Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

gpl pt. laguna, pro si contra

katalyn03
post 2 Dec 2012, 21:20
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(trc-robi @ 2 Dec 2012, 20:43)
masinile sint cum sint,,,,piesele destul de scumpe in comparatie cu alte modele,,drumurile si ele varza,,daca mai bagam si gaz,,le distrugem cu totul,,,parerea mea e ca daca au fost fabricate pentru benzina,,atunci sa fie pe benzina... ne uitam ca gazul e ieftin,,,o sa se scumpeasca si el,,la fel cum a fost si cu motorina
*



parea ta! Exista orice masina pe benzina cu gpl de fabrica, bani sa ai sa il treci la optiuni
dar nu comapara renaultul cu dacia, eu stiu laguna cu 150 000 km numai pe gpl montat cand a cumparat-o
cati km faci u pe an?
ca altii fac 5000 / luna
am cumparat launa cu gpl de fabrica cu 397000 km si trage foarte bine
si renaulturile sunt ieftine la piese nu scumpe, cina n-are bani sa le intretina sa mearga cu "RATA"
nu exista nici o lege sa te oblige sa detii sau sa mergi cu masina personala
de EX un kit ambreiaj pt o laguna din 2000 este 350 ron pe valeo, iar la opel astra de 1.6 este 550 placa +discul, iar rulmentul este 600 cel mai ieftin si cel mai prost
un rulment de spate pentru laguna este 150 ron pe SNR, iat pt opel este 850 ron
mai sunt exemple multe....

This post has been edited by katalyn03: 3 Dec 2012, 08:18


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 3 Dec 2012, 10:39
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




eh,na , mai sant si oameni care vorbesc fara sa stie ce zic..ca cica , asa au auzit ei...asa ca masinile...in fel si chip ,mai bune mai rele.... unsure.gif


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FAQ
post 5 Jan 2013, 13:43
Post #483


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 7 November 10




M-am dus pe 3 ian sa fac omologarea la gpl.Am intrat ,si sa cam uitat urat la faruri ,miam dat seama ca ma ia la rost.Am deschis capota nici nu sa uitat la instalatie ,mia zis cand schimb farurile atunci sa vin sami omologheze gpl.
Deci daca e cineva din Focsani si poate sa ma ajute cu faurile lui o jumatate de ora sa ma duc sami fac treaba dau si io o masa o bere ceva .

This post has been edited by FAQ: 5 Jan 2013, 13:44

Attached thumbnail(s)
Fotografii_0585.jpg ( Size: 177.52k ) Number of downloads: 676


--------------------
Renault Laguna - VN-64-NYC 99 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 5 Jan 2013, 13:52
Post #484


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




mi se pare mie sau tu ai lupa in faruri?


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, - 1999 BMW 320d 250cp @1.9bar
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 5 Jan 2013, 13:57
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Nu ti se pare, chiar are de ceva timp: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=150...dpost&p=2829823


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 5 Jan 2013, 13:58
Post #486


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




si at dc s-au legat de farurile tale? eu stiu ca-i ilegal sa pui xenon fara lupa. din mom ce ai lupa, nu vad care-i problema...


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, - 1999 BMW 320d 250cp @1.9bar
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 5 Jan 2013, 17:08
Post #487


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(remusica92 @ 5 Jan 2013, 13:58)
si at dc s-au legat de farurile tale? eu stiu ca-i ilegal sa pui xenon fara lupa. din mom ce ai lupa, nu vad care-i problema...
*




trebuie sa ai reglaj automat la faruri si spalatoare(nu exista de fabrica fara, iar pe laguna 1 nu au existat)
asa se intampla cand ala de la RAR nu are chef de tine


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 5 Jan 2013, 17:34
Post #488


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




eu am vazut masina cu lupe de fabrica si xenon dar fara reglaj automat si fara spalator de far :-)

5 Jan 2013, 17:45:
mai ales atata timp cat exista faruri si stopuri "tuning" cu N modele si prostii cu certificat dinala de omologare, nu vad rostu la ce-o facut aia de la RAR.

This post has been edited by remusica92: 5 Jan 2013, 17:45


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, - 1999 BMW 320d 250cp @1.9bar
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 5 Jan 2013, 23:08
Post #489





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




daca problema e xenonul,atunci pune bec normal si gata.Daca e lupa,e mai nasol,nu se poate scoate?
Sau da si tu masa aia la RAR si gata.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 6 Jan 2013, 17:10
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




ai cerut tu verificare ? altfel nu ar fi fost treaba lui sa vada de faruri ,doar tu te -ai dus acolo pentru trecerea Gpl-lui in carte ,sau ai cerut mai multe verificari...?


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FAQ
post 7 Jan 2013, 21:01
Post #491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 7 November 10




QUOTE(zare @ 6 Jan 2013, 17:10)
ai cerut tu verificare ? altfel nu ar fi fost treaba lui sa vada de faruri ,doar tu te -ai dus acolo pentru trecerea Gpl-lui in carte ,sau ai cerut mai multe verificari...?
*



Eu mam dus sa-mi omologhez gpl ca orice cetatean corect.
Dupa cum am zis am intrat inauntru ,l-am vazut ca sa uitat la faruri si mia zis sa dau drumu la pozitie a vazut angelu, si am ridicat capota, dupa care mia zis sa ma dau jos si mia aratat faru ca a fost desfacut.Masticu cu care l am inchis era gri nu negru cum ar fi trebuit.biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna - VN-64-NYC 99 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 8 Jan 2013, 00:12
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(remusica92 @ 5 Jan 2013, 17:34)
eu am vazut masina cu lupe de fabrica si xenon dar fara reglaj automat si fara spalator de far :-)

<span class='edit'>5 Jan 2013, 17:45:</span>
mai ales atata timp cat exista faruri si stopuri "tuning" cu N modele si prostii cu certificat dinala de omologare, nu vad rostu la ce-o facut aia de la RAR.
*




colegu mai documenteaza-te ca nu exista xenon fara relglaj automat si spalatoare lșa faruri de fabrica
una e ca asa ai cumparat masina si alta este ca sunt de fabrica (laguna 1 nu exista cu xenon de fabrica)

iar cu farurile este treaba RARului sa le verifice si sa te respinga te repinge si daca ai parbrizul fisurat si daca ai folie pe geamuri pentru orice modificare adusa autovehiculului respectiv
daca omul de rar face pe prostu si nu te intreaba de ele treci, daca nu-i place fata ta sau este nervos din cu totul alte motive isi descarca nervii pe tine
crede-ma ca nu sunt prosti au la programe si la normative de iti spun orice modificare care ai adus-o la masina respectiva(de ce crezi ca ii trebuie lui nivelul de echipare de pe placuta ovala pt CI?)
apropo nici un certificat de omologare la un produs(ex folie) nu este valabil in fata politiei sau RARului,tot ce este omologat se trece in carte, iar cu certificatul respectiv daca te duci la rar te pune sa te stergi cu el
folia de fabrica sa sti ca este trecuta in CI la fel si in Germania si in orice alta tara trebuie facuta omologare individuala


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 8 Jan 2013, 11:54
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




o fi si cum zici tu katalin,dar eu am fost recent cu maisna la R.A.R ,pentru transcriere era cu folie pe geamuri ,ma intreaba respectivul : ai certificat de omologare ?am zic nu ii la mine ,....pai vii cu el ,si iti dai certificatul de autenticitate , zis si facut ,am mers inapoi la el cu certificatul si am primit ,autentificarea fara nici o problema...La urma tot ei sant cei care au dat dreptul de a monta folii sau mai stiu ce iti fac prin service ...Rar-ul doar urmareste sa fii conform cerintelor in vigoare....


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusica92
post 8 Jan 2013, 23:09
Post #494


Passion


Group: Members
Posts: 330
Joined: 20 September 09
From: Cluj-Napoca




Cu folia tin sa te contrazic :-) la restul nu ma bag. Te mai contrazic la partea cu masina cu xenon de fabrica care nu are spalator de faruri si reglaj automat. Cand treci prin cluj, te poftesc sa-ti arat Ford Focus 2009 cu treaba asta. Are xenon din fabrica si nu are nici reglaj automat, nici spalator de faruri. Pe un fost coleg de servici lo oprit ARR-RAR, cum naiba le zice la aia si so cam legat de el pt ca avea xenon. Lo lasat in pace dar io spus ca ori pune becuri normale, ori pune far cu Lupa:-)

8 Jan 2013, 23:10:
mentionez ca e masina unui prieten ( Fordul ), cumparata de noua si el nu o modificat nimic la ea :-)

This post has been edited by remusica92: 8 Jan 2013, 23:10


--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8 95CP 1995, - 1999 BMW 320d 250cp @1.9bar
[IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 27 Jan 2013, 10:58
Post #495





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Am avut o problema legata de pornirea greoaie,culmea la cald,adica dupa ce mergeam mai mult cu masina,daca o lasam 5-10 min minim,pornea cam la a treia cheie.
am postat pe ici colo dar nimeni nu a venit cu vreo parere.
Nu e sta problema,postez acum aici deoarece am identificat buba,si era de la gpl.
Deci la -20 grade porneste dimineata la sfert,apoi daca o opresc in orice moment si pornesc imediat totul ok,in schimb daca o las ceva vreme porneste greu.
Problema:membrane vacum vaporizator sparta,gpl care iese aiurea si intra in admisie prin vacum dupa ce motorul este oprit,Rezultatul,sonda lambda intra pe saracire maxima si drept urmare ecu nu mai da injectie la pornire.
Dupa 2-3 chei se "aeriseste sonda" si totul e ok.
Am schimbat tot chitul de membrane si oringuri(150lei cu manopera cu tot) si este alta treaba.
De asemeni am observat ca si masina se comporta mult mai bine ca acum cateva luni chiar,si asta din cauza ca si alte membrane de pe acolo erau "carpe",nu mai aveau elasticitate.
Este posibil ca si cei carora le mai moare la relanti sa aiba membranele uzate.Spun asta pentru ca si la mine cand era inca rece motorul parca mai incerca cateodata se se opreasca,sau mai smuncea la schimbarea treptelor de viteza.Eu o mai reglam din calculator,dar nu de acolo era buba.
Deci concluzia este ca si membranele astea,trebuie inlocuite cateodata.
Astea dupa aprox 100 kkm cu kitul original.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 27 Jan 2013, 11:55
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




bine de stiut, multumim.Pe Loganul de la munca am intalnit problema urmatoare,uneori , chiar in mers si motorul turat,trecea pe benzina , opream din buton gazul si apoi il porneam uneori si de 2-3 ori ca sa treaca iar pe gaz.Am verificat filtrele ,filtrul de pe vaporizator era plin cu un praf de parca era carbune ,am scos din el cam o lingurita asa mai mica...Sant curios acum dupa ce au dus masina la service cum se comporta.


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Jan 2013, 21:45
Post #497





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




aSA SE INTAMPLA DACA E LIPSA PRESIUNE GPL.
aSTA SE POATE INTAMPLA DIN MAI MULTE CAUZE: FILTRU IMBACSIT,GAZ DE PROASTA CALITATE(DE VARA) LA TEMPERATURI MICI(-10GRADE),regulator presiune defect(membranele de care ziceam mai sus)


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 30 Jan 2013, 11:15
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




salutare colegi.

M-am hotarat sa imi montez GPL pe masina laguna 1 ph2 1.6 16v.
Ma gandesc la instalatia Tomasetto cu rezervor toroidal.


As avea niste intrebari:

este vreo problema daca ECU este remapat?

in cazul in care doresc sa vand masina instalatia se poate muta le alta masina (ma gandesc la un scenic 1.6 16v 2006-2007)?

pt omologarea RAR a instalatiei se face alt ITP sau doar se trece suplimentar in CIV?

ce ati facut cu roata de rezerva? eu ma gandeam ca in oras sa nu o car dupa mine sau sa achizitionez un spray pt pene si un minicompresor.



--------------------
renault Espace și Scenic - MS-13-JTW 2004/2007
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 30 Jan 2013, 19:20
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




in privinta remaparii nu stiu ce sa zic, la RAR daca ai valabil ITP-ul nu mai trebuie sa il faci,dar daca vrei sa pastrezi instalatia poate ar fi bine sa nu o treci in Cartea de identitate,nu este obligatoriu, de mutat o poti muta pe orice masina ,ideea cu acel spray este excelenta.Nu vei regreta pasul facut.


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 30 Jan 2013, 22:03
Post #500





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Remaparea ECU benzina,nu are ce sa faca rau,daca pe benzina merge bine.Ecu gpl se adapteaza dupa cel de benzina,dar s-ar putea sa intalnesti mici probleme,care cu un bun meserias le rezolvi
Toate la timpul lor.


Despre trecutul in certificat e cam obligatoriu,caci daca te prine fara ti-l confisca.

Despre spray e bun si nu prea. Eu am si spray si o solutie speciala,si tot degeaba. Am luat asta vara o caia de potcoave,mi-a desumflat spate dreapta si am mers fara sa simt.Cand deja am simtit,cauciucul era distrus,taiat si nu am avut ce sa fac cu sprayul.
Concluzia,roata de rezerva in portbagaj,eventual una de aiai micuta,si la nevoie de spatiu o scoti.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 31 Jan 2013, 10:26
Post #501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




multumesc pt sfaturi.

o sa va anunt cand pun in practica, momentan am o cheltuiala neprevazuta (am reusit sa sparg ecranul la laptop).

oare se supara montatorul daca i duc explicatiile si pozele din pagina anterioara referitoare la unde trebuie sa dea gaurile pt injectoare?


--------------------
renault Espace și Scenic - MS-13-JTW 2004/2007
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 7 Mar 2013, 11:11
Post #502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




salutare din nou

de ieri sunt fericitul posesor al unei instalatii GPL Tomasetto Stag 200 cu rezervor de 52 L toroidal.

Am 2 intrebari:

1 S-a demontat radiatorul din fata admisiei si nu l-au mai remontat (acolo au montat rampa de injectoare) cere este rolul lui?

2 Nu mai culca bine acoperisul rotii de rezerva (plasticul acela de 1 mp smile.gif ) ce ati facut cu el ati taiat striatiile?


--------------------
renault Espace și Scenic - MS-13-JTW 2004/2007
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 7 Mar 2013, 13:59
Post #503


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




am vazut eu pe o laguna butelie toroidala si da, nu se mai inchide cum trebuie.
baiatul a rezolvat simplu...placajul lui era indoit (s-a lasat in jos cu timpul) si l-a dezlipit de pe mocheta si l-a intors invers, acum se inchide bine doar ca este putin umflat in sus...


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 May 2013, 08:23
Post #504





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Un up pt colegul cristi
De ex de aici poti comanda
http://www.gplshop.ro/

This post has been edited by bundy220: 28 May 2013, 08:32


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 May 2013, 11:28
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Hai c-am aparut si eu. Deci cum iti spuneam pe celalalt topic am schimbat acu vreo 2 luni filtrele de gpl si cilindrii de la injectoare, fara a schimba insa si membranele la vaporizator (au trecut testul cu scuipici, nu au ajuns inca la 60000km) Dupa ce se incalzeste bine, nu prea mai face figuri. La rece (dimineata la 16 grade de ex) intra imediat pe gaz, nu asteapta sa ajunga motorul la 30 grade si bineinteles ca-mi face figuri (de exemplu moare sau merge in "3") Senzorul de temperatura schimbat in iarna cand intra prea tarziu....pe la 50 grade (desi e setata la 30). N-am laptop, interfata nu e asa scumpa.
L.E. an fost azi si am testat-o pe gpl. Cum m-am obisnuit deja totul e perfect. Nicio eroare, map-ul e la 0,35, injectoarele la 3,4 - 3,5 , presiunea la gaz 1,45 temperatura in vaporizator era pe la 76 grade, temperatura gazului la 50 grade, mapele se suprapun aproape perfect, rezultatul: "domle' totul e bine, n-am ce sa-i fac"

This post has been edited by cri8sti: 28 May 2013, 15:40


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 May 2013, 16:16
Post #506





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Ar trebui sa incerci un test si la rece,ca poate vei avea surpriza sa arate tot 75 grade. Altfel nu are cum sa treaca pe gaz asa repede.
Despre membrane,chiar daca nu sunt sparte,e bine sa le mai schimbi din cand in cand,pt ca se intind.Rolul lor este sa regleze niste presiuni la gaz,in functie de vacum,adica iar ajungem indirect la MAP.
Adica daca masina este in cutoff = injectie zero,cand iese din acest mod,are nevoie de o presiune mai mare pt a ajunge repede gazul in admisie(injectoare) si lucrul asta il face o membrana prin vacumul respectiv.Daca membrana e carpa,si nu mai are elesticitate,nu trage suficient de o parghie in interior,si nu da drumul la gaz mai mult.
asta ca schema de functionare,dar fiecare instalatie are cate o particularitate.
Eu zic ca daca mergi frecvent in localitate,membranele sunt solicitate mai mult si nu e rau sa le verifici macar.
Inchizi gazul de la butelie,lasi motorul sa mearga pe gaz pana trece pe benzina sa se goleasca conducta,opresti motorul,desfaci conducta care intra in vaporizator.Strangulezi furtunele de apa,le desfaci.Dai jos vaporizatorul,si apoi desfaci suruburile care tin membranele.esti foarte atent la demontare,faci o inspectie vizuala si gata.La montare e bine sa ai un tu bde silicon,poate garniturile nu mai poyt fi folosite.
Pe langa membrane,mai e si o garnitura mica la robinetul ala cu parghie de care ziceam,care inchide gazul reclend astfel presiunea,cam ca la injector,si sceea se mai taie pe scaunul respectiv.
Daca te apropii de 60000 eu zic ca poti face operatiune mai devreme,dealtfel ca la toate operatiunile de mentenata din romania.

Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temp gaz,si vezi daca mai trece asa repede.Daca nu,e clar :tot senzorul de temp cu probleme,sau cine stie?

This post has been edited by bundy220: 28 May 2013, 16:18


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 28 May 2013, 22:34
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




nu au nici o treaba membranele, daca ar fi duse avea eroare pe gpl cand a pus testerul, caderi de presiune si se vedea, in al doilea rand daca ar cadea presiunea trece automat pe benzina si piuie ca atunci cand se termina gazul
eu zic sa mai intrebati sa va convingeti ca 99% din renaulturile de 1.6 16v se opresc dupa accelerare in forta si apoi decelerare brusca, la cei care nu depasec 3000 rot/min nu se intampla asa ceva, sau daca se intampla este foarte rar
ca sa se intample mai rar trebuie sa ai furtunele de la injectoare foarte scurte si cat mai aproape de supape
asta se intampla din cauza timpilor de injectie care sunt foarte mici la motoarele de 1.6 16v
cea mai buna varianta este sa se modifice setarile si cand motorul scade dub 800 rot/min sa treaca pe benzina
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 May 2013, 00:00
Post #508





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu unul am patit-o pe pielea mea,si am simtit o mare diferenta dupa schimbarea membranelor.Pe tester nu se vedea nici o eroare,si asta o zic in cunostinta de cauza.Totusi cand mergeam in frana de motor,si iesea din cutoff,fara sa calc ambreiajul,se simtea o smuncitura.Dupa schimbarea membranelor nu se mai simte.Presiunea nu scade drastic,ideia e ca ar trebui sa creasca foarte putin(ca timp) si repede in momentul in care se face iesirea din cutoff.
La softul meu OMVL si la landirenzo,stiu sigur ca este si rubrica de gestionare cutoff,si acolo se pot face niste ajustari tocmai pt problema asta cu furtunele lungi.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 29 May 2013, 07:03
Post #509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




si la stag 300 se gestioneaza iesire din cutt off, din pacate eu am stag 200.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 May 2013, 08:49
Post #510





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Ideia e ca daca nu a facut probleme cand era noua,nu trebuie nici acum,ma refer la instalatia gpl

This post has been edited by bundy220: 29 May 2013, 15:04


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:18
Dacia