Jurnal de bord, Megane Sedan 1.6 Influence
![]() ![]() ![]() |
Jurnal de bord, Megane Sedan 1.6 Influence
xorx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|||
MeganeCC |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Mamaaaaa, pot sa spun ca esti chiar ghinionist!!
Cu trapa de carburant si eu am avut probleme... |
--------------------
Renault
Megane
2005 Dynamique Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
|
|
xorx |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
am dus masina la Cobalcescu de dimineata, 8:30. Initial au fost foarte zimbareti.. sigur.. nu aveti programare.. aaa.. nu-i nimic, e urgenta... pina la 17:00 masina e gata...
Din pacate acum am sunat si ... pai POATE miine... Iar cei de la "Vocea clientului" sunt doar asha.. de forma...ca in bancul ala cu bordelu' fara femei, daar cu super organizare. "Da, sigur, ne interesam sa vedem ce se intimpla..." RENAULT = Masini proaste si servicii inexistente |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
xorx |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
cum s-a rezolvat?
exista o varianta sa o deschizi manual?? This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 17:02 |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
tino |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 9 February 06 ![]() |
uite ca la asta nu m-am gandit...ce naiba facem daca suntem la drum lung noaptea si tb sa alimentam dar nu putem ca botonul e blocat si nu putem deschide trapa carburant ? e chiar nasol daca nu exista si varianta manual !!!!!!!!
|
--------------------
MEGANE II
1.6 benzina
2004 PRIVILEGE MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
|
|
MeganeCC |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@tino:
precizez ca se poate. asta am patit eu..., solutia e urmatoarea: se trage de capacul acela pana cand se rupe si dupa aceea se misca cu un cutit, surubelnita ceva piciorusul care blocheaza usita! (pt cei care chiar au nevoie de benzina neaparat) |
--------------------
Renault
Megane
2005 Dynamique Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
|
|
rombu |
![]()
Post
#7
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nu poti generaliza ca masinile sunt proaste..numai pt ca tu ai avut o problema...sunt meganuri si cu 100.000 km fara probleme (stiu pe cineva care face taximetrie cu ea)
oricum, la capitolul service eu am fost destul de multumit de Cobalcescu...poate reusesc sa ii faca ceva..probabil trebuie demontata juma de masina ca sa ajunga acolo..dar cel mai probabil nu le-a pasat si nu s-a uitat nimeni la masina......ce naiba sa nu rezolvi o trapa de carburant in XYZ ore.... tipic..ce sa zic.... |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
ncristi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Nu inteleg de ce motoras vorbesti...din cate am inteles acolo este un sistem cu un arc si o roata dintata...cam ca la usitile de la casetofon
![]() Oa alta chestie pe care nu o inteleg...cum dreaq sa montezi flansa gresit?...daca o montezi anapoda nu poti misca volanul sau eventual trage puternic intr-o parte, nu mai spun ca nu se potriveste acolo pe arc de cat intr-un sg. mod ![]() PS Nu pun la indoiala pataniile tale nefericite...dor imi pun niste intrebari ![]() Eu ma apropii de 30k si masina merge ireprosabil...cred ca d'aia imi si pun intrebarile ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
hellcat |
![]()
Post
#9
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(xorx @ Mar 7 2006, 03:36 PM) Ar trebui sa vii cu probleme mult mai serioase sa poti afirma lucrul de mai sus. - zgomot flansa - problema rezolvabila in proportie de 100% (garantie) - capacele ornamentale ale coloanei de directie nu se desprind singure si ma indoiesc ca nu se pot fixa la loc. Oricum ele prezinta un oarecare "grad de libertate" avand in vedere reglajul volanului pe inaltime si adancime. - esti primul posesor de Megane pe care-l aud ca-i "fuge" burduful schibatorului. Problema discutabila... - trosneste usa - rezolvabila (garantie) - daca putem s-o trecem la probleme - sistemul de inchidere a capotei motor la Megane este f simplu, nu vad unde ar fi problema. Siguranta capotei trebuie sa fie gresata sa poata culisa odata inchiderea capotei. - actuator inchidere trapa carburant (garantie). Faptul ca ai ramas fara benzina n-are rost sa-l comentez. - nici pe o janta indreptata la ciocan nu se pun 200 g de plumb! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
claus |
![]()
Post
#10
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() frumoasa gandire.. cam comunista ea, de fel.. da' nimic nou pt romania.. a, .. si ca fapt divers.. in 110 mii de km.. nu am schimbat decat flansele (o data), o bieleta de directie (parca.. sau.. anti-ruliu.. nu mai stiu exact), caseta de directie si ambreiajul per total.. sunt foarte multumit de masina.. This post has been edited by claus: 7 Mar 2006, 23:45 |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Si asta e putin?Hai,bieleta si flansele,sa zicem ca ar fi normal,dar caseta de directie si intr-o oarecare masura ambreiajul,numai normal nu mi se pare!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Turkish |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Omul la furie spune multe. Il inteleg. Cat de normal este sa vorbesti despre "ghinion" la o masina pe care dai 16k euro? Masinile care ies de la iei ar trebui sa fie toate fiabile toate si nu 2 din 10 sa fie cu ghinion. Numai la Aro pe vremuri se intampla asa ceva. Sau la dacie... daca aveai noroc sa nu fie matoi aia care lucrau la ea ieshea bine
![]() Claus eu as zice ca ai schimbat destul de multe frate. Hellcat, daca sunt rezolvabile in garantie inseamna ca nu mai sunt probleme? Xorx ca sa fim moderatzi, nu e un rahat, este doar o masina proasta de la un producator inconstant care are dificultati in a scoate acelasi produs de calitate de fiecare data... Dar tre' sa intelegi ca sunt oameni care chiar au avut putine probleme pana acum si ei se sunt pe buna dreptate deranjati de virulenta ta. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
claus |
![]()
Post
#13
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asa, ca fapt divers.. caseta de directie a fost moka, si mai mult.. ca sa o am noua..
si pt ambreiaj.. nu dau vina decat pe mine.. acum,.. nu zic ca e ceva normal sa existe masini "ghinioniste" si masini pai putin ghinioniste.. doar ca asta se intampla cam la orice producator, as zice eu.. stiu cazuri destul de variate cu masini ieftine, sau mai putin ieftine.. cu probleme.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
xorx |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
1. problema cu flansa de fapt a fost a arcului, nu a fost pozitionat in locasul normal pe flansa. rezultatul a fost c a tinut flansa inclinata si s-a distrus rulmentul de pe ea in.. 100km. Vi se pare normal ca la o masina facuta in 2005 intr-o fabrica ISO 900x sa existe asemenea erori de asamblare???
2. ornamentului de plastic de la colona de directie nu prea ai ce sa-i faci.. ca este protejat de volan.. pur si simplu s-a desprins, am mers la service, au dat bordul jos.. s-au uitat... si atit. "Totul pare normal, veniti alta data si lasati masina sa vedem comparativ.. cu alta care e buna.." 3. acel plastic care mentine fixat burduful de la schimbator la Influence este total diferit de alte finisari.. este dintr-un plastic foarte rigid.. si se pare si foarte prost la variatii de temperatura. Pur si simplu s-a valurit si nu mai tin agrafele de plastic in care se prinde. 4. usa trosneste... asta e singura problema pe care o accept dat fiind calitatea drumurilor.. poate doar e ceva slabit. Sa vedem 5. limba ce blocheaza capota ESTE gresata... numai ca s-a deplasat spre motor si sistemul de blocare al capotei cade prea "in capul ei". (masina nu a fost nici macar atinsa..) Faptul ca se rezolva pe garantie nu ma incalzeste cu nimic in conditiile in care pt. orice nimic lasi cel putin o zi masina in service iar orice piesa dureaza 2 sapt. sa o aduca. Garantia este pentru cazuri exceptionale si nu pentru a repara defectiuni aparute din 2 in 2 saptamini; de ce credeti ca sunt asa pline serviceurile renault.. si sunt o ultime. "Trebuie sa vin cu probleme serioase"... pai care ar fi o problema serioasa??? orice problema este serioasa in conditiile in care am cumparat o masina INTREAGA si nu componente... de ce e mai importanta o flansa care face zgomot decit o usa care face zgomot??? Efectul de nemultumire este IDENTIC. Sistemul de blocare al capacului de benzina este cu actuator ca cel de la usa. Se poate deschide mecanic daca se indeparteaza tapiteria din portbagaj. @hellcat. Nu comenta... nu am ramas fara benzina desi ar fi fost foarte probabil.. nu pun benzina cu sticla de 2l.. eu fac plinu atunci cind ajung la roshu. Janta pe care trebuiesc 200g plumb nu a fost lovita!!! Sunt sigur ca daca dati capacele jos o sa aveti surprije cu jantele de tabla de pe sedan In concluzie.. Acest forum este impartit intre cei care iau in brate Reno (din nu stiu ce motive.. treaba lor) si cei care au probleme si vor sa le scoata la lumina poate ajuta la luarea unei decizii pentru cei nehotariti. Masina (ca si ansamblu) este varza... exceptie fac motorul, cutia de viteze si servo (a nu se citi directie.. care este f. zgomotoasa la gropi) Motorasul de inchidere a capacului de carburant a fost gasit ars?!?! A fost schimbat pe garantie.. dar nervii si pierderea de timp sunt irecuperabile. PS. Si eu sunt multumit de Cobalcescu, mai ales datorita pozitionarii f. aproape de casa. Dar daca nu dadeam 3 telefoane la vocea clientului nu vedem masina aseara.. 10 puncte pentru cei de la Renault - Vocea clientului care chiar au inteles ca este o urgenta si au ntervenit la Cobalcescu sa-mi termine masina in aceeasi zi. Pacat ca a trebuit sa apelez la ei. PPS. HAI ELANTRA ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
As mai adauga o chestie subiectiva si anume vad pe uni care trec prin gropi fara nici o mila si pe urma se mira ca patesc ce patesc. Oricum ma refer la gropi care se vad si care ar putea fi ocolite , doar de nu esti chior sau indiferent. E drept ca e masina si nu copil , dar sunt destui la care "li se rupe in 14" de masina ,dar pretentii au.....nu e aluzie la nimeni, dar asta remarc eu
|
--------------------
ML
350
- BC-35-SDS
2013 MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
xorx |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
Stai linistit ca cine da cu masina in groapa este cu masina de firma. Oricum ar fi.. daca dai 15k euro pe masina inseamna ca atitia ai avut.. si te doare burta cind o dai in gropi.
This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 16:23 |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
La jenti mi-au pus( cand au schimbat cauciucurile originale cu astea de iarna) 5 respectiv 10 g ,iar asta putea fi din cauza cauciucului si nu neaparat de la janta. Ce inseamna "servo zgomotoasa la gropi"
![]() |
--------------------
ML
350
- BC-35-SDS
2013 MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
rombu |
![]()
Post
#18
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu as mai vrea sa fac o remarca..sper sa nu se supere nimeni..si nu o zic peiorativ ci arat cu degetul spre renault
am senzatia, ca in goana lor bolnava de a vinde cat mai multe masini (dan pretul cat mai jos) ii cam lasa pe turcaleti sa faca ce vor ei....citind asa pe forum si aruncand un oki la semnatura...o proportie destul de mare a celor cu defectiuni ciudate, sau din fabrica apar pe sedanuri si mai ales pe dotari de baza.... nu stiu de ce e asa, nu e normal..pt ca mi se pare aberant..in definitiv e aceasi masina, indif ca are maneru satinat sau roata de aliaj.... probabil ca asta e politica renault....domne dai cu 1000 mai putin...asta e...o monteaza Vasile Attaturk in curte.... |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
BOG |
![]()
Post
#19
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Daca mai intri din curiozitate si pe alte forum-uri de la alte marci o sa ai surprize...nu cred ca Renault e singurul constructor care lupta sa taie din costuri..
This post has been edited by cmandrei: 8 Mar 2006, 13:00 |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
ncristi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Acest forum este impartit intre cei care iau in brate Reno (din nu stiu ce motive.. treaba lor) Man cei care "iau in brate" renault sunt acei care nu au avut probleme cu aceasta firma ![]() Ce sa spun...am 2 masini renault (un symbol care o sa faca probabil anul asta 70k si un MII care se apropie de 30k). In toti acesti km nu am schimbat de cat 2 bielete la clio si atat. De aceea imi vine ffff greu sa cred toate nenorocirile insirate mai sus. Probabil ca daca nu as fi avut tangenta cu masinili lor nu as fi comentat. PS NU LUCREZ LA RENO ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
mihai_c |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 2 August 05 ![]() |
Am aproape 13.000 km cu masina din semnatura si am schimbat urmatoarele:
- la 4.500 km distributia (problema cu fulia defazoare) - garantie + 2 zile de concediu pt ca nu am avut incredere sa las masina in service + fffff multi nervi cu ocazia declarii distributiei la montare - pe larg in topicul cu fulia defazoare; - la 11.500 km cand am facut revizia bieleta stanga fata - garantie plus invoire de doua ori (constatare + schimbare); In ceea ce priveste zgomotul la gropi - si mie mi se pare zgomotoasa masina la gropi, sine de tramvai, etc. (incerc pe cat posibil sa le evit). Lasand la o parte cele de mai sus, sunt mereu incantat sa merg cu masina si dpdv al perfomantei ma declar multumit. Problemele de baza sunt: pe de-o parte Renault care nu recunoaste cand face niste greseli majore de fabricatie (gen fulie defazoare, flanse, etc) si nu recheama in service seriile de masini afectate - cel putin nu la noi in Romania, iar pe de alta parte reteau de service-uri care au servicii invers proportionale cu preturile dar si Renault Romania care accepta astfel de service-uri. |
--------------------
Megane
sedane
II, 2005 MEGANE II Sedan 1,6 16v Confort Privilege - Clima automata
|
|
xorx |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
@ncristi
Nu pot decit sa ma bucur pt. tine,, serios. Eu spre exemplu sunt realmente icintat de Elantra. O masina mult mai ieftina decit megane, mai dotata si care in 20.000km nu a avut nici cea mai mica problema (exceptind serviceul.. la revizie au prostul obicei sa "uite" sa mai buna pe masina tot felul de chestii.. msti la suruburi, capacele..etc) De symbol si eu stiu ca este super fiabila masina.. am la serviciu si este super OK, in afara de revizii nimic altceva. La serv. anterior am avut megane 1 made in turcia... in afara de pompa benzina din rezervor, in 60.000km nu a caut nimic. Asta a fost de fapt motivul din care am luat megane sedan.. in mod normal este de acceptat ca MII sa fie cel putin tot asa de fiabil ca MI. This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 11:41 |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
Vio |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Ma intreb daca nu cumva rombu are dreptate, observ si eu ca cei mai multi au probleme cu sedanurile si nu cu bicorpul. Un mic amendament: bicorpul meu e baza de baza, adica Pack Authentique cu vopsea metalizata (nici macar AC nu am pus, ca nu am mai avut bani si nu imi trebuia...), si totusi la aproape 38000 merge brici, si nu am schimbat nimic (ba da, doua becuri de faza scurta
![]() Se pare totusi ca e vorba aici si de firea omului: exista oameni pe care nu ii poti multumi niciodata si care gasesc o placere perversa de a fi vesnic nemultumiti si de a se simti fraieriti (si cand e cazul si cand nu...), si exista fericiti ca mine care sunt mai "pozitiv orientati" si care tind sa vada partea buna a lucrurilor... Nu contest totusi ca poate si eu as fi fost suparat daca pateam chestii de genul celor patite de colegii nostri xorx si turkish... Hai sa critic si eu ceva: aparatorile de noroi de plastic sunt de kkt: e a doua oara ca dau cu una in zapada inghetata si mi se rupe din urechea de plastic, va trebui din nou sa o lipesc si sa o pun la loc - nu puteau naiba sa puna si ei aparatori de cauciuc? Mi se pare ca si la Logan sunt din cauciuc... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
padre |
![]()
Post
#24
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Vio, vrei sa zici fara clima automata? AC manual e standard la Megane 2, indiferent de echipare. Sincer mie Pack Authentique mi se pare suficient ca echipare, doar cotiera ar mai fi fost necesara din punctul meu de vedere. Desigur, nu ar fi de refuzat nici o suplimentare de echipamente de siguranta cum ar fi airbag-uri spate, ESP, etc. Dar prostii de genul buzunare suplimentare in usi, faruri de ceata, ornamente argintate pe bord... ma lasa rece.
Intr-adevar m-am gandit si eu la posibila calitate mai scazuta a Sedan-urilor facute in Turcia fata de restul de modele facute in Franta sau Spania. De cele mai multe ori problemele mentionate erau de proasta executie - si aici e vorba de eroare umana, probabil, desi ma indoiesc ca le asambleaza turcii cu surbelnita, tot niste roboti lucreaza in fabricile alea - dar mai ales alti furnizori, alte surse pentru materiale. Altfel nu imi explic de ce toate Sedan-urile de la firma au probleme cu stegatoarele Valeo din fabrica (scartaie, nu sterg bine, etc.) iar eu dupa 14 luni sunt mai mult decat multumit de acelasi model de stergatoare, tot Valeo, dar puse pe masina undeva in Spania. Nu stiu ce sa zic exact, pentru ca nu lucrez la Renault si nu am de unde sa stiu (desi mi-as dori, am o prietena care a lucrat la Renault Franta si care mi-a povestit ca a condus si o masina F1 Renault - moment la care am cazut sub birou ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
hellcat |
![]()
Post
#25
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Megane Pack Autentique 1.4 16v nu are a/c (nici macar manual). In schimb este dotare optionala (a/c manual + torpedou cu refrigerare - vreo 600 euro fara TVA).
@xorx: Tu cu manuta ta ai scris: "Si asta pt. c totul a culminat cind am ramas cu masina fara benzina, stind ca un idiot in benzinarie si privind catre capacul blocat de la carburant. Evident, reno nu si-a imaginat ca acel motorash se poate defecta.. si nu a inventat un sistem manual de deschidere." Vad ca stii faptul ca trapa de la carburant se poate deschide mecanic daca se indeparteaza tapiteria din portbagaj. Tocmai de asta s-a inventat garantia, pt ca actuatorul tau nu se poate testa si daca el intradevar are o problema de fabricatie va ceda in scurt timp, ceea ce s-a si intamplat. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
padre |
![]()
Post
#26
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Atunci mea culpa, chiar n-am stiut ca poate fi Megane 2 fara AC.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
xorx |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
"am ramine fara benzina" nu inseamna ca imping masina pina la prima benzinarie... cred ca este o discutie sterila care nu-si are rostul. Eu am pus un jurnal de bord cu problemele pe care le-am avut, POATE intereseaza pe cineva. Nu te-a rugat nimeni sa citesti/postezi pe acest topic.
A inlatura tapiteria pentru a deschide capacul este o idiotenie, pentru alternativa vezi cielo... @hellcat... nu stiu daca merita sa-ti doresc sa traiesti senzatia de a merge sa alimentezi si sa nu ai cum... si sa mai ai si nevoie urgenta de masina. Vezi ca si la clio se poate.. cu superglue in dopul de la rezervor. |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
Vio |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Nu am AC deloc, nici manual, nici automat... partial findca atunci cand am achitat masina am ramas fara nici un sfant, si rate nu puteam sa imi fac pentru ca... alte vremuri... castigam prea putin pe atunci, iar pe de alta parte dupa cateva drumuri ca pasager in diverse masini cu AC (manual sau automat) am constatat ca ma imbolnaveste rapid si scurt (am o sensibilitate accentuata a cailor respiratorii)... Asa ca pentru mine AC este un accesoriu fara nici un fel de valoare, si nu merita sa mai dau 600 pe el doar ca sa ma dau bascula... ganditi-va ca eu am dat pe masina cu tot cu vopsea metalizata fix 12124 Euro (un pret imbatabil pentru o masina la clasa si dotarea asta...)
...Ca mai tarziu poate o sa vand masina cu o luna-doua mai tarziu decat as fi vandut-o cu AC, nu ma deranjeaza... iar diferenta de pret fata de una cu AC va fi cel mai probabil muult sub valoarea de nou... cred ca stiti si voi ca optionalele se devalorizeaza mult mai accelerat decat masina, practic dupa cativa ani diferenta de pret intr-un full-option si o baza de gama e mult mai mica decat initial... Oricum, scenariul cumpararii urmatoarei masini va fi urmatorul: cel mai probabil va fi un sh aproape nou (max 1 an) din clasa medie, pe care il voi cumpara inainte de a vinde Megane-ul, iar apoi o sa imi permit toot timpul de care am nevoie, in sensul ca nu o sa vand masina primului venit pe un pumn de euro, ci o sa astept pana voi primi pe ea cat o sa stabilesc eu (in mod obiectiv, desigur) ca merita... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
cj666 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
Nu cred ca sedanurile ar avea probleme pentru ca sint asamblate in Turcia. Si eu cred ca liniile de fabricatie sint robotizate. Furnizorii sint cu certitudine aceeasi, tehnologia e cu certitudine aceeasi iar robotii sint cu certitudine aceeasi. Singurul loc unde apare factorul uman este la controlul produsului finit. Dar acolo nu cred ca problemele care apar pot fi atit de mari. Eu am tot influence si in afara de o chestie ciudata, cind mi s-a dezlipit plasticul de la frina de mina (schimbat in garantie dupa ceva parlamentari) masina se comporta perfect (cioc, cioc, sa bat in lemn). Are 13k. Cred ca e si chestie de ghinion, care oricit ar parea de mistica, se pare ca se manifesta totusi si in viata de zi cu zi.
Apropos de sedan si hb. Am un var care are o masina absolut identica cu a mea, dar nu sedan, cam din aceeasi perioada si cam cu la fel de multi km la bord. Greierasii mei turcesti sint copilasi pe linga greierasii lui spanioli. Asa ca nu cred ca se poate trage o concluzue clara. |
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
FlorinZ |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 26 November 04 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu am alta parere. Eu cred ca toti fabricantii de masini (atit scumpe cit si ieftine) fac rabat mare de calitate ptr Europa de est. Eu cred ca aceeasi maisna luata din Franta sau din Anglia (ce-i drrept mai scump) este sigur mai buna si mai fiabila. Cu cit se fac mai multe reduceri la noi in tara cu atit mai nasol ptr noi- masini mai nasoale. Eu spre exemplu am avut reducere 1000 si ceva de euro si nu mai am parbriz atermic si nici oglinda electrocrom si nici capacelul din topedou care acopera gura de racire. Parintii mei au un Renault din 1998 pe benzina si a fost luat din Belgia. La masina aia nu a scritiit decit capacul care vine peste protbagaj (masina e cu haio) de la minunatele gropi.(rezolvarea e banala) Atit. Nici macar o usa sau mai sstiu eu ce. Eu am Sedan din 2004 si mi-a scritiit si usa si am schimbat si motorasul responsabil cu inchiderea/deschiderea clapetelor ptr directionarea aerului. Deci eu zic sa suntem vazuti ca o groapa de gunoi si ca inghitim orice ni se da. Si ramin la ideea ca daca as avea bani mi-as lua masina de la mama ei
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2004 MEGANE II 1.5 dCi 100 CP
Confort Privilege - Vert Cuivre - Clima - Oglinzi rabatabile electric |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 07:40 |