Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

R5 - consum marreeee

tomi87
post 7 Mar 2006, 17:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




@Flaviuf
Adica de cand s-a inlocuit Premium 98 cu Eco Premium (95?)? Nu stiu, diferenta oficiala e ca asta are inlocuitor de plumb ecologic. Apoi poate ca baietii mai baga si niste inlocuitor de benzina (adica apa biggrin.gif biggrin.gif )
Eu pun Eco Premium de la Mol (inainte Millenium de la Shell), si cateodata Eco Premium de la OMV. Am fost toata iarna cu benzina Mol si nu a inghetat de loc, desi au fost -20 grade cateva zile bune, deci prea multa apa nu are, si nici murdarie, pentru ca jiclorul de relanti, care e foarte sensibil la asa ceva, nu s-a infundat de loc in ultimul an. Bineinteles calitatea difera la fiecare benzinarie, nu depinde neaparat de firma.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 8 Mar 2006, 15:42
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Tomi: eu la Mol(in Sibiu) nu am vazut EcoPremium si aici inca nu este OMV. Am incercat o vreme cu EcoPremium de la Petrom si nu prea imi place cum merge. Asa ca am trecut la benzina fara plumb. Din cate stiu se poate folosi un aditiv la benzina fara plumb. Aveti vreo recomandare?

This post has been edited by flaviuf: 8 Mar 2006, 15:43


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 8 Mar 2006, 21:12
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Mai scrieti si voi la Renault din Franta, ca si eu am facut asta pt. R11 si am primit raspuns. Pot sa pun fara plumb.


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort - SJ-02-XLK ,
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_b
post 9 Mar 2006, 14:47
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 06




da, am schimbat platina, cea veche nu era reglata si era si cam stramba (merge platina mobila de dacie) si condensatorul; acum trebuie sa vad ce se va intampla.
consumul cred ca in momentul de fata este pe undeva pe la 9 la 100km in oras.
referitor la benzina, de cand o am am bagat numai ecopremium, inainte ea mergea cu super de 99, dar la ultimul plin am bagat si eu tot super de 99 de la petrom, motorul se aude mai bine si avansul nu prea mai bate (chiar daca e subturata si o calc rau).
cand aveam oltcit mergeam numai cu benzina de 98 si 99 si n-a avut nici pe dracu. de ce asta ar avea ceva?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 9 Mar 2006, 17:03
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Acum cateva luni nici aici nu era eco la Mol, de ceva timp a aparut (cel putin la fostul Shell, la Mol-ul original nu stiu)
De mers merge masina si cu benzina fara plumb, insa pe termen lung nu face bine. Exista inlocuitori in flaconase, eu cumparasem in Ungaria, pentru ca ei nu aveau nici un fel de "eco premium", si un flacon de 300ml tine destul de mult, cam 300-400 litri de benzina, nu mai stiu exact.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavius2006
post 12 Mar 2006, 23:07
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 March 06




Cam aceeasi problema cu consumul mare la Renault 5 GTL o am si eu. In calitate de ex proprietar al unei Dacii pot sa spun ca ma pricep destul de bine la carburi. Am facut urmatoarele: verificat retur, schimbat filtru aer, curatat fise de la bujii, schimbat bujii, curatat ruptor, schimbat termostat, si totusi consumul e exagerat adica vreo 11 in oras (Timisoara). Singura nelamurire e legata de faptul ca nu stiu la ce foloseste burduful acela mic de plastic de sub carb la care vine un furtun cu supapa pe el si care la mine nu cred ca functioneaza.

This post has been edited by Flavius2006: 12 Mar 2006, 23:08


--------------------
Renault 5 GT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 14 Mar 2006, 00:06
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




la mine la r21 motor f2n de 1721 acel furtun se uneste cu cel de epurator intr-un "T"-u in care mai intra un furtun din filtrul de aer
este "mega" important acel furtun cu acea duza
eu cand am cumparat masina era suprimat cu un surub "infipt"in el si imi facea super probleme
epuratorul "epura" direct pe capota

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 09:16


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 14 Mar 2006, 00:39
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




dupa cum bine stiu unii de pe forum,eu am avut cam cele mai mari probleme cu carburatia
cand am fost la intalnire,acum 1000 ani, am bagat benzina de vreo 400.000 si mi-a ajuns fix pana acolo si inapoi adk ~ 25 km
carburatorul meu l-am desfacut singur(eu fiind deasemenea un mare expert in carb. de dacie:) )l-am curatat,l-am decapat,am rupt boltul ce regleaza clapeta de soc,am pierdut jiglerul de sprit de pe camera 1 ,in galerie,am rupt semeringul de cauciuc de pe "pipa" de sprit,am dereglat jiglerul de amestec,si am aruncat surubul ce tinea loc de duza la furtunul mai sus mentionat
rezultat: relantiul statea fix ...la 1900
nu aveam demaraj fara sa calc. camera a 2-a
nu reuseam sa opresc la nici un semafor fara sa imi moara motorul
din cei 90 de cai pe care ai prevede motorul nu am reusit sa gasesc decat vreo 20-30 si aia obositi rau ca deabia taraiau caroseria dupa ei
fumegam mai rau decat un depozit de rasina in flacari
antidot: una bucata tzeapa de la suceava...cumparat carburator prin posta sad.gif
una bucata carburator cumparat din magazin...SH...dar care avea TOT PE EL
mers 300 km cu consum extraordinar de 18-20% in oras
mers la "cora pantelimon" la baiatul cu silicon rosu (mie nu mi-a pus,desi am insistat)
reglat carburator...cel cumparat de mine era pentru "curse", jiglere de 120 respectiv 140 in loc de 102,5 si 110
schimbat capac delco
schimbat bujii(tzeapa din nou)cu w7 dc (bosch pt. 45kw)in loc de w6dc pt 67 kw
rezultat:
cu 5 litri benzina am facut 2 liniute cu motorul numai in 5000 pe "jiului"
cules una buc.radar pe colentina intre semafor tei si capatul 282 viteza...114km/h
si inca vreo 2 sprint-uri cu un megane 2 total......38 km
cu 30 litri...mers la munte cu volvo 740di an '87 si fabia an 2005
viteza croaziera.....145km% treapta 5 ,6 persoane la bord,sprint-uri pe tot drumul ,numai cu a3-a pe drumul "incolacit",,cateva (mai multe) cerculete prin parcarea din predeal de la partie,revenire bucuresti..numai cu 100km/h
am parcurs 345km pana acum si inca mai am benzina de vreo 70-80 km(cred)

cinste meseriasului cu carbotestul (nu am crezut ca am putut sa imi gasesc o asa masina la 600 euro)
consum mai mic decat dacia ,confort....incomparabil,performante.......super
si spun toate astea pt. ca multi din cunoscutii mei radeau de consumul meu mai mare dacat RATB-ul si au cam amutit dupa liniuta cu vw polo 2002 injectie corelat cu faptul ca inca mai aveam benzina din rezerva cu care fusesem plecat in pantelimon si un asemenea sprint
asa ca "sfatul meu" lasati reglajele dupa ureche si mergeti la un banc unde aparatul "aude" bine...mult mai bine

This post has been edited by catran: 14 Mar 2006, 00:48


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavius2006
post 15 Mar 2006, 21:38
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 March 06




timisoarafish@yahoo.com[COLOR=blue][B][FONT=Times][SIZE=7]Impresionant draga Catran !!!
Dar problema e urmatoarea : eu nu am nici un fel de suruburi de reglaj la carburator (cred ca nu am specificat este monocamera). Cand lam desfacut am constatat o chestie pe care o regasesc si in descrierea ta adica jigleur de 125 !!!
Iam bagat 2 lite de cupru frumos, artistic, si se pare ca da rezultate. Acum trebuie sa merg si eu cu socul tras aprox 500 m ca oamenii ca inainte trebuia sa trag socul doar cat porneam motorul. In schimb nu mai reusesc sa depasesc 110 dar pt mers la lucru e suficient si mult mai putin. Demaraj are ca pompa de sprit am reglato aproape de maxim. Astept sa vad cat merg cu benzina de 50 RON. Daca mai aveti sugestii mai datimi ca experimentez. laugh.gif

This post has been edited by Flavius2006: 15 Mar 2006, 21:44


--------------------
Renault 5 GT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 16 Mar 2006, 20:27
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




nu mare mi-a fost mirarea sa stau la "coada" la carbotest, inaintea mea fiind 2 dacii 1300 si o dacia nova ( nu supernova)
asa ca se aplica acel test la orice carb.
sunt 2 jigloare unul lung pe care il vezi de sus cand dai capacul cu filtrul de aer si unul pe care il gasesti sub el in urma desurubarii complete
e... la mine nu cel de deasupra era mare ala era normal 125 vs. 155
fata de 190 vs. 210 cat aveam la carb. cu care am cumparat masina
pe acelea le poti citi si de sus fara sa dai jos nimic
cele de dedesubt sunt "baza"
am observat inca ceva...eu pana la serviciu am de mers fix. 900m dimineata merg cu masina,seara plec de la serviciu in oras "cu treaba"
e..problema este ca se simte pe acul de la benzina escapada de la ora 7.50 pe cand seara cand plec de la serviciu merg linistit cu restul de benzina ....dar... numai dupa ce fumez o tigara langa masina cu motorul pornit
acum depinde cat de repede se incalzeste motorul tau,in asa fel incat sa nu fie nevoie sa "o calci" sa te urnesti din loc,fara sa omori motorul


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 5 Apr 2006, 14:55
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




am carb weber 32 drt p masina.....si imi baga prea multa benzina k se vede fumu negru care iese p toba....d la care jigler se rezolva asta?si dak e busit und gasesc altu?...si mai ziceti-mi si mie und e service-ul ala d langa cora....


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 5 Apr 2006, 21:47
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




cam cu intarziere dar sper sa fie de ajutor
este de la ferdinand in stanga tot inainte pana dai de intersectia cu magazinul cora
in sensul giratoriu tu faci dreapta exact pe langa gardul parcarii de la cora
la 50 m pe stanga se vede o parcare ceva mai "comunista" si scrie pe o mare pancarta la intrare "statie itp"
lasi masina la intrare in parcarea cu doar 8 locuri si mergi la poarta spunand ca vrei sa mergi la carbotest la dl.Toni
mergi in capatul garajului la niste porti albastre ,imense, unde il gasesti pe respectivul domn Toni
vorbesti cu dansul, ai explici problemele pe care le ai(eventual ai spui ca stii de el de la mine....eu fiind Cristi cu r21 albastru)si vei obtine o progamare cat mai urgenta
sa nu te superi daca te va chema dupa 3-4 ore (sau in alta zi),caci asa am patit si eu
dar crede-ma ca merita

This post has been edited by catran: 5 Apr 2006, 21:49


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 6 Apr 2006, 13:14
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




multumesc mult....o sa ma duc cu prima ocazie k m-a innebunit cu consumu asta....bine,e totusi ceva mai bine...a scazut d la 16 p la 12 aprox...da si eu sunt incepator si o cam chinui...

valir5gts ... citeste regulamentul ... nu e voie sa scrii mesaje gen mirc ... k p etc.

This post has been edited by cmandrei: 6 Apr 2006, 13:16


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 23 Apr 2006, 21:37
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




mai am si eu o intrebare.....pe un weber 32 drt cate jiglere sunt?....intre camere sunt 3 sau 4 jiglere?


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inalbi5m
post 26 Apr 2006, 07:04
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 8 April 06
From: Brasov




Intrebare pt Catran:cam cat iti papa acum R21?


--------------------
Renault Laguna 2006 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 4 May 2006, 10:10
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(inalbi5m @ Apr 26 2006, 08:04 AM)
Intrebare pt Catran:cam cat iti papa acum R21?
*


consumul in oras este de 14-15% asta pt. ca am servo spart si la fiecare frana trebuie sa-i dau sprit serios sa nu moara motorul
in afara nu creste peste 7,5 daca sunt cuminte
iar ultimele escapade de la tara...pe coclaurii aia pe unde a inundat dunarea am incercat sa ajung la pescuit si am cam urcat ceva dealuri,am mers cu 2-3-a pe camp si la intoarcere......vezi poza
consum total(mixt) 9,8%
se poate vedea cam cata benzina ramase dupa ce am facut plinul si kilometrii de pe ceasul mic....398km

This post has been edited by catran: 4 May 2006, 10:12

Attached thumbnail(s)
IMG_01944.jpg ( Size: 44.31k ) Number of downloads: 382


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 4 May 2006, 19:50
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




o solutie temporara ar fi ca sa dopezi furtunul de la servofrina pina schimbi servofrina,ca sa nu mai turezi motorul cind frinezi.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inalbi5m
post 4 May 2006, 22:02
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 8 April 06
From: Brasov




Am intrebat pt. ca am si eu un 21 1721 F2N710 si imi ia cam 14% in oras asta fara sa ii dau cine stie ce.La tine termocupla cand porneste ventilatorul??Cam pe unde ajunge acul de la temperatura la apa cand porneste ventilatorul??La mine a inceput sa pape mult dupa ce am schimbat termocupla si termostatul.Poate fi asta cauza?
Multumesc.

This post has been edited by inalbi5m: 4 May 2006, 22:04


--------------------
Renault Laguna 2006 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 5 May 2006, 07:35
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




in poza se vede foarte bine pe unde e temperatura si iti garantez ca ventilatorul nu era pornit
cat despre termostat ...imi doresc teribil si eu unul sa pun pe motorul meu caci pana si pe vremea asta eu pornesc tot cu socul si nu se incalzeste decat dupa vreo 7-8 min.
de unde rezulta o alta pierdere de carburant


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Narcis
post 5 May 2006, 16:10
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 06
From: Bucuresti - Berceni




Hm... aceeasi problema o am si eu. Nu pot sa pornesc...chiar vara...decat cu socul tras, altfel se inneaca (Motor de 1.4 Injectie Monopunct) si nu stiam de la ce e. Deci poate fi de la termostat sau... cine are mai multe informatii il rog sa posteze. Multumesc


--------------------
Renault 19 1991 GTR
Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 5 May 2006, 16:11
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




@Catran
Cred ca putine R21-uri se pot mandri cu o "viteza de croaziera" asemanatoare biggrin.gif
Dar ce ar trebui sa indice acul din dreapta termometrului? pare nemiscat, deci presiunea uleiului nu poate fi, nici incarcarea bateriei, mai ales la turatia asta... e defect sau nu-mi amintesc eu ce mai poate indica un ceas pe bord.

Revenind la R5: Cum ar trebui sa arate filetul unei bujii cand o scoti? Ma refer la mai precis la lichide: e voie sa fie ceva (ulei sau benzina) pe filet cand scoti bujia? (scuze daca nu prea e in legatura stransa cu consumul masinii, dar tot in domeniul asta tine)


edit: (Narcis a postat in timp ce eu scriam) Termostatul are rolul de a impiedica lichidul de racire sa circule prin radiatorul de racire atunci, cand motorul e rece; nu are nimic cu pornirea motorului. Eventual cu incalzirea lui. Dar sa-mi explice si mie cineva ce e cu injectia asta monopunct. Eu stiam ca numai motoarele cu carburator au clapeta de soc, cele pe injectie nu. Monopunct inseamna ca este un singur injector pentru toti cilindrii(nu prea pot sa-mi imaginez cum ar functiona), sau ca in fiecare cilindru se injecteaza intr-un singur punct?

This post has been edited by tomi87: 5 May 2006, 16:20


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Narcis
post 5 May 2006, 16:13
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 06
From: Bucuresti - Berceni




Tomi87: Acul acela nemiscat este presiunea uleiului atunci cand pornesti motorul. Dupa ce l-ai pornit revine in punctul 0. Cat despre bujii din moment ce in camera de combustie exista ulei si benzina/motorina, e ceva normal sa fie oricare din cele 3 componente. (parerea mea :/ )

This post has been edited by Narcis: 5 May 2006, 16:15


--------------------
Renault 19 1991 GTR
Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 5 May 2006, 16:25
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Acum am incurcat frumos topicul asta, iar am postat in acelasi timp....
Dar de ce ar reveni la zero? Nu trebuie sa arate presiunea si in timpul mersului?
Referitor la bujii: am vrut sa zic, ca partea filetului care nu intra inauntru in cilindru, doar serveste la strangerea bujiei


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Narcis
post 5 May 2006, 16:29
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 06
From: Bucuresti - Berceni




In legatura cu presiunea uleiului... nu pot sa dau informatii mai amanuntite din lipsa de informatii aprofundate in domeniu. Oricum daca sunt probleme la ulei in timpul mersului...ti se aprinde becu` pe bord. In legatura cu bujiile...atata timp cat sunt etanseizate... "prinse bine" nu cred ca, conteaza ce e pe filet.


--------------------
Renault 19 1991 GTR
Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 May 2006, 20:32
Post #55


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




cam multa temperatura la tine acolo catrane... :-?
am oarece banuieli ca numai la masinile vandute in anumite tari trece senzorul de nivel in cel de presiune odata cu pornirea motoruli. (la 16v e standard indiferent de tara unde e comercializat ;;) )

catran, te inseli cand zici ca la temp aia nu ra pornit ventilatorul. eu sunt dispus sa fac pariu ca plecase. chiar in dreptul liniutei ar trebui sa plece si sa se opreasca cand ajunge foarte putin sub ea.


cat despre bujii desupra filetului ar trebui sa fie imaculate iar sub filet ar trebui sa fie arse. nu innegrite, maronii! arse! dar oricum nu ude sau in orice alt fel.
si filetul ar trebui sa fie cat mai curat posibil... nu ai nevoie de mizerii in camera de ardere


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 May 2006, 20:34
Post #56


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




cam asa biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
spg.jpg ( Size: 194.34k ) Number of downloads: 367


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 5 May 2006, 21:52
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




referitor la cele 2 probleme:injectia mono punct are sooc.este un servo mecanism comundat de o sonda de temperatura ce se afla pe culoasa.aceasta sonda trebuie inlocuita cu alta noua si totul va reveni la normal.referitor la acul indicator:cind se pune contactul acul indica nivelul sau starea de degradare a uleiului din bai de ulei,dupa pornirea motorului acul revine la 0 ,la mine la renault 25 dupa pornirea motorului,indica si presiunea uleiului,deoarece am sonda dubla la ulei.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 May 2006, 23:37
Post #58


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




la mine sunt 2 sonde separate, cu acelasi indicator smile.gif
o sa exemplific maine cu poze


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 6 May 2006, 12:14
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Asta da, documentatie, @R19/16V, multumesc. Vechii mecanici spuneau ca bujiile unui motor sanatos trebuie sa fi de culoarea caramizii, dar pare mai credibil ceea ce arata imaginea aceasta la "normal".


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 May 2006, 16:35
Post #60


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cum am promis, in ordine:
cu motorul oprit:
pict09040zo.th.jpg
inainte de pornire:
pict09054kr.th.jpg
cu motorul pornit:
pict09069bi.th.jpg


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th August 2025 - 12:21
Dacia