Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am comandat Laguna 3, tre' sa vina...

sandman_
post 17 Sep 2008, 20:10
Post #91


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




De ce Jetta si nu Passat? Ai asteptat o medie ca sa iei compacta?
Ce intelegi prin "cam alergata pe autobahn" ?

Nu cred ca are rost sa intreb care e diferenta de masa intre L3 si Jetta.
Tata merge agresiv si nu il preocupa consumul. Mie mi-a consumat 7L/100km Schladming pana la Viena, dar nu se pune.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruletz75
post 17 Sep 2008, 22:02
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 6 October 07




In primul rand aceste 2 marci sunt din clase diferite , de ce jetta si nu passat ? pt ca passat au toti....si eu am vrut ceva mai compact este, mai tractoras dar este o masina in care ma simt bine la cei 1.89 m ai mei stau bine in jetta mea , cand renaultul o sa faca o masina in cu o pozitie mai joasa la volan , atunci o sa achizitionez cu siguranta pana atunici o sa conduc masini nemtesti spre nemutumirea mea sufleteasca dar asta este, apropo ma-m urcat in megane din clasa din care face parte si jetta si nu s eprea compara frantuzoaica la confort cu nemtoaica niciodata fara nici o suparare hai sa fim realistii , eu iubesc mult renaultul dar la capitolul confort si spatiu interior .........eu dau scaunul la maxim in spate si nu mai ating pedalele pe cand la megane si laguna ...........fara suparare cam stau cu volanul intre picioare sau dau cu capul de plafon eu am vandut laguna mea din aceasta cauza din pacate, astept laguna 4 asta m-a dezamagit asta se vede si prin vanzarile facute la L3 un esec total din pacate , traiasca meganul si loganul biggrin.gif

This post has been edited by doruletz75: 17 Sep 2008, 22:04


--------------------
renault laguna 2000 - B 75 DRU
Cand eram pic imi doream sa lucrez la Dacia Pitesti si sa fac Politehnica si acum......ce vremuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Sep 2008, 22:04
Post #93


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Daca a ajuns un Volkswagen mai confortabil ca un Renault ...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruletz75
post 17 Sep 2008, 22:07
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 6 October 07




am spus la spatiul interior eu stiu ce vorbesc, ma dadeam jos din laguna dupa 500km cu dureri de picioare si cu jetta am condus berlin-viena dintr-o bucata eu nu ma-m referit la calitatea materialelor si scaunelor moi la care renault este peste vw

This post has been edited by doruletz75: 17 Sep 2008, 22:07


--------------------
renault laguna 2000 - B 75 DRU
Cand eram pic imi doream sa lucrez la Dacia Pitesti si sa fac Politehnica si acum......ce vremuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Sep 2008, 22:43
Post #95


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La nemtoice te omoara scaunele alea tari...am multi km condusi cu Golf si Octavia...deci nu vb. prostii...eu am 1.85 dar nu am simtit niciodata volanul intre picioare la frantuzesti...dar lipsa durerilor de spate am sesizat-o... orice poti se poate spune despre masinile frantuzesti...dar la confort sunt peste nemtoaice...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yav
post 17 Sep 2008, 23:39
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 June 06




Sunt de acord cu cj98czh. Prietena mea are un disc tasat la coloana. Ca atare a trebuit sa aleg cu atentie masina. Nu pot sa-ti explic ce dureri de spate a avut cand s-a intors cu un coleg de la Sinaia intr-un Golf. Si nu a trebuit sa mearga 500km.
Poti sa-mi zici tu ce vrei de orice masini nemtesti, englezesti, japoneze samd. Am ales Renault pentru ca in clasa ei ofera un confort sporit, unul din cele mai bune.

Cum spunea un amic posesor de masini nemtesti: Fundul de francez trebuie tinut in puf si sa se simta bine in scaun.

This post has been edited by Yav: 17 Sep 2008, 23:41


--------------------
Renault Laguna III 2.0 dCi 2008 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 18 Sep 2008, 07:50
Post #97


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




doruletz, in-trade-var u-n esec t-otal L3. Macar bine ca ti-ai pastrat tu obiectivismul...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruletz75
post 18 Sep 2008, 14:33
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 6 October 07




Nu vreau sa deranjez pe nimeni dar vanzarile spun totul!!


--------------------
renault laguna 2000 - B 75 DRU
Cand eram pic imi doream sa lucrez la Dacia Pitesti si sa fac Politehnica si acum......ce vremuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 18 Sep 2008, 15:42
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Si ce treaba au vanzarile cu calitatile tehnice si dinamice ale masinii, cu tehnologia foarte avansata din domeniul sigurantei, cu interiorul deosebit? Pentru ca masina se vinde slab, dar e o masina foarte buna.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 19 Sep 2008, 08:36
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(sandman_ @ 18 Sep 2008, 07:50)
doruletz, in-trade-var u-n esec t-otal L3. Macar bine ca ti-ai pastrat tu obiectivismul...
*



radmasa.gif
Bai terminati ca ma doare burta de ras.

Revenind la subiect, problema se rezuma la anticul "de gustibus non (est) disputandum". Traiasca latina din clasa a VIII-a. Iar vechia disputa cu nemtii versus francezii nu se va solutiona aici cu siguranta. Poate nu strica totusi sa remarcam si faptul ca Renault e pe locul I in Germania la marcile de import. O fi pozitia asta sustinuta numai de vanzarile de tip "Kangoo" sau "Master"?
Si revenind si mai la subiect, va spun sincer ca, de la o zi la alta (probabil ca pe masura ce masina "se lasa" si ne invatam mai bine unul cu celalalt), L3-ul meu (sau L3-a mea, nu stiu cum e mai bine radmasa.gif ) imi place tot mai mult. Sper sa fie reciproc smile.gif . Si asta in conditiile in care, la 3000 de km, cu siguranta nu si-a spus inca ultimul cuvant.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuperca
post 24 Sep 2008, 12:07
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 September 08




salutare,

am si eu unele intrebari de "newcomer" in ale forumului si Renault-ului:
- de ce revizia la laguna 3 e la 10.000 km, la orice alta masina pe care am avut-o (Citroen, Hyndai, Toyota) erau la 15-20 mii?
- a doua intrebare e retorica, garantia la trenul de rulare e de 50.000 km, nu e putin comparand ca am 150.000 km si 5 ani pt motor si cutie?

in fine, masina deja am comandat-o asa ca alte iteratii ar fi tardive, dar macar asa de dragul barfei smile.gif)

10x,

Ciuperca


--------------------
Renault Laguna III 2l Turbo 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 24 Sep 2008, 16:00
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




Prima revizie la L3 este la 10.000 km la diesel si la 15.000 km la benzina
Urmatoarele sunt la 15.000 km diesel si 20.000 km la benzina...


Garantia trenului de rulare de 50.000 e fix cat te tzine masina
Maxim la 60.000 km tre' schimbate amortizoarele; 4 bucati vor costa in jur de 1800 lei + vreo 4 ore de manopera
Deci la 55.000 km revizia va costa 2200 amortizoare, 700 ulei + filtre + un set de placutze (pt care nu stiu inca pretul)

Sunt foarte putine masini in Romania care nu trebuie sa schimbe amortizoarele la 50.000 km, majoritatea suv-uri scumpe.
Altfel, bine ai venit pe gropi.


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 24 Sep 2008, 16:01
Post #103


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Revizia e la 15.000km ...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Sep 2008, 16:08
Post #104


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Adi-Paul @ 24 Sep 2008, 17:00)
Altfel, bine ai venit pe gropi.
*



Nu stiu pe unde ai citit tu (nu in cartea de service, ca altfel ai fi stiut ce ulei sa pui la masina) dar din carnetele de garantie si service de la o Laguna 3 pe care eu le-am vazut, reviziile sunt la 15.000. Inclusiv prima.

Garantia este 3 ani sau 150.000 de km fara nici o limitare la trenul de rulare, bine doar cu exceptia amortizoarelor. De altfel e si pus un scan pe forum cu certificatul de garantie si nu exista acea limitare.
Uite aici: http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627443033


Iar aia cu amortizoarele distruse la 50.000 de km spusa la modul "asa se vor comporta toate" face parte din categoria ineptii fara numar. Eu nici macar nu am vazut pe forum pe vreunul care sa fi schimbat la 50.000 de km toate amortizoarele. Eu la revizia de 45.000 de km am facut test de amortizoare si au iesit excelent. Si le-am rupt bine de tot la ce gropi au vazut.

Ciuperca, informatiile alea tu le-ai citi aici pe forum sau ti le-a spus consilierul tau de vanzari?

This post has been edited by ssilviu: 24 Sep 2008, 16:20


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuperca
post 24 Sep 2008, 16:10
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 September 08




QUOTE(Adi-Paul @ 24 Sep 2008, 16:00)
Prima revizie la L3 este la 10.000 km la diesel si la 15.000 km la benzina
Urmatoarele sunt la 15.000 km diesel si 20.000 km la benzina...
Garantia trenului de rulare de 50.000 e fix cat te tzine masina
Maxim la 60.000 km tre' schimbate amortizoarele; 4 bucati vor costa in jur de 1800 lei + vreo 4 ore de manopera
Deci la 55.000 km revizia va costa 2200 amortizoare, 700 ulei + filtre + un set de placutze (pt care nu stiu inca pretul)

Sunt foarte putine masini in Romania care nu trebuie sa schimbe amortizoarele la 50.000 km, majoritatea suv-uri scumpe.
Altfel, bine ai venit pe gropi.
*



ok, merci de info. totusi tipul de la dealer m-a informat ca am revizii la 10.000 km conform unei decizii recente renault, oricum o sa primesc cartea de service la livrare si o sa vad, o revizie 10.000 km mi se pare foarte des, 15.000 e rezonabil. La citroen c5 aveam la 20.000 km desi n-am ajuns niciodata mai tarziu de 17-18.000.
La amortizoare stiu povestea, la c5 la 58K am schimbat pe spate 1250+TVA, cred ca includea si manopera. uleiul e 700? cam scump, la c5 era 450 cu filtru de motorina si manopera. in fine, bine am venit la renault wink.gif))

inca o data merci de info!




--------------------
Renault Laguna III 2l Turbo 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 24 Sep 2008, 16:33
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




Nu, m-ai inteles gresit:
uleiul si filtrele vor fi vreo 700, impreuna
poate 750
la benzina sunt toate 650 lei

bine (ca) ai venit la renault!


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 24 Sep 2008, 16:38
Post #107


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




uita de 10.000km. Reviziile sunt la 15.000 si atat.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuperca
post 24 Sep 2008, 17:02
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 September 08




ok, multam!

cand apare tovarasa si ii dau drumul in trafic vin cu impresii. nu am citit inca nimic despre versiunea asta pe benzina, dar la test drive mi-a placut mult. sper sa se comporte bine si sa nu iau chiar benzinaria dupa mine cum fac misto de mine unii smile.gif




--------------------
Renault Laguna III 2l Turbo 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 24 Sep 2008, 17:30
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(ciuperca @ 24 Sep 2008, 17:02)
ok, multam!

sper sa se comporte bine si sa nu iau chiar benzinaria dupa mine cum fac misto de mine unii smile.gif
*



In primul rand felicitari pentru alegere si bun venit.
Dupa mine, problema nu e consumul in sine ci ceea ce obtii de la masina la acea rata de consum. Asa ca, la 2.0 turbo (te invidiez mad.gif , in august cand am luat-o eu nu erau), vei avea probabil exact ce ai cumparat.
Cum probabil sti, consumul inseamna in primul rand stilul de condus: mergi civilizat, consumul e OK (in categoria sa), esti "jmecher", deh jmecheria costa.
E valabil la orice masina. Nevasta-mea nu cobora la matiz sub 10 in oras neam, da' nici nu trecea de a treia. Asa ca, orice e posibil.
Acu' la un oaresce minim de 14-15 in oras cred ca trebuie sa te astepti (avand in vedere ca 2.0 aspirat sta pe al 12-13) dar, atata timp cat nu te rupi in figuri (doar din cand in cand si la nevoie smile.gif ) nu va sari calul. Masina iti va spune singura si vei invata in timp ce si cum de la ea.
Repet, ideea e ceea ce vei obtine raportat la acel consum si asta conteaza in primul rand, iar de la 2.0 turbo sunt convins ca vei obtine multe satisfactii.

Eu deja am lansat o tentativa catre dealer sa returnez 2.0 si sa iau 2.0 turbo dar, pana acum, oferta lor nu mi-a convenit mad.gif .

Probabil sti, dar merita reamintit:
1. cand o vei lua de la dealer sa nu fi dezamagit din primul minut; masina e nelasata si impresia e de balena puturoasa. Crede-ma ca in realitate nu e deloc asa si o vei constata singur, in timp.
2. si consumul va fi mai mare la inceput; va scadea in timp si pe masura ce va invatati unul cu altul.
3. multe masini noi au pe bord consumuri astronomice, de zeci de litri la suta. Am patit-o la ambele meganuri si la L3 (arata 64 la suta radmasa.gif ). E o chestie care tine de testari am impresia si nu are nimic de-a face cu consumul real, asa ca sa nu te treaca transpiratiile daca-l vei remarca. smile.gif

This post has been edited by dili: 24 Sep 2008, 17:34


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuperca
post 24 Sep 2008, 18:19
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 September 08




e prima experienta pe benzina dupa ceva vreme, asa ca abia astept.
oricum, test drive-ul a aratat f bine, demarajul e excelent iar nivelul de zgomot mult sub ce stiam eu de la diesel,mai ales cand era rece. pretul mi s-a parut atractiv, am purtat si unele negocieri si am ajuns la 21000+TVA incluzand xenon, magazie (desi nu-mi trebuie, 6xmp3 inseamna un an de ascultat muzica fara sa se repete vreo piesa) si bluetooth. a si alarma. 5 ani garantie e si asta un plus.
despre consum chiar astept cu nerabdare sa vad ce se intampla, pe computerul de bord arata valori destul de mari la instantaneu dar nu e relevant pana nu faci cateva sute de km.




--------------------
Renault Laguna III 2l Turbo 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Sep 2008, 21:21
Post #111


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(ciuperca @ 24 Sep 2008, 16:10)

La amortizoare stiu povestea, la c5 la 58K am schimbat pe spate


Ce ... ai schimbat tu la C5 04.gif ?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Sep 2008, 21:31
Post #112


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Lumea tot amortizoare le zice, ce sa ii faci?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 24 Sep 2008, 22:41
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




ssilviu, ma bucur ca avem un expert acilea sa ne apere de ineptii
pe de alta parte, la ce viteza de rulare ai testat tu amortizoarele?
Sau a fost un test "la rece"?
eu am avut o strambatura de 1/3 dintr-un grad in urma accidentului
au pus masina pe stand si au verificat-o
mergea "ceas"
la 130 km/h se simtea o dardaiala in volan de 1-2 grade
la 180 km/h era de peste 4 grade, ma luptam cu volanu'

am dus-o inapoi, au facut geometria peste strambatura amortizorului si mi-au ciupit rulmentul de pe partea opusa

nici eu nu cred in generalitati
dar la peste 200 km/h as vrea sa fiu sigur de fierul in care ma aflu


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Sep 2008, 22:44
Post #114


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si atunci de ce nu schimbi masina la 50.000 de km? Ca sa fii sigur wink.gif

This post has been edited by ssilviu: 24 Sep 2008, 22:44


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 24 Sep 2008, 22:56
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




uite asha cum sunt eu un amarat de proprietar necunoscator, am gasit totusi un ghid in care scrie cam cum se face
si asta la ei, care au cele mai bune drumuri din europa
ma intreb daca drumurile noastre sunt ca ale lor sau sunt ei tampitzi si zic doar asha, sa le facem vanzari

da, daca masina n-o sa mai corespunda la 50.000, o schimb
inclusiv daca incepe sa cante, desi presimt ca n-o sa fie cazu'

24 Sep 2008, 22:58:
ma luai cu vorba: "ei" sunt britanicii, aia de au drumuri

This post has been edited by Adi-Paul: 24 Sep 2008, 22:58

Attached thumbnail(s)
amortizoare.JPG ( Size: 42k ) Number of downloads: 250


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Sep 2008, 22:59
Post #116


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cand o sa scrie recomandarea aia ( si trebuie sa tii cont de faptul ca ea se raporteaza la cazurile cele mai nefavorabile. adica atunci cand exista sanse se uzezi amortizoarele in mai putini km, si recomandarea aia ar fi scazut. afirmatia facuta de tine ca la 60.000 deja trebuie schimbate ca sunt uzate se refera la limita superioara in cel mai rau caz) la tine in manual mai vorbim. Pana atunci tu nu ai Laguna aia despre care se vorbeste in linkul tau. Ci una cu PDG.

This post has been edited by ssilviu: 24 Sep 2008, 23:07


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 24 Sep 2008, 23:20
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




sunt convins ca orice as zice tu shtii mai bine;
uite o ashez asha:
eu unu', cu tot cu pdg as schimba pana in 60.000 km amortizoarele

la fel, desi aproape nimeni nu face asta, la 120.000 km as schimba lichidul de frana
acu' stiu ca o sa-mi zici ca nici asta nu e nevoie ca nu avem autostrazi si ca franarile nu sunt la fel de puternice si ca aderenta asfaltului nostru e mai slaba si in consecinta presiunea exercitata e mai mica si ca temperatura medie anuala la noi e mai scazuta iarna si deci uzura e ca pentru puii gostat iar cauciucurile sunt murdare si deci lichidul aproape ca nu se misca
da' pentru confortul meu psihic care nu se obtine prin puncte de expertiza tehnico-mecanica, voi schimba totusi nenorocitul de lichid de frana ca deja nu-mi mai vine desi tu inca n-ai apucat sa te incontrezi cu mine si pe tema asta smile.gif
hai noapte buna ca unii munceste maine!


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Sep 2008, 23:27
Post #118


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Adi-Paul @ 25 Sep 2008, 00:20)
la fel, desi aproape nimeni nu face asta, la 120.000 km as schimba lichidul de frana


Nu ar strica sa citesti carnetul de intretinere de la masina ta. O sa afli lucruri interesante happy.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Sep 2008, 23:28
Post #119


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. Eficienta amortizoarelor se testeaza.
2. Lichidul de frana se schimba pentru ca este higroscopic, nu pentru ca se uzeaza.

Oricine face o revizie urmand cartea inlocuieste lichidul de frana la 120k km sau 4 ani, daca nu ma insel.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csorin66
post 25 Sep 2008, 08:20
Post #120


Membru fabricat in Romania


Group: Members
Posts: 504
Joined: 22 September 08
From: Ploiesti




Sal, am comandat si eu laguna 3 2.0 140 privilege, astazi ar trebui sa mi-o livreze, ieri mia spus cei de la ipso ploiesti ca s-ar putea intarzia livrarea din cauza la nu stiu ce greva a transportatorilor, sper sa nu am ghinionul asta, sunt mai rau ca un copil, nu mai am rabdare. Citeam pe aici imresiile voastre si si mai rau imi creste nerabdarea. Sper sa fii facut o alegere buna cu laguna 3.

Stie cineva ce versiune are doua iesiri de esapament? Unele au unele nu.
Dealeru a zis ca privilege are, dar eu am vazut pe strada privilege fara.
Altcineva mi-a zis ca numai cele care au cutie automata are asa ceva indiferent de versiunea de echipare.
Va las . am numai nervi pe telefon ca numai suna sa-mi spuna cand sa ma duc dupa masina


--------------------
Renault LagunaIII 2.0 16V/140 CP 2008 Privilege
''Viata trebuie savurata, nu suportata''
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:35
Dacia