Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

motor 1,9 dci, parti bune, parti rele

segcm
post 16 Jul 2008, 21:47
Post #31


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




am spus cca (circa) ...
Am aproximat caci aveam o poza facuta cu tel la 200km/h si la acea viteza indicata avea cam 3300 rpm. sofer1.gif

Ma rog.... difera de la masina la masina... in functie de uzura ambreiajului, de presiunea din pneuri, de calitatea suprafetei de rulare, de vant etc...
blink.gif
... sau daca dupa ce ai atins viteza respectiva iei piciorul de pe acceleratie biggrin.gif

This post has been edited by pitzy_is: 16 Jul 2008, 21:51


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel&Plastic
post 31 Aug 2008, 23:38
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 August 08




am masina de aproape un an si pana acum nu motorul nu mi-a oferit nicio surpriza neplacuta, ba din contra.
cand am fost sa iau de la gara vreo 4 prieteni plus bagajele lor, la plecare am si uitat ca eram incarcat...atat de bine trage, la drum lung la fel..atentie doar la frane cand mergi la drum lung, cu viteza mare si incarcat. Motorul asta are destula putere sa traga ce vrei tu smile.gif, chiar si soacra afara din casa
succes


--------------------
renault megane II 2003 1.9 dci 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 24 Nov 2008, 11:10
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




sa ma bag si eu...sunt super multumit. chiar daca e diesel, nu doarme...te dai la ea mai ceva ca la un benzinar ...ceva mai mic biggrin.gif
singurul lucru care ma enerveaza...RCA-ul extrem de scump, dar aici n-are masina nici o vina.
iti recomand 1.9 dci, de fapt, i-l recomand la toti.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 4 Apr 2009, 22:27
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Recomand cu placere. il am de un an si are 40k, merge de rupe, nu consuma gram de ulei.
Asta daca nu uita boii de la service sa stringa sonda de linga filtrul de motorina (cum am patit eu) si sa te trezesti fara ulei in trafic.

Partea proasta:nu sint prea multe informatii despre motor, nu am reusit sa aflu unde este egr ul ala. de manual ce sa mai zic...


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 7 Apr 2009, 13:30
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




mai sariti cu informatia cei care aveti 1.9 dci.....sa vedem ce are si cum are, sa aflam tot ce se poate.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Apr 2009, 13:36
Post #36


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.384
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ariciul76 @ 4 Apr 2009, 23:27)
Partea proasta:nu sint prea multe  informatii despre motor, nu am reusit sa aflu unde este egr ul ala. de manual ce sa mai zic...
*



Daca intrai pe topicele de LAguna...gaseai tot ce doresti...ca doar este acelasi motor... daca imi aduc aminte este si un tutorial despre EGR...

Megane 1.9 dCi de 88kw...sunt destul de rare pe forum...in schimb Laguna sunt foarte multe....

L.E. Uite este tutorial chiar pe sectiunea de megane... nu trebuia decat sa cauti un pic...si dupa aia sa spui ca nu gasesti...

http://www.reno.ro/curaterea-EGR-t106877-s...ml#entry1815001

This post has been edited by cj98czh: 7 Apr 2009, 21:46


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 10 Apr 2009, 11:09
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




multumesc pentru link. Il citisem deja, dar asa cum ai spus informatiile pentru acest tip de motor sint putine.
Din ce am vazut pina acum motorul asta difera oarecum de celelalte (ca pozitionare piese), dar cu siguranta valva aia tot pe acolo trebuie sa fie.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freestyler
post 24 Apr 2009, 20:32
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 April 09




Megane II, 1.9 dci 130 Cp - cu un raport de 10,23 kg / cal putere
Acceleratie 0-100 Km/h in 9,1 secunde


Mers 1300 Km (300 km pe autostrada cu 158 Km/h, restul pe europene cu 120- 130 Km/h) cu viteza medie 72 Km/h, a rezultat un consum mediu 5,9 l / 100 Km.

Pe autostrada la 138 Km/h (2200 rot/min, treapta 6 de viteza) consuma 6-6.2 l /100 Km


Daca nu depasesti viteza legala (100 Km/h + 8 Km/h , 130 km/h + 8 Km/h, 50 Km/h + 8 Km/h ) iese o medie de 5,4 l /100 Km .
Nu am reusit niciodata sa scot 4,7 l /100 Km cat scrie in fisa tehnica.

In oras o deplasare de dimineata 5 Km, oprire 8 ore, pornire, mers 6-7 Km rezulta 9 l / 100 Km. Este comparabil cu un motor de 1.4 pe benzina.

Pentru cei ce utilizeaza masina cu precadere in oras, recomand un motor de 1.5 dci.







--------------------
Renault Megane 1.9. DCI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 27 Apr 2009, 20:28
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Super 1,9-le, dar oare avem strazi pe care sa le punem in valoare? Cred ca cele mai indicate pt. Romanasi sunt cele de 1,5 (101 si 105 CP).


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 28 Apr 2009, 18:48
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Dau o bere celui care imi poate spune unde este valva EGR la 1.9-130 cai! Eu unul nu am reusit s-o identific!


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Apr 2009, 20:56
Post #41


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(freestyler @ 24 Apr 2009, 21:32)
1.Nu  am reusit niciodata sa scot 4,7 l /100 Km cat scrie in fisa tehnica.
2.Pentru cei ce utilizeaza masina cu precadere in oras, recomand un motor de 1.5 dci.
*


1. 4.6 vad ca scrie in fisa tehnica...eu am scos cu cel de 120 cai si 4.3-4.4....si sunt sigur ca scot si sub 4 dar nu rezist sa merg mult cu viteze mici...in afara scot de la 5 pana la 7...
2.Aici ai dreptate...chiar nu are rost un motor de 1.9 in oras..unu de 800 cm3 diesel este perfect.

QUOTE(CRY 79 @ 27 Apr 2009, 21:28)
Super 1,9-le, dar oare avem strazi pe care sa le punem in valoare?
*



fii serios...nu este Aston Martin,Ferrari sau alta marca care nu are ce cauta pe drumurile din Ro........este o masina simpla..la 17.000 E si sh de la 7000 in sus tongue.gif ..are jante pe 16...balon mare.. de 55...astea noi au si pdg..deci este un fel de land cruiser tongue.gif ...

Egr....nu este in acelasi loc unde este la motorul E3? (cel de 120 cai) wacko.gif

This post has been edited by MHY: 28 Apr 2009, 23:19


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 28 Apr 2009, 22:10
Post #42


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




bababa_rock.gif 1.9, 1.9, 1.9.... smile.gif e sexy ca mine motorul asta radmasa.gif


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 5 May 2009, 18:25
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




nu e acolo, cel putin din ce vad eu in manual. cred ca arata si altfel. Deci, astept sugestii...


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dggy
post 20 May 2009, 09:04
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 24 August 07




QUOTE(ariciul76 @ 5 May 2009, 18:25)
nu e acolo, cel putin din ce vad eu in manual. cred ca arata si altfel. Deci, astept sugestii...
*




Pune o poza cu motorul vazut din fata si iti incercuiesc eu care-i egr-u.


--------------------
Renault Megane 2006 Privilege 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 28 May 2009, 10:20
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




QUOTE(dggy @ 20 May 2009, 09:04)
Pune o poza cu motorul vazut din fata si iti incercuiesc eu care-i egr-u.
*




Attached thumbnail(s)
DSC_0021.jpg ( Size: 817.91k ) Number of downloads: 884


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 28 May 2009, 11:01
Post #46


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




eu cred ca aici este...

This post has been edited by alexxis2001ro: 28 May 2009, 11:06

Attached thumbnail(s)
untitled.jpg ( Size: 673.91k ) Number of downloads: 990


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 28 May 2009, 12:02
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




din ce am observat eu, conducta aia este cea prin care intra aerul in motor.
Nici urma de evacuare acolo, ori egr ul trebuie sa amestece gaze arse (evacuare) cu aer proaspat.
Nu cred ca este pe acel traseu, dar cine stie....


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 May 2009, 12:17
Post #48


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.709
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Conducta aia metalica gofrata din partea de sus a pozei unde duce?

This post has been edited by einstein1984: 29 May 2009, 08:08


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 28 May 2009, 19:43
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




Offtopic: Oare se poate monta o pompa de joasa presiune de la 1.9 dCi pe 1.5 dCi ? Cea din rezervor.


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 May 2009, 08:07
Post #50


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.709
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai k9k-ul s-ar putea sa nu aiba pompa de joasa. Situatie in care raspunsul ar fi nu.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 12 Jul 2009, 13:06
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




se pare ca nu sint prea multi posesori de 1.9.
Oricum, am aflat raspunsul cu privire la vana EGR: nu exista la motorul asta-raspuns dat de mecanicul din service, deci nu o mai cautati.
Numai bine!


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 12 Jul 2009, 14:50
Post #52


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Sunt de 5 ani posesor de 1,9 si inainte am avut si 1,5,in consum 1,5dCi fiind totusi cu 1,5 litri mai economic in orice conditii.
Cel mai mare avantaj este la depasiri 1,9 are tot timpul rezerva mare de cuplu,depasirile sunt o placere.La 1,5 trebuie sa fii mai precaut la efectuarea depasirilor.
As mai spune ca 1,5 este poate un pic mai silentios sau in orice caz motorul are un alt ton.
1,9 motor de autostrada iar celalalt mai mult de oras si drumuri nationale.
Sper ca nu am exagerat sau aberat prea tare.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 27 Aug 2009, 07:50
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




QUOTE(gutui @ 24 Nov 2008, 11:10)
sa ma bag si eu...sunt super multumit. chiar daca e diesel, nu doarme...te dai la ea mai ceva ca la un benzinar ...ceva mai mic biggrin.gif
singurul lucru care ma enerveaza...RCA-ul extrem de scump, dar aici n-are masina nici o vina.
iti recomand 1.9 dci, de fapt, i-l recomand la toti.
*


.....stati ca acu au aparut ceva probleme si nu le dau de capat. nu mai sunt asa multumit. cauzele ar putea fi multe, fiind vb despre "tremurat la relanti, scartait pe undeva la motor si uruit puternic in mers, plus fum negru la greu"....cam scump sa ma pun sa le verific pe toate, nu credeti? ce e drept am si 182 mii km.
scuze de off....aveti ceva sfaturi pt mine? chiar si asa n-as renunta la ea. biggrin.gif


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Aug 2009, 08:01
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Valva EGR?
biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 27 Aug 2009, 11:44
Post #55


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




gutui> tampoane motor (toate 3) ,injectoare , Egr, Turbina... tongue.gif ce sa mai fie altceva? 04.gif sfaturi...daca nu ai bani de reparatie...veveve hautovit.ro



--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 29 Aug 2009, 04:31
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ariciul76 @ 12 Jul 2009, 13:06)
se pare ca nu sint prea multi posesori de 1.9.
Oricum, am aflat raspunsul cu privire la vana EGR: nu exista la motorul asta-raspuns dat de mecanicul din service, deci nu o mai cautati.
Numai bine!
*



Te-ai gasit si tu pe cine sa intrebi... pe mecanic... Pai el e mecanic ma nene, n-are de unde sa stie care e EGR'ul. Ce treaba are el cu EGR'ul. biggrin.gif

Ti-am pus X pe racordul ala metalic si pe EGR.

Si ca sa o luam logic, contrar explicatiei domnului mecanic, ne gandim asa:
- ce cauta racordul ala metalic acolo ? trece aer prin el ! Pai si de ce nu putea sa fie tot de plastic la fel ca celalalte ? Fiindca trece aer fierbinte ? De unde aer fierbinte ? Din evacuare.
- ce cauta aerul din evacuare sa intre in admisie ? Pai este recirculat, ca sa se diminueze cantitatea de NOx.

Acum spune-mi si mie codul, sa vad si eu de cine-i facuta.

EDIT: hai ca am gasit-o pe net... e facuta de VDO.

Spune si tu acum... "n-are EGR"... smile.gif

Oricum are un punct in plus... vad ca e mult mai misto gandita... se curata mult mai rapid... nu mai ramane blocata in galerie, ca pe sistemul vechi.

This post has been edited by andu911: 29 Aug 2009, 04:59

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 429.77k ) Number of downloads: 653
egra.jpg ( Size: 78.51k ) Number of downloads: 601


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 14 Sep 2009, 08:13
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




QUOTE
gutui> tampoane motor (toate 3) ,injectoare , Egr, Turbina... tongue.gif ce sa mai fie altceva? 04.gif sfaturi...daca nu ai bani de reparatie...veveve hautovit.ro

hmm, ar fi ceva bani...dar totusi, toate astea care le-ai numit si care ar putea cauza probleme, nu-s ieftine nici ele. o sa vad, poate descoper adevarata problema, fara a fi nevoie sa schimb piese prin eliminare.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 19 Sep 2009, 17:44
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Andule 911, bravo mai! Are logica ceea ce zici, deci inclin 99% sa cred ca aia e vana. Oricum, am desfacut-o mult timp inainte sa intreb pe forum ca banuiam si eu ca aia e, dar nici urma de funingine...si de-aia eram indoit...

Acum, alta intrebare:nu mai am garantie, deci trebuie sa ma orientez dupa ulei si filtre.
Stie careva ce filtru de ulei (merge ala de Dacie cum am auzit) si motorina se potrivesc, ceva surse?


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b30alu
post 20 Sep 2009, 08:20
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 April 09




buna am un renault megane 2 din 2002 de 1 an jumate la mine , are 190.000km ,nu am avut nici o problema cu el


--------------------
renault megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 23 Sep 2009, 17:43
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




super multumit.
nu am avut probleme, ce e drept are 'doar' 110k
mai nou i-am facut si remapare, si din nou e ok.

se merita fara discutii fata de 1,5

This post has been edited by i_am_sleek: 23 Sep 2009, 17:44


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 14:15
Dacia