Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dura Lube

VyRuZ
post 28 Nov 2010, 20:36
Post #31


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




La benzinar e și păcat să schimbi sub 3500 în oraș, dacă ai în față ceva cale liberă, mai ales că astea noi nu mai sunt ca Dacia 1300, zgomotoase ca dracu' la 3000.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 30 Nov 2010, 21:40
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Eu pot sa confirm ca masina din semnatura se comporta (ma refer la motor) simtitor mai bine dupa ce o tin cativa km turata pe la 4000 si simtitor mai prost dupa mers mai subturat prin oras... Parerea mea e sa lasati aditivii. Astia-s ca Fix it pro. Tratati masinile cu uleiuri si combustibili de calitate, evitati pornirile dese, nu va mai urcati in masini pana la coltul strazii pentru o paine si un kil de ceapa, schimbati vitezele corect si veti face o surpriza foarte placuta viitorilor proprietari ai masinilor voastre....sau poate nepotii vostri nu vor trebui sa mearga in targ ca sa-si ia o rabla ca prima masina. O vor mosteni pe cea a bunicului. Intacta!


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
udarnus
post 30 Nov 2010, 22:21
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 13 March 10
From: Sibiu




A incercat careva Metabond?


--------------------
Renault Clio I 1993/RN
http://davidpostatny.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Nov 2010, 23:13
Post #34


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu am pus la vechea masina... Din 2 litri cat manca la 10.000 km consumul de ulei a scazut la 1,2-1,3 litri..

Dar parca a facut mai vascos uleiul si pornea mult mai greu.

This post has been edited by BannedHost: 30 Nov 2010, 23:14


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 1 Dec 2010, 19:49
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




eu am mai spus sio repet la Dacia mea am pus 2+2 si asta la recomandarea mecanicului cand m-am dus la el masina avea 20 000 km
pana la 60 000 nu am avut nici o problema la motor, oricum era peste media Daciilor din 99 la demaraj, schimbam uleiul la 10 12 000


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Dec 2010, 00:47
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cei care vor sa puna duralube, metabond sau cine stie ce aditiv in motor cred ca au bani de aruncat pe prostii si timp liber sa se gandeasca.
Pentru mine:


MASINA: APA+PAIE+BATAIE

Si nu m-a lasat niciuna in drum pana acum.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
udarnus
post 2 Dec 2010, 07:24
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 13 March 10
From: Sibiu




Nu e vorba de lasat in drum, e vorba de reducerea consumului de ulei, de prelungirea duratei de utilizare a pieselor in miscare, etc. Si oricum, Metabond nu se compara cu DuraLube care are recenzii destul de negative si in SUA. Dar cum se intampla la noi, luam de bun ce arunca altii smile.gif Metabond nu se gaseste in comert, am inteles ca se poate achizitiona de la reprezentanti (ca la Oriflame, Avon sau Zepter biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif) Ideea e foarte simpla, e un produs pe baza de particule ceramice (parca) si are efect de calcare, astupa toate micile denivelari (microscopice) de pe piesele aflate in miscare. Demonstratia e foarte simpla, cu frecarea, etc. cu si fara Metabond, se simte la mana foarte clar diferenta. Clar, ca orice aditiv de gen e recomandat in special motoarelor cu uzura mai mare (sa nu uitam de uleiurile organice, etc.) Motoarele noi, fiind mai protejate si daca se fac reviziile cu sfintenie, nu cred sa aiba nevoie de aditivi la ulei.


--------------------
Renault Clio I 1993/RN
http://davidpostatny.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 15 Dec 2010, 17:30
Post #38


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




aditivi diesel/motorina ?

salutare,
am tot cautat pe aici topicuri diverse dar nimic despre aditivi ... asa ca postez si eu aici

caut pareri de la cei ce au folosit produse din magazine gen carrf'''' sau e de preferat sa caut in magazine de specialitate??
am gasit o gama foarte larga de produse de la 35-40 de lei pana la 2-300de lei..
pe flacoane stau scrise multe povesti pentru adormit copii..daca as crede tot ce scrie .....

am clio/2004 1,5dci 65cp


--------------------
Renault Kadjar 2016
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 15 Dec 2010, 19:26
Post #39


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu sunt de treaba niciunul. Atat timp cat alimentezi cu carburant bun .. Si schimbi ce este de schimbat la timp nu ar trebui sa apara probleme, dar daca apari nu " carpiti" problema, incercati pe cat posibil sa o remediati.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 09:55
Dacia