Instalatie ac symbol, Ajutor
![]() ![]() ![]() |
Instalatie ac symbol, Ajutor
dj_pesa |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megan
1998
|
|||
lucianm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Uite schemele electrice de la panoul de climatizare si compresor AC!
This post has been edited by lucianm: 26 Jul 2013, 20:27 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
QUOTE(lucianm @ 26 Jul 2013, 20:27) Multumesc lucianm.Cam complicate schemele,ma gandeam ca e mai simpla schema.O intrebare mai ciudata,care este firul care trimite comanda de la consola la calculator?Ma refer dupa numarul de pini de la comsola si calculator pentru ca acel fir cred ca este intrerupt pe undeva.Inca odata multumesc pentru ajutor |
--------------------
renault
megan
1998
|
|
lucianm |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Turatia motorului creste cand apesi butonul AC?
Strapul care l-ai facut la releu, ai inchis contactul pe care il inchide releul sau ai alimentat releul? |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
Turatia nu creste si nu am alimentat releul deoarece firul vine direct din calculator.Am inchis contactul
|
--------------------
renault
megan
1998
|
|
lucianm |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Schema 0037_A3.PDF
319 este panoul de clima. Verifica firul din pinul 12 care duce in calculatorul de injectie in pinul E3. Dupa mine este singura explicatie pentru care circuitul nu functioneaza, ori firul este intrerupt ori nu face contact in mufa. |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
Inca o data iti multumesc mult.O sa fac aceste lucruri maine dimineata.O singura nelamurire,pinul 12 este in consola(nu are climatronic sau cu afisaj,un buton ac si atat) si daca este in consola cum i-mi dau seama care este 12?Poate exagerez
|
--------------------
renault
megan
1998
|
|
lucianm |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Pai ai 2 mufe, una cu 2 randuri de pini si o mufa cu un singur rand de pini.
Te uiti la mufa cu un singur rand de pini si sunt numerotati. |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
O sa te recomand tuturor.Din cate am probat eu azi,firul E3 duce la releul de la compresor.In fine,informatiile pe care mi le-ai oferit sunt mai mult decat suficiente.O sa revin maine cu un rezultat.
|
--------------------
renault
megan
1998
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
Problema rezolvata.Se poate inchide topicul
|
--------------------
renault
megan
1998
|
|
bogdangepe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai rezolvat? Era dus releul? firul de la ecu ? Frumos este s spui si cum ai rezolva, asa cum tu ai primit raspuns.
This post has been edited by bogdangepe: 28 Jul 2013, 09:36 |
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
1997/2007
- B-13-GPE [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|
dj_pesa |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 10 ![]() |
Era unul dintre firele de la senzorul de presiune rupt si nici firul de la panoul de comanda nu ajungea la calculator.
|
--------------------
renault
megan
1998
|
|
nice_sun_man |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 November 09 ![]() |
Aceeasi problema am si eu poate imi recomandati pe cineva care se pricepe - cand trag de fire porneste AC si apoi din cand in cand se opreste, trag de fire si merge iar.
La service reprezentanta (am fost la Serus, Cobalcescu si Meridian din Bucuresti) ba mi-au spus sa schimb ecu pe motiv ca e un pin defect sau sa schimb toata instalatia electrica pe motiv ca poate e intrerupta sau mufa e defecta. Asta dupa ce m-au pus de am schimbat 3 senzori de presiune AC din care unul original de ~600 RON efectiv degeaba, am cheltuit aproape 1000 RON de pomana (eroarea din clip este circurit senzor presiune in scurt). |
--------------------
Renault
Clio
Symbol 2006
- Normal
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Salut,mai bn mergi la un electrician bun si te rezolva.Ai probabil un fir intrerupt care se rezolva fara probleme
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
nice_sun_man |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 November 09 ![]() |
Pai tocmai asta e problema ca nu cunosc unde, ''inginerii'' din service verifica firele tragand de ele! Am ramas masca vazand asa ceva! La fel s-a intamplat in toate service-urile (initial am zis eu ca am nimerit reprezentata cu oameni nebuni dar pana la urma peste tot a fost la fel). Ba chiar mi-au tinut si teorii de ce folosesc ''metoda'' asta: ''daca firele nu se freaca sau nu sunt lovite nu se pot intrerupe''. Va jur ca inca nu imi revin... oare ce vor sa vada, daca raman cu firul in mana? Aparate de masura exista de ani de zile....
This post has been edited by nice_sun_man: 23 Aug 2013, 10:22 |
--------------------
Renault
Clio
Symbol 2006
- Normal
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Trebuie masurat circuitul cu un aparat de masura sa vada daca este intrerupt circuitul,daca cunosc instalatia ce comanda AC-ul va fi o treaba destul de simpla pentru a repera defectul.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
puteti sa imi recomandati un electricitan bun sau un atelier electric auto in bucuresti, pentru a-mi verifica instalatia AC? aceeasi problema o am si eu, cand apas pe butonul de AC, mi se aprinde becul dar nu cupleaza compresorul, daca trag de firele incepe sa cupleze. la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbat calculatorul, la un alt service mi-au spus ca nu au schema si ca nu se baga, senzorul de presiune l-am schimbat, freon in instalatie am bagat.
Daca cunoasteti pe cineva priceput, v-as fi recunosator. Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Vezi raspunsul un pic mai jos in alt topic, ultimele reply-uri .
This post has been edited by alexgeogabriel: 28 Jun 2016, 15:42 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:19 |