Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bec pozitie, help!!!

calinnov
post 4 Mar 2011, 19:24
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 629
Joined: 28 December 06
From: Alba Iulia




Eu m-am incurcat in stiinta, deoarece la meganu din semnatura sunt de 7,5A, iar la dci-ul recent achizitionat este de 10A. wink.gif


--------------------
ex. Renault Sedan 2.2, 1.6 16V, 82kw 2006 Exp.
ex. Renault Sedan 2.2, 1.5 dci, 78kw, 2007 Exp
Renault Estade 2.2, 1.9 dci, 96kw, 2007 Priv
ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V 2003 55kw Exp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 18 Mar 2011, 22:23
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(Rimio de Vassur @ 16 Jan 2010, 00:56)
A trebuit sa fac si eu operatia schimbarii becurilor de pozitie fata azi (e prima data).
NU se pot schimba pe la roata. Nu poti ajunge la ele prin acele capace. Trebuie lucrat pe sus.

Pe partea dreapta e floare la ureche:
- se scoate "gitul" vasului de lichid pentru spalarea parbrizului din suport si se indoaie spre radiator. Acum e loc pentru accesul la becurile de pozitie si faza lunga.
- se scoate capacul de cauciuc prin tragere spre spatele masinii (are si o "ureche" in partea de sus, daca vrei sa tragi de ea.
- se trage suportul becului (un cilindru negru de plastic, in prelungirea caruiase afla o "coada" lunga si plata de care se trage). Firele sint scurte, dar suficient ca sa vezi ce faci cind extragi becul din suport si apoi il pui pe cel nou. Atentie: suportul intra in gaura din far intr-o singura pozitie! Coada e prinsa la marginea cilindrului de plastic care contine becul. Pe partea opusa cilindrul are o tesitura. Cel mai bine este sa retineti pozitia in care se afla coada inainte de trage suportul afara. Daca va imaginati un cadran de ceas in pozitia in care trebuie introduc cilindrul, cu ecranul spre spatele masinii, coada trebuie pozitionata in zona orei 1-2. Cel putin asa e la mine.
- se infige suportul inapoi la locul lui, tinind de coada (cam pe ghicite, dar datorita pozitie comode si spatiului suficient se face repede).
- se pune inapoi capacul de cauciuc. Atentie sa fie pus bine pentru a preveni intrarea prafuclui in far. 3 minute. Dureaza mai mult sa cititi aici.

Pe partea stinga e cu totul alta mincare de peste. Recomand scoaterea bateriei si apoi totul e la fel ca pe partea cealalta (pozitia cozii este simetrica, in zona orelor 10-11, imaginind acelasi cadran de ceas). E putin mai dificila repunerea capacului de cauciuc, deoarece intr-un loc teava de admisie e aproape lipita de far si nu se poate misca. La cele 3 minute se adauga timpul demontarii si montarii bateriei, care nu e foarte mare.
Se poate si fara scoaterea bateriei, dar e chin. Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului.
Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Rezultatul: ~ o ora in frig, mina stinga zgiriata zdravan, nenumarate urari de bine si viata lunga la adresa celui care a imaginat locul ala. Sint acolo doua margini care se infig cu incredere in mina atunci cind incerci sa lucrezi (si am mina mica, daca era mai mare nu cred ca reuseam). Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie. (Poate si din cauza frigului firele mele erau mai rigide.)

Inchipuiti-va cit de caraghios aratam aplecat peste masina si cu mina bagata pina la cot in interior (mai ales cind era mina dreapta).
Astept cu interes momentul in care va trebui sa schimb semnalizarile.
*


Mai fratilor este valabil ce scrie aici cu schimbatul becurilor de pozitie la un Renault Megane II pe benzina? sad.gif


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 18 Mar 2011, 22:28
Post #123


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Nu!


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 18 Mar 2011, 22:35
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Atunci cum fac fiindca eu trebuie sa schimb pe cel de pozitie pe fata stanga la un benzinar.
Va rog, m-a lasat chiar seara.


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 18 Mar 2011, 22:46
Post #125


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




QUOTE(Hack @ 15 Sep 2008, 12:25)
Becul este W5W si se schimba relativ usor deschizand capota si scotand capacul de guma din spatele farului, apoi o sa vezi ceva ce seamana cu un cilindru de plastic in care intra niste fire, tragi de el pur si simplu inspre spatele masinii si ar trebui sa iasa, restul e de la sine inteles.

Bafta!
*


wink.gif


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 19 Mar 2011, 00:13
Post #126


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




He, he, la voi la benzina e lux schimbatul becurilor de pozitie si FL. La diesel iti bati copii pana il schimbi.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 19 Mar 2011, 21:52
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Mai fratilor am niste nelamuriri.

Am inlocuit pe stanga becul de la lumina de pozitie.
mad.gif mad.gif mad.gif

Ce chin mad.gif ca a trebuit sa dau jos bateria si roata ca sa pot lucra prin gaura din pasajul rotii, ca sa am acces mai drept sa pot trage dar si sa pot monta mai bine becul in locasul lui.
Nu stiu voi cum ziceti ca ati reusit fara sa dati jos cele enumerate mai sus.Am incercat mai intai asa .Nu am putut.
Acum alta.
L-am bagat in dulia lui si am auzit un clic.
Dar dupa ce l-am bagat in far.......nu statea pana la capat in locas, adica in fata.

Ce locas de prindere are becul asta de pozitie ca nu sta FIX in ....nimic.
Am rotit eu la ora 1 sau 2, cum am citit in tutorial pe aici, cu partea tesita de fapt are 2 parti tesite, dar....nimic nu s-a auzit care sa faca clic sau ceva de genul asta.

A intrat el acolosi m-am folosit chiar de firele lui de curent care sunt rigide ca sa stea impins la maxim in locasul lui.
ASA TREBUIE SA STEA, FARA NIMIC CARE SA-L FIXEZE IN FATA ?


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 19 Mar 2011, 21:58
Post #128


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




da, nu are nici un sistem de fixare precisa, gen sa faca click ca la cel de faza scurta. Se introduce soclul ala de plastic cu tot cu bec in gaura pana la capat si cam asta e. Daca invarti de el sau misti cand e bagat in gaura, vei observa ca se misca. Oricum stai linistit ca el sta fix acolo cand ii pui capacul la far, nu are cum sa iasa din gaura pt va lovi de capac. Becul de pozitie se schimba pe sus. Prin gura de acces de la roata se schimba cel de faza scurta.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 19 Mar 2011, 22:52
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(skorpio_bog @ 19 Mar 2011, 21:58)
da, nu are nici un sistem de fixare precisa, gen sa faca click ca la cel de faza scurta. Se introduce soclul ala de plastic cu tot cu bec in gaura pana la capat si cam asta e. Daca invarti de el sau misti cand e bagat in gaura, vei observa ca se misca. Oricum stai linistit ca el sta fix acolo cand ii pui capacul la far, nu are cum sa iasa din gaura pt va lovi de capac. Becul de pozitie se schimba pe sus. Prin gura de acces de la roata se schimba cel de faza scurta.
*


Asa am incercat initial si eu sa-l scot si sa-l bag pe deasupra pe cel de pozitie.
Pana nu am scos bateria nu am avut acces bun nici la ala.
Din cauza lui nu am mai avut vreme sa pun plasa la grila de sub parbriz.
tot eu sunt cel cu filtrul. wink.gif
Merci pt. sfaturi. Au fost f. f. utile si am sa tin cont de cele scrise de tine.
Dator vandut prietene ! wink.gif wink.gif wink.gif smile.gif


19 Mar 2011, 23:05:
[quote=skorpio_bog,15 Jul 2010, 17:38]
nu iti mai pune tampenii din alea cu leduri in faruri. nu sunt bune de nimic, in timp o sa iti afume oglinda de la far. mai bine pune niste becuri philips blue vision pe pozitii si se vad mai mult decat ok. nu te mai lua dupa orice "meserias" de pe la magazine.
*

[/quote
Ai dreptate ca alea cu led sunt facute in.....China.Asa scrie pe ambalaj.
Am luat , dar nu le-am pus si am prefereat tot clasicele.
Asa ca am pun Narva.
Ziceau de la magazin ca sunt facute in Germania.
Asa o fi ?
Lumina este buna.
Dar exista cumva niste becuri de pozitie care sa imbunatateasca lumina impreuna cu faza lunga.
Nu de alta dar nu pot pune tot timpul si faza lunga sa pot vedea bine. sad.gif


This post has been edited by cosmin_69: 19 Mar 2011, 23:05


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 19 Mar 2011, 23:14
Post #130


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Narva da, sunt bune. Eu am Philips Blue vision, se vad putin mai albe decat cele clasice osram. Becurile de pozitie sunt asa....sa fie. Nu prea te ajuta la imbunatatirea vizibilitatii. Pentru vizibilitate pune niste becuri bune pe faza scurta si ai rezolvat problema.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 19 Mar 2011, 23:24
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Si care sunt mai bune pt. faza scurta ?
Am sa incerc dar sa am o zi la dispozitie. radmasa.gif
Schimbatul becurilor faza scurta.Moartea pasiunii. radmasa.gif


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 19 Mar 2011, 23:42
Post #132


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




recomand osram pentru faza scurta


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmih1979
post 29 Mar 2011, 14:50
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 8 February 09




Am schimbat si eu pentru prima data becul de pozitie dreapta fata. Multumita colegilor de pe forum am reusit. Concluzia este ca fara zgarieturi la degete nu se poate schimba niciun bec, cel putin cele din fata.


--------------------
Renault Megane sedan 1.5 dci 101 cp 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 29 Mar 2011, 16:49
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




partea din stinga reusit si eu dupa 30 minute fara sa demontez nimic, insa era si primul bec care il schimbam si nu stiam cam care e pozitia, pe partea dreapta parfum. Insa la cele de la numar un sfat aveti grija cand declipsati sticla de la lampa are niste urechiuse fine pe laterale, aveti grija la alea ca se rup daca nu le declipsezi intai pe ele, nu e mare pierderea daca se rup nitel scoci trasparent pentru a tine fixa sticla sa nu intre praf umezeala.
Oricum testul suprem la schimbat becuri cred ca e la clio III, am incercat la cumnata-miu si sa lasat cu multe degete zgaraiate, iar finalul a fost dezastru la faza scurta nu reusisem sa le fixez in soclu, tip bec h1 care se prinde cu un arc in soclu farului


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arsahgd
post 22 May 2011, 09:53
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 September 10




Schimbat bec pozitie fata/stanga. Acesta a fost postul cel mai de ajutor. Trebuie sa te inarmezi cu rabdare pentru partea de montaj. Bafta si multumesc tuturor.

QUOTE(Rimio de Vassur @ 16 Jan 2010, 01:56)
Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului.
Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie.
*






--------------------
Renault M/BMSF/Megane 2008/1461cm3/84HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 26 May 2011, 11:39
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Am schimbat becurile de pozitie cu Philips W5W LED 6000K, blister 2 buc 12V 5W T10, lumina alba-bleu, temperatura de culoare 6000k pret 55 RON. Sunt Super, mai ales daca ai si xenon de 6000k.


--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 22 Aug 2011, 17:29
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Atentie la schimbatul becurilor de pozitie ca au si astea o catare la montat dar si la scos din far.
Au doua pocioruse care se strang(usor ca sa nu le rupeti) intre degete ca sa poti trage de soclu si dupa ce montezi becul in soclu se introduce in suport, in aceeasi pozitie in care a fost scos, si apoi impingeti pana auziti CLICK.

Am vazut pe un far demontat la mine si am experimentat.
Va tin la curent cu pasii daca va intereseaza. smile.gif


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 11 Jul 2012, 09:15
Post #138





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




nu mai conteaza, am rezolvat.

This post has been edited by Rimio de Vassur: 11 Jul 2012, 15:02


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad12
post 27 Oct 2013, 12:18
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 22 August 12




QUOTE(Rimio de Vassur @ 16 Jan 2010, 00:56)
A trebuit sa fac si eu operatia schimbarii becurilor de pozitie fata azi (e prima data).
NU se pot schimba pe la roata. Nu poti ajunge la ele prin acele capace. Trebuie lucrat pe sus.

Pe partea dreapta e floare la ureche:
- se scoate "gitul" vasului de lichid pentru spalarea parbrizului din suport si se indoaie spre radiator. Acum e loc pentru accesul la becurile de pozitie si faza lunga.
- se scoate capacul de cauciuc prin tragere spre spatele masinii (are si o "ureche" in partea de sus, daca vrei sa tragi de ea.
- se trage suportul becului (un cilindru negru de plastic, in prelungirea caruiase afla o "coada" lunga si plata de care se trage). Firele sint scurte, dar suficient ca sa vezi ce faci cind extragi becul din suport si apoi il pui pe cel nou. Atentie: suportul intra in gaura din far intr-o singura pozitie! Coada e prinsa la marginea cilindrului de plastic care contine becul. Pe partea opusa cilindrul are o tesitura. Cel mai bine este sa retineti pozitia in care se afla coada inainte de trage suportul afara. Daca va imaginati un cadran de ceas in pozitia in care trebuie introduc cilindrul, cu ecranul spre spatele masinii, coada trebuie pozitionata in zona orei 1-2. Cel putin asa e la mine.
- se infige suportul inapoi la locul lui, tinind de coada (cam pe ghicite, dar datorita pozitie comode si spatiului suficient se face repede).
- se pune inapoi capacul de cauciuc. Atentie sa fie pus bine pentru a preveni intrarea prafuclui in far. 3 minute. Dureaza mai mult sa cititi aici.

Pe partea stinga e cu totul alta mincare de peste. Recomand scoaterea bateriei si apoi totul e la fel ca pe partea cealalta (pozitia cozii este simetrica, in zona orelor 10-11, imaginind acelasi cadran de ceas). E putin mai dificila repunerea capacului de cauciuc, deoarece intr-un loc teava de admisie e aproape lipita de far si nu se poate misca. La cele 3 minute se adauga timpul demontarii si montarii bateriei, care nu e foarte mare.
Se poate si fara scoaterea bateriei, dar e chin. Cu sau fara baterie scoasa trebuie scos furtunul de admisie, care este chiar in spatele farului.
Eu m-am incapatinat sa nu scot bateria. Rezultatul: ~ o ora in frig, mina stinga zgiriata zdravan, nenumarate urari de bine si viata lunga la adresa celui care a imaginat locul ala. Sint acolo doua margini care se infig cu incredere in mina atunci cind incerci sa lucrezi (si am mina mica, daca era mai mare nu cred ca reuseam). Practic, mina intra in locul unde s-a aflat furtunul de admitere si trebuie sa lucrezi cu doua degete (nici unul dintre ele nu e degetul mare! - aratator si mijlociu daca folosesti mina stinga, mijlociu si inelar pentru mina dreata). Evident ca nu se poate apuca bine "coada" trebuie miscata pentru a iesi cite putin din locas. De scos il mai scoti, dar punerea inapoi, in pozitia corecta e un chin mai mare. Chiar daca nimeresti gaura e imposibil sa il rotesti pentru a intra in pozitia corecta. Firele au mereu tendinta sa il intoarca in alta pozitie. (Poate si din cauza frigului firele mele erau mai rigide.)

Inchipuiti-va cit de caraghios aratam aplecat peste masina si cu mina bagata pina la cot in interior (mai ales cind era mina dreapta).
Astept cu interes momentul in care va trebui sa schimb semnalizarile.
*




Foarte bun tutorialul, cu bateria data jos, se poate schimba becul si fara sa dai jos furtunul de admisie. Cu tot cu timpul necesar pentru dat jos bateria si pus la loc nu dureaza mai mutl de 6-7 minute. Multumesc pentru tutorial.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 dci 60 kw 82 cp Privilege/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pandeli88
post 18 Mar 2014, 21:14
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 21 January 13




Salutare! Mie nu-mi mai merg pozitiile din faruri, sa mi se arda ambele becuri (leduri) odata! Stiu ca de la sigurante nu este ca imi merg p spate!
A m-ai patit cineva?


--------------------
Renault Megane 2007 1.5dci 74 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 19 Mar 2014, 10:07
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 725
Joined: 4 January 13




Pai schimba si tu un bec si vezi daca este ars cel inlocuit!


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 7 Jul 2014, 19:51
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Cine a inlocuit becurile de pozitie W5W cu SMD Can Bus .
Are 3 leduri SMD.si putere 2W.
Vreau sa stiu daca este ceva de ele, adica daca sant ceva mai bune decat celelalte care au o lumina galbena chioara ?

Are ceva ca becul de pozitie cu leduri SMD are 2W ?
Atasez poza cu modelul.

This post has been edited by cosmin_69: 7 Jul 2014, 19:56

Attached thumbnail(s)
Fotografie007.jpg ( Size: 547.78k ) Number of downloads: 348


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrissGabriel
post 7 Jul 2014, 20:23
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 11 June 12
From: Petrosani, HD




2W cred ca au si cele simple, singura diferenta notabila cred ca este pretul, cele normale 1RON iar cele cu led SMD cred ca depasesc 10 RON. Eu unul nu vad rostul la cele cu led in afara de durata de functionare semnificativ mai mare. Mie in 3 ani abia mi sa ars unul normal + ca se gasesc pe toate gardurile.

This post has been edited by CrissGabriel: 7 Jul 2014, 20:24


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1 2008 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 7 Jul 2014, 20:43
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Un set de doua la 15 lei.
Pe mine ma intereseaza lumina, de aceea vreau sa le schimb.
Posibil sa aiba o lumina mai alba.

This post has been edited by cosmin_69: 7 Jul 2014, 20:44


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 7 Jul 2014, 20:50
Post #145


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




Lumineaza foarte bine, dar nu sunt fiabile.


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 8 Jul 2014, 19:36
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Adica tin putin.
Si in medie cam cat tin, 3-6 luni ?

This post has been edited by cosmin_69: 8 Jul 2014, 19:37


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 10 Jul 2014, 08:57
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




In final le-am luat si am pus mai inati unul.
Este bec cu 3 leduri smd albe, tip CanBus.
Vad ca nu mi-au dat erori in bord.
Astazi il pun si pe celalalt.
Atasez poze.
Cat de fiabile sant, voi vedea.
Daca se ard repede revin la cele normale.

This post has been edited by cosmin_69: 10 Jul 2014, 08:57

Attached thumbnail(s)
Fotografie001.jpg ( Size: 200.19k ) Number of downloads: 316
Fotografie003.jpg ( Size: 139.83k ) Number of downloads: 311


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 16 Jul 2014, 23:42
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Pana acum multumit de aceste becuri de pozitie cu led.
Am pus si in plafonierele din masina.
Lumina alba si putin mai puternica.
Poti citi fara sa-ti obosesti ochiul.
Bineinteles ca nu citesc in masina noaptea radmasa.gif , doar sa testez luminozitatea acestor becuri cu led. wink.gif


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oana2009
post 8 Oct 2014, 18:13
Post #149


Zambeste, maine va fi mai rau!


Group: Members
Posts: 465
Joined: 27 February 10
From: Brasov




Buna tuturor. Am si eu o problema. De curand am constatat ca s-a ars pozitia stanga spate, dreapta fata si mai nou am vazut ca la bord dupa cum stiti sunt luminate butoanele de la ac( ac manual) si cel pentru puterea lui... Si acealea s-au ars, seara nu pot vedea nimic acolo... Am cumparat astazi bec pentru spate dar degeaba am crezut ca nu sunt bune, am mai cumparat altul si la fel tlt nu merge... Vreo idee? blink.gif


--------------------
Renault Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp 2005&2007
When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin000
post 16 Dec 2014, 17:37
Post #150


Just a member


Group: Members
Posts: 517
Joined: 16 April 08
From: Marte




Buna seara!
S-a ars becul de pozitie dr spate la masina din semnatura. Am cumparat bec nou, dau jos stopul spate, il desfac, scot becul ars si incerc sa-l montez pe cel nou. Dar...surpriza!
Becul nou nu se potriveste. "Piciorusele" (nu stiu cum sa le zic) pe care le are becul sunt pozitionate altfel decat la cel de fabrica a. i. nu permite pozitionarea lui in dulie stop..
Ce m-a uimit e ca celelalte becuri( stop frana, semnalizare) au piciorusele respective pozitionate in aceeasi linie cu becul cumparat. Doar ala de pozitie face exceptie.
Cum as putea rezolva problema? Am cautat peste tot la mine in oras bec identic cu cel de fabrica(dpdv al constructiei) dar nu am gasit. Nici nu-mi mai vine sa ies cu masina cu un singur stop blush.gif


--------------------
Renault Megane IV facelift 2021 ZEN TCe
Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi

"Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:26
Dacia