Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 11 12 13 14 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eșecul Laguna, față în față cu succesul C5

ianni
post 20 Dec 2011, 18:41
Post #361


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 6 May 06




In sprijinul esecului laguna 3 care este frumoasa pentru unii cei din Anglia de la Renault s-au desteptat si au scos-o din vanzari....
Cica nu facea fata clasei D de la ford si Opel.

http://0-100.hotnews.ro/2011/12/20/renault...marea-britanie/


--------------------
Renault Megane 2007/privile Je/mp3 si multe altele...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 21 Dec 2011, 15:36
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(IRONICK @ 7 Dec 2011, 13:20)
Apropo, de cand a plecat Gaozn de la Nissan, ai vazut ce a inflorit marca? A durat ceva pana au scapat de mostenirea grea de la Gaozn.
*



Sa inteleg ca "era" Schweitzer a coincis cu "epoca de aur" a marcii? si ca gama asta


a fost cam "best of"? Ma rog fara Vel satis ...


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Dec 2011, 10:25
Post #363


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Diac @ 21 Dec 2011, 16:36)
Sa inteleg ca "era" Schweitzer a coincis cu "epoca de aur" a marcii?


Exact. Aia a fost cea mai bună. Dacă rezolvau și problemele de fiabilitate ar fi fost nemaipomenit.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Dec 2011, 10:34
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




pai fix fiabilitatea proasta a ingropat renaultul. Oricum, is curios cat ar fi cifrele de vanzari ale renault de atunci si cele ale renault+dacia. Ca is convins ca renault a cedat o parte din cota de piata daciei..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Dec 2011, 10:40
Post #365


-


Group: Members
Posts: 22.800
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ssilviu @ 22 Dec 2011, 10:25)
Exact. Aia a fost cea mai bună. Dacă rezolvau și problemele de fiabilitate ar fi fost nemaipomenit.
*



Daca luam exemplul lui L2, a fost ceva la vremea respectiva. Iar Gaozn nici nu a vrut sa faca nimic la L2 facelift, ca sa arata ce mostenire grea a avut el si ce masina noua a scos pe piata L3. Dar L3 nu o sa aibe vanzarile lui L2 niciodata. Si nici vorba de vanzarile pe care le-a avut L1. Schweitzer a avut o gandire revolutionara. Pe vremea lui s-au facut planurile cu fabrici in India, Maroc, Rusia.

This post has been edited by IRONICK: 22 Dec 2011, 10:54


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 22 Dec 2011, 10:58
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Conform wiki, deci poate fi bull-shit, vanzarile grupuilui Renault in 2001 au fost de 2,4 mil unitati, iar in 2009 de 2,3. Dar mai intra si criza la mijloc.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Dec 2011, 10:59
Post #367


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Păi in vremea de glorie de prin 2003, Renault era cel mai mare producător auto din Europa. Acum Volkwagen are cu 50% mai mult.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Dec 2011, 11:11
Post #368


-


Group: Members
Posts: 22.800
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Diac @ 22 Dec 2011, 10:58)
Conform wiki, deci poate fi bull-shit
Se gasesc date si prin alte parti. Nu mai zic ca in epoca asta de glorie Gaozn, astia isi pun in calcul si masinile date angajatilor, prin mutarea lor intre "firme".

QUOTE(ssilviu @ 22 Dec 2011, 10:59)
Păi in vremea de glorie de prin 2003
Atunci aveau 5 stele, acum 4. Toti producatorii erau balosi dupa stelele celor de la Renault.

This post has been edited by IRONICK: 22 Dec 2011, 11:25


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 23 Dec 2011, 09:44
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Since nu am fost la curent cu cine conduce acum la Renault dar eu personal nus deloc multumit. Espace a ramas acelasi Megane ce sa mai ridicat oleaca si Laguna cu al ei confort dar in rest sa nu mai recunosc Renault. Dintro marca auto care mereu venea cu inovatii si noi sisteme de siguranta acuma s-au plafonat....!


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Dec 2011, 10:29
Post #370


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(ssilviu @ 22 Dec 2011, 10:59)
Păi in vremea de glorie de prin 2003, Renault era cel mai mare producător auto din Europa.
*


Tot in vremurile de glorie, Megane1 era cea mai bine vanduta compacta in Germania, cu exceptia marcilor autohtone.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 23 Dec 2011, 12:15
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(PetruDez @ 23 Dec 2011, 10:44)
.Dintro marca auto care mereu venea cu inovatii si noi sisteme de siguranta acuma s-au plafonat....!
*



Nu numai ca s-au plafonat...ba chiar au luat-o invers(in jos) cu defecte nerezolvate si platforme lowcost...asta in conditiile in care aveau Dacia la care se puteau juca si experimenta cum vroiau in materie de lowcost. Si colac peste pupaza au mai pus in unele piete si sigla Renault pe niste dacii...
S-au prostituat maxim!

This post has been edited by papa_mulo: 23 Dec 2011, 12:19


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 23 Dec 2011, 22:48
Post #372


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




In ultimul timp nu-i intereseaza decat sa faca bani, nu-i mai intereseaza nimic altceva.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 23 Dec 2011, 23:11
Post #373


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




sunt cu totii pe burta; i-a speriat serios zvonu' cu valu' de criza din 2012
nu prea vad bine noul Espace ce se va lansa in martie la Geneva si asta din cauza lu' Lodgy sad.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 23 Dec 2011, 23:16


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LGZ
post 23 Dec 2011, 23:26
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 08
From: Bucuresti




Eu sincer nu prea vad nici succesul lui C5 unde e..


--------------------
Daewoo Leganza 2000 CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 24 Dec 2011, 09:35
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




QUOTE(LGZ @ 23 Dec 2011, 23:26)
Eu sincer nu prea vad nici succesul lui C5 unde e..
*




Ai si tu dreptate ! nush cunm e prin alte parti dar in Iasi sunt mult mai multe L3 decat C5 !


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 09:38
Post #376


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




C5 merită cumpărat pentru suspensia Hydractive III deosebit de confortabilă, ce n-are concurent în clasa și gama de preț din care face parte mașina. Laguna 3 ce are deosebit? radmasa.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 24 Dec 2011, 10:08
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




QUOTE(C a t a l i n @ 24 Dec 2011, 09:38)
C5 merită cumpărat pentru suspensia Hydractive III deosebit de confortabilă, ce n-are concurent în clasa și gama de preț din care face parte mașina.  Laguna 3 ce are deosebit? radmasa.gif
*




Sistemul 4C ?? Si nush ce mai are deosebit....! Ah da motoarele diesel foarte performante......un design...hai sai zicem interesant.....


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Dec 2011, 11:43
Post #378


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 24 Dec 2011, 09:38)
C5 merită cumpărat pentru suspensia Hydractive III deosebit de confortabilă, ce n-are concurent în clasa și gama de preț din care face parte mașina.
*


C5-ul arata foarte bine, probabil de-aia are ceva vanzari. Suspensia aia pe mine nu m-a dat pe spate, plus ca se comporta un pic dubios pe viraje. Iar masina e construita prost, aproape la fel de prost ca un reno.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 12:43
Post #379


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(PetruDez @ 24 Dec 2011, 10:08)
Sistemul 4C ?? Si nush ce mai are deosebit....! Ah da motoarele diesel foarte performante......un design...hai sai zicem interesant.....
*




4C disponibil doar pe Coupe? 4C ăla care e de zeci de ani la japoneze? Tractoare performante? Păi nu vorbim de mașini?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LGZ
post 24 Dec 2011, 13:04
Post #380


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(C a t a l i n @ 24 Dec 2011, 09:38)
C5 merită cumpărat pentru suspensia Hydractive III deosebit de confortabilă, ce n-are concurent în clasa și gama de preț din care face parte mașina.  Laguna 3 ce are deosebit? radmasa.gif
*



Eu nu zic ca nu merita,dar asa cum spunea si PetruDez,C5-ul e pasare mai rara pe strazi fata de Laguna,cel putin in Ro.


--------------------
Daewoo Leganza 2000 CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 13:05
Post #381


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, și Mercedes S Class e mai rar decât Logan-ul. Prin urmare Logan e mai bun. Sau nu.

This post has been edited by C a t a l i n: 24 Dec 2011, 13:06


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LGZ
post 24 Dec 2011, 13:13
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 08
From: Bucuresti




Ma refer strict la succesul comercial,degeaba faci un produs bun dar care nu se vinde,chiar si in conditiile in care se devalorizeaza cu 50% in doi ,trei ani.

Mercedesurile sunt si bune(nu cred ca le compari cu c5) si scumpe si vandute si des intalnite pe strazi..deci asta-i reteta.

This post has been edited by LGZ: 24 Dec 2011, 13:15


--------------------
Daewoo Leganza 2000 CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 13:35
Post #383


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pe mine ca utilizator mă interesează să-mi iau o mașină bună, fiabilă, cu dotările de care am nevoie. Mi se rupe dacă modelul ales de mine s-a vândut doar în 2 exemplare.

Când ai acțiuni la reno atunci e justificat să te intereseze vânzările.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Dec 2011, 13:41
Post #384


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 24 Dec 2011, 13:35)
Mi se rupe dacă modelul ales de mine s-a vândut doar în 2 exemplare.
*


Asa e, dar sunt convins ca, intr-un astfel de caz, iti pui cel putin o intrebare suplimentara. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LGZ
post 24 Dec 2011, 13:49
Post #385


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 08
From: Bucuresti




Pai si cine e de vina ca s-au vandut doar "doua" exemplare?

Adica producatoru e destept,iar consumatorii(utilizatorii) sunt prosti ca nu cumpara,sau cum? right..

Iti repet,nu afirm ca laguna 3 e peste c5 la calitate produs!

Insa impresia mea din ce vad prin tafic (pana vad o statsistca cu unitati vandute) e ca laguna s-a vandut mai bine la noi in comparatie cu c5-ul.
Deci unde e succesul c5?

Toata lumea zice ca-i frumos,confortabil,spatioas, (GREU?)-motorizari diesel de exceptie..si aproape nimeni nu-l ia.

This post has been edited by LGZ: 24 Dec 2011, 13:50


--------------------
Daewoo Leganza 2000 CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 13:53
Post #386


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Un C5 în versiune de top e o mașină mai scumpă decât L3, ajunge la peste 30 mii euro, zonă în care românul preferă Passat sau altă mașină germană. Ăsta ar fi primul argument. Apoi importatorul e de rahat, pentru că limitează posibilitățile de configurare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LGZ
post 24 Dec 2011, 14:06
Post #387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 08
From: Bucuresti




Pai da..Unmistakeably German! icon_mrgreen.gif
Se pare ca nu prea tine..


--------------------
Daewoo Leganza 2000 CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Dec 2011, 14:25
Post #388


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Acuma, dupa parerea mea, tre' sa fii un pic tembel sa dai 25-30 mii pe-o masina gen Laguna, C5 sau 407.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 24 Dec 2011, 17:07
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




dar sa dai 70-100 mi pe un BMW...cum trebuie sa fi??

nu vad niciun fel de esec in Laguna,chestia cu L3-ul este ca a aparut odata cu CRIZA...din 2008-2009 incoace cam toate marcile sunt ESECE radmasa.gif

altii au SUCCESURI radmasa.gif

ORICUM CEL MAI BINE vandut model A fost Laguna 1....


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE - BV 77 EME ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Dec 2011, 17:09
Post #390


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(romeodr @ 24 Dec 2011, 17:07)
dar sa dai 70-100 mi pe un BMW...cum trebuie sa fi??
*


Bogat?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 11 12 13 14 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 17:41
Dacia