Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum mare 1.7 65kW

cristiland30
post 16 Mar 2008, 20:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




salut la toata lumea si o intrebare carora conduc un Renault 19, benzina, 1721 cm,non euro.
Imi puteti spune care e consumul masinii voastre in oras??? De la o vreme incoa', mai bine zis cred ca de vreo luna, am consum de 16 % de la 9 inainte... in oras cu schimbare in trepte la 2000-2300 turatii. Consider ca e prea mult pt un motor de 65kw... Daca si voi credeti, ce as putea verifica pt a rezolva aceasta situatie??? Mersi mult.

This post has been edited by R19/16v: 16 Mar 2008, 23:41


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciucean
post 17 Mar 2008, 13:16
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 February 08




si pe mine ma intereseaza un consum,la un 1,8 16 v,99kw
in oras......
in exterior imi ia 7,7 si in interior nu pot sa imi dau seama.....
astept sa-mi spuna cineva,cam cat ar trebui sa-mi consume in oras,in conditii normale de functionare......fara condus sportiv...
multumesc


--------------------
renault 19 16v 1992 - SB-69-HOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 17 Mar 2008, 13:45
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




blink.gif Aceeasi problema cu consumul, eu nu mai inteleg nimic cu toate ca am mai postat despre acest lucru pe forum... Si R19 al meu consuma cam mult parerea mea...la un motor de 1237 cmc, 35 kW, benzina, non euro, imi ia in oras 11-12%( la circulatia din Iasi), unii spun ca asa e consumul la masinile astea altii spun ca nu e bine...nu stiu ce sa mai cred nici eu, adevarul e ca in afara imi ia acceptabil...5,5% - 6%. Am schimbat filtrul de aer(era plin de praf) in urma cu vreo saptamana dar sincer nu i-am facut inca consumul, dar parca nu e mare diferentza...
Asta e smile.gif pun de 20 ron benzina si merg si eu 50 km... biggrin.gif


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 21 Mar 2008, 17:18
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




am revenit...de la 16%consum ce il aveam in oras, acum am in jur de 10%. Cum? am scos acel furtun de absortie aer receca se leaga de carcasa filtrului de aer si mi-a dat acest rezultat. Filtru a fost schimbat acum 2 luni iar altceva nimic. Cred ca aerul rece facea ca acest consum sa fie asa mare.
Ica o intrebare... cam o data la 1 luna jumate, bujia de la pistonul 1 se uda..deci nu mai functioneaza (trebuie s-o schimb) si imi merge motorul interupt. aveti idee ce s-ar putea intampla??? Mersi mult.

p.s. bujiile sunt super bosh la 12 lei bucata.


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 21 Mar 2008, 17:39
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 17:18)
am revenit...de la 16%consum ce il aveam in oras, acum am in jur de 10%. Cum? am scos acel furtun de absortie aer receca se leaga de carcasa filtrului de aer si mi-a dat acest rezultat. Filtru a fost schimbat acum 2 luni iar altceva nimic. Cred ca aerul rece facea ca acest consum sa fie asa mare.
  Ica o intrebare... cam o data la 1 luna jumate, bujia de la pistonul 1 se uda..deci nu mai functioneaza  (trebuie s-o schimb) si imi merge motorul interupt. aveti idee ce s-ar putea intampla??? Mersi mult.

p.s. bujiile sunt super bosh la 12 lei bucata.
*



Ce sa inteleg??? ca acel furtun ce facea? nu tragea aer rece??? sau cum influentza consumul furtunul de la filtrul de aer????


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 21 Mar 2008, 18:11
Post #6


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




salut

eu nu am mai scris de mult un mesaj pe forumu asta, da am vazut mesaju asta cu udatu bujiei.

si la mine e la fel. am fost la cineva si mia verificat compresia pe toate pistoanele si la pistonu unu nu am compresie. CAUZE: ori sunt arse supapele pe pistonu respectiv ori sunt uzati segmentii dar atunci ar trebuii sa scoata fum si la mine nu scoate, sau poate a iesit boltu pistonului si freca pe camasa, dar eu cred ca sunt supapele.

motoru merge ca iam facut o smecherie acolo, cam tiganesca cum ar zice unii dar da rezultate, atat doar ca la schimbarea vitezelor adica cand o calc se simte ca nu functioneaza un piston cum trebe.

eu o sal desfac cat de curand numai sa isi faca un mecanic timp pentru mine. mai trebe sami schimb caseta servo care am gasito la 200 ron ( am scris io intrun topic despre astea) biggrin.gif



apropo: bujia nu trebe so schimbi neaparat. ardeo si va functiona din nou. eu asa am dat o gramada de bani pe bujii pana mi sa spus ca doar se uda nu se ard si ca daca le incalzesc la foc isi revin. asa am facut si sia revenit, pana sa inrosiit am tinuto la foc.

This post has been edited by aliynutz_84: 21 Mar 2008, 18:16


--------------------
renault 19 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw - SJ 65 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 21 Mar 2008, 21:49
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




ba da... acel furtun tragea aer rece dar cred ca era prea rece pt a incalzi benzina... cred ca asa functioneaza, nu? benzina incalzita, consum mai putin. Oricum, de fiecare data, dimineata stau un sfert de ora ca sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca... iar diferenta s-a simtit de cand am scos furtunul Cand vine zapuseala am sa-l pun la loc pt ca se incinge mai repede.
Pt bujii, am sa caut pe cineva sa-mi verifice motorul si pt cei care stiu, pot sa-mi dea un pont unde m-as duce??? Mersi... Sunt din Brasov.


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 21 Mar 2008, 22:08
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 21:49)
ba da... acel furtun tragea aer rece dar cred ca era prea rece pt a incalzi benzina... cred ca asa functioneaza, nu? benzina incalzita, consum mai putin. Oricum, de fiecare data, dimineata stau un sfert de ora ca sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca... iar diferenta s-a simtit de cand am scos furtunul Cand vine zapuseala am sa-l pun la loc pt ca se incinge mai repede.
Pt bujii, am sa caut pe cineva sa-mi verifice motorul si pt cei care stiu, pot sa-mi dea un pont unde m-as duce??? Mersi... Sunt din Brasov.
*





Problema ce nu o inteleg eu e urmatoarea...Practic daca ai scos acel furtun pe care trage aer rece, va trage aer si mai rece ca-l ia direct de afara...si aici nu inteleg eu explicatia ta logica...
Intradevar consuma mai mult cand e rece, dar practic acel furtun care trage aer rece, nu-l lua atat de rece ca la temperatura de afara...practic acum iti baga aer si mai rece(in cazul in care nu ai astupat gaura unde vine colierul pentru furtun)...
Daca ai fi vrut sa nu mai traga aer rece astupai furtunul , sau il scoteai si astupai gaura... se practica asa ceva, dar nu are absolut nici o logica ce spui tu ca nu mai trage aer rece daca ai scos furtunul...voi ceilalti de pe forum ce parere aveti?
ma lamureste si pe mine cum de ia scazut consumul? pt ca nu mi se pare o explicatie plauzibila faptul ca scosti furtunul de aer rece si nu mai trage aer rece...


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 21 Mar 2008, 22:16
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




deci... furtunul ducea jos in dreapta sub spoiler unde acolo era rece... daca l-am scos, acum absortia de aer e de deasupra motorului, mai precis deasupra 1 piston; ei, daca si acolo e aer mai rece decat sub spoiler...


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 21 Mar 2008, 22:27
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(cristiland30 @ 21 Mar 2008, 22:16)
deci... furtunul ducea jos in dreapta sub spoiler unde acolo era rece... daca l-am scos, acum absortia de aer e de deasupra motorului, mai precis deasupra 1 piston; ei, daca si acolo e aer mai rece decat sub spoiler...
*





Sa spunem ca am inteles...totusi raman cu niste semne de intrebare...poate isi mai dau si altii cu parerea la acest subiect...la mine nu ajunge chiar sub spoiler acel furtun...


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 22 Mar 2008, 00:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




consumul mare poate fi si de la proasta functionare al sondei lambda la motoarele care au asa ceva eu is patit din cauza lui de la 9 a sarit la 15 consumu
dupa remediere totul e normal


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 22 Mar 2008, 12:54
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




asa... si-mi poti spune daca si ren meu are sonda lambda si unde se afla, cum arata si daca o pot schimba de unul singur???


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Mar 2008, 15:21
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Intr-o prima faza iti atrag atentia ca motorul tau este luat de pe un R21, si intrucat ai carburator, nu ai sonda lambda.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 23 Mar 2008, 15:50
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




pai ma gandeam la asa ceva pt ca sunt o gramada de fire cu mufe pe acolo si nu isi gasesc locul. Daca nu ma insel, daca o sa am probl cu motorul, cerd ca va trebui sa schimb forumul pe r21, nu-i asa???
Inca ceva... am astupat partea de absortie la aer rece, ce s-ar putea intampla??? si... ma intreb, cum ti-ai dat seama ca e de ren 21 motorul meu? in cartea mea nu scrie nimic de vreo modificare...

This post has been edited by cristiland30: 23 Mar 2008, 15:51


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amg_0001
post 23 Mar 2008, 18:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 07




Consumul depinde si de intensitatea masinilor care circula in oras .Daca este mai liber si te duci fara ca sa fi nevoit sa schimbi vitezele intruna . atunci vei avea un consum mai mic , Dar consumul masinii depinde si de vechimea bujiilor . a filtrului de aer sau a presiuni aerului din anvelope sint multi factori care trebuie sa tii cont daca vrei sa ai un consum mai mic dar poanta cu furtunul nu cred ca ar putea ajuta la un consum mai mic .Eu am prins citeva cazuri fiind intrun oras cu cozi interminabile la semafoare si intersectii supraaglomerate si am observat ca am avut un consum destul de ridicat ,fata de cazurile cind sint in oraselul unde locuiesc eu si este o circulatie lejera fara prea multe opriri la semafoare sau cozi interminabile de masini. Consumul lui R19 este destul de acceptabil cred eu.


--------------------
Renault renault19 1992 - CMD628
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 23 Mar 2008, 19:50
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




mda... a trebuit sa deblochez absortia pt ca dupa proba de ceea ce se poate intampla daca ii blochez absortia de aer rece, am constatat ca am avut un cosum de 23%.... cu 8 litri am facut 34km oras. Fain nu??? Bujiile sunt noi, presiunea verificata 1 data saptamana 2.1 toate rotile... filtru aer schimbat de craciun... poate am vreo sonda ceva ce se poate schimba. Acum am sa vad ce consum am dupa ce am deblocat absortia si am sa revin cu detalii...


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 23 Mar 2008, 23:57
Post #17


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Prin blocarea caii de acces de aer rece in momentul in care clapeta trece pe aer rece si exista obturare atunci puterea de absorbtie a aerului creste si implicit si consumul de benzina.
Totusi cum faceti voi nu etse relevant consum de 8 litri ...am mers 45 etc .
Corect este plinul facut ....mergem cati mai multi km si in mom in care indica leduld e lipsa benzina , apoi se va face plinul ( aprox 54 litrii ) si acesta etse un consum mult mai precis.
Sunt doua sonde de temperatura aer, stiu ca citisem la un moment dat valoarea lor pe diferite temperaturi . Probabil R19/16 V va poate lamuri concret cu valoarea celor doua sonde ( aprox 200ohmi ) la temp de 25 d egrade , parca nu ?
Sonda lambda influenteaza si ea consumul d ecarburant pe langa celelalte enumerate mai sus , pneuri stil de condus ,a glomeratie , incalzit motor ,aeroterme , faruri pornite etc smile.gif
PS ; Important ca acea clapeta sa functioneze la valorile de catalog si sondele de temperatura aers a aiba valori cu abaterile prescrise in catalog .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 26 Mar 2008, 00:32
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(vepman_ro @ 23 Mar 2008, 23:57)
Prin blocarea caii de acces de aer rece in momentul in care clapeta trece pe aer rece si exista obturare atunci puterea de absorbtie a aerului creste si implicit si consumul de benzina.
Totusi cum faceti voi nu etse relevant consum de 8 litri ...am mers 45 etc .
Corect este plinul facut ....mergem cati mai multi km si in mom in care indica leduld e lipsa benzina , apoi se va face plinul ( aprox 54 litrii ) si acesta etse un consum mult mai precis.
Sunt doua sonde de temperatura aer, stiu ca citisem la un  moment dat valoarea lor pe diferite temperaturi . Probabil R19/16 V va poate lamuri concret cu valoarea celor doua sonde ( aprox 200ohmi ) la temp de 25 d egrade , parca nu ?
Sonda lambda influenteaza si ea consumul d ecarburant pe langa celelalte enumerate mai sus , pneuri stil de condus ,a glomeratie , incalzit motor ,aeroterme , faruri pornite etc smile.gif
PS ; Important ca acea clapeta sa functioneze la valorile de catalog si sondele de temperatura aers a aiba valori cu abaterile prescrise in catalog .
*





Practic la mine din filtrul de aer pleaca doua furtune-tuburi cum naiba sa le numesc...unul din ele are termostat si unul e fara...practic cand se incalzeste motorul mai bine se actioneaza acel termostat si trage mai mult aer...rece, asa-i????? Problema e ca nu stiu la mine cum trebuie asezat acel furtun fara termostat, pentru ca de cand am cumparat masina am fost nevoit sa il mai scurtez din cauza uzurii sale...deci poate sa puna cineva niste poze sa vad si eu cum sa pun acel furtun si cat de lung trebuie sa fie pentru a avea un consum mai mic? pentru ca la mine arata jalnic si trebuie sa-l schimb...
La fel as vrea sa vad unde vine si celalat furtun cu termostat pentru ca citisem mai sus parca ca la unii ajunge chiar pana sub spoiler, dar la mine reusesete sa ajunga doar pana in spatele farului si ma gandesc ca nu cumva si acele sa mai fi fost scurtat de fostii proprietari ai masinii si sa nu cumva sa fiu nevoit sa-l schimb si pe acela...deci ce parerea aveti? ma puteti ajuta? blink.gif


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 26 Mar 2008, 21:05
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




Hai noroc... am revenit. Acum am un cosum de 11 sofer1.gif in oras dupa ce am deblocat absortia de aer rece; e mai bine acum dupa ce am avut un consum de 23. Sunt in probe cu consumul si as vrea sa schimb si filtrul de benzina, imi puteti spune unde se afla??? Intre carburator si carcasa filtrului de aer avea un spatiu mic, asa ca i-am facut o garn identica ca sa nu traga aer fals. Ce altceva ar trebui sa mai verific??? Am auzit ca motoarele astea au carb dublu iar la mine e simplu... care e diferenta intre ele si ce face in plus????


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Mar 2008, 23:16
Post #20


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Carburator cu camera dubla si simpla?
Camera dubla in cazul in care dai talpa sau dupa o anumita turatie se deschide si cea dea doua camera( creste consumul ) dar si puterea motorului smile.gif
depinde de stilul de mers smile.gif

This post has been edited by vepman_ro: 27 Mar 2008, 22:35


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 27 Mar 2008, 22:26
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




simpla...


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Mar 2008, 20:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu zic sa pui o poza cu motorul tau, am impresia ca tu ai injectie monopunct nu carburator.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Mar 2008, 20:34
Post #23


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Documentatia zice carburator.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 3 Apr 2008, 21:33
Post #24


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




F2N- reprezinta motor cu carburator din ce stiu eu .a.cumsimplu dublu asta nu mai stiu smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Apr 2008, 22:54
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




F - bloc din fonta
2 - carburatie SAU injectie
N - 1651 - 1750cmc


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Apr 2008, 17:42
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Intr-un alt topic a postat niste poze si era perfect f3n, plus ca nu exista motor de 1,7 cu carb monocorp.

This post has been edited by mihai1677: 4 Apr 2008, 17:47


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiland30
post 4 Apr 2008, 20:08
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




maine am sa dau carburatorul jos si am sa fac niste poze cu motorul. Il dau jos pt trb sa inlocuiesc garnitura de la imbinarea dintre galerie si esapament...am luat o ureche ce canal si mi-a miscat-o un pic iar acum haraie mai rau ca un tractor...


--------------------
Renault 19 1990 GTS - BV 90 CRD
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 4 Apr 2008, 22:21
Post #28


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




R19/16V stiu ca esti pasionat si esti f bine informat dar din ceea ce tin eu minte ....tind s ate contrazic ...2- carburatie
3- injectie
Stiu ca am citit eu un manual odata smile.gif
dar ce care cum nu mai stiu nici eu smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Apr 2008, 23:00
Post #29


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Critica duce la documentare aprofundata, care duce la informatie mai exacta:

F - bloc din fonta si camasi integrate
2 - supape paralele si carburator dublucorp
3 - supape paralele si injectie mono sau multi punct
N - 1651 - 1750cmc


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 5 Apr 2008, 13:08
Post #30


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Deci am avut dreptate ...dar alea cu supape si alte minuni cred ca nu le intelesesem de atunci dar sa le mai tin minte ..smile.gif))) DEp stiti si voi ..engleza unui inginer ...smile.gif)


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 11:46
Dacia