de 300ml tine destul de mult, cam 300-400 litri de benzina, nu mai stiu exact. |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
Flavius2006 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 March 06 ![]() |
Cam aceeasi problema cu consumul mare la Renault 5 GTL o am si eu. In calitate de ex proprietar al unei Dacii pot sa spun ca ma pricep destul de bine la carburi. Am facut urmatoarele: verificat retur, schimbat filtru aer, curatat fise de la bujii, schimbat bujii, curatat ruptor, schimbat termostat, si totusi consumul e exagerat adica vreo 11 in oras (Timisoara). Singura nelamurire e legata de faptul ca nu stiu la ce foloseste burduful acela mic de plastic de sub carb la care vine un furtun cu supapa pe el si care la mine nu cred ca functioneaza.
This post has been edited by Flavius2006: 12 Mar 2006, 23:08 |
--------------------
Renault 5
GT
1986
|
|
catran |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine la r21 motor f2n de 1721 acel furtun se uneste cu cel de epurator intr-un "T"-u in care mai intra un furtun din filtrul de aer
este "mega" important acel furtun cu acea duza eu cand am cumparat masina era suprimat cu un surub "infipt"in el si imi facea super probleme epuratorul "epura" direct pe capota This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 09:16 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
catran |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
dupa cum bine stiu unii de pe forum,eu am avut cam cele mai mari probleme cu carburatia
cand am fost la intalnire,acum 1000 ani, am bagat benzina de vreo 400.000 si mi-a ajuns fix pana acolo si inapoi adk ~ 25 km carburatorul meu l-am desfacut singur(eu fiind deasemenea un mare expert in carb. de dacie:) )l-am curatat,l-am decapat,am rupt boltul ce regleaza clapeta de soc,am pierdut jiglerul de sprit de pe camera 1 ,in galerie,am rupt semeringul de cauciuc de pe "pipa" de sprit,am dereglat jiglerul de amestec,si am aruncat surubul ce tinea loc de duza la furtunul mai sus mentionat rezultat: relantiul statea fix ...la 1900 nu aveam demaraj fara sa calc. camera a 2-a nu reuseam sa opresc la nici un semafor fara sa imi moara motorul din cei 90 de cai pe care ai prevede motorul nu am reusit sa gasesc decat vreo 20-30 si aia obositi rau ca deabia taraiau caroseria dupa ei fumegam mai rau decat un depozit de rasina in flacari antidot: una bucata tzeapa de la suceava...cumparat carburator prin posta ![]() una bucata carburator cumparat din magazin...SH...dar care avea TOT PE EL mers 300 km cu consum extraordinar de 18-20% in oras mers la "cora pantelimon" la baiatul cu silicon rosu (mie nu mi-a pus,desi am insistat) reglat carburator...cel cumparat de mine era pentru "curse", jiglere de 120 respectiv 140 in loc de 102,5 si 110 schimbat capac delco schimbat bujii(tzeapa din nou)cu w7 dc (bosch pt. 45kw)in loc de w6dc pt 67 kw rezultat: cu 5 litri benzina am facut 2 liniute cu motorul numai in 5000 pe "jiului" cules una buc.radar pe colentina intre semafor tei si capatul 282 viteza...114km/h si inca vreo 2 sprint-uri cu un megane 2 total......38 km cu 30 litri...mers la munte cu volvo 740di an '87 si fabia an 2005 viteza croaziera.....145km% treapta 5 ,6 persoane la bord,sprint-uri pe tot drumul ,numai cu a3-a pe drumul "incolacit",,cateva (mai multe) cerculete prin parcarea din predeal de la partie,revenire bucuresti..numai cu 100km/h am parcurs 345km pana acum si inca mai am benzina de vreo 70-80 km(cred) cinste meseriasului cu carbotestul (nu am crezut ca am putut sa imi gasesc o asa masina la 600 euro) consum mai mic decat dacia ,confort....incomparabil,performante.......super si spun toate astea pt. ca multi din cunoscutii mei radeau de consumul meu mai mare dacat RATB-ul si au cam amutit dupa liniuta cu vw polo 2002 injectie corelat cu faptul ca inca mai aveam benzina din rezerva cu care fusesem plecat in pantelimon si un asemenea sprint asa ca "sfatul meu" lasati reglajele dupa ureche si mergeti la un banc unde aparatul "aude" bine...mult mai bine This post has been edited by catran: 14 Mar 2006, 00:48 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
Flavius2006 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 March 06 ![]() |
timisoarafish@yahoo.com[COLOR=blue][B][FONT=Times][SIZE=7]Impresionant draga Catran !!!
Dar problema e urmatoarea : eu nu am nici un fel de suruburi de reglaj la carburator (cred ca nu am specificat este monocamera). Cand lam desfacut am constatat o chestie pe care o regasesc si in descrierea ta adica jigleur de 125 !!! Iam bagat 2 lite de cupru frumos, artistic, si se pare ca da rezultate. Acum trebuie sa merg si eu cu socul tras aprox 500 m ca oamenii ca inainte trebuia sa trag socul doar cat porneam motorul. In schimb nu mai reusesc sa depasesc 110 dar pt mers la lucru e suficient si mult mai putin. Demaraj are ca pompa de sprit am reglato aproape de maxim. Astept sa vad cat merg cu benzina de 50 RON. Daca mai aveti sugestii mai datimi ca experimentez. ![]() This post has been edited by Flavius2006: 15 Mar 2006, 21:44 |
--------------------
Renault 5
GT
1986
|
|
catran |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
nu mare mi-a fost mirarea sa stau la "coada" la carbotest, inaintea mea fiind 2 dacii 1300 si o dacia nova ( nu supernova)
asa ca se aplica acel test la orice carb. sunt 2 jigloare unul lung pe care il vezi de sus cand dai capacul cu filtrul de aer si unul pe care il gasesti sub el in urma desurubarii complete e... la mine nu cel de deasupra era mare ala era normal 125 vs. 155 fata de 190 vs. 210 cat aveam la carb. cu care am cumparat masina pe acelea le poti citi si de sus fara sa dai jos nimic cele de dedesubt sunt "baza" am observat inca ceva...eu pana la serviciu am de mers fix. 900m dimineata merg cu masina,seara plec de la serviciu in oras "cu treaba" e..problema este ca se simte pe acul de la benzina escapada de la ora 7.50 pe cand seara cand plec de la serviciu merg linistit cu restul de benzina ....dar... numai dupa ce fumez o tigara langa masina cu motorul pornit acum depinde cat de repede se incalzeste motorul tau,in asa fel incat sa nu fie nevoie sa "o calci" sa te urnesti din loc,fara sa omori motorul |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
valir5gts |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
am carb weber 32 drt p masina.....si imi baga prea multa benzina k se vede fumu negru care iese p toba....d la care jigler se rezolva asta?si dak e busit und gasesc altu?...si mai ziceti-mi si mie und e service-ul ala d langa cora....
|
--------------------
renault
super5
1987
|
|
catran |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cam cu intarziere dar sper sa fie de ajutor
este de la ferdinand in stanga tot inainte pana dai de intersectia cu magazinul cora in sensul giratoriu tu faci dreapta exact pe langa gardul parcarii de la cora la 50 m pe stanga se vede o parcare ceva mai "comunista" si scrie pe o mare pancarta la intrare "statie itp" lasi masina la intrare in parcarea cu doar 8 locuri si mergi la poarta spunand ca vrei sa mergi la carbotest la dl.Toni mergi in capatul garajului la niste porti albastre ,imense, unde il gasesti pe respectivul domn Toni vorbesti cu dansul, ai explici problemele pe care le ai(eventual ai spui ca stii de el de la mine....eu fiind Cristi cu r21 albastru)si vei obtine o progamare cat mai urgenta sa nu te superi daca te va chema dupa 3-4 ore (sau in alta zi),caci asa am patit si eu dar crede-ma ca merita This post has been edited by catran: 5 Apr 2006, 21:49 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
valir5gts |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
multumesc mult....o sa ma duc cu prima ocazie k m-a innebunit cu consumu asta....bine,e totusi ceva mai bine...a scazut d la 16 p la 12 aprox...da si eu sunt incepator si o cam chinui...
valir5gts ... citeste regulamentul ... nu e voie sa scrii mesaje gen mirc ... k p etc. This post has been edited by cmandrei: 6 Apr 2006, 13:16 |
--------------------
renault
super5
1987
|
|
valir5gts |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
mai am si eu o intrebare.....pe un weber 32 drt cate jiglere sunt?....intre camere sunt 3 sau 4 jiglere?
|
--------------------
renault
super5
1987
|
|
inalbi5m |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 8 April 06 From: Brasov ![]() |
Intrebare pt Catran:cam cat iti papa acum R21?
|
--------------------
Renault
Laguna
2006 1,6 16V
|
|
catran |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(inalbi5m @ Apr 26 2006, 08:04 AM) consumul in oras este de 14-15% asta pt. ca am servo spart si la fiecare frana trebuie sa-i dau sprit serios sa nu moara motorul in afara nu creste peste 7,5 daca sunt cuminte iar ultimele escapade de la tara...pe coclaurii aia pe unde a inundat dunarea am incercat sa ajung la pescuit si am cam urcat ceva dealuri,am mers cu 2-3-a pe camp si la intoarcere......vezi poza consum total(mixt) 9,8% se poate vedea cam cata benzina ramase dupa ce am facut plinul si kilometrii de pe ceasul mic....398km This post has been edited by catran: 4 May 2006, 10:12 Attached thumbnail(s) IMG_01944.jpg ( Size: 44.31k ) Number of downloads: 382 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
Toader |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 8 April 06 From: Piatra Neamt ![]() |
o solutie temporara ar fi ca sa dopezi furtunul de la servofrina pina schimbi servofrina,ca sa nu mai turezi motorul cind frinezi.
|
--------------------
Renault
25 GTX
1986
|
|
inalbi5m |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 8 April 06 From: Brasov ![]() |
Am intrebat pt. ca am si eu un 21 1721 F2N710 si imi ia cam 14% in oras asta fara sa ii dau cine stie ce.La tine termocupla cand porneste ventilatorul??Cam pe unde ajunge acul de la temperatura la apa cand porneste ventilatorul??La mine a inceput sa pape mult dupa ce am schimbat termocupla si termostatul.Poate fi asta cauza?
Multumesc. This post has been edited by inalbi5m: 4 May 2006, 22:04 |
--------------------
Renault
Laguna
2006 1,6 16V
|
|
catran |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
in poza se vede foarte bine pe unde e temperatura si iti garantez ca ventilatorul nu era pornit
cat despre termostat ...imi doresc teribil si eu unul sa pun pe motorul meu caci pana si pe vremea asta eu pornesc tot cu socul si nu se incalzeste decat dupa vreo 7-8 min. de unde rezulta o alta pierdere de carburant |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Hm... aceeasi problema o am si eu. Nu pot sa pornesc...chiar vara...decat cu socul tras, altfel se inneaca (Motor de 1.4 Injectie Monopunct) si nu stiam de la ce e. Deci poate fi de la termostat sau... cine are mai multe informatii il rog sa posteze. Multumesc
|
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
@Catran
Cred ca putine R21-uri se pot mandri cu o "viteza de croaziera" asemanatoare ![]() Dar ce ar trebui sa indice acul din dreapta termometrului? pare nemiscat, deci presiunea uleiului nu poate fi, nici incarcarea bateriei, mai ales la turatia asta... e defect sau nu-mi amintesc eu ce mai poate indica un ceas pe bord. Revenind la R5: Cum ar trebui sa arate filetul unei bujii cand o scoti? Ma refer la mai precis la lichide: e voie sa fie ceva (ulei sau benzina) pe filet cand scoti bujia? (scuze daca nu prea e in legatura stransa cu consumul masinii, dar tot in domeniul asta tine) edit: (Narcis a postat in timp ce eu scriam) Termostatul are rolul de a impiedica lichidul de racire sa circule prin radiatorul de racire atunci, cand motorul e rece; nu are nimic cu pornirea motorului. Eventual cu incalzirea lui. Dar sa-mi explice si mie cineva ce e cu injectia asta monopunct. Eu stiam ca numai motoarele cu carburator au clapeta de soc, cele pe injectie nu. Monopunct inseamna ca este un singur injector pentru toti cilindrii(nu prea pot sa-mi imaginez cum ar functiona), sau ca in fiecare cilindru se injecteaza intr-un singur punct? This post has been edited by tomi87: 5 May 2006, 16:20 |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Tomi87: Acul acela nemiscat este presiunea uleiului atunci cand pornesti motorul. Dupa ce l-ai pornit revine in punctul 0. Cat despre bujii din moment ce in camera de combustie exista ulei si benzina/motorina, e ceva normal sa fie oricare din cele 3 componente. (parerea mea :/ )
This post has been edited by Narcis: 5 May 2006, 16:15 |
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Acum am incurcat frumos topicul asta, iar am postat in acelasi timp....
Dar de ce ar reveni la zero? Nu trebuie sa arate presiunea si in timpul mersului? Referitor la bujii: am vrut sa zic, ca partea filetului care nu intra inauntru in cilindru, doar serveste la strangerea bujiei |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
In legatura cu presiunea uleiului... nu pot sa dau informatii mai amanuntite din lipsa de informatii aprofundate in domeniu. Oricum daca sunt probleme la ulei in timpul mersului...ti se aprinde becu` pe bord. In legatura cu bujiile...atata timp cat sunt etanseizate... "prinse bine" nu cred ca, conteaza ce e pe filet.
|
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#55
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
cam multa temperatura la tine acolo catrane... :-?
am oarece banuieli ca numai la masinile vandute in anumite tari trece senzorul de nivel in cel de presiune odata cu pornirea motoruli. (la 16v e standard indiferent de tara unde e comercializat ;;) ) catran, te inseli cand zici ca la temp aia nu ra pornit ventilatorul. eu sunt dispus sa fac pariu ca plecase. chiar in dreptul liniutei ar trebui sa plece si sa se opreasca cand ajunge foarte putin sub ea. cat despre bujii desupra filetului ar trebui sa fie imaculate iar sub filet ar trebui sa fie arse. nu innegrite, maronii! arse! dar oricum nu ude sau in orice alt fel. si filetul ar trebui sa fie cat mai curat posibil... nu ai nevoie de mizerii in camera de ardere |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#56
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Toader |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 8 April 06 From: Piatra Neamt ![]() |
referitor la cele 2 probleme:injectia mono punct are sooc.este un servo mecanism comundat de o sonda de temperatura ce se afla pe culoasa.aceasta sonda trebuie inlocuita cu alta noua si totul va reveni la normal.referitor la acul indicator:cind se pune contactul acul indica nivelul sau starea de degradare a uleiului din bai de ulei,dupa pornirea motorului acul revine la 0 ,la mine la renault 25 dupa pornirea motorului,indica si presiunea uleiului,deoarece am sonda dubla la ulei.
|
--------------------
Renault
25 GTX
1986
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#58
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
la mine sunt 2 sonde separate, cu acelasi indicator
![]() o sa exemplific maine cu poze |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomi87 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Asta da, documentatie, @R19/16V, multumesc. Vechii mecanici spuneau ca bujiile unui motor sanatos trebuie sa fi de culoarea caramizii, dar pare mai credibil ceea ce arata imaginea aceasta la "normal".
|
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#60
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cum am promis, in ordine:
cu motorul oprit: pict09040zo.th.jpg inainte de pornire: pict09054kr.th.jpg cu motorul pornit: pict09069bi.th.jpg |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th August 2025 - 12:21 |