Motor supraincalzit..., Se supraincalzeste motorul!
![]() ![]() ![]() |
Motor supraincalzit..., Se supraincalzeste motorul!
R19/16v |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
unicooll |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
Talonul fiind certificatul de inmatriculare???
![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Seria de sasiu = numar de identificare se gaseste la punctul 3 din talon = certificat de inmatriculare.
De asemenea, se gaseste stantata pe aripa interioara dreapta (stanga cum te uiti la motor din fata masinii) chiar in partea de sus, langa prinderea telescopului. Este de forma VF1... |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 29 Feb 2008, 09:47) Seria de sasiu = numar de identificare se gaseste la punctul 3 din talon = certificat de inmatriculare. De asemenea, se gaseste stantata pe aripa interioara dreapta (stanga cum te uiti la motor din fata masinii) chiar in partea de sus, langa prinderea telescopului. Este de forma VF1... VF1B5300501516535 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
QUOTE(unicool) Dan_Mar, verifica topicul cu Motor supraincalzit, ti-am dat seria sasiului, ca sa imi spui daca ventilatorul de la radiator e original, scuze de intarziere QUOTE(R19/16v @ 25 Feb 2008, 20:20) ... dar pana nu imi da unicool o serie de sasiu, nu pot spune daca ala este chiar de la masina lui, sau daca e de la alta... Imi pare rau dar nu eu sunt cel care iti poate spune daca e original sau nu... asteapta vesti de la R19/16V ![]() |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#36
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pare a fi original.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
unicooll |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 17 Mar 2008, 22:04) Daca pare a fi original...ce sa-i fac sa raceasca mai eficient? Elicea e originala? Ca mi se pare ca nu are o forma atat de .... cum sa ii spun , adica nu are o forma care ar arata ca poate raci acel radiator, mi se pare ca are "elicele" mici... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Pai in primul rand, schimbi radiatorul. De preferat cu unul nou. Daca iei de la dezmembrari, ai toate sansele sa nimeresti unul gaurit, sau sa se gaureasca curand (vechimea isi spune cuvantul).
Urmezi sfaturile lui R19/16V si cureti tot sistemul de racire. Montezi totul la loc, pui ventilatorul vechi pe radiator si vezi care e regimul de temperatura. Incearca sa urmaresti functionarea ventilatorului, daca porneste la timp, daca sta pornit suficient si mai ales, daca raceste cand e nevoie. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 19 Mar 2008, 23:16) Pai in primul rand, schimbi radiatorul. De preferat cu unul nou. Daca iei de la dezmembrari, ai toate sansele sa nimeresti unul gaurit, sau sa se gaureasca curand (vechimea isi spune cuvantul). Urmezi sfaturile lui R19/16V si cureti tot sistemul de racire. Montezi totul la loc, pui ventilatorul vechi pe radiator si vezi care e regimul de temperatura. Incearca sa urmaresti functionarea ventilatorului, daca porneste la timp, daca sta pornit suficient si mai ales, daca raceste cand e nevoie. Am inteles! ![]() ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#40
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cand mi s-a intamplat mie ceea ce ti se intampla tie am gasit radiatorul doua treimi colmatat.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
unicooll |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#42
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Image_666_.jpg ( Size: 267.56k )
Number of downloads: 381
Image_664_.jpg ( Size: 273.45k ) Number of downloads: 379 Image_665_.jpg ( Size: 284.32k ) Number of downloads: 346 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#43
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
r19/16 V ..radiatorul ala l-ai mai montat pe masina sau de curiozitate l-ai desfacut ?
Nu de alta dar sunt curios daca ai avut atata rabdare sa pui la loc lcemele de strangere unca cate una si sa le mai si nimeretsi sa reziste la presiunea de 1,2-1,4 bari ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#44
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu l-am desfacut decat dupa ce am avut inlocuitor.
Procesul de desfacere s-a dovedit a fi distructiv iar radiatorul nu ar mai fi putut fi refolosit, drept pentru care l-am aruncat. P.S. la mine sunt 1.6 bari. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
unicooll |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 20 Mar 2008, 23:10) Image_666_.jpg ( Size: 267.56k )
Number of downloads: 381 Image_664_.jpg ( Size: 273.45k ) Number of downloads: 379 Image_665_.jpg ( Size: 284.32k ) Number of downloads: 346 Multumit de raspuns...acum am inteles ce inseamna acel cuvant...dar nu mi-am inchipuit niciodata ca poate ajunge in asemenea hal un radiator...m-ai pus serios pe ganduri sa nu cumva sa fie si la mine la fel ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dani20072008 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
problema mare!!
![]() m-am suit in masina si am pornit incet pana acasa eram la vreo 5 km ,nu am mers mai mult de 20km/h si in curbe directi era tot foarte grea am bagato in garj si m-am uitat la motor si aud ca fierbe apa in borcan ![]() ![]() va rog sa ma ajuati ![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#47
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cureaua de accesorii mai e p-acolo?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#48
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
@uniocool : termostat mai ai? la a mea facea asa cand am ramas fara antigel, mi s-a ars garnitura de chiulasa si am constatat ca nu aveam termostat...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
ventilatorul mergea cand am oprit masina chiar tare si apa era in bidon numa ca fierbea pana acuma nu a mai facut asa niciodata .si directia ma omoara ca mie si frica sa trag de volan ,toate sau intamplat aseara
care e cureaua de accesorii? ![]() This post has been edited by dani20072008: 18 Apr 2008, 12:06 |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#50
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
e cureaua de la alternator si pompa de apa. Cel mai probabil s-a rupt, pompa de apa nu a mai functionat si ti-a fiert motorul. Totodata ai ramas si fara servo-directie, pentru ca este antrenata de aceeasi curea. Singura solutie este o noua curea, determinat totodata cauzele care au dus la ruperea sau ce s-o fi intamplat cu cureaua (este in partea dreapta a masinii). Si roaga-te sa nu fi ars garnitura de chiulasa.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
sper sa fie numai aceasta cauza ,un pret la curea si pompa? poate fi schimbata si de mine sau trebuie mecanic?
in legatura cu garnitura de chiulasa nu cred ca is probleme de la ea ca io stiu ca normal nu ar trebui sa porneasca motorul asa stiu ,azi am pornito si a luat-o la prima cheie am lasato la relantiu vreo 5-10 minute sa ascult motoru parca e un pic mai zgomotos dar nu cu mult ,cand am pornito avea 1500rotati apoi a scazut la 1000 . m-am uitat la bidonu de apa si se incalzise deja destul de tare ,apa era la minim dar se vedea ca baga apa in bidon ![]() |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#52
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Garnitura nu are legatura cu pornirea. Cureaua trebuie sa fie undeva la 50 RON si pompa cam 150 RON.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
cureaua de la alternator (accesori) e langa cea de distributie? daca aveti niste poze va rog sa le puneti sa vad cam pe unde e .
m-am uitat pe acolo si nu am vazut nimic rupt This post has been edited by dani20072008: 18 Apr 2008, 16:46 |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#54
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
nu stiu ce sa mai zic dar nu cred ca e rupta cureaua am apasat pe ia si e intinsa bine am tras de ia si cand pornesc motorul se invart toate curelele ce se vad dar am ascultat pe acolo si se aude ceva dinspre acea cutie neagra tot o curea dar parca intrerupta sau mi se pare
care se pricepe sa imi de-a o adresa de mail/mess ca asa nu rezolv nimica pana astept raspusurile voastre. This post has been edited by dani20072008: 18 Apr 2008, 19:52 Attached thumbnail(s) img0103zi2.jpg ( Size: 344.81k ) Number of downloads: 124 |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca era rupta aia din cutia neagra ( curea de distributie) nu pornea, totusi stiu ca pare intinsa, mai studiaza indeaproape. Termostatul deschide?
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#57
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Deschide daca a pornit ventilatorul.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
in seara aceea a deschis dar tot a fiert apa .
de atunci nu am mai mers cu ia numai am pornito in garaj si am lasato la relaniti si am mers un pic in fata si in spate sa vad daca merge tot asa directia si se pare ca da .Dar nu stiu de ce a fost pata aia ca eram pe un drum neiluminat si nici nu m-am uitat , a curs pe la roata din stanga fata ca am vazut niste urme de la anvelope pe o lungime de vreo 20 metri de unde am dat sa intorc <span class='edit'>19 Apr 2008, 13:07:</span> vin de la garaj din nou am pornit motoru si l-am lasat sa mearga pana a ajuns la parametri normali dupu aprox o jumatate de ora sa incalzit destul sa porneasca ventilatorul/termostatu cand a ajuns in locu specificat in poza cu negru, cureaua sunt 99% sigur ca nu e rupta ca merg normal toate rolele cureau e tapana ,si stiu ca daca nu mergeau rolele alternatoru nu mai putea sa incarce bateria si a mea e la acelasi nivel . Borcanul de la antigel e normal sa fie cald ? de fiert nu a mai fiert. ce este in acel borcan din poza ? This post has been edited by dani20072008: 19 Apr 2008, 13:12 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 21.32k ) Number of downloads: 124 img0103zi2.jpg ( Size: 345.39k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#59
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu cumva ai confundat fierberea cu valurile facute de recircularea apei?
Daca erau acolo urme de anvelope si o pata cel mai probabil acolo cineva a lovit ceva/pe cineva. Ce s-a intamplat cu servodirectia, nu stiu. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dani20072008 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 10 November 07 From: medias-sibiu ![]() |
nu ca am oprit motoru si am desfacut capacu de la borcan si fierbea am vazut cum
e cu valurile facute de recircularea apei . cred ca nu m-am exprimat bine urmele acele erau de la lichid probabil a curs pe langa roata si a lasat acele urme si unde am incercat sa intorc era o pata mare de lichid de lovit nu am lovit nimic is foarte sigur |
--------------------
ex: renault
19
coupe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:08 |