Suport motor Clio 1.4
![]() ![]() ![]() |
Suport motor Clio 1.4
nascutinvingator |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|||
karaoche |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salutare
referitor la problema expusa mai sus? "tamponul de sub baterie cum se schimba? e nevoie sa dam scutul jos si sa sprijinim motorul cu un cric? sau doar desfacem suruburile si il inlocuim?" multumesc anticipat multi km fara incidente |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
christig |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 28 November 05 ![]() |
QUOTE(andr3i84 @ 8 Nov 2010, 21:41) Sa inteleg ca tamponul hidroelastic e asta din pozele atasate. PS: Nu stiu daca distanta dintre cauciuc si marginile de metal este normala dar mie mi se pare cam mare. Voi ce credeti ar trebui schimbat? cauciucul si metalul fac parte ambele din tampon. cred ca ai joc in bieleta antibasculare. aia ai schimbat-o? aia stabilizeaza miscarile fata-spate ale motorului. nu-ti joaca schimbatorul de viteze in mana cand pleci mai in viteza de pe loc? faptul ca se vede urma caucucului pe metal in poza ta arata ca motorul fuge fata-spate, adica e dusa bieleta antibasculare (e poza pusa de mine acum cateva posturi). parerea mea ![]() This post has been edited by christig: 9 Nov 2010, 15:07 |
--------------------
Clio
Symbol
martie 2001 1.4 Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Salut. Pentru un clio cu motor 1.5 dci 65 cai tot la fel sta situatia cu suportii de la motor? Imi spuneti si mie ce suporti sunt pe motorul acesta? Am si eu tremuratul acela la plecarea cu viteza 1 de pe loc, si mai mult ca sigur e si la mine un suport dus. Pe autokarma la specificatiile masini gasesc un singur suport motor si unul cutie de viteza (pe acesta l-am schimbat de curand).
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
andr3i84 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@christig
Bieleteta antibasculare am schimbat-o acum 2 ani (am facut de atunci cam 30.000km) si e posibil sa se fi "dus" ca am joc in schimbator. Nici atunci dupa schimbarea ei nu am simtit mare diferenta, poate doar placebo. O sa o schimb iar ![]() Multumesc pentru informatii. This post has been edited by andr3i84: 9 Nov 2010, 15:50 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
salutare, sper ca mai urmareste cineva acest topic. Am si eu o intrebare, ultima oara cand am fost la un mecanic , acum 3 zile, mi-a zis ca cica motorul meu se misca cam mult, si gata tampoanele terminate..ceea ce mie mi se pare pripit. In primu rand ca am diesel si mi se pare normal sa se miste, ca de, asa se msica de cand am luat masina acum 2 ani. SI in al doilea rand, eu nu aud niciun zgomot cand plec de pe loc mai tare, am incercat de nenumarate ori, dar nu se aude nimic, schimbatorul nu se misca, decat de la trepidatiile motorului la relanti, si atunci cand accelerez, se misca sa zic maxim 1 cm.
O singura simpotma mi se potriveste, la suportul din partea stanga cum te uiti la masini din fata. Acela cu o sfoara/elastic, care intr-adevar, sfoara aceea este cam slabita, adica nu este tare ca piatra. Ce ziceti sa fac, ca sincer, mi s-a cam acrit de cati bani am bagat in masina asta in ultimele 3-4 luni, ba alternator dus, ba serovidrectie dusa iar, ba rola intinzatoare schimbata , ba bielete + capete de bara.... si daca intr-adevar sunt ceva probleme cu tampoanele acelea, cam cat mai pot merge cu ele asa, si cam care ar fi problemele care pot aparea daca mai aman ceva timp schimbarea? multumesc This post has been edited by alexme24: 22 Jul 2011, 20:21 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexxutzu |
![]()
Post
#37
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare/problema. Cand pornesc motorul la masina din semnatura se cam misca motorul, am observat asta cu capota deschisa si fac o comparatie cu un opel astra h diesel. Alta problema este la turatii, unde sa zicem, daca schimb treapta a 2-a la 2000 ture si turometrul pica apoi pe la 1400-1500 de ture cu masina incarcata se aud niste trepidatii in masina destul de rau. In rest la treptele 1 si 2 nu se aud. Daca are cineva vreo idee.....
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
loczero |
![]()
Post
#38
|
![]() loczero Group: Members Posts: 62 Joined: 19 December 12 From: CT ![]() |
alexxutzu ai descoperit problema ?
|
--------------------
Renault
Clio
2004
- CT-17-VIZ http://www.cliodci.net/
http://www.cliosport.net/ Renault Clio Hatchback 2004 1.5 DCI 60kw -> need more pwr |
|
karaoche |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
buna seara,
pentru nascutinvingator am o intrebare: dupa ce tiai schimbat suportul hidroelastic in 2010, s-au vazut unele imbunatatiri? sau nu? pentru ca am vazut din pretul spus, ca nu ai laut original. cu stima. |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
arinin |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 April 13 ![]() |
pot raspunde eu in locul lui, al meu era rupt rau de simteam vibratia si in scaun la semafor. am schimbat cel original cu unul ETS acum vreo 2 luni iar masina a fost alta si inca nu am nicio problema cu tamponul de atunci
This post has been edited by arinin: 5 Aug 2013, 18:06 |
--------------------
renault
clio/megane
2000/2010
|
|
grimarius |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 February 15 ![]() |
Buna ziua.
Am un zgomot ca de frecat si se simte o vibratie in masina atunci cand cobor o vale cu frana de motor sau chiar cand merg pe drum drept in frana de motor (cu cat e mai mare valea cu atat mai puternic e) sau cand trec prin denivelari. Atunci cand merg pe drum pietruit se aude un zgomot de metal pe metal (as zice ca pe partea soferului). Masina a fost pusa pe un stand ITP si nu am joc in bucse (a zis ca putin la bieletele antiruliu). Intre timp am schimbat bieleta anticuplu (masina avea un tremur puternic cand opream si deasemenea se misca puternic schimbatorul la accelerare si decelerare) dar celelalte zgomote au ramas. Am facut poze la tamponul hidroelastic si am inteles ca mai e unul dar care nu l-am localizat (poate ma ajutati) si sa imi spuneti daca aceste zgomote sunt de la tampoanele motorului. Attached thumbnail(s) IMG_20150214_113642.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 353 IMG_20150214_113649.jpg ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 363 |
--------------------
Renault
Clio
2003, 1.5dCi, 68CP, B/BB07
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#42
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Tamponul hidroelastic e cam crapat la suprafata, daca stii cum sa il demontezi iti sugerez sa te apuci de treaba. Al 3 lea tampon ar fi undeva deasupra cutiei de viteze, nu stiu exact, eu unu nu l-am vazut pana acum. Vezi in poza atasata cum ar putea arata tamponul hidroelastic la baza, partea care nu o vezi fara sa nu il dai jos de pe masina. Daca e sa arate asa vei avea nevoie de unul nou.
Attached thumbnail(s) hidroelastic.jpg ( Size: 66.27k ) Number of downloads: 360 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
Al 3 lea tampon cel care tine cutia este sub baterie , demontezi bateria si il vezi , clar tamponul hidroelastic e pe duca, daca nu cumva dus... cam asa arata si al meu l-am inlocuit in urma unui accident pe la 180 k tamponul fiind original , cu unul birth italy de la epiesa (cel mai ieftin sa zic asa ) dar se comporta excelent
![]() uite o poza cu cel de sub baterie este cam neclara dar se intelege esentialul : http://i688.photobucket.com/albums/vv244/7...43.jpg~original This post has been edited by gabidrideanu: 16 Feb 2015, 22:05 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
http://www.autokarma.ro/suport+motor/renau...3/10102/10635/0
asta e ce am gasit eu la suporti motor pentru 1.4 8v... poate ajuta pe cineva |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
grimarius |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 February 15 ![]() |
Am citit pe aici cum se demonteaza tamponul hidroelastic si atat timp cat se poate face fara canal sau elevator, caut scule si il schimb. Doar sa il cumpar ca e mai greu decat schimbatul
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003, 1.5dCi, 68CP, B/BB07
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#46
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Sa nu uiti de cric sub baia de ulei, asta inainte de a incepe sa desfiletezi suruburile de la tamponul hidroelastic.
Vezi si aici http://www.reno.ro/Vibratie-volan-relanti-t193003.html pentru problema ta. Aici este pentru benzina si ne-am cam bagat peste ei. ![]() This post has been edited by RazvanF: 17 Feb 2015, 19:06 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
grimarius |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 February 15 ![]() |
L-am schimbat si s-au rezolvat problemele care erau din cauza lui, deci era dus. Arata ca al lui gabidrideanu dar nu era spart. L-am taiat si am vazut lichidul care era fluid ca apa. Probabil nu arata asa de nou, deci lichidul din interior isi pierde proprietatile dupa un timp.
This post has been edited by grimarius: 23 Feb 2015, 17:01 |
--------------------
Renault
Clio
2003, 1.5dCi, 68CP, B/BB07
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
De curand am observat ca in stanga la capacul acela metalic care se desface pentru a shimba distributia, am surubul desfacut cam la jumatate, in dreptul suportului motor. De pe la 110 km/h incepe sa vibreze usor bordul in partea stanga mai spre parbriz in dreptul volanului, daca apas in zona fantelor de aeririse de langa parbriz, nu se mai aude. Sa fie de surubul ala desfacut, cam la cat ar trebui sa strans, ca manual, daca e asa, il strang pana jos. Ce ar fi cauzat acel surub sa se desfaca? AM incercat sa il msica cu mana si paree a fi intepenit, daca e asa, cred ca e de ceva timp desfacut.
De exemplu, cand merg pe autostrada si trec peste acele denivelari de pe la poduri, simt ca imi iau zborul pentru durata scurta de timp, tot de acolo sa fie sau de la flanse? Amortizoarele sunt inca la 60%. This post has been edited by alexgeogabriel: 16 Sep 2017, 05:58 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Hello, hello, intrebare intrebatoare, masina are acum cam 105k km, am schimbat in 3 ani de 2 ori toba intermediara, de fiecare data se rupea din sudura de la partea mai groasa. Daca cea originala avea o scuza, asta din 2018 nu avea, cineva mi-ar fi zis ca ar putea fi cutia care apasa pe galeria de evacuare. Ce-i drept, acelasi mecanic cand a montat teava intermediara Bosal, a taiat din ea cam 3 cm, era prea lunga(aviz amatorilor...luati MTS ca se potriveste inclusiv la surubul de prindere). Bineinteles ca a fortat-o, cand ma uit la ce a facut...era impins suportul de la finala la maxim in spate si imi batea in portbagaj. Am fost in alta parte si mi-a mai taiat din ea inca vreo 5 cm, acum asezandu-se perfect.
De ceva timp mi-a aparut un zgomot ciudat in frana de motor, un fel de scart, scart, uneori chiar dupa schimbarea vitezelor si parca se tot bruscheaza un pic masina. Ma gandesc ca or fi cei 2 suporti de la motor, cel antibasculare a fost schimbat recent cu unul original ca aveam un mic joc in schimbator(care a fost diminuat putin dupa schimbare) iar cel vechi avea cateva crapaturi fine. Acum ma gandesc, nu cumva, aveam probleme cu suportul hidroelastic si cu cel de sub baterie de mai demult? Cand schimbam vitezele, miscarea nu era asa de smooth, incepuse usor usor sa se bruscheze dar ma gandeam ca merg eu mai sportiv si nu mai aveam rabdare sa schimb usor vitezele. Daca trag de motor fata spate, pare ca are cursa mai lunga decat inainte. Exista variante de a testa asta? Am tot vazut filmulete ca permutau in schimbatorul de viteze automat dar aici nu e cazul. Pe de alta parte, ma gandesc ca si intermediara neavand acel surub de prindere in suportul de cauciuc, simplu levier bagat in suport, o face sa se miste fata, spate in frana de motor. This post has been edited by alexgeogabriel: 12 May 2021, 07:33 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Suportul acesta de la cutie de viteze iti da vreun semn cand e pe duca iar el e tot ceva pe baza de ulei? Din ce ma uit pe net, pare a fi doar cauciuc si metal.
Care l-ati mai schimbat, cu ce producator l-ati schimbat? Nu il gasesc pe original, oscilez intre Lemforder si Hutchinson(stiu ca Reno cam foloseste Hutchi pe la distributie). Cel hidroelastic, clar original. This post has been edited by alexgeogabriel: 11 Jun 2021, 07:18 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat suportul, cand l-a pus pe cel nou, mecanicul a zis ca a trebuit sa ridice de motor, fiindca vechiul era "lasat", nu stiu ce sa zic aici, mie mi s-au parut oarecum identice.
Cel vechi nu avea crapaturi insa la o privire atenta, avea o crapatura fina de-a lungul cercului, probabil urma cat de curand sa se rupa. Inainte de schimb, acelasi mecanic a zis ca il simte slab dupa ce a bagat o ranga de la scut. Parca si eu il simteam oarecum la fel. Luasem si suportul de sub baterie dar acela nu are cum sa se strice, e metal cu cauciuc fix, chiar a zis si mecanicul sa nu il schimb ca acela pica cel mai greu. Am plecat, pe drum spre casa, observ ca nu prea intra in viteza 1, decat din mai multe incercari fata spate. Ma intorc "nu are legatura", ii zic ca e posibil ca daca motorul sa fi fost lasat la montaj, poate s-a schimbat pozitia tuturor suportilor. Suportul antibasculare fusese schimbat cu vreun an inainte si era bun, se apuca sa schimbe si suportul de sub baterie, eh, cand l-a desfacut, a inceput sa intre usurel in viteza 1. Deci cum zisesem, cand a desfacut in alta parte, s-a eliberat acea "presiune". Bineinteles ca suportul original era ca nou, l-am schimbat ca daca tot s-a umblat acolo...l-am pastrat pe cel vechi. Aviz amatorilor, suportul de la cutie de sub baterie, nu are acum sa se strice! Probabil doar in urma unui accident frontal mai dur, eu am avut vreo 3 usurele si nu s-a rupt. This post has been edited by alexgeogabriel: 16 Jun 2021, 06:38 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:02 |