Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Diferente loturi automobile europa est si vest, As dorii sa stiu daca chiar exista si de ce?

bogul
post 31 May 2008, 20:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 12 February 08
From: Timisoara




De alungul anilor am tot auzit povesti ba ca X-ulescu si-a cumparat masina noua ca sunt loturi europa de est si europa de vest si mai bine o cumperi noua (daca ai posibilitatea)de "dincolo" ca e alta masina nu ca cea cumparata in romania... ba ca de "bani astia imi iau una second si ma tine 1000 de ani fata de una noua din RO".Sincer nu stiu ce sa cred .


Va spun o poveste ce am auzito si eu de la un prieten de al meu care are un clio symbol
O ajuns in franta si ca a avut o defectiune la masina si cand a ajuns la un service Renault iau spus mecanici ca masina asta nu e renault (masina fiind in garantie)dupa munci seculare iau reparat masina dar nu inainte de a suna in Turcia si a cere explicatii... si cum sa o repare.
Eu sincer nu prea cred dar ...... Totul E Posibil ..... nu? wacko.gif


--------------------
Renault LagunaII - TM 01 BOG 2001/08/Dynamique/1.9 dci
Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP

Life's a B*** and then u die...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 May 2008, 20:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




s-a mai discutat de o mie de ori. si intr-un fel e de inteles ca aia s-au uitat la symbol ca la felul 2 din moment ce oficial nu se vinde acolo. in rest, povesti cu prosti, mai ales la faza ca masina aia nu e renault, vad ca nu numai la noi dai de mecanici mai.. slabi cu duhu smile.gif


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 31 May 2008, 20:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




dar... pana la urma sunt sau nu diferente?... ca eu zic ca da... ca daca incerci sa configurezi masini similare pe site-uri din ro si din afara apar diferente de pret foarte mari (cand zic similar nu ma refer sa alegi acelasi nivel de echipare, ca stiu ca difera... similare luate pe lista)


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad B
post 31 May 2008, 21:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 28 January 08
From: Ploiesti/Bucuresti




Pai sunt smile.gif. De exemplu, la clio 3 in franta poti lua jante de 16 inch, in ro nu si nici macar after-market nu-ti poti pune fara a pierde garantia (teoretic).. Asta nu e nimic pe langa faptul ca poti avea ESP pe masina la aproape orice nivel de echipare, in timp ce in Ro nu poti nici pe cea de top! Alaturi de pachetul de drumuri dificile care nu le este bagat pe gat frantuzilor, care, app, cred ca beneficiaza si de suspensie diferita (mai buna, totusi nu sunt 100% sigur pe informatie).

Referitor la diferentele de preturi, producatorii trebuie sa tina cont si de climatul economico-social. Exemplu tot pe clio 3: la francezi mai merge sa dai unul la 16.000 eur, dar dc vii in romania si ceri 16mii pe un clio pai nu vinzi un exemplar smile.gif.

Concluzionand, diferentele exista si unele dintre ele au motivatie (vezi preturi, pachet drumuri dificile), in timp ce altele chiar nu au (nu voi intelege NICIODATA de ce nu mi-am putut pune ESP pe masina pt ca nu traiesc in franta etc).

This post has been edited by Vlad B: 31 May 2008, 21:55


--------------------
Renault Clio 3 - PH 86 BAD 2007 // 1.4 Dynamique
Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 May 2008, 22:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am un coleg de serviciu care imi povestea de cumnatul sau care a lucrat un timp la Mercedes, in Germania.
Cica la exemplarele pentru est sudura se dadea in puncte, pe cand pentru vest in snur.
Si asta e numai un exemplu de care imi amintesc.

This post has been edited by $$ilvviu: 31 May 2008, 22:18


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 31 May 2008, 22:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




QUOTE($$ilvviu @ 31 May 2008, 22:17)
Am un coleg de serviciu care imi povestea de cumnatul sau care a lucrat un timp la Mercedes, in Germania.
Cica la exemplarele pentru est sudura se dadea in puncte, pe cand pentru vest in snur.
Si asta e numai un exemplu de care imi amintesc.
*



la chestiuni de felul asta ma refeream... ca fata de ce zice vlad asta e problema... iei un model care se vinde in romania si il configurez identic pe un site de afara si ai sa vezi diferente de pret enrome... nu prea e logic... ca doar nu o sa ne-o dea noua mai ieftin ca nu avem bani... nu de alta dar ar veni aia de afara sa o cumpere de aici daca ar fi asa....


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogul
post 31 May 2008, 23:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 12 February 08
From: Timisoara




Sincer partea cu optionalele le inteleg si configuratile mai ample ce le poti face in vest ce nu inteleg eu e partea cu tabla cea ce mi se pare cea mai periculoasa precum a spus $$ilvviu diferentele de siguranta inseamana ca sunt enorme chiar si la mercedes.Deci noi in concluzie cumparam brandul,marca si nu "o masina":( pacat.


--------------------
Renault LagunaII - TM 01 BOG 2001/08/Dynamique/1.9 dci
Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP

Life's a B*** and then u die...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 1 Jun 2008, 07:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Am vazut ceva timp un Clio3 adus din Belgia si pot spune ca fata de al meu nu erau diferente vizibile,acelasi interior,chiar si tapiterie, la exterior de asemenea identic. Insa la tinuta de drum se tinea mai bine pe drum,lipsa PDG, nu prea avea greieri,eu am numai unul in carcasa centurii stanga. A mea este fabricata in France si eu nu cred ca sunt diferente intre el si unul vandut in vest.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 1 Jun 2008, 10:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




unchiul meu a cumparat 2 touareguri, primul a fost luat nou din germania si a fost ataat de multumit incat la reintoarcerea in tara a mai comandat unul pentru familie. cel de-al doilea desi la fel de nou a fost in service( pe garantie e adevarat )cu probleme la ambreiaj(cutie) si computerul de bord de mai multe ori sad.gif

nu zic e foarte posibil sa fi nimerit un exemplar mai putin reusit dar totusi mi se pare ceva ciudat

precizez ca amble autoturisme sunt echipate cu motorul diesel de 10 cilindri

This post has been edited by antifizic2: 1 Jun 2008, 10:26


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jun 2008, 10:51
Post #10


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.708
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Masinile sunt fabricate iun aceiasi uzina, pe aceiasi linie de fabricatie, de aceiasi oameni si roboti. E practic imposibil sa schimbi standardele de calitate de la o masina la alta sau de la un lot la altul.
$$ilviu, cumnatul tau face misto de tine. Poate ne spune si nou unde are el pe masina cordoane de sudura la tabla, si cum schimba fabrica clestele de sudura in puncte cu robot de surura in cordon de la o masina la alta.
Masinile la renault sunt produse pentru o anumita tara, asta insemna ca ele corespund cu legislatia si conditiile din tara aia. Ca una e o masina de climat cald sau temperat, si alta e masina de Suedia.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 1 Jun 2008, 11:01
Post #11


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




la renault nu am avut ocazia sa fac vreo comparatie, in schimb pot sa va spun ce am vazut la spalatorie:
un A4 si un Q7, acelasi nivel de echipare. A4 adus din Germania de la fabrica din Ingolstadt, Q7 luat de aici. ambele masini aveau cam 6 luni, Q7 era un pic mai tanar, cu o luna. scaunul soferului la Q7 era flescait rau, se intisese pielea si arata urat rau, la A4 era ca nou, desi soferul de la A4 era mult mai plinutz.
la Q7 mocheta era un material ordinar, iar pe postamentul scaunului era taiata fix pe cant, se vedea o fanta de vreo 3 mm neacoperita cu mocheta.
la A4 era cu totul altceva.
inclin sa cred ca daca la dotarile de siguranta nu or fi modificari, la calitatea materialelor e oaresce diferenta


--------------------
Renault Clio III - B 80 CTN 2006 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 1 Jun 2008, 11:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




pei si cum se explica schimbarea aceasta? colegul mai sus are un argument foarte bun din punctul meu de vedere, doar nu s-o opri linia de fabricatie ca sa taie ei mocheta mai prost sau sa fie pielea mai slaba pentru modelele din partea asta a europei unsure.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 1 Jun 2008, 11:15
Post #13


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




eu n-am incercat s-o explic, am spus doar ce am vazut. pot sa dau si numerele masinilor sau sa va fac o invitatie la spalatoria de pe novaci, ca acolo am vazut masinile. cam la doua-trei zile si le spala si vin impreuna baietii ca-s prieteni. deci e foarte posibil ca SUV-ul in cauza sa nu fi fost produs in aceeasi uzina. oricum, modul in care e pusa mocheta aia m-ar fi umplut de spume maxime daca s-ar fi regasit si la masinutza mea. nu mai zic daca as fi dat 60-70 de mii de euroi pentru ea.



This post has been edited by valeron_x: 1 Jun 2008, 11:16


--------------------
Renault Clio III - B 80 CTN 2006 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad B
post 1 Jun 2008, 11:41
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 28 January 08
From: Ploiesti/Bucuresti




bogul, cum intelegi tu partea cu optionale in plus in vest? Eu, ca intreprinzator, ma intereseaza profit maxim; deci dc as pune inca un optional pe lista si s-ar cumpara, ar fi in interesul meu. Eu mi-as fi luat ESP si jante de 16" daca as fi avut oportunitatea si sunt sigur ca multi din romania ar face la fel.. Am I right?


--------------------
Renault Clio 3 - PH 86 BAD 2007 // 1.4 Dynamique
Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bhal
post 1 Jun 2008, 11:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 30 April 07




eu cand am comandat masina am luat-o de pe banda. intrase deja in procesul de productie, mi-a aratat dealerul cand a intrat, in ce faza a productiei este, cand iese. Pentru ca puneam multe intrebari despre optionale si data de livrare (a venit in sub doua saptamani, cu tot cu vama).

Acum, de unde stiau aia, cand au incarcat banda, care masina va fi comandata unde? trecand peste costurile uriase pe care le-ar avea un producator sa opreasca linia ca sa schimbe materialele....

Am stat mult pe forumuri inainte sa decid ce masina sa cumpar. Si trebuie sa spun ca dintre toate marcile "vizitate", posesorii de renault se plang cel mai mult de masina lor. Ca nu e aia, ca e ailalta etc. Nu zic nu, critica poate fi buna, dar... daca nu sunteti multumiti de masina vindeti-o si luati alta... altfel, ar fi mai sanatos (fizic vorbind, sinapse etc) sa acceptati ca masina este un ansamblu mecanic, si ca orice ansamblu mecanic cu mii de piesulite se mai strica... ca unul a mers mai mult pe piatra cubica decat altul, ca s-a mers pe ploaie, difera stilurile de condus, conditiile de vreme, atatea variabile care pot schimba starea unei masini... si e metal si plastic... nu a tzanshpea stare a materiei in care totul e perfect si nimic nu se strica...

scuze pe postul lung... dar va trebuie mult mai putini muschi sa zambiti decat sa va incruntati pentru nu stiu ce greieras...


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jun 2008, 12:46
Post #16


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Not again ... wacko.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 1 Jun 2008, 12:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




pai explicati-mi si mie de ce pe renault.fr o laguna costa 30890E TTC, iar pe renault.ro aceeasi masina costa 26213E TVA inclus?
daca sunt la fel, de ce nu vin francezii sa o ia de aici?... ca eu stiu ca o duc bine, dar nici pentru ei 4000 de euro nu sunt de 'ici de 'colo....


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 1 Jun 2008, 18:44
Post #18


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Saptamana asta am fost in Turcia, unde un Megane Expression 1.6 16V costa 18300 EUR, iar un Megane 1.5 dci 85CP Dynamique... 19600 EUR. Un Megane Sedan Privilege 1.5 dci 100CP costa 25000 EUR.
Pretul nu vine din diferente calitative fata de Vest ci din taxe.

Cine a lucrat cu sisteme de distributie stie ca se pot face economii insemnate din uniformizarea cererii, adica din a avea 2-3-10 tipuri de masini, si nu 800 de variante. Nu stiu daca Renault Romania foloseste doar asta ca sistem de diminuare a costurilor si optimizare a profitului, insa asta ar putea fi o explicatie pentru lipsa unor dotari si a unei liste lungi de dotari optionale in Romania.



--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogul
post 1 Jun 2008, 19:26
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 12 February 08
From: Timisoara




Vlad B in cea ce priveste gentile parerea mea e ca "de ce sa le puna ca trebuie sa iti dea si garantie pe ele .....deci decat sa ti-le tot schimbe la 2-3 luni din cauza drumurilor patriei mai bine nu ti-le ofera e simplu pentru ei"
in cea ce priveste esp-ul(care mo scos din cateva situati mai neplacute)nu stiu ce sa zic doar ca poate sau obijnuit si ei cu vorba romanuli "La's ca merge si asa...."dar si eu zic ca nare logica si daca se poate si fac mai multi bani de ce nu?.


--------------------
Renault LagunaII - TM 01 BOG 2001/08/Dynamique/1.9 dci
Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP

Life's a B*** and then u die...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 1 Jun 2008, 19:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




intrebare: daca renault-ul pe care vreti sa il cumparati cu 17000 de euro ar costa (ipotetic) in franta 14000 de euro.... v-ati duce in franta sa il luati?


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jun 2008, 20:00
Post #21


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




ccezar2004, ia vezi daca renoul ala costa la fel si in Germania si in Franta si in Spania.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 1 Jun 2008, 20:25
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




intrebarea urmarea altceva.... ca daca ar fi la fel de bune... de ce nu vin europenii sa cumpere de la noi... ca nu imi inchipui ca toti europenii isi iau masinile de top...

care se pricepe cu germana sau spaniola... ar fi o chestie sa vedem ce diferente ar fi intre astea.... pe liste de dotari similare...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 1 Jun 2008, 20:43
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




astai offtopic clar

europenii cumparata masini mai ieftine din alte tari dar nu le cumpara din romania.

exemplu: danemarca este singura tara exportatoare de masini fara s a aiba si productie de automobile. DECE? pentru ca asa cum a zis foarte bine si domnul AlexC taxele la ei sunt foarte foarte mari , producatorii scad preturile pentru a putea vinde, iar nemtii se duc, platesc mult pentu o masina de pret mediu dar la inscrierea in propria tara isi recupereaza taxele


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jun 2008, 20:54
Post #24


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Diferenta de calitate instrinseca intre modele nu exista. Asta inseamna ca bieleta de directie, volanul din piele, pistonul de la motorul de 1,6 si mocheta din portbagaj sunt identice la un Megane Sedan vandut in Romania si la unul comercializat in Franta. Etc. Pe scurt piesele comune sunt identice. Precum s-a mai spus, nu este fezabil dpdv financiar sa creezi masini de o calitate diferita, la fiecare 1 minut pe banda de montaj.

Diferentele nu sunt de calitate, ci de dotari si echipari, ce depind de caracteristicile pietei. De aceea de exemplu in Romania regasesti pachetul de drumuri grele si in alte tari nu. (De ce nu poti sa comenzi de exemlu ESP nu stiu, nu am reusit sa-mi dau seama pana acum) In Romania nu se aduc unele dotari, ca de altfel nici in alte tari.

Si acum, revenind la pret, acesta nu reflecta doar costul de productie, ci el se calculeaza mai mult ca un punct de intersectie al cererii si ofertei. Astfel, ca pretul difera cu piata. Acolo unde ai o imagine buna iti permiti sa vinzi la un pret mai mare, si invers. Cel mai bun exemplu este SUA. Sa vedeti cum modele europene costa peste ocean mult mai putin decat in patria mama, sa zicem Germania. De ce? Pentru ca sunt obligati de piata locala. Asa si in Romania. Sunt obligati sa pratice un pret mult mai mic decat in Vest. Cine ar mai cumpara in Romania un Megane daca ar costa cat un Golf? Nimeni. Asa ca este mai rentabil sa vinzi la un pret mai mic, si mai mult si pe urma sa castigi de pe urma costurilor post-vanzare. Si nu prea castiga ei din revizii, care sunt la fel de mari peste tot, ci din piesele de schimb.

This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 20:57


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 1 Jun 2008, 20:59
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Mai baieti vreau sa pun si eu o intrebare.Pe acest topic se vorbeste de loturi de masini sau nu despre un singur exemplar luat separat?Din cate stiu eu intersanjabilitatea modulelor de lucru la robotii industriali nu mai este chiar o asa mare problema.Desemenea si incarcarea unu soft diferit im memoriile masinariilor nu mai reprezinta un impediment.Si atunci nu credeti ca producatorii pot face si loturi(mari) de masini la care sa foloseasca repere ma ieftine,materiale mai slabe calitativ sau proceduri de lucru mai ieftine la masinile dedicate pietelor estice in care puterea de cumparare este mai scazuta si astfel sa-si optimizeze si mai mult profitul?Intreb nu dau cu paru'.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jun 2008, 21:12
Post #26


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Suma costurilor suplimentare de productie (pentru un model mai slab calitativ) de la toate nivelurile depasesc economiile.

Softurile suplimentare costa o groaza de bani. La fel si implementarea lor. Credeti ca un robot din ala se programeaza la fel de usor precum pui o melodie pe ipod?

Oricum nu se va ajunge la nici o concluzie. Cine credea ca se fac masini mai proaste pentru europa de est e si ramane convins ca se pot face modificari lejereala pe linia de montaj sau in capacitatile de productie. Cine credea ca nu exista modificari intre modele, intelege cum sta treaba cu costurile. Treaba e simpla. Fiecare om va gasi in acest topic argumentele pentru a-si intari opinia pe care o avea si pana acum.

This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 21:34


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 1 Jun 2008, 22:44
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




ssilviu,te rog sa ma ierti daca am reusit sa te scot din sarite! blush.gif Nu aceasta a fost intentia mea!Ma intereseaza foarte mult cele discutate pe acest topic si pun intrebari deoarece vreau sa aflu parerile voastre.Vreau sa-mi fac o parere cat mai realista asupra subiectului de fata.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 1 Jun 2008, 22:57
Post #28


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(antifizic2 @ 1 Jun 2008, 11:05)
pei si cum se explica schimbarea aceasta?  colegul mai sus are un argument foarte bun din punctul meu de vedere, doar nu s-o opri linia de fabricatie ca sa taie ei mocheta mai prost sau sa fie pielea mai slaba pentru modelele din partea asta a europei unsure.gif
*


Mocheta poa' sa arate le fel dar producatorul este altul, low cost, sau acelasi producator cu fabrici in tari diferite. Si nu numai la mocheta...
In acest fel marii producatori vand masinile la preturi mai mici pe pietele emergente, dar isi conserva profitul/bucata

This post has been edited by Dodone: 1 Jun 2008, 23:00


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jun 2008, 23:09
Post #29


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Imaginati-va cum arata un depozit plin de piese ce asteapta sa fie montate. Ce suprafata poate sa aiba. Apoi, faceti-l de doua ori mai mare. Sa cuprinda si piesele pentru masinile mai proaste. Suprafata dubla. Constructia costa dublu. Si terenul de sub ea la fel. Timpul parcurs de la depozit la linia de productie iar dublu. Softul de gestiune de doua ori mai stufos. Apoi pe linie de montaj, ai nevoie iar de spatiu dublu pentru depozitarea temporara. Vei avea nevoie de doua echipe la CTC. Una pentru masinile proaste, una pentru alea bune. In timpul asamblarii aparatele vor trebui sa citeasca ce masina e, si sa se recalibreze in functie de asta. Asta cere timp in plus. Iar timpul inseamna bani si productivitate scazuta. Iar asta nu e totul. Se poate o scrie o pagina intreaga cu modificarile ce intervin in tot procesul de productie daca se fac masini la standarde diferite. Cu atat mai mult cu cat numarul modelelor din astea proaste e foarte mic. Pentru ce? 3 surcele de Megane vandute in Romania sa merite toata osteneala asta?


Dar na, ce zic eu, nu e mare lucru pentru ala sa monteze o alta mocheta .. rolleyes.gif

This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 23:13


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad B
post 1 Jun 2008, 23:29
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 28 January 08
From: Ploiesti/Bucuresti




ssilviu, ai pus punctele pe "i"-uri smile.gif. Felicitari pt sangele rece cu care ai analizat situatia!


--------------------
Renault Clio 3 - PH 86 BAD 2007 // 1.4 Dynamique
Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 12:56
Dacia