Martor baterie clipeste
![]() ![]() ![]() |
Martor baterie clipeste
andreitorc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol
2006
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Problema cu alternatorul/incarcarea.....poate fulia.
@+ This post has been edited by espacern: 27 Jul 2014, 21:26 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
Da asta am zi si eu ca poate fi. Azi dimineata am deschis capota si am vazut ca ledul de la baterie este iar verde. Mi se pare ciudat ca se descarca in timp ce merg si se incarca cand masina sta. Cam cat crezi ca ma va costa toata afacerea? Merci
28 Jul 2014, 08:45: De fulie nu stiu ce sa zic ca masina nu scoate nici un sunet ciudat si din ce am citit pe forum ar trebui sa se auda un tacanit. Poate releul sau carbunii? 28 Jul 2014, 18:16: Am fost la service si alternatorul incarca. Incep sa cred ca nu de la acumulator sau baterie este problema. Martorul luminos din bord pentru baterie palpaie foarte slab si de aceea cred ca nu l-am observat decat noaptea. Credeti ca poate fi o problema legata de fir, siguranta etc. care face sa palpaie foarte slab acest martor fara sa fie o problema cu bateria? Cel de la service mi-a sugerat sa fac un tester ca sa stau linistit. Voi ce parere aveti? This post has been edited by andreitorc: 28 Jul 2014, 18:16 |
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
jas2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Pai daca ai fost in service de ce ne mai intrebi pe noi ?
In service nu ai facut constatarea ? Problema ta nu este daca incarca alternatorul ci cat incarca . Bornele bateriei sunt curate si stranse ? --------------------------------------------------- Nu ai led la baterie ci un indicator chimic. Numai apa clipoceste...sau alt lichid cu o anumita vascozitate. Un bec se aprinde intermitent nu clipoceste ![]() This post has been edited by jas2: 29 Jul 2014, 04:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
verde |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Daca ai prin zona un service electrice-baterii auto , discuta cu ei sa lasi bateria ta la incarcat la ei si sa-ti dea ptr o zi o baterie de la ei care stiu ca mai e buna sa vezi daca mai apar simptomele. In felul asta scoti din ecuatie bateria si poti vedea daca e de la baterie sau de la masina. (Sau iei de la un amic o baterie imprumut , cu conditia sa incapa in locasul de pe masina.)
29 Jul 2014, 09:56: Poate fi vorba de niste legaturi (contacte) electrice oxidate sau slabite pe masina , sau totusi chiar de baterie. This post has been edited by verde: 29 Jul 2014, 08:56 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu tare as miza pe baterie sau incarcare, din moment ce dupa un drum lung ti se descarca bateria.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#7
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Si daca un element din baterie nu mai este bun? Verde a zis bine, schimba bateria pentru o zi cu alta care stii ca e buna si vezi daca mai ai probleme.
Contacte oxidate? WD40 le rezolva. La 2 luni pun cate putin pe fiecare pol al bateriei sa previn oxidarea. This post has been edited by RazvanF: 29 Jul 2014, 19:54 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
giani321 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 August 14 ![]() |
asa am patit si eu cu clio al meu si tot asa la service ca bateria este ok ca alternatorul incaraca super si cand colo ce sa vezi la un electrician auto de garaj am descoperit 2 contacte oxidate cel cu firul de pe alternator si de sub baterie date jos luate la smirghel si datae cu spray de curatare asa am rezolvat problema eu.
|
--------------------
Renault
Clio
1999
- HD 78 GIA
|
|
jas2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
giani321 proba de incarcare a alternatorului se face la punctul final ,adica la bornele bateriei.Nu inteleg cum la tine erau fire oxidate si nu se mai transfera curentul catre baterie...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
giani321 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 August 14 ![]() |
deci service iti ia banii degeaba daca nu te pricepi cum am patit eu da la borne dar mesterii de la service nu au vazut la mine ca incarcarea nu era constanta ba chiar scadea in loc sa creasca si da asa am rezolvat eu problema cum am scris mai sus.
|
--------------------
Renault
Clio
1999
- HD 78 GIA
|
|
underdog |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti - Dristor town ![]() |
uite-te atent la cureaua de angrenare a fuliei alternatorului cu cea a compresorului AC
asa mi-a facut si mie pana s-a auzit un zgomot de frecare, apoi s-a intetit pana s-a rupt cureaua. E posibil sa fie rupta, desfasurata usor pe interior si sa patineze pe fulia alternatorului = de aici si "problema incarcare" de pe bord This post has been edited by underdog: 26 Aug 2014, 14:37 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2004
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Dupa mai mult timp de mers asa, imi face in felul urmator: daca merg cu farurile stinse, becul nu clipeste deloc. Daca aprind farurile, dupa aproximativ 30 de secunde incepe sa palpaie becul (lumina galbena si nu rosie ca atunci cand pui contactul) si nu se mai opreste pana opresc motorul. Masina in schimb nu-mi face nici o problema si porneste de la prima cheie.
Electricianul la care am fost a ascultat cum se aude alternatorul la relanti si cand se tureaza motorul si mi-a pus voltmetrul cu motorul la relanti si a zis ca incarca OK. Mi-a sugerat ca sa stau linistit sa o pun pe tester. 2 Sep 2014, 08:54: Electricianul auto mi-a zis ca trebuie demontate conducta de freon care vine peste alternator ca sa poata scoate alternatorul. Se poate demonta alternatorul si fara a goli instalatia de freon? This post has been edited by andreitorc: 2 Sep 2014, 08:54 |
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bineinteles ca se poate demonta alterantorul fara sa golesti instalatia de freon!
Mergi la mecanici competenti/talentati nu la aia care fac experiente pe masina/motorul tau. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
am facut rost de un voltmetru si am masurat:
- cu motorul oprit bateria are 13.5V -cu motorul pornit si turat de catre masina (se tureaza putin dupa ce o pornesti, pana se incalzeste motorul) - 15V -dupa ce s-a incalzit motorul, la relanti varia intre 14,3-14,5 V. A ramas intre aceste valori chiar si cand am dat drumul la consumatori sau am turat. Am mers apoi 70 km (90 min) cu farurile aprinse dar martorul nu a mai clipit. Cand am ajuns acasa, am oprit motorul si am verificat bateria : 13,1V dar mergea ventilatorul ca sa raceasca motorul. Deci probabil ca tot vreo 13,5V avea bateria. Ce parere aveti? |
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Sunt OK tensiunile masurate.....in parametri normali.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
am facut astazi o tura scurta prin oras si a clipit iarasi martorul: foarte slab cu farurile stinse si mai puternic cu ele aprinse. Am masurat cu voltmetrul si incarca 14,3-14,4 fara consumatori si 14-14,3 cu consumatori. Am oprit motorul si am masurat 13,7V la baterie. Ciudat este ca ochiul bateriei era stins in loc sa fie verde (baterie descarcata) desi pe voltmetru imi arata 13,7V. Cum e posibil? daca o pun pe teter (calculator) oare se poate vedea ce are?
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#17
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Ochiul bateriei mai dispare daca bateria e inclinata, sau invers, trebuie inclinata sa apara.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
catalin1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
cred ca bateria ta a ramas fara electrolit ,este o baterie cu intretinere ,stii cu completare apa distilata si electrolit
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
Rombat premier este o baterie cu intretinere? Din ce vad in specificatii este total etansa, deci fara intretinere
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#20
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca are ochi nu este cu intretinere.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
IancuMIC |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
QUOTE(andreitorc @ 11 Sep 2014, 21:18) am facut astazi o tura scurta prin oras si a clipit iarasi martorul: foarte slab cu farurile stinse si mai puternic cu ele aprinse. Am masurat cu voltmetrul si incarca 14,3-14,4 fara consumatori si 14-14,3 cu consumatori. Am oprit motorul si am masurat 13,7V la baterie. Ciudat este ca ochiul bateriei era stins in loc sa fie verde (baterie descarcata) desi pe voltmetru imi arata 13,7V. Cum e posibil? daca o pun pe teter (calculator) oare se poate vedea ce are? N-are relevanta ce tensiune ai in baterie imediat dupa oprire. Masoara dupa o zi de stationare. Daca bateria e intr-un proces avansat de sulfatare, nu se poate incarca suta la suta. In cazul dumitale, periile rotorului par a fi responsabile de proasta functionare a sistemului de incarcare. |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
nicu rares |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 18 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
mai este o posibilitate si anume daca masina are multi kilometrii daca are peste 200000km alternatorul se uzeaza la carbuni si colector si face contact imperfect aleator, boala asta o are clio 3 si meganul 2 care sunt date la km inapoi si poate da acest simptom.
|
--------------------
renault
megane 1
2003 Renault=Masina buna
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
Nu are decat 70 000 km. Am fost weekendul trecut la munte. Cand am plecat (cu farurile aprinse) imi clipea ca de obicei. Ciudat este faptul ca atunci cand era in viteza (turata) clipea mult mai rar (o data la cateva secunde) pe cand la relanti clipea des, ca de obicei. Dupa vreo 5 minute de mers nu a mai clipit. Nici la intoarcerea in Bucuresti nu a mai clipit deloc, asta pana cand am ajuns in Bucuresti si a inceput din nou sa clipeasca des ca de obicei, indiferent daca era la relanti sau in viteza.
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
jas2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cred ca ai un contact imperfect undeva.Pune putina vaselina la borne si verifica masa bateriei cu caroseria...pentru inceput.De ce nu mergi intr-un service bun ? Nu te costa o avere...
This post has been edited by jas2: 16 Sep 2014, 15:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
s-au dus inelul colector si carbunii
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
Da. o sa ma duc la un service luni. am o intrebare: cand este motorul pornit, imi variaza tensiunea la bornele bateriei intre 14,3-14,5 V si nu sta la o valoare constanta (nu pot sa zic cu precizie cat incarca). Trebuie sa fie o valoare fixa sau poate varia cu 0,2-0,3 V? E normal sau releul are probleme?
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#27
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Cand masori tensiunea de incarcare trebuie sa ai toti consumatorii opriti, gen radio, aeroterma, etc. Este normal sa varieze foarte putin, cum e in cazul tau, asa e si la mine si asa am avut si la fosta masina. Cu cat este mai mica acea variatie cu atat viata bateriei va fi mai lunga.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Contact imperfect sau oxidat.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
andreitorc |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 October 12 ![]() |
am fost la service si am rezolvat problema: releul de la alternator. Flucta foarte mult incarcarea, ba incarca ba nu incarca. De asemenea, farurile variau in intensitate. Au trebuit sa scoata si freonul si apoi sa il puna la loc ca sa scoata alternatorul (s-a realizat gratuit). Noile valori sunt: la relanti fara consumatori fix 14,61V fara variatie si cu consumatori (faza lunga, faruri ceata aeroterma pozitia 2) 14,4V fara nicio variatie. Ciudat este insa la relanti cand am dat drumul la absolut toti consumatorii la maxim (dezaburire si aeroterma dreapta 4) s-a dus la 12.6V. Este ok? Sigur nu o sa folosesc toti consumatorii la maxim dar masina nu ar trebui sa faca fata? Una peste alta, martorul nu mai clipeste si farurile nu mai variaza in intensitate. Stie cineva cat freon trebuie sa ai la symbol 1.4 16V ?
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
CipTal |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Greu de crezut. Mai putin de 13.5 V n-ar trebui sa ai la bornele bateriei cu motorul pornit cu sau fara consumatori. Inca nu cred ca s-a rezolvat problema. Mai intai trebuia sa-ti masoare caderea de tensiune pe fiecare consumator in parte cu motorul oprit. Este posibil ca la un contact oxidat sau slabit sa ai o cadere de tensiune mare si sa-ti dea mici semne de oboseala (defect intermitent).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 01:01 |