"Intreruperi" in sarcina, pierdere putere, care e cauza? ce-i de facut?
![]() ![]() ![]() |
"Intreruperi" in sarcina, pierdere putere, care e cauza? ce-i de facut?
adso |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- Call me Ishmael...
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu se intampla si cand esti in treapta 5 sa zicem pe la 100 si apesi in podea ? eu am simtit asa ceva la masinuta ... dar nu mi se pare ceva nasol (cel putin nu pana acum) ... nu sunt intreruperi sa te arunce in cap (adica nu se opreste motorul sau scade brusc turatia) doar ca are cateva hacuri mici pana pe la 120-130 dupa care gata.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
ba da, ceva in genul asta.
nu imi plac insa si vreau neaparat sa le remediez |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Vad ca masinutele noastre sunt oarecum identice ... aceelasi motor aceeasi data de productie
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
nu e sigur OK. eu nu am schimbat regimul de exploatare, s-a schimbat modul ei de comportament.
explicatia cred ca asta e, dar comportamentul sigur nu e normal. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
venom |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Banned Posts: 186 Joined: 28 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ma gandesc la bujii si/sau injectorul .In prima faza incearca cu alte bujii(chiar daca sunt schimbate, eventual sa le scoti si sa le schimbi intre ele daca nu vrei sa cumperi altele;inainte la "mangai" putin cu o perie).
|
-------------------- >>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004 |
|
adso |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
da, exact la scenariul asta ma gandesc si eu.
sper sa fie bujiile sau injectorul, pentru ca altfel inseamna complicatii la care nici nu indraznesc sa ma gandesc ![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
MrMishu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 11 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate fi si de la fise , daca una dintre ele da scateie pe langa atunci da rateu cilidru repectiv, se mai poate ca unul din cablurile de la fise sa se fi impuscat si iar se va intampla fenomenul explicat de tine. Verifica-le , eu cred ca de la asta este.
|
--------------------
Skoda
Octavia II
2006 Editon 100 2.0TDI 140CP SIMPLY CLEVER
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In 39.000 km credeti ca poate fi de la fise ? ... nu stiu cum e la adso dar la mine nu se simt foarte tare intreruperile astea de care discutam (si doar intre anumite turatii si doar cu acceleratia in podea)... prima data am crezut ca e doar drumul cu "denivelari mici si dese" ... si cum va explicati ca dupa ce ajunge la o turatie mai mare (la mine peste 3800rpm) nu se mai simte asa ceva ? daca ar fi fise nu ar trebui sa faca chiar mai tare ? nu ar trebui sa scada din putere si sa nu mai ajungi la viteza maxima a masinii ? (eu ajung la 170 km/h inca fara mari probleme)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
cmandrei, problemele sunt foarte similare, din ce imi dau eu seama. nici la mine nu se observa vreo cadere in viteza maxima.
fisele pot face porcarii din astea. am patit-o la un vectra, care avea simptome oarecum asemanatoare. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Adso ... eu am inteles si sunt de acord cu supozitiile de mai sus ... intrebarea era ... daca una sau mai multe fise nu dau scanteia bine ... de ce o se intampla asta numai intr-un interval de turatii ? eu cred ca ar trebui sa se intample de la o anumita turatie in sus ... daca ar fi asa ... si inca -> daca nu da scanteie bine asta ar insemna ca bujiile se fac cam negre (este de acord cu mine ?) si daca e asa dupa o anumita perioada de timp incepe sa faca si mai rau decat acum corect ? daca stau sa ma gandesc bine mie imi face pe un interval destul de scurt de turatii ... gen 3xxx -> 39xx ... tie iti face si mai sus ? daca mergi constant cu 140 sau 150 sau 160 iti face ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
Eu unul tind sa cred ca e de la injectoare - de la unul din ele mai exact.
dar problema trebuie luata din aproape in aproape - si fisele sunt cel mai simplu lucru de verificat. oricum, va tin la curent, cum imi fac timp ma ocup de ea. ai dreptate, la viteza constanta sau la accelerari "mai moi" sau in afara zonei critice nu se simte problema. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
adso |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
miii de scuze.
![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
ma inscriu si eu la problema asta, si cred ca e de la bujii. eu am cumparat masina second la vreo 38.000 k si am uitat sa intreb fostul propietar daca a schimbat cumva bujiile.
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#15
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu cred asa ... poate fi de la fise, bujii, injectoare etc. dar ... avand in vedere varsta masinii (adica nu e noua / aproape 4 ani e totusi ceva) mototul 1.4 nu e mare, putere 75cp e ceva dar nu exagerat ... dar eu tind sa cred ca este pur si simplu de la motor fara nici o problema reala (ceva ce trebuie schimbat/modificat/reparat) ... gandesc mai simplu ... motor mic putere normala dai blana face si el ce poate dar i se da prea multa benzina si pana nu ajunge la turatia la care poate sa inghita cat i se da nu merge "perfect", dar odata ajunsa acolo totul merge mult mai bine.
Stiu ca urmatoarea comparatie nu e cea mai fericita dar stiu asa ca la o masinuta pe benzina cu carburator si motor mic 1.1 43 cp (ce am avut eu) daca calcai in podea acceleratia ea facea tot ceea ce putea si accelera intr-un anume fel DAR daca calcai acceleratia in podea o tineai putin acolo si apoi reveneai cu ea la o "cota mai normala" dar tot accelerata simteai cu te lasa in scaun ... de ce ? ii dadeai mai multa benzina decat putea ea duce atunci pe moment dar cand ridicai acceleratia fluxul era mai mic si oarecum "perfect" ... eh dar pentru un motor cu carburator de 1.7 89cp asa ceva nu mai simti ... Poate e cineva pe aici cu un 1.4 16V sa ne spuna daca simte asa ceva ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#16
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(chipson78 @ May 3 2005, 12:31 PM) ma inscriu si eu la problema asta, si cred ca e de la bujii. eu am cumparat masina second la vreo 38.000 k si am uitat sa intreb fostul propietar daca a schimbat cumva bujiile. Te uiti pe facturile de service si vezi daca s-au schimbat si cand ... daca le ai. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
vezi ca la mine in cartea de service au specificat la fiecare revizie ce operatiuni au facut. cauta acolo.
btw: off topic oarecum. revizia de 60k km nu e chiar atat de groaznica. pe mine m-a costat totul 10.5 mil. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#18
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Da zi ce au facut la masina ca altfel eu nu prea inteleg nimic
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
pai revizia de 60.000 e cea mai mare: se schimba distributia, pompa de apa, toate fluidele si filtrele, curele, conducte care trebuie schimbate si orice altceva mai e nevoie (bujii, placute etc).
la mine a durat jumatate de zi. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#20
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Am stat si m-am gandit putin
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
matri][xx |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 January 05 From: alba iulia ![]() |
trebuie sa incercat si cu benzina de la alte stati..poate de aia de la omv de 100
si poate cu aia se comporta normal.. |
--------------------
renault
clio symbol
2002 renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline |
|
adso |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
azi dimineata, dupa ce s-a incalzit, i-am aplicat tratamentul la care facea figuri. Surpriza: nu mai zice nimic. Dupa amiaza asta o sa scot bujiile sa ma uit la ele.
|
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
adso |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
mi-am adus aminte ca nu v-am spus cum am rezolvat-o. era intr-adevar o problema, comportamentul nu este normal.
Solutia a fost banala: schimb de bujii si fise. parca a renascut motorul. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
fisele la cat se schimba in mod normal ? (stiu ca unele sunt date si pentru 80.000 km dar astea de fabrica nu stiu)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
habar n-am. oricum, tipul cu care m-am consultat direct la ele a mers.
mi-a zis ca oricum fisele care vin din fabrica pe symbol nu sunt "faimoase". la mine era una care mergea clar prost, dar dupa ce le-am schimbat, motorul a inceput sa mearga superb, deci si celelalte aveau deficiente. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
ai pus tot standard de reno sau altele (de care) ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
standard de reno. le-am pus "profesionist" - cu vaselina siliconica sau ce e smacolina aia cu care se spoiesc
![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#28
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
nu prea stiu ce spui ... poti sa explici putin mai bine ce e cu smacolina aia ? mersi
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
capul fisei dinspre distribuitor, precum si bujia se spoiesc cu chestia asta alba (din cauza asta am zis eu ca ar fi vaselina siliconica). Contactul se face mult mai bine si se inlatura arcul electric, lucru care imbunatateste mult aprinderea si lungeste viata fisei si a bujiei.
il sun acum si ma interesez exact ce e smacolina aia. de fapt nici el nu stia exact ce e, stia doar ca trebuie folosita. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
senna |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai cred ca se pot pune fise de Supernova/Solentza fara probleme. Cam cat costa?
|
--------------------
Chevrolet
Lacetti 1.6 16V Hatchback
2006
- B05MFL Real happiness lies in the completion of work using your own brains and skills
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred (Soichiro Honda) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:54 |