Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inertie acceleratie, cel putin la benzinara de 1.6

nushala
post 13 Oct 2006, 22:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 10 June 05
From: Bucuresti




Mie mise pare prea mare timpul scurs de la apasarea brusca pe pedala de acceleratie si pana la raspunsul motorului.
Intrebare: se poate face ceva pentru a accelera acest raspuns?


--------------------
Renault Megane II 1.6 2005 Bicorp
Megane II.1 Bicorp Influence 1.6, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 13 Oct 2006, 22:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




la ce turatie ti se intimpla ? cind apesi pe acceleratie, pe turometru urca turatiile ?
ai incercat sa retrogradezi o treapta inainte de acceleratie ? this should do it...

asta sigur presupunind ca nu e vreo problema tehnica cu injectia de benzina...


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hakkinen
post 13 Oct 2006, 23:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 November 05




E simplu.Delay-ul e cauzat de acceleratia electronica. Nu exista cablu de acceleratie ci un potentiometru undeva la baza pedalei de acceleratie iar acesta comanda acceleratia prin intermediul ECU. Prin urmare,e preferabil sa apesi pedala de acceleratie gradual si nu brusc,e chestie de acomodare, iti vor iesi pana la urma si demarajele cu fum(daca nu ai ASR).


--------------------
Renault Laguna 2007 Luxury
Renault Laguna 2.0 dci -2007, Luxury+xenon
BMW 118-2008.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nushala
post 14 Oct 2006, 18:42
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 10 June 05
From: Bucuresti




Stiu ca acceleratia este cu potentiometru si nu cred ca am eu o defectiune. Ci pus si simplu mi se pare mare timpul de raspuns


--------------------
Renault Megane II 1.6 2005 Bicorp
Megane II.1 Bicorp Influence 1.6, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoshPuiu
post 15 Oct 2006, 13:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 5 July 06




Si mie mi se intimpla la fel... Si parca e mai evident atunci cind dupa ce apesi mai brusc pe pedala, ridici usor piciorul....
Un raspuns partial il poti gasi de la 'Meganer' la
Primele impresii, Dupa achizitie


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 16 Oct 2006, 09:21
Post #6


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




da, dar "nushala" are 1.6 benzinica, iar "meganer" se refera la "turbo lag" (el avand 1.5 turbo diesel) - 1.6 nu are turbo...

si nu cred ca se poate face ceva (asta o fi timpul de raspuns)... poate niste NOS biggrin.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoshPuiu
post 16 Oct 2006, 10:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 5 July 06




Exact d'aia am si spus ca e un raspuns partial... DIn cite vad, treaba asta cred ca se manifesta la toate modelele, fie turbo sau nu, modele mai vechi sau noi...


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hakkinen
post 17 Oct 2006, 10:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 November 05




Am condus trei Megane II cu motor 1,6 16v si toate aveau delay la apasarea brusca a pedalei de acceleratie.Cred ca toate se comporta identic fiind o particularitate constructiva.Am si o amintire neplacuta pe tema asta .Am constatat intarzierea dupa trei zile de la achizitie cand intr-o intersectie am incercat sa plec mai repede ,fiind pe drum fara prioritate .Din dreapta circula un Espero si am fost la un pas de a face cunostinta cu propriile airbaguri laterale intrucat motorul Megane-ului aproape a ,,murit,, dupa ce am calcat acceleratia pana la capat si asta cu Espero venea,venea...Dupa ce am eliberat putin pedala,s-a trezit motorul si zvacnit brusc. Oricum,m-am acomodat cu timpul de raspuns insa ,per total senzatia personala este ca motorul de 1,6 16v de pe M II accelereaza in multe momente dupa cum vrea el-ma rog, dupa cum vrea ECU-si nu dupa cum vrea muschii soferului.


--------------------
Renault Laguna 2007 Luxury
Renault Laguna 2.0 dci -2007, Luxury+xenon
BMW 118-2008.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 19 Oct 2006, 09:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




io am 1.6 ele de vreo trei ani si ca sa ma scot la faze in care trebuie sa se infiga rapid plec la la liniutze turand motorul in ralanti si abia apoi eliberand ambreiajul.

in fiecare dimin imediat dupa ce ple ce adasa tre sa traversez barbu vacarescu si acest gen de abordare e absolut necesar smile.gif).

Pe de alta parte intotdeauna iarna cand e rece motorul face niste figuri si daca ceri mai mult de la el merge cu sughituri pana se incalzeste. Extrem de enervant.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceone
post 22 Oct 2006, 12:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 10 February 06
From: Timisoara




As avea si eu de adaugat ceva si mi se pare locul potrivit. Mi se pare mie, sau poate la toate magane-urile e la fel, dar nu stiu eu, ca atunci cand apesi pedala de acceleratie si o duci pana la un anumit nivel la care ramane apasata, dar nu neaparat pana la fund, turele continua sa creasca putin din inertie, peste nivelul la care s-a oprit pedala, iar apoi revin la nivelul respectiv. Lucru asta mi se pare ca se intampla mai ales in treapta intai, la plecare de pe loc, si e cam enervant pt. ca masina zvacneste inainte si dupa aceea incetineste o idee. Mai are cineva aceeasi parere, sau impresie?


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane Sedan, 2005, Confort Expresion 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 22 Oct 2006, 12:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Asa face toate wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 16 Dec 2006, 21:16
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Dragi baieti si draga nushala nu vreau ca sa va sperii dar si eu am avut o intirziere de raspuns atunci cind acceleram ( ma refer la Megane 1,6 16v) si asta de cind m-am urcat pe ea am tot studiat problema iar concluzia e urmatoare am schimbat Decalorul de la Axa cu Came cins m-a dus la prima reprezentata ( la Filaret) si am pus aceasta problema cei de acolo mi-au zis ca masina nu are nimic mai bine zis ca asa e acceleratia ulterior m-am dus la Meridiam si dupa ce a pus Laptopul pe masina rezulatatul a fost " decalor axa came defect" si crcuit intrerupt la nu mai stiu ce chestie. concluzia: baietii au facut alerta la Renault si s-a inlocuit piesa ( care e ca un condensator electrolitic si se infige in capul axei cu came - toata operatia nu dureaza decit 10 min maxim). bine inteles ca ulterior acea intirziere care la inceput era de aproximativ un sfert de secunda mai mult sau mai putin ( dar suficient ca sa opresti motorul sau ca masina sa se scurga din rampa sau ....) a disparut si e totul ok. incercati si mergeti si vedeti eventual puneti masia la laptop si sa ii faca probe. Bafta.


--------------------
Renault Megane III - B21HIM 2010 / Sport Tourer / Privilege
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manolash
post 27 Jan 2007, 16:30
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 10 January 07
From: Bacau




a fost cineva la Renault sa vada ce e cu intarzierea?as fi curios.... unsure.gif


--------------------
Renault Megane II 1,6 16v - BC 19 ERL Privilege Lux 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian24
post 3 Mar 2007, 00:17
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 January 07




salut!!!
Am si eu o problema tot cu ceva de genul asta. de exemplu cand sunt in viteza a 3 -a sau un oricare alta viteza si am o oarecare turatie a motorului si accelerez in momentul accelerarii masina se smuceste de parca a r fi stat pe loc.
la fel face si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie.
ce parere aveti???
la voi face la fel???


Apropos, intarzierea la acceleratie o am si eu.

Astept pareri


--------------------
Renault Megane sedan 1.6 16v - B 72 YCM 2005 Confort Privilege, xenon, trapa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 3 Mar 2007, 07:14
Post #15


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu abia am luat-o de cinci zile si m-am obisnuit cu treaba asta. Ideea e sa nu calcam pedala pana la fund, ci gradual. Exact la fel era si la Solenza, apesi mai usor sau retrogradezi pentru acceleratii in forta.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costin.C
post 20 Mar 2008, 23:29
Post #16


RW


Group: Members
Posts: 45
Joined: 16 March 08
From: Bucuresti




Am citit ce ziceti, am observat si eu ceva, dar nu stiu daca ma refer la aceasta intarziere de care spuneti voi. Eu am observat ca atunci cand accelerez, in orice treapta aproape, se simte cum masina se infige cam jumatate din cursa pedalei de acceleratie. Dupa ce o calc mai mult de jumatate, aproape de tot, simt o... constanta, nici nu stiu cum sa o numesc. Simt ca nu se mai infige, ca si cum nu as mai accelera, dar turometrul creste, doar ca nu se mai simte nimic. Asa e si la voi? Nu stiu ce sa cred. Masina e noua, am abia 230 de kilometri cu ea. Am luat-o saptamana trecuta, vineri, si in aceeasi zi i s-a facut o verificare integrala, deci presupun ca observau si remediau daca gaseau ceva.

Inainte am avut un Clio Symbol dci, pe care daca il calcam la blana auzeam motorul cum toarce si se infige (atat cat putea) pe toata cursa acceleratiei.

This post has been edited by Costin.C: 20 Mar 2008, 23:32


--------------------
Renault Megane 2.2 Hatchback - - B # MKD 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 20 Mar 2008, 23:45
Post #17


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




La dci simteai cuplul, la benzina e altfel. Atata timp cat se misca si vitezometrul spre o valoare mai mare, nu vad motive de ingrijorare smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 21 Mar 2008, 00:41
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




intarzierea. wacko.gif .......asa este la toti pt ca practic acolo nu exista cablu ci un senzor de acceleratie, unsure.gif asa face si la mn,e normal sa faca asa...............si dupa ce calci acceleratia la maxim puterea cred ca e dozata de calc de bord alta explicatie nu vad....dc nu ii da toata fortza....... blink.gif

This post has been edited by valentin-axv: 21 Mar 2008, 00:42


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 21 Mar 2008, 07:30
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




QUOTE(mirceone @ 22 Oct 2006, 12:00)
As avea si eu de adaugat ceva si mi se pare locul potrivit. Mi se pare mie, sau poate la toate magane-urile e la fel, dar nu stiu eu, ca atunci cand apesi pedala de acceleratie si o duci pana la un anumit nivel la care ramane apasata, dar nu neaparat pana la fund, turele continua sa creasca putin din inertie, peste nivelul la care s-a oprit pedala, iar apoi revin la nivelul respectiv. Lucru asta mi se pare ca se intampla  mai ales in treapta intai, la plecare de pe loc, si e cam enervant pt. ca masina zvacneste inainte si dupa aceea incetineste o idee. Mai are cineva aceeasi parere, sau impresie?
*





exact asta se intampla si la mine..am verificat asta si cu tempomatul :daca ii setez o viteza mai mare decat cea pe care o am in acel moment, motorul accelereaza , trece de viteaza setata si dupa cateva secunde bune se opreste la viteza ceruta..fara tempomat, la fel mi s a intamplat si in treapta 1 sau chiar 3.

This post has been edited by megane1: 21 Mar 2008, 07:32


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 21 Mar 2008, 09:00
Post #20


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Intirzierea care apare dupa momentul apasarii bruste pe pedala de acceleratie este datorata in mare parte strategiei de injectie si mai putin clapetei opturator care este implementata cu un motor pas cu pas. Strategia de injectie la toate masinile este realizata pe baza unor mape (matrici/harti de memorie/...) care au fost realizate in conformitate cu anumite constrangeri de fiabilitate, performanta, ... Deci in strategia de injectie este implementata cererea de cuplu de la motor si aceasta cerere nu poate avea o rampa pronuntata, se determina prin calculul derivatei functiei de raspuns.
Apropos de acel fenomen de supraturare dupa eliberarea acceleratiei, in manual scrie ca este o problema la clapeta opturator, depuneri de mizerie, asa ca ar fi indicat sa o curatati daca mergeti subturat si faceti multe frane de motor.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 21 Mar 2008, 11:13
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




multumim de lamuriri,razor...o sa incerc o verificare mai amanuntita la revizia de 30 000 km.


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Mar 2008, 03:18
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




tinand cont ca acceleratia este pe senzori, este si normal atunci cand apesi brusc sa apara o intarziere. La cablu era doar parte fizica si in functie de cat de tare apasai asa se intindea si cablul acela. Fiind pe senzori, ca orice calculator/aparat electronic cu senzori, daca ii dai o comanda prea rapid este posibil sa sara peste ea ne recunoscand-o sau in cazul de fata sa apara aceasta intarziere. incercati sa da-ti spritzuri cu masina pe loc si o sa vedeti intarzierea si apoi apasati mai usor acceleratia sa vedeti ca are un timp de raspuns mai rapid.
Aceasta este explicatia care am gasit-o eu. Eu zic ca e destul de ok din punctul meu de vedere, ne prea cunoscand electronica/electrica prea multa.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-84-LEU
post 22 Mar 2008, 08:29
Post #23


Sofer agresiv pe BMW = sofer antrenat pe Renault


Group: Members
Posts: 136
Joined: 27 July 05
From: BUCURESTI




Nu vreau sa fac nici un fel de reclama prin acest post. Problema cu acest delay la apasarea pedalei de acceleratie am rezolvat-o prin simplul procedeu de resoftare la o firma specializata de tuning. Delay-ul acesta este dat din softul masinii. Un soft modificat o sa va rezolve problema masina devenind mai agresiva(raspuns imediat la apasarea pedalei de acceleratie). Este testat personal pe Megane 2 1.4 16v, megane 2 1.6 16v, Fiat Bravo (asta nou), Polo 1.4 75hp. Toate aceste masini prezentau "problema" pe care voi o descrieti.

Cu stima!

This post has been edited by CT-84-LEU: 22 Mar 2008, 08:33


--------------------
Renault Megane 3 - 1.5 110hp 140hp, by Dimsport :)
BMW 3xxi 24v - vanos - 2xxHp by Dimsport :)
Renault Koleos - 2.5 - 170Hp - DAUNA TOTALA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dggy
post 22 Mar 2008, 11:00
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 24 August 07




mai da-ne ceva detalii. se pierde garantia daca schimbi softu ala? si pe mine ma cam enerveaza treaba cu delay-u si as vrea sa o rezolv. cat te-a costat?


--------------------
Renault Megane 2006 Privilege 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 22 Mar 2008, 11:08
Post #25


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Nu e nicio problema referitoare la delay, raspunsul motorului este gandit prin prisma unor factori de protectie/performanta/..., care influenteaza fiabilitatea motorului si a subansamblelor. Rescriind softul de management al motorului ai schimbat doar niste mape din memoria ECU pe baza carora se calculeaza raspunsul motorului la inputul soferului, strategia e aceeasi.
Nu zic sa nu faceti tuning, dar prin resoftare v-ati asumat un mare risc. De ce? Pentru ca producatorul duce motorul la 75-80% din performante tocmai pentru a lasa marja de siguranta pentru FIABILITATE si toleranta la defecte constructive.
Dau un simplu exemplu: discul de ambreiaj de la 1.6 16v K4M-760 este subdimensionat, de aici si fenomenul de "tremurat" la utilizarea in sarcina, am explicat pe un alt post de ce. Ideea e ca daca am calcula momentul la care e supus discul de ambreiaj Forta x brat am deduce ca orice crestere a Fortei duce la o defectare mai rapida a componentei mecanice.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dggy
post 22 Mar 2008, 11:30
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 24 August 07




Da, stiu ca nu e o problema, m-am exprimat eu gresit:P. Oricum, daca delay-ul este implementat din motive de siguranta si fiabilitate, nu ma mai intereseaza sa-l reduc.
Poti sa fii mai explicit la cum protejeaza delay-u asta motorul?


--------------------
Renault Megane 2006 Privilege 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 22 Mar 2008, 11:51
Post #27


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Acest delay este gandit atat prin prisma constrangerilor de fiabilitate cat si prin a celor legate de confort. Motorul asta nu a fost facut pentru un singur segment de piata, ci a fost gandit pentru mai multe categorii: "pensionari", "raceri", etc.
Acum legat de partea fizica, fiecare corp are o inertie, la fel si pistoanele si toate elementele angrenate in ciclul motor, iar solicitarea acestor componente poate duce la defectarea unor ansamble. Exista o intreaga teorie legata de rezistenta materialelor care este folosita in elaborarea solutiilor tehnice implementate in motoare.
Iar acum daca stam sa ne gandim la pretul masinii, calitatea este pe masura, adica daca suntem exigenti in ale performantelor => BMW sau alte marci de prestigiu.
In incheiere as vrea sa mai aduc un aspect determinant legat de fiabilitate in general: costul de productie. Incercati sa vedeti toate componentele motorului si incercati sa estimati cam cat efort necesita dezvoltarea unor componente (acum exista si situatia de reuse) si incercati sa vedeti ca un producator ca sa aibe profit trebuie sa tina costurile intr-o anumita limita => se taie din costurile alocate productiei in general => scad costurile la proiectare => realizare => testare => ...
Sper ca nu v-am plictisit dar asta e realitatea, o spun in cunostiinta de cauza wink.gif


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Mar 2008, 13:21
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




razor, dar aceste costuri au scazut mai la toate firmele, asta doar ca sa se obtina un profit cat mai mare.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 22 Mar 2008, 13:47
Post #29


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Au scazut cu anumite ponderi.
De exemplu: bugetul alocat procesul de testare a unui sistem este cuprins intre 15-40% din totalul bugetului pe proiectul respectiv, la unele companii se cere un anumit nivel de testare, iar la altele tinde spre ZERO.
Dau un exemplu: BMW nu admite ca sa aibe pe masinile lor NICIO componenta pe care scrie made in RO, cu toate ca anumite subansamble sunt partial implementate in RO, spre deosebire de FORD care are cateva proiecte complete dezvoltate in RO, gen injectia common rail, ...
Si materialele din care sunt facute anumite componente difera de la producator la altul, si iarasi dau un exemplu tot cu BMW: pentru pietele civilizate folosesc la trenul de rulare componente facute din aliaje usoare pentru performanta, in schimb pentru RO acestea sunt inlocuite cu unele din materiale conventionale pentru cost reduction, dictat in mare parte de piata (vezi fenomenul Logan). Poate comparatia asta e putin fortata, dar la nivel macro este valida.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Mar 2008, 23:31
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




sorry ca o sa fiu putin offtopic, dar vreau sa-mi spun punctul de vedere si parerea: razor, nu prea e o buna comparatie bmw si ford. bmw-ul este renumit pt. calitatea si rezistenta masinilor intr-un stil de condus sportiv si doreste sa-si pastreze acest renume. este diferenta de pret intre masini la aceeleasi clase. spre exemplu 320d si un ford focus sedan 2.0 tdci. 320d costa 30-40mii nou pe cand focusul este 18-25mii.

This post has been edited by Ryk: 22 Mar 2008, 23:32


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 21:59
Dacia