Diferente loturi automobile europa est si vest, As dorii sa stiu daca chiar exista si de ce?
![]() ![]() ![]() |
Diferente loturi automobile europa est si vest, As dorii sa stiu daca chiar exista si de ce?
Dodone |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|||
Vlad B |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 28 January 08 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
Pai el a meritat. A exprimat in mare parte si viziunea mea asupra subiectului, ceva mai dezvoltat, un pic exagerat pe alocuri. Fiecare are dreptul la opinia sa si eu inclin catre varianta prezentata de ssilviu
![]() Evident, adevarul e undeva la mijloc iar noi nu-l vom afla niciodata.. si poate nici nu vrem asta, pentru ca ar durea cel mai probabil. Poate afli ca producatorul masinii tale si-a batut joc de tine si ti-a dat un stift fata de ce vinde altora si sigur nu ti-ar conveni. Totusi, nu m-ar surprinde nimic pt ca traim in.. Romania ![]() LE: Noi tot ne dam cu presupusul ca sa ardem gazul ![]() ![]() This post has been edited by Vlad B: 2 Jun 2008, 00:27 |
--------------------
Renault
Clio 3
- PH 86 BAD
2007 // 1.4 Dynamique Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
|
|
Dodone |
![]()
Post
#33
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Hai sa va spun ce a patit o firma de materiale de constructii din TM. Nu e folclor, sunt lucruri vazute de mine.
Lucram la constructia unei case a unor prieteni si o firma ne livra ritmic materiale la comanda. Le aduceau cu un Mercedes Sprinter de 3,5 tone, aproape nou. Fiind drumul numai denivelari, am observat ca usile din spate au un joc in mers, sus-jos, nefiresc de mare, la fel ca la bus-urile Fiat vechi. L-am intrebat pe sofer daca e normal sa se intample asa ceva la o masina asa de noua. Mi-a spus ca e fabricat in Turcia si ca mai au unul la firma, identic, cumparat la mana a doua din Germania, produs in Germania. Acesta avea un rulaj de peste 100.000 de km., dar se comporta total diferit, era mult mai rezistent. Diferenta de calitate era net vizibila. In TM au cumparat pt. transportul in comun peste 50 de autobuze Mercedes noi, fabricate tot in Turcia. Am discutat cu un sofer care lucreaza pe autobuze si mi-a spus ca dupa cateva luni au inceput sa iaba varii probleme cu multe piese, mai putin cu grupul motopropulsor (motor+c.v.), care sunt fabricate in Germania. Nu am nimic personal cu firma Mercedes sau cu turcii (fac si ei ce poate ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Vlad B |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 28 January 08 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
Chestia asta o fi valabila numai pt cativa producatorii europeni, sau se joaca si asiaticii cu noi? Toyota, Honda etc. oare fac compromisuri la calitate pt patria noastra scumpa?
|
--------------------
Renault
Clio 3
- PH 86 BAD
2007 // 1.4 Dynamique Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#35
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2008, 01:03) Ai uitat sa-ti imaginezi ca masinile se construiesc si pe loturi sau chiar in fabrici diferite. In primul caz, cele expuse mai sus nu sunt o problema pentru ca se lucreaza cu coduri nu cu denumiri, nu-i asa ? Nu vad ce legatura au codurile si denumirile cu ce am zis mai sus. Nu are importanta daca pe masina scrie in litere "pentru romania" sau in cod. QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2008, 01:03) Iar fabricile au livrari ritmice, nu fac stocuri uriase, care sa necesite spatii uriase pt. depozitare. Nici nu am zis ca se lucreaza din stoc. Din contra. Mai deloc. Masina care va intra in productie azi acum o saptamana nu avea nici o piesa produsa. Dar, se asigura un buffer de piese temperar. Ca nu este de 10.000 de piese este altceva. Dar e suficient de mare cat sa poate sa acopere o productie de 2-3 zile lejer. Erori si ambuteiaje in procesul de productie exista peste tot, si nu ai vrea ca pentru doua ore de probleme la o un furnizor sa opreste linia de productie. De altfel trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu exista nici un pic de stoc si ma o piesa din componenta masinii nu sta deloc de la momentul crearii la furnizor pana la montarea pe masina. Nu ar fi deloc convenabil. QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2008, 01:03) Iar la suprafata dubla, o constructie nu costa neaparat dublu. Si nici terenul de sub ea nu e dublu. S-au inventat etajele, lifturile, rafturile de 9-12 m. inaltime. ![]() Sincer sa fiu eu unul nu as rade in locul tau. Pentru ca daca stau bine sa ma gandesc, tocmai din dorinta de a reduce costurile, deja rafturile alea sunt impinse la maxim spre inaltime chiar si in conditii normale de utilizare. Asa ca daca vrei sa mai pui ceva, trebuie sa o faci pe suprafata normala. Dar na, era simplu sa te gandesti: moama ce destept sunt eu, au aia rafturi inalte de 2 metri si uite solutia, le mai intaltam cu 2 metri si gata problema spatiului ![]() QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2008, 01:03) Timpul pentru citire se masoara in milisecunde. Eu nu m-am referit neaparat la citire ![]() QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2008, 01:03) Modificari in procesul de productie se fac tot timpul prin modificari de soft sau folosirea mai multor softuri , in functie de situatia data. Se folosesc servere nu doar PC-uri. Softul ala suplimentar costa. Capacitatea suplimentara de procesare costa. Si multe costa in plus. Dar na, asa cum ziceam si mai sus, e doar chestie de fiecare cum vrea sa creada. Eu cred ca acele reduceri nu se justifica financiar. Altii cred ca da. Avand in vedere faptul ca un Megane in vest e mai scump decat in .ro cu 50% la care mai trebuie sa adaugi si costurile suplimentare de productie pe linia de montaj pentru modificari, rezulta ca piesele alea pe care le cumpara reno pentru masinile mai proaste trebuie sa fie aproape la jumatate fata de cat costa alea pentru un model destinat Vest-ului. Si la un asemenea pret cred ca ar trebui sa observam lesne diferentele cu ochiul liber. Si la aspect si la fiabilitate. Pana una alta nu avem nici un argument pentru faptul ca exista diferente de calitate intre masini. La exterior nu se observa nimic iar in ceea ce priveste fiabilitatea, avem si pe forum multe masini care au depasit 100.000 de km fara probleme pe drumurile execrabile din Romania. Dar na, pesemne ca au fost dintr-un lot din ala de masini pentru Vest ![]() Asa ca fiecare crede ce vrea. Eu am terminat ce aveam de spus. Plus de asta, daca Renault chiar face masini mai slabe pentru Romania dar la un pret pe masura, tind sa le multumesc din toata inima. Am dat pe un Megane cu 6000 de euro mai putin din Franta, imi merge perfect si eu unul nu vad nici o diferenta fata de cel mai scump. Si atunci ce rost ar fi avut sa dau bani mai multi? Iar daca pot sa produca un Megane Sedan la doar 14.000 de euro, de ce nu l-ar vinde la pretul asta si in Franta? Ca ar sparge piata. Ati vazut si voi ce succes nebun are Loganul pe acolo. Au drumuri bune, trafic decent si motorina calitativa. Asa ca toate problemele pe care le are de exemplu Megane 2 facelift (ambreiaj incins in trafic greu, flanse sau greieri, injectoare infundate etc) nici nu s-ar regasi in Vest. Deci ar sta foarte bine cu fiabilitatea. Asa ca, de ce nu vand? LE. Si mi-am amintit ceva. Orice piesa care e schimbata trebuie testata. E adevarat, poate isi permit sa puna o piesa de o calitate mai slaba, dar trebuie sa stie cat de slaba. Si trebuie testata. Ca daca faci rabat de la calitate te trezesti ca iti pica la 5000 de km sistemul de directie. Sau de franare. Deci noile componente trebuie testate. Iar costuri suplimentare. Plus de asta, stiti ca mocheta aia e testata in multe moduri? Unul dintre ele este si sensibilitatea la oamenii cu alergii? Dar na, e simplu sa pui o alta mocheta ... ![]() This post has been edited by ssilviu: 2 Jun 2008, 13:46 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bogul |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
O sa dau si eu un exemplu ce lam vazut de curant .Mi s-o stricat o macara de la un geam binenteles ca preturile de noua erau destul de mari pt o bucata de plastic cu un cablu asa ca directia un shrot cand demontez usa de pe laguna din shrot diferentele erau destule gaurile de la macara erau date invers motorasul difera complet de la mine la acea din shrot, alt producator motorasul mai mic si nu cred ca avea functia "merge singur pana sus si coboara iarasi singur " scuze nu stiu denumirea tehnica mergea ca la logan ti apasat coboara si la fel urca nivelul de echipare cred ca era cu unu mai jos decat al meu si era benzinar sincer multe diferente am crezut ca vad (cred defapt ca eram subiectiv ca nah stitii voi "masina mea e cea mai tare...
![]() Masina lovise un copac soferul supravietuise avea casco si era cumparata de noua din Romania... |
--------------------
Renault
LagunaII
- TM 01 BOG
2001/08/Dynamique/1.9 dci Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|
romeodr |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
interesant !!..subiect,...am avut un bun prieten,care a lucrat,la Autocamioane Brasov,in trecut,pe vremea comunismului.Atunci,aveau un sistem,de exemplu,(tipul lucra la testare motoare,pe banc)..cele cu procentaj de randament,peste 85%,mergeau la export,cele peste 50%,la intern,iar cele sub 50%,erau piese de schimb,.....
![]() ![]() |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
semit |
![]()
Post
#38
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cu un mic amendament, ca lucratorii din fabrici sunt turci si nu nemti.. un fel de nea Dorel de Bursa
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Dodone |
![]()
Post
#39
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@ ssilviu
As mai fi avut si alte argumente impotriva unor afirmatii facute de tine, dar bat in retragere pentru simplul motiv ca nu am timpul pe care mi l-as dori eu pt. net in general, pentru forumuri in mod special (mai sunt activ pe inca cateva forumuri ). Auguri. ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ssilviu |
![]()
Post
#40
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Sunt convins
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Din pacate tind sa cred ca autoturismele produse pentrui piata din RO sunt putin mai slabe calitativ. Fac aceasta afirmatie dupa ce am mers cu un prieten sa cumpere o Octavia, cumparata de noua din Ro, care mergea bine, dar nu avea o izolatie fonica si un interior cu material de aceeasi calitate fata de masina precedenta, tot Octavia, insa cumparata din afara. Aceste lucruri l-au facut sa se duca in Germania, de unde a cumparat tot Octavia, insa fara senzatia avuta cu cea din Ro. Cred ca diferenta nu e decat la ceea ce se poate lipsi o masina, gen izolatie fonica, alt material de tapiserie, alta calitate a mochetei, alte anvelope, piele ecologica si ni naturala ori alte lucruri care nu afecteaza performantele, ci estetica si confortul.
|
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:36 |