Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Suspensie / Arcuri

calinormy
post 1 Apr 2007, 17:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




Trebuie sa schimb arcurile fata la twingo-ul meu....Ma poate ajuta cineva cu o adresa/link/firma din .ro ?


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 2 Apr 2007, 13:41
Post #2


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




nici salut?nici ce masina?hmmm...nu prea politicos.incearca o prezentare si dupa aceea incercam sa te ajutam

PS:no offense dar e cam regula sa vorbim de noi si abia apoi sa cerem ajutorul wink.gif


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 3 Apr 2007, 05:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




E primul meu post..... imi cer scuze d-lui care isi aroga dreptul de a vorbi in numelele tuturor celor care posteaza pe reno/twingo..... te rog sa-mi spui ce fel de date doresti si o sa le postez cu cea mai mare placere... ( nr la pantofi, parfum preferat, stare civila etc ).
Pana atunci.... Renault Twingo Libety 1999/ 43 KW/ 4 airbag/abs/trapa material/ negru/ posesor de cca 1 luna.


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
depecharu
post 3 Apr 2007, 07:30
Post #4


Membru cu trapa la cap


Group: Members
Posts: 198
Joined: 16 May 06
From: MS




Intrucat tu aveai arcurile scurtate si telescoape originale, e posibil ca si telescoapele sa fie duse.
PS Caline oricum aveai datele in semnatura. wink.gif


This post has been edited by depecharu: 3 Apr 2007, 07:34


--------------------
Pegas bicicleta - MS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 3 Apr 2007, 08:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




OFFTOPIC :

@calinormy, nu te supara, cu atat mai mult ca era primul post, cred ca meritam un salut.
Al doilea post s-a dovedit ironic, insa nu sunt in masura sa comentez.
Intamplator, sunt moderator pe alt forum auto, iar acolo cei care abordeaza o asemena atitudine nu vor primi in veci un raspuns,mai mult pentru "tonul"ironic primea warn, daaaar, nu s-a intamplat pana acum.

Daca sunt avertizat cu warn, nu este nicio problema, dar nu m-am putut abtine.

ONTOPIC:

Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea multi kilometrii fara probleme.
Despre suspensie sport nu am detalii ca sa te pot indruma.


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 3 Apr 2007, 10:04
Post #6


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




imi cer scuze d-lui care isi aroga dreptul de a vorbi in numelele tuturor celor care posteaza pe reno/twingo......( nr la pantofi, parfum preferat, stare civila etc ).


datele de care vorbeam(@depecharu vezi VIN) ar putea ajuta unul din moderatori sa poata sa isi faca o idee despre tipul pieselor si/sau o rezolvare pentru tine.probabil ca e prima data cand intri in contact cu o astfel de comunitate sau cu civilizatia in mod general.insa nu suntem aici sa facem altceva decat sa ne ajutam cu experienta fiecaruia.cat despre tonul folosit cred ca a te ascunde in spatele unui monitor si a folosi asemenea atitudine inseamna lasitate.
http://www.meteor.ro/lesjofors.html
@cmandrei..accept warn-ul cu placere daca am gresit cu ceva!


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 3 Apr 2007, 11:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




De regula, cand ai suspensie sport, pe drumurile noastre, cel mai mult sufera amortizorul, dupa care articulatia. Banuiesc ca nu ai super amortizoare sport pe masina si este posibil sa-ti fi cedat amortizoarele. Sau din cauza rigiditatii ai senzatia ca masina bate, troncane, etc. Nu ai explicat ce simptome are masina si cum ai ajuns la concluzia ca trebuiesc schimbate arcurile ?


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 3 Apr 2007, 16:39
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




,,probabil ca e prima data cand intri in contact cu o astfel de comunitate sau cu civilizatia in mod general" - multumesc unora pt primirea in club...trebuie sa remarc modul deosebit...de calduros...oricum..EU IMI CER SCUZE PENTRU IMPOLITETEA DE A NU SALUTA! Cat despre civilizatia mea/a unora...ramane sa dovedim fiecare dintre noi.
Acum sa va spun care e treaba cu suspensia:
am dat jos roata st. fata, arcurile sunt atat de slabite incat le strangi f. usor cu mana....in schimb amortizoarele par sa lucre ok ( din spusele unora care lucra de o viata ca mecanici auto/soferi). Am comandat azi 2 arcuri fata...pe maine le am. pret 220 ron/bucata
Nu stiu cum sa pun poze in post....poate ma invata cineva....


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 3 Apr 2007, 17:10
Post #9


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Cunosc pe cineva care reconditioneaza arcuri la preturi foarte decente. Daca te intereseaza macar de vorbit cu el, iti pot da telefonul pe PM.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Apr 2007, 17:12
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cum reconditioneaza arcurile? ohmy.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
depecharu
post 3 Apr 2007, 17:29
Post #11


Membru cu trapa la cap


Group: Members
Posts: 198
Joined: 16 May 06
From: MS




QUOTE(Bliss @ 3 Apr 2007, 18:10)
Cunosc pe cineva care reconditioneaza arcuri la preturi foarte decente. Daca te intereseaza macar de vorbit cu el, iti pot da telefonul pe PM.
*



Daca te referi la telescoape, am si eu nevoie de numarul lui te rog. (astept un PM)


--------------------
Pegas bicicleta - MS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 3 Apr 2007, 18:01
Post #12


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(R19/16v @ 3 Apr 2007, 18:12)
Cum reconditioneaza arcurile? ohmy.gif

Stiu ca are cuptoare, prese si alte unelte de-ale meseriei, se ocupa full-time numai de asta de ani buni si reconditioneaza si elicoidale si pe foi.

@depecharu: Nu stiu ce-s "telescoape", eu am zis arcuri. smile.gif Ai nume si numar pe PM.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 3 Apr 2007, 19:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




Pozele promise:

Attached thumbnail(s)
DSC009421.jpg ( Size: 133k ) Number of downloads: 1017
DSC009431.jpg ( Size: 174.36k ) Number of downloads: 1083


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 3 Apr 2007, 20:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




curios ca au cedat arcurile blink.gif
Sa inteleg ca era barca pe fata, de ai ajuns la concluzia ca sunt duse arcurile?
Verificarea de care ai amintit nu este concludenta. Este la fel cum fac "meseriasii" cu uleiul , pune o picatura intre degete, freaca degetele si dau verdictul: aaa trebuie schimbat, iar in realitate acel ulei mai poate fi folosit muuuulti km.
Oricum este alegerea ta si sper sa ai dreptate.

Succes.


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 4 Apr 2007, 04:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




Sa stii ca ai dreptate...chiar era barca pe fata.... din 2 motive:
1. Arcurile slabite ( ieri am fost la atelier auto si a rezultat aceasi ccl. ). La fiecare denivelare mai mare, groapa de 5-6 cm luata la o viteza mai mare de 30 - 40 km/h se aude o bataie puternica ( telescoapele ajung la fund)
2. ieri mi-am facut pt prima oara o verificare a presiunii in pneuri.... cel de la care am cumparat-o le-a unflat pe fata la 3,6 in loc de 2,3 cat trebuia sa fie. De aici .... cauciucurile si-au pierdut orice rol in amortizare, fiind foarte rigide. acum la presiune normala la orice denivelare ma dau cu barca pe drum.... dar nu se mai aud atat de des bataile acelea...

P.S. Garda la sol in acest moment este de cca 10 cm, chiar mai putin sub scutul de la motor... sad.gif


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 4 Apr 2007, 08:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




blink.gif 3,6 ..... bine ca nu au explodat biggrin.gif
Am impresia ca ... popa.gif .. s-au dus si amortizoarele.
Au verificat bieletele antirului ? cand am cumparat masina , la o saptamana de mers cu ea prin Ro, a aparut un zgomot pe fata care-ti dadea impresia ca se lovesc spirele de la arcuri intre ele. La verificare am constatat ca bieleta pe dr. era varza. Le-am schimbat pe amandoua si a disparut zgomotul.


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 4 Apr 2007, 16:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




Am schimbat arcurile.... cele vechi nu erau deloc defecte...ci erau sport ( vopsea rosie pe ele ). In total 600 ron ( 440 arcurile + 160 manopera). Rezultatul: masina s-a ridicat mai mult decat speram....avand in vedere ca si pe spate am tot arcuri sport.... e un pic mai sus fata decat spatele. Curand o sa le schimb si pe acelea. Si eu am bataia aceea.... din cand in cand.... trebie sa schimb si bieleta (?). Cat te-a costat?


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 4 Apr 2007, 16:55
Post #18


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




60 si ceva de lei bucata, e bieleta antiruliu.


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 4 Apr 2007, 21:26
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




ti-am spus ca nu cred ca au cedat arcurile biggrin.gif
Ambele bilete antiruliu, au costat in noembrie 06, 172 ron .
@mihye : la voi este mai ieftin wink.gif in B. la reprezentanta una bucata costa ...375 ron ph34r.gif eu l-am rugat pe tipul care mi-am adus masina sa-mi cumpere de afara. super om , in trei zile le aveam smile.gif


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinormy
post 5 Apr 2007, 04:54
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07
From: Cluj - Napoca




Amandoi am avut dreptate...intradevar arcurie nu au cedat.... sunt ok ( mi-a spus mecanicul care le-a schimbat, care este si mecanic la o echipa din Raliul Romaniei). Doar ca erau sport...puse pe telescoape originale reno tip confort. Combinatia ducea la garda f. joasa. Acum urmeaza ( dupa sarbatori) sa schimb arcurile pe spate, care sunt si ele sport, iar masina sta acum putin ridicata de fata. Dar problema mare era sa nu lovesc cu fata... baie de ulei...etc... iar problema s-a rezolvat! laugh.gif . O sa tin sub urmarire bieleta, sa vad daca mai apar pocnituri. va tin la curent.


--------------------
Renault Twingo 1,2 8V - Cj 11 ESG 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingotwingotwingo
post 18 Feb 2008, 17:33
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 19 January 08




Sal,
Spune-mi te rog ce culoare au noile arcuri puse pe twingo ? sad.gif


--------------------
renault twingo 2001,initiale paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 6 Sep 2010, 11:48
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Va salut!Arcurile pe fata la twingo se preseaza inainte de a le monta pe masina?E o chestie generala sau doar la al meu Twingo e asa,ca mie mi se pare ciudat!Cum mai inalta el masina,ce cursa mai face amortizorul in cazul asta in care el vine presat la maxim inca de jos?Multumesc!


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Sep 2010, 12:13
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da. Pe Twingo ansamblul arc-amortizor fata (si spate este acelasi principiu) este montat inainte de a fi pus pe masina.
Arcul este presat pe talerul inferior al amortizorului (cel sudat de amortizor) apoi se pune deasupra aarcului un taler superior (2), apoi peste acel taler se pune rulmentul amortizorului(3), apoi un tampon de cauciuc, apoi o rondela metalica (4 sau 7 - depinde de tipul rondelei) apoi la final o piulita plata (5) strange tot ansamblul.
Tot ansamblul arc-amortizor se pune pe masina si este fixat superior printr-o piulita cu o bucsa de cauciuc (6).
Stiu sigur asta ca mi-am schimbat saptamana trecuta tampoanele de cauciuc + rulmentii + piulita aia de strangere cu tampon de cauciuc pe ea. Le-am pus pe toate noi. Vorbesc de ansamblul din desen marcat cu (9).

Curios este faptul ca tu ti-ai schimbat flansa si ai facut asta (am fost langa tine cand faceai asta). Cum de nu stii acest lucru?

Arcul se destinde pe lungimea lui + cat ii permite amortizorul. Apoi capul de amortizor se prinde de caroserie. Acuma daca masina este lasata (joasa) cand sta pe rotile ei, inseamna ca ai arcuri ori prea scurte ori prea moi. Este logic si aici - masina sub greutatea ei preseaza arcul. In orice caz greutatea masinii preseaza arcul indiferent de ce arcuri ai (lungi, scurte, tari moi..) insa cat de mult este presat arcul, depinde de tipul si lungimea arcului. Iar asta este direct vizibil la garda masinii fata de sol. Un arc tare si mai lung este mult mai inalt cand este destins decat tija de lucru a amortizorului si de aceea trebuie presat cand acesta se pune pe amortizor.

Amortizoarele lucreaza in revenire - adica cand roata sa zicem "calca" intr-o groapa arcul are tendinta sa oscileze ...ee amortizorul previne aceasta oscilatie + ca permite arcului sa se destinda mai lin si nu brusc - amortizorul atenueaza socul brusc de revenire a arcului.

This post has been edited by bubu782001: 6 Sep 2010, 12:40

Attached thumbnail(s)
AAF105.jpg ( Size: 54.81k ) Number of downloads: 943


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Sep 2010, 13:49
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Buna ziua . Am si eu o problema . Pe dreapta imi bate ceva ... am fost in service ... mi-a spus ca sunt bucsele de la brat . Am schimbat bucsele , tot se aude . Pivotul este abia schimbat ... ce poate fi ? Capat bara , bieleta antiruliu ? Amortizoarele abia sunt schimbate , arcurile la fel + kitul cu flansa + rulment amortizor ... astept o parere . Bataia se simte si in volan cand virez la viteza mica . Orice gropicica iau se aude ... chiar si daca este asfaltul mai zguros se aude ...

This post has been edited by dj_tzk: 7 Sep 2010, 13:50


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 7 Sep 2010, 14:53
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Va salut!Multumesc mult!Este adevarat ca mi am schimbat amortizoarele si am vazut cum e sistemul insa ma temeam sa nu fie vre o modificare la mine,masina fiind foarte joasa.Mi am mai pus aceasta intrebare vazand ca pe spate sistemul de prindere este cu presare directa pe caroserie,nu mai are talerul superior.Hotarat lucru-schimb arcurile si sper sa se mai inalte putin masina pt ca i am pus cauciucuri mai inalte si mi cam ating in arcade la drum valurit.Daca nu o mai inalta sigur vor vi mai tari pt. ca sunt noi.Multumesc mult,mult pentru ajutor!!!
Cat ai dat pe setul de flanse cu rulment pt. amortizoare ?As vrea sa le schimb si eu daca tot dau amortizoarele jos.Nu le am schimbat cand am schimbat amortizoarele si nu am facut bine,am problemute icon_mrgreen.gif !



7 Sep 2010, 15:01:
Bieletele antiruliu cred ca sunt!Ele incaseaza socurile de la bara de torsiune.Nu sunt exagerat de scumpe,cam 80 lei.Un mecanic ti le poate verifica-se baga un livier si se apasa pe bara de torsiune si vezi cum reactioneaza.Bafta!

This post has been edited by sageata albastra: 7 Sep 2010, 15:01


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Sep 2010, 15:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
...si se apasa pe bara de torsiune
asta daca are bara de torsiune, insa ma cam indoiesc de acest fapt.

Masina lui dj_tzk NU ARE cum sa aiba bilelete antiruliu din moment ce nu are nici bara antiruliu icon_mrgreen.gif .

Twingo a fost echipat cu bara antiruliu dupa 2000. Cel putin daca masina lui dj_tzk este STOCK, nu are cum sa aiba asa ceva.
Sa nu fie capetele de bare de la directe, daca spui ca ai schimbat si flansele de la amortizoare... Apropo tampoanele de la flanse le-ai schimbat sau doar rulmentii aia plati ? Dar tamponul superior ? (ala pe care este si piulita de fixare a amorizorului) - se vede din compartimentul motor acest tampon, exact sub capacul ala rotund de plastic.

sageata albastra, arcurile spate sunt LA FEL CA CELE FATA la principiul de montare.

Deci, arcurile se prind pe amortizoare INAINTE de a fi puse pe masina, pe un tampon de CAUCIUC. Sub plasticul ornamental din interior lateral-spate se afla capul de amortizor. Acolo sunt 3 suruburi.
Un surub mare, central (care tine flansa pe arc, respectiv arcul presat talerul inferior de la amortizor) si 2 laterale (mai mici) - care fixeaza flansa superioara de caroserie. Daca desfaci cele 2 suruburi laterale + surubul de jos (cel de fixare pe punte) scoti ansamblul ARC-AMORTIZOR complet ca la sistemul de pe fata, FARA sa scoti nici un arc.

This post has been edited by bubu782001: 7 Sep 2010, 15:34


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 7 Sep 2010, 16:26
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Am inteles!Mi a jucat memoria feste se pare sad.gif !Sper sa rezolv problema inlocuin arcurile cu unele noi!


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Sep 2010, 21:36
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Bubu ... am schimbat tot ce este legat de amortizor smile.gif)) ... toate flansele + rulmenti ... flansa de sus si cea in care intra rulmentul ... astea 2 le am eu tongue.gif ... Scuze pt offtopic ... ai idee unde este mufa pentru test la modelul meu ? Am stat o ora si tot nu am gasit-o .


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 7 Sep 2010, 22:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




un prieten care are honda civic aveam un zgomot ciudat cand luam o groapa cu viteza mica si roata revenea la nivelul normal.

el s-a dus la revizie si sentinta a fost: capat de bara, aceiasi manifestare este si la tine. este doar o parere... poti face o verificare si apoi scrie un post daca e asa smile.gif


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzabal
post 8 Sep 2010, 08:57
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 7 December 08




Am si eu o intrebare ,este vreo diferenta intre telescoapele de fata pentru twingo, difera cel din dreapta fata de cel din stanga??


--------------------
renault twingo 2002
mitzabak[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 20:30
Dacia