NUMAI PENTRU MEGANE HATCHBACK 1996-1997, AM O GROAZA DE INTREBARI....POATE SI VOI
![]() ![]() ![]() |
NUMAI PENTRU MEGANE HATCHBACK 1996-1997, AM O GROAZA DE INTREBARI....POATE SI VOI
Madriann |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
Madriann |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
![]() Attached thumbnail(s) Reparatii.JPG ( Size: 34.72k ) Number of downloads: 529 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Sa inteleg ca nimeni nu mai are tipul asta de Megane.....sau nu au probleme cu ele......
|
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai pune intrebari ... poate cineva stie si te poate ajuta.
De pe lista ta ... primele doua nu inteleg ce sunt ... iar despre ultimele doua ... mi se pare cam mare mare pretul ... penultima pozitie sunt bucsele de la bascule ?(daca da ... mi se par super scumpe) ... iar ultimele clar prea scumpe (sunt doar niste bucati de cauciuc) ... preturile sunt de la service Renault ? - daca da ... incearca si la alti dealeri locali ... precis vei gasi preturi mai normale ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Madriann |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Pai...intrebari am cu TIR-ul...numai ca, singurel pe aici, suna a monolog
![]() Sa traduc ce era pe foaia de constatare: - Tampon motor Dreapta = 810.000 - Tampon C.V. Stg - 520.000 - Burduf planetara stg partea C.V. = 1.000.000 - Semiring palier partea volant = ? - Amortizoare fata = 3.200.000 x 2 buc. - Bucse brate inferioare = 850.000 x 4 buc - Bucse bara antiruliu = 500.000 x 2 Buc TOTAL=13.130.000 LEI FARA MANOPERA. Si da, service-ul e Renault, cum altfel ![]() Numai gropile de la Nazarcea, de langa siloz....cine stie drumul, intelege de ce. Parca au dat cu mortiere pe acolo, mama lor de "Administratia Drumurilor si P" La fiecare drum de Bucuresti a trebuit sa schimb cate un telescop pe spate. Acum....vad ca trebuie si pe fata. Numai ca....vreau sa o aranjez putin....ce stiti de amortizoare pe fata (producatori, preturi)? Vreau sa-i iau ceva super....Mi-e asa de draga ca prefer sa fac foame un timp, numai sa-i fie bine ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
r&d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Eu am luat pentru Laguna amortizoare Monroe Original (pe ulei). Fata au fost 250RON bucata si spate 190RON bucata. La 4 cumparate am platit doar trei, fiind promotie.
Cele originale sunt cam scumpe, sunt facute de KYB in fabrica din Spania (APA-KYB). Eu zic sa mergi linistit pe Monroe Original ca varianta ieftina, sau daca vrei ceva mai bun atunci incearca Bilstein. Tampon motor si tampon CV schimba-le, dar nu e obligatoriu sa o faci la repr. , este o treaba simpla. Burduful de plaentara mi se pare scump... desi cred ca vine cu coliere si cu vaselina cu tot. Pe langa simeringul ala inseamna ca scapa ulei, daca nivelul nu scade, poti sa o faci mai incolo, cand schimbi si distributia. Bucsele incearca sa le cumperi si din alte magazine. Daca sunt cat de cat firma OK, merita sa cumperi. Daca nu, originale.S-ar putea sa ai surpriza ca la unele repere cele originale sa fie cele mai ieftine... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sunt si eu de aceeasi parere cu r&d ... incearca si la alte magazine de piese auto ca vei gasi preturi mult mai normale ... si porma poti merge la Renault sa le monteze ... masina nu mai e in garantie deci poti sa iti aduci piesele tale ... poti ajunge si la mai putin de jumatate cu costul pieselor ...
This post has been edited by cmandrei: 6 Apr 2006, 13:15 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
bogdan20 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 1 August 04 From: Iasi ![]() |
Preturile astea sunt luate de la reprezentanta sau le-ai estimat tu?
|
--------------------
Honda Accord
ES
- IS 01 DOR
2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Service autorizat Renault, bineinteles.
Referitor la amortizoare...Bilstein sunt bune ? Am citit tot aici tot felul de parari...ba pro, ba contra...o sa fac un clasament ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
driv3r |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 14 September 04 From: bucuresti ![]() |
si eu am megane ca al tau 1.9D din '96...totusi cum ti-ai dat seama ca tamponul motor si bucsile alea trebuie schimbate...adica si la mine bate ceva prin fata dar inca nu si-a dat nimeni seama ce ...ai fost in service si ti-au spus aia ?
sunt deschis si la alte discutii pe tema masinutelor noastre...si nu esti singurul ![]() |
--------------------
Renault
megane 2.2
1.5 DCI Megane RN 1.9D oldschool
|
|
Madriann |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Scuze pentru intarziere....am fost destul de ocupat ultimele saptamani.
Masina am alergat-o destul de tare (160-180), am luat cateva gropi (pana acum, am ''reusit'' sa schimb toate amortizoarele - 2 eu/ 2 nevasta-mea) pentru ca tot timpul eram in intarziere si pierdeam avionul. La o schimbare de amortizor, la cererea mea,mecanicul de la service a facut o lista de piese ce trebuiesc schimbate. De atunci...s-au intamplat multe: arcul de la amortizor stanga fata s-a rupt pe la Sighisoara, am mers asa pana la Oradea. Am schimbat acolo ambele amortizoare, am pus de Renault 19, ca altele n-am gasit si era urgent. La intoarcere, la Gilau, s-au impuscat bobinele 2 si 3...am mers cu chiu cu vai (cand in 4, cand in 2 , cand deloc) pana in Sighisoara (JUR ca nu ma mai opresc in orasul ala). Au mesterit specialistii Renault la ea, am mai mers pana in Brasov, unde au cedat iarasi (probabil cand se incalzeau, faceau un scurt sau o intrerupere). La Brasov, dupa 6 ore de asteptare, au reusit sa gaseasca un set de bobine si le-au schimbat, am reusit sa ajung acasa. Dupa cateva zile, nu mai intra in viteze deloc. Ambreiajul busit - comandat set ambreiaj sport in Anglia (de nervi, ca unul obisnuit era mai scump la Renault decat adus de acolo, cu tot cu taxe transport). Pe ala l-am schimbat eu cu doi prieteni, ne-am chinuit, dar jurasem sa nu mai calc la Renault. Din nefericire, a trebuit sa vopsesc masina....si tot din nefericire, am ales Renault....ultima sansa pe care le-o dau ![]() Maine ma duc sa o iau din service ....am mari emotii.....o sa va tin la curent ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Busile BA le-am schimbat si eu in curte la socrii ............dureaza cca 10 minute de roata si a costat 10RON / buc la ( Olmedo ) la reprezentanta imi cereau 85 ron/buc.
Cel mai bine este sa exemplul in fata ca sa ai de unde alege. La filtre am patit la fel , preturi aproape duble la reprezentanta. Un coleg a schimbat amortizoarele spate la un megane 1 break si le-a comandat pe net undeva in Iasi si l-au costat 500 ron / perechea si erau si pe gaz + schimbatul 50 ron ( la reprezentanta ) This post has been edited by dcsiki: 15 Jun 2006, 09:13 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
Madriann |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Am o mica problema cu aeroterma...din selector, nu merge decat pe ultima treapta, a 4-a. Cred eu ca am gasit piesa potrivita (un micromotor care are pe ax o roata dintata, probabil actioneaza un dumper, ceva). Problema e cum ajung la ventilator....pe la prizele de aer de afara sau din interior, prin indepartarea partii superiare a bordului?
Am vazut topicul cu schimbatul becurilor la afisajul extern si...imi pare familiar ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Vopsit masina integral...39 milioane.
Schimbat casetofon stock cu un Kenwood 6031+interfata+boxe MTX 60W, nu-mi vine sa cred ca am reusit....sunetul e bestial. Am montat oglinzi M3....nu prea stiu de unde sa trag semnalizarea si pozitiile pentru LED-uri...mai cercetez ![]() This post has been edited by Madriann: 18 Jun 2006, 16:14 Attached thumbnail(s) Imag014.jpg ( Size: 152.43k ) Number of downloads: 431 Imag004.jpg ( Size: 177.44k ) Number of downloads: 400 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
V A L I |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
Daca nu sunt prea indiscret ...poti sa ne zici si noua niste preturi pentru oglizi , interfata..etc. Pune si tu niste poze cu masina sa vedem cum a iesit dupa revospsire.
This post has been edited by V A L I: 18 Jun 2006, 17:42 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
Madriann |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Nu prea mi-au iesit bine pozele, o sa fac altele.
Oglinzile le-am luat de laK-tec, transportul e destul de piperat (cam 75GBP , impreuna cu setul ambreiaj).Interfata de la Tornado Trade, e vreo 3,5 milioane...m-am bucurat ca a mers din prima, am respectat tot ce era scris acolo, dar acum vad ca e totusi o problema...se sterg toate setarile cand scot contactul. In manualul Kenwood, spun de conectare gresita. Nu prea vad ce sa fie gresit, ca mufele s-au potrivit perfect, n-am facut nici o improvizatie. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Nu prea mi-au iesit bine pozele, o sa fac altele.
Oglinzile le-am luat de la K-tec, transportul e destul de piperat (cam 75GBP , impreuna cu setul ambreiaj).Interfata de la Tornado Trade, e vreo 3,5 milioane...m-am bucurat ca a mers din prima, am respectat tot ce era scris acolo, dar acum vad ca e totusi o problema...se sterg toate setarile cand scot contactul. In manualul Kenwood, spun de conectare gresita. Nu prea vad ce sa fie gresit, ca mufele s-au potrivit perfect, n-am facut nici o improvizatie. This post has been edited by Madriann: 21 Jun 2006, 08:54 Attached thumbnail(s) Imag007.jpg ( Size: 163.85k ) Number of downloads: 365 Imag003.jpg ( Size: 184.6k ) Number of downloads: 344 Inainte.JPG ( Size: 530.02k ) Number of downloads: 139 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Cobra |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
trebuie sa tragi fir de alimentare cu 12V de la linia care nu se taie cand iei contactul, cum ar fi de la butonul de avarii
|
--------------------
Megane 1
RT
- B
Hatchback
|
|
Madriann |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Multumesc, Cobra...asta suna a improvizatie si decat sa desfac din nou toate chestiile alea, mai bine imi trag doua palme si ma linistesc cateva zile.
Am vazut ca ai tot 1,6 8v, arunca o privire mai jos si spune-mi, ai avut probleme asemanatoare? Aseara, dupa ce am schimbat bateria (din alte motive), am incercat din nou sa plec de pe loc in mai multe feluri: 1. Relanti 750rpm -->ridicat progresiv, dar ferm, ambreiajul fara acceleratie -->STOP Motor. 2. Relanti 750rpm-->ridicat foarte lin ambreiajul (aprox. 8 sec) fara acceleratie-->mers poticnit, in socuri, STOP Motor 3. Relanti 750rpm-->ridicat progresiv ambreiajul, accelerat pana la 1200-1400rpm, mers inecat, poticnit vreo 5 secunde, dupa care si-a dat drumul brusc, acul a sarit undeva la 2500rpm la aceeasi cursa a pedalei de acceleratie (cea de la 1200). 4. Relanti 750rpm-->ridicat rapid ambreiajul, simultan cu accelerarea pana la 2600-3000-->mers poticnit, in socuri foarte urate, am scos din viteza sa nu fac praf ambreiajul, am accelerat in gol de cateva ori, am bagat treapta a 2-a, am ridicat usor ambreiajul, s-a mai balbait putin, dupa care si-a dat drumul. Observatii: - chestia asta o face in 100% din cazuri:motor rece, motor cald, motor fierbinte, la plecarea de pe loc (din fata blocului, de la semafor, etc.) - dupa ce plec de pe loc si termina si ea cu balbele, nu am, la nici o viteza, probleme cu pierderi de putere, rateuri, sau altceva - in continuare sunt sigur pe ea, la depasiri mai ales (cat ii dau, atat se duce) - relantiul e regulat, 750rp, dupa ce se incalzeste mai coboara un pic - pe la 500rpm. Foarte rar mai oscileaza, dar nu suparator, cum o facea inainte de a schimba sonda lambda. Concluzii: - nervi dimineatza, la plecare- ca o las 2-3 minute sa se incalzeasca sau plec imediat, am acelasi rezultat descris mai sus; - la testari, cum am mai zis in alt topic, a mers impecabil-cel putin asa mi s-a spus, pentru ca nu am avut voie sa stau acolo sau sa-i explic (EI sunt EXPERTI, nu au nevoie de parerile mele); - nu mai pot sa intru pe vreo artera, bulevard circulat decat cu mari precautii (distante mare, benzi libere) - altfel, am parte de injuraturi si degete cat cuprinde. Cand am de mers in oras mai mult timp, prefer sa iau Dacia, ma simt mai sigur cu ea. -mai am un Megane identic, pocnit destul de rau dreapta fata(a luat un stalp). Am luat masina pentru piese, dar bineinteles ca EI nu lucreaza decat cu piese noi, aduse pe comanda. - am shimbat toate cele 4 bobine, am verificat fisele, scanteile. Bujiile le-am schimbat acum vreo 6 luni, am pus Champion ca numai de astea aveau-nu stiu cat sunt de bune, poate imi recomandati voi pe CELE MAI BUNE! This post has been edited by Madriann: 21 Jun 2006, 11:10 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
V A L I |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
NU sunt expert dar incerc sa imi dau si eu cu parerea ... sper sa nu te incurc mai mult .
Mie imi da senzatia ca ai o problema "electrica" . Dar daca ai schimbat tot ce ai zis mai sus ar fi trebuit sa ai nici o problema . Bujiile sunt "relativ noi" deci nu cred ca sunt de la ele . Inainte sa le schimbi tot asa facea masina? Vezi ca mai sunt cateva topicuri aici pe forum. ( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=43267&hl=relanti) . Este o valva care mentine relantiul AGR (cred ca i se spune la motoarele pe benzina sau EGR (ca la diesel)). Daca aia e stricata sau foarte murdara , masina da in nas 200m de la plecarea de pe loc , cand motorul e rece. Ma gandesc ca aia ar fi problema si la tine . Al 2-a sfat ar fi sa lasi masina noapte la voi in Ct la reprezentanta si sa le arati simtomele dimineata , sa faca i faca constatare si sa iti zica ce e de facut..ca doar ei sunt expertii . Bafta. L.E. Acum am vazut ca ai poastat pe link-ul ala de mai sus ![]() This post has been edited by V A L I: 21 Jun 2006, 15:28 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
Madriann |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Vali, poti sa faci o poza cu valva aia?
Banuiesc eu care ar fi, dar sa nu fac vreo prostie. Mai am un motor identic, asa ca o sa incep sa fac permutari ![]() 'Expertii' ....dehhhh....ce am vazut ca fac 'expertii' pot sa fac si eu...pana la urma voi ajunge sa schiomb tot motorul. Apropo: vreun tutorial de demontat si curatat injectoare gasesc pe undeva? Ma intereseaza si daca o-ring-urile se gasesc de cumparat la liber, sau numai prin comanda la Renault. Vali: Problema cu relanti-ul s-a rezolvat 80% prin inlocuirea sondei lambda. In schimb s-au agravat problemele cu plecarea de pe loc. This post has been edited by Madriann: 21 Jun 2006, 15:35 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Cobra |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
o mica poticneala exista si la a mea, primii 50 m daca este rece si plec imediat de pe loc, pana ajunge la 2000 ture, pe urma isi da drumul
la pornirea doar din relanti, nu am probleme, daca ridic progresiv ambreiajul, pleaca ok fara sa o accelerez. dupa ce se incalzeste are o mica tremuratura ciclica: merge 20-30 secunde rotund, si apoi parca "se scutura" usor o secunda, scade un pic si relantiul... probabil ca si la mine este sonda lambda dusa, dar nu o schimb nici mort, e 4-5 milioane una... ![]() |
--------------------
Megane 1
RT
- B
Hatchback
|
|
V A L I |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
Aia e ...
![]() Attached thumbnail(s) motor5dr.jpg ( Size: 83.61k ) Number of downloads: 221 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
Madriann |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Multumesc, Vali. Eu am 1.6 8v, e diferit de poza, dar valva cred ca e aceeasi. N-am mai avut rabdare sa astept poza de la tine si am coborat la masina sa cercetez. Printre altele, am scos alimentarea de la valva aia si i-am dat o cheie. Relantiul a crescut la 1500 rpm, am plecat de pe loc foarte bine, fara balbe, dar cred ca e normal, la turatia asta. Am pus mufa la loc, am dat iar cheie si am urmarit functionarea valvei...foarte aleator se aude un scrasnet, ca de roata dintata defecta, ca nu stiu cu ce sa-l compar.
In fine, maine o sa o demontez (o pozitie de tot rahatul, nu intra nici o surubelnita, cred ca o sa demontez tot capul, cu grija, sa nu rup garnitura). Cu ocazia testelor, am descoperit ca am ceva becuri arse pe bord...am scos mufa de la sonda lambda, a inceput relantiul sa varieze, dar nu mi s-a aprins simbolul lambda din bord - nu trebuia? Va povestesc maine ce am facut. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
V A L I |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
Auzi...te rog sa faci si niste poze daca poti ...pas cu pas ...ca pe aici nu e nici un tutorial cum se face treaba asta.
La mine e prinsa in 2 suruburi. Desfaci mufa ,apoi desfaci "cu grija cele 2 suruburi" . Dupa ce cureti ce e de curatat pe acolo ![]() ![]() Ce am scris mai sus... sa nu se ia ca fiind un tutorial pentru ca nu este:) . Nu imi asum responsabilitate celor scrise mai sus ![]() Asteptam rezultatele . Spor la lucru |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
Tr3bor |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 06 ![]() |
Am si eu o intrebare ... De unde ai luat ornamentul pt. casetofon si cat a costat ???
|
--------------------
Renault
Megane
- PH-XX-XXX
1998 - classic
|
|
vlad_dragos |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
da Adrian buna ideea cu pozele . poate faci cateva
![]() |
--------------------
renault
megane
- TL-02-swi
coupe 1996
|
|
Madriann |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(V A L I @ 21 Jun 2006, 21:30) Auzi...te rog sa faci si niste poze daca poti ...pas cu pas ...ca pe aici nu e nici un tutorial cum se face treaba asta. Astazi, dupa 4 ma apuc de asta...o sa fac si niste poze, desi mare smecherie nu este. QUOTE(Tr3bor @ 21 Jun 2006, 23:48) Ce ornament ?! ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Nu cred ca se poate numi tutorial, ceea ce am facut eu e o treaba de amator si nu vreau sa am reprosuri vizavi de cele mentionate mai jos. O sa incerc sa va spun, in linii mari, ce am facut.
Deci: 1. Am demontat furtunul dintre filtrul de aer si capul de aspiratie (doua coliere - surubelnita normala). Eu am mai demontat si bara aia de ranforsare (cheie de 13), pentru a avea mai mult spatiu de manevra. 2. Am decuplat mufa de alimentare a valvei, mufa de la senzorul de pozitie a clapetei (daca e altceva, corectati-ma!). Spatiul e foarte stramt, nu incape nici o surubelnita, asa ca a trebuit sa demontez tot capul de aspiratie, 4 suruburi cu cap torx 25. Grija mare la cum scoateti capul, nu fortati, ca veti rupe garnitura, e foarte fragila (teoretic, ar trebui schimbata). 3. Valva e prinsa de corp in doua suruburi cu cap cruce si are o etansare cu o-ring. Se desface relativ usor, prin tragere. Cam acelasi lucru si cu senzorul de pozitie, doar ca la acela nu prea aveti ce-i face, e incapsulat. Eventual, verificati daca plasticul din interior e ok. 4. Eu am avut de schimb si valva si senzorul, nu prea aveam chef de experimente, asa ca le-am schimbat pe amandoua din prima. Am curatat de depuneri traseele de aer de pe capul de aspiratie, scaunul de etansare si am strans inapoi tot ce am demontat. 5. Am dat cheie, a luat-o din prima. Am iesit din localitate, am schimbat dupa 5000 rpm fiecare treapta (tr. a II-a - 70km/h, tr. a III-a 105 km/h) dupa care am facut cateva plecari de pe loc. Acum pleaca bine, am incercat si sa o bruschez putin, am reusit sa plec cu fluieraturi, chestii care nu erau posibile inainte de curatarea valvei. Cu toate acestea, mai sunt ceva ezitari, pierderi de putere, dar isi revine imediat si nu se mai opreste motorul. Concluzii: Mi-a rezolvat cam 70% din problema. Mai raman injectoarele. Maine ma duc si pun 20 de litri de OMV 100 + solutie de curatat injectoarele + ceva talpa (400-5000rpm). Cam asta e....inca o data, multumiri Vali . ![]() This post has been edited by Madriann: 22 Jun 2006, 22:42 Attached thumbnail(s) Imag001.jpg ( Size: 71.47k ) Number of downloads: 183 Imag007.jpg ( Size: 56.17k ) Number of downloads: 135 Nokia002.jpg ( Size: 104.95k ) Number of downloads: 137 Nokia003.jpg ( Size: 101.53k ) Number of downloads: 117 Nokia008.jpg ( Size: 97.85k ) Number of downloads: 117 Imag003.jpg ( Size: 63.19k ) Number of downloads: 130 Imag005.jpg ( Size: 81.03k ) Number of downloads: 118 Nokia005.jpg ( Size: 90.73k ) Number of downloads: 113 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Tr3bor |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
- PH-XX-XXX
1998 - classic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th August 2025 - 17:25 |