Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste masina, palpaie beculetul rosu din bord

Octy
post 17 Nov 2010, 16:52
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 November 10




Buna ziua... am si eu un reno twingo, si culmea, vad ca am aceiasi problema la fel k toata lumea... cheia si leduletul rosu smile.gif am mai avut probleme cu ea, si tot din cauza cheii, dar s au mai rezolvat. Acum, am una si mai dificila, careia n`am cum sa`i mai dau de cap.. cheia din cate se vede functioneaza, cand apas pe buton, se vede la bord k informatia e trimisa catre masina, dar nu se stinge ledul, doar palpaie fara sa faca nimik altceva, ceea ce ma imiedica sa o pornesc. Am chemat chiar si un mecanic, s a uitat dar nu mi`a dat un "diagnostic" exact.. as vrea macar sa stiu daca porneste impinsa, sa o pot duce la un service, dar din cate stiu eu...beculetul imobilizeaza toata masina..

Va multumesc, si orice raspuns, mi`ar putea fi de folos. icon_mrgreen.gif



--------------------
Reno Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Nov 2010, 17:54
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu porneste nici cu popa nici cu tamaie la el. LED-ul ala tocmai asta "face" de fapt nu face el ci el doar iti arata starea imobilizatorului. UCE-ul nu mai vrea sa recunoasca cheia si cam asta este...

Doar tractata poti sa o mai conduci, pana nu rezolvi problema imobilizatorului.

De unde esti? Daca esti din Bucuresti as putea pune o diagnoza pe ea. Macar iti spun ce are.

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 17 Nov 2010, 17:55


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octy
post 18 Nov 2010, 04:50
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 November 10




bubu782001

Sunt tocmai din judetul Valcea... am mai avut o problema acum cateva saptamani cu ea, tot din cheie, dar dupa ce am deschis`o si am curatit`o mi`a mers perfect pana acum cateva zile... cand a murit de tot, dintr`o data... mi s`a spus k ar exista niste metode de resetare a calculatorului... dar din cate inteleg de la tine, nu m`ar ajuta cu nimik...?... asa cum am mai spus, informatia de la cheie o primeste, atunci knd apas butonul cheii, mi se blocheaza si ledul din bord, apoi se stinge singur odata cu cheia, fara sa faca nimic. excl.gif
Da`mi un sfat ... unde ar trebui sa o duc, cine ar putea sa ma ajute...la reprezentanta Renault, la orice service, la un electrician... ce trebuie schimbat la ea, si... cam cat ar costa toate "jucariile" astea? unsure.gif
Mi`a placut k masina, cam din toate punctele de vedere... dar treaba asta cu ledul, e prea dezamagitoare blink.gif sad.gif(

Multumesc frumos!


--------------------
Reno Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Nov 2010, 15:19
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Octy, sincer din pacate in zona ta (judetul Valcea) nu prea stiu unde anume sa te duci...

Insa ai putea incerca sa te duci la o reprezentanta Renault (un dealer local de pe acolo) macar sa aflii ce are respectiv sa aflii ce-ti trebuie sa "o pui pe picioare". Daca iti convin conditiile si costurile pe care cei de la Renault or sa ti le ceara, mergi pe mana lor, daca nu...(probabil asta ar fi varianta cea mai plauzibila...) vezi ce iti spun ei ca e picat si cauta la dezmembrari, pe forum la sectiunea bursa, ebay samd.

Deci sa inteleg...te urci in masina. Ok?
LED-ul clipeste - semn ca functia antidemaraj este activa. Ok?
Bagi cheia si pui contactul. Ok?
In momentul urmator LED-ul ar trebui sa stea un pic aprins (vreo 3 secunde) apoi sa se stinga - semn ca functia antidemaraj este dezactivata.
Daca LED-ul face asta (adica se stinge si ramane stins), inseamna ca antidemarajul tau este OK si nu e problema de recunoastere cheie.
Daca LED-ul NU se stinge si palpaie atunci inseamna ca NU ESTE RECUNOSCUTA cheia.

Apropo, de ce trebuie sa apesi butonul cheii ? Cheia trebuie sa mearga fara sa apesi pe nici un buton.

In situatia in care nu mai recunoaste cheile (deci LED-ul martor antidemaraj clipeste rapid) nu ai ce sa ii faci decat sa schimbi decodorul UCE + cheile.
Vezi AICI http://www.daciaclub.ro/-VAND-Capete-chei-...-t94409-s0.html se pare ca mai este de actualitate.

Insa TOT trebuie sa ai pe cineva cu o diagnoza sa le puna pe masina. Cheile alea trebuie invatate pe noul UCE. Iar pentru asta este nevoie de tester CLIP sau DDT2000.

Totusi verifica conexiunile la mufa de la UCE (unde sunt sigurantele din spatele minitorpedoului din stanga soferului) il gasesti montat pe stalpul usii. Apoi dai jos cochilia volanului si verifici mufa de la bucsa antidemaraj.
Cel mai recomandat este sa te duci la un service - de preferinta la Renault. Macar sa-ti confirme. Apoi daca e de schimbat, eventual vorbesti cu electricianul de acolo si ii spui ca faci tu rost de un UCE + chei noi si aranjezi cu el sa le puna pe masina.

This post has been edited by bubu782001: 18 Nov 2010, 15:38


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 18 Nov 2010, 20:39
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Si eu am avut acceasi problema si am rezolvat-o la reprezentanta Renault. Exista si un cod care ajuta la pornirea masinii fara cipul din cheie.Daca codul e 3515... dau un exemplu, se pune contactul se lasa sa clipeasca ledul de 3 ori, 3 fiind prima cifra a codului din exemplul dat, dupa care se apasa pe butonul de pe maneta din stanga volanului cel care comuta de pe ceas pe kilometri...stiti voi care, apoi se lasa ledul sa clipeasca de 5 ori si iar se apasa butonul.. stiti voi care... si tot asa pana se introduce tot codul dupa care masina porneste. Eu am primit acest cod la reprezentanta Renaul dar numai dupa ce mi-am schimbat vechea cheie. Cea noua m-a costat 400 lei plus mai ceva manopera, trebuie invatata masina cu noua cheie. Si am asteptat si doua saptamani pana a venit noua cheie din Franta pe baza VIN-ului masinii.

18 Nov 2010, 20:45:
Ideal ar fi sa te duci la reprezentanta si sa-ti dea codul desi nu stiu daca o vor face, sunt putin dubiosi in privinta asta, sa poti porni masina sa o duci la ei fara sa mai platesti platforma care te mai taxeaza si aia cu o groaza de bani. Eu am platit platforma ca nu am avut de ales.

This post has been edited by cipikao: 18 Nov 2010, 20:45


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octy
post 22 Nov 2010, 01:39
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 November 10




Va multumes frumos pentru sfaturi! Am incercat in toate felurile dar fara rezultat.. Mecanicul care a vazut`o mi`a recomandat pe cineva care poate sa mi dezactiveze de tot toata tampenia asta cu ledul, ma urc in masina si pornesc direct, fara cheie, fara cip`uri. Ma costa chiar mai putin decat la o reprezentanta, am mers si am vorbit aici la Valcea, initial mi s`a spus k nu se mai face, apoi s au mai gandit ei si la fel cum a spus cipikao, se poate face alta cheie, dupa VIN, care vine din Franta, alte modificari care oricum costa mai mult si nici nu e asa sigur..
O sa anunt daca am rezolvat...

Thanks again!


--------------------
Reno Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 23 Nov 2010, 11:25
Post #97


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(cipikao @ 18 Nov 2010, 20:39)
Ideal ar fi sa te duci la reprezentanta si sa-ti dea codul desi nu stiu daca o vor face, sunt putin dubiosi in privinta asta, sa poti porni masina sa o duci la ei fara sa mai platesti platforma care te mai taxeaza si aia cu o groaza de bani. Eu am platit platforma ca nu am avut de ales.
*



Ce porcarie ! Adica daca te duci la reprezentanta cu talonul, buletinul si toate actele daca vor sa le dai cu ele in cap tot nu vor ? Pai nu merita injurati ?

This post has been edited by Tamango: 23 Nov 2010, 11:25


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Nov 2010, 12:38
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eu in locul tau as face immo off si gata.

Adica dezactivarea sistemului.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schuxi
post 21 Dec 2010, 21:52
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 December 10




daca palpaie becu nu o sa porneasca asa ca scoatetzi chieile blocatzi usile si le deblocatzi si dupa nu o sa mai palpaie


--------------------
ford escort 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Dec 2010, 12:13
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Octy ai rezolvat problema? Daca nu, trimite ECU la mine si iti fac eu immo off. O sa-ti mearga garantat.
Pentru mai multe detalii discutam pe mail bubu782001@yahoo.com (sau pe messenger).

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 23 Dec 2010, 12:14


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OmulCuProbleme
post 24 Dec 2010, 21:56
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 10




Buna.Bubu, am si eu o problema legata de pornire.Unde ma aflu,temperatura de afara in ultimele zile a fost cam aproape de -30 de grade.Pana acuma a pornit,dar a scos un fum negru cu un miros puternic de ars (numai la pornire).Azi nu a mai vrut,azi-noapte au fost sub -30.Motorul face ca si cum ar da sa porneasca dar nu continua.Sper ca m-am exprimat bine.Iese si fum pe la teava de esapament.Bateria e noua si incarcata dar cand invart cheia in pozitia de asteptare ca ledul de la pompa sa se stinga ,display-ul (unde apare kilometrajul,etc)nu se aprinde de la inceput ci dupa ce incerc sa pornesc.
Multumes mult.

This post has been edited by OmulCuProbleme: 24 Dec 2010, 22:06


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 24 Dec 2010, 23:38
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Prietene dar unde esti cu buburuza in Siberia? E clar ca masina sufera din cauza frigului extrem, nu e cazul sa-ti faci probleme. Ar fi bine daca reusesti sa o pornesti sa ti motorul cald, adica la interval de cateva ore sa-l pornesti cateva minute.
Alta varianta ar fi sa iei bateria in casa la caldura si sa o pui pe masina doar cand pleci cu ea. Nici mama bateriilor nu mai da randament la temperatura aia.
Sa ne ti la curent.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 25 Dec 2010, 01:20
Post #103


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




Octy: daca ai buton de inchidere centralizata, incearca sa ti apasat pe el cand invarti de cheie.
OmulCuProbleme: ce baterie ai ? de curiozitate ...


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OmulCuProbleme
post 25 Dec 2010, 12:22
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 10




Nu sunt in Siberia ,dar in dreptul ei excl.gif ph34r.gif .Dupa ce nu mi-a pornit am verificat-o, dar nu era descarcata.Am tinut-o la incarcat totusi vreo 6-7 ore si dupa aia am pornit iar masina dar a facut la fel.Da sa porneasca dar nu continua.Anul trecut am avut bateria ei originala - Steco(12V55Ah420).O luam in casa dar cand o puneam pe masina pornea si la-40.
Asta care o am acuma e un no name de 12V ,44Ah si 430 curent de pornire.La inceput am crezut ca e bateria,dar a venit un prieten cu masina lui ,am tras cabluri de la bateria lui la a mea si tot nu a pornit.
Acu vreau sa o bagam in garajul lui sa stea la temperatura mai ridicata si sa incercam sa-i dam de cap.
Multumesc pentru raspunsuri.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Dec 2010, 13:35
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ahm. Bateria originala la mine era Fulmen, dar sarim peste asta...
psymax nu e pb de imobilizator (chestia cu tinutul apasat pe buton tine de noroc - nu e o procedura sau ceva...)

OmulCuProbleme dupa mine nu este bateria ci ar fi aprinderea cu ceva pb.
Este drept daca bateria e obosita nu prea reusesti mare lucru cu ea si ar trebui sa verifici si incarcarea si starea bateriei (imprumuta o baterie de la un prieten care ii pleaca din prima).

Am niste prieteni in Borsec ( si acolo iarna chiar nu este ca vara...(sunt temperaturi foarte scazute...) - este la 2 pasi de Joseni iar temperaturile acolo sunt foarte scazute iarna...
Cu bateria mea Caranda - baterie romaneasca dar BUNA (si nu fac nici o reclama aici) masina din semnatura a pornit zi de zi, in interval de o saptamana cat am stat. Fara ABSOLUT NICI o problema.

QUOTE
Nici mama bateriilor nu mai da randament la temperatura aia.


cipikao nu da sfaturi cand nu stii. SUNT multe baterii care pleca GARANTAT si la -45 de grade (cauta si gasesti). Twingo nu este diesel sa zici ca implica mari probleme de pornire la rece. Motorul este mic si usor de invartit. Pe langa asta daca aprinderea e bine pusa la punct nu trebuie conditii foarte speciale - e deajuns sa invarta de cateva ori si pleaca instant. GARANTAT 100% !
Bateria se lua in casa numai la Daciile alea obosite din 1900 toamna insa nu se pune problema la asa ceva in zilele noastre. Nimeni nu mai cara bateria in casa in zilele noastre.

OmulCuProbleme esti sigur ca bateria pe care o ai este buna? Pentru ca si una noua poate avea probleme...

Masina in semnatura vad ca este din 2001 deci este injectie multipunct D4F (16v) sau D7F (8v).
Bujiile sa fie in stare impecabila ar fi primul sfat, apoi verificare bobinei respectiv a fiselor (acolo daca fura un pic curent este deajuns sa ai probeleme de genul asta), daca este D7F verifica motorasul pas cu pas - (socul automat) sa mearga impecabil. Corpul clapeta trebuie sa fie impecabil (mai ales gaura in care intra obturatorul de la motorasul pas cu pas) - ma refer curate. De asemena nu uita sa verifici incarcarea masinii (cat de eficient incarca alternatorul) - te sfatuiesc sa te duci la o reprezentanta de baterii auto si sa vorbesti cu oamenii de acolo sa-ti verifice si nivelul de incarcare.

La Multi Ani la toata lumea, va doresc un Craciun fericit, voua, familiilor voastre si prietenilor, si sper ca la anul sa ne vedem (auzim) mai intelepti.

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2010, 14:40


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OmulCuProbleme
post 25 Dec 2010, 13:55
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 10




Multumesc pentru sugestii. Am verificat fisele si par a fi ok. Motorasul este D7F. Acum cum verific socul automat? Scuza-mi ignoranta, dar chiar nu am nici o idee.

Multumesc inca o data.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Dec 2010, 14:09
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cauta pe forum IAC sau motoras pas cu pas D7F. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=484...dpost&p=1783285 vezi aici. In fine pe scurt trebuie sa dai jos TOT corpun clapeta si sa cureti BEC toti senzorii de acolo.

Daca ai noroc si IAC-ul la tine este montat cu suruburi este ok, ca il dai jos si il cureti simplu. Daca e ambutisat pe corpul clapeta e mai greu ca trebuie curatat "in place". Sa fii dotat cu vreo 2 - 3 spray-uri de curatat carburatoare, unul pt "inmuiere" generala iar celelalte 2 pt curatare in detaliu la fiecare bucatica.

Deci NU uita sa faci si testul asta, imprumuta o baterie BUNA de la un coleg/prieten/amic. Daca porneste din prima si nu ai probleme inseamna ca ai bateria obosita.
Acuma trebuie sa AFLII de ce este obosita bateria ta:
Din cauze naturale - e pe moarte bateria, sau nivelul de incarcare al alternatorului este cu probleme la tine.
Daca bateria e pe moarte din cauze naturale, atunci trebuie sa o schimbi - alta solutie nu prea ai.
Daca ai nivelul de incarcare slab, orice baterie ai pune tot la rezultatul asta ajungi. De aceea ti-am sugerat sa mergi cu masina la un tester de incarcare (in general cei ce vand baterii auto au posibilitatea sa faca testarea).
Poti sa ai modulul electronic de incarcare defect - ca asa e la D7F (nu e cu releu chior ca la masinile vechi) sau periile la alternator mancate...contacte imperfecte unde fura curent samd. Asta o vei afla la tester.

Mai vezi info aici: http://www.reno.ro/Probleme-cu-socul-t188125.html
si aici... http://www.reno.ro/-t153158.html ... si mai cauti si tu.. icon_mrgreen.gif

PS daca ai IAC-ul ambutisat (motorasul pas cu pas se mai cheama asa) te uiti cu atentie la link-urile de aici, te uiti si la tine la corpul clapata (dupa ce l-ai data jos) si o sa-ti dai seama cum sa cureti zona unde lucreaza el... trebuie curatat puternic in gaurile alea unde lucreaza el...

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2010, 14:17


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OmulCuProbleme
post 25 Dec 2010, 16:14
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 10




Multumesc mult Bubu.
Am scos bujiile,parca erau inmuiate intr-o baie de ulei.Ma mir cum a pornit masina pana acum.Am masina de 2 ani si ,spre ignoranta mea,nu le-am verificat pana acum.Am bagat masina intr-un garaj si am tinut-o vreo ora, in conditiile care acum sunt doar -10 grade afara.
Dupa ce am pus bujiile la loc,am pornit motorul.Mi-a facut exact cum facea inainte.La a treia cheie am apasat PEDALA de acceleratie si a luat-o.Am facut cateva ture cu ea fara probleme.Am pornit-o dupa vreo juma de ora si mi-a luat-o la sfert.
Intrebarea mea e de ce a pornit abia dupa ce am apasat pedala de acceleratie.
Ma gandesc ca dupa ce se raceste motorul sau cand or sa fie iar -30 o sa am aceasi problema.
De ieri si pana azi ,cat am incercat sa o pornesc mi-a consumat un sfert de rezervor.
M-am gandit si eu la baterie dar am adus-o in casa ieri si am pus-o la incarcat.Chiar daca i-am dat multe chei , nu era descarcata.Plus ca am scris mai sus,am tras curent de la alta masina si tot nu a pornit.
Multumesc inca o data si sarbatori fericite in continuare.

This post has been edited by OmulCuProbleme: 25 Dec 2010, 16:15


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Dec 2010, 18:07
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Schimba bujiile - NU UITA sa le calibrezi distanta dintre electrozi cu o lera inainte

Bateria este Ok stai linistit. Daca era bateria IN PRIMUL RAND nu aprinderea e afectata, ci nu invartea - pai electromotorul RUPE cateva sute de amperi la pornire...

Curata corpul clapata si anexele acestuia (IAC-ul senzorul de temperatura aer - FOARET important).

Cumpara bujiii NOI nu SH ! Asa ziceam si ei ca ale mele arata super ca sunt ok...cum le-am schimbat sa schimbat si mersul motorului.

Eu de asta ti-am spus ca NU ESTE DE LA BATERIE..ci de la aprindere.

Daca pleaca cu pedala apasata ESTE 100% corpul clapeta murdar respectiv IAC-ul naclait. Deci CURATA-L !
Masina TREBUIE sa plece fara nimic apasat: Contact..., astepti 3 sec pana se sting toti martorii...DEMAROR ! SI TREBUIE sa plece instant !

This post has been edited by bubu782001: 25 Dec 2010, 18:10


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OmulCuProbleme
post 26 Dec 2010, 12:30
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 10




Bubu,ai toata stima si respectul meu pentru cunostintele pe care le ai si pentru faptu ca incerci sa ne ajuti pe toti cu promptitudine.
Maine vreau sa cumpar solutiile de sters carburatorul.M-ar ajuta f. mult daca mi-ai spune care e substanta activa sau un brand.
Am pornit masina azi dimineata,nu la sfert,dar a pornit.Dar acuma sunt doar -5 afara,daca o sa scada iar temperatura cu siguranta o sa am probleme.
Multumesc!

This post has been edited by OmulCuProbleme: 26 Dec 2010, 14:54


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 Dec 2010, 22:28
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sincer sa-ti spun nu stiu o firma anume - eu am cumparat (in mai multe randuri) o solutie la spray de la 2+2 cu pentru curatat carburatoare. Dar nu lua asta ca referinta. Sunt multe firme care produc chestii din astea.

Daca tot cumperi alea, cumpara si un set de bujii, Renault recomanda:
NGK - BK5ESZ sau Eyquem - FN52LS

Apropo NGK-urile alea gasesti la UNIX (15 lei buc). Nu uita sa le reglezi distanta dintre electrozi cu o lera (ecartamentul dintre electrozi specificat de Renault este 0,9mm).

Toata stima OmulCuProbleme, si iti multumesc si eu la randul meu.

Mult succes la treaba.

This post has been edited by bubu782001: 26 Dec 2010, 22:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coti
post 17 Mar 2011, 13:52
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 March 11




Salut.Cu toate ca nu s-a mai postat de ceva timp aici, poate se mai gasesc raspunsuri la cateva intrebari.

Problema mea este la un Renault Twingo din '95.De ceva vreme se descarcau bateriile de la cheie si deschiderea mergea din ce in ce mai greu,asa ca m-am gandit sa schimb bateriile.Doar ca dupa ce am schimbat bateriile orice as face nu mai pot sa pornesc masina.Ledul rosu se aprinde, se vede si la becul de pe bord ca se transmite un semnal dar nimik nu se intampla.

Norocul meu e ca mai am cheia de rezerva, cu toate ca din pacate bateria este aproape descarcata si la cheia de rezerva.

Intrebarea mea este, exista cumva un fel de a reactiva cheia sau ceva?Eu am mai patit asa la un Opel astra din 2001, dar puneam cheia in contact tineam apasat pe ambele butoane de deschidere si inchidere si se reactiva cheia. Nicicum nu imi dau seama daca exista asa ceva si la Twingo.Am citit pe mai multe posturi aici si se pare ca singura solutie ar fi mersul la reprezentanta.

Mersi mult.

This post has been edited by Coti: 17 Mar 2011, 13:54


--------------------
Renault Twingo - Cutiuta Roz 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Mar 2011, 14:12
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da.
Trebuie resincronizata cheia. La tine prin infrarosu se trimite si codul antidemaraj - sau codul immo cum ii se mai spune (odata cu deschiderea usilor). Si cum este cod saritor (la fiecare apasare este alt algoritm de criptare), cand ai schimbat bateria cheia sa resetat pe codul default.

Partea naspa in aceasta situatie, este ca trebuie sa aflii APV-ul masinii (de la Renault sau discutam PM) respectiv ca sa poti face resincronizarea specifica a cheilor - altfel sistemul nu te va lasa sa reinveti cheia pe masina.

Lasa o adresa de e-mail si iti explic ce si cum.

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2011, 16:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coti
post 17 Mar 2011, 15:28
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 March 11




Din pacate nu am destule posturi facute pe acest forum ca sa pot accesa systemul PM wacko.gif .

O sa fac repede o adresa de mail si o scriu aici pe forum.

Uite aici adresa de mail. CutiutzaRoz@yahoo.com

This post has been edited by Coti: 17 Mar 2011, 15:34


--------------------
Renault Twingo - Cutiuta Roz 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 17 Mar 2011, 19:22
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Citește aici în engleză sau aici în franceză.
S-ar putea să te ajute.
La primul link vei găsi și un calculator pentru cod.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 24 May 2011, 21:11
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




Am avut astazi si eu o problema cu pornirea
Am decis sa nu deschid un topic nou, desi nu e legata de cheie ( mi se stinge beculetul din bord cand bag contactul )
Problema a aparut aprox acum 1 saptamana, cand la prima cheie nu a vrut sa porneasca deloc, dar la a 2-a a prins. Am mai patit asta de max 3 ori pana astazi , cand nu a mai vrut sa porneasca deloc. Invarte electromotorul, dar nu vrea sa "prinda". Dupa aprox 20 de minute, a pornit dupa 3-4 secudne de invartit. si nu am mai avut probleme cu ea . A pornit de fiecare data "la sfert" , fara probleme. Am incercat sa fac tot felu de teste cu cheia, ca ma gandeam ca nu o recunoaste , dar se pare ca nu a fost cazul .
Sunt programat la o diagnoza la Renault pe joi , sa vedem ce zic si domnii
Voi ati mai patit asta ? Sau macar o idee ce ar putea fi, v-as fi recunoscator


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 May 2011, 21:27
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Verifica senzorul de turatie si conectarea acestuia. Cauta pe forum senzor turatie Twingo si o sa vezi despre ce este vorba.

Dupa an (1997) este motorizare D7F (injectie multipunct / 8 valve).

Motorul asta nu stie cand sa dea scanteie dupa distributor - acel distributor lipseste cu desavarsire - nu exista la acest tip de motor. icon_mrgreen.gif

Calculatorul de injectie citeste pozitia pistonului cu ajutorul unui senzor. Acest senzor citeste o roata dintata lipita de volanta.

This post has been edited by bubu782001: 24 May 2011, 21:31


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 24 May 2011, 22:03
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




Mersi frumos de raspuns
Din cate se pare si am mai citit pe aici, ca si simptome asta este . Voi verifica maine sa vad conectivitatea lui, dar mai multe nu sunt in stare sa fac.
Voi vedea ce vor zice domnii din service si voi raspunde inapoi aici .


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 May 2011, 22:06
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ar mai putea fi releul principal - este un releu care alimenteaza ECU si accesoriile cand pui contactul. Lamelele de la acel Releu daca sunt uzate, uneori merge uneori pot sa faca figuri.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 24 May 2011, 22:20
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




Ce e ciudat e ca merge perfect dupa ce pornesc , chiar nu face probleme . Si cand face probleme, porneste dupa 4-5 secunde mai greu ca in mod normal . Dar tot timpul dupa ce porneste, pot sa o inchid si sa o deschid de 1000 de ori, ca tot nu mai pot repeta problema decat poate , dupa cateva zile.
Initial dadeam poate vina pe faptul ca aveam putina benzina si cum statea masina intr-o parte biggrin.gif , dar acuma am jumatate de rezervor si la fel e


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 13:35
Dacia