Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.4 8V sau 1.4 16V

soul_assassin
post 6 Mar 2008, 20:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Acum ca m-am hotarat sa iau un Symbol Fidji pe benzina (no offense diesel) as dori si niste pareri despre aceste doua motorizari (1.4 8V sau 1.4 16V). In functie de evolutia pretului benzinei intr-un viitor (doar in sus logic sad.gif ) as fi de acord sa-mi pun GPL.
Observ ca o diferenta ar fi si la sis. de franare (16V are discuri ventilate fata de discuri pline 8V) si consumul la 16V ar fi putin mai mare in oras si mai mic in afara.
Inca o chestie cuplul maxim la 8V este 114Nm/4250 si la 16V 127Nm/3750. Deci logic un 16V trebuie turat mai putin.

big_wheel.gif Azi m-am urcat de cateva ori intr-un Symbol si observ ca usile trebuie un pic trantite pt. a se inchide (explicatia consultantului: "este noua" ???), la fel de noi fiind si Clio 3 sau Megane. E normal? Oricum m-as obisnui ca nu sunt fitzos si am Dacie deci stiu sa trantesc o usa wink.gif .

Diferenta de bani intre 8V si 16V nu e prea mare si nu ma intereseaza asa mult.



--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 6 Mar 2008, 20:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




16V, daca diferenta de bani nu e o problema.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 6 Mar 2008, 20:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




"se stie ca bobinele montate pe variantele 16 v ale motoarelor renault au probleme"

Vad ca este o problema. Ar trebui sa o iau in considerare?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 6 Mar 2008, 21:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




16v fara sa regreti! Cu bobinele este dupa noroc, dar e bine sa ai una de rezerva... dar si la Solenza/SN se strica bobina de la 1.4 8v, deci nu e relevant. Acum depinde si de noroc...


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 6 Mar 2008, 21:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




am inteles. deci nu iau in considerare.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Mar 2008, 21:36
Post #6


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Explicatia "este noua" se refera la faptul ca chederele de la usi sau portbagaj sunt neutilizate. Dupa o oarecare utilizare ele "se mai lasa" si astfel nu mai opun asa mare rezistanta la inchiderea usilor sau a portbagajului.
Despre motor, eu am avut 8V acum am 16 V ( deci intr-o oarecare masura ti-am raspuns ). Intr-adevar 16V-ul e mai fortos, se simte cuplul in plus la ture putine si se simte si puterea in plus la ture multe.
Simte mai putin urcatul unei pante, simte mai putin persoanele in plus de sofer.
De consumat, consuma destul, mie in oras imi lua 11-12, der eram in rodaj. Acum papa cam 9juma-10, depinde si ce trafic prinzi, dar daca -ti iei 16V, e clar ca consumul nu e prima prioritate.
Cu bobinele vezi ca e topic dedicat, unde sunt tone de informatii. Cert e ca e la noroc, poata sa-ti cada si la 20 min una de alta, sau poate sa nu-ti cada ani intregi niciuna.
Revizia e un pic mai scumpa, ca intra vreo 2 kile de ulei in plus.
Una peste alta pentru mine merita pt. ca-mi place sa merg un pic mai sportiv.
Mai ales la drum lung , atunci merita si mai mult.
Prin oras....nu prea ai unde sa alergi cat sa vezi diferente asa mari.

Si mai ales ca-mi place la nebuie sa-i "fac" pe cei cu dci care nu inteleg ca dieselul e pt. economie si nu pentru performante. Scuzati-mi rautatea, dar nu am putut sa ma abtin. tongue.gif

This post has been edited by vallixx: 6 Mar 2008, 21:40


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiCos
post 7 Mar 2008, 22:48
Post #7


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 16 November 06
From: Bucharest




Auzi iti place sa mergi turat stiu si eu 4000 rpm? => 16V
Sau subturat , cred ca 8V are cuplu mai mare la turatii joase.
16V=98CP, 8V=75CP!!!
Eu am 1,4 16V merge bine de la 2000 rpm in sus ,multumitor, iar pe la 4000-6000 fac ravagii, deci ce stil ti se potriveste?!!!?!!


--------------------
Sania . D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci - ACE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 8 Mar 2008, 22:15
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Cuplul la 16V e la turatii mai joase decat la 8V. cel putin asa vad eu: cuplul maxim la 8V este 114Nm/4250 si la 16V 127Nm/3750.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 9 Mar 2008, 12:13
Post #9


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Cuplul motorului 16V este mai mare cu 13 Nm si se obtine si cu 500 rpm mai jos.
Doar puterea , cei 98 sau 100 CP, (cati ori fi) , se obtin cu 500 rpm mai sus.
8V-ul obtine cei 75de cai la 5500 iar 16V-ul obtine cei 100 de cai la 6000.
Chiar si asa, daca 16V-ul are 100 CP la 6000, la 5500 se poate sa aiba peste 75, deci oricum ai da-o , 16V-ul este superior.
Atentie insa inca o data, ca aceasta superioritate vine si cu un consum suplimentar.
In oras, consumul 16V este mai mare iar performantele fata de 8V nu sunt extrem de diferite, pt. ca nu prea ai unde sa faci diferenta.
Afara insa, castigul de putere incepe sa merite in fata consumului.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 9 Mar 2008, 12:28
Post #10


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




eu am condus si 8v si eu am 16v dar si la turatii mai mici(2000) parca are alt sunet, mai fioros.parerea mea pro 16v


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v 2007 dec - MM 66 GBY
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 9 Mar 2008, 13:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Mai intai de toate ar trebui mentionat in ce regim predominant va fi folosita masina(urban/extraurban) asa cum se pune problema la ''otto vs. diesel''...
Am avut 1,4 8v si pot spune ca in oras se descurca fara probleme .Afara insa sunt si momente in care ai vrea ceva mai multa putere( de ex.sa urci cu masina incarcata si sa folosesti si A.C.) In ansmblu , 1,4 8v este o.k.insa personal,daca ar fi sa aleg acum as prefera 1,4 16 v.
Bafta in alegere!


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiu
post 9 Mar 2008, 13:48
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 14 January 06
From: .




Eu iti recomand 1,4 16 valve. Prietenii stiu de ce!!!


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 - .
"Un fleac, m-au ciuruit!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 9 Mar 2008, 18:06
Post #13


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Corect, Cata70. Depinde pe unde te plimbi cu ea. Daca o iei doar pt. oras si foarte rar la drum intins, nu merita consumul in plus si nici pretul mai mare de achizitie.
Si mai conteaza si cate persoane vei avea in masina in majoritatatea timpului.Si eu recomand 16V, dar e bine sa stii toate detaliile inainte, ca doar nu-ti iei masina zilnic.

This post has been edited by vallixx: 9 Mar 2008, 18:07


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 9 Mar 2008, 21:33
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Eu merg cam 50-50 (oras-afara). Sincer n-as vrea o secunda sa merg in aglomeratie (dar asta e) mad.gif .
Si diferenta in oras cam de cat este intre 8V si 16V? Mai mare de 1 litru?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 9 Mar 2008, 22:30
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




conduc mai sportiv deci 16 V! benzina oricum se duce naibii, da/i benzina de calitate super 98 si o sa fi deplin multumit cu benzina slaba o chinui. daca te uiti la diagrama de moment a motorului vezi ca e mai aplatisata ceea ce iti permite un mers mai lejer adica sa schimbi ceva mai rar, de pe la 2200 e ok, puterea o simti la depasire... am 18600 km si e ok, am venit 18 ore intins si nici o problema pana in Italia, asta vara am venit acasa 25 ore cu una pauza si nici o problema, pe autostrada e la ea acasa masina... cu conditia sa n/o bata vantul prea tare.
Adrian


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 9 Mar 2008, 23:37
Post #16


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Categoric 16v !
Indiferent de stilul de conducere, gandeste-te ca ai o rezerva de putere pt. situatii limita. Daca vreodata vei fi nevoit sa accelerezi brusc si mai lung, ca nu vei avea timp sa mai schimbi vitezele, motorul mai "dopat" te va face diferenta.
Depasirile pot fi facute in intervale de timp mai scurte. Gandeste-te cati m./s. faci la viteze de 100-120 km./h si vezi cu ce distanta scurtezi depasirea daca aceasta e redusa doar cu 1-2 secunde.
Discurile ventilate scurteaza distanta de franare si protejeaza lichidul de frana impotriva deprecierii, care survine in urma ciclurilor de incalzire la temperaturi mari -racire.

This post has been edited by Dodone: 9 Mar 2008, 23:42


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Mar 2008, 23:53
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru predominant urban recomand 8V, pentru predominant extraurban sau daca nu te intereseaza consumul si suplimentul de bani, ia 16V.
Daca te uiti pe topicurile de consum, ai sa vezi la 16V destul de multe posturi cu consum sub 6% extraurban, ceea ce n-ai sa prea vezi pe topicul cu 8V. La urban insa, situatia se schimba, sunt consumuri care incep de la 7.7% urban pana la 11%, in timp ce la 16V vezi frecvent peste 10% urban.
Eu daca ar fi sa aleg acum, as alege 16V, ca as muta instalatia GPL de pe a mea pe asta. biggrin.gif
Si la cum conduc eu, am patit de enspe mii de ori sa fiu "pedal to the metal" in vreo depasire cu a 4-a la 110.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 10 Mar 2008, 08:50
Post #18


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Subscriu si eu la parerea lui Laurentziu.
Diferenta este ca eu deja detin 16v cu GPL. wink.gif
Despre consum, ce sa zic!?, eu conduc destul de sportiv: 10-11% urban, 6.2-6.7% extraurban, depinde de traseu (consumurile astea sunt pe benzina, pe GPL inca n-am date exacte, abia am pus instalatia)
Am condus si 1.4 8v, nu-i chiar o tragedie. La exterior e diferenta, in depasiri sau prin serpentine pe munti (ajuta cuplul ceva mai mare de la 16v obtinut si la turatie mai mica decat la 8v)


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Mar 2008, 10:19
Post #19


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cu 8v mergi destul de ok(pentru o masina de 9500E) cu un consum relativ mic....cu 16v ai si sportivitate dar ai si un consum mai maricel....
eu cu 8v scot o medie de 6,8% consum mixt.....
dieselul e mai economicos dar tine cont ca motorina s-a facut mai scumpa si ca diesel-ul e mai "pretentios" la intretinere....
eu as merge pe 8v...e masina romanului de rand....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 10 Mar 2008, 10:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




eu am condus destul de mult loganul cumnatei de 1.4 @75 cai. cind m-am urcat in masina mea, 1.4@98 nu imi venea sa cred ce diferenta poate fi.
consumul la 1.4 8V in iasi, vara, fara aer conditionat ~8.5 %
pentru 1.4 16V in iasi, vara, cu aer conditionat ~8.9%

eu zic ca daca banii nu sunt o problema, sa iei 16V.
cind m-am urcat dupa ceva vreme in masina cumnatei, de 75 cai mi se parea ca de abia se tiriie, nu are demaraj, nu puteam face depasiri... desigur, nu e chiar asa, ci doar o impresie, insa diferenta e foarte mare.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Mar 2008, 10:48
Post #21


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




din auzite (amici care au), dar vad ca unii colegi confirma ... 8V e bun sa-ti faci treburile, masina de familie etc. dar e cam "lesinat" ... nu-mi apartine afirmatia, ci unui amic care si-a luat inaintea mea masina si imi recomanda 16V nestiind ca eu vreau diesel

daca zici ca pretul nu are a face, banuiesc ca nici diferenta de consum (care nu e chiar mare in oras; si in plus majoritatea km se aduna tot afara unde 16 V are consum mai mic desi zici tu ca faci km 50%-50% si se compenseaza, cam tot acolo ajungi) nu-i de speriat

si crede-ma, diferenta de putere se vede; si daca te "ajuta" odata atunci iti scoti banii (diferenta de achizitie dintre ele) ... pe acest criteriu am ales eu dci 85cp in loc de 70cp si am renuntat la culoarea metalizata si alte detalii mai putin utile si mai mult de look ... in depasiri nu mai face vreun idiot "faze" cu mine, la o depasire mai riscanta ma ajuta sa ies basma curata (eventual o fac din riscanta neriscanta), in rampe te duce mai frumos ba chiar iti permiti si cate o depasire ... vara ii mai mananca AC-ul ceva caluti

decizia e a ta, tu stii ce-ti trebe


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Mar 2008, 11:14
Post #22


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(crisolro @ 10 Mar 2008, 10:48)
din auzite (amici care au), dar vad ca unii colegi confirma ... 8V e bun sa-ti faci treburile, masina de familie etc. dar e cam "lesinat" ... decizia e a ta, tu stii ce-ti trebe
*



logan-ul e cam lesinat cu cutia lui de megane cu tot radmasa.gif .....acelasi motor pus pe clio cu cutie de clio e TOTAL diferit.....
un clio 1,4 8v bate la demaraj un logan de 1,6 cu 8v wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Mar 2008, 11:21
Post #23


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog ramaneti la subiect. Pareri sunt "destule", sa vedem acum ce are de spus si initiatorul topicului.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 10 Mar 2008, 20:14
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




multumesc pentru detalii si o sa va anunt rezultatul smile.gif . acum mai am o intrebare si am cam terminat cu nevoia de informatii. dar pt asta deschid un alt topic.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 10 Mar 2008, 20:42
Post #25


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Dupa ce mergi cu 16v nu te mai poti intoarce la 8v...iar daca ar fi sa le compar pentru mine primeaza 16v, un motor mult mai modern si fara probleme de constructie. Si am combinat acest motor cu un clio bicorp unde am regasit clapeta motorizata de acceleratie, servo electric, 4 airbag-uri...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Mar 2008, 20:57
Post #26


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Adica sa inteleg ca 8V-ul a mai avut niscaiva probleme de constructie?
Nu de alta dar eu aveam impresia ca e invers, adica credeam ca 8V-ul e mai fiabil iar 16-le e mai "fragil" asa...
Ma refer aici si la bobine si la faptul ca ai mai multe piese in miscare ( inca 8 valve + inca pe atat tacheti, inca o axa cu came..........trasee de ungere mai multe, mai lungi ...). E corect ?

This post has been edited by vallixx: 10 Mar 2008, 21:07


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 10 Mar 2008, 21:48
Post #27


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Adica tu poti sa intelegi ce vrei....am spus ca mototul 1.4 16v il consider un succes de proiectare, care in timp si-a dovedit fiabilitatea. Si, da, nu m-am referit la bobine.
Si daca mai ai un ax, niste supape in plus, "mai multe piese in miscare" radmasa.gif , care-i problema...doar nu le schimbi la revizii, nu?
Nu are fulie defazoare, este foarte silentios, e un motor mai spre zilele noastre.
Nu am cum sa recomand un motor 1.4 8v, proiectat in 1994, cand exista si alternative!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Mar 2008, 22:43
Post #28


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Bineinteles ca pot sa inteleg ce vreau, eu incercam sa inteleg ce vroiai tu sa zci, de aia ti-am cerut laumuriri.
Referitor la " piesele multe in miscare", care te amuza asa de tare, exista voci avizate care spun ca propulsoarele Wankel, ( Mazda RX7, RX8 ) au un castig la fibilitate pentru ca " au mai putine piese in miscare". Facand o analogie.......stii ce vreau sa zic.
Stiu ca nu le schimb la revizii, ar fi si culmea, dar nu stiu ce legatura au reviziile.
Si eu am recomandat mai sus 16V-ul, eu cand te intrebam despre el, ma refeream la diferente de fiabilitate intre ele , nu de performante.
Mai ales ca ai ocazia sa vezi mai des problemele aparute si la unul si la altul.
Despre ce recomanzi.....e cu dus si intors, atata timp cat ambele se afla innc in fabricatie, corect ar fi sa le recomanzi pe ambele, in functie de ce va face viitorul proprietar cu ele.
Acum, iertati-ma pt. off topic, dar la primul Reno, consilierul de vanzari m-a intrebat cum voi exploata prioritar masina. I-am zis ca vreau benzina, sa consume cat mai putin, ca o sa merg prioritar in oras, ca o sa am max. 2 persoane in masina...etc. Mi-a recomandat 8V-ul. A gresit? Eu unul am apreciat asta.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 10 Mar 2008, 22:49
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Cumparati motorul 16v, nu se compara cu cel 8v. Oricum consumul nu este cu mult mai mare, pina intr-un litru la 100 km deci aproximativ 3,7 lei platiti in plus. Binenteles ca cel 16v se preteaza mai bine la drumuri extraurbane in special pe autostrada... wink.gif prietenii stiu de ce. Si eu am fost intr-o asemenea dilema si pina la urma cred ca ales bine.

Intotdeauna e bine sa stii ca ai o rezerva de putere pentru situatii neprevazute gen "pedal to the metal" cind 1 secunda cistigata poate sa insemne chiar si 40-50 m care pot face diferenta.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 10 Mar 2008, 22:55
Post #30


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu vreau sa vad doar subiectivismul acelui consilier...da? tongue.gif
Important e sa se vanda masinile de pe stoc, cele 16v sunt mult mai putine si de multe ori dealerul trebuie sa faca cateva artificii pentru a gasi o astfel de motorizare.
Eu zic ca una e sa recomanzi si alta e sa propui!
Nu zic ca motorul de 8v nu e un motor extrem de onest, dara am vazut f multi proprietari care la un moment dat se intrebau cu un oarecare regret....cum ar fi fost sa fi avut un 1.4 16v?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:04
Dacia