Dacia lansează în 2009 un Logan Sedan sport, de 133, Logan de 133CP
![]() ![]() ![]() |
Dacia lansează în 2009 un Logan Sedan sport, de 133, Logan de 133CP
Arhimede |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|||
Zippy |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu era mai corect motorul 2.0 140 (sau 150 cp) de pe Laguna? 1.6-ele asta e la potentialul lui maxim, e fortat pana la limita, nu stiu cat de fiabil va fi.
E adevarat ca va fi mai ieftin la taxe, dar in schimb trebuie turat serios pentru a scoate ceva din el, iar consumul va fi pe masura. |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
- B 97 Z I P ]
2014 Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Presupun ca e mai usor de pus pe cotetz, de vreme ce e cam identic cu cel vechi. Deci mai ieftin de produs. Iar marea majoritate a clientilor se uita la putere, nu la cuplu sau altceva.
Dimpotriva, cilindreea redusa e un + dpdv taxe si cheltuieli. Cel putin aparent ![]() This post has been edited by Muttley: 19 Jun 2008, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Eu l-am testat.N-am gasit rapoartele cutiei la Twingo RS. 8.5pana la 100
![]() Nu stiu daca am nimerit greutatea si repartizarea greutatii pe punti. Attached thumbnail(s) dacia133.jpg ( Size: 151.74k ) Number of downloads: 913 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Dacia Linuxis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru zburator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 May 08 ![]() |
Faptul ca vor sa faca o masina mai sportiva ma bucura foarte mult. Totusi ma feresc sa spun ceva de genul "Dacia Sport". Poate sunt cam pesimist dar...
Acel motor despre care se vorbeste in articol poate ca provoaca placerea de a conduce si senzatia de sport pe un Twingo, care, dupa cate se stie, este o masina micuta, insa pe un Logan nu cred ca va face senzatii. Sper din tot sufletul sa ma insel si sa avem o Dacie sprintena, fara a fi fost trecuta in prealabil printr-un tuning. |
--------------------
---
----
----
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#36
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Loganul Sedan e mai greu cu 85 kg decat un Twingo cu acelasi motor (1.5 DCI 70 cp). Nu cred ca asta va fi cea mai mare problema care va sta in calea "placerii de a conduce".
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
Dacia Linuxis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru zburator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 May 08 ![]() |
Greutatea nu e totul, dar nu e de ignorat, iar aici e vorba despre o masina ce se vrea a fi mai sportiva. Dupa un drive test vom sti mai multe despre ea insa pana atunci mai e ceva
![]() |
--------------------
---
----
----
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#38
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Muttley @ 19 Jun 2008, 20:37) de vreme ce e cam identic cu cel vechi. Explica te rog cum acest identic se intinde dincolo de cilindreea de 1,6 litri. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Muttley |
![]()
Post
#39
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-ai citit atent...
QUOTE(r_vlad @ 19 Jun 2008, 19:12) Aici gasiti cateva detalii legate de modificarile suferite de motorul de 1.6 16v de 110cp (K4M 800/801) pentru a putea dezvolta 133cp (post #52 ). Mai exact, nu exista nicio modificare-n lista asta care sa ingreuneze-n vreun fel montarea acestui "nou" motor... QUOTE(r_vlad @ 2 Jun 2008, 15:25) - Cel mai mult s-a umblat la coeficientului de umplere prin folosirea unui alt ansamblu obturator si prin schimbarea repartitorului aerului de admisie din plastic cu unul din aluminiu. - Au fost optimizate sectiunile si lungimile galeriei de admisie. - Pentru a favoriza patrunderea aerului in camera de ardere au fost optimizate scaunele supapelor iar profilul camelor a fost modificat pentru a permite o deschidere mai mare (11mm fata de 8mm) si pentru a le mentine deschise mai mult timp. - raportul de comprimare a fost crescut la 11:1. Aici Dacia-Renault e chiar demna de laude, ca strategie jos palaria... Profita de aparitia acestei evolutii de motor pentru a anunta lansarea unei variante "sport" cu un spor semnificativ de putere. Pretul va fi clar mult mai mare la vanzare, in timp ce pt fabricarea masinii... cred ca tot p-acolo. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#40
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Raport compresie 11:1 .... adica doar benzina 98 - 100 probabil...
Ce nu dai pe taxe dai inzecit pe benzina premium... Treaba asta cu 133CP vine cred eu ca un feedback din partea pietei. Romanul e flamand de putere dar n-are bani de masina straina. Vrea masina cu dotari dar vrea sa fie ieftina (asa se explica vanzarea mai buna a modelelor mai dotate Logan). Cand ma gandesc ca Logan s-a vrut un mijloc de transport decent la cost optim... parca tot motorul cuminte 1.4 e cel mai potrivit. N-o fi avand aerodinamica buna dar sa fim seriosi... Loganul e o masina usoara. Are 1 tona spre deosebire de masinile de aceleasi dimensiuni mult mai dotate cu adevarat mai sportive care au lejer peste 1 tona (exemplu: 1.2 - 1.5 tone un BMW seria 1 hatch fara a indrazni sa compar masinile). Loganul meu are 1025Kg pe certificatul de inmatriculare trecut. Un Peugeot 206 care se vrea masina mica are mai mult, parca 1.1 tone. Deci chiar daca e mare e usoara. In afara de faptul ca probabil trebuie bine intarita caroseria pentru a nu avea "body roll" in curbe cred ca e o platforma relativ usoara de la care sa pornesti a face o masina sport... ca sa nu mai vorbesc de pret, ultra ieftin iar o masina sport are intai si intai ceva mai multa performanta si nu neaparat mai mult confort ceea ce culmea... se preteaza iarasi foarte bine pe ce e Loganul deja... o masina simpla. Dupa anuntul cu 133CP cred ca Loganul cred ca si-a cam ratat scopul initial: mijloc de transport individual ieftin, fara pretentii. Se vor umple probabil strazile de teribilisti cu mai nou 133CP la indemana sa-si faca de cap (nu ca toti care il vor cumpara sunt teribilisti...). Mi-ar fi placut sa vad mai degraba Loganul mergand spre perfectionare si securitate decat spre sportivitate. Si asa clientela Logan e ceva mai conservatoare un pic... mai ales avand in vedere design-ul in unghiuri... This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jun 2008, 10:19 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
rtBK |
![]()
Post
#41
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
daca iti iei masina sport doar nu ii pui 95 :|. my 2 cents
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
ssilviu |
![]()
Post
#42
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Muttley @ 20 Jun 2008, 06:08) N-ai citit atent... Motorul de 1,6 16v de pe Megane nu este la fel ca cel de pe Logan. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#43
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
E acelasi cu cel de pe Megane I modificat sa accepte benzina de 95 si cu 7 - 10 CP mai putin parca... insa cel de pe Megane II probabil e cel de pe Megane I imbunatatit asa ca... sunt frati sigur.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
DrK |
![]()
Post
#44
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
si zici tu ca megane 1 nu accepta benzina de 95?
![]() |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Muttley |
![]()
Post
#45
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Eu ma referam la partea de implementare pe sasiu, gen suporti motor, imbinare cu cutie, furtunaraie, cablaje, accesorii, toate rahaturile ale caror modificari costa enorm. Daca se scapa de problemele astea e o idee geniala acest Logan de 133 manji plouati.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#46
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu am asa ceva asa ca habar nu am... ce am zis a fost din memorie (parca asa stiam ca-i modificat usor sa accepte si benzina mai proasta) si poate e un pic hazardat dar parca Megane I are ceva mai multi CP decat Logan 1.6 16v sau gresesc ?
Am un coleg cu Megane I si ii baga si 95 din cate mi-a zis. Cica nu prea comenteaza motorul si parca merge mai bine zice el... This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jun 2008, 10:32 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
DrK |
![]()
Post
#47
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
am avut eu megane 1.6 16v si nu avea nici o problema la benzina de 95
![]() CP 110 parca... |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#48
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
megane 1 1.6 16v avea 107 cai.
megane 2 1.6 16v avea 115 cai (e3) si are 110 cai (e4). loganelul are 105. toate aceste motorase sunt fratiori ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Ov |
![]()
Post
#49
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce ma amuza ca va faceti griji de caroseria loganului si altii pe afara alearga de ANI de zile cu ele la curse
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Una dintre principalele diferente dintre motorul 1.6 16v 105cp (Logan) si cel de 1.6 16v 115 sau 110 cp ( Megane, Clio E3 sau E4) este lipsa distributiei variabile, la primul. Efectul este usor de observat pe diagrame.
This post has been edited by r_vlad: 20 Jun 2008, 15:15 Attached thumbnail(s) photo_media_en_12264_HD_ren2006dacialogan.jpg ( Size: 62.51k ) Number of downloads: 735 photo_media_en_7493_HD_ren2004modus.jpg ( Size: 60.6k ) Number of downloads: 669 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#51
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
De ce nu, ar putea urca motorul de 1.6 16v la 133cp, cei ce la vw au golf 5, motor 1.4 in mai multe variante, 130cp unde ajunge pana la 170cp.
sper sa nu fi gresit, am vazut la tv ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
MuciX |
![]()
Post
#52
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Acel motor de la VW este un 1.4 TFSI. Adica supraalimentat. Dar nu oricum, ci simultan cu un compresor si o turbina. Asa au scos calutii aia. Motorul de care se discuta aici este unul aspirat.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
hornedfiend |
![]()
Post
#53
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Asa iti poti pune un compresor pe un motor aspirat si scoti bine din el si e mai ieftin decat un turbo dar nu-ti ofera cuplul la turatii asa joase ca un turbo.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#54
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
E exact invers. Un compresor este mai avantajos decat un turbo la turatii mici tocmai pentru ca iti ofera o presiune suficienta.
This post has been edited by ssilviu: 20 Jun 2008, 22:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
MuciX |
![]()
Post
#55
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai d-asta s-a si recurs la aceasta metoda de supraalimentare, compresorul ajuta la turatii joase, iar turbo la cele inalte cand compresorul deja nu mai face fata. Prin asta se si elimina fenomenul de "turbo lag".
Oricum, suntem foarte offtopic... poate face cineva curat in ultimele noastre postari ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
hornedfiend |
![]()
Post
#56
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Ahh oops da ai dreptate
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#57
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
sa fie vorba de W93 (Super Logan)?....
|
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
hellcat |
![]()
Post
#58
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Ov @ 20 Jun 2008, 11:33) ce ma amuza ca va faceti griji de caroseria loganului si altii pe afara alearga de ANI de zile cu ele la curse ![]() Da, dar in ce conditii de preparare... Eu mi-as face griji sa lase suspensia de off-road si glumele actuale de roti...ce se rastoarna Loganul acum...sa vezi cu 133 de cp! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
![]() Si acum se rastoarna mai rau cu 133 de cai decat cu 90 nu? |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
hellcat |
![]()
Post
#60
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
A, nu!!,...dar nu la asta ma refeream Arhimede...ci la faptul ca foarte multe incidente au cauza iesirea in decor a masinii (sare din curba afara, greu de redresat, ruliu marisor)...eu mereu am tendinta sa compar loganul cu clio meu hatch...
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 20:48 |