Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fulie, alternator si distributie

Homesteak
post 16 Aug 2015, 15:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 August 15




Acum cateva zile am luat din plin o groapa nesemnalizata(la locul respectiv se lucra la canalizare).La momentul respectiv nu am auzit nimic, in schimb, dupa ce am oprit masina in parcare si am repornit-o am inceput sa aud un zgomot undeva in partea dreapta (in partea opusa soferului). Nu am bagat de seama foarte tare, in schimb l-am chemat pe mecanic sa vina sa arunce o privire la ea, sa-mi spuna exact cum sta treaba. Dupa ce s-a uitat, mi-am zis ca am o problema cu fulia de la alternator, ca joaca si necesita sa fie schimbata. Mi-a recomandat sa nu mai folosesc masina pana nu rezolvam problema. L-am intrebat la momentul respectiv care ar fi consecintele in cazul in care aceasta se rupe, iar el a zis ca voi ramane fara servo ... Si cam atat. Astept cateva zile, apoi ma cheama la atelier(timp in care nu am mai umblat cu masina). In drum spre atelier, la doua strazi distanta, cand m-am apropiat de semafor, mi-a murit masina. Mentionez ca s-a comportat ca si cand as fi ramas fada baterie(mi s-a mai intamplat asta de cateva ori, deci stiu cum face), lucru confirmat prin faptul ca avariile si claxonul nu mergeau. Am fost tractat pana la atelier, unde mecanicul a constatat ca cureaua de la alternator era "rupta" (mai degraba sfasiata, nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia). Am plecat de la atelier la indrumarea mecanicului, urma sa ma sune cand este schimbata fulia si cureaua. Dupa o ora, ma suna mecanicul sa ii spuna ca mi-a schimbat fulia si totusi alternatorul bate, deci trebuie schimbat si acesta. Pana ajuns la fata locului, alternatorul era schimbat, el mai avand de facut niste finisaje. A mai aparut in peisaj un coleg de-al mecanicului care la indemnul mecanicului a urcat pe locul soferului sa-i dea cheie. I-a dat cheie de vreo 4-5 ori timp in care masina facea niste zgomote urate, asemanatoare cu cele facute de masinile vechi iarna, doar ca mult mai tare. Dadea sa o ia pe jumatate dupa care murea. Dupa ce nu si-a putut da seama nici cum care este problema, colegul lui ii sugereaza sa arunce un ochi sa verifice distributia. Raspunsul mecanicului a fost, citez "ce legatura are distributia cu alternatorul", iar colegul lui i-a sugerat sa caute pe youtube sau discovery daca nu stie ce legatura are. A verificat superficial si a zis ca totul este in regula dupa care a mai dat cheie de cel putin 10 ori. In tot acest timp zgomotele erau infernale, pocnituri si suieraturi puternice dupa care motorul murea. La indrumarea altui mecanic acesta a inceput sa desfaca disctributia, moment in care a realizat ca aceasta este sarita de la punct, si ca exista multe alte daune ( chiuloasa, axul cu came, supapele etc). Intrebarile mele sunt urmatoarele: care este sansa ca toate aceste daune sa se fi produs in momentul in care mi-a murit motorul la semafor? Ce fel de zgomot trebuia sa se auda in momentul in care distributia a sarit de la punct? Ce garantie am eu ca el nu a agravat problema? Avand in vedere ca omul nici macar nu stia ca problema mea are sau poate avea legatura cu distributia, deci nici nu a verificat-o in momentul cand eu am adus-o, a rezolvat problema care se presupune ca a cauzat oprirea motorului si apoi i-a dat cheie. Exista vreo metoda de a afla cum sau petrecut lucrurile?(eventual o expertiza mecanica ). Nu sunt convins ca daunele sunt consecinte directe a problemei cauzate de mine. Sa depun o plangere la protectia consumatorului? Care e procedura? Multumesc!!


--------------------
Renault Meagne II 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Aug 2015, 15:19
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Depune de urgenta o plangere la protectia consumatorului impotriva mecanicului si incepi asa:am venit cu masina tractata la service cu bucati din cureaua rupta dupa ce fusesem partial avertizat anterior......etc.
Sigur ai castig de cauza......si mai ales nu scrie nimic de proasta intretinere pe care ai facut-o masinii!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Homesteak
post 16 Aug 2015, 15:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 August 15




@nec100 , nu ma lasa sa dau reply la mesaj. Spune-mi te rog daca stii cum ar trebui sa procedez. Am discutat deja cu mecanicul si refuza sa imi plateasca piesele si sa imi faca reparatia

16 Aug 2015, 16:04:
@espacern stii cumva in ce ar consta apoi investigarea lor? Va urma o expertiza? Eu raman cu masina in stand by in tot timpul asta?

This post has been edited by Homesteak: 16 Aug 2015, 16:04


--------------------
Renault Meagne II 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 16 Aug 2015, 16:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




nuuuuuuuuuu vei primi masina la schimb cat a ta este in service radmasa.gif


--------------------
Renault Megane - B-02-TYM 2011 / 150 hp
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 16 Aug 2015, 16:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




Cauta alt motor.


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 16 Aug 2015, 18:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Deci omul te-a avertizat sa nu mai folosesti masina pentru ca e posibil sa se rupa cureaua de alternator. Aia s-a rupt si a facut sa sara si distributia de la punct. Ca idee, mie mi s-a blocat fulia de la alternator, s-a rupt cureaua, dar nu am avut alte pagube.



--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Aug 2015, 19:54
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Iarna nu-i ca vara....si defectele in acest caz de la diesel nu-s la fel ca la benzina.
Am o banuiala ca motorul initiatorului este diesel.....posibil sa gresesc!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Aug 2015, 20:06
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ai hartii, facturi etc pe munca mecanicului? Ca am impresia ca e de coltul strazii, si protectia consumatorului nu te ajuta cu absolut nimic.
QUOTE
un coleg de-al mecanicului care la indemnul mecanicului a urcat pe locul soferului sa-i dea cheie. I-a dat cheie de vreo 4-5 ori timp in care masina facea niste zgomote urate, asemanatoare cu cele facute de masinile vechi iarna, doar ca mult mai tare. Dadea sa o ia pe jumatate dupa care murea.



Atunci s-a efectuat stricaciunea, erau supapele care loveau in pistoane.

This post has been edited by argon: 16 Aug 2015, 20:08


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Aug 2015, 20:12
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




"Mecanic" cica...
Acu' vei plati ce ti s-a parut ca ai economisit ducandu-te la amaratul asta care nici nu stiu cum isi permite sa isi spuna mecanic.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Aug 2015, 20:15
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(argon @ 16 Aug 2015, 20:06)
Atunci s-a efectuat stricaciunea

Cand s-a oprit motorul s-a intamplat....mai exact!
Ce s-a intamplat la "mecanic"/"service" a fost doar cireasa.....tortul era deja facut!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Aug 2015, 20:39
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




N'as fi asa sigur, daca se rupea, ai dreptate, se strica pe loc, dar nu s-a rupt, daca nu insistau ca prostii sa o porneasca, avea sanse sa scape.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Aug 2015, 20:46
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cureaua nu era rupta dar distributiei era decala......de aici opritul motorului.
Si cand se opreste motorul ce faci.......actionezi demarorul in incercarea sa-l repornesti!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 18 Aug 2015, 18:57
Post #13


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




Homesteak, Urata treaba. Totusi nu cred ca distributia se decaleaza sau este in vreun fel afectata de la fulia alterantor sau daca se rupe cureaua alternator in functionare. Am vazut o fulie de alterantor stricata in servicie, practic cea care am vazut-o mai avea doar 2 randuri din cele 5-6 canale cat sunt in total,unde vine cureaua. restul erau lipsa. La Megane cel putin la 1.5 dci pinionul de la arborele cotit are o tabla groasa aparatoare de jur imprejur prinsa pe blocul motor protejand cureaua de distributie in zona pinionului. Asta in afara de aparatoarea de plastic de deasupra pinionului arborelui cotit, intre fulia arborelui cotit si cureaua de distributie. Si nu cred ca la 1.6 benzinar nu este acea aparatore. Uita-te luminand cu o lanterna intre fulie si arborele cotitit. Daca vezi cureaua de distributie nu ai protectie, daca e tabla, trage tu concluzia daca poate ajunge cureaua alternator la distributie. Uita-te si la aparatoarea de plasic a distributie, capacul in zona arborelui cotit. Deci daca cureaua se rupe si intra ipotetic intre fulia arborelui cotit si blocul motor nu atinge cureaua de distributie. Daca in momentul in care ti s-a oprit masina sau putin inainte nu ai auzit pacaniturile care le auzeai la service, vina este a mecanicului. Treaba cu youtube ca observatie a "asistentului" eu zic ca e diversiune pentru ca mecanicul sa nu raspunda. Posibil l-a instruit inainte sa vii la service. Nu mai lasa masina in service nesupravegheata, niciodata. E si prost mecanicul daca incearca sa porneasca masina cand se aud batai clare care indica decalaj la distributie. De obicei fulia altenator cand e pe duca se aud ca niste tacanituri sporadice. Daca ai ureche sa le auzi. Si nu cedeaza asa de repede. Mai poti merge un timp. In nici un caz alternatorul nu bate. E un ax cu rotor pe rulmenti la cele 2capete. Are 2 carbuni la un capat dar nu bat in caz de se rup. Singura explicatie pentru care ai putea sa o ai cu distributia este daca nu ai schimbat cureaua de distributie la timp sau a fost prost montata si mecanicul a crezut ca e de la fulia de alternator. Nu stiu daca te mai poate ajuta opc daca nu ai devizul initial de la service.

This post has been edited by geoman: 18 Aug 2015, 19:22


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Aug 2015, 19:12
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE
Totusi nu cred ca distributia se decaleaza sau este in vreun fel afectata de la fulia alterantor sau daca se rupe cureaua alternator in functionare.

Sunt destule cazuri similare descrise detaliat ale userilor de aici care au patit la fel dupa ce cureaua de accesorii s-a rupt/sfasiat si bucati din ea au intrat la distributie......cauta daca nu crezi!
Se intampla si pe motoarele diesel/benzina....fara nici o jena.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 18 Aug 2015, 19:36
Post #15


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




Raman la concluzia ca daca nu a auzit batai inainte de a se opri masina, starea ei tehnica a fost agravata dupa ce a tractat-o la service. De un mecanic imprudent.


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Aug 2015, 19:38
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Starea tehnica a fost agravata de lipsa de intretinere corecta....mai exact!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 25 Aug 2015, 14:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




mai mult ca sigur a slabit surubul la fulie si a fugit arborele cotit (vibrochenul) de la punct, halal mecanic !
la mine s-a rupt cureaua de accesorii in mers si abia o schimbasem de 3 luni (contitech) si nu am patit nimic la motor s-a aprins becul la baterie si atat.

This post has been edited by kelyoss: 25 Aug 2015, 14:35


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.iliescu88
post 25 Aug 2015, 15:17
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 5 October 14
From: Mioveni-Arges




Nu toti au norocul tau. Exista o foarte mare posibilitate ca la rupere curelei de accesorii sa strici si distributia.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL 11/2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 26 Aug 2015, 12:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




daca se rupe cureaua in mers ea este "aruncata in afara" nu intra pe sub role ! doar daca ai ghinion si o trage/agata o fulie/rola atunci intra si produce daune , dar la colegul Homesteak daca citesti primul post :

Am fost tractat pana la atelier, unde mecanicul a constatat ca cureaua de la alternator era "rupta" (mai degraba sfasiata, nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia)

asa ca ramane ce am scris : mecanic de coltul strazii a facut motorul varza, incarcand sa puna cureaua a slabit fulia de la arbore si a fugit distributia (la 1,6 16v nu are pana la arbore, pinionul de la distributie este strans de fulie )

nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia = are o rola intinzatoare, de ce sa o tai ? sigur nu a stiut "mecanicul cu ce se mananca" blink.gif

This post has been edited by kelyoss: 26 Aug 2015, 12:30


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Aug 2015, 15:01
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E simplu, daca se rupe cureaua de accesorii, nu se intampla nimic cu distributia, dar daca se degradeaza cureaua de accesorii, in sensul ca se desprind fasii de pe lateral, pot intra la distributie, si o strica. Posibilitatea sa se degradeze e mult mai mare decat sa se rupa de buna deodata, deci atentie.

This post has been edited by argon: 26 Aug 2015, 15:02


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.iliescu88
post 26 Aug 2015, 21:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 5 October 14
From: Mioveni-Arges




QUOTE(kelyoss @ 26 Aug 2015, 12:27)
mecanic de coltul strazii a facut motorul varza  blink.gif
*


Aici sunt de acord.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL 11/2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 26 Aug 2015, 21:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




L-am intrebat la momentul respectiv care ar fi consecintele in cazul in care aceasta se rupe, iar el a zis ca voi ramane fara servo ... Si cam atat = gresit ai servodirectie electrica
Dupa o ora, ma suna mecanicul sa ii spuna ca mi-a schimbat fulia si totusi alternatorul bate, deci trebuie schimbat si acesta = cum a auzit ca bate ? ca nu pornea ! alternatorul are ca zgomot un huriut rezultat de la rulmenti


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Aug 2015, 22:01
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cristian.iliescu88 @ 26 Aug 2015, 21:14)
Aici sunt de acord.

A apasat mecanicul pe un buton de la o telecomanda si a oprit motorul in timp ce masina rula in trafic....nu?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 26 Aug 2015, 22:16
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




QUOTE(cristian.iliescu88 @ 26 Aug 2015, 22:14)
Aici sunt de acord.
*




QUOTE(espacern @ 26 Aug 2015, 23:01)
A apasat mecanicul pe un buton de la o telecomanda si a oprit motorul in timp ce masina rula in trafic....nu?
*



din ciclul "asa face ele" , eu am patit-o de "n" ori sa se opreasca in mers din cauza sigurantei de sub baterie, oricum masina avea alta problema si acum a rezolvat-o radmasa.gif
ar trebui sa fie mai précis autorul cum s-a oprit, daca avea curea nu a ramas fara baterie si oricum aparea martorul in bord


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Aug 2015, 22:24
Post #25


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Homesteak @ 16 Aug 2015, 15:12)
a constatat ca cureaua de la alternator era "rupta" (mai degraba sfasiata, nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia).

QUOTE(kelyoss @ 26 Aug 2015, 22:16)
ar trebui sa fie mai précis autorul cum s-a oprit

Daca se citeste cu atentie....apare si precizarea!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 26 Aug 2015, 22:37
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




QUOTE(espacern @ 26 Aug 2015, 23:24)
Daca se citeste cu atentie....apare si precizarea!
*


"In drum spre atelier, la doua strazi distanta, cand m-am apropiat de semafor, mi-a murit masina. Mentionez ca s-a comportat ca si cand as fi ramas fada baterie(mi s-a mai intamplat asta de cateva ori, deci stiu cum face), lucru confirmat prin faptul ca avariile si claxonul nu mergeau."

clar de la alimentarea cu curent , nu am vazut o baterie sa cada (instant) si sa nu aprinda un bec sau sa nu miste membrana claonului, si cauza a fost groapa !


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Aug 2015, 22:41
Post #27


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Groapa a sarit in fata masinii.....nu?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 26 Aug 2015, 22:51
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




QUOTE(espacern @ 26 Aug 2015, 23:41)
Groapa a sarit in fata masinii.....nu?
*


correct !!!
dar omul are alta dilemma , cine a stricat motorul ? groapa !!! radmasa.gif


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 29 Aug 2015, 21:26
Post #29


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




salutare,
am si eu o mica problema
am schimbat astazi distributia acum masina chiar daca merge bine porneste f greu in sensul ca apas odata pe buton invarte de 7-8 ori pana decupleaza(se opreste), apas iar si invarte de 7-8 ori si abia a treaia oara porneste
l-am sunat pe mecanic si mi-a spus ca e posibil sa fie senzorul care este la distributie murdar -sincer eu nu prea cred
credeti ca este posibil sa fie sarita de la punct de la vibrochen sau axa cu came ?
eu l-am intrebat daca nu cumva s-a miscat vrun dinte pompa de injectie si sa nu bage cum trebuie motorina iar raspunsul lui a fost ca megane 2 in mers pompa baga motorina mereu si injectoarele sunt comandate de calculator cand sa deschida sau inchida
un sfat va rog sau daca a mai patit cineva asa ceva
multumesc



--------------------
renault megane 2 - b55wks 2003 bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Aug 2015, 09:05
Post #30


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La schimb distributie fulia de la pompa trebuie pozitionata corect altfel nu se poate obtine sincronizarea cu senzorul......de unde si semnele de pe curea.
Mecanicul are dreptate cu termenul in mers....dar este gresit referitor la pornire.

This post has been edited by espacern: 30 Aug 2015, 09:06


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:30
Dacia