Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curatare instalatie climatizare

adrian mgn
post 23 Jun 2008, 19:35
Post #91


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




QUOTE(Meghitzanul @ 23 Jun 2008, 16:33)


la asta? [attachmentid=1627456926]




Rama aia incompleta nu poate fi inlocuita cu una completa si cu plasa prinsa pe ea?Are vreun rol faptul ca e "pe jumate"?


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 24 Jun 2008, 11:03
Post #92


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(valikris2002 @ 23 Jun 2008, 17:39)
shteffanivlad unde zici ca se afla locul de admisie al aerului recirculat,
*



Pai eu am bagat mana pe sub bord sa vaz pe unde trage aerul. Si am observat ca il trage undeva in spatele torpedoului, in partea stanga cum stai pe scaun. dar e cam ciudat, cumva in sus... Daca bagi mana cu recircularea pornita si ventilarea la maxim, vei observa sigur. La mine dupa o saptamana inca vine un miros de lamaie cand dau drumu la aer.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaq2008
post 25 Jun 2008, 12:02
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 May 08




Servus,

Si eu am folosit tot ClimaXpert si desi pe el scrie sa il pui in dreptul pedalei de acceleratie eu l+am pus in partea dreapta unde se afla motoraul de recirculare a aerului deoarece in dreptul pedalei este cel de de ventilatie. Dupa aprox. 12 min. de ClimaXpert , pe baya de aerosol, pot sa spun ca diferenta este clara, nu mai miroase nimik desi inainte era ingrozitor si pentru si mai multa " acuratete" a acestei operatiuni o sa mai bag inca in spray dar dupa ce dau filtrul de AC jos si o sa il bag chiar in instalatie. O sa va anunt cum a decurs si aceasta operatiune.
Toate bune!


--------------------
Renault Megane II Sedan - B-47-LSO 2005/ Privilege 1.5dci 101CP
SONY MP3 GT616U+comenzi volan+amplif. ALPINE MRV 420-240W RMS+subw. MAGNAT CHARGER 130-400W RMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Jun 2008, 21:16
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Am pus plasa metalica la gura de admisie (cea din prima poza pusa de Meghitzanul), am mulat-o pe marginile gurii si am pus rama aia de plastic peste ea. Brate julite, chinuiala sa fac rama sa intre la locul ei peste plasa si sa mai si stea, dar cred ca merita. Am desfacut filtrul de habitaclu inlocuit acum 2 saptamani si era plin de mizerie si frunze acolo. N-am facut poze ca se inserase deja, poate fac maine.

LE:
IMG_0037.JPG ( Size: 224.78k ) Number of downloads: 5085
IMG_0039.JPG ( Size: 229.67k ) Number of downloads: 5532
IMG_0044.JPG ( Size: 248.02k ) Number of downloads: 5598
IMG_0045.JPG ( Size: 145.9k ) Number of downloads: 5812
IMG_0040.JPG ( Size: 152.16k ) Number of downloads: 5789
IMG_0042.JPG ( Size: 243.36k ) Number of downloads: 2686


This post has been edited by 19vik: 26 Jun 2008, 10:38


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 26 Jun 2008, 18:26
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Am postat si in alta parte - o solutie buna este si Virkon. Se gaseste la farmacie si se aplica prin pulverizare cu o pompita. Eu l-am cumparat cu 25 lei sub forma de tablete. Fata de cloramina pe care am folosit-o are avantaj lipsa mirosului si a coroziunii.

This post has been edited by ionutt daniel: 26 Jun 2008, 18:26


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 27 Jun 2008, 21:17
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Am vazut in comert solutii la tub-presurizat sub forma de aerosol pentru curatarea si improspatarea instalatiilor de climatizare de la automobile .

Am si eu o mare dilema : Deoarece solutia este sub forma de vapori trebuie sa scot filtru de polen inainte de folosire ca sa nu se umezeasca de la solutie sau este bine sa-l las la locul lui in timpul folosirii solutiei ? sad.gif

Din ce am citit eu pe net , nu se specifica nimic de filtrul de polen ca ar trebui scos sau inlocui cu unul nou .

This post has been edited by geo.meg: 27 Jun 2008, 21:19


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 28 Jun 2008, 11:58
Post #97


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad






--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 28 Jun 2008, 20:28
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Am folosit spray ClimaXpert. E mai slab decat curatarea cu spray cu spuma a evaporator/vaporizator/condensatorului sau cum s-o numi. (Testate ambele variante)



Ce ma amuz.. din decembrie 2007 v-am zis de sita de la gura de admisie aer .....

In alta ordine de idei, cred ca tot plasa de parasolar e mai buna.

This post has been edited by rino: 28 Jun 2008, 21:49


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 28 Jun 2008, 22:44
Post #99


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(rino @ 28 Jun 2008, 21:28)
Ce ma amuz.. din decembrie 2007  v-am zis de sita de la gura de admisie aer .....
*


Si oamenii iti sunt recunoscatori pentru asta, sau nu? Ca la reputatie nu se prea vede biggrin.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 29 Jun 2008, 07:08
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




post-336-1110552475.gif Hackmikey: Pe forumul asta reputatia obtinuta la sectiunile Bursa, Megane (in cazul meu) si Cafenea este cumulate. Nu mi se pare normal. Aaaaaa ... era sa uit ... sa nu va puna zbenghea sa deschideti topic la "Probleme administrative" (ca asta de exemplu: http://www.reno.ro/dezlipire-sticher-forum...o-t115544.html)


Back on topic

Mai exista o inbunatatire care are legatura cu climatizarea (Pentru ca vad ca ati devenit receptivi .... biggrin.gif ). Este vorba despre partea jgheabului de scurgere de sub parbriz care e facuta din fibra de sticla (cred). Aceasta e lipita de caroserie cu un burete dublu adeziv insa NU ESTE PRO-SCURGERE. Practic, dupa ce se imbiba buretul, apa se prelinge in compartimentul motor umezind consistent pasla (care are proprietati de atenuare a zgomotului). Pentru verificare puneti mana pe pasla dupa o ploaie zdravana. Daca e uda aveti o problema. (Pasla este lipita de peretele compartimentului motor, dupa motor cand te uiti la masina din fata). In cazul meu pasla incepuse sa puta, miros transmis in habitat cand aveam admisie din exterior.
Rezolvare: (in pasi aproximativi)
1. se demonteaza jgheabul din fibra de sticla (e prins in niste "nituri" din plastic), dupa ce se demonteaza si masca din plastic.
2. (optional) se igienizeaza pasla
3. se scoate buretul dublu adeziv + urmele acestuia
4. se pune pe pozitie pentru a se vedea unde impiedica montarea (singurul impediment este o piesa din tabla care e fixata exact pe mijlocul parbrizului (sub acesta)
5. se executa una bucata crestatura in jgheab astfel incat piesa metalica de sub parbriz sa intre in jgheab.
6. (optional) se impregneaza jgheabul cu rasini sau se vopseste (pentru protectie)
7. se asambleaza astfel incat marginea inferioara a jgeabului din fibra SA FIE IN jgheabul metalic (al caroseriei). Se aplica silicon la imbinari (mai ales la imbinarea cu piesa metalica de mai sus)
8. recomand utilizarea suruburilor si a piulitelor + saibe late ca sistem de prindere in locul niturilor de plastic. Nu este nevoie sa dati nici o gaura.
9. (optional insa recomand) confectinarea din sarma groasa de inox (electrod) a unei gase (irc: gashe), indoirea tijei astfel incat sa tina ridicat jgheabul din fibra. Se pot monta 1 sau 3 suporti cu ajutorul suruburilor mai sus mentionate. Ele vin prinse sub jgheabul din fibra tinandu-l in pozitia optima.

Rezultat: Nu mai intra apa in compartimentul motor. Corolar: pasla nu se mai impute...

Succes

This post has been edited by rino: 29 Jun 2008, 07:15


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 5 Jul 2008, 12:41
Post #101


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




Multumiri 19vik !

In dimineata aceasta mi-a montat plasa minune pe gura de admisie, sper sa nu mai intre asa multa mizerie in filtru ca si pana acum...

dupa revizie o sa vad starea filtrului si o sa postez impresiile



--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 5 Jul 2008, 17:26
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Multumesc din suflet nesimtitului care a uitat sa-si semneze atribuirea de puncte de reputatie, pentru postul de mai sus. Dupa toate aparentele MARE nesimtit. showfinger.gif



Piesa metalica este mai exact o bucata de tabla in forma de L, cu latura mica spre motor. Deci si crestatura in jgheab trebuie sa aiba aceeasi forma. In rest ar trebui sa mearga ca uns rolleyes.gif .

This post has been edited by rino: 5 Jul 2008, 17:43


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 5 Jul 2008, 21:40
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




astazi am avut in sf o zi mai libera si m-am mai ocupat de masinuta, am reparat AC ( se oxidase contactul si pornea numai cand vroia el) binenteles pt operatiunea asta a trebuit sa desfac tot bordul si cu ocazia asta am schimbat si beculetele din bord (amandoua arse). Pe langa astea dupa ce am term tot am folosit si un ClimaXpert... sincer sa fiu ma asteptam la mai mult, dar oricum e mai ok decat inainte si pt 20 ron cred ca se merita.

LE: tot in partea dreapta a pasagerului l-am pozitionat pt ca pe acolo trage aerul si nu pe la pedala de aceleratie cum scrie pe tub (probabil asa este la alte auto)

This post has been edited by vladd1923: 5 Jul 2008, 21:41


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 6 Jul 2008, 13:17
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Pai pentru sprayul cu spuma care se da pe vaporizator am dat 19 lei. Am scris mai sus ca nu se compara cu clima expert, care e un fel de fas.


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan-Adrian
post 12 Jul 2008, 06:30
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 10 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Bogdan-Adrian @ 11 Jun 2008, 08:46)
Am dat ieri spray-ul, a ramas in masina un miros de portocale si de aer curat. Nu se mai simte deloc mirosul acela aiurea smile.gif . Acum sa vad cat va tine
*



A tinut fix o luna si a reaparut mirosul sad.gif . Am sa mai iau inca un spray si am sa-l dau la picioarele pasagerului, acolo pe unde trage aerul in caz de recirculare. Daca nu va tine pana la sfarsitul verii e clar ca aceasta procedura nu este o solutie viabila.


--------------------
Renault Megane 2.2 Confort Privilege 1.5 dci 105 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 12 Jul 2008, 08:39
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




am folosit si eu acelasi produs si dupa cateva zile reaparuse mirosul, dar nu asa de puternic si doar cand porneste clima, timp de cateva secunde. Ceea ce am remarcat la aplicare este ca acel "gheizer" nu prea da aerosoli de calitate si majoritatea picaturilor fine cad pe spatele scaunului si pe cotiera, formand baltoace.

Asa cum zici si tu, daca il voi mai folosi il voi pune direct la picioarele pasagerului, tintit spre recirculare.


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 12 Jul 2008, 08:44
Post #107


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




A mai cumparat cineva in ultima vreme Bio Clip de la Valeo? Cel de care scriau baietii pe celelalte n topicuri despre instalatia de ac.

Intreb pentru ca vreau si eu sa iau asa ceva. Eu am dat cu climaxpert si numai xpert nu e... Miroase iarasi. Asa ca vreau sa fac treaba calumea. Adica sa dau jos filtru, sa dau cu bionet si sa pun o chestie dinaia...


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 12 Jul 2008, 22:06
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Am gasit motip cu furtunas pentru evaporator exact 13 lei. (ditamai spray-ul)


PS. Chiar si cu acest tip de curatare (cu furtunas) mirosul revine, insa nici chiar ca ClimaExpert (care cacofonie e intentionata si se refera la ClimaExpert) nu e.



This post has been edited by rino: 13 Jul 2008, 15:03


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 11 Oct 2008, 22:58
Post #109


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Am si eu problema mirosului in masina! bicycle.gif
O am de la inceputul verii si am tot amanat orice operatiune prin adaugare de "braduti". fleur.gif
Acum problema e deja grava. Oricine se urca in masina intreaba daca nu am uitat mancare prin masina si s-a stricat etc pokey_eye.gif . Un coleg de munca mi-a zis ca miroase ca la sor'sa in pivnita alcoholic.gif
Neaflandu-ma in tara, incerc sa invat de la voi. Pentru inceput am luat un spray mic, care zice ca tb postat in spatele scaunelor fata si pornita recircularea si reglat la maxim cam 5 min. Ciudat este ca scrie mare ca operatiunea se face cu ferestrele coborate nu crede.gif nu crede.gif nu crede.gif WTF , daca cobor geamurile, substanta respectiva nu "pleaca" ? La voi cum s-a procedat? intrebare.gif

This post has been edited by pitzy_is: 11 Oct 2008, 23:00


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 12 Oct 2008, 02:45
Post #110


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




In nici un caz cu ferestrele coborate (adica deschise)! Ferestrele inchise si recirculare pe maxim.

Daca problema este atat de veche si "infloritoare" ar trebui, zic eu, sa gasesti o solutie mai radicala, adica un tratament de genul celui descris de RADU_, pe la un service care se ocupa cu asa ceva. Acea "ceata dezinfectanta" in exces spala instalatia.
In cel mai rau caz, la schimbarea filtrului de habitaclu (obligatorie) sa dai cu solutie dezinfectanta (gen Bionet sau altceva pentru tratarea salilor de operatie) direct pe condensor, care se afla in fata filtrului (adica la stanga, privind in fanta deschisa a filtrului).


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 19 Jan 2009, 15:46
Post #111


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




salutare, apropo de spray-urile cu spuma pentru curatirea instalatie de climatizare, am vazut ca voi spuneti ca trebuie dat tot pe vaporizator si apoi pornita ventilatia la maxim pe recirculare...cum adica pe vaporizator, exact in spatele filturului de polen? i..nu ar fi mai eficient sa bagam spuma pe afara pe gaura de admisie a aerului, gaura aceea care trebuie acoperita cu sita??
Mi-a spus un prieten, dar el are vw golf, iar filtru e afara, nu in habitaclu, exact in fata gaurii de admisie cum ar veni, ca a bagat acolo tot spray-ul si a ponit ventilatia...explicandu-mi ca spuma asta intra curata toata instalatia, iar apoi se scurge cu toata mizeria prin scurgerea de la AC, sub masina...

Vreau sa curat si eu acum in primavara toata instalatia, schimbat filtru, aspirat tot p acolo, acoperit gaura cu sita...desfundat scurgere si ce mai trebuie...si incerc sa gasesc solutia optima...cu spray-urile normale cu vapori am inteles ca trebuie pus chiar sub torpedou, dar park nu e eficienta varianta asta pentru curatare...
Eu ziceam sa folosesc prima data spray-ul cu spuma si apoi un spray normal...





--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Jan 2009, 16:33
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Nu e bine sa dai cu spuma pe afara, pe gura de admisie. In primul rand, v-a trece prin ventilatorul electric si bine nu-i va face, apoi nu stiu daca tot aerul care intra de afara trece prin vaporizator, depinde de pozitia clapetei de mixaj. Cel mai important e sa cureti vaporizatorul, el e suportul pentru fungi si bacterii si implicit sursa mirosurilor, mai putin conteaza restul tubulaturii.
Cel mai bine e sa scoti filtrul vechi si sa dai pe acolo cu spuma, apoi sa rupi capacul filtrului (oricum il arunci) si sa acoperi gaura cu el inainte sa pornesti ventilatia.
Apoi scoti furtunul pentru racirea torpedoului si sa dai si pe gaura aia cu spuma, asa scrie si in manual.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 19 Jan 2009, 16:41
Post #113


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Stai putin ca m-am pierdut, defapt ce e si unde exact e vaporizatoru asta, apoi ce gaura acoper cu filtru vechi dupa c ii rup capacu?
Cat despre gaura de la furtunul de racire a torpedoului sunt deja in larg, naufragiat:p...unde e furtunul asta si prorpiu-zis gaura aia???
Scuze pt greutatea mea de cap:P...dar n-am umblat niciodata pe acolo, tot ce stiu e din ce ziceti voi pe forum si pozele care au mai fost puse apropo de asta
Merci pentru rabdare:)


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Jan 2009, 16:50
Post #114


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Te duci la tutoriale si vezi cum se schimba filtrul de habitaclu (trebuie sa dai torpedoul jos). Vaporizatorul e in spatele filtrului (inspre interiorul masinii). Tot pe acolo e si furtunul de racire a torpedoului, dar intra in cutia de climatizare pe partea cealalta a vaporizatorului.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 20 Jan 2009, 12:12
Post #115


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




ok ms...mi-am facut o idee, d schimbat cre'ca ma descurc, am stat langa mecanic cand mi l-a schimbat, chiar eu am insistat at sa dea torpedou jos, ca nu reusea sa bage filtru klumea...
O sa revin cu mai multe detalii si eventual intrebari cand ma apuc propriu-zis de problema...cel mai complicat si n-am reusit sa inteleg, e desfundarea scurgerii aleia de la AC, m-am uitat o data sub msina cand era pe elevator si nu am vazut nimic pe acolo...da nici n-0am avut rabdare, mai incerc o data cand ma apuc de curatarea asta a instalatiei..sper sa reusesc
Merci mult! bafta


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 20 Jan 2009, 17:34
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




acum la revizia de 45.000 km nu mi s a dat torpedoul jos, si operatiunea de schimbare a filtrului de habitaclu a durat vreo 20 min smile.gif..semn ca s a chinuit un pic


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 29 Apr 2009, 09:08
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




au venit zilele calduroase, deci ac in functiune numai ca la oprirea lui vine si domnul miros. Anul trecut am folosit un climaexpert nu ca as fi observat ceva efecte miraculoase da masina era aproape noua, l am dat mai mult preventiv. Intreb si eu ca omu in manualul masinii scrie ca in fiecare an trebuie efectuata aceasta dezinfectare a instalatiei, domnii din reprezentante de ce nu presteaza aceasta operatie si in ce ar consta ea? ce substanta trebuie folosita si unde ar trebui introdusa pentru a nu afecta alte componente ale masinii?

This post has been edited by valikris2002: 29 Apr 2009, 09:09


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 29 Apr 2009, 09:33
Post #118


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(megane1 @ 20 Jan 2009, 18:34)
acum la revizia de 45.000 km nu mi s a dat torpedoul jos, si operatiunea de schimbare a filtrului de habitaclu a durat vreo 20 min smile.gif..semn ca s a chinuit un pic
*


Daca nu se da jos torpedoul schimbarea filtrului de habitaclu dureaza fix 2 minute, ca pe factura scrie 20 de minute asta e alta problema, deh trebuie sa manance si gura lor ceva 251.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 29 Apr 2009, 09:58
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Aseara mi-am montat filtrul cu carbon activ luat de la Tudor si cu ocazia asta am luat si un tub (varianta cu spuma) si i-am aplicat curatarea de rigoare.
Fara sa am interes sa manance si gura mea ceva (nu m-am platit decat cu o bere) am dat jos torpedul pentru a putea sa lucrez in voie. N-am avut nici un chef sa ma chinui, iar fara sa dai jos torpedoul nu prea ai cum sa schimb filtrul ala fara sa il rupi, ceea ce nu prea am avut chef.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 29 Apr 2009, 10:23
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




ai un cod pentru filtru cu carbon activ?


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:05
Dacia