Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curatare instalatie climatizare

alc2
post 30 May 2009, 08:28
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




As adauga inainte de pct 1 : se porneste A/C pe nivelul minim de temperatura si maxim de ventilatie astfel incat vaporizatorul sa fie umed de la condens , ajutand procesul de curatare .

QUOTE(freestyler @ 29 May 2009, 22:12)
6. Se pune capacul de la filtrul vechi, se introduce furtunasul de la spray, se introduce spuma (nu foarte multa).

7. Se porneste ventilatia pe ce mai mica treapta timp de 30 secunde;


In felul asta spuma din locasul filtrului va fi impinsa de ventilator afara din aeratoare , si exista riscul sa ajunga la contacte / senzori din tubulatura , chiar si la ventilator .

Ai facut exact pasii descrisi si poti garanta ca e safe ?

Legat de pct 8 biggrin.gife ce temperatura de 27 grade si nu 17 grade ?

This post has been edited by alc2: 30 May 2009, 08:30


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 30 May 2009, 10:02
Post #182


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




@steffanivlad:
Am observat tarziu mesajul tau, scuze!
Nu-mi amintesc bine, am cumparat respectivul deodorant din Gyor sau Budapesta. Nu stiu daca este dedicat neaparat auto, il poti folosi la orice suflanta, inclusiv la aspirator. Arata ca o lumanare subtire cu un clips (carlig) la un capat.
Partea proasta (pentru mine) este ca odorizeaza puternic la inceput iar eu sunt putin alergic.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lauand
post 30 May 2009, 22:10
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 February 09




adi_ar te am urmarit in multe topicurisi iti multumesc pt cele relatate.
as fi recunoscator daca mi ai da mai multe informatii (poze)despre cum poti da jos torpedoul,pt ca nu stiu cum sa schimb filtu de polen.ultima oara cind l am schimbat a trebuit sa l rup sa intre la locul lui.

merci


--------------------
renault megane II - b 71 elc 2004 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 30 May 2009, 23:10
Post #184


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




daca citeai de la prima pagina, ai fi gasit si link-ul asta

http://www.reno.ro/Cum-se-schimba-filtrul-...clu-t42039.html


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 31 May 2009, 06:27
Post #185


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Bine-ai venit printre noi lauand!
Linkul indicat de Daniel4ro este foarte bun. Vei gasi acolo toate elementele necesare pentru demontarea torpedoului si inlocuirea filtrului de habitaclu.

As face cateva precizari si completari:
1. Nu este obligatoriu sa demontezi torpedoul. Pe sub/prin spatele acestuia poti extrage filtrul vechi iar apoi, exploatand crestaturile de pe marginea noului filtru (deformand filtrul) il poti introduce pe cel nou. Eu prefer demontarea pentru curatirea locasului.
2. Indiferent daca demontezi sau nu torpedoul, filtrul se introduce in locasul sau cu clema/ghidajul/cele 2 lamele elastice in sus. Altfel, neavand in ce sa intre acel ghidaj, rama filtrului se va deforma si va permite intrarea mizeriei (vezi fotografiile de aici).
3. De regula, la inlocuirea filtrului, toate mizeriile pe care le vezi in ultima fotografie din linkul mai sus o iau la vale si in scurt timp vor ajunge sa infunde scurgerea instalatiei de climatizare - mare belea!
Recomand sa confectionezi o prelungire la tubul aspiratorului, atasata cu banda adeziva, care sa-ti permita curatirea temeinica a locasului. Pentru asta trebuie neaparat sa demontezi torpedoul, pentru o mai buna vizibilitate!
4. Daca tot esti pus pe bricolat, fa un mic efort si atasaza o sita la priza de aer de sub parbriz, asa cum se vede aici.
Prin atasarea acestei site vei impiedica pe viitor sa se mai adune gunoi de dimensiuni mari in filtru iar apoi sa-ti infunde evacuarea climei.
Citeste tot topicul ultimului link! La inceput Liviu descrie cum se demonteaza masca si cum se ajunge la priza de aer, respectiv la scurgeri, pe care poti deasemenea sa le verifici/desfunzi cu aceasta ocazie asa cum se descrie acolo, la inceput si cu completare mai la sfarsit - pentru scurgerea din stanga.
Succes!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freestyler
post 31 May 2009, 08:10
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 April 09




QUOTE(alc2 @ 30 May 2009, 08:28)
As adauga inainte de pct 1 : se porneste A/C pe nivelul  minim  de temperatura si maxim de ventilatie astfel incat vaporizatorul sa fie umed de la condens , ajutand procesul de curatare  .
In felul asta  spuma din locasul filtrului  va fi impinsa  de ventilator afara din aeratoare , si exista riscul sa ajunga la contacte / senzori din tubulatura , chiar si la ventilator .

Ai facut exact pasii descrisi si poti garanta ca e safe ?

Legat de pct 8 biggrin.gife ce  temperatura de 27 grade si nu 17 grade ?
*




Da am executat exact pasii descrisi de 5 ori pana acum. De obicei fac asta cand incep sa am probleme cu amigdalele.

Este safe atunci cand nu introduci multa spuma, deoarece este posibil sa prajesti ventilatoarele.

La 27 de grade se evapora rapid agentul dezinfectant. Altfel risti sa mergi o gramada cu geamurile deschise.

Agentul dezinfectant se numeste AirCo Cleaner

Adaug si fotografia produsului









Attached thumbnail(s)
AirCo.jpg ( Size: 31.36k ) Number of downloads: 1439


--------------------
Renault Megane 1.9. DCI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lauand
post 31 May 2009, 09:25
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 February 09




multumesc


--------------------
renault megane II - b 71 elc 2004 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gill_ro
post 17 Jun 2009, 16:22
Post #188


..Nici paine fara munca, nici munca fara paine..


Group: Members
Posts: 2.349
Joined: 1 February 07
From: Bucuresti




A folosit cineva acest spray --->>> http://www.motip.com/motip_upload/lijnpdf/TI/EN/WEBL322.pdf ? E foarte ciudat, cred ca am citit acest topic de 2 ori cap coada si n-am inteles de ce pe acest spray scrie asa la utilizare :
"deconectati instalatiile electrice inainte de tratare...aplica pe condensatorul climatizarii. Introduceti adaptorul in tubul de admisie a aerului conditionat si goliti complet cutia....dupa aplicare NU PORNITI motorul sau instalatiile electrice putin o jumatate de ora..."
Eu sunt pierdut cum fac sa il folosesc fara sa stric ceva la masina sad.gif ?


--------------------
Renault Megane II.1 / Megane IV GT /// - = B-006-ILL 2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci
Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 17 Jun 2009, 20:55
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Da,eu am folosit la masina anterioara ( un Golf IV)
E f bun produsul .Recomand pornirea A/C inainte de operatie pt ca sa se produca deja putin condens in elementele vaporizatorului .
Incerc o traducere a ceea ce ai gasit tu in instructiuni:
*Deconectati instalatiile electrice inainte de tratare=opresti A/C si ventilatorul
*Introduceti adaptorul in tubul de admisie a aerului conditionat si goliti complet cutia=demontezi filtrul de polen si golesti tubul pe condensator
*Dupa aplicare NU PORNITI motorul sau instalatiile electrice putin o jumatate de ora=aici e clar sper....

Recomand tratament dublu cu produse Motip:
- prima data cu spuma in instalatie ( http://www.motip.com/?page=23&id=787 ), tot tubul golit pe la filtrul de polen, asteptat jumatare de ora;
- apoi cu spray golit in habitaclu si clima la maxim pe recirculare ( http://www.motip.com/?page=23&id=844 - mar ).

Foloseste cu incredere si anunta-ne rezultatul.

L.E. La asa traducere de repetenti mai si precizeaza :aplica pe condensatorul climatizarii radmasa.gif taare!

This post has been edited by alc2: 17 Jun 2009, 20:56


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diasul
post 18 Jun 2009, 08:56
Post #190


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 30 May 08




QUOTE(Gill_ro @ 17 Jun 2009, 16:22)
...

Am si eu spray-ul respectiv dar nu l-am folosit. Sta pe raft pentru ca am folosit inainte un spray airkleen sau cam asa ceva, fara spuma, dar dupa o luna a aparut iar aerul imbacsit care te ineaca cand opresc aerul conditionat. O sa-l folosesc si pe asta sa vedem daca e mai bun.


--------------------
renault megane 1.5 DCI 80CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gill_ro
post 18 Jun 2009, 10:46
Post #191


..Nici paine fara munca, nici munca fara paine..


Group: Members
Posts: 2.349
Joined: 1 February 07
From: Bucuresti




A functionat, nu mai miroase urat, cel putin acum, o sa vad in timp cat de mult tine. Cost : 20 de lei spray-ul si 60 de lei filtrul de polen.

This post has been edited by Gill_ro: 19 Jun 2009, 09:33


--------------------
Renault Megane II.1 / Megane IV GT /// - = B-006-ILL 2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci
Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msch
post 18 Jun 2009, 14:37
Post #192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 January 08
From: Targu-Mures




Am folosit si eu kleen air, insa fara un rezultat pozitiv durabil. Vreau sa demontez torpedoul si sa curat instalatia dupa "reteta" lui adi_ar. Insa cum masina nu mai e in grantie nu vreau sa rup vreo clema de plastic sau stiu eu ce pe acolo (nu e complicat de demontat torpedoul, mai ales cu instructiunile date de colegii de pe forum). M-as duce la service sa mi-l curete, insa imi e teama ca nu imi vor curata bine instalatia in plus ca va si costa. (daca ar face o treaba buna, as plati fara sa clipesc). Apropo cam cat ar costa la reprezentat reno? Cat costa un filtru de habitaclu?


--------------------
Renault Megane 2008, 1.5 DCI 105 HP, Expression
In 2009, F1 cars are ugly, but the show is guaranteed...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msch
post 20 Jun 2009, 22:46
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 January 08
From: Targu-Mures




Am folosit si eu kleen air, insa fara un rezultat pozitiv durabil. Vreau sa demontez torpedoul si sa curat instalatia dupa "reteta" lui adi_ar. Insa cum masina mai e in grantie, nu vreau sa rup vreo clema de plastic sau stiu eu ce pe acolo (nu e complicat de demontat torpedoul, mai ales cu instructiunile date de colegii de pe forum). M-as duce la service sa mi-l curete, insa imi e teama ca nu imi vor curata bine instalatia in plus ca va si costa. (daca ar face o treaba buna, as plati fara sa clipesc). Apropo cam cat ar costa la reprezentat reno? Cat costa un filtru de habitaclu?


This post has been edited by msch: 20 Jun 2009, 22:47


--------------------
Renault Megane 2008, 1.5 DCI 105 HP, Expression
In 2009, F1 cars are ugly, but the show is guaranteed...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 20 Jun 2009, 22:52
Post #194


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




ai tutorialul, in 5 min. dai bordul jos, stai calm ca nu rupi nimic

tu cum ai folosit spuma aia daca nu ai scos filtrul inainte?

vezi pe forum la Bursa, Tudor B vindea filtre cu carbon, eu am luat si sunt multumit


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 21 Jun 2009, 07:40
Post #195


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




@msch:
Nu-ti fa probleme, cu un minim de indemanare poti desface torpedoul. Nu forta, incearca sa intelegi cum sunt fixate alea pe acolo si nu se rupe nimic.
In alta ordine de idei, mi se pare ciudat ca la o masina de 1 an sa apara mirosul!

Un miros pestilential de frunze ude si fermentatie poate sa apara si daca se aduna resturi vegetale pe sub masca de plastic de sub parbriz iar scurgerea este (semi) infundata. Verificati si curatati periodic acea "mustarie", in special daca parcati pe sub copaci sau obisnuiti sa faceti des drumuri pe la tara. Totodata, daca gasiti multe frunze pe acolo, curatati-le sa nu va infunde scurgerea.



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msch
post 21 Jun 2009, 08:39
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 January 08
From: Targu-Mures




Imi schimb filtru acum, insa peste aprox 2-3 luni am revizia de 20k. Ideea e ca plec in concediu si am de gand sa fac aprox. 5000 km, si ca urmare nu vreau sa imi miroase urat in masina. Daca il schimb acum nu as vrea sa-l schimb si la revizie (nu ar avea rost). Nu stiu ce sa le zic mecanicilor de la reprezentanta , pentru ca ei sigur o sa vrea sa-mi schimbe filtru. Daca le zic ca am umblat acolo sunt pasibil de pierderea garantiei? Sau imi fac griji degeaba....

This post has been edited by msch: 21 Jun 2009, 08:41


--------------------
Renault Megane 2008, 1.5 DCI 105 HP, Expression
In 2009, F1 cars are ugly, but the show is guaranteed...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 21 Jun 2009, 08:55
Post #197


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




filtrul poate fi scos, curatat de frunze si spalat, apoi uscat la soare, asa cum au mai facut unii pe aici

nu filtrul miroase, ci bacteriile formate in vaporizator

deci eu zic sa scoti filtrul si sa il cureti asa, bagi spuma sa dezinfectezi iar la revizie pui unul nou, mecanicii nu vor sti nimic

concediu placut!


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 21 Jun 2009, 09:01
Post #198


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca ai schimbat filtrul de habitclu la 10.000 nu ai nici un motiv sa-l schimbi acum. Il scoti cu grija sa nu-l desiri - probabil ca are suportul rupt, daca a fost montat la service, il aspiri cu atentie, il pulverizezi cu solutie antibacteriana (eventual solutie Bionet preparata de tine, este mult mai ieftina si mai buna , cred eu) si atat.

La partea cu spalatul eu am o rezerva, mai ales daca are suportul rupt. Nu cred ca rezista la o spalare propriu-zisa.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msch
post 21 Jun 2009, 09:34
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 January 08
From: Targu-Mures




Va multumesc pentru sfaturi. Sa auzim numai de bine.


--------------------
Renault Megane 2008, 1.5 DCI 105 HP, Expression
In 2009, F1 cars are ugly, but the show is guaranteed...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 21 Jun 2009, 22:54
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




dupa revizia de 60.000km si un drum Galati - Iasi si retur cu clima pornita, am descoperit lacasul de depozitare de la pasagerul din dreapta fata plin ochi de apa. De asemenea, apa sub bord, sub consola centrala, am desfacut un capac de palstic din dreapta si am bagat mana pe acolo. Urcand masina pe o bordura a inceput sa curga apa de sub masina... multa, de parca as fi spalat-o atunci.
Are cineva ideea ce si cum s-a intamplat? De atunci au trecut 2-3 saptamani si vreo 600km facuti si nu am mai avut probleme.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line - de Bucuresti... :) 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 22 Jun 2009, 17:45
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Scurgerea condensului de la A/C infundata. Reia topicul , o sa vezi cum se verifica. Probabl ca de atunci ai facut drumuri mai scurte sau nu a fost diferenta mare de temp intr ext si int ca sa se faca mult condens.
Oricum nu e in regula , o sa-ti miroasa urat in masina in scurt timp ( si de la vaporizator si de la mocheta uda ). Ridic-o pe o rampa/elevator si vezi daca poti sa dai de tevusca .

This post has been edited by alc2: 22 Jun 2009, 17:46


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 23 Jun 2009, 14:18
Post #202


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




am fost azi la cei care mi-au facut revizia de 60.000km, le-am explicat ce am cetit aici ca nu e curatat compartimentul filtrului de habitaclu si de aia am pescuit in spatiul de depozitare al pasagerului. Baietii s-au simtit si mi-au curatat imediat, atat spatiul de sub filtru, vaporizatorul, cat si scurgerile exterioare (de sub capota motorului), mi-au eliberat capacelul de sub scutul termic, FULL JOB.
Invatatura: daca nu stii sa ceri, nici un mecanic nu va face toata treaba de la sine... wink.gif

PS: m-a costat doar 20 de lei, o "atentie" lasata baiatului. laugh.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line - de Bucuresti... :) 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 23 Jun 2009, 19:07
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




@zugry , da-ne si noua ceva detalii despre operatie :
* cu ce/cum au curatat spatiul de sub filtru ? ( la polen banuiesc ca te referi )
* cu ce/cum au curatat vaporizatorul ?


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Jul 2009, 12:32
Post #204


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ultima data am curatat vaporizatorul in februarie, de prin mai incepuse iar sa miroasa din ce in ce mai tare. Dupa un CO la mare, aproape 300 km dus si inca atata intors, AC nonstop, a disparut mirosul smile.gif . S-a autospalat cu condensul? blink.gif . Dupa drumuri mai scurte ~ 100 km, nu disparea sad.gif
Peste 2 zile, iar CO, alte drumuri, 300 dus, 300 intors. Pana la toamna cel putin, sper sa nu mai miroasa biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 16 Jul 2009, 13:02
Post #205


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca pulverizezi abundent direct pe condensor cu solutie dezinfectanta se scurge murdarie/miceliu adunate pe vaporizor. Probabil ca intr-o oarecare masura se intampla asta si in functionare, cand se produce mai mult condens si acesta mai antreneaza din mizerie. impiedicand regenrarea.
Bineinteles ca asta nu exclude dezinfectia, aka lichidarea lighioanelor bacteriene!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 16 Jul 2009, 17:45
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Ba din contra as spune , bazandu-ma pe lipsa completa a mirosurilor neplacute din ultima vreme. Mai exact am mers f mult afara ( cam 3000 km facuti in cateva zile ), cu A/C pornit permanent . Am oprit de cateva ori A/C si surpriza: nici urma de miros .
Am oprit A/C si intr-o zi ploioasa - perioada in care mirosul e mult amplificat de umiditate -se pare ca am scapt complet de miros
( dupa ce in prealalbi am incercat - fara succes - cu bionet si alte solutii mai mult sau mai putin profi )

Porbabil ca explicatia este :
timp indelungat = se produce mai mult condens ca de obicei = condensul "spala" elementii condesatorului .


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 16 Jul 2009, 18:38
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




in 2 ani de zile,o singura data am dezinfectat instalatia AC,cu un spray...dar eu procedez cum au mai zis si unii colegi,si anume:
-dupa ce a functionat AC-ul o perioada de timp,inainte sa ajung acasa cu 15-20 min il opresc si las ventilatia sa mearga si mai deschid si geamul sa iasa aerul umed,si pana acasa se usuca vaporizatorul...miros urat nu am avut nici o data in masina.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 16 Jul 2009, 18:44
Post #208


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Am folosit si eu asa ceva : http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627521909 o mare porcarie avand in vedere ca nu costa decat 10 lei


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 16 Jul 2009, 18:53
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(MHY @ 16 Jul 2009, 18:44)
Am folosit si eu asa ceva : http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627521909  o mare porcarie avand in vedere ca nu costa decat 10 lei
*



cred ca asa ceva am folosit si eu,intradevar,mare minune nu a facut(asa mi-a dat impresia),decat ca mi-a umezit tot interiorul si mi-a aburit toate geamurile,de am stat 40 min se se zvinte tapiteria si sa se usuce geamurile,iar de mirosit a mirosit cca 4 ore a lamaie in masina wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Jul 2009, 21:16
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(rcosmin @ 16 Jul 2009, 19:38)
inainte sa ajung acasa cu 15-20 min il opresc si las ventilatia sa mearga
*


Matale poate faci naveta, eu fac maxim 15 minute pana la munca... si asa, cand plec spre casa, primii 500 de metri nu pornesc AC-ul, merg cu geamurile deschise, frige volanul, schimbatorul si toate alea, desi tin peste zi parasolar din ala cu folie de aluminiu, si in ultimii 500 de metri, daca imi aduc aminte opresc AC-ul, ca tot mare racoare nu apuca sa faca.
ClimaExpert din ala cu lamaie am folosit si eu ultima data, dar eu nu l-am lasat sa se descarce singur pe podea, am dat cu el direct la locul faptei, l-am lasat sa actioneze, apoi am repetat de vre-o doua ori. Am folosit si altele, si cu spuma, in afara de Bionet pe care il lauda lumea, ca nu am vazut prin drumurile mele, toate sunt aceeasi porcarie cu alta palarie.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 22:18
Dacia