Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nivel antigel Megane 2 1.6 16V

mr. black
post 14 Oct 2016, 09:52
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Puteti sa-mi spuneti cat antigel trebuie sa fie in vas? Eu am completat (cu motorul rece) pana la nivelul de maxim. In cartea masinii scrie ca trebuie sa fie intre minim si maxim. Ieri am mers vreo 2 ore prin oras cu masina si cand am verificat nivelul era cu mult peste maxim (aprox. 1 cm). Se dilata antigelul atat de mult cand motorul este cald? Sa mai scot din el pana ajunge sub nivelul de maxim la rece?
Daca este prea mult antigel forteaza in instalatia de racire (furtunuri si radiator)?

This post has been edited by mr. black: 14 Oct 2016, 09:55


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Oct 2016, 10:09
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Verificarea nivelului se face cu motorul oprit la rece....si pe suprafata plata!
Daca nivelul in conditiile de mai sus depaseste MAX.....trebuie scos pentru ca nu mai ramane spatiu de expansiune in vas.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Oct 2016, 10:15
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In primul rand nu spune nicaieri ca antigelul trebuie pus la semnul de max, idem uleiul de motor. Trebuie sa fie intre minim si maxim, si da, antigelul se dilata la cald, deci trebuie pus intre semnul de min si max la rece, ca sa fie ma max la cald. Eu nu as umbla peste maxim, ca ramane prea putin aer in borcan pentru expansiume, si instalatia va functiona la o presiune marita. Exista o supapa in capac in acest sens, dar nu m-as baza pe ea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Oct 2016, 10:19
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Va multumesc pt. raspunsuri. O sa mai scot din el astfel in cat la cald sa fie la maxim.

Mai am o intrebare. Am schimbat de curand distributia impreuna cu pompa de apa si lichidul de racire. Cei de la service au pus antigelul pana la nivelul de maxim, cand motorul era cald nivelul crestea f. putin peste maxim. Mi-au spus ca ar trebui sa mai scada putin pentru ca e aer in instalatie si ar trebui sa mai completez eu daca scade prea mult.

La o luna dupa schimbarea distributiei am facut un drum de 1800 KM. Antigelul a scazut sub nivelul de max. cu aprox 1 cm. Eu am completat pana la max. asa cum am vazut in service, insa acum nivelul la cald este mult peste max. E normal sa scada antigelul dupa un drum mai lung? Sau s-a aerisit instalatia? De ce cand am pus eu antigel s-a dus cu mult peste max. la cald ?

Sau e o problema de fizica care ma depaseste smile.gif.

O zi buna.

This post has been edited by mr. black: 14 Oct 2016, 10:53


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Oct 2016, 10:44
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(mr. black @ 14 Oct 2016, 10:19)
E normal sa scada antigelul dupa un drum mai lung? Sau s-a aerisit instalatia?

Daca instalatia este aerisita si nivelul lichidului este la MAX cand motorul este rece/motor oprit/suprafata plata...este normal sa se modifice nivelul in vas din cauza presiunii generare de functionarea motorului/pompa.
Dupa ce se deschide termostatul cu motorul in functiune se face aerisirea.....daca nu s-a facut la completare prin desfacerea surubelului de pe corp termostat.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Oct 2016, 10:58
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




@espacern
Nu au desfacut niciun surubel cand au pus antigelul la service. Au spus ca se face in timp aerisirea. Eu stiu ca e normal sa se dilate antigelul cand motorul est cald.
Pana la urma trebuie sa mai scot putin ca sa nu fie prea sus la cald?


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Oct 2016, 11:05
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




aerisirea nu se face singura, daca imi amintesc bine sunt doua stuturi cu capacel ca de valva auto, unul pe corpul termostatului, celalalt mai sus pe un furtun ce merge la calorifer. Aerisirea se face singura doar la masinile ce fac circulatia prin borcan(Matiz de ex).

This post has been edited by argon: 14 Oct 2016, 11:07


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Oct 2016, 11:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




@argon
Am stat langa mecanic cand a schimbat distributia si nu l-am vazut sa desfaca ceva. Mi-a spus ca atunci cand se deschide termostatul se face si aerisirea. Oricum o sa mai scot din el. Sa nu se crape radiatorul smile.gif.

This post has been edited by mr. black: 14 Oct 2016, 11:19


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Oct 2016, 11:28
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Teoretic e asa cum zice mecanicul.....practic trebuie desfacut surubelul de langa termostat ca sa iasa aerul cand se face umplerea.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 15 Oct 2016, 09:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




QUOTE(mr. black @ 14 Oct 2016, 10:19)
Va multumesc pt. raspunsuri. O sa mai scot din el astfel in cat la cald sa fie la maxim.

Mai am o intrebare. Am schimbat de curand distributia impreuna cu pompa de apa si lichidul de racire. Cei de la service au pus antigelul pana la nivelul de maxim, cand motorul era cald nivelul crestea f. putin peste maxim. Mi-au spus ca ar trebui sa mai scada putin pentru ca e aer in instalatie si ar trebui sa mai completez eu daca scade prea mult.

La o luna  dupa schimbarea distributiei am facut un drum de 1800 KM. Antigelul a scazut sub nivelul de max. cu aprox 1 cm. Eu am completat pana la max. asa cum am vazut in service, insa acum nivelul la cald este mult peste max. E normal sa scada antigelul dupa un drum mai lung? Sau s-a aerisit instalatia? De ce cand am pus eu antigel s-a dus cu mult peste max. la cald ?

Sau e o problema de fizica care ma depaseste smile.gif.

O zi buna.
*



De ce încercați să reinventați roata? Așa cum s-a spus și mai devreme, nivelul antigelului se măsoară cu motorul rece, pe o suprafață orizontală și trebuie să fie între minim și maxim. La fel și nivelul uleiului (cel puțin la mașinile noastre, pentru că la altele se măsoară cu motorul cald - vezi Mazda). Logica mea îmi spune că dacă am o limită minimă și una maximă, dacă nivelul este între ele este bine. Eu îl țin la 2/3 între min și max, uleiul aproape de max.

Părerea mea că cei din service pun până la maxim (atât ulei cât și antigel) ca o măsură de siguranță pentru cei care nu verifică cu lunile nivelul lor. Însă, după un schimb de distribuție/pompă de apă, nivelul îl completează până la maxim pentru că, în majoritatea cazurilor, scade. Și poate scădea destul de mult, cam de la max la puțin peste minim. Se completează și gata. Dacă scade în continuare, atunci este o problemă undeva.


La cald, nivelul lichidului de răcire crește. În funcție de cât de mult este, poate crește peste nivelul maxim. Asta nu înseamnă că este ceva în neregulă, pentru că este irelevant nivelul lichidului cu motorul cald.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 13 Dec 2016, 12:11
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Ca sa nu mai deschid alt topic. Am schimbat de curand pompa de apa + distributie.

De cand a venit frigul am observat ca acul care indica temperatura motorului are un comportament ciudat. Creste pana la nivelul de 90 grade (jumatatea cadranului), apoi incepe sa scada din nou sub 90 de grade. Sta asa pana se mai incalzeste motorul si apoi urca la 90 si ramane asa pana opresc motorul.

Am dat eu cu spray de contacte la mufa care intra in senzorul de temperatura. Nicio schimbare.

As mai putea sa fac ceva inainte sa ma duc cu ea la tester? Poate sa fie din bord (acul ala sa nu mai functioneze cum trebuie), senzor sau calculatorul masinii?

Senzorul este pozitionat cumva in partea dreapta jos (cum te uiti la motor, ultima mufa)? Sau am nimerit altceva ? smile.gif

This post has been edited by mr. black: 13 Dec 2016, 12:15


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 13 Dec 2016, 12:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Aeriseste ca la carte.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
passaris_c
post 13 Dec 2016, 13:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 19 December 12




Este posibil ca sa ai o functionare defectuoasa a termostatului. Acesta inchide si deschide circuitul mare intre anumite valori de temperatura ale lichidului de racire din motor, valori traduse de acel ac in bord la acea pozitie pe care o numesti tu 90. Practic acul odata ajuns in acea pozitie, trebuie sa stea acolo. Asta inseamna ca termostatul va deschide circuitul pana se raceste lichidul apoi il va inchide astfel incat sa pastreze temperatura intre anumite valori, indiferent de anotimp. Tocmai acesta este rolul sau, de a mentine t• lichidului de racire din motor intre anumite valori (optime pt functionarea motorului) indiferent de temperatura de afara. Exemplu: iarna inchide si deschide mai lent pt ca t• de afara permite racirea mai rapida a lichidului respectiv incalzirea acestuia mai greoaie iar vara, invers. Lichidul ajunge la t• optima pt functionarea motorului mai repede si deci, termostatul va face acel ciclu de inchis-deschis mai rapid si repet...temperatura asta optima este tradusa prin acea pozitie a acului la cea de a 2-a liniuta alba pe cadran. Orice coborare sau urcare a acesteia, semnaleaza functionare defectuoasa (din N motive) ale termostatului. La tine, se poate ca la primul ciclu, dupa deschidere sa nu inchida complet ( acul scade pt ca apa se plimba in motor si se raceste) apoi la urmatorul ciclu, termostatul sa functioneze ok, sa inchida complet, ori ai ceva aer in sistem desi ar trebui sa ai si ceva pierderi de lichid in cazul acesta. Si da, un tester iti poate spune intre ce valori inchide si deschide termostatul. Stima.

This post has been edited by passaris_c: 13 Dec 2016, 13:49


--------------------
renault megane 2.2 sedane 16.16V + GPL, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Dec 2016, 13:51
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Termostatul. Dar in functie de cat de rece e afara, e oarecum un comportament normal, termostatul ramane deschis un pic prea mult, intra prea multa apa rece si aia e.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
passaris_c
post 13 Dec 2016, 14:07
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 19 December 12




Asta spuneam si eu, pt ca s-ar putea ca termostatul sa nu inchida in primele cicluri asa cum ar trebui doar ca acum nu conteaza cat de rece este afara. Termostatul trebuie sa faca acelasi serviciu indiferent de temperatura de afara, doar ca o face mai repede sau mai tarziu si mai rapid sau mai incet. Sper ca ai inteles. Am mai explicat mai sus. Si mi-a venit in minte si faza aceea cu cartonul in dreptul radiatorului care este o mare tampenie pt un autovehicul caruia sistemul de racire ii functioneaza normal. Acel carton, unui termostat aflat in mintile lui, nu-i face decat sa-l puna mai mult si mai repede la munca...ceea ce nu stiu daca e bine, el dealtfel trebuind sa-si faca treaba, ciclurile inchis-deschis oricum.

This post has been edited by passaris_c: 13 Dec 2016, 14:11


--------------------
renault megane 2.2 sedane 16.16V + GPL, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 14 Dec 2016, 06:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Nici eu nu văd rostul cartonului la o mașină cu motor cu răcire pe apă. Poate doar dacă vrei doar să încălzești motorul mai repede dimineața (în primii km), în ideea de a restricționa aerul rece care intră în compartimentul motor.

Probabil că cei care folosesc metoda cu cartonul au avut Oltcit. Acolo era altă mâncare de pește. Venea din fabrică cu un plastic pe care-l puneai în grilă când erau sub 10 grade (parcă). Dar era normal, pentru că Oltcit-ul avea motor cu răcire pe aer, fără radiator.

This post has been edited by Mr_X: 14 Dec 2016, 06:19


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Dec 2016, 08:01
Post #17


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca iti spun ca cu multi ani in urma l-am trimis pe un amic sa cumpere antigel de Oltcit ... cu recomandarea ca este cel mai ok dintre toate ... si asta a cautat pe la vreo 3 magazine pana s-a indurat un vanzator de el sa-i explice ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Dec 2016, 09:18
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Inainte sa schimb antigelul nu facea asa. Cand se incalzea motorul acul ala intepenea pe mijlocul cadranului. Ca era f. frig afara se incalzea mai greu dar nu se plimba acul ala de sus in jos.

La schimbarea lui se pierde si antigel? Cand am schimbat antigelul s-a pus Glaceol TypeD (verde). Inainte era unul rosu. Credeti ca antigelul a stricat termostatul ala?

Am vazut pe epiesa niste preturi, unul original este vreo 385 ron sad.gif. La 1.6 16v (model 2007) e varianta cu arcul ala sau e ala mai scump ?

http://www.epiesa.ro/termostat-renault-meg...2/subcat-10195/



This post has been edited by mr. black: 14 Dec 2016, 09:27


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Dec 2016, 09:30
Post #19


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Termostatul daca s-a stricat, s-a stricat din cauza orelor de functionare.

Tipul de antigel pe care l-ai pus este cel corect.

Nu m-as grabi sa schimb termostatul inca ... eu zic ca daca a aparut fix dupa schimbarea antigelului poate ai inca aer pe instalatia de racire ... si fie faci o aerisiere calumea, fie ii dai pace si o sa se aeriseasca singurel in timp. Nu ar trebui sa dureze ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Dec 2016, 09:44
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Antigelul l-am schimbat in august. Cred ca se aerisea pana acum smile.gif. Am citit ca se face automat : https://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627477959

Are nevoie de 3 cicluri cu motorul la 2500 rot / min ca sa porneasca ventilatorul si se face aerisirea.

Mai scrie in fisier ca instalatia trebuie spalata cu apa curata. La reprezentanta cand am schimbat distributia cu antigelul nu au facut procedura asta.

This post has been edited by mr. black: 14 Dec 2016, 09:44


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Dec 2016, 10:23
Post #21


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se duce des. Si eu l am schimbat. Dar nu e obligatoriu. Mai poti trai cu el asa.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 14 Dec 2016, 12:52
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Ok. Iarna asta il las asa, vad eu in primavara. Si nu poate intampla nimic la motor? Sa nu deschida cum trebuie si sa fiarba motorul sau sa arda garnitura de chiuloasa.

This post has been edited by mr. black: 14 Dec 2016, 12:53


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
passaris_c
post 14 Dec 2016, 14:15
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 19 December 12




Mr x. Asta am spus si eu si ai dreptate la faza cu Oltcitul. Am si eu colegi de scoala pe care nea' Titi, un maistru batran, ii punea iarna, sa-i care apa calda pt motor la o Tatra, dimineata la prima ora si astia se mirau cate galeti de apa poate sa " bea" Tatra lu nea Titi. Ala spala motorul in fiecare dimineata ca doar avea cine sa-i care apa.
Deasemenea subscriu la ce a spus cz98czh. Termostatul s-a plictisit si el si daca spui ca acul ajunge la un moment unde trebuie, te mai chinui putin cu el si iarna asta, plus ca e posibil (si subscriu iar) sa capeti aer in sistem. Oricum cu 250 termostatul + 50 niste antigel si apa + cat o mai fii manopera, o rezolvi.
La primavara iti spun eu cum face dl. Megane. Nu o sa iti mai coboare deloc acul pt ca o sa fie cald afara si nu o se mai raceasca apa asa tare incat sa iti arate ca iti coboara acul chiar daca termostatul nu inchide cum trebuie la primele cicluri. Nu o sa aiba timp sa coboare, daca ma intelegi, antigelul fiind ajutat de t° de afara sa ajunga repede la t° optima, acul neavand timp sa materializeze in fapt pe cadran, chiar daca in fapt, termostatul nu inchide initial. Si uite asa...o sa stai mult si bine cu termostatul asta.
Daca se blocheaza pe deschis...nu se incalzeste, daca e pe inchis, incinge si atunci e pericol pt garnitura de qulasa insa nu stiu exact in ce masura se mai perpelesc garniturile astea repede, acum avand in vedere ca nu mai sunt din klingherit, ca la Dacia veche. In cazul tau si in opinia mea, verifica tot timpul nivelul antigelului cum f. bine spunea colegul espacern mai sus " cu motorul rece si cu auto pe un plan drept", nivel care trebuie sa fie intre min si max asa incat sa nu ai pierderi, incearca sa incalzesti motorul in mers, fara a forta (functie de parcursul pe care il ai cand pleci) dupa cele 2-3 min in parcare, timp necesar uleiului sa ajunga in rampa, etc. si asta e. O sa observi ca la - 3 si sub...daca il incalzesti pe loc, nu prea o sa iti urce acul la t°, alt semn ce termo nu functioneaza cum trebuie ( e deschis, sau nu inchide complet). In mers, motorul e in sarcina, piesele se incalzesc si ajuta la incalzirea lichidului antigel.
In concluzie, incearca si un tester pt ca iti pot spune temperaturile de functionare si daca e in neregula si termostatul are ceva ani, schimba-l. (230 si 250 Facet, functie de senzorul de t° si 15-18 lei litrul de antigel + niste apa distilata) Poti sa-l schimbi si tu, daca esti indemanatic. Pana atunci, bani de benzina ca o sa pape ceva mai mult.Stima.

This post has been edited by passaris_c: 14 Dec 2016, 15:03


--------------------
renault megane 2.2 sedane 16.16V + GPL, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 19 Dec 2016, 18:37
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Am fost pana la urma la reprezentanta pentru diagnoza. Se pare ca termostatul este defect, a ramas blocat pe pozitia deschis. Cel putin asa au zis.

E posibil sa ramana blocat de la niste depuneri de pe instalatie? Cand am schimbat pompa de apa si antigelul ei nu au spalat instalatia. Pe peretii vasului de expansiune sunt ceva depuneri, probabil ca si pe instalatie sunt.

Sau s-a stricat pur simplu.

This post has been edited by mr. black: 19 Dec 2016, 20:39


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Dec 2016, 19:28
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Baga degetul in vas si daca ai ulei trebuie schimbat capacul termostat sau garnitura(nu recomand).
Recomand inlocuirea capacului cu tot cu termostat.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 19 Dec 2016, 20:40
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




La ce capac te referi ? La cel de la termostat ?


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TomachE
post 19 Dec 2016, 21:36
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 553
Joined: 20 August 15
From: Bucuresti




Acesta este corpul termostat,este situat in partea dreapta a motorului ! Eu am schimbat piesa m.a.costat 500 ron cu tot cu manopera si antigel + curatat vasul ! Problema se putea rezolva si cu schimbarea garniturii care este 35 ron,se vede si in poza ca este uzata partea de sus in rest corpul.este perfect functionabil ! Nici vorba de modificarea formei,acum nu generalizez,ci spun strict de piesa mea !

Attached thumbnail(s)
20161217_161843.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 687
20161217_161850.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 693


--------------------
Megane II 1.6/16v 82kW 112 cp Break 2005 - B 301 AAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Dec 2016, 22:01
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Da,am scris clar,capacul termostat dar trebuia corpul termostat wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 19 Dec 2016, 22:25
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




@TomachE
asa arata si piesa care e pe masina mea.cand ai schimbat-o ai curatat si circuitul de racire ?


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TomachE
post 20 Dec 2016, 00:29
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 553
Joined: 20 August 15
From: Bucuresti




Nu ai cum sa "speli" circuitul ! Inventia mecanicilor cu otet si alte bazaconii nu v.a da roade,deoarece nu are cum sa dizolve uleiul de pe furtune si mai ales in coturile lor,in fine...Uleiul care a intrat pe instalatie se v.a duce sus in vasul de expansiune ! L.a mine s.a format putina mazga 1-2 mm,a spalat vasul si am scapat !

This post has been edited by TomachE: 20 Dec 2016, 00:31

Attached thumbnail(s)
Screenshot_20161220_003015.png ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 671
Screenshot_20161220_003006.png ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 651


--------------------
Megane II 1.6/16v 82kW 112 cp Break 2005 - B 301 AAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 11:12
Dacia