Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 1.5 dCi vs 1.9 dCi, Avantaje, dezavantaje, ce ma sfatuiti sa cumpar ?

cj98czh
post 6 Nov 2012, 21:42
Post #61


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




99AIM - Vecinul tau o are de noua? Cati km are masina? Ce stil de condus are? Si comparatia dintre un 1.5 dCi de 86 cai si un 1.9 dCi de 120 ... este cam ca si o comparatie intre 1.4 16v si 2.0 T ... + ca 1.5 dCi de 8X cai are o problema destul de des intalnita cu injectia ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 6 Nov 2012, 21:47
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Scenicul este adus din France si-l are de vreo 2 ani parca,apropo ai tu o statistica a pb de pe 1.5 dci de 85Cp de vb asa de sigur?cei ce plang de injectoare sunt cei ce alimenteaza la galeata cu furaciuni,eu daca nu bagam in Bg motorina nu aveam treaba.
Hai sa-ti dau o tema de gandire si analiza: Cat costa o turbina si o volanta bimasica+ debitmetru fata de o pompa Delphi si 4 injectoare,pune si manopera.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny
post 7 Nov 2012, 12:39
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 20 February 04
From: Pitesti




QUOTE(99AIM @ 6 Nov 2012, 23:47)
Scenicul este adus din France si-l are de vreo 2 ani parca,apropo ai tu o statistica a pb de pe 1.5 dci de 85Cp de vb asa de sigur?cei ce plang de injectoare sunt cei ce alimenteaza la galeata cu furaciuni,eu daca nu bagam in Bg motorina  nu aveam treaba.
Hai sa-ti dau o tema de gandire si analiza: Cat costa o turbina si o volanta bimasica+ debitmetru fata de o pompa Delphi si 4 injectoare,pune si manopera.
*



Daca tot vorbim de statistici, nici tu nu cred ca ai date referitoare la numarul de volante schimbate la 1,9 dci, nu? smile.gif si acum serios vecinul tau are o masina de 7 ani pune 30 000km/an si ajungi la 210 000km. mie mi se pare firesc sa schimbe piesele alea. cit despre termen de comparatie intre cele doua motoare e simplu: nu exista. merg cu ambele motorizari una personala, cealalta ocazional la firma.
fiecare are avantajele lui:cel mic are consum exceptional (4,5l) cel mare are performanta.






--------------------
Renault Megane Estate 1,9 dci 2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Nov 2012, 13:09
Post #64


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(RadulescuRomulus @ 6 Nov 2012, 21:37)
o intrebare am si eu: pe 101cp [1.5dci] al meu mi s-a spus ca are geometrie variabila.
in 2 vorbe, spuneti-mi avantaje/dezavantaje fata de motoru cu geometria fixa...

ms.
*


Turbina este cu geomatrie variabiala nu motorul... diferenta este ca la TGV sunt performante mult mai bune (lag foarte mic, boost mult mai puternic, raportul de eficienta se mentine optim mai tot timpul) dar si cost de reparatie mult mai ridicat...

This post has been edited by solidconvert: 7 Nov 2012, 13:10


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 7 Nov 2012, 18:56
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE
Este si altfel de injectie decat Bosch pe 1.9 dCi??

siemens


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Nov 2012, 19:58
Post #66


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pe 1.9 dCi (in toate variantele de putere) eu stiu ca nu a fost decat Bosch ... Siemens pe 1.5 dCi de 101 sau 106 cai ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slim6630
post 7 Nov 2012, 20:27
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 28 September 09
From: Bucuresti




Si la mine pe masina este Bosch toata injectia..

This post has been edited by slim6630: 7 Nov 2012, 20:41


--------------------
Renault Megane II 2003/1.9 dci - B 24 FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 Nov 2012, 21:22
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(cj98czh @ 7 Nov 2012, 19:58)
Pe 1.9 dCi (in toate variantele de putere) eu stiu ca nu a fost decat Bosch ... Siemens pe 1.5 dCi de 101 sau 106 cai ..
*


Hai batrane faci calculele alea cu volanta+turbina+debitmetru la 1.9 dci contra pompa+injectoare la 1.5 dci?
Atentie ca pompa si injectoarele la 1.5 dci se reconditioneaza pe cand volanta si turbina de pe 1.9-cangi


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Nov 2012, 23:32
Post #69


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Preturile le stiu foarte bine si sunt asemanatoare ... este mai scump la 1.9 dCi dar daca ai grija de masina nu ar trebui sa fie probleme nici cu volanta si nici cu turbo ... si apropo .. turbo se reconditioneaza ... mai citeste putin ...

Oricum o dai 1.9 dCi indiferent ca este de 102, 107, 110, 120 sau 130 cai este un motor foarte fiabil, mult mai fiabil decat 1.5 dCi .. asa ca las-o asa ..

Sansele sa-ti pici tie injectia sunt mult mai mari decat sa pice turbo sau volanta la celalalt asa ca vezi ce si cum alimentezi biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 8 Nov 2012, 07:43
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Man cred ca stii si tu ca problema injectiei la 1.5 dci pleaca din pompa de joasa care este facuta dintr-un material execrabil si eu spun de vreo 2 ani ca se poate inlocui cu una facuta la Sinaia dintr-un material fff bun si adio probleme apropo unde ai vazut tu ca turbina cu geometrie variabila se reconditioneaza cu succes?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 8 Nov 2012, 08:03
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(cj98czh @ 7 Nov 2012, 20:58)
Pe 1.9 dCi (in toate variantele de putere) eu stiu ca nu a fost decat Bosch ... Siemens pe 1.5 dCi de 101 sau 106 cai ..
*


Injectie SIEMENS este doar pe 1.5dCi 103cp sau 106cp, motoarele cu cutie 6 trepte.
Injectie Delphi este pe restul motoarelor 1.5dCi de la Logan, Clio, Modus, Megane, Scenic in diferite variante de putere... 65,70,82,85,101 cp.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Nov 2012, 08:11
Post #72


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Intre 1.9 si 1.5 clar sunt diferente de performanta destul de mari in favoarea lui 1.9...vizavi de intretinere o simpla intrebare adresata in orice magazin de piese auto sau reprezentanta va evidentia faptul ca 1.9 este clar mult mai scump la intretinere decat 1.5 si aici nu vorbim despre filtrul de motorina... mai departe fiecare este liber sa si aleaga ce vrea, isi doreste si mai ales isi permite... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 8 Nov 2012, 09:21
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




eu nu contest performantele lui 1.9 ci doar intretinerea mai scumpă,una e să mergi cu 4,5 consum si alta e cu 6


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Nov 2012, 09:31
Post #74


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Intretinere scumpa nu are, nu mai scump decat orice alt motor de 1.9 si performantele alea ... 120 cai si 300 nm biggrin.gif fate de 85 cai ... este ceva diferenta, nu?

Dar intredevar .. consumul este mai mare, dar mie mi se pare un consum decent avand in vedere ce poate ... si la performante nu ai ce sa-l compari cu 1.5 dCi ...

Ok, cred ca ne putem sa ne oprim acum. Fiecare si-a spus punctul de vedere.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2012, 14:34
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca faceau meganul tdi, era de luat in seama, dar pana are dci la coada, tot un drac, loterie la sehaj.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 8 Nov 2012, 14:54
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(99AIM @ 8 Nov 2012, 08:43)
....... apropo unde ai vazut tu ca turbina cu geometrie variabila se reconditioneaza cu succes?
*




Daca firmele care reconditioneaza turbine ar cumpara kiturile specifice turbinei in cauza de calitate si ar urma pasii indicati de producator in montare diferitelor subansamble, te asigur ca nu ar exista probleme.

Dar daca ei noteaza cu markerul pozitia piulitei de blocare pe ax, si apoi, dupa inlocuirea rotorului compresor , monteaza piulita incat sa revina la semn, ce sperante de functionare mai mari de 2-3000 km sa ai ?! si sa nu fluiere ca pe stadion ?


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 8 Nov 2012, 15:02
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Legat de volanta la 1.9dci, se gaseste kit de volanta simpla, nu bimasa, la un pret foarte decent.
Eu nu ma plang de 1.9dci nici ca consum, nici ca intretinere, dar imi place la nebunie cum trage motorul asta, si nu -l menajez deloc, si nici dezamagit de el nu am fost de cand il am.



--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 8 Nov 2012, 17:56
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Evident, trebuie sa cumperi ce-ti permiti. Varianta cu motor mai mic este mai ieftina si consuma mai putin. Singura problema aici este fiabiliatea mai redusa a sistemului de injectie de la 1.5 - unul dintre motivele pentru care mi-am luat 1.9, care dealtfel mi-a placut foarte mult la drive test si il iubesc ca in prima zi smile.gif
Am citit pe un site opiniile referitoare la el:

PRO
Motor cu cilindree mare rafinat si puternic, moment motor disponibil pe o plaja mare de turatii, consum mic de combustibil, fiabilitate demonstrata in timp.

CONTRA
Inertie mare la plecare de pe loc, dispune de o distributie pe curea costisitoare, intervale de revizii relativ mici.

Intr-adevar, schimbul kit distributie si kit curea accesorii pentru un 1.9 costa acum, pentru masina mea, 1150 ron.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 8 Nov 2012, 18:46
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Cand o avea Romania autostrazi ca in vest o sa-mi iau si eu un 2.0 dci dar asa unde mergi numai bara la bara ce-mi tb motor mare....taxe mari,consum mare,pret de achizitie mai mare....si cel mai imp. pompa de 1.9 si injectoarele nu se reconditioneaza chiar daca cad mai greu eu nu risc...pe cand la 1.5 dci Delphi o repar destul de ieftin,nu cred sa-mi mai cada prea curand,turbina se repara...ambreiaj de Logan,fiecare cumpara ce-si permite dar decat un sh 1.9 dci alergat bine mai bine un 1.5 economic care resoftat duce la 100CP si cuplu de 240 se descurca binisor.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny
post 8 Nov 2012, 19:14
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 20 February 04
From: Pitesti




Deja incep sa ma oftic ca n-am si eu 1,5 !!!.........da' noroc ca mai am un Trabant, oricum, autostrazi nu sint........ masina buna: taxe mici, impozit mic, pret de achizitie mic, fara pompa si injectoare, debimetru canci, decit un sh obosit de orice fel mai bine un 0,6l aspirat si care daca am spatiu suficient il duc in 26 cai si 50N/m cuplu.
Asadar acesta este cistigatorul. Obiectii!?

This post has been edited by Johnny: 8 Nov 2012, 19:21


--------------------
Renault Megane Estate 1,9 dci 2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Nov 2012, 21:05
Post #81


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Deja o dati in diverse... fiecare isi lauda petu'... oricum vad ca 1.5 resoftat ajunge peste 1.9 ca performante blink.gif
Apropos de resoftat: Am mers cu masini resoftate la 100+cp (chiar si de aici de pe forum) si nu prea au treaba cu realitatea(lucru confirmat inclusiv de catre proprietar), in sensul ca se simte ca trag mai bine dar nu se misca ca aia cu 100+cp de fabrica... nu vreau sa starnesc niciun vs.
P.S.: oricum majoritatea producatorilor practica politica de downsizing asa ca in curand o sa fiti dinozauri cu 1.9 al vostru... radmasa.gif spre ca stiti de gluma! laugh.gif
P.P.S.: cand mi am luat eu masina am platit pentru motorul meu destul de mult in plus... nu mai zic cat costa 1.9 care imi place maxim dar depaseam bugetul... asa ca din punctul meu de vedere clar 1.9 rules...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 9 Nov 2012, 00:28
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




[QUOTE....si cel mai imp. pompa de 1.9 si injectoarele nu se reconditioneaza ][/QUOTE]
wow! esti sigur? stiai ca pretul de reparatie la 4 injectoare Bosch pt un 1,9dci, costa, atentie, 3,2RON? adica 32 000lei vechi. ori numai un injector Delphi costa 350-400RON!!!
ma refer aici la costul de achizitie al piesei efective, care se schimba la Bosch-ul de la 1,9dci. si...se gaseste pe absolut toate drumurile.

iar legat de pompa Bosch, daca ai stii cum functioneaza... n-ai da-o nici pe 1000 de Delphi


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 9 Nov 2012, 09:20
Post #83


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(solidconvert @ 8 Nov 2012, 08:11)
.vizavi de intretinere o simpla intrebare adresata in orice magazin de piese auto sau reprezentanta va evidentia faptul ca 1.9 este clar mult mai scump la intretinere decat 1.5 si aici nu vorbim despre filtrul de motorina...
*


Pune factura de la distributie daca este facuta in reprezentanta, eu zic ca nu esti bine informat.Majoritatea pieselor sunt la fel (bielete, capete de bara,placute, discuri etc...) Eu am vazut o factura cu distributia si era acelasi drac la pret.
QUOTE(cj98czh @ 8 Nov 2012, 09:31)
120 cai si 300 nm biggrin.gif
*


120 si 270nm , cel de 130 E4 are 300nm .
In alta ordine de idei, sunt de parere ca 1.5 nu are probleme cu injectoarele si nici 1.9 cu volanta.Cunosc destui useri de pe forumul asta care au megane luat de nou si au aproape 300 k cu ele, si nu pica asa ceva pana in 300 k.Binenteles ca se plang numai cei care le-au luat sh si nu stiu ce carburant au bagat proprietarii anteriori ,unii care au facut cip si unii care au pus motorina de la ''baeeeti'' icon_mrgreen.gif Stiu cateva cazuri cu injectoare stricate la 30000 km din cauza ca la doua luni dupa cumparare si-au luat si palnie+tifon pt a strecura motorina icon_mrgreen.gif . Este clara treaba ca pica macaralale si panglica si alte mizerii din plastic facute de valeo care costa enorm...DAR la motoare si cutii manuale nu are rost sa aruncam cu cacao...Daca pui in ea numai motorina de la omv si faci reviziile la timp cu piese de calitate nu chinezarii de pe ebay o sa tina garantat 300 k.

This post has been edited by M i h a i: 9 Nov 2012, 09:20


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Nov 2012, 09:30
Post #84


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(M i h a i @ 9 Nov 2012, 09:20)
P
120 si 270nm , cel de 130 E4 are 300nm  .

*



Carfolio da pt. ambele motorizari 300 nm .... asa au zis ei, asa am zis si eu ..

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=113113


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 9 Nov 2012, 09:35
Post #85


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Inteleg, carfolio mai rotunjesc din cand in cand. smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 9 Nov 2012, 10:05
Post #86


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(M i h a i @ 9 Nov 2012, 09:20)
Pune factura de la distributie daca este facuta in reprezentanta, eu zic ca nu esti bine informat.Majoritatea pieselor sunt la fel (bielete, capete de bara,placute, discuri etc...) Eu am vazut o factura cu distributia si era acelasi drac la pret.
*


Poate ai dreptate... nu stiu ce sa zic, pentru ca in momentul in care am intrebat la serus vizavi de intretinere, raspunsul a fost categoric ca este mai mare pentru 1.9... Nu i nimic pentru ca la urmatoarea revizie chiar o sa intreb pretul pentru cateva repere (la motor evident) asta asa sa putem sa facem o comparatie wink.gif . Ce mi ai descris tu ca si piese sunt acelasi drac laugh.gif , pentru ca masina este la fel. Referitor la distributie am mai mult de un an de cand am facut o la serus timisoara... dar daca se doreste pot sa caut factura. tongue.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 9 Nov 2012, 12:25
Post #87


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(M i h a i @ 9 Nov 2012, 09:20)
Stiu cateva cazuri cu injectoare stricate la 30000 km din cauza ca la doua luni dupa cumparare si-au luat si palnie+tifon pt a strecura motorina  icon_mrgreen.gif
*



nu ti s-a intamplat niciodata sa iti vand la pompa apa in loc de carburant este?

la vechea dacie am patit.

si recent (1 - 2 ani) a patit un coleg de munca cu c5 - avea filtrul plin de apa.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 9 Nov 2012, 12:27
Post #88


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




De unde a alimentat colegul cu C5-ul?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 9 Nov 2012, 12:48
Post #89


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(M i h a i @ 9 Nov 2012, 10:35)
Inteleg, carfolio mai rotunjesc din cand in cand. smile.gif
*



Exista si varianta 120 cp si 300 Nm.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 9 Nov 2012, 13:17
Post #90


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(pishky @ 9 Nov 2012, 12:25)
nu ti s-a intamplat niciodata sa iti vand la pompa apa in loc de carburant este?
*


Nu, am grija sa alimentez numai de la omv.
QUOTE(mad toz @ 9 Nov 2012, 12:48)
Exista si varianta 120 cp si 300 Nm.
*


Eu nu stiam de varianta asta, am niste carticele de la renault unde sunt prezentate datele tehnice pentru diferite motorizari disponibile pentru Ro, in 2003 era 1.9 E3 de 120hp si 270nm si cand au trecut la E4 au avut 130hp si 300nm... Nu stiu de doua tipuri de 1.9 120 cai... unsure.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 15:22
Dacia