viteza maxima la 1.9, 74kw,100 cp
![]() ![]() ![]() |
viteza maxima la 1.9, 74kw,100 cp
Alexandru Arcus |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault laguna2
renault laguna 2 combi
2003
- Gj-04-TYF
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
postasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
A mea e de 79 kw... nu am avut drum de germania ca sa pot testa lucrul asta dar in minunata noastra tara i-am dat 190 km/h si am fost foarte multumit cum se comporta si cat de repede a ajuns la viteza aia avand in vedere ca este o masina secound.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
gabize |
![]()
Post
#4
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(Alexandru Arcus @ 25 Feb 2013, 10:37) am facut un drum de Germania si am zis ca tot este drumul bun sa ii incerc viteza maxima pana la 200 km/h a ajuns imediat ,dupa 200km/h a ajuns la 230 in timp si atat a mai mers nustiu daca mai prindea dar dupa ce a ajuns la 230km/h am fost destul de multumit deoarece intretinerea ei a fost pe masura ,intrebare la toti care detin laguna 2 combi a-ti incercat acest experiment? Ce motorizare ai? ![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
postasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
scrie acolo 1.9 dci, 74 kw, 100 cp.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
acum doi ani pe autostrada in grecia 230 pe cauciucuri 205/55/16. am simtit ca mai poate dar am zis destul.
anul trecut pe e85 210 pe cauciucuri 225/50/17, si cam atat. nu a putut mai mult. poate sunt de vina si cei 400.000 km din bord. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
fastoff |
![]()
Post
#7
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
gabize |
![]()
Post
#8
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
eu am avut in germania pe autostrada 210 si mergea destul de bine masina, in comparatie cu fosta ce am avut-o de 1.9 120 cp
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
fastoff |
![]()
Post
#10
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
si cand te-ai trezit era dimineata, nu???
![]() ma duc si eu in Gemania sa vad cat prinde, poate am noroc si nu prind oarece lucrari de abilitare ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
gabize |
![]()
Post
#11
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
In cartea tehnica, la motorizarea dCi de 150CP, viteza maxima=215Km/h.
Cu o marja de eroare, sa zicem ca poate sa atinga viteza declarata, sau chiar sa o depaseasca cu ceva. Dar texte de genul "acum doi ani pe autostrada in grecia 230 pe cauciucuri 205/55/16. am simtit ca mai poate.", la motorizari inferioare celei specificate de mine, mi se par exagerate... This post has been edited by gabizegrean: 25 Feb 2013, 12:45 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
melcu |
![]()
Post
#12
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Nu stiu voi, dar eu cu 3000cmc, 207cp si automata, cu pedala in podea (kick down activ) aveam 4000rpm si 240km/h pe bord (in realitate, GPS-ul arata 234km/h). Adica fix viteza din talon.
Anvelope 205/55 R16. Vorba colegului, si cand v-ati trezit era dimineata, nu ? ![]() Oricum, Laguna II (indiferent de motorizare, ca-i 1.6 16v, 2.0T sau 3.0 V6) nu este o masina sa faci liniute, sa te dai pe serpentine cu treapta 2 @ 5500rpm sau sa mergi cu 500km/h pe autostrada. This post has been edited by melcu: 25 Feb 2013, 13:41 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
@gabizegrean - pentru motorizarile de 2.0dci renault a renuntat la cutiile de viteza proprii si a folosit cutii japoneze (o stiu de la reprezentata renault) deci sunt alte rapoarte.
vad ca esti din bistrita si presupun (din experienta proprie) ca prin tara nu se obisnuieste cu 4500-5000 rpm prin oras sau prin afara orasului. eu asa m-am obisnuit. e discutat si rasdiscutat pe forum-uri si cred ca toata lumea stie ca un motor turat in mod constant in sarcina are performante mai mari decat unul obisnuit pe la 2000-2500 rpm. exemplu consumuri cb, vara cu clima: bacau - 7%, iasi 9%, craiova 9%, ploiesti 9%, constanta 10%, pitesti 8%, bucuresti 12% am mers si eu cu laguna III motor 2.0dci 175cp si sincer nu mi s-a parut diferenta mare intre masina testata si batranica mea. intradevar am simtit diferente: un motor nou, cu un cuplu mai mare, mai silentios dar un drum bacau-adjud-bacau nu m-a convins in privinta motorului. ps: nu o lua personal dar daca nu depasim 3000 rpm nu trebuie sa ne asteptam la performante. pps: cititi postul nr 50 ca sa vedeti de ce masina mea poate: http://www.reno.ro/Cine-a-facut-cei-mai-mu...ml#entry3729315 This post has been edited by claudiuvoinescu: 25 Feb 2013, 13:55 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
gabize |
![]()
Post
#14
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Eu n-am spus nicaieri ca am incercat sa ating viteza X si n-am reusit, cum n-am spus nici in ce plaja de turatii utilizez motorul. De fapt, nu am facut nicio referire la nimic din cele spuse de tine, doar ca m-am aratat neincrezator in anumite afirmatii, prezentand spre argumentare datele despre viteza maxima extrase din cartea de identitate a masinii din semnatura.
Nu cred ca afirmatia ingrosata de mine in postul #11 poate fi adevarata. Pur si simplu e prea mult. P.S. Cutia de viteze de pe masina mea este PK4006, model construit de Renault in colaborare cu Nissan. E o cutie cu 6 rapoarte, ultimele trei (4,5,6) foarte bine etajate, care sigur nu dezavantajeaza masina la viteze de varf. <span class='edit'>25 Feb 2013, 17:26:</span> QUOTE(claudiuvoinescu @ 25 Feb 2013, 13:41) am mers si eu cu laguna III motor 2.0dci 175cp si sincer nu mi s-a parut diferenta mare intre masina testata si batranica mea. intradevar am simtit diferente: un motor nou, cu un cuplu mai mare, mai silentios dar un drum bacau-adjud-bacau nu m-a convins in privinta motorului. Compari un motor de 107CP cu unul de 175CP si turbina cu geometrie variabila, pe masini apropiate ca greutate, si spui ca nu ti s-a parut diferenta mare... De fapt, nu stiu ce diferenta asteptai. Probabil voiai sa te simti in LIII ca in Porsche 911. In acest caz, diferentele sunt intradevar mici. This post has been edited by gabizegrean: 25 Feb 2013, 17:34 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
QUOTE(fastoff @ 25 Feb 2013, 13:36) si cand te-ai trezit era dimineata, nu??? ![]() ma duc si eu in Gemania sa vad cat prinde, poate am noroc si nu prind oarece lucrari de abilitare ![]() si daca mergem in proba si ating 210 ce pierzi viteazule? nu mai vb aiurea daca nu stii....nu avem drumuri de vitezele astea dar asta nu inseamna ca masina nu prinde |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
fastoff |
![]()
Post
#16
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 25 Feb 2013, 16:29) si daca mergem in proba si ating 210 ce pierzi viteazule? nu mai vb aiurea daca nu stii....nu avem drumuri de vitezele astea dar asta nu inseamna ca masina nu prinde "maestre" nu faceam aluzie la tine, dar vad ca te simti e normal ca fieccare sa-si laude masina dar nu sa se ajunga la nivelul de poveste vanatoreasca/pescareasca asa si eu in 2004 am fortat un 1.6 16v la 200kmh de simteam ca-mi iau zborul - sar pistoanele prin capota si s-au aprins luminitele in bord mai ceva ca pomul de craciun de la Viena This post has been edited by fastoff: 25 Feb 2013, 17:51 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu inchide nimeni topicul asta de cenzurat?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
costel_36 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 7 January 12 ![]() |
colegilor nu va mai certati! eu de la buc la pitesti am mers cu 200km/h, si mai mergea dar a trebuit sa scot tlf sa filmez, asa ca daca nu credeti... am foto. aaa eu am 107CP.
|
--------------------
renault
laguna2
2001 privilege 1.9dci
- GJ-73-CER
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Frate a mea de la 180 nu mai urca...sau poate mai urca la 190 in cateva minute... 107 cp motorul
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
ma mai bag o data ca imi place
![]() @fastoff: vorbeam de motoarele 1.9 dci nu de benzinare cu cv 5tr (nu de alta dar nu am vazut sau auzit de motor de 1.6 cu pk6 la laguna) hai sa ne limitam la 1.9 dci @gabizegrean: motorul de 2.0 dci nu m-a convins fiindca este (si asta e parerea mea) setat pentru confort nu pentru liniute cum spunea un alt coleg. laguna este o masina pentru autostrada nu pentru oras. se simte bine la viteze intre 140 si 180 km/h si aici am fost dezamagit de motorul de 2.0 dci, unde asteptam din plin cei 175 de caluti dar diferenta a fost mica, nu pe asteptarile mele. vreau sa il completez pe bogdan.stavar: nu avem drumuri si nici combustibil pentru asa ceva, dar asta nu inseamna ca nu se poate sau ca masina nu atige viteze de peste 200 km/h parca si initiatorul topicului a atins viteze deastea "aberante" nu? si cred ca asta era si ideea, daca a mai incercat cineva? ps: vad ca mai apar oameni care nu se sfiesc sa tureze motoarele dci ale renault-ului This post has been edited by claudiuvoinescu: 25 Feb 2013, 19:20 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
sa ii explice cineva lui fastoff ca laguna 2.0 t are 6 rapoarte, poate asa nu s-o mai uimi ca a ajuns la 210. Nu cred ca e nici o lauda sau poveste vanatoreasca/pescareasca daca i -am dat 210 la masina pe o autostrada fara limita de viteza si , bine completat de claudiuvoinescu, combustibil de afara.
Daca ai ceva de comentat vizavi de afirmatia mea ti am mai zis te astept oricand sa iti arat acel 210, si crede-ma la 200 chiar nu ai senzatia ca decoleaza ![]() This post has been edited by bogdan.stavar: 25 Feb 2013, 19:45 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
fastoff |
![]()
Post
#22
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 25 Feb 2013, 18:42) sa ii explice cineva lui fastoff ca laguna 2.0 t are 6 rapoarte, poate asa nu s-o mai uimi ca a ajuns la 210. Nu cred ca e nici o lauda sau poveste vanatoreasca/pescareasca daca i -am dat 210 la masina pe o autostrada fara limita de viteza si , bine completat de claudiuvoinescu, combustibil de afara. Daca ai ceva de comentat vizavi de afirmatia mea ti am mai zis te astept oricand sa iti arat acel 210, si crede-ma la 200 chiar nu ai senzatia ca decoleaza ![]() ma frate du-te ma la scoala si invata sa citesti, care-i problema ta, de te tot legi de mine fara sa citesti 5 amarate de randuri. vrei sa-ti desenez ca nu discutam de ce ai scris tu in postul tau - ai ceva personal cu mine? vrei sa fi ca mine si nu poti si faci ca vulpea care nu ajunge la struguri. tu compari 1.6 16v in 5rapoarte cu masina ta - ai mers vreodata cu una - nici eu intr-a mea nu am senzatia ca zbor la 150mph nu am zis de tine ca ai mers cu 210 in germania - in cazul tau e ceva normal - la modul tau agresiv de a discuta asta un motiv si al doilea e masina care te ajuta si ca sa nu te mai agiti atat mie chiar mi se pare aberant "230 si mai putea" asta poveste vanatoreasca. |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
2.0T are a sasea treapta doar pentru a reduce turatia, viteza maxima eu am atins-o in tr5 la cca 6000rpm dar si in tr6 la 5000 rpm. Daca ar fi avut mai multa putere ar fi invins rezistenta aerului si ar fi trecut de 5000rpm in tr6. O face cu harta optimizata.
Pentru 230km/h iti trebuie peste 200cp sau un raport mai lung in ultima viteza. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
ma amuzi...auzi la el nu pot fi ca el ?!
![]() ![]() m ai prins, stii de cand imi doream sa fiu ca tine...te idolizez ![]() ca sa iti desenez cand vb aiurea cum faci tu , raspunde la subiectu la care te referi nu arunca asa vorbe in vant si apoi imi spui ca ma simt, dar pentru ca nu ai scoala si habar nu ai sa citesti ce scrii nu ma mai cobor la nivelul tau. ca sa te ajut ca vad ca nu poti invata din mers exista aici optiunea "quote", citeste un pic instructiunile si vezi ce face This post has been edited by bogdan.stavar: 25 Feb 2013, 20:19 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
@fastoff: am specificat ca viteza respectiva am atins-o in grecia, si acum completez: pe autostrada greceasca si cu motorina greceasca.
nu e nici o poveste, iar daca tu ai incercat cu un 1.6 16v si la 200km/h ai avut senzatia ca decolezi si ca asta e limita masinii e experienta ta si o luam ca atare (ca de nu stim in ce stare erau cauciucurile, jentile, pivotaraia si bucsaraia), dar te rog nu mai afirma ca 230km/h e o "poveste pescareasca". o laguna intretinuta, cu un motor curat, o motorina si o autostrada buna atinge astfel de viteze, bineinteles nu cum ar face un porche 911. @audiofilu: tin sa te contrazic un pic. opel vectra c caravan 2001 1.8 16v 115cp- 210 km/h bucuresti-pitesti renault symbol 2007 1.5dci 82 cp - 195 km/h bucuresti-constanta (intradevar masina instabila de la 170-180 in sus) This post has been edited by claudiuvoinescu: 25 Feb 2013, 20:25 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
gabize |
![]()
Post
#26
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Claudiu, nu e suficient sa mentii un motor in parametri si sa "ai tupeu" sa-l turezi. Nu am nimic de obiectat la modul de a exploata propria masina, pentru ca nu ma priveste. Nu am avut decat o obiectie, referitoare la afirmatia ta, citata mai jos, pe care nu o pot considera adevarata. Atat, nimic mai mult.
QUOTE(claudiuvoinescu @ 25 Feb 2013, 11:18) |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
teoretic, daca un 1,6 16v ajunge la 200 nu vad de ce nu ar ajunge acel 1,9 la 230. Deci, nu stiu cine e pescarul aici
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
fastoff |
![]()
Post
#28
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
mergi tu frumos la culcare copil rasfatat
This post has been edited by fastoff: 25 Feb 2013, 20:49 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
1,9dTI de un an (rodaj incheiat) vmax 190 cat scria in carte. Cu nici o masina nu am depasit vmax inscrisa in talon cu mai mult de o grosime de ac (1-2-3km/h).
Cu 2.0T la fel, cam tot pe acolo... 1,6 16v si 1,9 dCi au aceeasi putere si de aceea cam tot alea sunt performantele. La atingerea vmax conteaza: -puterea-cea care dicteaza valoarea vmax atinse -cuplul-care dicteaza cat de rapid se atinge acea vmax. Asadar, o masina, fie ea Otto sau Diesel, daca are cam aceeasi putere va avea cam aceeasi vmax. Studiati si voi cataloagele, mai cititi putina fizica si vedeti care sunt puterile masinilor care ating peste 230km/h. Un exemplu concret: Clio RS are 200cp DAR are o cutie foarte scurta, in tr6 la 3000rpm are abia 100kmh iar vmax e de 215km/h desi are 200cp. O ajuta plaja de turatii care trece de 7000. Sunt si exceptii: un C200CDI de 2148cm si doar 122cp avea vmax de 208km/h, regula de 3 simpla sau orice analogie nu se respecta, e cunoscut faptul ca unele Mercedesuri au cutiile lungi care sa favorizeze un consum redus si o turatie redusa la o viteza de croaziera mai mare. Nu stiu ce studii au cei care afirma tot felul de bazaconii pe aici dar n-ar fi rau sa mai lase NFS si sa citeasca efectiv mai multe articole de specialitate (dar nu de pe forumuri spuse de Gigel). Strict on-topic: niciodata nu are cum sa atinga un 1,9dCi mai ales de 100cp (daca ii mai are si pe aia) 230km/h... si daca se pune problema ca as fi invidios ca nu am un astfel de motor sa ma scuzati... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
QUOTE(fastoff @ 25 Feb 2013, 21:25) ![]() ![]() 25 Feb 2013, 21:58: conteaza mult si ce viteza reala are, ca in bord unii au mult mai mult decat real din diverse motive This post has been edited by bogdan.stavar: 25 Feb 2013, 20:58 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 22:04 |