Martori bord: SERV + centuri, care este problema ?
![]() ![]() ![]() |
Martori bord: SERV + centuri, care este problema ?
Flamingo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|||
cipriann |
![]()
Post
#2
|
![]() cipriann Group: Members Posts: 514 Joined: 28 April 07 From: Brasov, Romania ![]() |
Stai linistit..si io am patit odata...asa din senin.Am fost la Renault si cu calculatorul lor mi-au resetat computerul masinii la ''0'' si mi-au zis ca la la fiecare revizie normal ar fii sa bage mufa si sa reseteze toti parametrii ce tin de :centura,serv,abs,airbag..etc.Altceva nu are ce sa fie...sa ne zici daca ai rezolvat.Bafta
|
--------------------
Renault
Clio 2 Hatchback by France
- BV026638
Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Ciprian, dar daca nu ma duc cu ea in service, ce risc ?
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ce parametrii sa reseteze la fiecare revizie??
![]() Acei "parametri" sunt eventuale coduri de erori care apar din anumite motive (niciodata din senin)...cam atat. Un simplu exemplu, apropo de "resetarile" astea, daca circuitul de abs devine deschis dintr-un motiv oarecare, dupa remedierea fizica a problemei, odata cu punerea masinii in miscare abs-ul se activeaza automat, fara alta interventie. @Catalin:Led-ul la centura nu se aprindea cand nu era pusa...pai si acest lucru nu ti-a dat de gandit la momentul respectiv? Si acum se aprinde impreuna cu un martor "serv"...big deal. Dar tu oricum nu vrei sa dai pe la un service, asa ca il las pe cipriann sa iti spuna ce risti in acest caz...poate stie ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cipriann |
![]()
Post
#5
|
![]() cipriann Group: Members Posts: 514 Joined: 28 April 07 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu se intampla nimic...mie asa mi s-a spus de la service cand am resetat calculatorul, ca daca la anumite intervale nu resetezi acea memorie apar acele beculete aprinse care te anunta ca de fapt ''trebuie'' sa ajungi cu masina in service..deci te atentioneaza...nu ca este stricat ceva !!!!! Sunt convins ca masina lui Catalin nu are nimic...
|
--------------------
Renault
Clio 2 Hatchback by France
- BV026638
Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu zic sa te opresti aici pentru ca ceea ce sustii nu este corect! "Resetarile" pe care tot le pomenesti aici nu exista, sunt comenzi de stergere a unor defecte/erori care de altfel nu apar niciodata din senin!!
De aceea, cand se aprinde un martor in bord, chiar a aparut o problema, cu care se mai poate circula pe o perioada scurta de timp pana la un service sau care necesita imobilizarea masinii. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Si totusi cred ca masina are ceva cu toate ca e merge perfect sau cel putin nu observ vreo problema acum dupa aprinderea acelor martori. Recunosc, imi este putin teama de ledurile astea doua, dupa ce anul trecut am patit-o. Se aprindeau cam toti martorii simultan, masina dardaia, iar la vreo 24 de ore, aceasta nu a mai pornit. Concluzia... Se stricase alternatorul care a trebuit schimbat si care alternator m-a facut sa scot din buzunar foarte multi bani (piesa, manopera si alergatura). Am mai povestit eu pe undeva pe aici patania. ![]() So, alte pareri daca se poate ? Multumesc anticipat. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Duyu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Parerea mea este ca cel mai bine te duci in service si pui masina pe tester! Asa afli ce are (asta daca are ceva, desi eu nu cred...) si nu mai stai cu teama asta continua. Bafta multa si sa ne spui cum ai rezolvat problema!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Flamingo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Dap, alti bani, alta distractie. Multumesc Duyu ! Sa vedem ce-o iesi pana la urma.
Alooo, Isarescu, un imprumut - ceva ? ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit...
Se pare ca aprinderea martorilor are legatura cu caldura... Spun asta pentru ca azi de dimineata, fiind mai frig in capitala, martorii nu s-au aprins (in 13 km cat am pana la birou) decat o singura data. Aceasta problema a inceput o data cu caldurile, cand am fost nevoit sa dau drumul la aerul conditionat. La 7:30 cand m-am pornit catre job si data fiind "racoarea" de afara, nu am mai pornit AC-ul iar ledurile, repet, nu mi-au mai facut figuri decat dupa aproape 11 km. Sa fie oare asta cauza "defectiunii" sau "malfunctiei" cum spun cate unii ? Este doar o idee, nu dati cu parul. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Duyu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
O fi...dupa cum am spus si mai sus nu cred ca este nimic grav... dar ma intreb ce ai sa faci cand or veni temperaturi peste 40 grade Celsius...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Flamingo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Nush Duyule... Mi-e groaza ca pe 3 iunie tre' sa plec la drum lung pana la Iasi si mi-e sa nu raman cu ea in drum pe coclauri printre necunoscuti.
cmadrei edit: atentie la regulament sh tz k si alte alea sunt interzise |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Vezi ca este la tutoriale un topic despre cum se demonteaza airbag-ul de pe volan. dupa ce il scoti ai sa vezi ca intra o mufa in spatele airbag-ului. Sa nu fie cumva aia de vina si sa nu mai faca contact corect. Incearca sa o infigi mai bine.
Si stai linistit ca nu ramai pe drumuri de la asta. Daca ti-e frica, atunci ia Dacia, aia n-are airbag, deci sigur nu vei avea problema asta. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 17 May 2007, 14:58 |
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
La urentiu... era o vorba candva...
"Ca sa pleci pana la Timisoara cu Dacia, trebuie sa ai in portbagaj piese pentru inca juma' de masina." ![]() Asa ca... o fi ea pusa la punct (aprindere, jiglere, etc) dar sunt patit sa-mi fiarba apa in radiator sau sa se sparga vasul de expansine de la caldura sau... sau... sau. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
itharangus |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
Nu stiu daca ar putea fi o solutie pentru problema ta; incearca sa purjezi filtrul de motorina, poate de aia se aprinde SERVul (asta daca ai Diesel).
|
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#16
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se aprinde serv+centuri ... ce ar putea sa aiba cu motorina ? {oricum scrie in cartea masinii ce si cum - despre martorii din bord}
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, da, CatalinS sa purjeze filtrul de motorina de la masina lui...
![]() Stai sa fac un tutorial despre purjarea filtrului de motorina la Symbol 1.4. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Salve !
Vineri am sunat la Serus. Intrucat in weekend trebuia sa plec la drum lung (pana la urma am ramas in Bucuresti) am reusit sa ma programez in aceeasi zi, la ora 20:00. M-am si mirat ca tipul de la celalalt capat al firului nu mi-a cerut nici numele si nici numarul masinii. Ma gandeam c-o fi vreun ciubuc de-al lui, insa am constatat la fata locului ca m-am gandit prost. Am ajuns acolo (ploua marunt de-ti venea sa-ti iei copii la bataie) dar am zis "hai, tre' s-o fac si p-asta). L-am luat de-o aripa pe Stefan (pustiul meu), nu l-am luat la bataie, insa l-am lasat la ai mei care locuiesc relativ in zona cu serviceul, mai exact in Dr. Taberei. Bun... acolo intreb de X cumva pe shestache, gandidu-ma repet, ca pot sari treburile oficiale, iar masina mi se va repara fara manopera impusa ci doar cu un mic ciubuc / spaga. M-am inselat. Odata intrat, mi s-a facut fisa, mi s-a luat cheia si m-am pus pe asteptat. Initial mi s-a spus ca imediat ma va prelua cineva, insa tipul care credeam ca se va ocupa de mine, avea treaba la alte masini. Am uitat sa va spun un amanunt destul de important... Inainte de toate cele (fisa de service, "confiscarea" cheilor, electricianul imi spune ca nu ar fi o mare problema aprinderea martorilor si ca el crede ca toata tarasenia s-ar trage de la hopuri, gropi, etc. vorba care avea sa ma urmareasca pe toata durata sederrii mele acolo. Stau ce stau, si cum mi-s fumator de mii de ani, ma duc cu tupeu sa cer cheia ca sa iau pachetul de tigari din masina, astfel asteptarea sa mi se para mai "dulce". Fumez o tigara, o fumez si pe-a doua apoi vazand ca nimic nu se schimba (masina era afara in parcare) ma duc la tipul de la birouri cu care vorbisem la telefon si-l intreb daca nu cumva pot veni a doua zi sau alta data pentru ca unu la mana, inebunisem de nervi (oi fi eu bolnav cu capul) si doi la mana il stiam pe pitic la ei mei, care au un animal de caine care musca tot ce prinde in cale, inclusiv pe copil (ceea ce s-a si intamplat intre timp). Mi se spune ca sa mai am putintica rabdare ca acum se rezolva. Motivele nu i le-amspus, asta va scriu eu voua aici. Boonn... Mai stau ce stau apoi ma duc la electrician, il intreb cat mai dureaza, imi da din umeri cum ca nici el nu stie, aratandu-mi totusi din ochi cate masini mai sunt la coada. Mai astept un pic si plec. Acum nu stiu sigur din ce motive am plecat... Sa fi fost din cauza ca ma vedeam abandonat prin parcare (reusiem intre timp sa ma bag in service dar acolo nu ai voie sa fumezi, drept dovada scrumiera era undeva la intrare) sau ca-l stiam pe ala micu la ai mei cu fiara care il musca inclusiv pe tata care ii da sa manace (eu as fi impuscat javra aia de cainele inca de acum 6-7 ani) sau din al treilea motiv - partea financiara ??? Am inteles ca in Brasov manopera ar fi undeva pe la 35 RON / ora pe cand aici, pt partea electrica mi s-ar lua 66 RON pe ora, deci aproape dublu... si cum pe 22 iunie am un drum in Brasov (platit), recunosc, ca m-a batut gandul s-o repar acolo.. asta in cazul in care o fi cu adevarat ceva grav. Acum recunosc... A contribuit foarte mult la plecarea mea din service si cele cateva cuvinte spuse initial de electrician... cum ca aprinderea martorilor este cauzata de gropi, hopuri, etc. Nu stiu cat de bine am procedat, dar eram dator sa povestesc ce-am mai facut zilele astea. In rest masina merge ca unsa, consumul e ok, se invart rotile ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum va spuneam zilele trecute, masina merge ok, insa azi de dimineata mi s-a stricat partea mecanica a CD-playerului. Orice CD as introduce, aceste "nu porneste".Aparatul scoate niste sunete care seamana foarte mult cu o mitraliera si asta pret de vreo 10-15 secunde, dupa care ejecteaza discul. Radioul functioneaza ok. Nu-s probleme nici cu afisajul, insa repet, s-a intamplat ceva la partea mecanica. Sa aibe oare legatura cu cei doi martori din bord ? Hmmm, pana la Brasov, mai am ceva de asteptat. Oricum, o sa caut pe forum ceva despre CD-player iar daca nu gasesc, voi face topic nou.
P.S. Cred ca pana la urma imi fac blog pe forumul Reno... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cu cd-player-ul, incearca mai tarziu, si eu am avut probleme cu el. Nu cred ca are vreo legatura cd-player-ul cu martorii din bord.
Inainte de orice, nu uita ca ai cumparat un renault si trebuie sa suporti consecintele. Sa vezi ce frumos m-am facut de ras cand a ramas blocat cd-ul unui prieten care trebuia sa plece... |
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma gandeam eu ca n-ar avea legatura... iar CD-playerul tot nu porneste... cat despre...
QUOTE(Laurentziu83 @ 24 May 2007, 11:55) ...m-am lamurit inca din vara lui 2006 cum sta treaba la Renault, cand am fost nevoit sa cumpar alternator nou. ![]() P.S Si cu amicul tau cum s-a rezolvat pana la urma ? Sa nu-mi zici ca i-ai dat bani sa-si cumpere alt CD... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
I l-am dat dupa 2 saptamani, cand s-a intors in oras.
|
--------------------
.
.
.
|
|
super_clio |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 30 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Astazi asteptand la stop am oprit motorul si pt ca se facuse verde am pornit fara sa astept sa se stinga toti martorii iar de atunci sta aprins martorul de control al gazelor de esapament. (are o iconitza care seamana cu harta Romaniei). Vreau sa stiu daca trebuie sa-mi fac griji si sa merg la ei sau se poate rezolva cum se rezolva cand se aprinde martorul de la airbag (mufa care se afla sub scaunul din dreapta)
Multumesc! This post has been edited by super_clio: 24 May 2007, 17:37 |
--------------------
renault
clio bicorp
'99 1.2 8v benzina
|
|
hellcat |
![]()
Post
#24
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(super_clio @ 24 May 2007, 17:37) Ce fel suna...de parca trebuie sa te intalnesti cu extraterestrii... Ca sa stingi "harta Romaniei" (nu ti se pare ca seamana izbitor cu un motor in sectiune??) trebuie sa schimbi rotile de pe fata cu cele de pe spate! @Catalin S: Ti s-a defectat alternatorul masinii personale, problema pe care au patit-o N utilizatori de N marci de autoturisme. Asta inseamna ca trebuie sa ne lamentam la nesfarsit...?? Mai e putin si cred ca o sa vad pe-aici..."Am facut pana, ce proaste sunt Renault-urile astea!" Daca cineva mai are probleme referitoare la elementele din titlu redeschid topicul, despre cd-uri si bujii incandescente sunt alte discutii... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit cu scuzele de rigoare pentru ca topicul o luase razna, fiind inchis ulterior. Multumesc lui Cmandrei pentru redeschiderea acestuia.
Azi, dupa vreo 2 ani de la aparitia simptomelor, am rezolvat in sfarsit problemuta. Initial am fost la Renault in Militari, apoi la alt service in Vitan... unde mi s-a comunicat ca trebuie inlocuita spirala din volan care urma sa ma coste vreo 600 lei + manopera. ![]() Intre timp am dat de un baiat extraordinar, coleg cu noi pe forum care a mai intalnit astfel de "defectiuni" si care a reusit sa remedieze problema in nici o ora. E vorba de Aly_vo, caruia ii multumesc si pe aceasta cale si il astept sa spuna mai multe. Omul este de incredere, noi colaborand si in alte ocazii care tin de alte domenii de activitate. Nu vreau sa intru in prea multe amanunte, cert e ca am fost foarte incantat de cum au decurs lucrurile. Se pare ca acele spirala este de fapt un manunchi de 4 fire lipite intre ele, trase intr-o izolatie si infasurate in spirala. De la virajele dreapta / stanga, ele ajung sa se rupa. Descrierea o stiu de la alt coleg forumist si anume Zeu_4u_sweety. Deci s-a desfacut capacul de la volan si s-a lucrat pe acolo. Repet, il invit aici pe Alin sa spuna mai multe... Se pare ca in Romania, in ca mai exista si oameni cand vine vorba de reparatii auto. This post has been edited by hellcat: 8 May 2009, 15:39 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#26
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
![]() ![]() Nu sunt 4 fire ci numai 2. In general se freaca intre ele si se rup sau se 'crapa' langa o mufa. Nu a durat o ora ci o ora jumate' ![]() In general se rezolva repede cum a spus si Flamingo cam intr-o ora. Trebuie dat volanul si capacele jos si se desface si scoate blocul de lumini si stergatoare dupa aceea desfacerea propriuzisa a spiralei. Nu am nicio poza ca o atasam sa va arat in ce consta 'operatia'. Cu prima ocazie o sa fac poze si le atasez. Succes la toti si sa nu aveti defectiuni ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
alx1 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 April 05 From: BUC ![]() |
Salutare baieti,
Ii intreb pe cunoscatori ce este de facut in cazul in care am acest martor de airbag aprins impreuna cu cel de SERV??? Masina asa am cumparat-o acum 3 ani, si se pare ca a fost lovita in partea din spate si a fost declansata treapta 1 de la airbag. Cei de la service Renault mi-au spus ca trebuie schimbat computerul de bord, care costa doar 1000 EUR. Ce alte solutii as putea avea??? |
--------------------
Renault
Clio
2003 Bicorp WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci |
|
aly_vo |
![]()
Post
#28
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Asa i-au spus si lui Flamingo...si s-a rezolvat fara a da 1000E.
Mai intai trebuie facuta o diagnoza si dupa aceea data 'sentinta'; probabil trebuie doar stearsa eroarea ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Giafas |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 55 Joined: 29 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@alx1
Si eu am avut problema asta.Daca ai mai citit pe forum.La mine s-a rezolvat in 5 minute..si anume.Daca ai airbag in scaunul din dreapta automat ai si niste fire pe sub el.Firele alea se cam slabesc in mufe drept urmare la "intaresti" cu mana.La mine asa a mers. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Hatchback. (1.2 16v) 75cp
2001 Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras. |
|
alx1 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 April 05 From: BUC ![]() |
@Giafas
Multumesc pentru informatie, va trebui sa verific, desi au mai verificat altii. @aly_vo Ramane cum am stabilit. Sa verificam. Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio
2003 Bicorp WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 23:00 |