Consum mare 1.7 65kW
![]() ![]() ![]() |
Consum mare 1.7 65kW
cristiland30 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|||
ciucean |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 February 08 ![]() |
si pe mine ma intereseaza un consum,la un 1,8 16 v,99kw
in oras...... in exterior imi ia 7,7 si in interior nu pot sa imi dau seama..... astept sa-mi spuna cineva,cam cat ar trebui sa-mi consume in oras,in conditii normale de functionare......fara condus sportiv... multumesc |
--------------------
renault
19 16v
1992
- SB-69-HOT
|
|
unicooll |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
![]() Asta e ![]() ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
am revenit...de la 16%consum ce il aveam in oras, acum am in jur de 10%. Cum? am scos acel furtun de absortie aer receca se leaga de carcasa filtrului de aer si mi-a dat acest rezultat. Filtru a fost schimbat acum 2 luni iar altceva nimic. Cred ca aerul rece facea ca acest consum sa fie asa mare.
Ica o intrebare... cam o data la 1 luna jumate, bujia de la pistonul 1 se uda..deci nu mai functioneaza (trebuie s-o schimb) si imi merge motorul interupt. aveti idee ce s-ar putea intampla??? Mersi mult. p.s. bujiile sunt super bosh la 12 lei bucata. |
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
unicooll |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 17:18) am revenit...de la 16%consum ce il aveam in oras, acum am in jur de 10%. Cum? am scos acel furtun de absortie aer receca se leaga de carcasa filtrului de aer si mi-a dat acest rezultat. Filtru a fost schimbat acum 2 luni iar altceva nimic. Cred ca aerul rece facea ca acest consum sa fie asa mare. Ica o intrebare... cam o data la 1 luna jumate, bujia de la pistonul 1 se uda..deci nu mai functioneaza (trebuie s-o schimb) si imi merge motorul interupt. aveti idee ce s-ar putea intampla??? Mersi mult. p.s. bujiile sunt super bosh la 12 lei bucata. Ce sa inteleg??? ca acel furtun ce facea? nu tragea aer rece??? sau cum influentza consumul furtunul de la filtrul de aer???? |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#6
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
salut
eu nu am mai scris de mult un mesaj pe forumu asta, da am vazut mesaju asta cu udatu bujiei. si la mine e la fel. am fost la cineva si mia verificat compresia pe toate pistoanele si la pistonu unu nu am compresie. CAUZE: ori sunt arse supapele pe pistonu respectiv ori sunt uzati segmentii dar atunci ar trebuii sa scoata fum si la mine nu scoate, sau poate a iesit boltu pistonului si freca pe camasa, dar eu cred ca sunt supapele. motoru merge ca iam facut o smecherie acolo, cam tiganesca cum ar zice unii dar da rezultate, atat doar ca la schimbarea vitezelor adica cand o calc se simte ca nu functioneaza un piston cum trebe. eu o sal desfac cat de curand numai sa isi faca un mecanic timp pentru mine. mai trebe sami schimb caseta servo care am gasito la 200 ron ( am scris io intrun topic despre astea) ![]() apropo: bujia nu trebe so schimbi neaparat. ardeo si va functiona din nou. eu asa am dat o gramada de bani pe bujii pana mi sa spus ca doar se uda nu se ard si ca daca le incalzesc la foc isi revin. asa am facut si sia revenit, pana sa inrosiit am tinuto la foc. This post has been edited by aliynutz_84: 21 Mar 2008, 18:16 |
--------------------
renault
19
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
- SJ 65 ALY
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
ba da... acel furtun tragea aer rece dar cred ca era prea rece pt a incalzi benzina... cred ca asa functioneaza, nu? benzina incalzita, consum mai putin. Oricum, de fiecare data, dimineata stau un sfert de ora ca sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca... iar diferenta s-a simtit de cand am scos furtunul Cand vine zapuseala am sa-l pun la loc pt ca se incinge mai repede.
Pt bujii, am sa caut pe cineva sa-mi verifice motorul si pt cei care stiu, pot sa-mi dea un pont unde m-as duce??? Mersi... Sunt din Brasov. |
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
unicooll |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 21:49) ba da... acel furtun tragea aer rece dar cred ca era prea rece pt a incalzi benzina... cred ca asa functioneaza, nu? benzina incalzita, consum mai putin. Oricum, de fiecare data, dimineata stau un sfert de ora ca sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca... iar diferenta s-a simtit de cand am scos furtunul Cand vine zapuseala am sa-l pun la loc pt ca se incinge mai repede. Pt bujii, am sa caut pe cineva sa-mi verifice motorul si pt cei care stiu, pot sa-mi dea un pont unde m-as duce??? Mersi... Sunt din Brasov. Problema ce nu o inteleg eu e urmatoarea...Practic daca ai scos acel furtun pe care trage aer rece, va trage aer si mai rece ca-l ia direct de afara...si aici nu inteleg eu explicatia ta logica... Intradevar consuma mai mult cand e rece, dar practic acel furtun care trage aer rece, nu-l lua atat de rece ca la temperatura de afara...practic acum iti baga aer si mai rece(in cazul in care nu ai astupat gaura unde vine colierul pentru furtun)... Daca ai fi vrut sa nu mai traga aer rece astupai furtunul , sau il scoteai si astupai gaura... se practica asa ceva, dar nu are absolut nici o logica ce spui tu ca nu mai trage aer rece daca ai scos furtunul...voi ceilalti de pe forum ce parere aveti? ma lamureste si pe mine cum de ia scazut consumul? pt ca nu mi se pare o explicatie plauzibila faptul ca scosti furtunul de aer rece si nu mai trage aer rece... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
deci... furtunul ducea jos in dreapta sub spoiler unde acolo era rece... daca l-am scos, acum absortia de aer e de deasupra motorului, mai precis deasupra 1 piston; ei, daca si acolo e aer mai rece decat sub spoiler...
|
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
unicooll |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 22:16) deci... furtunul ducea jos in dreapta sub spoiler unde acolo era rece... daca l-am scos, acum absortia de aer e de deasupra motorului, mai precis deasupra 1 piston; ei, daca si acolo e aer mai rece decat sub spoiler... Sa spunem ca am inteles...totusi raman cu niste semne de intrebare...poate isi mai dau si altii cu parerea la acest subiect...la mine nu ajunge chiar sub spoiler acel furtun... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
consumul mare poate fi si de la proasta functionare al sondei lambda la motoarele care au asa ceva eu is patit din cauza lui de la 9 a sarit la 15 consumu
dupa remediere totul e normal |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
asa... si-mi poti spune daca si ren meu are sonda lambda si unde se afla, cum arata si daca o pot schimba de unul singur???
|
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Intr-o prima faza iti atrag atentia ca motorul tau este luat de pe un R21, si intrucat ai carburator, nu ai sonda lambda.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cristiland30 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
pai ma gandeam la asa ceva pt ca sunt o gramada de fire cu mufe pe acolo si nu isi gasesc locul. Daca nu ma insel, daca o sa am probl cu motorul, cerd ca va trebui sa schimb forumul pe r21, nu-i asa???
Inca ceva... am astupat partea de absortie la aer rece, ce s-ar putea intampla??? si... ma intreb, cum ti-ai dat seama ca e de ren 21 motorul meu? in cartea mea nu scrie nimic de vreo modificare... This post has been edited by cristiland30: 23 Mar 2008, 15:51 |
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
amg_0001 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 07 ![]() |
Consumul depinde si de intensitatea masinilor care circula in oras .Daca este mai liber si te duci fara ca sa fi nevoit sa schimbi vitezele intruna . atunci vei avea un consum mai mic , Dar consumul masinii depinde si de vechimea bujiilor . a filtrului de aer sau a presiuni aerului din anvelope sint multi factori care trebuie sa tii cont daca vrei sa ai un consum mai mic dar poanta cu furtunul nu cred ca ar putea ajuta la un consum mai mic .Eu am prins citeva cazuri fiind intrun oras cu cozi interminabile la semafoare si intersectii supraaglomerate si am observat ca am avut un consum destul de ridicat ,fata de cazurile cind sint in oraselul unde locuiesc eu si este o circulatie lejera fara prea multe opriri la semafoare sau cozi interminabile de masini. Consumul lui R19 este destul de acceptabil cred eu.
|
--------------------
Renault
renault19
1992
- CMD628
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
mda... a trebuit sa deblochez absortia pt ca dupa proba de ceea ce se poate intampla daca ii blochez absortia de aer rece, am constatat ca am avut un cosum de 23%.... cu 8 litri am facut 34km oras. Fain nu??? Bujiile sunt noi, presiunea verificata 1 data saptamana 2.1 toate rotile... filtru aer schimbat de craciun... poate am vreo sonda ceva ce se poate schimba. Acum am sa vad ce consum am dupa ce am deblocat absortia si am sa revin cu detalii...
|
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#17
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Prin blocarea caii de acces de aer rece in momentul in care clapeta trece pe aer rece si exista obturare atunci puterea de absorbtie a aerului creste si implicit si consumul de benzina.
Totusi cum faceti voi nu etse relevant consum de 8 litri ...am mers 45 etc . Corect este plinul facut ....mergem cati mai multi km si in mom in care indica leduld e lipsa benzina , apoi se va face plinul ( aprox 54 litrii ) si acesta etse un consum mult mai precis. Sunt doua sonde de temperatura aer, stiu ca citisem la un moment dat valoarea lor pe diferite temperaturi . Probabil R19/16 V va poate lamuri concret cu valoarea celor doua sonde ( aprox 200ohmi ) la temp de 25 d egrade , parca nu ? Sonda lambda influenteaza si ea consumul d ecarburant pe langa celelalte enumerate mai sus , pneuri stil de condus ,a glomeratie , incalzit motor ,aeroterme , faruri pornite etc ![]() PS ; Important ca acea clapeta sa functioneze la valorile de catalog si sondele de temperatura aers a aiba valori cu abaterile prescrise in catalog . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
unicooll |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 23 Mar 2008, 23:57) Prin blocarea caii de acces de aer rece in momentul in care clapeta trece pe aer rece si exista obturare atunci puterea de absorbtie a aerului creste si implicit si consumul de benzina. Totusi cum faceti voi nu etse relevant consum de 8 litri ...am mers 45 etc . Corect este plinul facut ....mergem cati mai multi km si in mom in care indica leduld e lipsa benzina , apoi se va face plinul ( aprox 54 litrii ) si acesta etse un consum mult mai precis. Sunt doua sonde de temperatura aer, stiu ca citisem la un moment dat valoarea lor pe diferite temperaturi . Probabil R19/16 V va poate lamuri concret cu valoarea celor doua sonde ( aprox 200ohmi ) la temp de 25 d egrade , parca nu ? Sonda lambda influenteaza si ea consumul d ecarburant pe langa celelalte enumerate mai sus , pneuri stil de condus ,a glomeratie , incalzit motor ,aeroterme , faruri pornite etc ![]() PS ; Important ca acea clapeta sa functioneze la valorile de catalog si sondele de temperatura aers a aiba valori cu abaterile prescrise in catalog . Practic la mine din filtrul de aer pleaca doua furtune-tuburi cum naiba sa le numesc...unul din ele are termostat si unul e fara...practic cand se incalzeste motorul mai bine se actioneaza acel termostat si trage mai mult aer...rece, asa-i????? Problema e ca nu stiu la mine cum trebuie asezat acel furtun fara termostat, pentru ca de cand am cumparat masina am fost nevoit sa il mai scurtez din cauza uzurii sale...deci poate sa puna cineva niste poze sa vad si eu cum sa pun acel furtun si cat de lung trebuie sa fie pentru a avea un consum mai mic? pentru ca la mine arata jalnic si trebuie sa-l schimb... La fel as vrea sa vad unde vine si celalat furtun cu termostat pentru ca citisem mai sus parca ca la unii ajunge chiar pana sub spoiler, dar la mine reusesete sa ajunga doar pana in spatele farului si ma gandesc ca nu cumva si acele sa mai fi fost scurtat de fostii proprietari ai masinii si sa nu cumva sa fiu nevoit sa-l schimb si pe acela...deci ce parerea aveti? ma puteti ajuta? ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
Hai noroc... am revenit. Acum am un cosum de 11
![]() |
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#20
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Carburator cu camera dubla si simpla?
Camera dubla in cazul in care dai talpa sau dupa o anumita turatie se deschide si cea dea doua camera( creste consumul ) dar si puterea motorului ![]() depinde de stilul de mers ![]() This post has been edited by vepman_ro: 27 Mar 2008, 22:35 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
simpla...
|
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa pui o poza cu motorul tau, am impresia ca tu ai injectie monopunct nu carburator.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#23
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Documentatia zice carburator.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#24
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
F2N- reprezinta motor cu carburator din ce stiu eu .a.cumsimplu dublu asta nu mai stiu
![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
F - bloc din fonta
2 - carburatie SAU injectie N - 1651 - 1750cmc |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Intr-un alt topic a postat niste poze si era perfect f3n, plus ca nu exista motor de 1,7 cu carb monocorp.
This post has been edited by mihai1677: 4 Apr 2008, 17:47 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
maine am sa dau carburatorul jos si am sa fac niste poze cu motorul. Il dau jos pt trb sa inlocuiesc garnitura de la imbinarea dintre galerie si esapament...am luat o ureche ce canal si mi-a miscat-o un pic iar acum haraie mai rau ca un tractor...
|
--------------------
Renault
19
1990 GTS
- BV 90 CRD ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#28
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
R19/16V stiu ca esti pasionat si esti f bine informat dar din ceea ce tin eu minte ....tind s ate contrazic ...2- carburatie
3- injectie Stiu ca am citit eu un manual odata ![]() dar ce care cum nu mai stiu nici eu ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#29
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Critica duce la documentare aprofundata, care duce la informatie mai exacta:
F - bloc din fonta si camasi integrate 2 - supape paralele si carburator dublucorp 3 - supape paralele si injectie mono sau multi punct N - 1651 - 1750cmc |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#30
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Deci am avut dreptate ...dar alea cu supape si alte minuni cred ca nu le intelesesem de atunci dar sa le mai tin minte ..
![]() ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 11:49 |