Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot roata stanga fata, zgomot roata stanga fata

mihai_glaman
post 19 Oct 2007, 16:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Salut,
Tocmai am adus masina de la service dupa ce am schimbat planetara dreapta si acum se aude un alt fel de zgomot la roata stanga, incepand de la 50/ora. Este un zgomot continuu care se accentueaza cand aceelerez, sau cand iau volan stanga si deasemenea cand franez in treptele 3 si 4. Nu stiu ce mai poate fi, poate rulment?
Mentionez ca in 3 ani si jumatate am schimbat o gramada de lucruri la aceasta masina, dar la motor nu am umblat deloc si functioneaza perfect.



Te rog foloseste majuscula la fiecare inceput de propozitie si nu mai prescurta cuvinte.
Cu cat este mai clar scris mesajul tau cu atat ai sanse mai mari sa primesti un raspuns corespunzator.


This post has been edited by R19/16v: 20 Oct 2007, 11:46


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Oct 2007, 16:47
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,

Da poate fi rulment ... dupa cum spui ca se manifesta da sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Oct 2007, 11:50
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Daca sunetul dispare atunci cand iei o curba la dreapta, atunci este rulmentul.
Nu il poti schimba tu, trebuie dusa masina la service. Procedura de schimbare presupune utilizarea unei prese, atat pentru extragerea rulmentului uzat cat si pentru introducerea celui nou.

Cumpara un rulment facut de o firma mai buna, mai mare - recomand SKF.
Este foarte posibil ca un rulment la 50-60 ron sa te tina foarte putin.

Succes!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 20 Oct 2007, 13:37
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Multam, o sa tin cont pe viitor si luni ma duc sa caut si piesa.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 27 Oct 2007, 21:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Salut din nou,

Am schimbat azi rulment stanga, bieleta si protectia de caucuic de la planetara, care nu mai stiu cum se numeste. Zgomotul continuu a disparut, (cel de la rulment), dar a ramas cel necunoscut, atunci cand iau volan stanga si la 60 si 90 km/h. Nu mai stiu ce mai poate fi, caseta de directie? Orice opinie imi e de folos.

Multumesc


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 28 Oct 2007, 10:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Eu am avut o perioada un zgomot asemanator...nu stiai de unde sa-l iei.
Se aude cand rulezi pe drum drept sau numai in curbe ?
Sa stii ca nu e din caseta....asa am crezut si eu dar nu e de acolo.
La mine a fost tamponul de la motor pe care-l schimbasem si nu era piesa originala, tinand astfel motorul stramb si fortand planetara.La tine nu cred ca e cazul daca n-ai umblat pe acolo.
Ar putea fi prezoanele de la roti daca-s uzate sau jantele....le poti inversa.
Mai verifica planetara din drepta.
Mai verifica si tamponul din spate de la motor(central) daca este uzat motorul nu sta in pozitia care trebuie sau vibreaza.
Simti vibratii de la motor cand sta la relanti ?
Succes si tine-ne la curent.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 28 Oct 2007, 11:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Zgomotul se aude cand rulez pe drum drept la 60 si 90 km/h. In rest mai apare acest sunet cand iau volan stanga incepand din treapta a 3-a (pana la 40/h nu se aude nimic).
Planetare drapta e schimbata acum o saptamana.
Am schimbat rotile fata cu cele din spate ieri, pentru ca mi-a mai zis si mecanicul acest lucru.
La motor nu s-a umblat niciodata, iat la relanti oricat de turat ar fi motorul nu se aude nimic, tot ieri am facut proba.
Zgomotul se aude la 60/h si atunci cand nu e in viteza. Zgomotul asta e unul de joasa tonalitate, cam ca un muget daca pot sa zic asa. Tot asa era si la tine?


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 28 Oct 2007, 20:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




In cazul asta ...nu stiu ce sa zic.
La mine era o bataie si se auzea numai in viraj stanga, era altceva.
In cazul asta, cand s-au facut toate verificarile, ar mai putea fi cauciucurile.
Uita-te la zimti, uzura. Incearca sa pui alte roti in fata.
Geometria este facuta ?Cum e caderea rotii ?
Burduful cu semering din cutie este ok ?
Nivelul uleiului in cutie este ok ?


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 28 Oct 2007, 21:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Bine ca ai adus aminte de cutia de viteze, pentru ca in seara asta am parcat masina in lateral impinsa, de am capatat si o contractura musculara, lombar. Am impins-o singur pentru ca nu a mai vrut sa intre in marsarier. Inelul pe care il actionezi in sus pentru mersul in spate nu mai sta in pozitia lui ridicat, si, ca urmare intra in treapta1. Cred ca o sa imi pierd mintile cu masina asta, mereu apare cate o problema, in general cele care s-au discutat aici. Sa vad acum ce e si la cutie. Va mai scriu zilele astea ca sa aveti de ce sa radeti.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 29 Oct 2007, 21:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Cam nasol.
Trebuie sa schimbi levierul cred.
Probabil ti s-a rupt cablul ce actioneaza parghia de la marsarriere.
Desfaci consola centrala, cea cu scrumiera, si dai de mecanismul cu pricina.
Este un cablu subtire care se vede usor. daca e rupt se schimba levierul.

Succes.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 30 Oct 2007, 08:54
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




la diesel nu exista nici un cablu, exista un singur levier de comanda
te bagi dedesubt si o sa vezi ca in carcasa casetei intra un "pivot" (nu stiu cum sa ii zic altfel) pe care se sprijina levierul de comanda, acolo in carcasa el sta intr-o bucsa de plastic, in momentul in care aceasta se uzeaza/sparge/etc levierul de comanda nu mai are precizie
se schimba destul de usor are o siguranta care tine bucsa,
bucsa costa 20 RON


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 30 Oct 2007, 20:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Salut din nou!

Azi a iesit din nou masina mea din service, si iar nu merge, pentru a nu stiu cata oara. I s-a schimbat uleiul de la cutie, au reparat ceva pe sub ea, exact nu stiu, pentru ca nu am fost eu cu ea la mecanic. Ce am mai descoperit azi: intr-adevar, cum spuneti si voi, in momentul cand actionez in sus inelul pentru marsarier nu se intampla nimic, in sensul ca acesta doar se plimba pe tija in sus si in jos. Nu mai ramane blocat sus pentru mers in spate, iar cand merg in fata in orice treapta de viteza acest inel se plimba pe toata lungimea cursei, ca si cand ar fi o shaiba care nu are nicio treaba cu niciun mecanism. Deci asta nu mai actioneaza nimic. Maine merg iar cu ea la service sa vad.

PS: Aveti idee cat costa o cutie de viteze second?

Va multumesc.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 30 Oct 2007, 22:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




De ce shimbi cutia ???Cutia de strica greu.
Esti sigur? Eu zic sa nu te complici.
Cat despre timonerie, gasesti pe la dezmembrari levierul cu totul.
Eu nu stiu cum e la diesel, dar la astea pe benzina se rupe acel cablu.
Unde duci tu masina asta la service? Vezi ca daca sunt nepriceputi mai rau ti-o strica si e pacat.
Eu am facut greseala s-o duc pe la toti desteptii si am avut de tras apoi.




--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 31 Oct 2007, 09:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Inelul la diesel este doar pentru protectie, sa nu bagi accidental in R, si e normal sa se plimbe in sus in jos indiferent de pozitia schimbatorului, cand tragi de el in sus ti se permite sa duci schimbatorul mai spre sofer si sa bagi in R
Daca timoneria nu este corect reglata nu intra in toate vitezele si schimbi degeaba cutia


<span class='edit'>31 Oct 2007, 09:57:</span>
Reperul 17 - 77 00 872 205 este cel despre care vb mai sus (poza 2)

This post has been edited by BiGBearRO: 31 Oct 2007, 09:58

Attached thumbnail(s)
Picture1.png ( Size: 64.47k ) Number of downloads: 352
Picture2.png ( Size: 71.68k ) Number of downloads: 350


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Oct 2007, 10:02
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




BigBear, pe schimbator exista 2 protectii ambele actionate de inelul de sub capul schimbatorului iar pentru actionarea marchearrierului e obligatorie ridicarea ambelor protectii. Una este in masina, sub burduf, iar cealalta sub masina. Sunt legate intre ele cu un cablu torsadat, ca cel de bicicleta, de cativa cm. Cand nefericitul ala de cablu se rupe soferul nu mai actioneaza decat protectia din interiorul masinii, pentru ca legatura cu protectia de sub masina nu mai exista, deci ea nu mai este ridicata.

Mihai, ce ai cu cutia? Din ce spui tu prapaditul ala de schimbator e problema ta.

Comportamentul descris de tine e normal. Acel inel se plimba in sus si in jos in orice treapta de viteza cat si in punctul mort.

Da jos schimbatorul de pe masina, ca nu e o inginerie prea mare - sta in 4 suruburi + teava timoneriei - si vei vedea care e problema.

Daca tot nu te descurci spune si fac o poza la un schimbator cu cablul rupt sa iti faci idee.

Succes!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 31 Oct 2007, 10:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Eu nu stiu de acel cablu, dar daca zici tu o fi, care e atunci pe desenul dialogys?
la mine am schimbat acel plastic si imediat sa simtit diferenta la intrat in viteze, cand acel plastic se uzeaza se schimnba pozitia parghiei
intrebare: daca vii cu schimbatorul in stanga maxim (ca si cum ai baga in I-a), acum ridici guleru, schimbatorul dupa asta se duce mai in stanga?

This post has been edited by BiGBearRO: 31 Oct 2007, 10:15


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 31 Oct 2007, 11:41
Post #17


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




De acord cu cablul la benzinare.
Am patit-o si eu de 2 ori de cand am masina (8 ani si ceva)... e destul de simplu sa-l schimbi, trebuie data jos maneta, asta pp sa dai jos si esapamentul in dreptul ei... nu e mare lucru, dar dureaza ceva.
Mai e nevoie de un cleste de sigurante pentru a demonta maneta din suportul ei.
Cablul il poti face tu, dintr-un cablu vechi, batand pe el niste capete.
Atentie la montare, sa reglezi pozitia cat mai bine, altfel nu-ti mai intra in toate vitezele (adica sa nu-l dai prea in stanga sau dreapta, la liber sa fie oarecum centrata maneta) - recomand ca in momentul reglajului sa fie 2 pe langa masina, unul sub ea care strange colierul pe timonerie si altul care "mesteca" sa vada daca intra in toate vitezele.
Bafta!


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 31 Oct 2007, 18:44
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




In primul rand multam pentru respunsuri.

Azi am venit din service cum am zis. Ce sa spun, pot sa parchez si eu cu spatele din nou.Sunt foarte fericit. Masina a fost pe rampa si intr-adevar a strans mecanicul un colier pe timonerie, iar eu eram in masina si incercam treapta 1 si marsarier. Acum e bine, ramane de vazut si cat o sa tina.

Nu sunt prea priceput in stiinta asta, eu doar imi dau seama cand se intampla cate ceva, bine, problema de acum era evidenta. Cert este ca mecanicul a umblat decat sub masina dupa cum am spus, la levierul din habitaclu nu s-a uitat.

Ma interesam de cutia de viteze pentru ca nu am scapat inca de acel zgomot enervant care se aude in dreptul rotii din stanga si tot de la service imi spusesera ca ar fi de la ea.

Multumesc inca o data, sa vad cum fac si cu zgomotul asta enervant, acum astept mai linistit.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 1 Nov 2007, 11:54
Post #19


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Da, e evident ca nu aveai cablul de lalevier rupt, dar era descentrata timoneria. E bine ca s-a rezolvat, iar in ceea ce priveste zgomotul, nu ar putea fi si de la planetara? Zici ca ai schimbat rulmentul, planetara parea ok? Mecanicilor nu le-ai zis ce acest zgomot? Ei cum si-au dat cu parerea?


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 1 Nov 2007, 18:49
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Initial, acum 2 saptamani pentru aceasta problema m-am dus la ei. In consecinta, am schimbat planetara dreapta, pe urma dupa cum am zis: rulment, bieleta si manson stanga. Zgomotul ala de la 60 si 90/h nu a disparut. Nu se mai aude acum in schimb cel de rulment.
Zgomotul ala continuu si de joasa tonalitate apare mai nou la 70 si 95/h si pare mai aceentuat decat acum 2 luni, sa zic. Se aude cand rulez drept si mai ales daca virez stanga. Atunci cand iau volan dreapta nu se mai aude absolut nimic, la aceeasi viteza. Masina mai pierde la cateva luni (1 sau 2)
lichid de servodirectie, pe care il completez. Ultima data cei de la service au zis ca acel zgomot ar fi de la cutia de viteze. Eu nu stiu acum daca asta ar fi, sau daca in lipsa de raspunsuri au zis si ei asa. De aceea m-am interesat cat costa una second, nu pentru problema de la marsarier. Am tot cautat pe forum aici, dar nu am gasit pe la nimeni problema asta. Poate stiti voi, ca eu sunt depasit total.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 2 Nov 2007, 09:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




cand iei contactul si volanu se blocheaza e pe drept ?
adica roti drepte si pozitia volanului pentru drept inainte


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 2 Nov 2007, 09:56
Post #22


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




in primul post spui asa:
QUOTE(mihai_glaman @ 19 Oct 2007, 16:46)
... dupa ce am schimbat planetara dreapta si acum se aude un alt fel de zgomot la roata stanga ...


Aveai zgomot in dreapta de la rulment + planetara, si acum ai in stanga ? Rulmentii se schimba in perechi, din cate stiu eu ... asa ca mai umbla si la partea stanga. De asemenea, verifica planetara din stanga (tu sau mecanicul tau)

This post has been edited by dan_mar: 2 Nov 2007, 09:58


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 12 Nov 2007, 20:39
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Salut din nou,

Pentru BiGBearRO : masina mea are acum un contact de dacie, pentru ca mi s-a rupt cheia in el acum 2 luni si e schimbat. Cand opresc motorul, volanul nu se mai blocheaza, dar rotile stau drepte.

Pentru dan_mar : mecanicii au spus ca zgomotul din stanga este de la rulmentul din stanga, si l-au schimbat, impreuna cu bieleta stanga. Celalalt zgomot continuu care se aude cand rulez drept la 70 si 95/h, au zis ca e de la planetara dreapta, si, in consecinta am schimbat-o si pe asta. In ceea ce priveste zgomotul continuu, nicio schimbare. A disparut decat zgomotul specific de planetara si am ramas cu cel continuu de la 70 si 95/h, care dispare imediat ce iau volan dreapta. Ultimul lor raspuns a fost ca huruitul asta ar fi de la cutia de viteze, care ar fi uzata.

Ultima bucurie de acum 2 saptamani de cand nu am mai vazut service-ul a fost azi, in parcare, cand s-a rupt cablul de ambreiaj in partea din masina, de la pedala. Il schimb maine. (al 2-lea in 3 ani). Scuze, stiu ca nu are legatua cu topicul dar am vrut sa impartasesc bucuriile R 19. Multam pentru intelegere.


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 12 Nov 2007, 22:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Atentie la montajul cablului.
Verifica daca bucsile de la pedalier sunt in stare buna, pedala sa nu aiba joc.
Ideea este ca in momentul apasarii cablul sa culiseze perfect pe camasa.
Mai exact pedala trebuie sa traga drept de cablu.
Daca nu se intampla asta pedala va merge greu, ca la camion biggrin.gif .
Merge greu ambreiajul ?
Eu am avut o problema similara si pana la urma am procedat asa :
1. am luat un pedalier de la dezmembrari de la o masina cu 150.000 km la bord
2.Am facut din pedalierul meu si din cel cumparat unul in perfecta stare - am luat bucsile de la pedala de frana care sunt evident mai putin uzate, am verificat axul si sigurantele. Cand cumperi pedalierul, verifica partea zimtata a pedalei de ambreiaj.... iti dai seama de acolo de uzura.
3. Am cumparat cablul de ambreiaj NOU si ORIGINAL (Nu mai puneti decat piese originale in aceste masini...nu le plac falsurile-off topic ptr toata lumea)
4. M-am dus cu masina in service Renault pentru ca nu ma pricep asa tare, sau cel putin sunt modest, si le-am schimbat.
Cablul original Renault 90 RON, Pedalier 50 RON, Manopera 100 RON.

Rezultatul : Ambreiajul meu este ca unul nou, zici ca este de jucarie asa de usor merge si sunt convins ca va tine o perioada lunga.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 13 Nov 2007, 01:08
Post #25


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Adevarat scrie r19tse ... cand masina mea avea "numai" 7-8 ani am intampinat si eu aceasta problema cu cablul de ambreiaj... la vremea aceea nu se gaseau piese originale, ca de altfel nici astazi nu prea se gasesc la un delaer obisnuit de piese din import, asa ca am fost nevoit sa improvizez. Rezultatul? Cablul se rupea cam o data la 2-3 saptamani si, de obicei, umblam cu unul de rezerva la mine. Intr-un final, obosit de aceasta problema am hotarat ca e mai bine sa-l schimb cu totul. Am comandat mecanismul de la pedala (rotile zimtate) si cablul original. De atunci si pana anul trecut nu am mai avut probleme cu el. Acum pare ca din nou are uzura, deci voi relua operatia.

In ce priveste contactul, am scris despre asta aici: http://www.reno.ro/Contact-blocat-t83887.html
in curand voi reveni asupra topic-ului deoarece am pregatit niste poze si voi incerca un tutorial DIY, asa cum imi sugera R19/16V


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 15 Nov 2007, 16:08
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Ambreiajul a fost schimbat si merge super bine, chiar mai bine decat atunci cand am cumparat masina, adica acum culiseaza perfect, nu se mai aude niciun zgomot la pedala cum ca ar freca ceva, in fine functioneaza perfect.

Cred ca v-am disperat pana acum si imi cer scuze, problema e tot cu acel zgomot nenorocit care acum se aude foarte tare dupa 70/h. Acum s-a modificat, in sensul ca pare zgomot de rulment, care atunci cand accelerez se aude si mai tare si se accelereaza si el concomitent cu viteza. Nu stiu daca va dati seama ca eu nu mai aud motorul cum functioneaza dupa 70/h ci numai pe ala. Maine ma duc iar in service, ultimul rulment pe care nu l-am schimbat fiind cel de la roata dreapta fata. sa vad si cu ala ce fac. Repet, se poate sa fie din cauza cutiei de viteze?


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 15 Nov 2007, 21:50
Post #27


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In cazul in care este un "uruit" de rulment incearca sa ridici masina pe cric , o lasi cu roata suspendata , bagi in viteza a doua, si turezi motorul ! in cazul fericit in care diferentialul este in regula roata se va invarti ( cea suspendata )si astfel incerci sa-ti dai seama daca este de la rulmentul respectiv.
Sper ca nu am gresit cu ceva ! Mare atentie , pt ca masina in cazul in care diferentialul nu lucreaza sau incerci a frana roata suspendata masina va incerca sa plece.
Uleiul din cutia de viteza?sa nu fie de la sistemul de franare , o tabla ceva care sa frece pe acolo ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_glaman
post 16 Nov 2007, 16:16
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 October 07




Acum vin din service. Mi-au spus ca e de la cutia de viteze, si ca sa ma interesez de una la second, o sa ma mai duc si saptamana viitoare ca sa mai meaga alt mecanic cu ea, sa verifice mai stiu eu ce, si sa isi dea cu parerea. Aveti idee de pret si de unde as putea gasi?


--------------------
renault 19 GTD - vl 04 pev 1989 / 1,9D / 5 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Nov 2007, 16:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




TRANSMISIE
CUTIE DE VITEZE 1400 250
CUTIE DE VITEZE TURBO DIESEL 330
CUTIE VITEZE DIESEL 300
PLANETARA DREAPTA 120
PLANETARA STANGA 120
SCHIMBATOR VITEZE 40

http://www.lemofrance.ro/oferte.html

This post has been edited by mihai1677: 16 Nov 2007, 16:22


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 16 Nov 2007, 16:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Daca scoti din viteze la 70 si tii ambreiaju calcat mai face ? se simte vreo diferenta?


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 13:30
Dacia