ulei in si sub intercooler, cred ca e de rau
![]() ![]() ![]() |
ulei in si sub intercooler, cred ca e de rau
ctudose |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
|
|||
poseidon06 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Blow off-ul nu cred sa aiba ceva cu uleiul (e doar o supapa)....asta daca are, vorba ta, nu sunt inca lamurit daca din fabrica masinile sunt echipate cu asa ceva, desi sunt aproape sigur ca nu sunt (ceva cat de cat asemanator, ar fi wastegate-ul, care e nelipsit la turbo). Ce pot sa zic, se poate sa fie de la turbo, desi nu stiu cum sa ajunga de la turbina pana la intercooler.....sa se scurga cumva pe conducte...nu imi dau seama.
Poate e din alta parte si o fi sarit din intamplare pe intercooler..... |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ctudose |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
la cat ulei am citit pe forumuria ar da, nu ma mira sa fie o garnitura sau ceva de genul asta. trebe desfacute plasticele si vazut. vineri sunt la service.
mersik. c. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Succes, tine-ne la curent te rugam
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
cipman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
ctudose, nu prea pricep eu la ce te referi prin "portiune de plastic".
Decamdata se pare ca gravitatea problemei tale se reduce la strangerea unui colier: pic19oh3.th.jpg |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
ctudose |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
cipman, scuze o sa modific si in topic. este in partea cealalta (evacuare) care are o pozitie orizontala (invers cum e in poza ta) si spre motor. in decembrie cand am schimbat intercoolerul in interiorul furtunului era ulei dar foarte putin. mecanicul a zis ca "asa face la toate"
This post has been edited by ctudose: 24 May 2007, 07:58 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
|
|
cipman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Pai atunci panorameaza putin si muta surubelnita la celalalt colier
![]() "Asa face toate" e adevarat in sensul ca la toate masinile exista scapari de ulei inca din prima lor zi, totul e sa nu scape prea mult (asta se reflecta in consumul total de ulei al motorului). Asa ca, din punctul asta de vedere poti sta linistit. In schimb, nu chiar toate scapa ulei pe la racordurile de la intercooler. Depinde cat de corect au fost montate racordul si colierul. Nici asta nu-i un cap de tara dar e bine sa rezolvi, sa nu te trezesti ca-ti sare racordul si ramai fara putere in mijlocul unei depasiri in forta ... |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
iulian2007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 10 December 07 ![]() |
am un renault megane din 2007 si pana la revizie nu am avut nici o pata de ulei pe la intercooler revizia fiind facuta la 9000 de km si la vreo 2 zile dupa aceea m-am dus din nou la mecanici de amg pantelimon si cand le-ma aratat a zis ca din cauza ca trec peste 3.000 rpm sai ai draku pe toti eu am sa incerc sa ma duc la alt service si am sa intreb dar tot mecanici de la amg mi-au spus
"asa fac la toate masinile" ori unele trebuiesc sa faca pete aaaaaaaaaaa si mi-a spus mecanicul ca este condensul intre intercooler si gazele din turbina ce parere aveti ?trebuie incercat si la alt service ? |
--------------------
renault megan
sedan
2007
- b-81-eie
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Ulei in intercooler apare in general din cauza scaparilor la lagarele din turbina.
O "ceata" de ulei este normal sa existe in toata tubulatura, dar in nici un caz nu trebuie sa se prelinga. Presiunea de ulei este tinuta in axul turbinei (printre alte dispozitive) si de presiunea generata insasi de turbina (desi presiunea uleiului este mult mai mare). Cand dispare presiunea de ...hai sa le numim gaze, atunci presiunea uleiului poate sa favorizeze mai usor scaparile de ulei in mecanismul turbinei. Particulele de ulei sunt antrenate de fluxul de aer si apar in toata tubulatura de admisie de dupa turbina. Concluzie...cat timp nu curg picaturi de ulei si avem numai o bruma unsuroasa pe tubulatura...totul este ok. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa fie tot sistemul etans. Sub nici o forma nu trebuie sa "transpire" uleiul pe la coliere, garnituri, etc. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
catalin_jianu |
![]()
Post
#10
|
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
Nu am gasit un topic cu exact nelamurirea p care o am eu, insa asta mi se pare cel mai apropiat...
Am fost zilele trecute la mecanic sa se uite la cutia de viteze, si cand a dat scutul jos am observat o chestie f neplacuta....aveam p partea din spate a motorului, partea din'spre habitaclu nijte ulei curs, nu mult intradevar, dar totusi era, mecanicu a zis ca vine de la turbina si ca e normal sa mai curva, mai ales in cazul meu stiindu-ma ca o turez cam mult...chiar asa e?...adik mie unu mi se pare normal ca uleiul sa fie in motor nu afara A mai intalnit cineva problema asta? Chiar asa normal e? Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Si eu am acceasi problema la megane, pe partea dinspre habitaclu este un pic de ulei curs.Normal nu cred ca trebuie sa se intample asa dar cam toate motoarele de 1,5 au aceasta problema si merg in continuare f bine.
Ar fi indicat sa localizezi sursa acestei scurgeri, sa cureti zona si sa refaci etanseizarea si sa tii sub observatie problema...in rest, talpa cat cuprinde! |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cristibocai |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 6 February 08 ![]() |
La unul din injectoare au aparut urme de ulei si o pata neagra ca smoala! A mai patit careva asa ceva sau stiti macar de unde ar putea fi?
|
--------------------
Renault
megane II
2004 HB
- DJ07MUH
|
|
mafia_ooops |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 23 September 07 ![]() |
Salut. Cum credeti ca asi putea rezolva problema, masina are 37k e din 2004 si pierde ulei pe la motor partea superioara-langa bibilele de inductie, eu cred ca pe la acele suruburi incercuite din poza. Cam intr-o sapatamana aproximativ sa adunat uleiul acolo. Acum o saptamana am curatat motorul de ulei deoarece imi ajunsese uleiul in locasul de la bobina de inductie, deasupra pe bujie. Am reusit si am scos uleiul, am curat tot si vad ca a reaparut.
O cunostita , mecanic la reno a vazut problema si a zis ca ma costa cam 14mil toata distractia, se schimba doua capace de unica folosinta si cureaua de la distributie, doar pentru etansare. Voi ce ma sfatuiti , aveti o alta ideea, nu sa dau 14mil. Multumesc. 1.jpg ( Size: 39.15k ) Number of downloads: 4929 2.jpg ( Size: 33.94k ) Number of downloads: 5253 |
--------------------
Reno
Megane 2.1
2005 Megane Sedan 2005, 1.6 16V Benzina
|
|
Hack |
![]()
Post
#14
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Exact pe la suruburile alea iti iese uleiul, am patit-o si eu. Rezolvarea: se ia una bucata silicon Bison rezistent la temperaturi inalte(ala rosu), se scoate surubul respectiv si se pune putin silicon d'asta pe capul surubului sub forma de garnitura(in jurul filetului), se pune surubul la loc si se strange "cu simt"
![]() Uite si o poza cu tubul de silicon: PICT5102.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 5025 L.E: Uite si topicul dedicat problemei asteaia: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=108653&hl=chiuloasa This post has been edited by Hackmikey: 24 Sep 2008, 20:42 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
mafia_ooops |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 23 September 07 ![]() |
"Hackmikey " - multumesc mult pentru sfaturi, sper sa rezolv si aceasta problema
![]() ![]() This post has been edited by mafia_ooops: 24 Sep 2008, 21:41 |
--------------------
Reno
Megane 2.1
2005 Megane Sedan 2005, 1.6 16V Benzina
|
|
Hack |
![]()
Post
#16
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Nu se desface nimic stai linistit, dar daca vrei sa fi sigur unde intra suruburile alea uita-te in manualul asta:
![]() Bafta! |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
coles |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 12 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Am observat cateva pete de ulei la motor si , pentru ca nu ma prea pricep, am preferat sa expun doua poze cat mai concludente . Vreau sa stiu cum se numesc aceste doua elemente si cat de grava poate deveni problema. Masina merge OK si nu da nici un semn de slabiciune. Multumesc
Attached thumbnail(s) DSC_2265.JPG ( Size: 120.53k ) Number of downloads: 5219 DSC_2283.JPG ( Size: 145.26k ) Number of downloads: 5432 |
--------------------
Renault
Captur 2
2021
- B-59-MPM
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Asa era si la mine, am spalat cu benzina am mai strans colierul ala si mai urmaresc. Scapa pe acolo pentru ca este pe traseul de presiune de la turbina si nu etanseaza bine garnitura aia de cauciuc de pe teava.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
gabriel_25 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 28 April 07 ![]() |
salut,
si eu am aceasta "problema", Am schimbat si garnitura, si tubulatura de plastic, si acelasi rezultat... ulei prelins pana jos pe partea din spate a motorului... m-am uitat la toate dci-urile din service, si toate aveau aceasta "buba", asa ca m-am lasat pagubas.... |
--------------------
renault
symbol
2007, 1,5 dci 82cp
|
|
darem |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Salut,
Am avut si eu aceeasi pb...ca in post-ul#17....vara trecuta cand am avut(pentru singura data ulei Castrol in motor) am avut furtunele pe langa coliere murdare de ulei...nu sa curga ci era o mazga de ulei si praf....dupa ce am schimbat uleiul cu ELF am strers si de 5000km sau cam 4 luni nu a mai aparut nimic... azi am fost la service si am data bara fata jos...schimbare pe casco si am plecat cu masina acasa..unde am observat la colierele de la intrare/ iesire din intercooler ac lucru numai ca era cam uscat...nu mai era sub forma de mazga...le-am strers si ...daca mai pot urmaresc in continuare in locurile amintite mai sus. Singura concluzie pt mine e ca ar putea fi de la ulei....oricum nu imi placea cum suna motorul cu castrol! Numai bine!!! |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
In prima foto pusa de Coles, este dispozitivul supapa de recirculare a uleiului din zona capacului chiulasei. A doua foto prezinta intrarea aerului sub presiunea turbinei, care intra in admisia cilindrilor, dupa trecerea prin intercooler, deci inclusiv cu vaporii de ulei aspirati pentru recirculare. In mod normal, cantitatea de ulei aspirata, este redusa si nu se manifesta la exterior. La supapa de recirculare, umezeala exterioara uleioasa se poate datora furtunului care vine de la capacul culbutorilor, care nu este prevazut cu colier-se poate monta, sau mai grav, spargerii membranei interioare a supapei, caz in care sistemul nu mai functioneaza, iar daca aceasta umezeala este manifesta si pe acest furtun de legatura capac culbutori-supapa, atunci sunt scapari la garnitura tubulara dintre iesire intercooler-admisie aer motor-foto 2. Ideea este ca nu chiar toate "face asa".
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
adrian_lazar2 |
![]()
Post
#22
|
![]() AdrianL Group: Members Posts: 92 Joined: 23 July 08 ![]() |
La mine iasa si FUM pe la evacuare!!
|
--------------------
Renault
Megan 2
Confort Expression
- TM81LAL
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
salutare, poate imi spune cineva ce reprezinta o scurgere de ulei care a aparut la dci-ul meu. din furtunul de admisie aer in motor, exact dupa filtru de aer se imbina un furtunas mic care cica e pentru presiunea in intercooller, acest furtunas la prima vedere se clipseaza pur si simplu in furtunul mare de la admisie aer, in partea de sus a motorului. Am fost azi la reno pentru o parere da sincer nu prea ma convins mecanicul, care a vazut problema si a inceput din start cu intrebarea daca are garantie masina, dupa care mi a zis sa revin saptamana viitoare dupa pastele catolic ca cica ar trebui sa clipseze mai bine acolo cu nu stiu ce solutie.Intrebarea mea este, daca e normal sa fie vapori de ulei care vin pe furtunasul ala mic,care se duce in furtunul de admisie aer, sau e un semn de oboseala de la alta piesa, gen supapa presiune intercooler, compresor , turbo, ceva nu cunosc exact cum functioneaza sistemul? Pata nu e exagerat de mare e o umezeala de ulei pe care o supraveghez de citeva zile si care banuiesc ca a aparut doar la forja 150-170, pana acum nu am sesizat-o, o sa atasez si o poza dupa amiaza
This post has been edited by valikris2002: 11 Apr 2009, 15:25 Attached thumbnail(s) PIC047.jpg ( Size: 205.95k ) Number of downloads: 2020 PIC046.jpg ( Size: 167.77k ) Number of downloads: 1569 PIC045.jpg ( Size: 150.68k ) Number of downloads: 1388 |
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#24
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Simptome asemanatoare am sesizat si eu azi. Pe partea din stanga fata, aparatoarea aia din plastic era murdara de ulei amestecat cu praf. Am dat scutul jos sa depistez sursa si am constatat ca venea de la furtunul care intra in radiatorul din fata, cel mai mic (banuiesc ca ala este de la intercooler). Din cele citite pe aici pe forum, posibil sa fie colierul ala slab. O sa incerc sa il mai strang zilele astea cand imi mai fac timp, sper sa fie doar ala de vina si sa nu fie furtunul sau radiatorul.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
valikris2002 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
nici o ideee, sau merg pe mana mecanicilor reno?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
Catsclaw |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 13 May 07 ![]() |
@valikris2002
Am patit si eu pe la vreo 10000 km asa ceva. Sunt vapori de ulei, nu e nimic grav dar e inestetic si se murdareste zona de praf amestecat cu ulei. M-am dus la service si mi-a scos piesa de plastic in care se clipseaza furtunele si a aplicat pe ea un strat de silicon rosu termorezistent mi se pare dupa care a clipsat-o la loc. De atunci nu au mai fost scapari de vapori pe acolo. Curios ce se intalnesc la meganele noastre cam aceleasi mici chichite nepericuloase dar enervante. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 1.5 dci
|
|
andu911 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Toate masinile cu turbo scapa putin ulei pe la imbinari.
|
--------------------
-
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#28
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ulei mai gasesti in tubulatura de aer si din condensarea gazelor de carter. Mai jos e un motor care functioneaza normal..
![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rangelt21 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 5 May 09 ![]() |
Topic-ul este vechi dar nu vreau sa deschid altul, nici nu am gasit ceea ce voi intreba, pe un alt topic:
Stie cineva ce cod are tubul acela din poza 2 , post-ul 17??? Am atasat o poza de la mine ca sa se intelega mai bine. Am si eu probleme cu uleiul pe acolo si vreau sa o schimb, sa rog pe mecanic sa dea cu silicon termorezistent Bison de care am citit si sper sa nu mai apara. Multumesc anticipat si astept un raspuns. PS. ... sau macar ce sa cer pe la un magazin de piese auto. Cum se numeste respectivul tub daca nu se poate un cod. This post has been edited by rangelt21: 5 May 2009, 14:21 Attached thumbnail(s) tubulatura_intercooler_motor_3.jpg ( Size: 382.6k ) Number of downloads: 1496 |
--------------------
Renault
Megane II Limuzina
1.5 dCI K9K-722 JR5-119 2004
|
|
bebecool |
![]()
Post
#30
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
![]() Facut itp Serus Centura. Test frane ok, placute schimbate(aftermarket ca la reno costa 380lei). 3 tuburi de care vorbiti pe aici de schimbat pentru ca pierde ulei.Nu mult dar pierde. Exact pe la turbina se prelinge pana jos pe motor. Se poate observa sub masina. Cost estimativ fiecare tub+colier 300Ron-Noroc ca am fost inspirat si m-am dus mai devreme sa fac itp-ul si am prins pe garantie. Revin cu informatii cand le schimb(lipsa stoc). |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:28 |