Am facut o tampenie, Am rupt o pipa vacuum
![]() ![]() ![]() |
Am facut o tampenie, Am rupt o pipa vacuum
Dorin0301 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 September 19 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2010
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Simplu, cauti o teava de plastic sau metal cu diametru exterior putin mai mare decat ce-l interior al acelui actuator vacumatic, cu un burghiu cu acelasi diametru ca si teava de plastic sau metal cureti acea gaura din actuator pe o adancime de aprox 4 mm, apoi ungi bine teava aia pe exterior cu loctite si o infigi in gaura aia curatata, il lasi sa se usuce bine bine si montezi furtunasul dupa ce scoti bucata veche de tevusca din interior. Succes.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
Dorin0301 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 September 19 ![]() |
Revin, pana la urma am decis sa înlocuiesc piesa cu una noua originala Renault.
Aceasta este piesa https://www.autokarma.ro/convertor-presiune...r&grupa_order=8 Ce rol are aceasta piesa mai exact ? Poate ea afecta intr-un fel filtru de particule ? Ma gândesc ca o funcționare defectuoasa a acestei piese poate cauza o cantitate mărita de fum pe evacuare și blocarea DPF. Întreb asta ca nici după 200 km de mers după ce am schimbat piesa respectiva am avut eroare DPF și am mers la Renault pentru o regenerare forțată. Sa fie o coincidenta ? Cum pot verifica acea piesa dacă funcționează in parametrii ? |
--------------------
Renault
Megane
2010
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Dorin0301 @ 20 Oct 2019, 06:36) Nu este o coincidenta , sigur ai ramas fara comanda turbo .Ar fi trebuit sa simti ca masina nu trage normal. Aici discutii la problema : https://www.reno.ro/Super-problema-turbo-1-...re-t105618.html https://www.reno.ro/Martori-aprinsi-in-bord...re-t312907.html 20 Oct 2019, 12:55: Verifici , doar cu motorul pornit , sa ai vacum pe furtunul care vine din pompa de vacum in valva ( vacum permanent) si pe stutul de iesire din valva sa ai vacum in functie de turatie (valva e comandata de calculatorul de motor). This post has been edited by ProfiBv: 20 Oct 2019, 11:55 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Dorin0301 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 September 19 ![]() |
Ok, am verificat în felul următor, am stat cu ochii pe wastegate, la pornirea motorului își schimba poziția. La turații pe loc la fel, își schimba poziția dar nu mereu, parca doar la accelerării mai bruște, la accelerării lente nu prea.
Contează dacă motorul este în sarcina sau nu? Nu simt probleme în mers, mașina trage normal, ce e drept o am de puțin timp și nu pot compara foarte precis. Exista posibiltatea ca acel selenoid sa fie defect de nou? Mulțumesc pentru îndrumări. |
--------------------
Renault
Megane
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:34 |