motor 1,9 dci, parti bune, parti rele
![]() ![]() ![]() |
motor 1,9 dci, parti bune, parti rele
M i h a i |
![]()
Post
#61
|
||
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
i_am_sleek |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
de ce nu se merita in oras?
nu inteleg de ce puneti problema asa. adica daca imi iau o masina scumpa, sa zicem un suv, care vine cu un v6 sau v8 diesel nu se va merita de loc in oras....,se va merita varianta de 4 cilindri in linie consider ca un motor puternic se merita oricand daca asta iti doresti. consumul in oras nu imi sare de 7-8 |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Subscriu la ce zice Mihai. E foarte greoi in oras, nu neaparat din cauza consumului (8l). La mine e greoi la plecarea de pe loc, poate si pentru ca am versiunea break.
Nu mai zic ca e si cam zgomotos mai ales cind e rece. Eu mai am si un 1.5, care e mult mai sprinten in oras ca 1.9 le. Consumul mai redus cu cel puitin 1l, si mult mai sprinten. !.5 pentru oras, 1.9 pentru afara. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
segcm |
![]()
Post
#64
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
La ce te referi la sprinten?
Parca toate reprizele la 1,9 sunt superioare fata de 1,5. |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#65
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(i_am_sleek @ 24 Sep 2009, 14:22) In oras nu trebuie cilindree mare...pt ce?nu am nevoie de multi cai putere... eram multmit cu cu 500-800 cm3....trafic infernal...merg legal cu 50... Consumul in oras este de la 5 pana la 13 in functie de multi factori...iarna..ac...trafic..oras.. Nu stiu ce vrea sa spuna ariciul cu '''zgomotos si greoi la plecarea de pe loc'' Zgomotos este daca are probleme..si cu plecarea de pe loc..idem....Cum man sa plece de pe loc greu.??rupe.. ![]() This post has been edited by M i h a i: 25 Sep 2009, 13:16 |
--------------------
------
------
------
|
|
segcm |
![]()
Post
#66
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Mie la plecarea de pe loc nu imi da nici o impresie de submotorizare, din contra imi pare ca TRAGE numai bine, mi-e sa nu crape ambreiajul
![]() Poate ariciul76 nu accelereaza destul si pleaca/schimba subturat, altfel nu imi explic. Sa accelereze minim de la 1700-1800rpm pana dupa 2800 ca atunci se simte bine turbina (din punct de vedere al cuplului). Asa daca pleci la 1000 de ture e ca un diesel fara turbo sau nici macar. |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
cum poate fi un 1.5 mai sprinten ca un 1.9?
cum pleaca treapta intai greoi? la mine prima si a doua treapta rup, cu a intaia ma duc pana la 40 |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
marius36ro |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 21 September 09 From: Suceava ![]() |
salut. am si eu un 1.9 dci grantour. sunt f multumit. am schimbat doar bujiile. l-am luat la 125k si acum am 142k. Tulcea-Milano 2300km, 5.2 l/100km viteza legala.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci 88 kW
2003 Grantour
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
foarte bun motor. bucuresti-munchen, pe autostrada cu 140-150, in romania cu 70-80, 3300 km, 5,3% consumul, 2 persoane peste 85kg, portbagaj plin.
|
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
-
2005 pe viitor BMW Z8...sper
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Cum am spus, e mai greoi decit 1.5 ul pe care il conduc destul de des.
1.9 le este cert mai zgomotos mai ales in zilele reci, cind e motorul rece, in comparatie cu 1.5 ul care nici nu se aude. 1.9 le merge perfect adica nu are nici un fel de problema nici la motor nici la cutie. Intr-adevar, nu ajung cu el la 3000 decit pe autostrada. In rest schimb la 2200 2400 de ture. intr-adevar daca as schimba mai sus ar fi sprinten dara ar creste si consumul...nu? Si este greoi (fiind break) la plecarea de pe loc, trepta intii fiind foarte scurta dupa parerea mea. Ce imi place este cutia de viteze (6 trepte) la care schimbatul vitezelor este o joaca de copil, nu se aude croncanitul ala care se aude la cutiile cu 5 trepte. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
ang3lo |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 5 October 09 ![]() |
Salut ...aceeasi problema o am si eu...la un drum de transfagarasan la intoarcere pe la brasov a inceput sa nu mai traga, si sa scoata fum daca o acceleram un pic mai tare(adik sa nu mai fiu in subturatie), m-am oprit crezand ca poate e ceva infundat ma gandeam ca poate de la ultima alimentare de la benzinarie sa fii prins vreun gunoi ceva ..dar de unde ca verificasem uleiul si deja eram la nivelul minim, iar in mers masina se accelera singura daca o lasam un pik pe liber...in sf am ajuns acasa si un ,,doctor ''a desfacut-o si e turbina...are joc paletele alea..cand normal nu ar trebui sa aibe..Intrebarea mea este urmatoarea...pot pune o turbina de pe un motor de 130 de cai ?e tot 1.9 dci dar modelul din 2007 eu am motorul 1.9 dci 120 de cai . imi afecteaza cumva motorul daca o pun pe aia ?
va rog sa ma ajutati multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Megane
- VS 86 ARM
2003 1.9 Dci 120 de cai
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#72
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
turbina s-a dus pentru ca are multi km...depinde si de intretinere..etc...ca sa gasesti raspuns la intrebarea ta trebuie sa te duci la renault sa vezi daca sunt identice codurile de la turbine...cam greu sa fie la fel...cel de 130 cai este si E4....oricum..buna intrebare,,,
|
--------------------
------
------
------
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
cati km are masina de te-a lasat turbina ?
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
TecDoc-u' zice ca n-ar fi aceeasi turbina. Iar diferentele constructive dintre cele 2 variante de putere ale aceluiasi motor sunt destule.
Si suntem cam O/T. This post has been edited by Io_mi_s: 6 Oct 2009, 19:12 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#75
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Daca stie cineva la motorul asta (130 cai) unde este surubul care trebuie desfacut pentru a introduce tija (pige) pentru calajul motorului-schimbare distributie
Am manualul de service si stiu unde ar trebui sa fie (manualul este pentru 1.9 varianta mai veche) dar tot nu-l vad. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
ang3lo |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 5 October 09 ![]() |
i_am_sleek masina are 105.000km,pana la urma am dus turbina mea la reconditionat 300E m-a costat si am avut neplacuta surpriza sa aflu ca nu era a ei originala...ajungand la ideea ca a mai fost schimbata inainte ...la cel de la care o cumparasem straniu oricum.
|
--------------------
Renault
Megane
- VS 86 ARM
2003 1.9 Dci 120 de cai
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
chiar ca interesant angelo...
a mea are 112000 si am si chip si chiar nu da semne de oboseala. de asta eram curios. mersi de raspuns |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
soupnazi |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 October 09 ![]() |
QUOTE(ariciul76 @ 1 Oct 2009, 14:06) Cum am spus, e mai greoi decit 1.5 ul pe care il conduc destul de des. 1.9 le este cert mai zgomotos mai ales in zilele reci, cind e motorul rece, in comparatie cu 1.5 ul care nici nu se aude. [...] Ce imi place este cutia de viteze (6 trepte) la care schimbatul vitezelor este o joaca de copil, nu se aude croncanitul ala care se aude la cutiile cu 5 trepte. nu e mai zgomotos ca octavia, par example. subscriu la cutia de viteze. |
--------------------
Renault
Megane
Sedan 2008 Privilege la școală n-am învățat mecanică, știu doar să mă sui în mașină și să calc pedalele. ca la pian.
|
|
marian24gam |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 1 May 09 ![]() |
am si eu un 1.9 dci si mi se pare destul de ok mai ales cind il calci fuge de sub tine si nu mi se pare a fi zgomotos la serviciu conduc un focus si un passat ambele diesel si mi se par a fi mai zgomotoase
|
--------------------
renault
megane sedane 2
- br-24-gam
2003 1.9 dci
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#80
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Acum ca i-am schimbat distributia (de 2 zile) pot spune ca este mult mai silentios. Probabil ca odata cu cresterea numarului de km -imbatrinirea curelei- creste si zgomotul ca atlfel nu imi explic.
Si parca trage si mai bine (sint chiar pe deplin multumit, nu o mai invidiez pe nevasta-mea cu 1.5 ul ei...). |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
Johnny |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 20 February 04 From: Pitesti ![]() |
referitor la zgomot ..si eu am ramas uimit: este mult mai silentios decit "nemtoaicele".in rest motorul este nemaipomenit....cu toate astea ai nevoie de "spatiu" pentru el.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,9 dci
2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
@ ariciul76: Poate-i un mic efect placebo, datorat faptului c-ai rezolvat-o cu manutele tale (satisfactia aia personala...); poate era mai frig inainte de a schimba distributia... Totodata nici nu contest cele observate de tine, pt. ca mie-mi pare ca merge mai bine si dupa ce ies de la spalatorie...
![]() ![]() Poate ar fi fost bine ca-n topicul 'Rev. la 60k...' sa dai si niste preturi, nume producatori piese... Poate si un tutorial pt. alti useri mai curajosi si cu simt tehnic. Sunt foarte putine topicuri legate de motorizarea asta pe Megane2 si orice informatie este binevenita. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#83
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
E clar ca satisfactia e mare.
In ceea ce privste piesele, nu ma prea pricep. Eu am sunat la 2 magazine si am ales ce e mmai ieftin. Intimplarea face ca rola intinzatoare e chiar ca cea originala ![]() Cureaua originala e Gates, eu am pus Conti. Pompa de apa nu am inlocuit-o ca nu curgea, dar am cumparat QH, nu stiu cit e de buna. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:21 |