bec pozitie, help!!!
![]() ![]() ![]() |
bec pozitie, help!!!
Hack |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|||
nonic |
![]()
Post
#32
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc Hack pentru ajutor, o sa incerc sa scot asa cum mi-ai spus... sper sa iasa, mi-am montat singur xenon si a fost mai usor sa dau bara jos decat sa schimb becul la pozitie
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
19vik |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
E o singura clema mai sus de jumatatea soclului, la mine e neagra, soclul alb (am tot 2.1), n-ai cum sa o ratezi, ridici de ea in sus si tragi in acelasi timp de partea de sus a soclului, se basculeaza putin in jos si iese.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
bursuq |
![]()
Post
#34
|
![]() 112...ce urgenta aveti??? Group: Members Posts: 139 Joined: 6 January 07 From: bucuresti, sector 4 berceni ![]() |
din tot labirintul care se afla sub capota meganului nostru drag....nu se putea gasi un loc mai "umilitor" decat cel al becurilor de pozitie fata...incredibil cat trebuie sa navighezi printre toate maruntaiele ca sa poti schimba 2 sticle amarate.....
![]() 25 Nov 2009, 16:30: pe principiul "cine nu incearca nu reuseste" am rezolvat si problema becului de pozitie...secretul este sa ai rabdare si mainile cat mai subtiri ![]() This post has been edited by bursuq: 25 Nov 2009, 15:30 |
--------------------
renault
megane sedan 2005
1.5 Dci 60 kw (82cp) " Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
Daca ai mainile mai subtiri si evident si ceva rabdare, poti sa schimbi orice bec fara sa dai nimik jos, nici macar sa dai capacul de la roata jos.Toata treaba pe sus! Nu ma laud, dar eu de ceva timp asa procedez.Intr-adevar prima data pare un chin, dar daca vrei...poti
![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
Hack |
![]()
Post
#36
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
As vrea sa te vad schimband pe sus becul de semnalizare fata si becul de faza scurta
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#37
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
eu am avut vreo 3 incercari de a schimba o pozitie si m-am lasat pagubas...si am maini foaaaarte subtiri. mai greu cu rabdarea...
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
Hack: Am schimbat becul de pozitie, faza scurta si lunga pe sus! semnalizarile nu, si nici nu stiu pt ca nu m-a interesat inca.
Acum la modul cel mai serios, ca le-am schimbat si le schimb oricand pe sus, nu pe la roata! (asa nici un amic nu m-a crezut, pana nu a stat cu mine si evident s-a convins) Chiar nu am de ce sa mint s-au sa ma dau in spectacol Bafta la toata lumea! pe sus s-au....pe jos ![]() This post has been edited by UTU2005: 27 Nov 2009, 02:13 |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
Hack |
![]()
Post
#39
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Ginecologule
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Mie la revizie mi-a schimbat electricianul becul de faza scurta si pozitie pe sus in max. 2 minute-a dat intr-o parte gatul rezervorului de spalat parbriz si apoi a scos pe rand becurile vechi ca apoi sa le puna pe cele noi.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
|
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
lauand |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 1 February 09 ![]() |
a schimbat cineva becul de la al treilea stop din spate? ca nu stiu cum ,poate cineva l a schimbat?
|
--------------------
renault
megane II
2004 sedan
- b 71 elc
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#43
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
L-a schimbat un prieten de al meu. Trebuie tras destul de tare pe acolo, dar mai bine astepti sa il intreb si iti detaliez.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
lauand |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 1 February 09 ![]() |
are niste 2 butonele pe care trb sa apas,dar nu stiu daca trebuie sa trag spre mine sau sa imping spre luneta
|
--------------------
renault
megane II
2004 sedan
- b 71 elc
|
|
Hack |
![]()
Post
#45
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Apesi pe clemele alea ridici usor si tragi inspre tine, daca nu ridici atunci nu prea ai cum sa il scoti.
This post has been edited by Hack: 27 Nov 2009, 14:22 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e un tutorial pe aici..... cu al treilea bec....
schimbat si eu la 2 masini...dureaza 5 minute.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
veve73 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 November 09 ![]() |
As dori sa imi schimb becurile de pozitie fata cu ceva pe nuanta alba sau albastra.Mi-am pus instalatie de xenon si arata nasol cu pozitia pe culoare galbena . Ce variante am? leduri sau becuri?Si daca stiti ce model ar fi super.Mersi .
|
--------------------
Renault
Megane 2
Hatchback 2008 1,5 85 Cp
|
|
dl_io |
![]()
Post
#48
|
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
Scrie pe google - leduri pozitie sau becuri pozitie si ai sa gasesti tot ce vrei
![]() |
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
veve73: Eu mi-am pus acum cateva zile philips blue vision w5w, nu se compara cu ''lumanarile'' alea care le aveam! lumina alba!
![]() asa: http://www.106parts.com/PHILIPS/W5WBVPACK1.jpg |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
megane1 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
am schimbat astazi becurile pozitie fata si spate partea stanga , la service reno. 6,5ron ambele becuri+5 ron "montati"in buzunarul electricianului . Am avut noroc ca nu a fost siguranta, care , la fel cum a descris 19vik , se afla in compartimentul motor, si daca e sa ma iau dupa spusele celor de la service , ar fi presupus demontatul bateriei si a nus carui calculator si ar fi durat aproximativ o ora
|
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
cristidotro |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 10 ![]() |
Salut!
Mi sa ars faza scurta de pe fata, si pozitia de pe spate, ambele de pe stanga (in 2-3 zile). Pozitia spate e floare la ureche, insa faza scurta fata.. chin. Am facut comanda de un set de becuri si am incercat sa scot capacele (de frica sa nu le rup, am mers la un service sa mi le schimbe; la service Renault iti schimba doar cu becurile lor, 85 RON faza scurta). In setul cu becurile erau si pozitiile fata, in ton cu noua culoare alb-albastruie. Cel de la service s-a chinuit sa ajunga in locul pozitiilor dar nici o sansa, si am zis ca ma voi chinui eu cand am timp. Am stat 5 minute si am inghetat langa masina si am reusit doar sa scot capacul de protectie de la farul din dreapta (care e din cauciuc si iese mai usor). Am decis ca o sa merg la un service specializat care sa-mi dea maruntaiele masinii jos... e mai sigur asa, nu voi strica ceva la far (cine stie cat mai costa si un far...). Succes cu schimbatul becurilor! |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan
- CT-07-WKV
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
Haide mai cristidotro ca nu e asa de greu ! prima data e intr-adevar foarte incomod si ''imposibil'' dar dupa ce faci tu odata iti zic ca o sa te descurci si nu o sa mai depinzi de service-uri si de bani dati lor! Eu sincer acum le schimb pe sus, fara sa mai umblu la capacul de la roata si mi se pare chiar usor acum! capacelul de la pozitii e cel moale din cauciuc! eu m-am ''chinuit'' mai mult cu ala ca nu intra uniform la loc, trebuie pus de jos in sus sa intre intai partea de jos, daca nu, nu se aseaza bine si risti sa intre praf, mizerie.....
Bafta tuturor ! |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#53
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
A trebuit sa fac si eu operatia schimbarii becurilor de pozitie fata azi (e prima data).
NU se pot schimba pe la roata. Nu poti ajunge la ele prin acele capace. Trebuie lucrat pe sus. Pe partea dreapta e floare la ureche: - se scoate "gitul" vasului de lichid pentru spalarea parbrizului din suport si se indoaie spre radiator. Acum e loc pentru accesul la becurile de pozitie si faza lunga. - se scoate capacul de cauciuc prin tragere spre spatele masinii (are si o "ureche" in partea de sus, daca vrei sa tragi de ea. - se trage suportul becului (un cilindru negru de plastic, in prelungirea caruiase afla o "coada" lunga si plata de care se trage). Firele sint scurte, dar suficient ca sa vezi ce faci cind extragi becul din suport si apoi il pui pe cel nou. Atentie: suportul intra in gaura din far intr-o singura pozitie! Coada e prinsa la marginea cilindrului de plastic care contine becul. Pe partea opusa cilindrul are o tesitura. Cel mai bine este sa retineti pozitia in care se afla coada inainte de trage suportul afara. Daca va imaginati un cadran de ceas in pozitia in care trebuie introduc cilindrul, cu ecranul spre spatele masinii, coada trebuie pozitionata in zona orei 1-2. Cel putin asa e la mine. - se infige suportul inapoi la locul lui, tinind de coada (cam pe ghicite, dar datorita pozitie comode si spatiului suficient se face repede). - se pune inapoi capacul de cauciuc. Atentie sa fie pus bine pentru a preveni intrarea prafuclui in far. 3 minute. Dureaza mai mult sa cititi aici. Pe partea stinga e cu totul alta mincare de peste. Recomand scoaterea bateriei si apoi totul e la fel ca pe partea cealalta (pozitia cozii este simetrica, in zona orelor 10-11, imaginind acelasi cadran de ceas). E putin mai dificila repunerea capacului de cauciuc, deoarece intr-un loc teava de admisie e aproape lipita de far si nu se poate misca. La cele 3 minute se adauga timpul demontarii si montarii bateriei, care nu e foarte mare. Se poate si fara scoaterea bateriei, dar e chin. Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului. Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Rezultatul: ~ o ora in frig, mina stinga zgiriata zdravan, nenumarate urari de bine si viata lunga la adresa celui care a imaginat locul ala. Sint acolo doua margini care se infig cu incredere in mina atunci cind incerci sa lucrezi (si am mina mica, daca era mai mare nu cred ca reuseam). Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie. (Poate si din cauza frigului firele mele erau mai rigide.) Inchipuiti-va cit de caraghios aratam aplecat peste masina si cu mina bagata pina la cot in interior (mai ales cind era mina dreapta). Astept cu interes momentul in care va trebui sa schimb semnalizarile. This post has been edited by Rimio de Vassur: 16 Jan 2010, 01:07 |
--------------------
.
.
.
|
|
cristidotro |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 10 ![]() |
QUOTE(UTU2005 @ 13 Jan 2010, 19:18) Haide mai cristidotro ca nu e asa de greu ! prima data e intr-adevar foarte incomod si ''imposibil'' dar dupa ce faci tu odata iti zic ca o sa te descurci si nu o sa mai depinzi de service-uri si de bani dati lor! Eu sincer acum le schimb pe sus, fara sa mai umblu la capacul de la roata si mi se pare chiar usor acum! capacelul de la pozitii e cel moale din cauciuc! eu m-am ''chinuit'' mai mult cu ala ca nu intra uniform la loc, trebuie pus de jos in sus sa intre intai partea de jos, daca nu, nu se aseaza bine si risti sa intre praf, mizerie..... Bafta tuturor ! Merci de incurajari. O sa incerc pana la urma sa fac singur manevra asta (nu de alta, dar poate ma lasa in drum si ma si opreste politia...) Momentan astept sa se mai incalzeasca, ca nu am nici o sansa sa stau mai mult de 5 minute fara sa-mi inghete mainile (nu am garaj, ca era mai usor) QUOTE(Rimio de Vassur @ 16 Jan 2010, 00:56) A trebuit sa fac si eu operatia schimbarii becurilor de pozitie fata azi (e prima data). NU se pot schimba pe la roata. Nu poti ajunge la ele prin acele capace. Trebuie lucrat pe sus. Pe partea dreapta e floare la ureche: - se scoate "gitul" vasului de lichid pentru spalarea parbrizului din suport si se indoaie spre radiator. Acum e loc pentru accesul la becurile de pozitie si faza lunga. - se scoate capacul de cauciuc prin tragere spre spatele masinii (are si o "ureche" in partea de sus, daca vrei sa tragi de ea. - se trage suportul becului (un cilindru negru de plastic, in prelungirea caruiase afla o "coada" lunga si plata de care se trage). Firele sint scurte, dar suficient ca sa vezi ce faci cind extragi becul din suport si apoi il pui pe cel nou. Atentie: suportul intra in gaura din far intr-o singura pozitie! Coada e prinsa la marginea cilindrului de plastic care contine becul. Pe partea opusa cilindrul are o tesitura. Cel mai bine este sa retineti pozitia in care se afla coada inainte de trage suportul afara. Daca va imaginati un cadran de ceas in pozitia in care trebuie introduc cilindrul, cu ecranul spre spatele masinii, coada trebuie pozitionata in zona orei 1-2. Cel putin asa e la mine. - se infige suportul inapoi la locul lui, tinind de coada (cam pe ghicite, dar datorita pozitie comode si spatiului suficient se face repede). - se pune inapoi capacul de cauciuc. Atentie sa fie pus bine pentru a preveni intrarea prafuclui in far. 3 minute. Dureaza mai mult sa cititi aici. Pe partea stinga e cu totul alta mincare de peste. Recomand scoaterea bateriei si apoi totul e la fel ca pe partea cealalta (pozitia cozii este simetrica, in zona orelor 10-11, imaginind acelasi cadran de ceas). E putin mai dificila repunerea capacului de cauciuc, deoarece intr-un loc teava de admisie e aproape lipita de far si nu se poate misca. La cele 3 minute se adauga timpul demontarii si montarii bateriei, care nu e foarte mare. Se poate si fara scoaterea bateriei, dar e chin. Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului. Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Rezultatul: ~ o ora in frig, mina stinga zgiriata zdravan, nenumarate urari de bine si viata lunga la adresa celui care a imaginat locul ala. Sint acolo doua margini care se infig cu incredere in mina atunci cind incerci sa lucrezi (si am mina mica, daca era mai mare nu cred ca reuseam). Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie. (Poate si din cauza frigului firele mele erau mai rigide.) Inchipuiti-va cit de caraghios aratam aplecat peste masina si cu mina bagata pina la cot in interior (mai ales cind era mina dreapta). Astept cu interes momentul in care va trebui sa schimb semnalizarile. Bun tutorialul asta... L-am scos la imprimanta si o sa stau cu foaia in fata ![]() Salut! |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan
- CT-07-WKV
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
QUOTE(cristidotro @ 16 Jan 2010, 18:18) Merci de incurajari. O sa incerc pana la urma sa fac singur manevra asta (nu de alta, dar poate ma lasa in drum si ma si opreste politia...) Momentan astept sa se mai incalzeasca, ca nu am nici o sansa sa stau mai mult de 5 minute fara sa-mi inghete mainile (nu am garaj, ca era mai usor) Bun tutorialul asta... L-am scos la imprimanta si o sa stau cu foaia in fata ![]() Salut! Imi imaginez deja cum stai cu foaia langa tine ![]() ![]() Bafta! ![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#56
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
QUOTE(Rimio de Vassur @ 16 Jan 2010, 00:56) A trebuit sa fac si eu operatia schimbarii becurilor de pozitie fata azi (e prima data). NU se pot schimba pe la roata. Nu poti ajunge la ele prin acele capace. Trebuie lucrat pe sus. Pe partea dreapta e floare la ureche: - se scoate "gitul" vasului de lichid pentru spalarea parbrizului din suport si se indoaie spre radiator. Acum e loc pentru accesul la becurile de pozitie si faza lunga. - se scoate capacul de cauciuc prin tragere spre spatele masinii (are si o "ureche" in partea de sus, daca vrei sa tragi de ea. - se trage suportul becului (un cilindru negru de plastic, in prelungirea caruiase afla o "coada" lunga si plata de care se trage). Firele sint scurte, dar suficient ca sa vezi ce faci cind extragi becul din suport si apoi il pui pe cel nou. Atentie: suportul intra in gaura din far intr-o singura pozitie! Coada e prinsa la marginea cilindrului de plastic care contine becul. Pe partea opusa cilindrul are o tesitura. Cel mai bine este sa retineti pozitia in care se afla coada inainte de trage suportul afara. Daca va imaginati un cadran de ceas in pozitia in care trebuie introduc cilindrul, cu ecranul spre spatele masinii, coada trebuie pozitionata in zona orei 1-2. Cel putin asa e la mine. - se infige suportul inapoi la locul lui, tinind de coada (cam pe ghicite, dar datorita pozitie comode si spatiului suficient se face repede). - se pune inapoi capacul de cauciuc. Atentie sa fie pus bine pentru a preveni intrarea prafuclui in far. 3 minute. Dureaza mai mult sa cititi aici. Pe partea stinga e cu totul alta mincare de peste. Recomand scoaterea bateriei si apoi totul e la fel ca pe partea cealalta (pozitia cozii este simetrica, in zona orelor 10-11, imaginind acelasi cadran de ceas). E putin mai dificila repunerea capacului de cauciuc, deoarece intr-un loc teava de admisie e aproape lipita de far si nu se poate misca. La cele 3 minute se adauga timpul demontarii si montarii bateriei, care nu e foarte mare. Se poate si fara scoaterea bateriei, dar e chin. Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului. Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Rezultatul: ~ o ora in frig, mina stinga zgiriata zdravan, nenumarate urari de bine si viata lunga la adresa celui care a imaginat locul ala. Sint acolo doua margini care se infig cu incredere in mina atunci cind incerci sa lucrezi (si am mina mica, daca era mai mare nu cred ca reuseam). Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie. (Poate si din cauza frigului firele mele erau mai rigide.) Inchipuiti-va cit de caraghios aratam aplecat peste masina si cu mina bagata pina la cot in interior (mai ales cind era mina dreapta). Astept cu interes momentul in care va trebui sa schimb semnalizarile. Cum sa scoti bateria? ![]() Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ![]() Eu le schimbi in 2min pe amandoua si tie ti-a luat o ora la unul??? ![]() |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#57
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
amice, tu ai benzina, el are diesel. la diesel sunt toate inghesuite sub capota si e accesul mai greu. furtunul de admisie vine chiar intre baterie si far si ca sa scoti capacul de la becurile de pozitie/faza lunga trebuie sa scoti furtunul si bateria.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
Adrian00 |
![]()
Post
#58
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Stiu cum e si la diesel.Daca ai mana subtire poti schimba fara probleme!
|
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#59
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
poate fara a da bateria jos. insa fara a scoate furtunul de admisie e imposibil.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
cristidotro |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 January 10 ![]() |
Salut!
Inca nu am schimbat pozitia de pe fata (merg becurile vechi inca si la ce temperaturi au fost...) dar am incercat sa schimb pozitia spate. Am desfacut pe acolo maruntaiele, si cand sa bag becul tip P21/5w (asa scrie in manual) surpriza! Nu se potriveste. Ma uit la becul original, pe el scrie P21/4w, si piciorusele de fixare sunt putin decalate (aprox 150-160 grade), pe cand la alea pe care le-am cumparat eu sunt la 180 grade. A mai patit cineva asa ceva? Sau masina mea e mai speciala. Am un Megane 2 Sedan din 2007. Daca scrie gresit in manual, o sa ma duc la reprezentanta si o sa le dau cu cartea in cap ![]() ![]() Nu am mai mers cu masina de cand a venit zapada si frigul, am anvelope all seasons si nu ma aventurez, tinand cont ca am si cheile de la un Outlander 4x4 (tot anvelope all-seasons, dar ma ajuta 4x4 cand am nevoie), deci nu ma deranjeaza ca nu merge pozitia pana vine dezghetul. This post has been edited by cristidotro: 29 Jan 2010, 13:06 |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan
- CT-07-WKV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 12:57 |