O romanca vrea un milion de euro de la renault, :)
![]() ![]() ![]() |
O romanca vrea un milion de euro de la renault, :)
bucatzel |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.513 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(argon @ 20 Mar 2012, 19:37) Pentru ca passatul ala il iei si mergi fara griji, iar la Laguna o sa-ti pice toate, pe rand. Desigur in mintea unora motivul e obsesia romanului pentru VW, o fi si asta, dar pe buna dreptate, fiabilitatea nu se compara intre cele doua la varsta aia. La VW e altceva... Cand pica turbina... e turbina proasta... Garrett...made in Romania... naspa, proasta turbina. La Renault cand pica turbina... Renault...de, frantuzeasca, proasta. Cand pica volanta... lucru de 10 ori mai des intalnit la VAG... e volanta proasta... Cand pica la Reno, frantuzeasca de rahat, nu mai imi iau in viata mea asa ceva... Cand pica injectia Siemens la 2.0TDI, nu e totuna ca atunci cand pica Delphi de la 1.5dci. In primul caz e motorina proasta, in al doilea e Reno. Eu nu prea am vazut pana acum VW TDI cu 200.000 km care sa aiba volanta si turbina originale, sa nu fi fost schimbate macar o data. Renaulturi va arat destule. Dar in fine, ce stiu eu... nu ca as lucra cu ele in fiecare zi... sunt doar intamplari nefericite. E doar subiectivismul din mine, posesor de Renault. Un singur lucru il pot pune pro VW si anume sunt mai inchegate. Nu zornaie toata plasticaraia prin interior ca la Reno. In rest, lasa-ma cu ele ca sunt si mult mai scumpe de intretinut decat frantuzestile. Suspensia are 1000 de brate, fara 1500 lei nu poti sa schimbi articulatiile. Se vand kituri cu toate bratele... e cea mai trasnita marca auto care fabrica asa ceva. Nimeni nu mai face suspensie cu 100 de brate. Tu la Meganul tau, daca iti bate ceva, te duci la service si schimbi un pivot si o bieleta. Dai 150 lei pe ele. Sa te vad ce fata faci cand te duci cu un Passat si iti spune mecanicul ca ai joc la un brat, dar ar fi recomandat sa le schimbi pe toate, ca nici restu' nu mai au mult si incep sa bata... Apoi daca iei doar un brat e scump... e mai rentabil sa iei un kit cu toate bratele... This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 12:41 |
--------------------
-
-
-
|
|
jay333 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(kxz @ 21 Mar 2012, 11:54) nu prea am vazut pasaturi ramase pe contrasens pe dupa tiruri... cu o floare nu se face primavara, nu a zis nimeni ca e masina perfecta si indestructibila, dar unul cu probleme nu inseamna ca pasatul pute. asa si pe topicul logan, gasesti zeci de exemple de posesori care intreaba de ce nu a mai pornit loganul dimineata asta. pe logica ta, tot pasatul e mai bun, ca merge cat de cat, dar daca ai logan mergi cu tramvaiul.... Care logica a mea? Sau n-ai observat ghilimelele? Raspunsul era pentru argon in sensul ca orice masina/marca are adoratori si detractori. Cum despre logan, laguna sau clio poti gasi 100 de nemultumiti, la fel poti gasi si despre passat sau orice alta masina. |
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#124
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
nu am mai putut sa editez mesajul precedent sa intreb.
a luat un milion de la reno sau nu romanca aia?! ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#125
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Klaus, nu incerc sa conving pe nimeni. Nu am de vandut, nu am de cumparat, nu am actiuni. Discutia a pornit de aici:
QUOTE(klaus @ 19 Mar 2012, 14:11) Cam asta e treaba, cand incepi sa faci masini competitive pe toate planurile, preturile incep sa se alinieze. Reformulez, poate nu am fost bine inteles: luam doua masini, pe una scrie ceed si pe alta golf. Presupunem ca cele 2 sunt aceeasi branza, motorizari, dotari si la fel de bine construite. La revanzare (dupa 4-5-7-10 ani) pe una din ele o sa primesti un pret mai mare, pentru simplul motiv ca are alta sigla pe capota. Concluzie scurta: o marca mai slab cotata merita achizitionata doar la un pret avantajos. Daca costa cat veveul, cand tragi linie s-ar prea putea sa ai de pierdut. Ironicule, aia cu 1.6-le a fost o gluma, nu? Sau tu pui semnul egal intre bicicleta si trotineta? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#126
|
![]() - Group: Members Posts: 22.819 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 12:47) Nu, nu este o gluma. Am parcarea plina la servici de pisaturi pe care voi le ridicati la rang de masina. Chiar m-am distrat cu un coleg, la fel de specialist ca si tine. Masina lui suprema este pisatul, dar l-am intrebat de ce si cum a ajuns la concluzia asta. Ce argumente tehnice are. Nimic. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
klaus |
![]()
Post
#127
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cdadan, asa este, pretul la revanzare e mai mare, dar in nici un caz dublu (ca asta ar insemna ca una e la jumatatea pretului fata de cealalta).
Insa si de noua o masina "cu staif", mai "de firma", a fost mai scumpa, caci daca ar fi la acelasi pret aia "no name" (ca sa zic asa) nu ar vinde masini noi, ca si-ar lua lumea d-alea "cunoscute". Crede-ma, tot dintr-o discutie d-asta am facut analiza aia si am rams oarecum uimit ca impresia generala nu e sustinuta de realitate, e un mit urban ca unele masini pierd mult mai mult decat altele la revanzare. Adevarul e ca pierd, insa in nici un caz procente gen 50%. Eu am constatat o diferenta de pana in 15-18%. Si cel care o ia de noua cu 20% mai ieftin decat concurenta, faptul ca pierde la revanzare 15% mai mult pentru el e un avantaj, ca aia 20% din pretul de nou sunt mult mai multi decat aia 15% castigati la pretul de SH. Ma rog, am facut eu aici si un sofism, dar il las sa fie descoperit de altii, dar pe fond am dreptate. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.513 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Mar 2012, 13:18) Am trait s-o aud si pe asta... regula de trei simpla e un sofism ![]() L.E. Sincer comparatia asta de preturi onlain nu-i 100% precisa. Ca poate golful o avut doua accidente si indreptari la activ, in poze arata ok, pe cand ceed-ul nu. Chestii pe care nu prea le afli online. Sau no, tu cu ochiul tau de vultur mai ai sanse, mai bine nu ma pronunt ![]() This post has been edited by bucatzel: 21 Mar 2012, 13:23 |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bradone |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 622 Joined: 5 March 07 ![]() |
|
--------------------
skoda
octavia II
2008
|
|
cdadan |
![]()
Post
#130
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 13:04) Bun, hai sa-ti dau eu argumente. Vezi troaca din semnatura mea. Are un 2.0 aspirat, cu injectie directa, injectoare piezo, valvetronic rahat figuri. E un aspirat bun. Pe langa el, un 1.6 reno pare o gluma. Poate esti de acord. Eh, punand motorul meu langa un 2.0 tdi pd, rezultatul da cu virgula. In conditii normale de trafic si la turatii normale, ma face pilaf din orice pozitie. Reprizele nu se compara. Daca le punem in sarcina maxima, cu turometrele spre rosu, atunci poate ca i-o trag. Insa cat din timp se merge asa? Pd-ul e un motor mult mai fun to drive, asta zice specialistul din mine. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
andu911 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu inteleg care e scopul comparatiei tale. Compari merele cu perele. Pune pe langa 2.0 tdi un BMW 320D si discutam apoi.
Asa compar si eu Laguna mea cu Logan 1.4 si sa vezi ce racheta am. This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 14:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
l@u |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 12:18) 1 Eu nu prea am vazut pana acum VW TDI cu 200.000 km care sa aiba volanta si turbina originale, sa nu fi fost schimbate macar o data. 2 Un singur lucru il pot pune pro VW si anume sunt mai inchegate. Nu zornaie toata plasticaraia prin interior ca la Reno. 3 Suspensia are 1000 de brate, fara 1500 lei nu poti sa schimbi articulatiile. Se vand kituri cu toate bratele... e cea mai trasnita marca auto care fabrica asa ceva. Nimeni nu mai face suspensie cu 100 de brate. 4 Dai 150 lei pe ele. Sa te vad ce fata faci cand te duci cu un Passat si iti spune mecanicul ca ai joc la un brat, dar ar fi recomandat sa le schimbi pe toate, ca nici restu' nu mai au mult si incep sa bata... Apoi daca iei doar un brat e scump... e mai rentabil sa iei un kit cu toate bratele... 1 Am acum 308274 km. Turbina schimbata prima data de mine la 240000Km Volanta originala ![]() 2 pe la 306000 mi-a aparut primul greiere 3 pe fatza pe o singura parte sunt 8 bucse si 5 pivoti (passat&a6) 4mecanicul ala e un prost,se schimba doar ce este uzat nu tot kitul si daca tu compari un brat care este cam 200 ron cu un kit complet care este cam 1700 lei (unul de mijloc) no comment Masina este luata din tara de noua si a fost la firma unde lucrez de la inceput asa ca,cunosc tot ceea ce s-a facut la ea si unde s-a facut. In rest nu comentez cunostintele tale vizavi de vw. ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
-
Td4, HSE
|
|
andu911 |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai tocmai le-ai comentat si mi-ai dat dreptate ... intr-un mod indirect...
![]() This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 15:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#134
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
l@u, poti baga mana in foc ca 50% din masini de tipul ala au ceea ce spui tu la km aia?
Sau te referi doar la o masina "la care ii cunosti trecutul" si pe care nu ai fi cumparat-o daca stiai ca e o troaca? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
l@u |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
klaus eu nu bag mana in foc nici pentru mine dar pentru toti manelistii care au tras de masini pana le-au rupt in doua si apoi au dat km inapoi sa o vanda.Am comentat exclusiv masina mea care a avut o exploatare normala si la care s-au facut toate la timpul lor fara rezerve si fara ,,la-s ca mai merge si daca bate un pivot".Masinile oricat ar fi de bune daca incap pe mana unul tont ajung rable si intr-un an.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
-
Td4, HSE
|
|
andu911 |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Remarc faptul ca ai observat ca la km 306.000 a aparut primul greiere.
![]() Acum am citit postul unde ai scris despre greier. Cica "masina a iesit din rodaj"... Ce umor avem. ![]() Deci cu tine nu am cum sa ma contrazic. Orice argument tehnic, stiintific nu se pune in calea convingerilor tale. Declar discutia nula ! ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
l@u |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
aia cu rodajul era pentru altcineva , dar nu ai prins poanta.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
-
Td4, HSE
|
|
zanzie |
![]()
Post
#138
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
cdadan |
![]()
Post
#139
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 14:56) Nu inteleg care e scopul comparatiei tale. Compari merele cu perele. Pune pe langa 2.0 tdi un BMW 320D si discutam apoi. Cred ca te referi la Ironik. El a venit cu astea, 2.0 tdi trage ca un 1.6 reno si 1.9 tdi are probleme cu 1.4 16v. Eu mi-am exprimat doar punctul de vedere, ca simplu nespecialist, in aceasta speta. Doi la mana: cr-urile nu-mi plac in mod deosebit. Am condus de unusase, de doi, de trei. La toate am gasit acelasi neajuns: nu raspund la pedala ca un pd. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#140
|
![]() - Group: Members Posts: 22.819 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 15:45) Cred ca te referi la Ironik. El a venit cu astea, 2.0 tdi trage ca un 1.6 reno si 1.9 tdi are probleme cu 1.4 16v. Eu mi-am exprimat doar punctul de vedere, ca simplu nespecialist, in aceasta speta. Nici macar nu ai fost atent la ce am zis, dar tu ai sarit in sus. Sa iti repet, pisatul ala de care zice baiatul ala trage la fel de prost ca un 1.6 16v E4 pe logan. Nu este racheta cum sustine si nici cum zici tu. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
klaus |
![]()
Post
#141
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
si pana la urma, revenind on topic, romanca ce a luat in mana? Milionul sau un milion de...?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#142
|
![]() - Group: Members Posts: 22.819 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
De fapt este bine ca s-a rupt traversa aia Donner sau nu?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
cdadan |
![]()
Post
#143
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 16:10) Nici macar nu ai fost atent la ce am zis, dar tu ai sarit in sus. Sa iti repet, pisatul ala de care zice baiatul ala trage la fel de prost ca un 1.6 16v E4 pe logan. Nu este racheta cum sustine si nici cum zici tu. Nu am sarit, am intrebat daca e o gluma. ![]() Sau poate ca nu esti obisnuit cu dieselul si nu stii sa-l exploatezi calumea. Dar si asa, trebuia sa simti diferenta. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
klaus |
![]()
Post
#144
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si stirea initiala, care nu mai e pa prostv pe site:
QUOTE Dupa ce nu i s-au deschis air-bagurile, desi a fost lovita frontal de un camion, o femeie din Bucuresti cere despagubiri de 1.000.000 de euro de la constructorul de automobile Renault, relateaza ProTv. In noiembrie 2006, Luminita Iugat a scapat cu viata in urma unui accident teribil. Timp de un an si jumatate, baiatul femeii a fost sub tratament, iar ea a fost pensionata pe caz de boala. Luminita Iugat spune ca a ales Renault Scenic, cand a aflat ca a primit cinci stele pentru siguranta. Femeia a facut o expertiza judiciara si a dat in judecata constructorul francez de automobile. Expertul autorizat de Ministerul Justitiei a confirmat suspiciunile femeii. La 54 de kilometri la ora cat avea masina in momentul impactului, sistemele de siguranta ar fi trebuit sa reactioneze precum la teste. Totusi, reprezentantii Renault spun ca n-au cum sa-ti dea seama daca masina era defecta sau nu, pentru ca proprietara a reparat-o inainte sa ii dea in judecata. link 1 link 2 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#145
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
astept si un proces impotriva celor de la volvo ca dumitru tinu s-a rasturnat cu masina si nu s-a deschis nicio punga de aer - si la cum arata renoul ala nu avea mai mult de 30 la ora...
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
andu911 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Sper ca am inteles destul de bine... o masina s-a lovit la 54 km/h.
Apoi proprietara masinii a dat in judecata producatorul. Dar intre timp reparase masina. Ce sa mai repari dintr-o masina care sufera un impact frontal cu un camion la 54 km/h ? Adica in ochii unui constator de asigurare masina ar arata a dauna totala. Normal ca un samsar adevarat o repara si asa. O mai fi fost reparata o data... Totusi ar trebui data o lege in cazul asta... o masina declarata dauna totala, pentru care se primesc despagubiri, ar trebui sa fie automat radiata din circulatie. E vorba de faptul ca pot muri oameni... airbagurile nu mai sunt puse la loc si Doamne fereste ca cel care cumpara masina, sa aiba nevoie de ele. Rezistenta sasiului lasa si ea de dorit, ca nu stiu cat de bune mai sunt sudurile comparativ cu cele facute in fabrica... This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 17:07 |
--------------------
-
-
-
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#147
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#148
|
![]() - Group: Members Posts: 22.819 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 16:28) Sau poate ca nu esti obisnuit cu dieselul si nu stii sa-l exploatezi calumea. Dar si asa, trebuia sa simti diferenta. Nu, imi trebuie categorie speciala in carnet ca sa conduc dizal. ![]() ![]() QUOTE(P-A-C-O @ 21 Mar 2012, 21:36) ![]() This post has been edited by IRONICK: 21 Mar 2012, 22:23 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
klaus |
![]()
Post
#149
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 17:00) Nu chiar. Masina fusese reparata intr-un alt service, din afaar retelei renault, inainte de accident. La momentul accidentului masina mai fusese reparata. Stiu eu daca i-au bagat aia mufa in calculatorul de airbag? Sau ce dracu mai facusera ei pe acolo? Oricum, am cautat dupa numele cucoanei (Iugat) si nu e nici un dosar nici la tribunale nici la curtile de apel din bucuresti sau pitesti. Doar sa fi fost pe numele altcuiva, dar nici asa nu am gasit procese relevante. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cdadan |
![]()
Post
#150
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th August 2025 - 21:56 |