Suport motor Clio 1.4
![]() ![]() ![]() |
Suport motor Clio 1.4
Toto - BOD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|||
costelpuscu |
![]()
Post
#2
|
![]() costelpuscu Group: Members Posts: 33 Joined: 7 August 07 From: Craiova,Dolj ![]() |
Daca ai benzinar,fie 1.4 8V,fie 1.4 16V se potrivesc pefect suportii de motor stinga si dreapta de la Solenza.Am schimbat eu,concetatene.
|
--------------------
fost proprietar
Clio Symbol
2001 Dynamique 1.4 16V
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
ok! am fost la service si am aflat ca 3 suporti dusi. Am facut comanda de piese si maine imi vin... sper sa nu dureze mult montarea lor.
|
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
care sunt motivele de trebuiesc schimbate, ce simptome aveau?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
pai mi-a zis mecanicul ca 2 dintre ei nu se simt cand se duc. Adica nu bate nimic, nu se aude nimic, doar maneta de la cutia de viteze are tendinta sa se miste un pic cand accelerezi. Dupa ce se duc acei 2 suporti, al treilea, care e hidraulic, preia toata greutatea motorului. Evident ca dupa putin timp incepe sa cedeze. Cand acesta cedeaza, incep sa se auda niste batai la plecarea de pe loc. Daca nu remediezi problema incepe sa bata mai rau si mai des.
La mine prima bataie a fost cam acum 2 luni. Am auzit-o dar am crezut ca este un pivot sau ceva de a roata. Am zis ca remediez problema cand ma duc la revizie. Apoi, dupa ce s-au inmultit bataile, am fost la un mecanic si mi-a zis ca este suportul din partea dreapta. Ieri am trimis masina la service si mi-au constatat ca sunt toti cei 3 suporti dusi. Piesele ma costa 550 ron (de clio), de la un importator de piese, iar manopera nu am idee. later edit: in general, suportii se duc datorita accelerarilor bruste, franarilor bruste, si cel mai rau accelerari in curbe si intoarceri cu frana de mana. Nu ma mir ca s-au dus... This post has been edited by Toto - BOD: 8 Aug 2007, 09:10 |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
borky |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 15 September 06 ![]() |
Suportul de motor din partea dreapta la renault e cam 430 RON. Cam mult dupa parerea. Eu l-am schimbat saptamana trecuta. La mine era rupt de tot, de fapt el consta dintr-o bucata mai groasa de cauciuc care e lipita pe o placa de metal care e prinsa in vreo 4 suruburi de caroserie. Ca simptome cand plecam de pe loc ,mai ales in panta sau cu masina mai incarcata trepida schimbatorul de viteze, ca si cum n-ai fi accelerat destul si da sa-ti moara motorul. Oricum eu cred ca am mers cu el asa cam vreo 15.000 de km daca nu 20.000 ca stiu ca face de ceva vreme si cand am fost ultima oara la revizie au zis ca e bieleta de descarcare( adica tot un fel de suport ,numai ca aia a fost mai ieftina, cam 80 RON ptr cele pe benzina si 160 pentru Diesel, dar dupa ce am schimbat-o tot asa facea ,dar parca mai putin.) Noroc cu un prieten care mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la suportul motor ca ultima oara cand am fost in service i-am cerut in mod expres sa-mi verifice suportul motor si mi-a ridicat motorul cu totul. Intr-un fel ma bucur ca a fost doar suportul ca mai ramanea cutia si chiar nu vroiam sa umblu la ea.
|
--------------------
Renault
Symbol
2000 1.4 8V
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
borky |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 15 September 06 ![]() |
Eu atat am dat pe el acum vreo 2 sapt la mach1 la sofitel. Eu initial vroiam sa-mi fac revizia,bine in mare sa-mi spuna cam ce ar mai fi de schimbat la masina ca initial mi-au cerut 6 mil ptr revizie doar filtre si ulei,apoi le-am zis ca ca vreau doar uleiul si filtrul de ulei sa le schimbe(restul le schimbasem eu) si scazuse pretul cam pe la 1,6 mil. El mi-au gasit fulia de la alternator care mi-a zis ca o sa ma lase si apoi i-am zis eu sa verifice suportul, si cand am vazut ca era rupt de tot i-am zis sa-l schimbe, si asa cred ca am mers ceva cu el facut varza. Oricum cica sunt 3 suporti, asta din dreapta care l-am schimbat, mai e bieleta de descarcare( asa apare ea trecuta pe factura, e cea cu forma mai rasucita) si ar mai fi un suport pe la cutie. Din astia 3 bieleta aia am schimbat-o de 2 ori pana acum, odata la 30.000 si odata la 60.000 si ultima oara mi-a recomandat sa-mi pun una de diesel care cica o sa ma tina mai mult.(acum nu stiu cat o sa ma tina dar cel putin parea mult mai zdravana)
|
--------------------
Renault
Symbol
2000 1.4 8V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cam asa se schimba asta rasucita
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
am schimbat azi 2 dintre ei. Problema cu celalalt e ca nu s-a potrivit. Se pare ca Renault a facut pt Clio pana in 2004/2005 unul rasucit (despre care vorbeati voi). Dupa aceea au facut unul drept in locul lui. Eu cand am dat comanda, mi-au adus unul dintr-ala drept. Acum astept pana la inceputul saptamanii viitoare sa imi vina si sa il montez si pe celalalt.
In fine.. suportul hidraulic m-a costat 370 iar celelalte 2 undeva in jurul a 180 amandoua, deci in total undeva aproape de 550 (originale Renault Clio). Cel hidraulic se pare ca se rupsase, de aceea facea acelel batai atat de urate. |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#11
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Cel rasucit ii spune "bieleta antirotire motor". Nici acum nu inteleg de ce are bucsa asta atatea probleme. Am auzit destui care se plang ca e fisurata sau rupta.
Din ce cauza se intampla treaba asta? Socuri mari? Sau daca freci cu ea de o bordura ceva? |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca aia ajunge la bordura e cam naspa pentru masina
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
karaoche |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
buna seara,
cred ca am si eu o ploblema cu supotiide la motor, in sensul ca: la accelerari si decelerari se smuceste schimbatorul cam tare si la relantiu masina se cam zgaltaie. daca stie careva unde se afla cei 3 suporti. din cate am inteles: unul e bieleta anti rasturnare, de sub masina; unul este cel din dreapta cum deschizi capota, iar altul? mai este cumva unul si in fatapelanga radiator sau sub radiator? si care este cel hidraulic, care se specifica pe aici. ![]() ![]() cu respect. |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
andronic |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 August 08 From: Bucuresti ![]() |
cam dupa cati km se duc acesti suporti de motor ? la ce revizier ar trebuie verificati ?
|
--------------------
Renault
Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord -
2006
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#15
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@karaoche
1. acea bieleta de care spui tu ("de sub masina"); 2. la cutia de viteze (il vezi daca te uiti) 3. cel din stanga cum deschizi capota (in stanga busonului de completare/umplere ulei) si acela este cel hidraulic. @andronic Nu cred ca au un "termen". 1. cam la fiecare 30-40.000 o schimb. 2. l-am schimbat o data pe la 115.000 km ca era rupt. 3. nu l-am verificat niciodata inca ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
karaoche |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
buna ziua si un an mai bun fara evenimente.
am o intrebare pentru cei ce cunosc sau pentru cei ce au asistat lainlocuirea suportilor de motor. cum se procedeaza la inlocuirea acestora fara a te duce la un service? cel de sub masina am inteles ca se inlocuieste foarte repede cu doua chei. dar ceilalti? si mai ales cel hidraulic? la inceputul acestuitopic,am vazut ca cineva iar fi inlocuit cu unii de solenza. se potrivesc? ceva urmari (vad ca are ceva timp de cand ia schimbat). va multumesc. 13 Jan 2010, 15:02: acel cineva era "costelpuscu" This post has been edited by karaoche: 13 Jan 2010, 15:02 |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
cmandrei |
![]()
Post
#17
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cel de la cutie nu stiu (inca).
Cel din stanga cu deschizi capota, adica cel hidraulic. (aici surub=piulita=surub ![]() 1. Se desfac putin suruburile suportului de aluminiu. 2. Se pune un cric sub motor, ca sa "nu cada" motorul cand vom scoate suportul/tamponul. 3. Se desfac complet suruburile. 4. Se ridica partea de aluminiu. 5. Se desfac 2 suruburi de la suport. 6. Se monteaza cel nou. 7. Exista posibilitatea sa fie nevoie ca motorul sa fie ridicat putin mai mult (daca suportul vechi era "varza") Chei tubulare sunt necesare (sau o cruce de roti daca bine imi aduc aminte) ca sunt de 16 si 18. { http://www.reno.ro/Preturi-piese-si-consum...ml#entry1729940 } |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
karaoche |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
ms mult cmandrei, pentru info. foarte util si explicit.
dar tu cum ti-ai dat seama ca e varza acel suport hidroelastic? |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
In sfarsit, cineva care a nimerit denumirea corecta.
Se sprijina motorul cu ajutorul unui cric de Dacie tip romb sau a unui cric hidraulic. Obligatoriu intre cric si baia de ulei se pune o scandura, nu se sprijina / ridica motorul fara aceasta. Se mai pot face niste improvizatii cu niste suruburi care se infileteaza prin gaurile ramase libere prin bloc si cu niste chei inelare drepte, dar e prea complicat de povestit. Metoda cea mai folosita este cea de mai sus. This post has been edited by cristio_79: 13 Jan 2010, 20:07 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#20
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cand am schimbat distributia am vazut ca acel suport e rupt si spart. (rupta partea de cauciuc si sparta "punga" cu lichid de care o fi) ... l-am montat la loc asa pana am gasit altul si l-am schimbat
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tita |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 12 June 10 ![]() |
aveti idee suportul de cutie de Solenza e identic cu cel de Supernova?
|
--------------------
dacia
1300
1989
|
|
christig |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 28 November 05 ![]() |
QUOTE(cmandrei @ 30 Nov 2009, 10:00) 1. acea bieleta de care spui tu ("de sub masina"); intr-un ordin de reparatie de la rev de 90k am trecut "inlocuire bieleta de preluare a cuplului" si piesa: "bieleta de descarcare" cod 8200171178 asta sa fie suportul motorului de care e vorba la punctul 1? R8200171178.jpg si mie-mi vibreaza serios la plecarea mai in fortza de pe loc. parca simt motorul cum vine peste mine..da sa se rastoarne ![]() This post has been edited by christig: 22 Oct 2010, 17:33 |
--------------------
Clio
Symbol
martie 2001 1.4 Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#23
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Asta e da ... in functie de stilul de condus poate fi schimbata si la fiecare 30.000. Oricum e util sa fie schimbata chiar daca se conduce mai "usor" ... cauciucul imbratraneste si nu mai are eleasticitatea necesara.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
christig |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 28 November 05 ![]() |
l-am cumparat azi autokarma 110 ron (FEBI BILSTEIN -Germany). le-am dat codul la "cere detalii" si au facut rost de el, desi n-au asa ceva pe site!
acuma chestia e ca m-am uitat sub capota si l-am vazut si pe cel vascoelastic (din stanga motorului cum te uiti) fisurat. cauciucul are o fisura, si zona metalica care ingradeste tamponul e curatata de praf, semn ca motorul se misca cu tamponul cam 1,5cm spre in fata in spate daca ajunge ca tamponul sa stearga metalul. dar asta banuiesc ca o face pentru ca e dus cel de jos care ar trebui sa amortizeze miscarile fata-spate. cmandrei, de 125mii km n-a fost schimbat ![]() revin cu info dupa ce-l schimb. revenire: s-a schimbat la un service de cartier 80lei+10spaga. mecanicu a dat jos scutul. piulita pe surubul vertical era cam intepenita si a folosit o cheie din aia cu maner de 1m ![]() nu mai vine motorul peste mine. tamponul motor de langa distributie nu-l mai schimb momentan desi are linia aia de ruptura. in pretul asta am schimbat si bieletele antiruliu. nu le schimbasem niciodata. s-a cam chinuit la ele. una a taiat-o cu flexul. a facut-o cu masina cocotata sus, si fara presa. cu un cleste papagal, vai de capu lui ![]() This post has been edited by christig: 25 Oct 2010, 16:08 |
--------------------
Clio
Symbol
martie 2001 1.4 Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
|
|
karaoche |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salut
am reusit sa schimb si eu bieleta de descarcare.am pus una de solenza:70 ron se vede diferenta. nu mai joaca schimbatorul ca inainte. ba mai mult e mai sigur in schimbatul vitezelor dar mai am o nedumerire:tamponul de sub baterie cum se schimba? e nevoie sa dam scutul jos si sa sprijinim motorul cu un cric? ![]() sau doar il inlocuim? ![]() multumesc anticipat multi km fara incidente |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
andr3i84 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Cine poate sa-mi spuna cate tampoane/suporti motor am eu la symbol 1.4 16V? Daca ati pune si niste poze ar fi nemaipomenit pentru ca eu stiu doar de bieleta antibasculare si tampon cutie de viteze motor(partea stanga langa baterie). Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
espacern |
![]()
Post
#27
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La motorizarea 16v ai trei suporti-motor.
Mai multe detalii in imaginea atasata. Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc espacern.
Totusi te rog sa-mi spui si care sunt ( denumire, cifra), ca nu pot sa-mi dau seama. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
espacern |
![]()
Post
#29
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Tampon hidroelastic=12
Bieleta antibasculare=25 sau 18(functie de model) Tampon cutie viteza=5 Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca tamponul hidroelastic e asta din pozele atasate.
PS: Nu stiu daca distanta dintre cauciuc si marginile de metal este normala dar mie mi se pare cam mare. Voi ce credeti ar trebui schimbat? This post has been edited by andr3i84: 8 Nov 2010, 21:54 Attached thumbnail(s) DSC03059.JPG ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 3929 DSC03061.JPG ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 3690 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 14:33 |