Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme frana sau probleme sofer ?

C@talin
post 28 Feb 2008, 02:14
Post #61


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




adica vraneaza fara sa apesi ambreaju in treapata de viteza care te afli,si scoti pe liber cand turatia ajunge foarte jos sa zicem 1000,Asta cadn vrei sa opresti complet,cand nu vrei sa opresti stii si tu,franezi in aceiasi treapata care esti si porma bagi a 2 sau a 3 sa mergi mai departe smile.gif.
Nustu cum sa ma exprim sa intelegi sad.gif sincer


--------------------
Range Rover V8 5.0 - B 666 IAD Vogue SE
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bhal
post 28 Feb 2008, 16:16
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 30 April 07




am avut ocazia sa testez in aceasta dimineata franele.

merg.

poate garanta cretinul cu logan de la firma *^$#*^ care a intrat in intersectie pe cedeaza fara se asigure.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 28 Feb 2008, 22:26
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




QUOTE(rhunder @ 25 Feb 2008, 13:07)
De vreo 3 ori m-am protejat de contacte änale, dorsale"cum vreti sa le spuneti tocmai datorita faptului ca am vazut ca vine berbecu in viteza si m-am dus cat am putut in fata.
*




MULTUMESC FRATILOR !!!!!! kiss.gif worship.gif aplauze.gif Fara sfaturile voastre, acum va povesteam despre cat de rezistenta este/sau nu bara din spate.



Nu credeam ca o sa pun in practica asa devreme sfaturile voastre.
Am iesit si eu sa duc masina la spalat, a trebuit sa intru pe sosea circulata pentru vreo 100 de metri, am franat (si semnalizat) sa fac dreapta, sa intru pe straduta din cartier si atata a apucat sa spuna nevasta: BERBECUUUU..... L-am vazut si eu, avea o viteza... si era foarte aproape.

Am jucat ambreiajul si acceleratia (viteza 1) cum nu credeam ca sunt in stare, acceleratia ne-a impins un pic capul pe spate, dar am evitat sarutul frantuzesc. rugaciune.gif

Stiam si eu de la altii ca traficul in Bucuresti este infernal, dar abia cand il traiesti iti dai seama cat de infernal este. Am niste rude care cand vin cu masina la Bucuresti, o lasa la periferie si circula cu transportul in comun. (oameni cu multi km. in spate)

Ma gandesc cu groaza ca NICIODATA pana acum nu am avut un drum prin Bucuresti fara ceva peripetii. Din ce-mi spun toti prietenii asta este starea normala.

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 29 Feb 2008, 00:02


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgelapusneanu
post 29 Feb 2008, 09:36
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06




Nu ar fi rau sa cititi ce scrie totusi si in manualul de intretinere.

This post has been edited by georgelapusneanu: 29 Feb 2008, 09:41

Attached thumbnail(s)
ABS.JPG ( Size: 71.09k ) Number of downloads: 60
ABS_1.JPG ( Size: 54.04k ) Number of downloads: 58
AFU.JPG ( Size: 51.59k ) Number of downloads: 55


--------------------
Renault Megane IV - GL 26 LAP 2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 29 Feb 2008, 11:42
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Eu am citit manualul. Acum incep sa si inteleg. Cateodata cititul si intelesul sunt doua lucruri foarte diferite.


Am dus masinuta in service, sa se uite la bara din interior (aia de metal), daca este afectata. Un prieten de-al meu (ala cu SKODA OCTAVIA), a avut doua impacturi in spate. La primul a scapat aparent neafectat, iar la al doilea i-a despicat portbagajul. Mecanicii i-au spus ca la primul impact s-a deformat bara interioara (cu forma de fagure) absorbind in acest fel din energia de impact, iar la a doua lovitura n-a mai putut sa absoarba, fiind deja un pic deformata. In consecinta ar fi trebuit sa o schimbe dupa primul incident.

Am aflat asa:

1. Bara nu e afectata biggrin.gif ;
2. Parerea mea, acum dupa ce am vazut cum arata masina in interior (au demontat masca flexibila ca sa schimbe grilajul de plastic negru pe motiv ca e usor deformat si nu mai intra in cleme), pot spune ca daca in urma impactului, plasticul a rezistat, atunci a rezistat si bara de metal din interior, deoarece aceasta (bara de plastic) este presata in momentul accidentului intre masina din fata si bara de metal. Daca n-a cedat plasticul, atunci cu atat mai putin bara de metal (repet, parerea mea).

Am vorbit un pic cu cel de la tinichigerie (AutoMarcus) si la afirmatia mea ca e o masina rezistenta, adaptata berbecutilor tineri si impulsivi, care se infig aiurea, mi-a spus asa:

E ceva mai rezistenta, dar si daca nu rezista: Adica daca se sparge radiatorul si inca 1-2 piese pe acolo, se declara dauna totala, nu sta nimeni s-o repare. In consecinta, sfatul lui, FULL CASCO INTOTDEAUNA. La ce masini deformate am vazut la tinichigerie, e clar ca stie ce vorbeste.

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 29 Feb 2008, 17:41


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:31
Dacia