Dura Lube
![]() ![]() ![]() |
Dura Lube
hamzteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
E numai vrajeala. Cauta pe internet, o sa gasesti gramezi de pagini despre procesele prin care au trecut in USA (si inca mai trec) si despre minciunile din reclamele lor.
Nu pune asa ceva in motorul tau. Ai mila de el! |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
flotl |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Si chiar nu are nici un efect pozitiv?
Poate e minciuna ca mergi 30 km fara ulei, dar la pornirea motorului ajuta pana cand se lubrufiaza cu ulei? This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:11 |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ce stiu eu sa spun este: eu am pus asa ceva (nu duralube alte produse) in motor la renault5 cu motor original din 85 ... sincer la ungere nu stiu ce a facut dar pot sa iti spun precis ca diversele scurgeri de ulei (gen capac motor deasupra, pe la garnituri alte alea s-au diminuat la prima cutie si s-au cam oprit la cea de-a doua cutie ... la urmatorul schimb de ulei) ... dar clar nu ma bazam pe acel lichid ca nu se caleaza motorul daca aveam ceva probleme ... era asa o chestie de hai sa zicem ajutor ca si aditivul pentru benzina. Sincer sa iti spun la motoarele noi (sub 200.000 km rulati nu cred ca trebuie pus asa ceva ... doar daca sunt de curse
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
raducu68 |
![]()
Post
#5
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Procese au avut girla in USA (si le-au pierdut pe toate) pentru reclama mincinoasa, in sensul ca spoturile lor prezentau niste aberatii si americanii de buna-credinta (aka batuti-in-cap) chiar le luau de bune ca atare. Asa sint aia, mai creduli, insa si legislatia lor e mai drastica in privinta asta.
Referitor la performante, nu stiu caci nu am folosit niciodata, insa toate uleiurile sintetice si semisintetice din ziua de azi au suficienti aditivi pt protectie, mi se pare aiurea sa mai bagi si chestia asta in motor. Ar fi interesant de experimentat pe o Dacie batrina inainte s-o duci la casat, cine stie... |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Unele componente din el se depun prin motor si de-aia un motor foarte batrin, cu compresie slaba, care maninca ulei, sau care are prelingeri slabe de ulei pe la garnituri (nu scurgeri serioase, ci numai asa, "transpiratii") incepe brusc sa nu mai consume ulei.
Problema este ca depunerile alea se produc si pe unde nu trebuie, pe tot traseul circuitului de ungere, si pot ingreuna circulatia uleiului. Iar la un motor nou ar fi o crima sa-i bagi asa ceva in el. Adica in loc sa ai in motor depuneri de calamina, vei avea depuneri de teflon si de alte chimicale (unele dintre ele foarte corozive!). Pai ce afacere ai facut? Tot depuneri se cheama... La 18.000 motorul e nou-nout. Tine-l pina pe la 300.000 si pe urma mai vorbim de Dura Lube. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
SorinN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am luat un tub de Dura Lube si astept schimbul de ulei ca sa-l bag in motor. Mai am de asteptat cam 5000 de km. Am probleme cu consumul de ulei de cand am luat masina (am mai spus eu problema pe forum). Am 45.000 Km, nu ma astept sa faca minuni dar nici nu cred ca se strica ceva. Am prieteni care si-au pus DL si se tot lauda ca motorul e mai putin zgomotos si chiar ca ar consuma ceva mai putin.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Sorin, la 45.000 motorul e inca tinar. Daca imi amintesc bine problema ta, era un segment defect sau lipsa intr-un cilindru. De ce nu-l repari ca lumea? E pacat sa-l cirpesti acolo si sa strici in alta parte. Diferentele se simt numai la motoare vechi si uzate, si chiar si atunci Dura Lube e numai un anestetic, nu o cura.
In fine, e alegerea ta, insa la 45.000 eu zic ca e pacat. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
SorinN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema mea a ramas in ceata... nu stiu daca e un segment sau poate un semering de supapa, nici nu mai sunt curios... Oricum, la urmatorul schimb de ulei o sa bag si DL.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
ess1902 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@hamzteru
Eu am pus duralube in tico...atit motor cit si cutie de viteze.Dupa ce am pus (nu imediat) am avut o problema ciudata: dupa o alimentare cu benzina de la lukoil, pe o caldura infernala, mi s-au blocat supapele.(cind trageam la cheie motorul facea de parca avea bujiile scoase)...dupa ce s-a racit (motorul nu era supraincalzit ci doar ff cald..normal), situatia s-a remediat. Am scos benzina aia (pe care o banuiam de ff proasta calitate)..dupa aia am luat doar mol si omv si n-am mai avut nici o problema de atunci. Am povestit chestia asta ..pt ca dupa aia, intr-un service am auzit tot felul de comentarii cum ca duralube ar produce asemenea probleme si ca au fost si altii patiti. Pana sa aud asta am fost inclinat sa pun si in dci...dupa aia m-am lasat pagubas. Nu spun nimic despre duralube...intr-adevar motorul e mai silentios (dar nu imediat) si parca si consumul a mai scazut dupa ce am pus aditivul...dar...conluzia o trageti singuri.... This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:11 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#11
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu duralube a fost de vina, ci jegul ala de la lukoil vindut sub denumirea de "benzina". Intrebati-l pe cornel_t, va da mai multe amanunte
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
SorinV |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
nu pune dura lube ! e o pacaleala gigantica ! si eu era sa iau teapa cu el ! mai bine faci neste schimburi mai dese de ulei si gata ! schimba tu uleiul chiar si cu semisintetic la fiecare 10kkm si o sa mergi 400000 km lejer !
|
--------------------
a
a
a
|
|
SorinN |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu am schimbat niciodata uleiul la 10.000... Cel mai tarziu l-am schimbat la 8000 km. De pe la 6000 becul "SERV" sta aprins desi pe joja uleiul ajunge la minim pe la 7000. Decat sa completez, prefer sa schimb uleiul, mai ales ca cel mai mult folosesc masina in Bucuresti, pe distante scurte, cu opriri / porniri dese.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
eddie33 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
DuraLube si ceilalti aditivi de ulei nu au efect decat la motoarele uzate,care merg nasol si pierd ulei .Acolo se vad diferente spectaculoase.Am bagat intr-un Oltcit vai mama lui al cuiva numai un aditiv de ulei iranian(Caspian se numea) ieftin(40.000 LEI acum 4 ani).Motorul a inceput sa mearga rotund,au disparut pierderile de ulei,a scazjut relanti-ul de la 800-900 la 500 si nu se mai oprea motorul !DuraLube-ul a fost inventat in timpul razboiului ,in caz ca ramaneau motorizate pe front,cu baile de ulei sparte(impuscate),li se punea din asta si puteau fi aduse pana in bazele militatre inapoi.Se pare ca are efect atunci cand motorul pierde compresie.La un motor OK,nu se simte nici o diferenta !
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
claus |
![]()
Post
#15
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am auzit spunandu-se de bine de un produs rusesc.. modificator universal, sau asemanator..
eddie.. de el cred ca vorbesti.. ca e tehnologie militara.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Corect,rusii l-au inventat,asa am auzit,dar americanii l-au preluat si l-au dezvoltat.Si stiu sa-i faca publicitate.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#17
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si io in seama
![]() ![]() |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
Zapa |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 09 ![]() |
Dura Lube, este un produs ca si Metabond, F.BUN. Participati la demonstratii si veti vedea cu ochi vostri despre ce este vorba ! Ii sfatuiesc pe aceeia care nu pricep, nu se pricep si nu pot intelege despre ce este vorba (pregatire mecanica auto ...?) sa stea in banca lor sa nu se mai dea ,,ROTUNZI". Se spune:- CA LA MASINI, FOTBAL SI FEMEI SE PRICEP TOTI, dar... nici chiar asa ! Sunteti TINERI...dar ...nu fiti CONSERVATORI.Trebuie sa mergem inainte. Aceasta solutie nu este un aditiv, ci doar un INTARITOR pentru partile metalice aflate in miscare= excelent[U]. Pa
|
--------------------
Renault
Megan Scenic I
- xxx
2000- RXE 1,6/16v
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#19
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Poate explici tu populatiei ce face Dura Lube daca tot te pricepi. Eventual sa publici si un studiu riguros cu calcule ca sa isi dea seama forumistii de eventualele beneficii aduse. Dupaia comparam cu ce zice si restul planetei si decidem pe cine sa credem.
Eu unul am bagat DuraLube si nu s-a simtit absolut nici o modificare in bine, doar ca tremura mai mult masina ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
treisapte |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 July 07 ![]() |
Salut,
eu am avut experiente bune cu aditivii pentru ulei astfel: 1. la prima masina, Dacia 1300 am pus Slick50 cam pe la 70000 km. Cand am vandut-o avea 130000 km, compresie intre 7.7 si 8 bari iar consumul de ulei era cam 0.2 - 0.3 litri intre schimburile de ulei (facute la 5000 km). 2. la a doua masina, Matiz, am pus Dura Lube la 20000 km. Ce-am sesizat eu, era mersul motorului mai "rotund" si silentios. Pornirile iarna mi s-au parut mai usoare. Am vandut masina la 30000 km iar noul proprietar a dus-o si el inca 20000 km fara nici o problema la motor. Nu stiu mai departe. 3. la masina din semnatura am pus Dura Lube la 60000 km, acum am cu ea 100000 km si o sa-i mai pun inca un flacon la urmatorul schimb de ulei. La fel ca la Matiz, motorul merge mai rotund si mai silentios. Iarna, la -20 grade mi-a pornit "la sfert de cheie" Observ ca parerile sunt impartite. Mecanicii de la service-urile "de firma" spun toti ca daca-ti bagi in motor aditiv pierzi garantia. Spuneti-mi si mie daca stiti pe cineva care a avut o problema majora la motor si a pierdut garantia pentru ca si-a pus aditiv. Si mai ales cum au demonstrat asta! Fie iti fac reparatia in garantie, fie iti toarna o poveste din care reiese ca trebuie sa faca nu stiu ce expertiza care dureaza foarte mult, e scumpa, bla bla...si oricum tu esti vinovat ca n-ai exploatat corespunzator motorul... Eu cred ca efectul unui astfel de aditiv ar trebui sa se vada in uzuri mai mici la pornirile cu motorul rece, sa zicem, dupa ce a stat peste noapte, cand aditivul asta, ramas in pelicula foate fina, lipit de metal, ar asigura o ungere mai buna dacat cea oferita de ulei, in cel mai dur regim al motorului; primii 10 - 20 de cicli, pana cand uleiul ajunge la debitul si presiunea nominale. Sunt multumit de Dura Lube, despre MetaBond am auzit de la cineva care vindea, cum ca ar fi mai bun decat Dura Lube. Nu stiu pe nimeni care si-a pus in motor si nici nu am vazut vreo demonstratie. Slick50 depune pelicula de teflon si nu ar trebui pus in motoare cu mai putin de 50000 de km. Mie mi-a facut serviciu bun la Dacie. Oricum, in motor pun numai ulei sintetic de foarte buna calitate 5W-40 si filtru la fiecare 15000 km. This post has been edited by treisapte: 28 Aug 2010, 18:27 |
--------------------
Renault
Symbol
2006/1,4 litri/8 supape/benzina/AC automat
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sunt tare curios cati utilizatori casnici de masini folosesc motoarele peste 120-150 de mii de km ca sa merite intr-adevar sa bage aditivi in ulei si sa protejeze motorul. Masinile de firma care fac deseori peste acesti kilometri, nu vad in viata lor aditivi in ulei si nu consuma gram de ulei cand sunt date la casare. Daca motorul meu 1.6 16V de la Megane tine fara probleme pana la 120 de mii de km, dupa aceea poate sa si explodeze, ca nu ma mai intereseaza, eu voi fi vandut masina pana atunci.
Matizul, saracu', are 8 ani, 100 de mii de km, a avut probleme cu consumul de ulei de cand era nou (in sensul ca intotdeauna era nivelul aproape de minim la schimbul de ulei de la 10 mii), din cauza simeringurilor de supape, ca in rest are compresie 13-13.5 (segmentii, paradoxal, sunt buni), a vazut toate panaramele de uleiuri, precum Aral, Castrol contrafacut, completat cu nustiuce panarama de 15w40 de soferul de il avea atunci, Valvoline (asta ceva mai bun, totusi), Elf 5w30, completat apoi cu TurboDiesel 10w40 sau cu Dacia Oil (astea mi-au picat pe mana), si totusi merge binemersi si acum, inca prinde 145 km/h pe GPS (testat anul trecut pe A1), consuma in continuare ulei pe la simeringurile de supape si pierde pe la simeringul de ax came si capacul chiulasa. La anu, cand ii vine timpul de distributie, daca tot ii schimb pompa de apa, dau si chiulasa jos si ii schimb simeringurile si rezolv problema, DAR DURALUBE NU II PUN, sunt genul care prefera ori sa faca un lucru bine (recte sa demontez motorul, mai mult de 1000 ron nu ma costa in service Woo), ori sa il las asa si sa completez cu ulei cand mai scade nivelul, asta gandindu-ma daca mai merita sa desfac motorul sau sa astept sa crape cu totul si sa iau altul mai bun de la dezmembrari cu 1500 ron. Duralube e solutia de mijloc, pe care dai bani si care se numeste simplu: CARPEALA. This post has been edited by Laurentziu83: 28 Aug 2010, 18:45 |
--------------------
.
.
.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Daca DURA LUBE sau METABOND sau atatea alte chestii de turnat in motor ar fi atat de bune, ce ar folosi sa ai un motor care tine 7-800000km cand restul masinii ar fi demult buna de casare. Asta pe langa faptul ca marii fabricanti de camioane ar fi aplicat demult aceasta solutie pentru a atinge cu motoarele lor bariera de 1mil. km. Ar fi fost o lovitura de imagine super si totusi nu se foloseste. De ce?
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#23
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Asta cu merge mai rotund si porneste ma bine mi se pare doar asa, de fapt divers. Ar trebui sa ne uitam la niste studii cat de cat obiective, nu impresii ale consumatorilor sau producatorilor pentru ca acestea tind sa devina subiective si sa denatureze rezultatul obtinut.
As fi vrut sa vad de exemplu masina A ce foloseste duralube pana la 100k km si masina B fara duralube tot pana la 100k in conditii similare de rulaj si sa se demonteze cilindrii si sa se inspecteze uzura lor si a pistoanelor, etc. Eu ma gandeam ca daca tot e benefica solutia aceasta de lubrifiere facea si Renault de exemplu, ceva de la Elf si il treceau frumos in cartea de revizie pentru ca ieseau bani foarte multi si mergeau si masinile mai bine. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
mihai leu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
eu am folosit la fosta Dacie din 99 de la 20 000 km un aditiv pentru motor si uleiul Elf acelasi ca pe Symbol asta la recomandarea mecanicului meu de atunci un om de nota 10, si pot sa spun ca a avut dreptate, Atunci bagam in motorul de Dacie 1397 cmc un flacon de 2+2 la fiecare schimb de ulei si masina a mers perfect pana la 60 000 km cand am dat-o, uleiul il schimbam la 10 000 km, si motorul tragea bine de tot pentru un motor de dacie netunat, dadea clasa multor masini, pot spune ca din momentul in care am pus acel aditiv masina si-a schimbat demarajul si mersul la relantiu mult mult mai rotund, cred ca si Duralube ar face la fel poate este mai bun si nu are de ce sa strice nu?
|
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@mihai leu.
Depinde pe unde se depune, motorul vechi de Dacie avea alte jocuri intre piesele in miscare, nu era atat de pretentios la ulei, etc. In motorul ala bagai ce ulei gaseai si nu avea probleme dar nici performante deosebite, declarat avea 62CP, pe dyno nu cred ca scotea mai mult de 40-45. La noile motoare se schimba kalimera aici avem materiale mai pretentioase, jocuri mai mici intre piesele in miscare, eforturi mai mari in cuple, de aici si diferenta de putere max. si cuplu max. la aceeasi capacitate cilindrica. De aia la motoarele uzate da ceva rezultate, ia jocurile marite intre piesele uzate si motorul merge mai silentios, miscoreaza fantele segmentilor si mai da ceva compresie, si motorul trage o idee mai bine, dar la un motor nou nu are ce sa-i faca. Sa mearga fara benzina si sa traga ca Ferrari nu poate. Fiecare pune ce vrea in motor, nimeni nu interzice asta dar nimeni nu garanteaza ca da rezultate si nu dauneaza motorului. Nu am vazut un fabricant de aditivi sa spuna ca daca se distruge motorul, se despagubeste clientul sau macar ca daca nu cresc performantele ca in reclama se dau banii inapoi. Intr-adevar, depuneri de teflon si alte chestii anti-frictiune se fac pe pistoanele motoarelor de competitie si drag-racing, din anii `70 dar acolo e un proces mult mai laborios (cataforeza de generatia X), decat turnatul de aditivi in motor. This post has been edited by D-Ice: 29 Aug 2010, 11:37 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Zapa |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 09 ![]() |
Cateva consideratii pe marginea discutiilor despre folosirea DURA LUBE.
Adevarat, folosirea uleiului de ,,INOBILARE" Dura Lube, periodic, nu produce o spectaculoasa reducere de combustibil, dar ofera o inobilare a partilor metalice aflate in miscare (arbore motor, maneton, biela, camase, cilindru, etc). Diminueaza frecarea prin depunerile de particule pe care le contine si asigura o Foarte Buna ,,UNGERE". Nu repara masina! Esential este faptul ca mareste ,,DURATA" de exploatare a motorului datorita uzurii mici in timp, se evita consumurile exagerate de ulei, previne aparitia timpurie a diferitelor zgomote la motor (daca le ai deja...Pa si pusi !), scaderea accentuata a puteri masinii in timp si a noxelor, etc. Prin folosirea uleiului de ,,INOBILARE" Dura Lube si in Cutia de viteze, eficacitatea este si mai mare, tinand cont de frecarile intense ale pinioanelor si satelitilor din cutii sau diferentiale,etc. Daca se intampla sa se sparga baia de ulei (daca nu aveti Scut metalic), atunci puteti merge linistiti, fara ulei, pana la primul Service! (cam 30-40 km, cu viteza mica), motorul nu va suferi degradari.. Marile firme nu au interesul sa recomande sau sa foloseasca astfel de uleiuri de ,,INOBILARE" pentru ca ar prelungi anii de exploatare si ar rarii reparatiile sau mersul la Service !? Ei produc masini, pe banda si vor sa le vanda cu garantie de pana la 5-7 ani, nu mai mult, iar TU consumatorule roman, daca poti, schimba masina cum se procedeaza in vest ! OK. Mecanicii nostri, nu toti,cu nivelul lor de pregatire si intelegere, au si ei nevoie de masini ,,UZATE" sa le repare. Nu? De ce sa mearga masina bine si sa nu mai treci pe la el ? Sa lasi si tu cativa Euroi. Se pot spune multe lucruri, dar oameni, in majoritatea lor sunt reticienti la NOU. De ce ? Caracteristica omului ,,MODERN":-pricepe greu si uita repede!. Asta-i ? Pa.java script:emoticon(':ad%20sub%20masa:') This post has been edited by Zapa: 28 Nov 2010, 11:37 |
--------------------
Renault
Megan Scenic I
- xxx
2000- RXE 1,6/16v
|
|
mih_mlv |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 17 September 10 From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT) ![]() |
Salut dragi colegi,
un singur lucru am si eu de spus in legatura cu "aditivii de ulei": -pe linga masina din semnatura, mai detin si un P.....t 106,are 140.000km.Problema era ca manca ulei,asa ca am aplicat un flacon de aditiv pt. ulei si..... nu mai mananca ulei asta-i clar. In rest parerile sunt inpartite despre acesta, dar la mine si a facut treaba....deocamdata. Va salut, |
--------------------
Renault
Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/
Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca vi se pare ca nu merge chiar asa rotund motorul, eventual da in nas cand e rece, nu mai trage chiar asa bine, dati-mi cheile la masinile voastre vreo ora, asa, cu conditia sa nu vedeti ce ii fac, si dupa o ora va garantez ca nu mai are masina nici pe dracu'.
![]() Nu va las sa vedeti ce ii fac deoarece sigur veti face infarct daca ma vedeti cum as tine-o vreo cativa km cu a 2-a la 70-80. ![]() Nu as lua nici un ban pe tratamentul asta, dar s-ar putea sa mearga mai rotund motorul decat daca l-as trata cu Duralube si atat. Eu asa fac la toate masinile pe care le conduc si le-am condus si intotdeauna am simtit ca se infig mai bine dupa acest tratament, deoarece ori se autocurata bujiile (la benzinare), injectoarele (la diesel si la benzina), ori turbina (zboara tot cocsul din instalatie recte turbina, egr, conducte, etc). |
--------------------
.
.
.
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#29
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Nici eu nu aș pune pic de aditiv în mașină. Mi se pare fix un fâs, o cheltuială în plus, un placebo. Plus că nu ai idee cum reacționează cu chimicalele din uleiul pe care-l folosești. Până la urmă nu poți crede tot ce vezi la televizor. Ulei bun, revizii la timp și condus decent, în măsura performanțelor mașinii (ai K7J de 75 de CP, nu tragi de el de parcă ar fi F4R de 140).
În ceea ce privește aditivii, cel mai bun în Cartea Recordurilor ar fi Tufoil. Mulți zic că-l folosesc cu succes de zeci de ani bla bla, că le merge motorul mai bine și că le-a scăzut mereu consumul. Acest lucru ESTE confirmat, dar pe de altă parte, dat fiind că majoritatea aditivilor au particule fine de Teflon în suspensie, uzura crește pt. că se înfundă căile fine de acces ulei ale diverselor componente. Înfundarea e logică - dacă se depune substanță pe piesele în mișcare, se va depune și pe cele statice. Mă rog, una peste alta, fiecare face cum vrea. This post has been edited by VyRuZ: 28 Nov 2010, 20:34 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Asa e, boala romanului este sa conduca subturat de frica consumului sau ca motorul "pateste ceva", apoi da milioane pe "tratamente miraculoase pentru motor". Motorul este facut sa mearga cu uleiul recomandat de producator, benzina fara apa cu cifra octanica mai mare sau egala cu cea scrisa in User Manual, dar mai ales in plaja de turatii pana la linia rosie de pe turometru. Nu turatiile ridicate omoara motorul ci stilul de condus si prostiile pe care le baga utilizatorul in el.
O fi mergand mai bine un motor uzat, bun de casare daca ii bagi nu stiu ce in el, dar un motor nou, sau sub 300.000km are nevoie de uleiul corespunzator si schimbat la timp, nu de "solutii miraculoase". Ia schimbati si voi pe la 4500rpm cand iesiti afara dupa o perioada lunga de mers in oras si dupa aia sa vedeti cum motorul merge mai rotund, trage mai bine si scade si consumul. Exact ca un tratament miraculos. ![]() This post has been edited by D-Ice: 28 Nov 2010, 20:37 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:52 |