Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia lansează în 2009 un Logan Sedan sport, de 133, Logan de 133CP

Arhimede
post 19 Jun 2008, 19:23
Post #31


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Dar e interesant ca nu spune ca o sa scoata o varianta sport ci doar ca vor pune motorul acela.

Si ca doar evidentiaza..trasaturile sportive nu ca adauga ceva sportivitate.

Pare ca e tot una dar daca voiau sa scoata acea masina sport la care initial s-au gandit cei mai multi spunea clar.."vom scoate o versiune sport a loganului"


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 19 Jun 2008, 19:31
Post #32


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Nu era mai corect motorul 2.0 140 (sau 150 cp) de pe Laguna? 1.6-ele asta e la potentialul lui maxim, e fortat pana la limita, nu stiu cat de fiabil va fi.
E adevarat ca va fi mai ieftin la taxe, dar in schimb trebuie turat serios pentru a scoate ceva din el, iar consumul va fi pe masura.


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA - B 97 Z I P ] 2014
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Jun 2008, 19:37
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Presupun ca e mai usor de pus pe cotetz, de vreme ce e cam identic cu cel vechi. Deci mai ieftin de produs. Iar marea majoritate a clientilor se uita la putere, nu la cuplu sau altceva.

Dimpotriva, cilindreea redusa e un + dpdv taxe si cheltuieli. Cel putin aparent smile.gif

This post has been edited by Muttley: 19 Jun 2008, 19:37


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 19 Jun 2008, 19:44
Post #34


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Eu l-am testat.N-am gasit rapoartele cutiei la Twingo RS. 8.5pana la 100 laugh.gif

Nu stiu daca am nimerit greutatea si repartizarea greutatii pe punti.

Attached thumbnail(s)
dacia133.jpg ( Size: 151.74k ) Number of downloads: 913


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia Linuxis
post 19 Jun 2008, 19:57
Post #35


Membru zburator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 13 May 08




Faptul ca vor sa faca o masina mai sportiva ma bucura foarte mult. Totusi ma feresc sa spun ceva de genul "Dacia Sport". Poate sunt cam pesimist dar...

Acel motor despre care se vorbeste in articol poate ca provoaca placerea de a conduce si senzatia de sport pe un Twingo, care, dupa cate se stie, este o masina micuta, insa pe un Logan nu cred ca va face senzatii. Sper din tot sufletul sa ma insel si sa avem o Dacie sprintena, fara a fi fost trecuta in prealabil printr-un tuning.


--------------------
--- ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 19 Jun 2008, 20:07
Post #36


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Loganul Sedan e mai greu cu 85 kg decat un Twingo cu acelasi motor (1.5 DCI 70 cp). Nu cred ca asta va fi cea mai mare problema care va sta in calea "placerii de a conduce".


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia Linuxis
post 19 Jun 2008, 20:37
Post #37


Membru zburator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 13 May 08




Greutatea nu e totul, dar nu e de ignorat, iar aici e vorba despre o masina ce se vrea a fi mai sportiva. Dupa un drive test vom sti mai multe despre ea insa pana atunci mai e ceva smile.gif


--------------------
--- ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Jun 2008, 21:00
Post #38


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Muttley @ 19 Jun 2008, 20:37)
de vreme ce e cam identic cu cel vechi.


Explica te rog cum acest identic se intinde dincolo de cilindreea de 1,6 litri.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jun 2008, 05:08
Post #39


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




N-ai citit atent...
QUOTE(r_vlad @ 19 Jun 2008, 19:12)
Aici gasiti cateva detalii legate de modificarile suferite de motorul de 1.6 16v de 110cp (K4M 800/801) pentru a putea dezvolta 133cp (post #52 ).
*



Mai exact, nu exista nicio modificare-n lista asta care sa ingreuneze-n vreun fel montarea acestui "nou" motor...
QUOTE(r_vlad @ 2 Jun 2008, 15:25)
- Cel mai mult s-a umblat la coeficientului de umplere prin folosirea unui alt ansamblu obturator si prin schimbarea repartitorului aerului de admisie din plastic cu unul din aluminiu.
- Au fost optimizate sectiunile si lungimile galeriei de admisie.
- Pentru a favoriza patrunderea aerului in camera de ardere au fost optimizate scaunele supapelor iar profilul camelor a fost modificat pentru a permite o deschidere mai mare (11mm fata de 8mm) si pentru a le mentine deschise mai mult timp.
- raportul de comprimare a fost crescut la 11:1.
*


Aici Dacia-Renault e chiar demna de laude, ca strategie jos palaria... Profita de aparitia acestei evolutii de motor pentru a anunta lansarea unei variante "sport" cu un spor semnificativ de putere. Pretul va fi clar mult mai mare la vanzare, in timp ce pt fabricarea masinii... cred ca tot p-acolo.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jun 2008, 10:09
Post #40


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Raport compresie 11:1 .... adica doar benzina 98 - 100 probabil...
Ce nu dai pe taxe dai inzecit pe benzina premium...

Treaba asta cu 133CP vine cred eu ca un feedback din partea pietei. Romanul e flamand de putere dar n-are bani de masina straina. Vrea masina cu dotari dar vrea sa fie ieftina (asa se explica vanzarea mai buna a modelelor mai dotate Logan).

Cand ma gandesc ca Logan s-a vrut un mijloc de transport decent la cost optim... parca tot motorul cuminte 1.4 e cel mai potrivit. N-o fi avand aerodinamica buna dar sa fim seriosi... Loganul e o masina usoara. Are 1 tona spre deosebire de masinile de aceleasi dimensiuni mult mai dotate cu adevarat mai sportive care au lejer peste 1 tona (exemplu: 1.2 - 1.5 tone un BMW seria 1 hatch fara a indrazni sa compar masinile).

Loganul meu are 1025Kg pe certificatul de inmatriculare trecut. Un Peugeot 206 care se vrea masina mica are mai mult, parca 1.1 tone. Deci chiar daca e mare e usoara.

In afara de faptul ca probabil trebuie bine intarita caroseria pentru a nu avea "body roll" in curbe cred ca e o platforma relativ usoara de la care sa pornesti a face o masina sport... ca sa nu mai vorbesc de pret, ultra ieftin iar o masina sport are intai si intai ceva mai multa performanta si nu neaparat mai mult confort ceea ce culmea... se preteaza iarasi foarte bine pe ce e Loganul deja... o masina simpla.

Dupa anuntul cu 133CP cred ca Loganul cred ca si-a cam ratat scopul initial: mijloc de transport individual ieftin, fara pretentii. Se vor umple probabil strazile de teribilisti cu mai nou 133CP la indemana sa-si faca de cap (nu ca toti care il vor cumpara sunt teribilisti...).

Mi-ar fi placut sa vad mai degraba Loganul mergand spre perfectionare si securitate decat spre sportivitate. Si asa clientela Logan e ceva mai conservatoare un pic... mai ales avand in vedere design-ul in unghiuri...

This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jun 2008, 10:19


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 20 Jun 2008, 10:17
Post #41


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




daca iti iei masina sport doar nu ii pui 95 :|. my 2 cents


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Jun 2008, 10:19
Post #42


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Muttley @ 20 Jun 2008, 06:08)
N-ai citit atent...


Motorul de 1,6 16v de pe Megane nu este la fel ca cel de pe Logan.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jun 2008, 10:21
Post #43


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




E acelasi cu cel de pe Megane I modificat sa accepte benzina de 95 si cu 7 - 10 CP mai putin parca... insa cel de pe Megane II probabil e cel de pe Megane I imbunatatit asa ca... sunt frati sigur.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 20 Jun 2008, 10:25
Post #44


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




si zici tu ca megane 1 nu accepta benzina de 95? radmasa.gif


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jun 2008, 10:28
Post #45


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Eu ma referam la partea de implementare pe sasiu, gen suporti motor, imbinare cu cutie, furtunaraie, cablaje, accesorii, toate rahaturile ale caror modificari costa enorm. Daca se scapa de problemele astea e o idee geniala acest Logan de 133 manji plouati.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jun 2008, 10:31
Post #46


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Nu am asa ceva asa ca habar nu am... ce am zis a fost din memorie (parca asa stiam ca-i modificat usor sa accepte si benzina mai proasta) si poate e un pic hazardat dar parca Megane I are ceva mai multi CP decat Logan 1.6 16v sau gresesc ?
Am un coleg cu Megane I si ii baga si 95 din cate mi-a zis. Cica nu prea comenteaza motorul si parca merge mai bine zice el...

This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jun 2008, 10:32


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 20 Jun 2008, 10:34
Post #47


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




am avut eu megane 1.6 16v si nu avea nici o problema la benzina de 95 smile.gif
CP 110 parca...


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Jun 2008, 11:02
Post #48


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




megane 1 1.6 16v avea 107 cai.
megane 2 1.6 16v avea 115 cai (e3) si are 110 cai (e4).
loganelul are 105.
toate aceste motorase sunt fratiori smile.gif

Bafta!



--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Jun 2008, 11:33
Post #49


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ce ma amuza ca va faceti griji de caroseria loganului si altii pe afara alearga de ANI de zile cu ele la curse wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 20 Jun 2008, 15:05
Post #50


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Una dintre principalele diferente dintre motorul 1.6 16v 105cp (Logan) si cel de 1.6 16v 115 sau 110 cp ( Megane, Clio E3 sau E4) este lipsa distributiei variabile, la primul. Efectul este usor de observat pe diagrame.

This post has been edited by r_vlad: 20 Jun 2008, 15:15

Attached thumbnail(s)
photo_media_en_12264_HD_ren2006dacialogan.jpg ( Size: 62.51k ) Number of downloads: 735
photo_media_en_7493_HD_ren2004modus.jpg ( Size: 60.6k ) Number of downloads: 669


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 20 Jun 2008, 16:36
Post #51


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




De ce nu, ar putea urca motorul de 1.6 16v la 133cp, cei ce la vw au golf 5, motor 1.4 in mai multe variante, 130cp unde ajunge pana la 170cp.
sper sa nu fi gresit, am vazut la tv blush.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 20 Jun 2008, 16:46
Post #52


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Acel motor de la VW este un 1.4 TFSI. Adica supraalimentat. Dar nu oricum, ci simultan cu un compresor si o turbina. Asa au scos calutii aia. Motorul de care se discuta aici este unul aspirat.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 20 Jun 2008, 22:17
Post #53


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Asa iti poti pune un compresor pe un motor aspirat si scoti bine din el si e mai ieftin decat un turbo dar nu-ti ofera cuplul la turatii asa joase ca un turbo.


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Jun 2008, 22:34
Post #54


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E exact invers. Un compresor este mai avantajos decat un turbo la turatii mici tocmai pentru ca iti ofera o presiune suficienta.

This post has been edited by ssilviu: 20 Jun 2008, 22:34


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 20 Jun 2008, 22:42
Post #55


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai d-asta s-a si recurs la aceasta metoda de supraalimentare, compresorul ajuta la turatii joase, iar turbo la cele inalte cand compresorul deja nu mai face fata. Prin asta se si elimina fenomenul de "turbo lag".
Oricum, suntem foarte offtopic... poate face cineva curat in ultimele noastre postari smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 21 Jun 2008, 00:43
Post #56


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Ahh oops da ai dreptate smile.gif. Ma bad, oricum compresorul merita banii pentru un aspirat care are deja ceva cai decenti.


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 21 Jun 2008, 02:55
Post #57


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




sa fie vorba de W93 (Super Logan)?....


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 21 Jun 2008, 09:58
Post #58


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Ov @ 20 Jun 2008, 11:33)
ce ma amuza ca va faceti griji de caroseria loganului si altii pe afara alearga de ANI de zile cu ele la curse wink.gif
*


Da, dar in ce conditii de preparare...
Eu mi-as face griji sa lase suspensia de off-road si glumele actuale de roti...ce se rastoarna Loganul acum...sa vezi cu 133 de cp!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 21 Jun 2008, 12:57
Post #59


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




laugh.gif Si tu ai inghitit povestea aia a germanilor cu loganu care se rastoarna?

Si acum se rastoarna mai rau cu 133 de cai decat cu 90 nu?


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 21 Jun 2008, 13:51
Post #60


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




A, nu!!,...dar nu la asta ma refeream Arhimede...ci la faptul ca foarte multe incidente au cauza iesirea in decor a masinii (sare din curba afara, greu de redresat, ruliu marisor)...eu mereu am tendinta sa compar loganul cu clio meu hatch...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 20:48
Dacia