Curatare instalatie climatizare
![]() ![]() ![]() |
Curatare instalatie climatizare
adrian mgn |
![]()
Post
#91
|
||
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|||
shteffanivlad |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valikris2002 @ 23 Jun 2008, 17:39) Pai eu am bagat mana pe sub bord sa vaz pe unde trage aerul. Si am observat ca il trage undeva in spatele torpedoului, in partea stanga cum stai pe scaun. dar e cam ciudat, cumva in sus... Daca bagi mana cu recircularea pornita si ventilarea la maxim, vei observa sigur. La mine dupa o saptamana inca vine un miros de lamaie cand dau drumu la aer. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
shaq2008 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 May 08 ![]() |
Servus,
Si eu am folosit tot ClimaXpert si desi pe el scrie sa il pui in dreptul pedalei de acceleratie eu l+am pus in partea dreapta unde se afla motoraul de recirculare a aerului deoarece in dreptul pedalei este cel de de ventilatie. Dupa aprox. 12 min. de ClimaXpert , pe baya de aerosol, pot sa spun ca diferenta este clara, nu mai miroase nimik desi inainte era ingrozitor si pentru si mai multa " acuratete" a acestei operatiuni o sa mai bag inca in spray dar dupa ce dau filtrul de AC jos si o sa il bag chiar in instalatie. O sa va anunt cum a decurs si aceasta operatiune. Toate bune! |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
- B-47-LSO
2005/ Privilege 1.5dci 101CP SONY MP3 GT616U+comenzi volan+amplif. ALPINE MRV 420-240W RMS+subw. MAGNAT CHARGER 130-400W RMS
|
|
19vik |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am pus plasa metalica la gura de admisie (cea din prima poza pusa de Meghitzanul), am mulat-o pe marginile gurii si am pus rama aia de plastic peste ea. Brate julite, chinuiala sa fac rama sa intre la locul ei peste plasa si sa mai si stea, dar cred ca merita. Am desfacut filtrul de habitaclu inlocuit acum 2 saptamani si era plin de mizerie si frunze acolo. N-am facut poze ca se inserase deja, poate fac maine.
LE: IMG_0037.JPG ( Size: 224.78k ) Number of downloads: 5085 IMG_0039.JPG ( Size: 229.67k ) Number of downloads: 5532 IMG_0044.JPG ( Size: 248.02k ) Number of downloads: 5598 IMG_0045.JPG ( Size: 145.9k ) Number of downloads: 5812 IMG_0040.JPG ( Size: 152.16k ) Number of downloads: 5789 IMG_0042.JPG ( Size: 243.36k ) Number of downloads: 2686 This post has been edited by 19vik: 26 Jun 2008, 10:38 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Am postat si in alta parte - o solutie buna este si Virkon. Se gaseste la farmacie si se aplica prin pulverizare cu o pompita. Eu l-am cumparat cu 25 lei sub forma de tablete. Fata de cloramina pe care am folosit-o are avantaj lipsa mirosului si a coroziunii.
This post has been edited by ionutt daniel: 26 Jun 2008, 18:26 |
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut in comert solutii la tub-presurizat sub forma de aerosol pentru curatarea si improspatarea instalatiilor de climatizare de la automobile .
Am si eu o mare dilema : Deoarece solutia este sub forma de vapori trebuie sa scot filtru de polen inainte de folosire ca sa nu se umezeasca de la solutie sau este bine sa-l las la locul lui in timpul folosirii solutiei ? ![]() Din ce am citit eu pe net , nu se specifica nimic de filtrul de polen ca ar trebui scos sau inlocui cu unul nou . This post has been edited by geo.meg: 27 Jun 2008, 21:19 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Am asezat si eu o plasa de tantari pe gura de admisie
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
rino |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am folosit spray ClimaXpert. E mai slab decat curatarea cu spray cu spuma a evaporator/vaporizator/condensatorului sau cum s-o numi. (Testate ambele variante)
Ce ma amuz.. din decembrie 2007 v-am zis de sita de la gura de admisie aer ..... In alta ordine de idei, cred ca tot plasa de parasolar e mai buna. This post has been edited by rino: 28 Jun 2008, 21:49 |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Hack |
![]()
Post
#99
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
rino |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
![]() Back on topic Mai exista o inbunatatire care are legatura cu climatizarea (Pentru ca vad ca ati devenit receptivi .... ![]() Rezolvare: (in pasi aproximativi) 1. se demonteaza jgheabul din fibra de sticla (e prins in niste "nituri" din plastic), dupa ce se demonteaza si masca din plastic. 2. (optional) se igienizeaza pasla 3. se scoate buretul dublu adeziv + urmele acestuia 4. se pune pe pozitie pentru a se vedea unde impiedica montarea (singurul impediment este o piesa din tabla care e fixata exact pe mijlocul parbrizului (sub acesta) 5. se executa una bucata crestatura in jgheab astfel incat piesa metalica de sub parbriz sa intre in jgheab. 6. (optional) se impregneaza jgheabul cu rasini sau se vopseste (pentru protectie) 7. se asambleaza astfel incat marginea inferioara a jgeabului din fibra SA FIE IN jgheabul metalic (al caroseriei). Se aplica silicon la imbinari (mai ales la imbinarea cu piesa metalica de mai sus) 8. recomand utilizarea suruburilor si a piulitelor + saibe late ca sistem de prindere in locul niturilor de plastic. Nu este nevoie sa dati nici o gaura. 9. (optional insa recomand) confectinarea din sarma groasa de inox (electrod) a unei gase (irc: gashe), indoirea tijei astfel incat sa tina ridicat jgheabul din fibra. Se pot monta 1 sau 3 suporti cu ajutorul suruburilor mai sus mentionate. Ele vin prinse sub jgheabul din fibra tinandu-l in pozitia optima. Rezultat: Nu mai intra apa in compartimentul motor. Corolar: pasla nu se mai impute... Succes This post has been edited by rino: 29 Jun 2008, 07:15 |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#101
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.168 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
Multumiri 19vik !
In dimineata aceasta mi-a montat plasa minune pe gura de admisie, sper sa nu mai intre asa multa mizerie in filtru ca si pana acum... dupa revizie o sa vad starea filtrului si o sa postez impresiile |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- Numar DREPTUNGHIULAR
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
|
|
rino |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Multumesc din suflet nesimtitului care a uitat sa-si semneze atribuirea de puncte de reputatie, pentru postul de mai sus. Dupa toate aparentele MARE nesimtit.
![]() Piesa metalica este mai exact o bucata de tabla in forma de L, cu latura mica spre motor. Deci si crestatura in jgheab trebuie sa aiba aceeasi forma. In rest ar trebui sa mearga ca uns ![]() This post has been edited by rino: 5 Jul 2008, 17:43 |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
vladd1923 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 22 November 07 From: Bucuresti ![]() |
astazi am avut in sf o zi mai libera si m-am mai ocupat de masinuta, am reparat AC ( se oxidase contactul si pornea numai cand vroia el) binenteles pt operatiunea asta a trebuit sa desfac tot bordul si cu ocazia asta am schimbat si beculetele din bord (amandoua arse). Pe langa astea dupa ce am term tot am folosit si un ClimaXpert... sincer sa fiu ma asteptam la mai mult, dar oricum e mai ok decat inainte si pt 20 ron cred ca se merita.
LE: tot in partea dreapta a pasagerului l-am pozitionat pt ca pe acolo trage aerul si nu pe la pedala de aceleratie cum scrie pe tub (probabil asa este la alte auto) This post has been edited by vladd1923: 5 Jul 2008, 21:41 |
--------------------
VW
Passat
2005 TipTronik, 1.9tdi
|
|
rino |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Pai pentru sprayul cu spuma care se da pe vaporizator am dat 19 lei. Am scris mai sus ca nu se compara cu clima expert, care e un fel de fas.
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Bogdan-Adrian |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 10 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bogdan-Adrian @ 11 Jun 2008, 08:46) Am dat ieri spray-ul, a ramas in masina un miros de portocale si de aer curat. Nu se mai simte deloc mirosul acela aiurea ![]() A tinut fix o luna si a reaparut mirosul ![]() |
--------------------
Renault Megane 2.2
Confort Privilege 1.5 dci 105 CP
2007
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
am folosit si eu acelasi produs si dupa cateva zile reaparuse mirosul, dar nu asa de puternic si doar cand porneste clima, timp de cateva secunde. Ceea ce am remarcat la aplicare este ca acel "gheizer" nu prea da aerosoli de calitate si majoritatea picaturilor fine cad pe spatele scaunului si pe cotiera, formand baltoace.
Asa cum zici si tu, daca il voi mai folosi il voi pune direct la picioarele pasagerului, tintit spre recirculare. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
A mai cumparat cineva in ultima vreme Bio Clip de la Valeo? Cel de care scriau baietii pe celelalte n topicuri despre instalatia de ac.
Intreb pentru ca vreau si eu sa iau asa ceva. Eu am dat cu climaxpert si numai xpert nu e... Miroase iarasi. Asa ca vreau sa fac treaba calumea. Adica sa dau jos filtru, sa dau cu bionet si sa pun o chestie dinaia... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
rino |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am gasit motip cu furtunas pentru evaporator exact 13 lei. (ditamai spray-ul)
PS. Chiar si cu acest tip de curatare (cu furtunas) mirosul revine, insa nici chiar ca ClimaExpert (care cacofonie e intentionata si se refera la ClimaExpert) nu e. This post has been edited by rino: 13 Jul 2008, 15:03 |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
segcm |
![]()
Post
#109
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Am si eu problema mirosului in masina!
![]() O am de la inceputul verii si am tot amanat orice operatiune prin adaugare de "braduti". ![]() Acum problema e deja grava. Oricine se urca in masina intreaba daca nu am uitat mancare prin masina si s-a stricat etc ![]() ![]() Neaflandu-ma in tara, incerc sa invat de la voi. Pentru inceput am luat un spray mic, care zice ca tb postat in spatele scaunelor fata si pornita recircularea si reglat la maxim cam 5 min. Ciudat este ca scrie mare ca operatiunea se face cu ferestrele coborate ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by pitzy_is: 11 Oct 2008, 23:00 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
In nici un caz cu ferestrele coborate (adica deschise)! Ferestrele inchise si recirculare pe maxim.
Daca problema este atat de veche si "infloritoare" ar trebui, zic eu, sa gasesti o solutie mai radicala, adica un tratament de genul celui descris de RADU_, pe la un service care se ocupa cu asa ceva. Acea "ceata dezinfectanta" in exces spala instalatia. In cel mai rau caz, la schimbarea filtrului de habitaclu (obligatorie) sa dai cu solutie dezinfectanta (gen Bionet sau altceva pentru tratarea salilor de operatie) direct pe condensor, care se afla in fata filtrului (adica la stanga, privind in fanta deschisa a filtrului). |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
catalin_jianu |
![]()
Post
#111
|
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
salutare, apropo de spray-urile cu spuma pentru curatirea instalatie de climatizare, am vazut ca voi spuneti ca trebuie dat tot pe vaporizator si apoi pornita ventilatia la maxim pe recirculare...cum adica pe vaporizator, exact in spatele filturului de polen? i..nu ar fi mai eficient sa bagam spuma pe afara pe gaura de admisie a aerului, gaura aceea care trebuie acoperita cu sita??
Mi-a spus un prieten, dar el are vw golf, iar filtru e afara, nu in habitaclu, exact in fata gaurii de admisie cum ar veni, ca a bagat acolo tot spray-ul si a ponit ventilatia...explicandu-mi ca spuma asta intra curata toata instalatia, iar apoi se scurge cu toata mizeria prin scurgerea de la AC, sub masina... Vreau sa curat si eu acum in primavara toata instalatia, schimbat filtru, aspirat tot p acolo, acoperit gaura cu sita...desfundat scurgere si ce mai trebuie...si incerc sa gasesc solutia optima...cu spray-urile normale cu vapori am inteles ca trebuie pus chiar sub torpedou, dar park nu e eficienta varianta asta pentru curatare... Eu ziceam sa folosesc prima data spray-ul cu spuma si apoi un spray normal... |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|
19vik |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu e bine sa dai cu spuma pe afara, pe gura de admisie. In primul rand, v-a trece prin ventilatorul electric si bine nu-i va face, apoi nu stiu daca tot aerul care intra de afara trece prin vaporizator, depinde de pozitia clapetei de mixaj. Cel mai important e sa cureti vaporizatorul, el e suportul pentru fungi si bacterii si implicit sursa mirosurilor, mai putin conteaza restul tubulaturii.
Cel mai bine e sa scoti filtrul vechi si sa dai pe acolo cu spuma, apoi sa rupi capacul filtrului (oricum il arunci) si sa acoperi gaura cu el inainte sa pornesti ventilatia. Apoi scoti furtunul pentru racirea torpedoului si sa dai si pe gaura aia cu spuma, asa scrie si in manual. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
catalin_jianu |
![]()
Post
#113
|
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
Stai putin ca m-am pierdut, defapt ce e si unde exact e vaporizatoru asta, apoi ce gaura acoper cu filtru vechi dupa c ii rup capacu?
Cat despre gaura de la furtunul de racire a torpedoului sunt deja in larg, naufragiat:p...unde e furtunul asta si prorpiu-zis gaura aia??? Scuze pt greutatea mea de cap:P...dar n-am umblat niciodata pe acolo, tot ce stiu e din ce ziceti voi pe forum si pozele care au mai fost puse apropo de asta Merci pentru rabdare:) |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|
19vik |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Te duci la tutoriale si vezi cum se schimba filtrul de habitaclu (trebuie sa dai torpedoul jos). Vaporizatorul e in spatele filtrului (inspre interiorul masinii). Tot pe acolo e si furtunul de racire a torpedoului, dar intra in cutia de climatizare pe partea cealalta a vaporizatorului.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
catalin_jianu |
![]()
Post
#115
|
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
ok ms...mi-am facut o idee, d schimbat cre'ca ma descurc, am stat langa mecanic cand mi l-a schimbat, chiar eu am insistat at sa dea torpedou jos, ca nu reusea sa bage filtru klumea...
O sa revin cu mai multe detalii si eventual intrebari cand ma apuc propriu-zis de problema...cel mai complicat si n-am reusit sa inteleg, e desfundarea scurgerii aleia de la AC, m-am uitat o data sub msina cand era pe elevator si nu am vazut nimic pe acolo...da nici n-0am avut rabdare, mai incerc o data cand ma apuc de curatarea asta a instalatiei..sper sa reusesc Merci mult! bafta |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|
megane1 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
acum la revizia de 45.000 km nu mi s a dat torpedoul jos, si operatiunea de schimbare a filtrului de habitaclu a durat vreo 20 min
![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
au venit zilele calduroase, deci ac in functiune numai ca la oprirea lui vine si domnul miros. Anul trecut am folosit un climaexpert nu ca as fi observat ceva efecte miraculoase da masina era aproape noua, l am dat mai mult preventiv. Intreb si eu ca omu in manualul masinii scrie ca in fiecare an trebuie efectuata aceasta dezinfectare a instalatiei, domnii din reprezentante de ce nu presteaza aceasta operatie si in ce ar consta ea? ce substanta trebuie folosita si unde ar trebui introdusa pentru a nu afecta alte componente ale masinii?
This post has been edited by valikris2002: 29 Apr 2009, 09:09 |
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
Hack |
![]()
Post
#118
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
QUOTE(megane1 @ 20 Jan 2009, 18:34) acum la revizia de 45.000 km nu mi s a dat torpedoul jos, si operatiunea de schimbare a filtrului de habitaclu a durat vreo 20 min ![]() Daca nu se da jos torpedoul schimbarea filtrului de habitaclu dureaza fix 2 minute, ca pe factura scrie 20 de minute asta e alta problema, deh trebuie sa manance si gura lor ceva ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
clr |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Aseara mi-am montat filtrul cu carbon activ luat de la Tudor si cu ocazia asta am luat si un tub (varianta cu spuma) si i-am aplicat curatarea de rigoare.
Fara sa am interes sa manance si gura mea ceva (nu m-am platit decat cu o bere) am dat jos torpedul pentru a putea sa lucrez in voie. N-am avut nici un chef sa ma chinui, iar fara sa dai jos torpedoul nu prea ai cum sa schimb filtrul ala fara sa il rupi, ceea ce nu prea am avut chef. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
ai un cod pentru filtru cu carbon activ?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 14:05 |