Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum am facut rost de twingo, Topic in care impartasim cum am ajuns la twingo

alexmitzu
post 6 Mar 2010, 09:52
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




astazi se implineste o saptamana de cand am twingo, martea trecuta l-am inmatriculat, masina din 1999, fara oglinzi si geamuri electrice si fara AC, are 4 airbaguri, servo, inchidere centralizata, alarma si cam atat.

de el am aflat de la un coleg de servici dupa revelion, imi zice la gluma ca isi ia masina de 40 de mil, si curios l-am intrebat ce? mi-a zis ca twingo, nu stiam nimic de el, am citit forumul acesta (cap coada intr-un weekend, prietena nu era acasa biggrin.gif ), apoi l-am intrebat daca mai e interesat de el, mi-a zic ca nu are chef sa umble pe drumuri, apoi l-am batut la cap sa imi trimita poze, masina era in Italia, dar inmatriculata la Braila, apoi am vb cu proprietarul si am batut palma saptamana trecuta. am deja 300km si pot sa zic ca sunt foarte multumit si placut surprins de carabusul meu.


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescu
post 16 Mar 2010, 22:06
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 January 10




Twingo 1995 1,3l
alarma inchidere airbag-2700 cu toate actele +reparati

Attached thumbnail(s)
DSC01191.JPG ( Size: 769k ) Number of downloads: 734


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Mar 2010, 22:23
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Superba masinuta..chiar f frumoasa. Insa scuza-ma ai dat pe ea 2700 EURO ??
Daca ai dat atata, pot spune ca ai dat ENORM. La banii astia luai una din 2000 - 2003 LEJER. Am gasit la 2800 euro din 2005 (bine ca m-am "certat" putin cu el... ca o dadea in 3000). Nu am luat-o insa din motiv ca am alte treburi cu banii in momentul asta.
Sa o stapanesti sanatos...insa sper sa merite banii astia.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 17 Mar 2010, 09:21
Post #64


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.




Super OK vad ca ai si faruri model nou...
Sa pui sticker cu forum- ul sa ne deosebim in trafic .
Bafta ..... biggrin.gif si la multi km.....

17 Mar 2010, 09:27:
vezi model biggrin.gif

This post has been edited by MIHAELY: 17 Mar 2010, 09:27

Attached thumbnail(s)
forun_stik.jpg ( Size: 302.19k ) Number of downloads: 715


--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Mar 2010, 11:36
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Farurile sunt model mai nou decat este masina. De fapt modelul de mijloc (cele de pe Phase 2). Uite diferentele dintre faruri. Sunt 3 modele in functie de ani:

Phase 1 - primul model pana in 1998 Twingo_1.jpg ( Size: 29.08k ) Number of downloads: 703

Phase 2 - urmatorul model din 1999 pana in 2000 2904387de16506fdc694dd4f242f368a_1_7.jpg ( Size: 42.25k ) Number of downloads: 715

Phase 3 - ultima schimbare a fost din 2000 pana in 2007 cand sa incetat productia. Twingo_31.jpg ( Size: 58.53k ) Number of downloads: 730


Observati diferenta dintr Phase 2 si Phase 3, la Phase 2 sunt multe dungi longitudinale apropiate pe sticla farului. La Phase 3 este transparent complet si sunt dungi orizontale foarte fine pe sticla farului (parca vreo 4).

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 12:25


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 17 Mar 2010, 22:50
Post #66


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




A spus cu toate actele si cu reparatii, si eu dupa ce am luat-o am investit aproape 1000E, dar "se aude" si merge ca in prima tinerete, dupa cum arata, masina lui "alinescu" face toti banii, sa se bucure de ea si sa nu-i para rau.


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 18 Mar 2010, 09:17
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




Pai eu cand am zis ca am dat 800 pe ea si taxa mai costa 215 plus rar inca pe atat a-ti spus ca vai ce scump am luat-o; plus ca a mea e din '97 si are si trapa si motorul generatie mai noua. Acum asta la 2700 din 1995 nu este teapa? Eu cred ca este in ceea ce priveste pretul, insa in ceea ce priveste masina, nici ca putea sa ia ceva mai bun decat Twingo. Si plus cand te gandesti ca se dau dacii la peste 1000 de euroi............... blink.gif


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Mar 2010, 09:58
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai baieti. Ok a luat teapa, nu a luat teapa...este fix problema lui. Nu protejez aici pe nimeni si nici nu combat pe cineva. Insa mi se pare aiurea sa comentam faptul ca o persoana a dat mai mult sau mai putin pe masinuta. Dupa cum am mai zis...
Fiecare da cat considera necesar si cel mai important, cat ii permite buzunarul.

Sunt persoane care vaneaza pretul, si pentru ele conteaza cel mai mult pretul, in defavoarea dotarilor, a anului de fabricatie sau a starii masinutei. Sunt persoane pentru care starea respectiv anul si dotarile conteza cel mai mult - ultimul aspect fiind pretul.

E adevarat aici - in cazul de fata, anul nu este deloc favorabil (15 ani) iar dotarile...nu stim ce dotari are acest Twingo cu toate ca inca din 1994 pe Twingo existau urmatoarele optiuni:
aer conditionat, cutie automata (de fapt celebra cutie MB1 - semiautomata), ABS, oglizi electrice (doar reglajul lor era electric - cele cu degrivare au aparut mai tarziu), geamuri electrice, inchidere centralizata.

Asta in 1994. Apropo, aerul conditionat exista din iunie 1993 (de la prima productie de Twingo)

In 1995 au aparut si cele cu soft top (trapa textila adica) care a ramas neschimbata pana in 2007 cand a incetat productia lor. Tot in 1995 au aparut optional si airbag-urile fata (pasager si sofer).

Judecand la rece...o masinuta cu dotarile mai sus enumerate poate ca nu face 2700 insa un 1800 cam face + taxa inscriere + alte taxe samd (eventuale reparatii cum spunea colegul) ajungi pe la suma aia. Multi dau 2500 pe un Twingo mai nou, insa e ca la Logan, decat sa iau cutia + motorul mai bine merg pe jos. Sa nu uitam ca un sofer isi petrece cam 1/3 dintr-o zi in masina. Deci sa nu uitam de confort.

Asadar, asteptam detalii despre masinuta si informatii. Este posibil sa nu fie chiar asa de "teapa" cum spuneti.

Pe de alta parte daca este "cheala" fara nimic din ce este enumerat mai sus...pretul este intr-adevar exagerat - asta din punctul meu de vedere (care poate nu conteaza).

This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2010, 16:12


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 18 Mar 2010, 13:22
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Cele cu servodirectie cand au aparut ?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Mar 2010, 15:30
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ryco1 TE ROG MULT!
CAUTA PE FORUM !
O sa ramai surprins sa vezi ca AI MAI PUS INTREBAREA ASTA ODATA pe 17 februarie (acum FIX o luna) si ti sa raspuns.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=109...dpost&p=2284475

This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2010, 16:17


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gadgetvision
post 26 Feb 2011, 23:25
Post #71


Inspector


Group: Members
Posts: 11
Joined: 23 January 10
From: Bucuresti Diham




twingo 8v din 2004.

Fara:
AC,
servo-directie,
trapa panoramica,
proiectoare,
oglinzi electrice

dar in schimb consumul mic, dimensiunile interioare si exterioare acopera intr-un fel sau altul acele lipsuri. cu alte cuvinte, e facuta sa mearga, si merge bine. pacat ca nu imi placea sa sofez cand mi-a luat-o maica-mea, ca mi-o luam mai ieftin...eh...
si, da, datorita lui Twingo imi place sa (o) conduc.


--------------------
Renault Twingo,8v 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 27 Feb 2011, 12:48
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




An - 1995
100.000 km (pe ceas)
Șasiu - C064
Motor - C3G-702, Euro 2
Culoare - negru perlat, praguri, oglinzi și baza parașocurilor - argintiu mat.
Geamuri electrice
Oglinzi cu reglaj electric
Închidere centralizată cu comandă cu infraroșu.
Faruri phase 3 cu reglaj electric
Geamuri spate înfoliate (cu certificat)
Trapă pânză
Airbag - șofer
ABS - nu
Servodirecție - nu (deocamdată)
AC - nu
Preț - 1400 EURO (înmatriculată în țară) + aprox. 100 EURO transcrierea.

În septembrie 2010, când a devenit clară intenția de majorare substanțială a taxei de înmatriculare și știind că fiică-mea urma să-și ia carnetul în 2011, am înceout să caut o mașinuță pentru ea.
Am avut în vizor Nissan Micra, Ford Ka, Ford Fiesta, Renault Twingo, etc. și am văzut vreo 20 de mașini.
Într-o zi, la începutul lui octombrie, chiar pe strada mea a apărut acest Twingo, cu anunțul de vânzare în geam.
Mașina arăta bine, fără rugină, fără lovituri și curată la interior.
Mașina s-a dovedit a fi a unui mecanic de la Renault. Am verificat-o la sevice-ul agreat de mine și am constatat că nu necesită nici o investiție importantă.
Am schimbat de la început doar celebrul burduf interior de la planetara stângâ (și uleiul din cutie), burduful exterior al planetarei din dreapta, comutatorul de reglaj al farurilor (lipsă), roată rezervă și cric (furate de la proprietar - portbagaj uitat descuiat) și ștergătorul de pe lunetă.
Între timp am făcut (ocazional) vreo 5000 km și nu am avut probleme.
Am cumpărat de la un schrott cu 100 EURO un set complet pentru servodirecție (coloană, computer, cablaj - demontate de mine personal) și aștept vremea bună.
Cam asta e povestea până acum.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Feb 2011, 19:45
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Felicitari pentru achizitie.
Daca vrei o parere personala...FOARTE SCUMP.
Numai din ce ai spus tu...sunt 1600 euro, ori masina are 16 ani...
Scuze dar la banul asta gaseai ceva mult mai tanar, cu un motor mult mai bun si mai nou (injectie multipunct 8v).
Din 1998 am gasit la 1000 de euro inscrisa. Este vb de 3 ani diferenta. Nu pun link-uri decat daca vrei pe PM (sa nu se inteleaga ca fac reclama).

Motorul C3G este un motor obosit atat la propriu cat si la figurat nu poti spune prea multe despre el, este un motor care a fost conceput in anii 90 (1991 mai precis) si iesit din productie in 1996 - deci un motor foarte vechi. Consumul foarte ridicat al acestui motor de asemenea iti va aduce pierderi ineficiente dpdvd financiar, ma refer aici la faptul ca puteai merge la acelasi consum pe care il are un C3G, lejer cu o masina cu motor de 1.6 (benzina).

Pe de alta parte, este posibil sa ai mari probleme inclusiv in caz de (Doamne Fereste) accident. Firmele de RCA nu o sa-ti despagubeasca mai nimic - pentru ca ei TIN CONT de vechimea masinii (exista un tabel de despagubiri in functie de vechimea masinii).

Faptul ca masina e curata in interior NU ESTE UN CRITERIU de alegere a unei masini. Asta este UN MOFT. Se poate curata ORICE masina in interior in maxim 24h la nivel de detailing, de plangi cand o vezi. Si asta cu putin peste 100 lei (includem aici si materialele folosite).

In fine...este alegerea ta, sa o stapanesti sanatos.

This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2011, 00:28


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 28 Feb 2011, 21:57
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Acum că am și confirmarea ta, sunt convins că am făcut cea mai proastă afacere posibilă. plange.gif
Din păcate nu mi-au mai rămas bani pentru săpun și frânghie. death.gif

Poate că totuși cei care citesc ce am scris vor evita să facă o greșeală asemănătoare și, în schimb, vor opta pentru o mașină mai nouă și mai ieftină, iar după maximum o lună vor începe să ceară ajutor pentru remedierea a tot felul de pene, care mai de care mai costisitoare la constatare și depanare.

Nu e obositor să fii un fel de guru care dă lecții tuturor (și celor care le solicită și mai ales celor care n-au nevoie de ele), dar care atunci când îi tușește motorul, să se dea de ceasul morții pe un topic deschis special?

Fă un efort (dificil) de imaginație, și închipuie-ți că și pe forumul ăsta există persoane care au cunoștințe teoretice și mai ales practice (legate nu numai de mecanica auto) care le depășesc net pe ale tale.

Cât despre criteriile de alegere spre VIZIONARE a unei mașini, pentru mine e important să nu arate ca o cocină. Dar... fiecare cu obiceiurile sale. oops.gif


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Feb 2011, 23:16
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




draga matzval, excelente aluziile pe care mi le-ai adresat. Un sfat ar fi sa nu te mai dai asa de rotund pentru ca ma faci sa rad... (esti amuzant rau).
Faptul ca stii mecanica foarte bine si mai mult decat mine nu ma incalzeste si nu cred ca incalzeste pe nimeni. Este foarte adevarat esti MULT MAI BUN mecanic ca mine, si stii MULT MAI MULTE ca mine...
Ceva ce totusi nu stii am sa-ti spun acuma:
Invata totusi sa privesti lucrurile la adevarata lor valoare...in alte cuvinte fii obiectiv.
Din punctul meu de vedere te felicit ca esti o enciclopedie si stii o gramada atat teoretic cat si foarte mult practic (nu doar in ale mecanicii) - nu cred ca are relevanta pentru mine.
Si totusi recomand putina prudenta in afirmatii pentru ca nu ai idee cate stiu si ce anume am studiat, cat nici eu nu imi permit sa spun ceva de legat de cunostintele tale.... Dupa cum vorbesti m-ai convins ca stii extraordinar de multe si ca ai nivelul de cunostinte NET superior fata de mine...

Din ce sa mai vazut pe acest forum, la sectiunea Twingo problemele mari (si multe) le au Twingo-urile MAI VECHI si nu cele mai recente - iar ca fapt divers rasfoieste forumul ca sa vezi asta (sa te convingi, nu de alta...).

Cu ce am gresit ca am spus ca ai dat mult? Asta e parerea mea - este sincera si macar o spun cinstit. Este foarte mult. Si multe persoane cu capul pe umeri ti-ar fi spus asta.
In fine...e alegerea ta, sunt veniturile tale, insa parerile sunt free pe acest forum.

Eforturi nu fac pentru ca nu face bine la sanatate - poate vrei sa faci tu efortul sa fii rezonabil si sa raspunzi civilizat, nu sa ma iei la offroad. Iar ca sa nu ies din tonul discutiei, eu nu stau sa-mi imaginez tampeniile pe care le debiti...

Afla ca niciodata nu am pretins ca sunt un mare cunoscator in ale mecanicii, insa stiu sa fac deosebirea intre un JUNGHI si o MASINA. Probabil ca era foarte greu pentru tine sa ma dezaprobi din vorbe eventual niste argumente daca iti displacea parerea mea.

Eu nu am facut decat sa imi spun parerea si sa-ti dau argumentele legate de aceasta parere - daca esti asa de cunoscator (cum sustii) combate-ma cu afirmatii legate de subiect nu cu aberatii.

Ce este drept, e ca ca gandesti ca un mecanic adevarat. Daca masina are covorasele curate si e spalata la interior este super buna masina, inspira incredere - mi se pare extrem de logica afirmatia asta...se pare ca esti clientul IDEAL pentru masinile din Autovit blink.gif .

PS
Lasand deoparte ironia asta pe care ai inceput-o, am si eu umila intrabare: ce era asa dureros in a vorbi normal si a elabora un subiect ? Cand ai argumente solide poti sa-ti sustii punctul de vedere foarte ok nu?
Totusi, tin cont de faptul ca ceea ce ti-am cerut, era prea solicitant pentru intelectul tau ultra-dotat, asa ca pe aceasta cale te rog sa ma scuzi daca te-am suprasolicitat...


Toata stima,

This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2011, 00:31


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 1 Mar 2011, 01:33
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Tu ești primul care ar trebui să-și urmeze sfaturile.
Cu atitudinea asta de „Alpha Male Wannabe” nu vei ajunge nicăieri.

Dacă citeai mai atent ce am scris, ai fi înțeles de ce am cumpărat mașina asta.

Pentru că s-ar putea să-i edifice pe alții, voi detalia.
Mașina era a unui mecanic de la Renault service (de fapt a soției lui gravide).
Era aproape perfect pusă la punct.
Asta s-a văzut când am dus-o la service-ul la care merg de obicei (altul decât Renault).
Am testat suspensiile, frânele și direcția pe standurile respective.
Am măsurat compresia motorului și gazele precum și parametrii de funcționare printr-o diagnoză cu un tester Renault.
Am făcut o probă de drum de vreo 20km (oraș și afară).
Multe piese de la suspensie, direcție, frâne, motor erau noi.

Așa că DA. Am preferat o mașină mai veche, dar în stare excelentă și care se încadra în bugetul propus.
Când am spus că am văzut vreo 20 de mașini, m-am referit la cele care au beneficiat de mai mult de 10 minute de atenție. Majoritatea nu meritau prețul, chiar dacă erau mai noi sau mai dotate. Pur și simplu ar fi necesitat cheltuieli substanțiale într-un viitor apropiat.

Revin cu rugămintea să nu mai dați sentințe bazate pe truisme de genul „iarna nu-i ca vara”. Nu toată lumea cumpără o mașină după ce îi dă două șuturi în roată.
După cum vedeți, pentru mine e mai importantă starea tehnică și abia pe urmă vin dotările și prețul, care și ele trebuie să se încadreze în limitele pe care le-am stabilit.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 10 Mar 2011, 11:15
Post #77


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Mi-am luat Twingo si sa nu postez aici? smile.gif
Initial am vrut Ford Ka, pe urma Dacia Solenza si dupa ce am vazut cateva masini pe care abia statea tabla,rugina la busonul de benzina la Ka sau Solenze care aratau bine insa supraevaluate,mi-am aruncat privirea si catre Twingo. Am citit acest forum si am cautat si pe net si am vazut lume multumita asa ca am riscat chiar daca venind la serviciu, le spun colegilor ca mi-am luat masina. Le-am spus-o intr-un mod entuziast dupa ce am parcurs vreo 20 de km cu dansa si multumit de modul sau de comportare. Ei m-au intrebat bucurosi ce masina mi-am luat la care le-am raspuns: TWINGO!!! Au ramas cu zambetul fals pe buze zicand ca Renault ca masina e scump de intretinut si ca e micuta,anemica, ca nu ai spatiu,etc ca ei si-ar fi luat Fiat,Lanos,Matiz sau orice altceva.
Cumparat pe data de 24.02.2011 de la un "samsar" ca sa-i spun asa...tipul avea vreo 7-8 masini aduse din Germania in curte.
Datele problemei:
RENAULT TWINGO fab 06.2001, inmatriculat in august 2001 si din cate stiu, unic proprietar (o oarecare Peggy nu mai stiu cum din Germania). Nu stiu cat e de adevarat...asta e placa pe care o pun toti samsarii.
Nu stiu cat de reali,undeva pe la 115.000 km (sa fie doar 12.000 km/an????)
Motor: 1.2 16V euro 3 varianta CINETIC - asa scrie pe stickerul de pe aripa stanga-fata (desi pe torpedoul din stanga scrie EXPRESSION)...aici nu stiu ce sa zic si nici nu pun mare accent pe asta...masina sa mearga.
Dotari:
-ABS
-4 airbaguri
-servodirectie
-geamuri+oglinzi electrice si cu degivrare cica
-plafon panoramic textil
-radio CD (acum functional smile.gif))+celebrele comenzi pe volan
-proiectoare
-inchidere centralizata
Masina este inmatriculata si a costat 2100 de euro. Nu stiu daca am dat mult sau putin,insa mi-a placut aspectul ei, vopseaua originala (mai putin capota care a fost revopsita) cu unele lovituri de la pietre pe caroserie si capota putin exfoliata intr-o parte (5cm patrati)...cica a avut un sticker iar la dezlipire vopseaua s-a exfoliat probabil de bine ce a fost revopsita.
Recent i-am schimbat acumulatorul care era varza iar vineri urmeaza inlocuirea consumabilelor (ulei,filtre,distributie,pompa apa,bujii,curea alternator).
Imi place masinuta iar pentru mine e destul de confortabila avand in vedere ca timp de 2 ani am condus doar Supernova si ocazional cate un Opel Vectra. Desi sunt destul de atent in trafic,trebuie sa recunosc: masina asta ma distreaza, pe bune...parca nu mai sunt atent la ceilalti participanti la trafic...bordul ala gri si mare cu multe spatii de depozitare,vitezometru amplasat in mijoc si lipsa acelor din fata,directia super usoara...ma simt ciudat in ea insa ciudatenia asta nu e de rau. Poate din cauza ca o am de doar doua saptamani si inca nu m-am acomodat cu ea.Supernova o parcam foarte usor,iar Twingo care e mult mai micut trebuie sa fac cateva manevre bune sa-l parchez bine.E atata spatiu la interior de parca as fi cu o masina mare...asta simt si nu exagerez.Fratele meu are Solenza si radea de mine zicand ca se simte ca intr-un camion din cauza spatiului mare dintre bord si genunchiul sau.Probabil s-a invatat cu Solenza lui unde mai ai cativa centimetri si atingi borul cu genunchii. Am mers abia 250 km cu dansa si poate de asta.Sper sa ma inteleg cu ea si voi incerca sa am mare grija de dansa...pentru mine e ok avand in vedere ca nu sunt casatorit,nu am copii deci in marea majoritate a timpului nu merg decat singur in masina pana la servici si inapoi si la cumparaturi adica prin oras unde e aglomeratie si iesiri scurte in weekend din cauza timpului oarecum limitat.

This post has been edited by K-tlyn: 10 Mar 2011, 11:28


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Mar 2011, 11:18
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
oglinzi electrice si cu degivrare cica


...pe bune chiar are...degivrarea oglinzilor o activezi de la butonul de dezaburire luneta. Cand este rece afara, da drumul la dezaburire luneta si pune mana pe oglinda, o sa vezi ca se incalzeste (in cateva secunde se simte).


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 10 Mar 2011, 14:33
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




@K-tlyn

S-o călărești sănătos!

Îți va plăcea tot mai mult.
E o fâșneață de care nu se poate să nu te îndrăgostești, dacă n-ai prejudecăți (precum colegii tăi).

Eu am luat una pentru fiică-mea și mă bate gândul să mai iau una și pentru mine după ce asta va ajunge la Timișoara.

This post has been edited by matzval: 10 Mar 2011, 14:34


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 10 Mar 2011, 20:33
Post #80


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Va multumesc de incurajari!
Am ales masina asta din considerentul ca e micuta,consum oarecum mic (desi nu am apucat sa-l si calculez insa este timp odata ce va veni vremea buna sa pot iesi pe drumurile patriei). Referitor la colegii mei, ce sa zic...fiecare e cu gusturile sale...unul dintre ei are un Seat Ibiza de prin 2004 in doua portiere care din compasiune mi-a zambit iar dupa ce a vazut masina a zis ca e ok si ca arata bine iar la banii astia nu prea aveam ce gasi,iar celalalt coleg care nu a fost atat de incantat si nu mi-a gasit decat critici de genul ca intr-un an o voi vinde, ca Renault nu e masina si ca are consumabile prea scumpe, ca datorita drumurilor va incepe sa bata,sa troncane si sa scartaie din toate incheieturile are o maaare masina...un TICO =))
Acum ce sa zic...daca el considera ca Tico e mai buna din toate punctele de vedere decat Twingo, e doar parerea lui. Nu am nimic cu masina nimanui (am mers cu Tico-ul unui cunoscut si sincer sa spun,ma simteam ca intr-o caruta insa poate acea masina nu era prea bine intretinuta si destul de calarita avand in vedere ca era si pe firma)si avand in vedere ca suntem tineri,toti muncim pe un salar doar decent si nimic mai mult,fiecare isi ia ce masina poate intretine.Asta am vrut,o masina micuta,usor de parcat,consum mic,taxe mici cu care sa ma duc din punctul A pana in punctul B in siguranta si fara sa raman cu ea pe marginea drumului.Rog cei care au Tico sa nu se supere...nu spun ca Tico nu e masina buna,chiar am auzit vorbe foarte bune despre acest model cum ca ar fi fiabile,multi spunand ca ar fi mult mai reusite decat Matiz si recunosc ca am vazut pe strada Ticozaure intretinute,elegante si frumoase dupa care am intors capul.
De loc sunt din Harlau (venit in Iasi definitiv din toamna)...inca nu am ajuns cu masinuta acasa in oraselul natal sa ma vada ceilalti prieteni/cunoscuti care inca viseaza la Golfuri,Astre,BMW =)) au ce ma critica caci in conceptia unora,masina se numeste acel vehicol cu motor de peste 1.6-2.0l si care are macar 5 metri lungime iar cand ii dai pedala,trezesti tot ce inseamna vietate in jurul tau. La fel,nu vreau sa fiu inteles gresit...sunt convins ca si aceasta categorie de masini (mari,limuzine,sport) sunt fiabile,performante si mai ales puternice...si da, mi-as dori si eu un BMW,VW daca as avea bani sa-l intretin insa deocamdata posibilitatile financiare atat imi permit. Nu sunt frustrat ca nu-mi pot permite o asemenea masina insa sunt realist iar pentru mers pana la servici,cumparaturi si cate o iesire ocazionala,imi este suficient acest Twingozaur.
Ca un baiat tanar ce sunt si plin de dorinta de a explora aceasta tarisoara,de a-mi trai viata, ce rost ar avea sa-mi iau o masina mult peste puterile mele financiare?Pentru ce sa nu dorm noaptea linistit pe perna mea gandindu-ma ca trebuie sa fac o revizie costisitoare la masina in curand sau ca mi-a picat o piesa iar masina mea putrezeste in parcare din cauza ca nu-mi pot permite acea piesa nici macar de la dezmembrari? Stiu cazuri in care oameni care si-au facut rata la un VW Touran,o masina frumoasa dealtfel insa au ajuns la un moment dat sa nu-si poata plati rata...am vazut ca umblau incaltati cu pantofi rupti,uzati insa conduceau un VW nou...nu as vrea sa rup de la gura mea sau sa nu-mi iau o haina eleganta,sa calatoresc undeva pentru un fier si pentru a crea o anumita impresie. Din pacate, e o realitate: de multe ori se intampla la noi sa fii judecat pentru ceea ce ai pe tine sau pentru ceea din care cobori ori ce ai la brat...asta e tara noastra,lumea in care traim.
Sincer,eu sunt impacat si multumit...asta am vrut,asta am luat.Vreau sa se inteleaga ca nu e masina perfecta si are unele minusuri insa are si plusuri...plusuri care m-au facut sa o aleg smile.gif. Am avut (sper) norocul sa gasesc una cu motor de 75 de ponei care alearga destul de bine,desi as fi luat si una cu motor de 1.2 8V fara nicio problema dar daca asta am gasit-o si mi-a placut...sper sa ma impac bine cu ea. biggrin.gif

This post has been edited by K-tlyn: 10 Mar 2011, 20:59


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 20 Mar 2011, 00:08
Post #81


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




eu am luat-o fiind pur si simplu indragostit de design si nebunia aia de trapa! din 2006 de cand e cu familia mea, am reusit sa facem niste vacante bestiale prin europa si turcia, ne-am mutat din romania in cehia si apoi drumuri intre cele doua tari, de cele mai multe ori cu o gramada de bagaje! deci numai de bine din partea mea si pot afirma din experienta proprie ca e o masina de buget care face tot ce i se spune smile.gif va recomand sa fiti atenti la ce cumparati si de asemenea sa folositi cu incredere reteaua renault pentru service si intretinere.

am sa rog pe cei care n-au fost langa mine cand am luat masina, sa se abtina si de la comentarii si de la enuntarea de pareri personale gen "ai fi putut, era mai ieftin"


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djseba
post 22 Mar 2011, 02:03
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 19 March 11




deci bine am venit in primu rand si in rest e asa:
phase2 cred sau 1 dar cel mai sigur 2
1.2 8v euro2 (zise rar)
culoare neagra cu 130.000 rulati germania
cand am luat-o nu era busita lovita sau zgariata(am avut io grija sa razolv problema asta)
si a dat tata 100e pe ea cu un set de roti de iarna in ea DAR AVEA CUREAUA DE DISTRIBUTIE RUPTA deci curea noua + ca 2 pistoane indoisera niste supape deci supae noi (tot in 2 cilindri mergea) deci buji noi(tot 2) deci fise noi la cei doi cilindri si a venit tata cu ea din germania pana aici

SI ASA AM IO BUBI-LUZA acu a fost un fel de cadou de 18 ani in total nu la dus mai mult de 400 cu tot cu benzina ca ori cum reparatiile le-a facut fratele meu

treaba e ca inmatricularea nu mi-a facut-o cadou deci acum strang banuti pt inmatriculare am trecut raru cu ea i-am facut asigurare a avut si numere provizori am si busit-o acu mai imi trebe 4 milioane (din 26) ca sa platesc taxa de poluare

voi cat ati dat pe inmatriculare? cei care le-ati adus din afara?

tre sa ma astept la alt ceva inafara de:
rar
act de vanzare cumparare intre mine si tata
taxa de poluare
asigurare
actele ei originale(cele 3 verzi)
si taxele pt table(numere)
???? ce ar mai fi?



--------------------
renault twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 22 Mar 2011, 18:48
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




vai de capu meu cat au adus astia taxa.
Cand am inmatriculat-o eu in decembrie era 11 mil ( si atunci mi se parea mult ) ...dar acuma sad.gif

Din cate stiu ( sper sa nu gresesc ) iti mai trebuie si fiscalul tatalui tau ( il scoti de la primarie )
si sa ti-o inscrii si la primarie . In rest, numai nimicuri daca mai ai ce .
Pentru toate informatiile mai bine du-te la o firma de contractari , ca iti zic ei exact ce / cum , unde sa mergi

Numai bine !


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djseba
post 24 Mar 2011, 01:57
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 19 March 11




eeeeei da... ce vorbiti ma? sa dai 30 de mil si sa ai numerele care ti sau promis si pe care le-ai platit? da unde te crezi? nesimtiu-le nu ti-e rusine vrei numerele platite de tine si mai vrei sa iti folosisti si bunul tau propriu si personal nesimtiu-le mars marsH cu H de la Hoti

deci ma duc a doua zi pregatit sa imi scot buburuza la strada si sa imi prezint numerele boschetarilor din cartier, gunoerului si tobogagiului si desigur tanti tanta femeia de servici
plec agale spre DRPCIV intru direct la ghiaseul 47 in spate cu o hartiutsa si bouletinu in mana
le prezint gaborului care sa uita prin numere si zice ca nus sa ma duc la informatii(mi sau inmuiat picioarele si mi-sa facut rau)
ma duc la informatii ai mei preteni linistindu-ma ca e doar ceva usor
la informatii mi se da dosaru mi se zice sa semnez si se uita la mine sa plec
intreb :"da ce-am facut?"
se raspunde dupa gisheul murdar,funtionara prost platita:"sunteti in litigiu!!!"
ma uit in jos la adidasi nu eram in nimic ma dau mai in spate ma mai uit o data ... nimic
deci intreb:"in ce sunt doamna?"
R"dosarul dumneavaostra(la dracu doar am 19 ani nu?) este in litigiu!!
ma uit la dosar era uscat nu era in nimic
deci mai intreb o data:"in ce e doamna?"
R:"adica aveti ceva inneregula cu el"
eo de colo: "pai si nenea ala care ma trimis acasa de 3 ori cu el azi de ce a zis ca azi imi dati numere?"
R:"nu stiu domne va expirat autenticitatea"
zice zmulgandu-mi dosaru si incerucindumi cu pixul o data la care mi-a fost facut actul de autenticitate de RAR(alti rahati)
mai incerc nite intreband ce trebuie sa fac unde ma duc zice ca la rar intreb daca cu masina si daca mai platesc odata urla unu la mine din spate ca da ma da la oparte si plec cu privirea in pamant
concluzia: nu pot circula cu bubiluza....

INCA!!!
drept urmare
1.numere provizorii
subcont colector RAPPS Autorizatii provizorii de circulatie-13 ron
TX NR PROV(adica taxa numere provizorii)-8ron
si tablili cu numere rozii pe care le folosesc doar o luna inca-40 ron (sper sa ma cart cu ei pana le re folosec pe cele vechi ca am chtante tot...)
si
2.RARU OF DOOOOOMMMM >:))
1completare CIV-24.03
2folie securizare-0.81(aicia mau umflat)
3certificarea autenticitatii vehicul-84.35
4atribuiere numar de registru-54.27
5verificari tehnice-125.24
6certificarea autenticitatii documente-26,53
7copie xerox(lei/pagina)-0.12(aici iar mau furat)
total 316.15 da ce credeati ca scap ? nooo + tva 75.90
deci total 392,05

asa ca dragii mei urmatoarea data cand ma duc sa iau numerele ori ma intorc cu numere si acte originale ori le pun o bomba cu kn03 si cuie dalea mici pa tejghea le zic la toti sa fuga ce e bomba si sa ii vad io sarind tejgheaua cu burtoacele alea wink.gif)

ca chestie trebuie sa trec iar pin rar
mai inati ma ocup de indoitura ca e destul de mare o fac paia dupa care am una de natura tehnica mai exact cu franele tootusi daca nu mi-ati raspuns deja va rog mult sa ma ajutati ca nu iau raru cu ele haraind ca toti draci (desi opresc zici ca sunt brembo mi-e frica sa apas tare ca sa nu se rupa ceva:O) deci va implor raspundet-imi

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=151...dpost&p=2921709


This post has been edited by djseba: 24 Mar 2011, 02:02


--------------------
renault twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan_RT
post 24 Mar 2011, 04:02
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 December 09
From: Bucuresti




QUOTE(djseba @ 24 Mar 2011, 02:57)
ca chestie trebuie sa trec iar pin rar
mai inati ma ocup de indoitura ca e destul de mare o fac paia dupa care am una de natura tehnica mai exact cu franele 


Nu-i mai face nimic...du-te cu ea asa, ca nu te mai baga in hala aia la noxe , frane. Acum o sa te bage intr-o hala unde o sa se uite unu la serii, te duci la casierie sa mai platesti odata taxa pentru autenticitate, pe urma te duci sa astepti sa te strige cucoanele alea sictirite sa iti iei actul. In maxim 30 de minute ar trebui sa o rezolvi.


--------------------
renault twingo 1996/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 24 Mar 2011, 07:41
Post #86


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




La autentificare nu se uita decat la serii, n-ai treaba ... doar daca faci ITP te verifica si la alte alea.


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 24 Mar 2011, 11:34
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




Stai calm ca e lejer cu autenticitatea . Nu ii intereseaza pe ei cat de dusa iti este masina . Pe ei ii intereseaza sa nu fie furata sau sa nu ii fi schimbat motoru sau caroseria sau chestii dinastea.
Atata tot ca trebuie sa mai platesti suma aia inca odata . Been there done that sad.gif

Multa bafta cu inmatriculatu . Acuma iti este mai greu, dar dupa aceea ai scapat si ai terminat .
Cu respecte


Later edit :
Ca sa fiu si eu la subiect:
Am vazut twingo-ul meu pe drumul pe care mergeam la lucru aproximativ 6 luni . aproape in fiecare zi.
Era pus de vanzare undeva din iunie la pretul de 1600 E neinmatriculat
Neavand banii necesari, am amanat sa il contactez pe proprietar, pana in noiembrie, cand dupa calculele mele, erau cam ultimele zile in care puteam sa si cumpar masina, sa si o inmatriculez pana in anul nou ( era mare mare harmalaie cu RAR-ul si cu coada lor ) .
Am cumparat masina la pretul de 1050 E neinmatriculata, urmand sa o inmatriculez eu .

Cred ca is printre singurii oameni care, au cumparat o masina si nu au condus-o inainte ( avea numarul expirat, si nu puteam sa ii trag alte numere , deoarece trebuai sa ajung si la RAR ) .
Dar se pare ca am avut noroc, si nu am avut probleme cu ea , si chiar imi place enorm sa o conduc biggrin.gif

This post has been edited by skmetaly: 24 Mar 2011, 18:52


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djseba
post 28 Mar 2011, 22:04
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 19 March 11




DA incredibil dar da dupa multe si indelungate nenorociri dupa 35 de milioane imi pot conduce si eu masina

am luat autenticitatea fara probleme ia durut la bascheti ca eu franam cu fieru de la o placuta pe disc si huruia ca dracu nu ia interesat de gauroiu din ea indreptat aiurea de mine smile.gif) deci ati avut dreptate si va multumesc pt asta...dupa rar am fost la drpciv si mi-a dat numerele in 2 ore juma le-am si pus pe masina am 30LHT e bine.... azi a fost o zi frumoasa mi-am schimbat si franele..... acu am si eu bubiluza asta e ultimu post pe tema asta ca acum stiti povestea masinutei mele live.


--------------------
renault twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
veveroiu
post 5 Apr 2011, 09:27
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 April 11




Auto are 205k si este in romania de 5 ani, a fost condusa de o femeie, are facuta reparatie capitala in 2009 - tablaraie complet + mici retusuri mecanice .... nu am intrebat care pentru ca oricum primul drum va fi la service (apropos ... astept recomandari pe forum, desi am un mecanic foarte bun cu un service mic de 1 elevator, care din pacate este foarte ocupat, si eu ma cam grabesc)
Nu scoate fum, nu trancane, nu trage stanga dreapta nici in acceleratie nici in franare, se schimba usor vitezele, motorul are viata.
Vis a vis de GPL, precum spuneam, nu as mai fi dispus sa investesc, dar daca gasesc o masina cu gpl nu ma supar. Fratele meu are o Skoda Fabia 1.2 Htp pe care a montat el gpl(deja am 60k pe GPL din 100k total, fara nici o problema), masina cu care am mai tot mers la nevoie si eu si sotia... si sunt foarte incantat financiar. Masina pe care o sa o cumpar va face oricum 60 km de cel putin 4 ori pe saptamana (60 km x 4 x 52 saptamani =12480) deci pe parcursul unui an voi face minim 15000 km. La un consum mediu de 6 (macar de ar fi doar atat) inseamna 900 litri carburant
900x5.3= 4770
1000(sa presupunem ca va consuma ceva mai mult pe gaz) x 2.75 = 2750
In concluzie este rentabila povestea si pentru 1 an mai ales daca reusesc sa o mai si vand cand o sa reusesc sa iau ceva mai bun (a se citi nou sau macar 5 stele euro ncap).

Pozele sunt primite de la proprietara actuala. Masina este revopsita in 2009, si momentan nu are pic de rugina. Usa din dreapta (eram cat pe ce sa zic dreapta fata biggrin.gif) este un pic valurita (tinichigii minunati).

Cu stima,
vv

This post has been edited by hellcat: 10 Apr 2011, 21:00

Attached thumbnail(s)
DSC_6223.jpg ( Size: 452.6k ) Number of downloads: 290
DSC_6232.jpg ( Size: 520.93k ) Number of downloads: 253


--------------------
renault twingo 1995 1.2i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:58
Dacia