suspensie noua, am renuntat la PDG in favoarea Bilstein B12
![]() ![]() ![]() |
suspensie noua, am renuntat la PDG in favoarea Bilstein B12
nonic |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_1910.JPG ( Size: 170.91k ) Number of downloads: 1086 IMG_1911.JPG ( Size: 146.4k ) Number of downloads: 1141 IMG_1918.JPG ( Size: 177.09k ) Number of downloads: 1158 IMG_1921.JPG ( Size: 187.65k ) Number of downloads: 1181 |
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|||
eugenTL |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Ms Sorin.. cu ocazia asta ai scapat de mine
![]() @nonic: acum arata bine si cu table ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#363
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
@Nonic...
Spune-mi te rog, cat mai poate fi ridicata masina si cat de rigida a devenit? Eu vreau sa scap de PDG dar fara sa-mi rupa rinichii cat despre garda la sol, cel putin din poze, pare prea jos pentru nevoile mele. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
nonic |
![]()
Post
#364
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Masina se poate ridica vreo 7 cm fata de cum este in pozele de mai sus.
In comparatie cu varianta avuta inainte (eibach pro kit + amortizoare OEM fara PDG) este mai rigida de aceea am si ridicat putin masina si a scazut rigiditatea. Pentru ce vrei tu eu zic sa mergi pe varianta din trecuta in paranteza de mai sus. In poza de mai jos masina este ridicata aproximativ 50%. Attached thumbnail(s) IMG_1986.JPG ( Size: 241.72k ) Number of downloads: 1164 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#365
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Nonic,
Eu vreau sa fac masina mai stabila pe viraje. Fica-mea da la boboci de fiecare data cand intru pe drumuri virajate din cauza ruliului si a tangajului care se simt in spate. Care e recomandarea ta? Ce ai tu pus dar mai ridicata sau prima recomandare (Eibach + amortizor standard fara PDG)? Multumesc ... din nou ! :-) |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
nonic |
![]()
Post
#366
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Depinde cat vrei sa investesti. Suspensia reglabila este mai rigida decat combinatia eibach pro kit + amortizoare OEM, cu arcurile eibach creste stabilitatea si masina este mai rigida. Daca ai drum prin Ploiesti anunta-ma si dam o tura cu masina mea sa vezi cum este cu suspensie sport.
This post has been edited by nonic: 6 Mar 2014, 12:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
hellcat |
![]()
Post
#367
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
nonic |
![]()
Post
#368
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Simplu
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
hellcat |
![]()
Post
#369
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu nu prea cred explicatia asta (adica poate fi doar o senzatie ca e mai putin rigid), s-a inventat amortizorul reglabil in duritate.
Si apoi rigiditatea structurala o da arcul. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
nonic |
![]()
Post
#370
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Arcurile de la suspensia reglabila sunt mult mai moi in comparatie cu cele de la eibach in schimb amortizoarele sunt mult mai tari in comparatie cu amortizoarele OEM.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(hellcat @ 6 Mar 2014, 14:57) Eu nu prea cred explicatia asta (adica poate fi doar o senzatie ca e mai putin rigid), s-a inventat amortizorul reglabil in duritate. Si apoi rigiditatea structurala o da arcul. Amortizorul reglabil pe duritate te ajuta sa setezi duritatea atat la low cat si la high.. asta e diferenta fata de un amortizor reglabil doar pe inaltime ( acesta din urma se regleaza automat ca duritate..la low e f rigid iar la high e ok ). Deci cel reglabil si pe duritate il poti face low si sa alegi ca duritate cum vrei (rigid sau nu). Rigiditatea nu o da doar arcul iar aici sa-ti confirme oamenii care au avut amortizoare stock + arcuri sport si au trecut la amortizoare sport+ aceleasi arcuri sport. Au simtit diferenta pe pielea lor. This post has been edited by eugenTL: 6 Mar 2014, 18:31 |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#372
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Nonic,
Ce crezi, daca ii pun o suspensie din asta reglabila ( V-maxx sau Ta-Tehnix) si o las ridicata aproape de maxim, fac vreo branza ( sa creasca stabilitatea fara sa clantane dintii)? Multumesc |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
nonic |
![]()
Post
#373
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca ii pui suspensie reglabila poti sa o setezi atat pe inaltime cat si pe duritate, eu nu am ridicat masina la maxim ca sa iti spun exact cat de dura este dar asa cum este setata a mea ( aproximativ 50%) este mai dura fata de ce am avut inainte dar nici nu imi clantane dintii si am rotile de vara pe 17''. In concluzie eu zic ca merita suspensia reglabila pentru ca ai o stabilitate mult mai buna fata de suspensia OEM si poti sa o setezi la duritatea dorita.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
ms_ervin |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 13 October 08 From: Constanta ![]() |
@nonic la cat te-a ajuns suspensia V-maxx, si de unde ai achizitionat-o? de cat timp o ai...? este fiabila? la trecerea de la PDG e nevoie si de alte bielete antiruliu?
Multumesc! |
--------------------
renault
megane sedan 2.2 1.6 16v
2oo7
|
|
nonic |
![]()
Post
#375
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Suspensia are 1 an si am luat-o de pe alt forum, o am montata de vreo 3 saptamani si imi place foarte mult cum sta masina cu ea.
Eu zic ca este fiabila pentru ca dupa 1 an de utilizare suspensia este ca noua ( tehnic si estetic). Trebuie sa schimbi si bieletele antiruliu daca ai PDG. Gasesti aici un user care comercializeaza aceste suspensii. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
ms_ervin |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 13 October 08 From: Constanta ![]() |
Bieletele antiruliu non-PDG sunt compatibile?
|
--------------------
renault
megane sedan 2.2 1.6 16v
2oo7
|
|
nonic |
![]()
Post
#377
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Da, eu nu am schimbat bieletele pentru ca avea fara PDG.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
marius_b81wbm |
![]()
Post
#378
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 14 February 11 From: Bucuresti ![]() |
jante brock pe 17,7.5j,et 35 cu 205/50/17(a fost un compromis ca nu gaseam ce vroiam eu) si arcuri v-maxx
fata a coborat de la 70,5cm la 66,3cm=4,2cm si spatele de la 71.5 cm la 66 cm=5,5cm pe fata am pus amortizoare si cu bielete non pdg si pe spate au ramas amortizoarele ei originale cam ciudat felul in care s.a lasat dar cu ochiul liber se vede bine,nu pare mai ridicata de fata.... ![]() Attached thumbnail(s) CAM00849.jpg ( Size: 590.2k ) Number of downloads: 327 CAM00847.jpg ( Size: 278.95k ) Number of downloads: 171 CAM00851.jpg ( Size: 574.35k ) Number of downloads: 137 CAM00846.jpg ( Size: 271.33k ) Number of downloads: 114 CAM00841.jpg ( Size: 584.96k ) Number of downloads: 303 CAM00857.jpg ( Size: 836.49k ) Number of downloads: 427 CAM00842.jpg ( Size: 579.38k ) Number of downloads: 364 CAM00858.jpg ( Size: 1004.35k ) Number of downloads: 238 CAM00843.jpg ( Size: 596.68k ) Number of downloads: 230 CAM00859.jpg ( Size: 861.05k ) Number of downloads: 198 CAM00860.jpg ( Size: 922.64k ) Number of downloads: 261 CAM00861.jpg ( Size: 725.96k ) Number of downloads: 263 CAM00862.jpg ( Size: 697.12k ) Number of downloads: 201 |
--------------------
renault
megane
- b 81 wbm
2008/privilege/1.5 dci/78 kw
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#379
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Si... Cum e cu:
- stabilitatea pe viraje - stabilitatea la accelerare /franare - confortul la trecerea peste denivelari/piatra cubica? Recomanzi aceste arcuri? Multumesc si.. sa te bucuri de masina. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
marius_b81wbm |
![]()
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 14 February 11 From: Bucuresti ![]() |
Pai....e si bine e si rau.cand pui arcuri sport sau suspensie sport nu prea te mai gandesti sa ai confort,o sa cam strangi din dinti.oricum trb sa mergi mai cu grija dar e altceva fata de pdg,e mai stabila,nu se mai balangane,poti sa iei o curba in viteza fara sa ai senzatia ca te rastorni,probabil ca daca as avea jantele pe 16 ar fi mai bine dar arata mai bine cu 17.
|
--------------------
renault
megane
- b 81 wbm
2008/privilege/1.5 dci/78 kw
|
|
andrei1989 |
![]()
Post
#381
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 12 April 11 ![]() |
Ai schimbat doar arcurile?
Amortizoarele si/sau bieletele au ramas cele de PDG? |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1.6 16v
|
|
marius_b81wbm |
![]()
Post
#382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 14 February 11 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat amortizoarele pe fata si bieletele cu unele non pdg
|
--------------------
renault
megane
- b 81 wbm
2008/privilege/1.5 dci/78 kw
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#383
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am renuntat si eu la PDG. Am ales sa pastrez garda la sol standard din teama ca arcurile sport vor crea probleme iarna si la gropi+borduri.
Prima impresie este pozitiva, pare sa fie exact ce-mi doream. Mai stabila si o idee mai rigida. Saptamana viitoare revin cu impresii dupa un drum cu portiuni virajate sa vedem cu se comporta atat masina cat si fiica-mea! Am pus pe fata amortizoare KYB Excel-G,pe gaz cu bielete antirului standard iar pe spate am schmbat doar arcurile cu unele KYB standard. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius_b81wbm @ 23 Mar 2014, 13:18) jante brock pe 17,7.5j,et 35 cu 205/50/17(a fost un compromis ca nu gaseam ce vroiam eu) si arcuri v-maxx fata a coborat de la 70,5cm la 66,3cm=4,2cm si spatele de la 71.5 cm la 66 cm=5,5cm pe fata am pus amortizoare si cu bielete non pdg si pe spate au ramas amortizoarele ei originale cam ciudat felul in care s.a lasat dar cu ochiul liber se vede bine,nu pare mai ridicata de fata.... ![]() arata bine pana la urma ai ramas la arcurile 50-35? intreb pt ca la mine si e-sorin cu spax -45mm din poze cel putin arata ca ar fi coborat putin mai mult..ma uit la aripa/anvelopa http://www.reno.ro/index.php?showtopic=129...dpost&p=2390627 This post has been edited by eugenTL: 18 Apr 2014, 16:06 |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
marius_b81wbm |
![]()
Post
#385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 14 February 11 From: Bucuresti ![]() |
Da,cele cu 50/35 le.am luat,dar am optat pt cele de 1.9dci ca sa nu se lase chiar 50mm....imi era cam teama ca omor amortizoarele.asa m.a sfatuit si cel de la care le.am cumparat ca era cam mult pt niste amortizoare standard. in jur de 40mm a coborat fata dupa ce mi.am dat seama ca pe spate aveam un cauciuc lasat si din cauza aia mi.au iesit mie masuratorile aiurea
|
--------------------
renault
megane
- b 81 wbm
2008/privilege/1.5 dci/78 kw
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
aa inteleg atunci
![]() e ok oricum |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#387
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Update...
Dupa 2 ture pe Paraul Rece si Rucar-Bran, pot sa spun ca masina se comporta bine. La mers normal nu mai simt nevoia sa franez la intrarea in viraje, masina nu mai are nici tangaj , nici ruliu, care sa deranjeze. Consider ca sunt 300 eur bine cheltuiti. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- B 73 UWU
2007/1.9DCi/Privilege
|
|
spark |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 January 11 ![]() |
Am schimbat ieri arcurile stock cu unele H&R (810ron de la Auto ZR1) care coboara masina cu 35mm, cu ocazia asta am schimbat si amortizoarele pe fata (urmeaza si spatele in viitorul apropiat). Nu exista probleme de compatibilitate a arcurilor sport cu suspensia PDG (comprima amortizorul mai mult, ce-i drept). Masina este mult mai rigida si mai stabila in curbe, per total merita investitia.
10258455_801156879902228_493807671765487924_o.jpg ( Size: 129.6k ) Number of downloads: 264 IMG_20140429_175639.jpg ( Size: 572.55k ) Number of downloads: 287 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
- B 300 SPK
2006 Expression
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Cu pdg arata aiurea ( botul mai ridicat ) si posibil intr-o curba cu denivelari sa te trezesti pe camp intr-un caz fericit, sau in pom cazul nefericit...daca citeai aici ai fi vazut ca cineva a patit-o.
De ce sa-ti doresti sa cobori masina daca nu ii pui si amortizoarele normale ca sa fie si coborarea corecta dar si comportamentul ?! |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
Astea ce e de capul lor? http://suspensie-sport.ro/?product=suspens...enault-megane-2
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 10:17 |