Fulie, alternator si distributie
![]() ![]() ![]() |
Fulie, alternator si distributie
Homesteak |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 August 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Meagne II
2003
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Depune de urgenta o plangere la protectia consumatorului impotriva mecanicului si incepi asa:am venit cu masina tractata la service cu bucati din cureaua rupta dupa ce fusesem partial avertizat anterior......etc.
Sigur ai castig de cauza......si mai ales nu scrie nimic de proasta intretinere pe care ai facut-o masinii! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Homesteak |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 August 15 ![]() |
@nec100 , nu ma lasa sa dau reply la mesaj. Spune-mi te rog daca stii cum ar trebui sa procedez. Am discutat deja cu mecanicul si refuza sa imi plateasca piesele si sa imi faca reparatia
16 Aug 2015, 16:04: @espacern stii cumva in ce ar consta apoi investigarea lor? Va urma o expertiza? Eu raman cu masina in stand by in tot timpul asta? This post has been edited by Homesteak: 16 Aug 2015, 16:04 |
--------------------
Renault
Meagne II
2003
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
nuuuuuuuuuu vei primi masina la schimb cat a ta este in service
![]() |
--------------------
Renault
Megane
- B-02-TYM
2011 / 150 hp Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Cauta alt motor.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
Diac |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Deci omul te-a avertizat sa nu mai folosesti masina pentru ca e posibil sa se rupa cureaua de alternator. Aia s-a rupt si a facut sa sara si distributia de la punct. Ca idee, mie mi s-a blocat fulia de la alternator, s-a rupt cureaua, dar nu am avut alte pagube.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
- HAN/AIZ/DIA
2005/2017 Influence/Tekna Alexandru.
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Iarna nu-i ca vara....si defectele in acest caz de la diesel nu-s la fel ca la benzina.
Am o banuiala ca motorul initiatorului este diesel.....posibil sa gresesc! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ai hartii, facturi etc pe munca mecanicului? Ca am impresia ca e de coltul strazii, si protectia consumatorului nu te ajuta cu absolut nimic.
QUOTE un coleg de-al mecanicului care la indemnul mecanicului a urcat pe locul soferului sa-i dea cheie. I-a dat cheie de vreo 4-5 ori timp in care masina facea niste zgomote urate, asemanatoare cu cele facute de masinile vechi iarna, doar ca mult mai tare. Dadea sa o ia pe jumatate dupa care murea. Atunci s-a efectuat stricaciunea, erau supapele care loveau in pistoane. This post has been edited by argon: 16 Aug 2015, 20:08 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
"Mecanic" cica...
Acu' vei plati ce ti s-a parut ca ai economisit ducandu-te la amaratul asta care nici nu stiu cum isi permite sa isi spuna mecanic. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Aug 2015, 20:06) Atunci s-a efectuat stricaciunea Cand s-a oprit motorul s-a intamplat....mai exact! Ce s-a intamplat la "mecanic"/"service" a fost doar cireasa.....tortul era deja facut! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
N'as fi asa sigur, daca se rupea, ai dreptate, se strica pe loc, dar nu s-a rupt, daca nu insistau ca prostii sa o porneasca, avea sanse sa scape.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cureaua nu era rupta dar distributiei era decala......de aici opritul motorului.
Si cand se opreste motorul ce faci.......actionezi demarorul in incercarea sa-l repornesti! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
geoman |
![]()
Post
#13
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Homesteak, Urata treaba. Totusi nu cred ca distributia se decaleaza sau este in vreun fel afectata de la fulia alterantor sau daca se rupe cureaua alternator in functionare. Am vazut o fulie de alterantor stricata in servicie, practic cea care am vazut-o mai avea doar 2 randuri din cele 5-6 canale cat sunt in total,unde vine cureaua. restul erau lipsa. La Megane cel putin la 1.5 dci pinionul de la arborele cotit are o tabla groasa aparatoare de jur imprejur prinsa pe blocul motor protejand cureaua de distributie in zona pinionului. Asta in afara de aparatoarea de plastic de deasupra pinionului arborelui cotit, intre fulia arborelui cotit si cureaua de distributie. Si nu cred ca la 1.6 benzinar nu este acea aparatore. Uita-te luminand cu o lanterna intre fulie si arborele cotitit. Daca vezi cureaua de distributie nu ai protectie, daca e tabla, trage tu concluzia daca poate ajunge cureaua alternator la distributie. Uita-te si la aparatoarea de plasic a distributie, capacul in zona arborelui cotit. Deci daca cureaua se rupe si intra ipotetic intre fulia arborelui cotit si blocul motor nu atinge cureaua de distributie. Daca in momentul in care ti s-a oprit masina sau putin inainte nu ai auzit pacaniturile care le auzeai la service, vina este a mecanicului. Treaba cu youtube ca observatie a "asistentului" eu zic ca e diversiune pentru ca mecanicul sa nu raspunda. Posibil l-a instruit inainte sa vii la service. Nu mai lasa masina in service nesupravegheata, niciodata. E si prost mecanicul daca incearca sa porneasca masina cand se aud batai clare care indica decalaj la distributie. De obicei fulia altenator cand e pe duca se aud ca niste tacanituri sporadice. Daca ai ureche sa le auzi. Si nu cedeaza asa de repede. Mai poti merge un timp. In nici un caz alternatorul nu bate. E un ax cu rotor pe rulmenti la cele 2capete. Are 2 carbuni la un capat dar nu bat in caz de se rup. Singura explicatie pentru care ai putea sa o ai cu distributia este daca nu ai schimbat cureaua de distributie la timp sau a fost prost montata si mecanicul a crezut ca e de la fulia de alternator. Nu stiu daca te mai poate ajuta opc daca nu ai devizul initial de la service.
This post has been edited by geoman: 18 Aug 2015, 19:22 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE Totusi nu cred ca distributia se decaleaza sau este in vreun fel afectata de la fulia alterantor sau daca se rupe cureaua alternator in functionare. Sunt destule cazuri similare descrise detaliat ale userilor de aici care au patit la fel dupa ce cureaua de accesorii s-a rupt/sfasiat si bucati din ea au intrat la distributie......cauta daca nu crezi! Se intampla si pe motoarele diesel/benzina....fara nici o jena. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
geoman |
![]()
Post
#15
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Raman la concluzia ca daca nu a auzit batai inainte de a se opri masina, starea ei tehnica a fost agravata dupa ce a tractat-o la service. De un mecanic imprudent.
|
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Starea tehnica a fost agravata de lipsa de intretinere corecta....mai exact!
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
mai mult ca sigur a slabit surubul la fulie si a fugit arborele cotit (vibrochenul) de la punct, halal mecanic !
la mine s-a rupt cureaua de accesorii in mers si abia o schimbasem de 3 luni (contitech) si nu am patit nimic la motor s-a aprins becul la baterie si atat. This post has been edited by kelyoss: 25 Aug 2015, 14:35 |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Nu toti au norocul tau. Exista o foarte mare posibilitate ca la rupere curelei de accesorii sa strici si distributia.
|
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
daca se rupe cureaua in mers ea este "aruncata in afara" nu intra pe sub role ! doar daca ai ghinion si o trage/agata o fulie/rola atunci intra si produce daune , dar la colegul Homesteak daca citesti primul post :
Am fost tractat pana la atelier, unde mecanicul a constatat ca cureaua de la alternator era "rupta" (mai degraba sfasiata, nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia) asa ca ramane ce am scris : mecanic de coltul strazii a facut motorul varza, incarcand sa puna cureaua a slabit fulia de la arbore si a fugit distributia (la 1,6 16v nu are pana la arbore, pinionul de la distributie este strans de fulie ) nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia = are o rola intinzatoare, de ce sa o tai ? sigur nu a stiut "mecanicul cu ce se mananca" ![]() This post has been edited by kelyoss: 26 Aug 2015, 12:30 |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E simplu, daca se rupe cureaua de accesorii, nu se intampla nimic cu distributia, dar daca se degradeaza cureaua de accesorii, in sensul ca se desprind fasii de pe lateral, pot intra la distributie, si o strica. Posibilitatea sa se degradeze e mult mai mare decat sa se rupa de buna deodata, deci atentie.
This post has been edited by argon: 26 Aug 2015, 15:02 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
L-am intrebat la momentul respectiv care ar fi consecintele in cazul in care aceasta se rupe, iar el a zis ca voi ramane fara servo ... Si cam atat = gresit ai servodirectie electrica
Dupa o ora, ma suna mecanicul sa ii spuna ca mi-a schimbat fulia si totusi alternatorul bate, deci trebuie schimbat si acesta = cum a auzit ca bate ? ca nu pornea ! alternatorul are ca zgomot un huriut rezultat de la rulmenti |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cristian.iliescu88 @ 26 Aug 2015, 21:14) Aici sunt de acord. A apasat mecanicul pe un buton de la o telecomanda si a oprit motorul in timp ce masina rula in trafic....nu? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
QUOTE(cristian.iliescu88 @ 26 Aug 2015, 22:14) QUOTE(espacern @ 26 Aug 2015, 23:01) A apasat mecanicul pe un buton de la o telecomanda si a oprit motorul in timp ce masina rula in trafic....nu? din ciclul "asa face ele" , eu am patit-o de "n" ori sa se opreasca in mers din cauza sigurantei de sub baterie, oricum masina avea alta problema si acum a rezolvat-o ![]() ar trebui sa fie mai précis autorul cum s-a oprit, daca avea curea nu a ramas fara baterie si oricum aparea martorul in bord |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Homesteak @ 16 Aug 2015, 15:12) a constatat ca cureaua de la alternator era "rupta" (mai degraba sfasiata, nu era rupta in totalitate pentru ca nu am futut-o indeparta fara a o taia). QUOTE(kelyoss @ 26 Aug 2015, 22:16) ar trebui sa fie mai précis autorul cum s-a oprit Daca se citeste cu atentie....apare si precizarea! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
QUOTE(espacern @ 26 Aug 2015, 23:24) "In drum spre atelier, la doua strazi distanta, cand m-am apropiat de semafor, mi-a murit masina. Mentionez ca s-a comportat ca si cand as fi ramas fada baterie(mi s-a mai intamplat asta de cateva ori, deci stiu cum face), lucru confirmat prin faptul ca avariile si claxonul nu mergeau." clar de la alimentarea cu curent , nu am vazut o baterie sa cada (instant) si sa nu aprinda un bec sau sa nu miste membrana claonului, si cauza a fost groapa ! |
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
espacern |
![]()
Post
#27
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Groapa a sarit in fata masinii.....nu?
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
igl1 |
![]()
Post
#29
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
am si eu o mica problema am schimbat astazi distributia acum masina chiar daca merge bine porneste f greu in sensul ca apas odata pe buton invarte de 7-8 ori pana decupleaza(se opreste), apas iar si invarte de 7-8 ori si abia a treaia oara porneste l-am sunat pe mecanic si mi-a spus ca e posibil sa fie senzorul care este la distributie murdar -sincer eu nu prea cred credeti ca este posibil sa fie sarita de la punct de la vibrochen sau axa cu came ? eu l-am intrebat daca nu cumva s-a miscat vrun dinte pompa de injectie si sa nu bage cum trebuie motorina iar raspunsul lui a fost ca megane 2 in mers pompa baga motorina mereu si injectoarele sunt comandate de calculator cand sa deschida sau inchida un sfat va rog sau daca a mai patit cineva asa ceva multumesc |
--------------------
renault
megane 2
- b55wks
2003 bicorp
|
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La schimb distributie fulia de la pompa trebuie pozitionata corect altfel nu se poate obtine sincronizarea cu senzorul......de unde si semnele de pe curea.
Mecanicul are dreptate cu termenul in mers....dar este gresit referitor la pornire. This post has been edited by espacern: 30 Aug 2015, 09:06 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:30 |