Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D
![]() ![]() ![]() |
Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D
EL_BGD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|||
k0b3 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Diesel Power
![]() Merg foarte mult (25-30k pe an) si pe termen lung costurile sunt mai avantajoase la diesel. Si in plus, imi place mai mult cum toarce ![]() Un motor diesel tine foarte mult daca ai grija de el. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
alx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Diesel all the way! Desi e unii care incearca sa-l discrediteze pentru a-si justifica greseala de a lua benzina, la un rationament corect dieselul iese castigator cu conditia sa nu fie masina de duminica (~10k km pe an)...
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
casper |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
dieselu !!! daca stii sa mergi cu el, e ok. in plus asta de pe reno mie mi se pare cel mai silentios la ora actuala, de consum nici nu mai vorbesc, e un pic mai mare ca la o dacie pe gaz. acu fiabilitatea nu ma bag , din martie 2005 pana acu ..... sa mai cresc un pic.
|
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
razvici |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 350.000 km exclusiv pe benzina,anul asta am facut pasul catre diesel. O fi bine o fi rau nu pot spune, insa am facut acest pas in urma unei analize ce a necesitat acesti nr. buni de km.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
RCS |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Benzina...benzina...benzina...
![]() ![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
mandelu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Diesel all the way. un 206 hdi mi-a schimbat total modul de privire al dieselului. De aia mi-am si luat dci (sa nu se inteleaga ca nu mi-a placut insa era mai ieftin renault). Urmatoarea masina sper sa fie tot un diesel.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
claus |
![]()
Post
#8
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
diesel.. putere mai mica la turatii mai joase.. si, evident, consum mai mic
a.. uitasem de chiptuning.. mai interesant la dci ![]() chiar.. sa nu cumva sa devieze topicul in clasica "cearta" diesel vs benzina.. Race, ai grija.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Saint |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
imi plac turatiile mari deci benzina.Nu ma intereseaza consumul.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Diesel-ul imi place si mie foarte mult datorita banilor investiti/100km
![]() ![]() Sunt multe de zis, multe unghiuri din care se poate analiza problema si va las pe vaoi ca deja am aberat destul si tre' sa ma intorc la munca. (plec in orash cu TDI-u' lu' shefu'...sa vad cum se comporta la turatii mari ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(claus @ Oct 5 2005, 10:15 AM) chiar.. sa nu cumva sa devieze topicul in clasica "cearta" diesel vs benzina.. Race, ai grija.. Apropo, nici eu nu doresc o cearta pe tema asta.... doresc sa urmaresc firul epic ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#12
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
subscriu la ce a postat SAINT. senzatziile date de ce le doua motoare nu se compara.
in plus, la un diesel daca incepe sa piarda compresia s'a terminat. un motor pe benzina, chiar shi cu o compresie mai obosita va merge, fiindca principiul e altul ![]() iar la 10-12k cat fac io pe an... dieselul pierde teren in optiunile mele. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Sunt total de acord cu ce a spus strumfadi, in legatura cu compresia, si pot corela vorbele cu faptul ca am condus un Renault 5 Alpine si masina mergea foarte frumos si tragea bine (avand in vedere mix-ul de componente prin care a fost readus la viata
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#14
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
eeee, merci..
totushi, nu e mai putzin adevarat ca sjtiu un reno 5 diesel chior care are 750mii km. segmentat motorul la 500mii, acuma segmentii erau in super stare.. ideea e ca dieselurile de acum nu mai tzin o viatza ca cele mari shi aspirate din trecut.. adica sper ca nu va ashteptati ca un 1.5dci de 105cp, comprimat shi turbat, sa tzina cat un 1.9, 2.2 d'ala veki, fara turbo shi care scoteau 60 shi ceva-70cp.. alea tzineau o viatza.. pana la urma insa, vrem ceva care sa ne tzina o viatza dar sa nu ne ofere decat consum mic, vibratii si cuplu la ture mici? o viatza avem fratilor.. ![]() intrebarea era benzina vs. diesel. de ce nu'mi place motorina? raspunsul motorului este CONTRAR asteptarilor naturale (creshte turatia, creshte puterea, creshte cuplul, trage din ce in ce mai bine.) nu. la diesel itzi rupe gatul pana pe la 2500-2800 dupa care te trezeshti ca daca nu schimbi treapta te rade tirul de pe contrasens.. plaja mica de rpm a motorului nu permite decat un fals condus sportiv. dieselul e cam ca o ciunga: gustul puternic care dureaza putzin.. benzina? turezi, turezi, shi cand zici ca sar pistoanele dai blana shi se mai duce 1500-2000rpm. orgasmic. [deci nu creez polemici, da? zic doar parerea mea shi de ce ash lua io benzina] |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
mai ales ca e vorba de 5 ani si nu o viatza
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Saint |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
Daca a-ti sti voi ce frumos suna 1.4 16v in 5000-6000 rpm si ce vana are in el ....Intr-adevar consumul e pe masura dar cui ii pasa,vorba lui strumfuadi O VIATA AVEM!!!!
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
geocosma |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Benzina.
Aprox. 12K km/an, cei mai multi in extraurban. |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
Solon |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
As fi curios sa vad cum merge un dizal.Am condus numai benzine pana acum asa ca am votat in consecinta.
Singurul lucru misto la dizal e suieratul turbinei. Ah, sa nu uit!Cum traim in Romania si avem belel cu service-ul, atata mai imi trebuia sa dau peste vreun bou de mecanic care sa-mi spuna ca ca e motorina proasta, doar ca sa-mi inchida gura. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
CGB |
![]()
Post
#19
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
diesel. cuplu mare, turatii mici, consum mic (eu merg destul de mult pe an).
ce marfa ar fi un ford d-ala diesel de ia suta in 8,7 sec ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
raresss |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
diesel la 30.000 km pe an nu am de ales.
oricum rad ca prostul cand ies cu masina din benzinarie si-mi marcheaza o autonomie de 1200 km ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() singura chestie pentru care imi place benzina inafara de miros ![]() |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
radari |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
am avut benzina = dacia
am diesel = renault. visez la un motor pe benzina: meg sedan 2 - 1.6 e clar: sunt avantaje si dezavantaje la fiecare. nu sunt asa radical ca voi. sunt undeva "intre" |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
moromete |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
Intotdeauna benzina!!,cat o mai exista si s-o fabrica!!...nu ma intreseaza consumul...si sunt fan al formulei : Ec=m*v la puterea a doua!!...recunosc ca in ultimii ani motorul diesel a facut progrese importante...nu intr-atat incat sa ma convinga (am condus diesel, 4 marci de masini).Cand motorul V8 sau V12 v-a ajunge din pozitia de ""tata lor" pe care o are acum ( la mare distanta!! ) la cosul de gunoi, o sa-mi revizuiesc parerea...pana atunci strang bani de unul.
![]() |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Saint @ Oct 5 2005, 11:43 AM) Daca a-ti sti voi ce frumos suna 1.4 16v in 5000-6000 rpm si ce vana are in el .... Daca ai sti ce frumos face si ce vana are in el la 7000 ![]() ![]() ![]() ![]() Pentru asta as opta pt. un diesel. Reversul e ca am condus si respectivul model de masina, pe acelasi drum, si consumul crescuse si el semnificativ la aceiasi viteza(pe autostrada), mi se pare, pe la 10% sau poate ceva mai mult. Ce-i drept, nu se compara cu vro' 25% sau cat imi sugea mie(aveam muz mai tare ca refuzam sa aud zgomotele ce-mi spuneau sa merg mai incet..vant, aer care intra fortat prin gurile de ventilatie si ventilatia pornita). Cu ocazia asta chiar vreau sa va intreb pe voi astia mai norocosi cu extreme sau megane-uri, care aveti acel comp. de bord minunat, care poate fi consumul maxim atins de motoarele din dotare (la turatie maxima). Un prieten care are MII 1.4 16V mi-a spus ca la el ar fi aratat 18.ceva, dar tind sa nu prea cred. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Si cu dedicatie pt. moromete; am vazut eu undeva la tv ca cica prin 2050 vom fi siliti sa ne luam adio de la masini "as we know them" ca o sa se termine combustibilii fosili (sau cum se cheama mai exact).
S-au dus in rezervoare vislele mele ca la batranetze sa-mi iau supercar. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#25
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(EL_BGD @ Oct 5 2005, 02:45 PM) Si in rest, se gasesc si benzine cu turbine ![]() shtim.. senzatzia e magica. trage normal dar mai puternic ca un aspirat pana pe la 3000 (mai puternic datorita faptului ca turbina aplatizeaza curba de cuplu foarte mult..), iar dupa 3000 micul garrett T3 indoaie tetierele.. shi asta la "obositul" meu motor de 21 de ani (e drept ca doar 180k km..) sa shtii insa ca nu ai nevoie de doua rezervoare la turbo pe benzina, dimpotriva. asta e shi ideea lor, motor mic, cu randament marit de turbina sih care scoate o putere maxima comparabila cu un motor mai mare. consumul nu se compara cu motorul mare decat in forje, in regim normal acesta fiind ca la un motor mic. ma intreb cum o fi la un megane 2 sport cu 2l turbo.. ca sa nu mai vorbim de cel mai bun motor de 2l pe benzina, motorul iVTEC facut de honda.. ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#26
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(EL_BGD @ Oct 5 2005, 02:52 PM) Si cu dedicatie pt. moromete; am vazut eu undeva la tv ca cica prin 2050 vom fi siliti sa ne luam adio de la masini "as we know them" ca o sa se termine combustibilii fosili (sau cum se cheama mai exact). da si prin 203x o sa vina un asteroid si papa lume albastra ... (azi la radio stire de stire ca sa poata sa stea lumea linistita ...) scuze de off-topic On-topic ... benzina ... unicul si singurul cuvant relevant ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Saint |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
EL BGD - Consumul care mi-l arata compu la 185 km/h era de 15%;la 130 este de 7%
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
Race |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cu ocazia asta chiar vreau sa va intreb pe voi astia mai norocosi cu extreme sau megane-uri, care aveti acel comp. de bord minunat, care poate fi consumul maxim atins de motoarele din dotare (la turatie maxima). Un prieten care are MII 1.4 16V mi-a spus ca la el ar fi aratat 18.ceva, dar tind sa nu prea cred. Crede-l ca zice bine.Mie imi arata vreo 16 la viteza maxima,iar Megane e posibil sa consume mai mult.Maximul a fost pe la 28,5 la acceleratie blana in treapta a 2-a inainte de limitator. Evident am votat benzina.... This post has been edited by claus: 5 Oct 2005, 16:16 |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
cip07 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
Am ales diesel pentru ca imi place cum merge.
Despre epuizarea combustibililor fosili, stati linistiti ca nu numai petrolul poate fi combustibil. In prezent este intr-adevar cea mai ieftina metoda de a pune in miscare mijloacele de transport (benzina, motorina sunt scumpe datorita taxelor care reflecta politica statului). |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
nacht |
![]()
Post
#30
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
BENZINA FOR LIFE !!!!
Dupa parerea mea motorul pe benzina ramane sufletul locomotiei motorizate. Am mers si eu cu diesel si nu pot sa nu recunosc ca pana si micutul ala de 1.5dCi m-a bagat putin in scaun cand pleca de la stop (asta pe Clio, pe megane nu prea face fata asa de bine). Totusi sunetul ca de tractor, cuplul care dispare la turatii peste 3000 rot/min si costurile mari de intretinere o cam trag in jos in topul preferintelor mele. De fiabilitate nu stiu ce sa spun - probabil ca tine foarte mult si de cum este intretinut motorul. Din experienta mea si a altora pot spune insa ca un benzinar e ceva mai ieftin de reparat decat un tractorash. Plusul cel mai mare al unui diesel este consumul de carburant, care insa paleste fata de minusuri (parerea mea). In masina la mine, la ralanti, face mai multa galagie ventilatorul de la aerisire decat motorul. Si daca tot vorbim de sunete, la 5 mii si ceva de ture motorul pe benzina suna bestial, ca sa nu mai zic de cuplul pe care il are la turatii de genul asta. Cineva intreba ce consum arata comp. de bord la viteza de 190km/h la un megane benzinar - pot sa-ti spun ca la 170km/h, cu masina din semnatura, din cate imi amintesc, arata aprox. 11, nici vorba de 18 ![]() |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 16:31 |