Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O romanca vrea un milion de euro de la renault, :)

bucatzel
post 21 Mar 2012, 12:17
Post #121


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.513
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 12:08)
Deja ne departam de esential,
*



Da' aia n-au primit un milion de oioro de la reno. Asta asa, ca si hint ca passatvsdacia&dieselvsbenzinar e un pic off-topic. Asta ca sa nu mai pomenesc si ca s-au discutat si rasdiscutat. tongue.gif

This post has been edited by bucatzel: 21 Mar 2012, 12:18


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Mar 2012, 12:18
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 20 Mar 2012, 19:37)
Pentru ca passatul ala il iei si mergi fara griji, iar la Laguna o sa-ti pice toate, pe rand. Desigur in mintea unora motivul e obsesia romanului pentru VW, o fi si asta, dar pe buna dreptate, fiabilitatea nu se compara intre cele doua la varsta aia.
*



La VW e altceva... Cand pica turbina... e turbina proasta... Garrett...made in Romania... naspa, proasta turbina.
La Renault cand pica turbina... Renault...de, frantuzeasca, proasta.

Cand pica volanta... lucru de 10 ori mai des intalnit la VAG... e volanta proasta...
Cand pica la Reno, frantuzeasca de rahat, nu mai imi iau in viata mea asa ceva...

Cand pica injectia Siemens la 2.0TDI, nu e totuna ca atunci cand pica Delphi de la 1.5dci. In primul caz e motorina proasta, in al doilea e Reno.

Eu nu prea am vazut pana acum VW TDI cu 200.000 km care sa aiba volanta si turbina originale, sa nu fi fost schimbate macar o data.
Renaulturi va arat destule.

Dar in fine, ce stiu eu... nu ca as lucra cu ele in fiecare zi... sunt doar intamplari nefericite. E doar subiectivismul din mine, posesor de Renault.

Un singur lucru il pot pune pro VW si anume sunt mai inchegate. Nu zornaie toata plasticaraia prin interior ca la Reno.

In rest, lasa-ma cu ele ca sunt si mult mai scumpe de intretinut decat frantuzestile. Suspensia are 1000 de brate, fara 1500 lei nu poti sa schimbi articulatiile. Se vand kituri cu toate bratele... e cea mai trasnita marca auto care fabrica asa ceva. Nimeni nu mai face suspensie cu 100 de brate.

Tu la Meganul tau, daca iti bate ceva, te duci la service si schimbi un pivot si o bieleta. Dai 150 lei pe ele. Sa te vad ce fata faci cand te duci cu un Passat si iti spune mecanicul ca ai joc la un brat, dar ar fi recomandat sa le schimbi pe toate, ca nici restu' nu mai au mult si incep sa bata... Apoi daca iei doar un brat e scump... e mai rentabil sa iei un kit cu toate bratele...

This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 12:41


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 21 Mar 2012, 12:20
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(kxz @ 21 Mar 2012, 11:54)
nu prea am vazut pasaturi ramase pe contrasens pe dupa tiruri...

cu o floare nu se face primavara, nu a zis nimeni ca e masina perfecta si indestructibila, dar unul cu probleme nu inseamna ca pasatul pute.
asa si pe topicul logan, gasesti zeci de exemple de posesori care intreaba de ce nu a mai pornit loganul dimineata asta.
pe logica ta, tot pasatul e mai bun, ca merge cat de cat, dar daca ai logan mergi cu tramvaiul....
*


Care logica a mea? Sau n-ai observat ghilimelele? Raspunsul era pentru argon in sensul ca orice masina/marca are adoratori si detractori. Cum despre logan, laguna sau clio poti gasi 100 de nemultumiti, la fel poti gasi si despre passat sau orice alta masina.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 21 Mar 2012, 12:40
Post #124


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




nu am mai putut sa editez mesajul precedent sa intreb.

a luat un milion de la reno sau nu romanca aia?! happy.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Mar 2012, 12:47
Post #125


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Klaus, nu incerc sa conving pe nimeni. Nu am de vandut, nu am de cumparat, nu am actiuni. Discutia a pornit de aici:
QUOTE(klaus @ 19 Mar 2012, 14:11)
Cam asta e treaba, cand incepi sa faci masini competitive pe toate planurile, preturile incep sa se alinieze.
*


Reformulez, poate nu am fost bine inteles: luam doua masini, pe una scrie ceed si pe alta golf. Presupunem ca cele 2 sunt aceeasi branza, motorizari, dotari si la fel de bine construite. La revanzare (dupa 4-5-7-10 ani) pe una din ele o sa primesti un pret mai mare, pentru simplul motiv ca are alta sigla pe capota. Concluzie scurta: o marca mai slab cotata merita achizitionata doar la un pret avantajos. Daca costa cat veveul, cand tragi linie s-ar prea putea sa ai de pierdut.

Ironicule, aia cu 1.6-le a fost o gluma, nu? Sau tu pui semnul egal intre bicicleta si trotineta?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2012, 13:04
Post #126


-


Group: Members
Posts: 22.819
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 12:47)
Ironicule, aia cu 1.6-le a fost o gluma, nu? Sau tu pui semnul egal intre bicicleta si trotineta?
*
Nu, nu este o gluma. Am parcarea plina la servici de pisaturi pe care voi le ridicati la rang de masina. Chiar m-am distrat cu un coleg, la fel de specialist ca si tine. Masina lui suprema este pisatul, dar l-am intrebat de ce si cum a ajuns la concluzia asta. Ce argumente tehnice are. Nimic.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2012, 13:18
Post #127


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cdadan, asa este, pretul la revanzare e mai mare, dar in nici un caz dublu (ca asta ar insemna ca una e la jumatatea pretului fata de cealalta).
Insa si de noua o masina "cu staif", mai "de firma", a fost mai scumpa, caci daca ar fi la acelasi pret aia "no name" (ca sa zic asa) nu ar vinde masini noi, ca si-ar lua lumea d-alea "cunoscute".
Crede-ma, tot dintr-o discutie d-asta am facut analiza aia si am rams oarecum uimit ca impresia generala nu e sustinuta de realitate, e un mit urban ca unele masini pierd mult mai mult decat altele la revanzare. Adevarul e ca pierd, insa in nici un caz procente gen 50%. Eu am constatat o diferenta de pana in 15-18%.
Si cel care o ia de noua cu 20% mai ieftin decat concurenta, faptul ca pierde la revanzare 15% mai mult pentru el e un avantaj, ca aia 20% din pretul de nou sunt mult mai multi decat aia 15% castigati la pretul de SH.
Ma rog, am facut eu aici si un sofism, dar il las sa fie descoperit de altii, dar pe fond am dreptate.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 21 Mar 2012, 13:19
Post #128


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.513
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 21 Mar 2012, 13:18)
am facut eu aici si un sofism
*



Am trait s-o aud si pe asta... regula de trei simpla e un sofism tongue.gif

L.E.

Sincer comparatia asta de preturi onlain nu-i 100% precisa. Ca poate golful o avut doua accidente si indreptari la activ, in poze arata ok, pe cand ceed-ul nu. Chestii pe care nu prea le afli online. Sau no, tu cu ochiul tau de vultur mai ai sanse, mai bine nu ma pronunt 04.gif .

This post has been edited by bucatzel: 21 Mar 2012, 13:23


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bradone
post 21 Mar 2012, 13:53
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 622
Joined: 5 March 07




QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 12:18)


Un singur lucru il pot pune pro VW si anume sunt mai inchegate. Nu zornaie toata plasticaraia prin interior ca la Reno.

*



te invit la un drive-test cu vw din semnatura sa vezi concert


--------------------
skoda octavia II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Mar 2012, 14:43
Post #130


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 13:04)
Chiar m-am distrat cu un coleg, la fel de specialist ca si tine ... Ce argumente tehnice are.
*


Bun, hai sa-ti dau eu argumente.
Vezi troaca din semnatura mea. Are un 2.0 aspirat, cu injectie directa, injectoare piezo, valvetronic rahat figuri. E un aspirat bun. Pe langa el, un 1.6 reno pare o gluma. Poate esti de acord.
Eh, punand motorul meu langa un 2.0 tdi pd, rezultatul da cu virgula. In conditii normale de trafic si la turatii normale, ma face pilaf din orice pozitie. Reprizele nu se compara. Daca le punem in sarcina maxima, cu turometrele spre rosu, atunci poate ca i-o trag. Insa cat din timp se merge asa?
Pd-ul e un motor mult mai fun to drive, asta zice specialistul din mine.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Mar 2012, 14:56
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Nu inteleg care e scopul comparatiei tale. Compari merele cu perele. Pune pe langa 2.0 tdi un BMW 320D si discutam apoi.

Asa compar si eu Laguna mea cu Logan 1.4 si sa vezi ce racheta am.

This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 14:56


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 21 Mar 2012, 15:06
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 12:18)
1  Eu nu prea am vazut pana acum VW TDI cu 200.000 km care sa aiba volanta si turbina originale, sa nu fi fost schimbate macar o data. 
2 Un singur lucru il pot pune pro VW si anume sunt mai inchegate. Nu zornaie toata plasticaraia prin interior ca la Reno.
3 Suspensia are 1000 de brate, fara 1500 lei nu poti sa schimbi articulatiile. Se vand kituri cu toate bratele... e cea mai trasnita marca auto care fabrica asa ceva. Nimeni nu mai face suspensie cu 100 de brate.
4  Dai 150 lei pe ele. Sa te vad ce fata faci cand te duci cu un Passat si iti spune mecanicul ca ai joc la un brat, dar ar fi recomandat sa le schimbi pe toate, ca nici restu' nu mai au mult si incep sa bata... Apoi daca iei doar un brat e scump... e mai rentabil sa iei un kit cu toate bratele...
*



1 Am acum 308274 km.
Turbina schimbata prima data de mine la 240000Km
Volanta originala ohmy.gif
2 pe la 306000 mi-a aparut primul greiere
3 pe fatza pe o singura parte sunt 8 bucse si 5 pivoti (passat&a6)
4mecanicul ala e un prost,se schimba doar ce este uzat nu tot kitul si daca tu compari un brat care este cam 200 ron cu un kit complet care este cam 1700 lei (unul de mijloc) no comment
Masina este luata din tara de noua si a fost la firma unde lucrez de la inceput asa ca,cunosc tot ceea ce s-a facut la ea si unde s-a facut.
In rest nu comentez cunostintele tale vizavi de vw. blush.gif


--------------------
Land Rover Freelander - Td4, HSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Mar 2012, 15:09
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai tocmai le-ai comentat si mi-ai dat dreptate ... intr-un mod indirect... biggrin.gif



This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 15:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2012, 15:09
Post #134


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




l@u, poti baga mana in foc ca 50% din masini de tipul ala au ceea ce spui tu la km aia?
Sau te referi doar la o masina "la care ii cunosti trecutul" si pe care nu ai fi cumparat-o daca stiai ca e o troaca?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 21 Mar 2012, 15:14
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




klaus eu nu bag mana in foc nici pentru mine dar pentru toti manelistii care au tras de masini pana le-au rupt in doua si apoi au dat km inapoi sa o vanda.Am comentat exclusiv masina mea care a avut o exploatare normala si la care s-au facut toate la timpul lor fara rezerve si fara ,,la-s ca mai merge si daca bate un pivot".Masinile oricat ar fi de bune daca incap pe mana unul tont ajung rable si intr-un an.


--------------------
Land Rover Freelander - Td4, HSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Mar 2012, 15:16
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Remarc faptul ca ai observat ca la km 306.000 a aparut primul greiere. icon_mrgreen.gif

Acum am citit postul unde ai scris despre greier. Cica "masina a iesit din rodaj"... Ce umor avem. biggrin.gif
Deci cu tine nu am cum sa ma contrazic. Orice argument tehnic, stiintific nu se pune in calea convingerilor tale.
Declar discutia nula ! biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 21 Mar 2012, 15:20
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




aia cu rodajul era pentru altcineva , dar nu ai prins poanta.


--------------------
Land Rover Freelander - Td4, HSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 21 Mar 2012, 15:34
Post #138


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 16:16)

Declar discutia nula ! biggrin.gif
*


Bravo!


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Mar 2012, 15:45
Post #139


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 14:56)
Nu inteleg care e scopul comparatiei tale. Compari merele cu perele. Pune pe langa 2.0 tdi un BMW 320D si discutam apoi.
*


Cred ca te referi la Ironik. El a venit cu astea, 2.0 tdi trage ca un 1.6 reno si 1.9 tdi are probleme cu 1.4 16v. Eu mi-am exprimat doar punctul de vedere, ca simplu nespecialist, in aceasta speta.

Doi la mana: cr-urile nu-mi plac in mod deosebit. Am condus de unusase, de doi, de trei. La toate am gasit acelasi neajuns: nu raspund la pedala ca un pd. dry.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2012, 16:10
Post #140


-


Group: Members
Posts: 22.819
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 15:45)
Cred ca te referi la Ironik. El a venit cu astea, 2.0 tdi trage ca un 1.6 reno si 1.9 tdi are probleme cu 1.4 16v. Eu mi-am exprimat doar punctul de vedere, ca simplu nespecialist, in aceasta speta.
*
Nici macar nu ai fost atent la ce am zis, dar tu ai sarit in sus. Sa iti repet, pisatul ala de care zice baiatul ala trage la fel de prost ca un 1.6 16v E4 pe logan. Nu este racheta cum sustine si nici cum zici tu.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2012, 16:19
Post #141


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




si pana la urma, revenind on topic, romanca ce a luat in mana? Milionul sau un milion de...?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2012, 16:22
Post #142


-


Group: Members
Posts: 22.819
Joined: 19 April 05
From: Romania




De fapt este bine ca s-a rupt traversa aia Donner sau nu?


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Mar 2012, 16:28
Post #143


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 16:10)
Nici macar nu ai fost atent la ce am zis, dar tu ai sarit in sus. Sa iti repet, pisatul ala de care zice baiatul ala trage la fel de prost ca un 1.6 16v E4 pe logan. Nu este racheta cum sustine si nici cum zici tu.
*


Nu am sarit, am intrebat daca e o gluma. tongue.gif Passatul ala poate ca avea probleme. Incearca altul.
Sau poate ca nu esti obisnuit cu dieselul si nu stii sa-l exploatezi calumea. Dar si asa, trebuia sa simti diferenta. unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2012, 16:30
Post #144


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si stirea initiala, care nu mai e pa prostv pe site:
QUOTE
Dupa ce nu i s-au deschis air-bagurile, desi a fost lovita frontal de un camion, o femeie din Bucuresti cere despagubiri de 1.000.000 de euro de la constructorul de automobile Renault, relateaza ProTv.
In noiembrie 2006, Luminita Iugat a scapat cu viata in urma unui accident teribil. Timp de un an si jumatate, baiatul femeii a fost sub tratament, iar ea a fost pensionata pe caz de boala.
Luminita Iugat spune ca a ales Renault Scenic, cand a aflat ca a primit cinci stele pentru siguranta. Femeia a facut o expertiza judiciara si a dat in judecata constructorul francez de automobile.
Expertul autorizat de Ministerul Justitiei a confirmat suspiciunile femeii. La 54 de kilometri la ora cat avea masina in momentul impactului, sistemele de siguranta ar fi trebuit sa reactioneze precum la teste.
Totusi, reprezentantii Renault spun ca n-au cum sa-ti dea seama daca masina era defecta sau nu, pentru ca proprietara a reparat-o inainte sa ii dea in judecata.

link 1
link 2


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 21 Mar 2012, 16:42
Post #145


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




astept si un proces impotriva celor de la volvo ca dumitru tinu s-a rasturnat cu masina si nu s-a deschis nicio punga de aer - si la cum arata renoul ala nu avea mai mult de 30 la ora...


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Mar 2012, 17:00
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Sper ca am inteles destul de bine... o masina s-a lovit la 54 km/h.
Apoi proprietara masinii a dat in judecata producatorul.

Dar intre timp reparase masina.

Ce sa mai repari dintr-o masina care sufera un impact frontal cu un camion la 54 km/h ?
Adica in ochii unui constator de asigurare masina ar arata a dauna totala. Normal ca un samsar adevarat o repara si asa.

O mai fi fost reparata o data...

Totusi ar trebui data o lege in cazul asta... o masina declarata dauna totala, pentru care se primesc despagubiri, ar trebui sa fie automat radiata din circulatie.

E vorba de faptul ca pot muri oameni... airbagurile nu mai sunt puse la loc si Doamne fereste ca cel care cumpara masina, sa aiba nevoie de ele. Rezistenta sasiului lasa si ea de dorit, ca nu stiu cat de bune mai sunt sudurile comparativ cu cele facute in fabrica...

This post has been edited by andu911: 21 Mar 2012, 17:07


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 21 Mar 2012, 21:36
Post #147


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 16:22)
De fapt este bine ca s-a rupt traversa aia Donner sau nu?
*



blink.gif

jhi.jpg


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2012, 22:10
Post #148


-


Group: Members
Posts: 22.819
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 21 Mar 2012, 16:28)
Sau poate ca nu esti obisnuit cu dieselul si nu stii sa-l exploatezi calumea. Dar si asa, trebuia sa simti diferenta.  unsure.gif
*
Nu, imi trebuie categorie speciala in carnet ca sa conduc dizal. biggrin.gif Este evidet ca este diferenta, dar nu asa de mare cat sa te bage in scaun.
QUOTE(P-A-C-O @ 21 Mar 2012, 21:36)
blink.gif
*
radmasa.gif

This post has been edited by IRONICK: 21 Mar 2012, 22:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2012, 22:59
Post #149


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 21 Mar 2012, 17:00)
Sper ca am inteles destul de bine..
*

Nu chiar. Masina fusese reparata intr-un alt service, din afaar retelei renault, inainte de accident. La momentul accidentului masina mai fusese reparata.
Stiu eu daca i-au bagat aia mufa in calculatorul de airbag? Sau ce dracu mai facusera ei pe acolo?
Oricum, am cautat dupa numele cucoanei (Iugat) si nu e nici un dosar nici la tribunale nici la curtile de apel din bucuresti sau pitesti. Doar sa fi fost pe numele altcuiva, dar nici asa nu am gasit procese relevante.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Mar 2012, 00:06
Post #150


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(IRONICK @ 21 Mar 2012, 22:10)
Este evidet ca este diferenta
*


Suficient ca sa te scoata lejer in depasirile pe care cu 1.6-le doar le visezi. Si sa traga la deal cum trage 1.6-le la vale. tongue.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 21:56
Dacia