SFATURI PENTRU CLIO DCI
![]() ![]() ![]() |
SFATURI PENTRU CLIO DCI
sosoenduristu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
sosoenduristu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
chiar nimeni nu are nimic de spus??? :?
|
-------------------- |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai ti-ai luat-o .. foloseste-o ... Doamne fereste sa trebuiasca sa-i faci ceva.
Motorina si drumuri fara gropi iti doresc. |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
MBZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
Obligatoriu sa`i faci reviziile la timp, eventual si cate o vizita pe la jumatea intervalului de revizie, sa nu dai cu ea sa ajungi la tinichigii, etc.
Dar, pentru toatea asta trebuie neaparat mai intai sa o alimentezi, numai de la benzinarii cunoscute si recomandate inclusiv pe forum, si neparat cu Euro Diesel minim E3. Sa o stapanesti sanatos! |
-------------------- |
|
Dem |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
daca tot vrei niste raspunsuri asa...
1. Nu-ti lua orice jaf de alarma ca bonus ca nu mai ai o tartareatza de masina acum. Mie mi-a pus bonus o Delta care merge ok dar are raza de actiune max 5-6 m si n-are gasire in parcare. Mai bine mai "bagi" ceva material si pui o Gemini sau altceva (cu senzor efractie eventual) eu am garaj si nu m-am agitat. 2, 3, 4 - 5 respecta rodajul (masina goala si turatie max cit e indicat, n-o forja si monitorizeaza-i consumul chiar daca in rodaj nu prea e relevant. despre revizii au zis si altzii. mergi la service la orice semnal din bord. |
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
nu e prima masina straina, am spus doar ca nu am mai avut noua.din ce am vazut, aproape nimeni nu recomanda motorina euro 3(nu sunt sigur ca asa se numeste cea mai buna de la ei).eu ma declar f multumit de benzina ecopremium de la ei, si imi pare ciudat sa aiba alte standarde pt motorina.oricum, voi incerca motorina de la omv, mol si petrom, sa vad cum se manifesta masina cu fiecare.
@mbz...vizita la servis intre revizii????de ce? @dem...sper ca masina sa nu aiba cine stie ce gunoi de alarma montat pe ea, dar, la experientele pe care le-am avut la dealer ii Renault, totul e posibil. rodajul intentionez sa l fac f repede sa scap de el, pe cat posibil nu in oras, dar nici pe drum tip autostrada. oricum, multumesc pt raspunsuri, si sper sa ma acceptati printre voi ca "symbol"ist |
-------------------- |
|
Bob |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa dai skip la motorina de la Petrom. Cu OMV si Mol nu cred ca vei avea probleme. In rest toate cele bune si Km multi fara probleme. Alarma Guard care era in promotie la Renault acu vreo un an, mie mi se pare destul de reusita. Nu cea mai buna dar daca nu dai bani pe ea .... are senzor de interior, senzor de soc cu doua praguri si merge cu telecomanda masinii. Nu are dichisuri multe dar cele necesare sint pe ea.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
electriczbif |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
QUOTE @mbz...vizita la servis intre revizii????de ce? Pai s-o fi luat dupa nick-ul tau si a presupus ca-ti plac sporturile extreme, cum ar fi lovirea puternica si repetata a fruntii personale de ziduri/pereti suficient de rezitente(ti) astfel incat in final sa se obtina o suprafata perfect plana a' la' Sony Wega sau Samsung Plano. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
demisonat |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Bai ce aveti ma cu nickul omului ?
Sa o stapanesti sanatos , si sa ai grija cum mergi cu ea in rodaj , restul vine de la sine . |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
@electric...sunt pasionat de enduro(mersul cu motocicleta pe munte in afara cararilor si drumurilor forestiere), de acolo si nick ul. oare daca ma dacu cu capul de televizor, se face si stereo?
@bob...alarma am cerut o masi mult de gura nevestei, nu prea ii inteleg utilitatea, mai ales in ideea ca locuiesc la bloc.plus ca a fost gratis, deci poat oricand sa o dau jos daca nu mi place sau imi face probleme. |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
MBZ |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
fara legatura cu nick`ul...
vizitele de service presupun schimbarea uleiului si filtrului de ulei+eventual cel d aer.... traiesti in Romania si este suficient ca sa se merite si o vizita cu schimbarea celor mentionate |
-------------------- |
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
din ce am vazut, reviziile la dci se fac la 10k km.sa merg sa schimb filtrul de aer la 5000 chiar nu vad rostul, asta in ideea ca afar se schimba la 20-30k km.plus ca nu cred ca vreau sa las masina in stare noua stranepotilor.
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#13
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
reviziile se fac la 15mii la carte la dci, la fel ca la benzina..
daca vrei sa fii mai catolic ca papa potzi sa le faci la 10mii.. nicidecum la 5mii.. bafta! |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
mda, asta e chiar o veste buna, pt ca eu vazusem in autoexpert parca, intr un numar recent, un test comparativ.intre candidate era si symbol dci, e drept, cel de 65 cp.la cost intretinere 90.000 km revizia aparea ca se face la 10.000.posesori de symbol dci, ce zice la manual?e vreo prevedere speciala pt romania?
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#15
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
da. 15k in loc de 30k afara... mi se pare foarte speciala!
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Johnny Bravo |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@sosoenduristu: Exista niste revizii obligatorii la 15.000, 30.000 Km etc si unele intermediare la jumatatea intervalelor. La reviziile obligatorii ti se schimba ulei, filtre etc, pe care le platesti. La reviziile intermediare, in principiu, nu se schimba nimic (daca nu e stricat) si revizia este gratuita.
|
-------------------- Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI |
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
@johnny...reviziile "intermediare" sunt obligatorii?pt ca nu ma vad mergand la ele dupa ce masina trece de 15000 km
@strumfuadi.....avand in vedere diferentele fara de climatul/poluarea din alte tari, nu cred ca e anormal ca s a injumatatit intervalul de revizie filtre.plus ca mai mananca si gura lu reno romania ceva, nu? :wink: semnat...inca o victima a marketingului renault ![]() |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
tzacanica |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 March 05 ![]() |
pe unde ziceati ca se gasesc ceva diagrame consum/viteza sau consum/turatie pt 1.5dci/65CP?
vad ca se obtin niste consumiri ca la carte, dar eu nu ma pot apropia de ele. cum faceti voi? |
-------------------- |
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
depinde cum faci consumul, o ai de curand? Eu am zis ca imi ia mult si tot asa nu ma apropiam de carte pana cand am observat o chestie, prima jumatate de rezervor ma tinea 400km, dupa aia scadea brusc la ultima liniutza cam 150KM deci juma de rezervor aproape in 150km, ehh si pana am descoperit eu, ca merg cu ultima liniutza pana la 650km + dupa ce se aprinde becu mai merg inca 80 100 km si asa imi ia acu 6.5 hai 7 oricum in carte scrie 6 clar, dar dupa 6000km
eu merg frumos adica apas acceleratia putin si astept sa se duca ea, nu o apas schimb iar apas iar schimb... |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
dar de cand se face consumul la symbol(sau alta masina), dupa iniutele de pe indicatorul de bord?????????ca ajungi la concluzia ca ai consum de 1,26 liniute la 100 km.
@tacanica...daca dai de diagramele alea(eu nu am auzit de ele pana acum), sa pui si aici un link |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
itharangus |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
Ca posesor de dCI de 65CP, iata niste sfaturi:
1. alimentare cu motorina de calitate (chiar si euro3 merge daca nu euro 4 sau 5) - eu sunt abonat la OMV; aici n-as face nici un compromis (ma refer la calitate nu la furnizor)! 2. ulei sintetic 5W40 - eu folosesc TOTAL; schimburi mai rare, ungere mai buna chiar si la turatii mai mari (pe autostrazi etc); 3. la depasiri in viteza (a 5-a) nu e asa sprintena ca o benzinara - trebuie un pic anticipat (1-1.5 sec) - in schimb apoi demarajul e foarte bun; 4. eu schimb in viteza superioara la turatii > 2500 rot/min, in viteza inferioara la turatii < 1800/min; nu simt ca merg subturat sau ca motorul se chinuie (parerea mea)... Asa consumul e mai mult decat satisfacator... 5. iarna pe zapada Goodyearul are performante modeste, deci atentie la derapaje... chiar si cu ABS poti sa o pocnesti... doar frana de motor te mai salveaza, sau lanturile, sau de ce nu cauciucuri de iarna. Cam atat vad eu tot ce-i esential pentru un dCI... Cat despre consum, a mea e undeva la 4.2 afara, 6-6.2 in oras; cu un plus 15% iarna. |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
_182_ |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am mers iarna asta cu 6% in oras (bucuresti) pt ca am inceput sa folosesc frana de motor la greu - cum e traficu la noi de te opresti din 15 in 15 secunde...
Accelerez caaaaaalm.......... Acum cred ca scot 5,5, cu AC pornit ulei Elf turbodiesel 10W40 si benzina Mol |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Va spun eu cea mai mare medie de consum urban posibila.7L/100 Km. Iarna,pe 2 statii de tramvai,dus-intors,cu interval de 4 ore intre drumuri.Cand numai am dus/adus copilul la scoala prin traficul din Doamna Ghica/Colentina.Cred ca un consum mai mare este imposibil ! Acum mai mult de 6% nu sare in oras,cu clima pornita tot timpul.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
gxg_coman |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 413 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Vad ca nu s a mai postat de foarte mult timp ceva pe acest topic. Il readuc eu la viata cu cateva intrebari. Am un clio din 2002 1.4 8v 75 cp si vreau sa il vand si sa imi iau tot clio mai nou putin si diesel. Motivele nu sunt neaparat legate de consum(desi ar fi si asta) ci de faptul ca imi place foarte mult cum merge dieselul. Dupa cum toti am citit pe forum se spune ca dieselul nu este deloc recomandat pentru ca apar probleme cu pilitura, pompa, injectoare. Intrebarile mele sunt urmatoarele: Este intr adevar o problema ce apare in majoritatea cazurilor? Este vreo motorizare anume predispusa la aceste tip de probleme? Se poate depista la cumparare o masina ce este predispusa pentru asa ceva? Va multumesc frumos anticipat. |
--------------------
renault
laguna
1.5 dci/ 110 CP
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
poi cam la ce model mai nou te ai gandit?ce an?problema cu pilitura se gaseste la destul de multe dci uri care au pompa delphi dar din cate am inteles modelele mai noi nu se mai lovesc de aceasta problema deoarece nu mai au aceasta injectie,probleme pot aparea la orice masina la orice model si aici e vorba de noroc pana la urma,poate nu se duce pompa sau injectoarele se duc alte piese,da se poate face un tester sa se vada daca apare vreo eroare la motor sau daca injectoarele lucreaza in parametrii normali,chiar e recomandat la achizitionarea unei masini second,despre consum pot sa zic ca sunt campioane!apropo poti afla mai multe despre pilitura in topicul destinat acestei probleme,numai bine!
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
service_reno |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Banned Posts: 133 Joined: 26 July 09 ![]() |
Clio 3 are sistem de injectie Siemens si nu are niciun fel de probleme. A inceput sa se fabrice parca din 2005.
|
--------------------
renault
megane
2006
|
|
gxg_coman |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 413 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti ![]() |
nu am bani de clio 3. ma refeream tot la un symbol peste 2003 si pana in 2006 ca atat ma tine. ma gandeam daca se gaseste alt tip de pompa pe piata care sa fie compatibila si sa nu imprastie pilitura peste tot. daca exista care ar fi pretul ei?
11 Feb 2010, 17:41: Si as vrea sa mai stiu ceva.... merita sa dau benzinara pe diesel? Exista cineva care recomanda asta? This post has been edited by gxg_coman: 11 Feb 2010, 17:41 |
--------------------
renault
laguna
1.5 dci/ 110 CP
|
|
sagetator |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Merita daca mergi mai multisor cu ea. Adica sa faci un minimum 20.000 km pe an. In felul asta iti vei scoate invesitia (diferenta de pret de la benzina la diesel pt. motoare echivalente ca putere) in aprox. 4 ani (80.000 km). S-au facut mai demult calcule si paracalcule. Conform acelora, investitia ti-o scoteai pe la 50.000 km. Acum insa, cand pretul la motorina e cum e in raport cu al benzinei, iti scoti parleala dupa cum am spus mai sus, aprox. pe la 80.000 km.
Altfel.... nu prea merita. Insa tine cont inca de un lucru: la consumul pe care-l au motoarele pe motorina, vei avea un castig incredibil sub aspect psihic. Nu te vei tot uita la acul de combustibil decat din cand in cand, nu zilnic. Confortul psihic e enorm. Succes in alegere! ![]() This post has been edited by sagetator: 12 Feb 2010, 01:02 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
gxg_coman |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 413 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cu benzina am facut 20000 intr un an. ma gandesc ca la motorina o sa fac cel putin 25000 deci clar se merita din punctul asta de vedere. dar din punct de vedere al fiabilitatii se merita? ma gandesc la posibile stricaciuni.... stie cineva cam cat la suta din dieseluri au problema asta cu injectia?
|
--------------------
renault
laguna
1.5 dci/ 110 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#30
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
sa intelegem ca doar pretul benzinei si consumul te-a impiedicat sa faci 5k km in plus?
![]() eu fac in medie 20k km si mi-am luat diesel pt. ca efectiv imi place sa conduc diesel; nu dispretuiesc sprintul si vlaga unui benzinar dar pt. placerea si nevoile mele, diesel-ul e ok in plus dci-ul e gandit ca un motor care sa se apropie de performantele unui benzinar in conditiile economice (consum) si placute (cuplu) oferite de un motor diesel e fain sa stai langa benzinar si nici sa nu realizezi ca are motorul pornit asta dar nu intrece sunetul de tractoras si da, exista un confort psihic cand gasesti panze de paianjen pe la busonul de alimentare ![]() cat despre pompa ... mai sa cred ca e loterie (vad ca s-a mai gasit si pe la masini aduse dn Franta) si nu numai ... cu cat e mai veche masina cu atat probabilitatea ca pompa sa aiba probleme e mai mare dar cred ca nu ar trebui sa fie chiar o mare ingrijorare daca s-a folosit si se va folosi pe masina motorina de calitate eu unul nu as cumpara reno dci sh avand in vedere istoricul piliturii (sunt si mai reticent la lucrurile sh ce-i drept) - ce-o sa ma fac cand voi vrea sa o vand pe a mea? ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:40 |