Probleme cu dezaburirea la Megane II
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu dezaburirea la Megane II
nonic |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|||
oana2009 |
![]()
Post
#32
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
@nonic
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
supremeon |
![]()
Post
#33
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Iarna nu prea am probleme cu aburirea... si iarna asta au fost dimineti cu -24 grade...
ceea ce ma enerveaza este GHEATA DE PE PARBRIZ. Cat de prost poate fi un constructor, a.i. sa nu puna rezistente in parbriz, in partea de jos, asa cum au masinile Subaru? Adica, pui rezistente la luneta, parbrizul in partea de mijloc si sus se dezgheata pt ca sufli aer peste el, insa, in partea de jos, unde stau stergatoarele, deobicei inghetate bocna, nici o rezistenta, nimic... asta e un punct slab la Renault. Ar trebui sa invete de la Subaru... Pentru love4cars: iarna, la sub -15 eu pornesc motorul, stau pana dispare semnalul cu nivelul uleiului, accelerez la 1500-2000 vreo 30 secunde, apoi las motorul sa mearga (la relanti), aprind farurile, ventilatia o dau la maxim, caldura tot la maxim, directionez tot aerul peste parbriz, si am grija sa intre aerul de afara (sa nu fie pe recirculare), pornesc si dezaburirea la luneta. Apoi, ies afara si dau zapada laoparte (eventual si gheata de pe parbriz, cu spay dinacela chimic - nu imi place sa frec), iar dupa x minute, cand intru inauntru, nu este nici urma de geamuri aburite sau altceva... e totul curat ca lacrima. Imi pun ochelarii de soare (daca e soare afara), si plec... Am observat si eu ca, daca sunt in trafic si pornesc recircularea (am in fata cate o dacie, sau audi diesel din anii 80, sau camion pe care nu ii pot depasi), uneori incep sa se abureasca geamurile (intai cele din spate), mai ales daca ploua afara. Solutia este: ventilatia la maxim, aer cald la maxim, si bagat aer de afara... si se dezabureste super rapid. Discutand strict despre aerul cald: DA, cand este pornit la maxim, se dezabureste mult mult mai repede... asa e si la ford, si la opel etc. 23 Apr 2010, 00:03: . . Era sa uit... inca un sfat: mai ales iarna, nu tine in masina nici un fel de sticle/pungi cu lichid inauntru. De exemplu: suc, apa, lichid pentru spalat parbriz, solutie pentru sters geamuri sau altele. Pentru ca, de la variatiile de temperatura, pe aceste recipiete se formeaza condens in exterior, care, ulterior, evaporandu-se brusc, iti umezeste aerul din masina... Cel mult, tine o singura sticla/punga de lichid parbriz, dar si asta, in portbagaj... Chiar poti sa faci o proba iarna viitoare: pune 2-3 sticle din alea de 5l in portbagaj, sa vezi cum te vei trezi ca ai stopurile masinii aburite prin interior ![]() This post has been edited by supremeon: 23 Apr 2010, 00:03 |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
love4cars |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 3 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu am mers cu recircularea pornita, adica am mers si asa sa vad daca se schimba ceva si geamurile erau fix lafel, in ambele situatii.
Daca era vorba doar de momentul in care ma urcam dimineata in masina nu aveam o problema, insa la un drum lung, se intampla acelasi lucru. Oricum, nu vreau sa ma mai gandesc ca mi-a tocat nervii... O sa schimb filtrul si o sa astept iarna ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2004 1.5 DCI 101CP
|
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
am si eu o intrebare legata de dezaburire pentru cunoscatori. masina are climatronic. de obicei tin temperatura la 22 grade. am citit ca trebuie pornit ac pentru uscarea aerului. daca in masina iarna 10 grade normal baga aer cald, iar vara daca sunt 30 grade baga aer rece. trebuie sa modific temperatura de 22 sau dezaburirea se face si cu ac rece si cu ac cald? cum e normal ?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
supremeon |
![]()
Post
#36
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Ce este aia "ac cald"? Un aparat de aer conditionat face doar doua lucruri, inseparabile unul de altul: raceste si dezumidifica aerul... Caldura este produsa fie prin rezistente electrice, fie prin circuitul de racire al motorului... "ac cald" ai doar la celalalt capat al instalatiei
![]() Daca e sa ma intrebi pe mine "cum e normal", eu spun ca normal este sa mai si deschizi geamurile din cand in cand, pentru a se face un shimb rapid de aer cu mediul exterior... cazul clasic este vara, cand, la plecarea de pe loc, deschizi geamurile 30 de secunde, iese afara aerul incins, patrunde aer de afara, iar acesta il racesti apoi cu aerul conditionat... cazul opus, ar fi iarna, daca vezi ca se aburesc geamurile, le deschizi cateva secunde... sistemul de ventilatie va lucra si el, insa oricat de climatronic ar fi, nu poate pompa mai mult aer decat ar intra pe geam ![]() This post has been edited by supremeon: 17 May 2010, 23:16 |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
oana2009 |
![]()
Post
#37
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
Buna, mi-am schimbat filtrele de ac si polen, ieri am plecat cu masina pe timp de ploaie, nu stiu de la ce mai poate fi...au inceput sa se abureasca geamurile din stanga fata si spate fara luneta si parbriz...ce poate sa mai fie?pot fi si chederele de vina?sa fie prea uzate?intreb si eu pentru ca sincer nu gasesc un raspuns de ce se intampla chestia asta....
![]() |
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand se mai aburesc daca ploua tare... porneste AC-ul si mergi putin cu el pornit... o sa fi surprinsa cat de repede de dezburesc..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(supremeon @ 18 May 2010, 00:15) Ce este aia "ac cald"? Un aparat de aer conditionat face doar doua lucruri, inseparabile unul de altul: raceste si dezumidifica aerul... Caldura este produsa fie prin rezistente electrice, fie prin circuitul de racire al motorului... "ac cald" ai doar la celalalt capat al instalatiei ![]() Daca e sa ma intrebi pe mine "cum e normal", eu spun ca normal este sa mai si deschizi geamurile din cand in cand, pentru a se face un shimb rapid de aer cu mediul exterior... cazul clasic este vara, cand, la plecarea de pe loc, deschizi geamurile 30 de secunde, iese afara aerul incins, patrunde aer de afara, iar acesta il racesti apoi cu aerul conditionat... cazul opus, ar fi iarna, daca vezi ca se aburesc geamurile, le deschizi cateva secunde... sistemul de ventilatie va lucra si el, insa oricat de climatronic ar fi, nu poate pompa mai mult aer decat ar intra pe geam ![]() cine ti-a spus ca instalatia de aer conditionat nu produce caldura? Un mester in aparate de aer conditionat? cam asa functioneaza un aparat de aer conditionat: pe racire: Compresorul aspira vapori, ridica presiunea acestora pana la presiunea de condensare, vaporii ajung in schimbatorul de caldura de la exterior unde condenseaza eliberand caldura latenta de condensare, se consuma presiunea in valva de laminare (tub capilar) pana cand lichidul ajunge la presiunea de vaporizare. Acesta intra in schimbatorul de caldura de la interior unde vaporizeaza preluand din incapere caldura latenta de vaporizare. Vaporii sunt filtrati prin acumulator de lichidul care nu a vaporizat si ciclul se reia. pe incalzire: Valva cu 4 cai comuta si inverseaza circuitul frigorific, astfel incat vaporizatorul devine condensator si condensatorul devine vaporizator. Circuitul este similar, cu mentiunea ca acum la unitatea interioara se cedeaza caldura latenta de condensare, iar la exterior se preia caldura latenta de vaporizare. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
oana2009 |
![]()
Post
#40
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
Am inteles, dar e o dilema pentru ca numai partea stanga se abureste....mersi oricum pt raspuns
![]() |
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
bgabriel |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu e nici o dilema. In partea stanga sta soferul, si corpul uman genereaza caldura, si mai ales consuma oxigenul din aer. Nu folosi recircularea, iar pe timp de ploaie foloseste functia de dezaburire(mai mult de 1 minut nu am avut nevoie). La dezaburire se porneste automat si AC. Verifica sa nu fie inchise aeratoarele de la bord si daca iese aer pe la imbinarea bordului cu parbrizul, si prin fantele mici de pe lateralele bordului. Masina baga aer rece, adica functioneaza corect AC?
This post has been edited by bgabriel: 20 May 2010, 13:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Privilege 1.6 16V
apr 2007
|
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
am pus o intrebare dar poate nu am fost bine inteles anterior si nu am primit un raspuns corect. dezaburirea e mai eficienta cu aer cald sau aer rece?
si nu ma repet, dar opiniile vorbesc de aer conditionat pornit. dar aerul conditionat poate baga si cald si rece. de exemplu iarna daca pornesc dezaburirea automata din buton temperatura setata pe clima e de 24 si in masina sunt 20 aerul conditionat va functiona si va baga aer cald. intrebarea mea este foarte clara dezaburirea e mai eficienta cu aer conditionat rece sau cald? multumesc |
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
oana2009 |
![]()
Post
#43
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
@bgabriel da functioneaza ac-ul, o sa incerc solutia ta, multumesc mult pentru raspuns...intreb pentru ca nu prea ma pricep si este si prima masina pe care o am
![]() |
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
am pus o intrebare dar poate nu am fost bine inteles anterior si nu am primit un raspuns corect. dezaburirea e mai eficienta cu aer cald sau aer rece?
si nu ma repet, dar opiniile vorbesc de aer conditionat pornit. dar aerul conditionat poate baga si cald si rece. de exemplu iarna daca pornesc dezaburirea automata din buton temperatura setata pe clima e de 24 si in masina sunt 20 aerul conditionat va functiona si va baga aer cald. intrebarea mea este foarte clara dezaburirea e mai eficienta cu aer conditionat rece sau cald? multumesc |
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
supremeon |
![]()
Post
#45
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
jackieZAZ, ieri seara veneam de la Bucuresti spre Ploiesti si, brusc, s-au aburit geamurile, chiar daca nu eram pe recirculare (de fel, nu folosesc recircularea, decat rar)... incepuse sa ploua, si era destul de rece afara... iar noi eram 4 grasi in masina, deci expiram destula apa
![]() Am dat ventilatia tare, insa am observat ca nu se dezaburesc... explicatia mea este faptul ca era frig si in masina... asa ca, am bagat aer cald (am dat la maxim), si imediat s-au dezaburit... in nici 30 secunde cred... am ramas si eu uimit. Dar e normal, caci motorul era incins (mergeam de o bucata buna de drum), iar valul de aer care a venit peste noi a fost f. cald, si era directionat tot peste parbriz... Deci, da, aerul cald are influenta, dezabureste mai repede... INDIFERENT CARE E SURSA CALDURII (ac inversat, cum zic unii, sau caldura din instalatia de racire a motorului) ... Eu zic ca mereu, cand se abureste la interior, cu aer cald rezolvi mai repede problema... Poate rezultatele depind si de temperatura... dar, cert este ca Renault-urile astea merg fara probleme (nici macar de aburire) si iarna la -24 grade... si pornesc "la prima cheie" (nu mi s-a intamplat vreodata sa nu porneasca motorul cand apas pe start)... |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
cosmonwo |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 28 May 07 From: Pitesti ![]() |
Salut! Cind pornesti AC si setezi si temperatura mare, de fapt usuci aerul dupa care il incalzesti. Aerul uscat si cald e cel mai eficient la dezaburire. La mine dezabureste instantaneu cind e motorul cald. Iarna cind pornesc motorul si dau pe dezaburire/dezghetare, ventilatorul accelereaza treptat din cauza ca inca nu este suficienta caldura si, cu toate ca afara e frig, porneste si AC. Bafta!
|
--------------------
Renault
19 RT
'93 F3N740 Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
|
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
multumesc de raspuns, intr-adevar de la o persoana care cunoaste nu care doar se baga in seama.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
Salut! Problema cu dezaburirea o am si eu, cu ventilatorul in pozitia 3, iar aerul nu este pe recirculare, se abureste partea de jos a parbrizului si geamurile laterale, in special cele din spate (cele din fata doar in partea de sus).
Daca dau drumul la aerul conditionat (nu am clima) se dezaburesc imediat, daca-l opresc se aburesc la loc in scurt timp. Nu mi se pare normal sa merg cu aerul conditionat pornit doar ca sa dezaburesc geamurile, avand in vedere ca la solenza care am avut-o inainte nu am intalnit problema asta si nu aveam nici AC. Filtrul de habitaclu l-am schimbat acum 2 zile, deci problema nu este de acolo. Stie cineva daca se poate strica ceva la instalatia de aer conditionat daca il tot opresc si pornesc pentru a dezaburii geamurile? |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
supremeon |
![]()
Post
#49
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Aburirea geamurilor, atat in casa, cat si in masina, are in primul rand legatura cu cantitatea mare de vapori de apa existenta in aer... persoane multe in masina, ceva recipienti cu lichide inauntru... apoi, mai conteaza si diferenta de temperatura dintre cele 2 parti ale geamului...
Ori, la Solenza, fiind tot dacie, presupun ca izolarea nu era chiar ermetica, iar schimbul de aer cu mediul extern era intens. Daca zici ca ti se abureste, s-ar putea sa aiba efect schimbarea filtrului de habitaclu.. dau si eu cu parerea. Si mie mi se mai abureste uneori, insa nu folosesc ac-ul niciodata; doar bag un pic de caldura, sau dau ventilatia pe 4 o perioada de timp. Daca zici ca se abureste parbrizul in partea de jos, sa inteleg ca nu directionezi aerul peste parbriz? Caci, altfel, ar trebui mai intai sa se abureasca in partea de sus... Cat despre stricatul instalatiei ac, personal consider ca se poate strica daca il tot pornesti/opresti... orice consumator se strica de la opriri/porniri repetate, incepand de la banalul bec, trecand la computere, etc... |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
Aerul e directionat spre parbriz... dar jos de tot la baza parbrizul nu bate aerului pentru ca gaurile de la ventilatie sunt mai la interior.
Daca pornesc AC-ul se dezabureste imediat peste tot, dar nu-mi convine sa merg mereu cand ploua cu aerul conditionat pornit, iar daca il opresc/pornesc des mi-e frica ca o sa-l stric... In masina de exemplu ieri nu eram decat 2 persoane si nici nu am sticle sau alte obiecte care ar putea creea condens. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#51
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
AC on!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
L!nuX |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
si mie daca ploua mi se aburesc toate geamurile , zici ca-s comando
doar cu AC se dezabureste , filtrul de habitaclu e schimbat de o luna daca las aeroterma pe 3 si redirectionata spre parbriz nu face fata , este necesar sa dau drumul la AC cei drept nu am incercat sa ii dau drumu la caldura pe parbriz , voi incerca si asa |
--------------------
Renault
Megane
- Numar personalizat !
1.6 16v - 2007
|
|
dodox |
![]()
Post
#53
|
![]() Liber cugetator Group: Members Posts: 127 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti(RO) ![]() |
Eu folosesc urmatoarele metode de dezaburire si nu am probleme:
1. Scot recircularea aerului 2. Dat drumul la caldura 3. Ventilator orientat pe parbriz 4. Eventual deschis foarte putin geamul 5. Eventual AC |
--------------------
Renault
Megane
- SB-XX-XXX
Sedan Manager 1.5dci 85cp 2007 gri acier
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#54
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
cand mi se abureste parbrizul eu folosesc functia de dezaburire completa de pe bord si nu am avut probleme pana acum.
This post has been edited by skorpio_bog: 4 Jun 2010, 17:45 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
CRY 79 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(jackieZAZ @ 20 May 2010, 15:17) si nu ma repet, dar opiniile vorbesc de aer conditionat pornit. dar aerul conditionat poate baga si cald si rece. de exemplu iarna daca pornesc dezaburirea automata din buton temperatura setata pe clima e de 24 si in masina sunt 20 aerul conditionat va functiona si va baga aer cald. intrebarea mea este foarte clara dezaburirea e mai eficienta cu aer conditionat rece sau cald? multumesc Sa o crezi tu ca AC baga si cald. Daca instalatia este facuta pt. aer rece, aer rece baga cand este pornita. Cum credeti voi ca daca in instalatie este freon va baga caldura? Frigiderul de acasa baga caldura? AC-ul va reduce viteza de functionare si va lasa loc aerului cald ce vine de afara sa intre pt. a ajunge la temperatura setata. De aici impresia ca baga caldura. |
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
cry 79 esti paralel cu problema asta cel putin, nu te mai baga in seama aiurea, baga benzina si doar atit cum fac toate femeile la volan. porneste iarna ac cind motorul e rece si vei avea surpriza sa vezi ca iti intra aer cald in masina, asa ca lasa pe altii sa vorbeste.. aerul conditionat de acasa de unde crezi ca iti baga caldura fara rezistente electrice? god bless u..
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#57
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
haideti sa lamurim o chestie, ca vad ca deja se fac comparatii cu frigidere si alte minuni care nu au nici o legatura.
Definitie AC (aer conditionat): " Aer condiționat = aer menținut prin instalații speciale în condiții optime de temperatură, umiditate și puritate." Deci observ ca pentru multi AC inseamna numai aerul rece pe care il baga instalatiile in masini sau locuinte (birouri, etc) vara. Gresit. AC poate fi si cald si rece, in functie de conditiile meteorologice (temperatura, umiditate) din incinta in care este pus spre functionare (deci habitaclul masinii, camera din apartament, casa, biroul de la munca etc). AC-ul nu reduce nici o viteza, aceasta este redusa de ventilatorul care sufla aerul in habitaclu, AC-ul va ramane la temperatura la care este setat pe panoul de bord pana cand soferul sau alta persoana o modifica. Temperatura rece e data de compresorul care antreneaza freonul pe conducte spre evaporator, iar ventilatorul preia aer de afara prin grila de admisie de sub parbriz si il sufla prin evaporatorul racit de catre compresor si il introduce in habitaclu rece. Temperatura calda este data de rezistente electrice (pentru cine are, intra iarna in functiune cand sunt sub -3 grade afara) pentru a baga aer cald mai repede, pana se incalzeste motorul si apoi intra incalzirea clasica care incalzeste aerul tras de afara si impins in habitaclu de ventilator. |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
jackieZAZ |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 March 10 ![]() |
skorpio_bog aveam pretentii la tine, ti-am citit multe posturi si am invatat cite ceva de la tine. nu ma dezamagi . climatronicul are posibilitatea ca oricare aer conditionat sa produca atit aer rece cit si cald, inverseaza circuitele ca la oricare aer conditionat. adica vaporizatorul cu condensorul. clima merge pe cald atita vreme cit motorul nu e suficient de cald incit sa asigure temperatura setata. chiar nu a observat nimeni ca iarna cind e tare frig in masina si avem setata temperatura de 23 pe auto ne arata ca merge si aerul conditionat? eu am intrat in discutia asta cu intrebarea atit de simpla .. pentru dezaburire e mai bun aerul conditionat rece sau cald? din pacate multi amatori se intreaba cum adica aer conditionat cald? sa stea in puii mei in banca daca nu le-a placut scoala.. !!!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1
- B03ZAZ
2005 1,5 DCI 80CP
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#59
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
inainte sa te arunci la gatul meu mai citeste odata cu atentie postul meu si poate te vei lamuri. am zis acelasi lucru ca si tine, cu alti termeni.
![]() QUOTE(skorpio_bog) AC poate fi si cald si rece, in functie de conditiile meteorologice (temperatura, umiditate) din incinta in care este pus spre functionare adica exact ce ai zis si tu, AC produce si aer cald si rece. Off: Nu mai face remarci la adresa mea daca nu ma cunosti, eu doar incerc sa ajut, nu sa ma bag aiurea in seama sau sa impresionez pe cineva. ![]() This post has been edited by skorpio_bog: 6 Jun 2010, 20:59 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
utzi22 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 November 07 From: Undeva langa Bucuresti ![]() |
Ac-ul de pe masina cred ca e facut sa bage doar rece...si caldura o baga "de la motor" . Eu asa stiam.
Ps: e doar o parere nu aruncati cu pietre. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:38 |