Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

motor 1,9 dci, parti bune, parti rele

M i h a i
post 23 Sep 2009, 22:47
Post #61


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Daca mergi numai in oras nu se merita deloc....este un super motor...dar se preteaza mersului la drum lung...mers care nu trebuie sa fie de pensionar...cu motorul asta chiar poti ''sa tragi'' de masina...in afara il recomand cu caldura..in oras chiar nu ai nevoie de el....probleme in 100.000 km sau 150.000 km nu cred ca apar la motor...sa zicem ca in unele cazuri mai exceptionale poate pica un injector sau turbina...sunt multe altele care pica la megane ..dat nimic pe la motor...motorul este ok...

This post has been edited by M i h a i: 23 Sep 2009, 22:48


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 24 Sep 2009, 13:22
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




de ce nu se merita in oras?

nu inteleg de ce puneti problema asa.

adica daca imi iau o masina scumpa, sa zicem un suv, care vine cu un v6 sau v8 diesel nu se va merita de loc in oras....,se va merita varianta de 4 cilindri in linie

consider ca un motor puternic se merita oricand daca asta iti doresti.

consumul in oras nu imi sare de 7-8


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 25 Sep 2009, 10:45
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Subscriu la ce zice Mihai. E foarte greoi in oras, nu neaparat din cauza consumului (8l). La mine e greoi la plecarea de pe loc, poate si pentru ca am versiunea break.
Nu mai zic ca e si cam zgomotos mai ales cind e rece.

Eu mai am si un 1.5, care e mult mai sprinten in oras ca 1.9 le. Consumul mai redus cu cel puitin 1l, si mult mai sprinten.
!.5 pentru oras, 1.9 pentru afara.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 25 Sep 2009, 12:53
Post #64


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




La ce te referi la sprinten?
Parca toate reprizele la 1,9 sunt superioare fata de 1,5.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 25 Sep 2009, 13:16
Post #65


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(i_am_sleek @ 24 Sep 2009, 14:22)
de ce nu se merita in oras?
consumul in oras nu imi sare de 7-8
*



In oras nu trebuie cilindree mare...pt ce?nu am nevoie de multi cai putere... eram multmit cu cu 500-800 cm3....trafic infernal...merg legal cu 50...
Consumul in oras este de la 5 pana la 13 in functie de multi factori...iarna..ac...trafic..oras..

Nu stiu ce vrea sa spuna ariciul cu '''zgomotos si greoi la plecarea de pe loc'' Zgomotos este daca are probleme..si cu plecarea de pe loc..idem....Cum man sa plece de pe loc greu.??rupe.. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by M i h a i: 25 Sep 2009, 13:16


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 25 Sep 2009, 13:40
Post #66


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Mie la plecarea de pe loc nu imi da nici o impresie de submotorizare, din contra imi pare ca TRAGE numai bine, mi-e sa nu crape ambreiajul smile.gif
Poate ariciul76 nu accelereaza destul si pleaca/schimba subturat, altfel nu imi explic. Sa accelereze minim de la 1700-1800rpm pana dupa 2800 ca atunci se simte bine turbina (din punct de vedere al cuplului). Asa daca pleci la 1000 de ture e ca un diesel fara turbo sau nici macar.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 25 Sep 2009, 14:13
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




cum poate fi un 1.5 mai sprinten ca un 1.9?

cum pleaca treapta intai greoi?

la mine prima si a doua treapta rup, cu a intaia ma duc pana la 40


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius36ro
post 29 Sep 2009, 14:20
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 21 September 09
From: Suceava




salut. am si eu un 1.9 dci grantour. sunt f multumit. am schimbat doar bujiile. l-am luat la 125k si acum am 142k. Tulcea-Milano 2300km, 5.2 l/100km viteza legala.


--------------------
Renault Megane II 1.9 dci 88 kW 2003 Grantour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 30 Sep 2009, 19:31
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




foarte bun motor. bucuresti-munchen, pe autostrada cu 140-150, in romania cu 70-80, 3300 km, 5,3% consumul, 2 persoane peste 85kg, portbagaj plin.


--------------------
am avut Megane2 1.9dci - 2005
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 1 Oct 2009, 14:06
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Cum am spus, e mai greoi decit 1.5 ul pe care il conduc destul de des.
1.9 le este cert mai zgomotos mai ales in zilele reci, cind e motorul rece, in comparatie cu 1.5 ul care nici nu se aude.
1.9 le merge perfect adica nu are nici un fel de problema nici la motor nici la cutie.
Intr-adevar, nu ajung cu el la 3000 decit pe autostrada. In rest schimb la 2200 2400 de ture.
intr-adevar daca as schimba mai sus ar fi sprinten dara ar creste si consumul...nu?
Si este greoi (fiind break) la plecarea de pe loc, trepta intii fiind foarte scurta dupa parerea mea.
Ce imi place este cutia de viteze (6 trepte) la care schimbatul vitezelor este o joaca de copil, nu se aude croncanitul ala care se aude la cutiile cu 5 trepte.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ang3lo
post 5 Oct 2009, 15:43
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 5 October 09




Salut ...aceeasi problema o am si eu...la un drum de transfagarasan la intoarcere pe la brasov a inceput sa nu mai traga, si sa scoata fum daca o acceleram un pic mai tare(adik sa nu mai fiu in subturatie), m-am oprit crezand ca poate e ceva infundat ma gandeam ca poate de la ultima alimentare de la benzinarie sa fii prins vreun gunoi ceva ..dar de unde ca verificasem uleiul si deja eram la nivelul minim, iar in mers masina se accelera singura daca o lasam un pik pe liber...in sf am ajuns acasa si un ,,doctor ''a desfacut-o si e turbina...are joc paletele alea..cand normal nu ar trebui sa aibe..Intrebarea mea este urmatoarea...pot pune o turbina de pe un motor de 130 de cai ?e tot 1.9 dci dar modelul din 2007 eu am motorul 1.9 dci 120 de cai . imi afecteaza cumva motorul daca o pun pe aia ?

va rog sa ma ajutati multumesc anticipat


--------------------
Renault Megane - VS 86 ARM 2003 1.9 Dci 120 de cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Oct 2009, 23:02
Post #72


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




turbina s-a dus pentru ca are multi km...depinde si de intretinere..etc...ca sa gasesti raspuns la intrebarea ta trebuie sa te duci la renault sa vezi daca sunt identice codurile de la turbine...cam greu sa fie la fel...cel de 130 cai este si E4....oricum..buna intrebare,,,


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 6 Oct 2009, 14:37
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




cati km are masina de te-a lasat turbina ?



--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 6 Oct 2009, 19:11
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




TecDoc-u' zice ca n-ar fi aceeasi turbina. Iar diferentele constructive dintre cele 2 variante de putere ale aceluiasi motor sunt destule.
Si suntem cam O/T.

This post has been edited by Io_mi_s: 6 Oct 2009, 19:12


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 13 Oct 2009, 10:42
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Daca stie cineva la motorul asta (130 cai) unde este surubul care trebuie desfacut pentru a introduce tija (pige) pentru calajul motorului-schimbare distributie
Am manualul de service si stiu unde ar trebui sa fie (manualul este pentru 1.9 varianta mai veche) dar tot nu-l vad.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ang3lo
post 15 Oct 2009, 02:25
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 5 October 09




i_am_sleek masina are 105.000km,pana la urma am dus turbina mea la reconditionat 300E m-a costat si am avut neplacuta surpriza sa aflu ca nu era a ei originala...ajungand la ideea ca a mai fost schimbata inainte ...la cel de la care o cumparasem straniu oricum.


--------------------
Renault Megane - VS 86 ARM 2003 1.9 Dci 120 de cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 15 Oct 2009, 15:47
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




chiar ca interesant angelo...

a mea are 112000 si am si chip si chiar nu da semne de oboseala.

de asta eram curios.

mersi de raspuns


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soupnazi
post 7 Nov 2009, 13:13
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 October 09




QUOTE(ariciul76 @ 1 Oct 2009, 14:06)
Cum am spus, e mai greoi decit 1.5 ul pe care il conduc destul de des.
1.9 le este cert mai zgomotos mai ales in zilele reci, cind e motorul rece, in comparatie cu 1.5 ul care nici nu se aude.
[...]
Ce imi place este cutia de viteze (6 trepte) la care schimbatul vitezelor este o joaca de copil, nu se aude croncanitul ala care se aude la cutiile cu 5 trepte.


nu e mai zgomotos ca octavia, par example.
subscriu la cutia de viteze.


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 Privilege
la școală n-am învățat mecanică, știu doar să mă sui în mașină și să calc pedalele. ca la pian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian24gam
post 7 Nov 2009, 15:47
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 1 May 09




am si eu un 1.9 dci si mi se pare destul de ok mai ales cind il calci fuge de sub tine si nu mi se pare a fi zgomotos la serviciu conduc un focus si un passat ambele diesel si mi se par a fi mai zgomotoase


--------------------
renault megane sedane 2 - br-24-gam 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 28 Nov 2009, 18:03
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Acum ca i-am schimbat distributia (de 2 zile) pot spune ca este mult mai silentios. Probabil ca odata cu cresterea numarului de km -imbatrinirea curelei- creste si zgomotul ca atlfel nu imi explic.
Si parca trage si mai bine (sint chiar pe deplin multumit, nu o mai invidiez pe nevasta-mea cu 1.5 ul ei...).


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny
post 28 Nov 2009, 18:43
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 20 February 04
From: Pitesti




referitor la zgomot ..si eu am ramas uimit: este mult mai silentios decit "nemtoaicele".in rest motorul este nemaipomenit....cu toate astea ai nevoie de "spatiu" pentru el.


--------------------
Renault Megane Estate 1,9 dci 2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 29 Nov 2009, 07:14
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




@ ariciul76: Poate-i un mic efect placebo, datorat faptului c-ai rezolvat-o cu manutele tale (satisfactia aia personala...); poate era mai frig inainte de a schimba distributia... Totodata nici nu contest cele observate de tine, pt. ca mie-mi pare ca merge mai bine si dupa ce ies de la spalatorie... smile.gif Io tocma-n aprilie, la anu', am de inlocuit distributia - masina circula prea rar, astfel incat reviziile le fac la an (si numai la reprezentanta blush.gif ).
Poate ar fi fost bine ca-n topicul 'Rev. la 60k...' sa dai si niste preturi, nume producatori piese... Poate si un tutorial pt. alti useri mai curajosi si cu simt tehnic. Sunt foarte putine topicuri legate de motorizarea asta pe Megane2 si orice informatie este binevenita.


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 2 Dec 2009, 17:36
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




E clar ca satisfactia e mare.
In ceea ce privste piesele, nu ma prea pricep. Eu am sunat la 2 magazine si am ales ce e mmai ieftin.
Intimplarea face ca rola intinzatoare e chiar ca cea originala tongue.gife rulment scrie Koyo, Japan.
Cureaua originala e Gates, eu am pus Conti.
Pompa de apa nu am inlocuit-o ca nu curgea, dar am cumparat QH, nu stiu cit e de buna.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:21
Dacia